Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 11:57:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6408-49

Karakterszám: 6408 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 49 Játékhét: 199
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 188
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. aug. 21. 9h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2006. aug. 22.

E-mail!

BABÓFALVY UBUL KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 6. NAP ** Pihenésedet megzavarja Baalzamon, egy nem túl bizalomgerjesztõ, hataloméhes tekintetû férfi. [aura: régészet: 15.] A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, kristályamulett, az entek zöld köntöse, khaldoran öv, a mentát vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, a káosz terjesztõjének sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Baalzamont, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Huh, jól elszaladt az idõ! Baalzamon is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szõrös vikunya. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, Noxoth karkötõje, spanyolcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [Látogatód zsebébõl kipottyant a vörös karkötõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a talriai behemót. [ld. enc.]
** 11. NAP ** Bejön a barlangodba Baalzamon, egy nem túl bizalomgerjesztõ, hataloméhes tekintetû férfi. [aura: régészet: 15.] A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, kristályamulett, az entek zöld köntöse, khaldoran öv, a mentát vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, a természet sárgaréz nyaklánca, a káosz terjesztõjének sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? A hosszú parti végül véget ér. Baalzamon megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a taalru herceg. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 11.* Electra és Franky Lee Johnson megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött. *aug. 18.* Electra csatában legyõzte Franky Lee Johnsont.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 4.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Malackát. *aug. 4.* Pindurutalagalát majdnem felfalta egy Mogua, a kõtroll. *aug. 7.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *aug. 9.* Ambassadar gyõzelmet aratott Ádáz felett. *aug. 10.* Nosean és Amorthis pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen. *aug. 10.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy manapoid. *aug. 11.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy nutrítor. *aug. 14.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy óriáspók. *aug. 14.* Kronx és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *aug. 14.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Amorthist.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 90. Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed az enyészet malachit karkötõjét. Felveszed a vörös karkötõt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz nyolc molad púpot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A renegát mutánsok állandóan akadályozzák munkánkat. Leckéztess meg közülük egyet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 55 20 55. képességre 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

l 1 50 24 22 2 14 lopás preferencia:
Minimum 1 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: fehér gyógyital, liánvirág, winropu moha, drágakõ, üvegcse.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

bb 1 1 5 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, csótányláb (#25) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, pirgamit (#152) 15 ap, Xantin bõröve (#169) 78 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az erõ csonttõre (#1751) 217 ap, a pontosság bíbor láncinge (#4182) 500 ap, a védekezés maszkja (#4690) 107 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 107 ap, a remete köpenye (#12385) 103 ap, a sebesség szárnyas sisakja (#13227) 456 ap, a szellemek mellvértje (#14995) 165 ap, a gyõzelem lándzsája (#21130) 117 ap, a tûz görbekardja (#22466) 170 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég lemezpáncélja (#22600) 146 ap, a jég csatos öve (#22766) 149 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 170 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 264 ap, az enyészet gyalogos lándzsája (#23382) 311 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 294 ap, a méreg nagy pajzsa (#24012) 311 ap, a méreg köntöse (#24100) 58 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 170 ap, a sün pikkelyvértje (#24865) 87 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 146 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 149 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 154 ap, a légzés vas lemezpáncélja (#27551) 294 ap, a légzés bíbor láncinge (#27582) 428 ap, a légzés vassisakja (#27626) 170 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 285 ap, a légzés csonttõre (#27851) 154 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 248 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 149 ap, a bûz lemezpáncélja (#28900) 146 ap.

[be 1:] Hazamész a boltból. Lebattyogsz a boltba. - Á, kedves Babófalvy Ubul, mit téblábolsz erre, csak nem valami kis feladatra fáj a fogad? Szerencséd van, lenne egy kis munka a számodra. Tényleg nem nagy ügy... Itt áll nem messze az Õsök Oszlopa. Mindössze annyit kell csinálni, hogy éjszaka csendben felkúszol a közepéig, és egy kicsit megolajozod. Ebben semmi rossz nincs, ártatlan tréfa az egész. (3. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)

[be 5:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 xenomorf bébi (#204). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. harci törpét a teknõs könnyû íjával, és lõsz. (3 lövéstõl 71 ép-t sebzõdött.) Az 1. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. harci törpe feléd rohan. A 3. harci törpe feléd mozog. A 2. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. (5 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-1 ép.) A 3. harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád. (3 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). A 3. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével sújt rád. (7 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-2 ép.) A 2. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. (3 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. harci törpét. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A 2. harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. (7 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (20 ép-t sebeztél). A 3. harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (3 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.)
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Hát, ez siralmas vereség volt. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

sza 6 1 1 1 db 6 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 fogazott tõrt. Sziklozug morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

sza 12 1 2 1 db 12 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 harci fejszét. Húsevõ növény morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 3 5 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, Noxoth karkötõje, spanyolcsizma. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a doppleganger. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

gy 70 0 10 50 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 39 ép-t.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

e 9 70 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 70% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

k 3 21 kaland elvállalása
(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni. Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata. A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
- Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(21. kaland:) Alaposan megfontolod a dolgot, és úgy döntesz, hogy nem is lehet kérdéses az, hogy ilyen apróságokat, mint 300 arany és 20 drágakõ a templom rendelkezésére bocsáss. Elmész a templomba, ahol Droghart atya fogad. Vele beszéltél korábban is.
- Fiam, akkor reménykedhetünk nagylelkû támogatásodban? - Természetesen atyám - válaszolod, és a zsákodba nyúlsz.
[Tárgyhasználat: 20 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 300 arany]
Az atya átveszi az aranyat és a köveket, majd azt mondja, hogy keresd meg Plonski atyát az alagsorban. Plonski atya örömmel fogad:
- Gondolom egy újabb nagylelkû adományozó. Remek. Akkor kezdjük az órát. Én egyetlen dolgot tudok neked megatnítani, és ez a szívósság szakértelem. Ha már ismered, akkor is tudok segíteni a fejlõdésben. Csak kérlek, ezt ne nagyon híreszteld, mert az akadémián nem szeretik, ha más is tanít. (+1 szívósság.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

m 7 9 8126 4333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 126) A legközelebbi feladat megoldásánál 126 lesz a válaszod.
(M 6,9) Tovább nyugatra - biztatod magad. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben goblin kobra tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 2 mocskot kapott, és az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 39 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 81 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 6 óráig világították a milgandokkal, 60 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [126] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 6,10) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (vesztesz 14% lélekenergiát.)
(M 6,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 6,12) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak... Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek, sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt! Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

le 16496 elrakod a 16496. tárgyat
Leveszed az elefánt kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

kf 207 bekészíted a 207. tárgyat
Felveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

bb 1 9 több épület meglátogatása
Kimész a Csarnokból.[be 1:] Lebattyogsz a boltba.

[be 9:] Hazamész a boltból. Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. - Nier atya vagyok. Üzenetet kaptam az akadémiáról, hogy esetleg keresni fogsz. Szóval van egy garling kristályod. Ha kívánod, elmondom, hogy a legendák szerint hol találod a barlangot, de arra is felhívom a figyelmed, hogy a legendák szerint élve senki nem jött vissza onnan. Nem árt, ha az agyadba vésed, hogy ez nem a templom által megkívánt feladat, pusztán a Te kíváncsiságod kielégítése. (14. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

k 5 14 kaland elvállalása
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod. Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust, lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [25 életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129) [aura: erõ: 8.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A vérszívó arlothot célzod, amikor a teknõs könnyû íjával lõsz. (11 ép-t sebzõdött.) A vérszívó arloth mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth máris elõtted terem! A vérszívó arloth rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+71 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

le 207 elrakod a 207. tárgyat
Leveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

kf 16496 bekészíted a 16496. tárgyat
Felveszed az elefánt kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Nocsak, mit találtál! 1 mézfû ! Óvatosan begyûjtöd. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Felemelve a teknõs könnyû íját, a tûzszalamandrát lövöd. (3 találattal 90 sebzést okoztál.) A tûzszalamandra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+58%). Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

ism 8 a következõ parancs ismétlése 8 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Szerencsére, nincs. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. [aura: csapdaészlelés: 3.] A Katonák klánjának katona rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az elefánt halotti maszkja, Rogan karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, khaldoran öv, a teknõs csonttõre, parittya, az enyészet malachit karkötõje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, arany porontyköpeny, márványgyûrû, a rend köve, ében láncing, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, aréna csont érme. Elteszel 1 liánvirágot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.) Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a vörös karkötõ.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
pv 2 3 5 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 256 sebzést okoztál, és 119 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 215 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Babófalvy Ubul, egy pipáját foga közé szorító, dölyfös tartású félszerzet férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 49. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (10) / 2.50
[2] IQ: 6 / 3.11
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.95
[4] egészség: 8 (12) / 5.40
[5] mágia: 6 / 1.73
[6] gyorsaság: 16 (25) / 3.21
[9] Méret/ép: 90 (91) / 82
Min. méret: 61
Barlangméret: 90
PONTJAID
Varázspont: 75 / 75
Képességpont: 17 / 87%
Hõsi pont: 43 (0)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 284 / 194
Hírnév : 544
Jóllakottság: 177%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 53 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 251 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 226 (1)
Leölt torzszülött: 298 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 44 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (12)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +12% varázstárgy találására; 60%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 2.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 3.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 (13) / 2.74 [16] tüskés bõr: 5 (7) / 0 [17] vastag bõr: 6 (8) / 0
[26] lõfegyver: 16 (22) / 8.48        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 7 / 3.38 [47] zárnyitás: 6 / 1.47
[48] mászás: 5 / 4.85 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.28
[52] auraészlelés: 1 / 0.90 [53] ékszerészet: 1 / 0.65 [54] kereskedelem: 4 / 0.44
[55] szívósság: 8 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 0.70 [57] gyógynövények: 4 (6) / 2.70
[58] nyomkeresés: 4 / 0.35 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.25 [62] lopás: 6 / 1.30
[64] átokszórás: 3 / 0.29 [65] álcázás: 8 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.50
[67] régészet: 7 / 2.20 [68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 2 / 1.25

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.12     Végzetpenge
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.16     csonttõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.60 [30] sorvasztás: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sziklozug 16/16 87% 130% 2 / 0.99 nem harcol
[2] húsevõ növény 46/46 103% 100% 1 / 0.03 nem harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5 4 8
p
gy 70 0 10 50
be 9 4 1
e 9 70
4. Makró
gy
vd
pv 6
ism 8
p
pv 2 3 5 4
5. Makró
gy
vd
pv 6
ism 5
p
pv 2 3 5 4

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 80.
2: savlehelet használata ha ellf. 3. képessége 17 v. több. Prioritás: 90.
3: savlehelet használata ha ellf. 17. képessége 16 v. több. Prioritás: 90.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:300% ép:25%; PV 2 3 5 4; PSZ 48 47 46 67 65 58; L 1 50 24 22 2 14; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #51 (20. épület), #256 (36. forduló), #245 (41. forduló), #338 (38. forduló), #358 (45. forduló), #369 (42. forduló), #359 (45. forduló), #334 (46. forduló), #477 (46. forduló), #267 (47. forduló), #298 (47. forduló), #462 (48. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd köpenye (#15535) 1 a harcmûvész öve (#13765)
1 a káosz mesés köpenye (#30399) * 1 a kobra vassisakja (#7376) 1 a mágus fejpántja (#10105)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás vassisakja (#24476) * 1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366)
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 1 a védekezés könnyû pikkelyvértje (#4616)
1 a védekezés köntöse (#4750) 1 a villám csontmaszkja (#23592) 1 a yeti kerek pajzsa (#26261)
1 az entek köpenye (#9685) 1 az erõ vándorcsizmája (#1571) 2 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) 2 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 maszk (#1090) 1 pajzs (#1060)
* 1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) * 1 a kobra csepp fülbevalója (#7556)
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) * 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) * 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a yeti malachit karkötõje (#26441) 719 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az elefánt kõamulettje (#16496) 1 az enyészet malachit karkötõje (#23291)
1 bronzmedál (#207) 11 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
1 Fairlight háromszögszimbóluma (#38112) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240)
1 kék gömb (#143) 2 kristályamulett (#130) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 3 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
2 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz papjának nyílpuskája (#19299) * 1 a teknõs könnyû íja (#25571) 1 a teknõs nyílpuskája (#25585)
1 az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682) * 2 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132) 1 görbekard (#1316) 1 harci fejsze (#12)
1 hosszú íj (#1272) 4 kerek kõ (#11) 1 lándzsa (#1330)
3 parittya (#10) 2 rozsdás kard (#131) * 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
11 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 13 elonotichlan (#31)
2 gázlehelet itala (#57) 4 gyilkos boróka (#27) 5 hónakkupók (#30)
4 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
5 mézfû (#29) 8 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
8 ragálygomba (#26) 1 sárkányvirág (#32) 10 sötét mák (#23)
11 tejfonál (#28) 4 üvegcse (#14) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 3 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 7 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157)
6 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 5 õsi relikvia (#17) 10 pirgamit (#152)
4 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 1 mézfû (#29), 1 liánvirág (#24).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 300 arany (#1), 8 molad púp (#16), 20 drágakõ (#2), 1 harci fejsze (#12), 1 fogazott tõr (#6), 1 fehér gyógyital (#50), 1 vörös karkötõ (#281).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY)
A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú, nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer határokat.



VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY)
Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel - ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat, hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt, a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal szabadulhatsz meg tõle...



TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY)
A talriai behemótok óriási, féregszerû lények, amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni. A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!



TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben, jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette, ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.



DOPPLEGANGER (114. LÉNY)
Egy hihetetlenül õsi faj, amelynek nincs történelme, nincsenek híres személyei, nincs múltja: hiszen mindig más alakjában léteznek. Ez a teremtmény egy másik lényt megérintve, képes annak alakját tökéletesen felvenni néhány percen belül, így bárhova képesek bejutni. Nem csoda, hogy sokan kémekként alkalmazzák õket. Persze, manapság már sok mágikus eljárás létezik a dopplegangerek felismerésére. Egyes kutatók szerint az alakváltók, és így a galetkik is a dopplegangerek elkorcsosult leszármazottai, és így a faj jövõjét eme különös lények kutatásában látják - manapság azonban a dopplegangerek egyre ritkábbak, amellett, hogy igen nehéz õket felismerni.



VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY)
A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny, még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel, csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek õrzését bízzák rá.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.