Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 12:47:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6403-44

Karakterszám: 6403 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 44 Játékhét: 46
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 93
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 18. 9h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2005. feb. 21.

E-mail!

NODARIEL KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 winropu mohát.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Athlan 2 legenda pont árán megvásárolta az orglingbõr övet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a lõtér.

Kissé már éhezel, ezért csak 52 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 10.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *feb. 14.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár. *feb. 14.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett. *feb. 15.* Clow szolgálatába állt egy mutilátor kölyök. *feb. 15.* Leph Arlone a szétszórt és D'Angelo pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *feb. 15.* Leph Arlone a szétszórtat legyõzte harcban egy Mofisztor. *feb. 15.* Szárnyaszegett Bolhedort majdnem felfalta egy Mofisztor. *feb. 15.* Liendrát kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 15.* Piromacát kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 16.* Dart Mahul csatában legyõzte Klogd Syslogd a démont.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kno 53 5 53. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

h 8 5 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

dk 17 dobása 17. kalandnak
Rendben, 17. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólintasz. - Nos, pont lenne egy érdekes feladatom számodra, már ha profi nyomkeresõ vagy. Nemrégiben egy igen furcsa teremtmény jelent meg a szintünkön. Meg kéne keresni, megfigyelni, és információt gyûjteni róla! - közelebb hajolva, suttogóra fogja a hangját. - Lehetséges, hogy az Ellenség ügynöke. Iszonyatos katasztrófa lenne, ha ránktaláltak! - hátradõlve folytatja. - Semmiképp se támadd meg, csak megfigyelés a feladatod! A díjazás siker esetén 80 arany. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

dk 15 dobása 15. kalandnak
Rendben, 15. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Az egyik pap odalép hozzád, és megszólít:
- Látom, jól fejlett, harcrakész galetki vagy. Lenne egy megbízásunk számodra, ha nem veted meg a munkát! - határozottan biccentesz, mire a pap folytatja. - A templom pincéjében mostanában rettenetesen elszaporodtak a csótányok. Persze teljesen kiirtani õket nem lehet, de legalább valaki megtisztíthatná a pincét úgy nagyjából! Az még csak hagyján, hogy iszonyú büdös van odalent, de mostanában több papot is megettek a csótányok, márpedig ez tûrhetetlen! Ha segítesz, a munka után vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra, és útravalóul is kapsz némi gyógyitalt. (14. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 15 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. mikropoidot. A 2. mikropoid máris elõtted terem! Az 1. mikropoid máris elõtted terem! Támadod az 1. mikropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Elkerülted. Az 1. mikropoid téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. mikropoid 10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 2. mikropoid 10 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény máris elõtted terem! Megközelíted a húsevõ növényt. A húsevõ növény rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a húsevõ növényt. Villámokat köpsz. (17 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A húsevõ növény téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A húsevõ növény 10 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A húsevõ növény téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A húsevõ növény 10 ép-t sebzõdik. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és 24 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Rád vág jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcost próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A sáskaharcos 10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A sáskaharcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és 2 mandibula.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a molitárt. A molitár feléd mozog. Támadod a molitárt. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Rúg jobb lábával. (7 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Rúg jobb lábával. (11 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (9 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. (7 ép-t sebzõdtél). Rúg bal lábával. Mellé! Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A molitár sebzõdik 10 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A molitár kileheli lelkét. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj. [ld. enc.]
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (400. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 14 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Megtámadod az elektratont. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Nem találtál. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 24 ép-t sebzõdtél. Az elektratont próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 23 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az elektratont. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 19 életpontnyit sebzõdsz. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az elektraton 10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Elteszed a zsákmányt, ami egy elektronit.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Az orgling kutya irányába mozogsz. Az orgling kutya máris elõtted terem! Megtámadod az orgling kutyát. Villámokat köpsz. (19 ép-t sebeztél). Az orgling kutya rád támad. Feléd üt bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-5 ép.) Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+12 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megrohamozod a koreni sünt. A koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 5. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

kno 5 3 5. képességre 3 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

k 3 273 465 462 267 454 kaland elvállalása
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(273. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Jól beütötted magad. (-12 életpont.) Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(465. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hirtelen megcsúszol, és lezuhansz! Jól beütötted magad. (-13 életpont.) Leértél a meredek járat aljára.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sorvasztást. A barlangi troll ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) A barlangi troll feléd rohan. A barlangi troll rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-8 ép.) Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)

(462. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Az 1. koreni sün máris elõtted terem! Megrohamozod az 1. koreni sünt. A 2. koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. koreni sün feléd mozog. Az 1. koreni sün rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. koreni sünt. Villámokat köpsz. (19 ép-t sebeztél). Az 1. koreni sün hörögve elterül. A 2. koreni sün téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. koreni sün rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. koreni sünt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A 2. koreni sün hörögve elterül. A 3. koreni sün téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. koreni sün rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elhibázta. A 3. koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 3. koreni sün sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A 3. koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%).
Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat tönkretenni, akkor ezt nem érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(267. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(454. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik a megmászása! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Úh, ez fájt! (-17 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [91 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

forduló vége
Az Örökkévalóság Gyémántjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 334 sebzést okoztál, és 321 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 36 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 244 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nodariel, egy lángvörös szemû, szárnyas, sárkányszerû vonásokkal bíró férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 44. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 2.65
[2] IQ: 11 / 1.80
[3] ügyesség: 4 / 0.60
[4] egészség: 5 / 3.90
[5] mágia: 7 / 5.15
[6] gyorsaság: 7 / 0.14
[9] Méret/ép: 71 (75) / 38
Min. méret: 67
Barlangméret: 72
PONTJAID
Varázspont: 60 / 9
Képességpont: 5 / 67%
Hõsi pont: 20 (5)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 214 / 157
Hírnév : 398
Jóllakottság: 27%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 55 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 272 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 224 (7)
Leölt torzszülött: 277 (11)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 20 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készítsd el a hatalom kék italát. 2.) Érj el 15-ös erõt. 3.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 15 / 5.72 [15] regeneráció: 14 / 1    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0 [53] ékszerészet: 4 / 1
[55] szívósság: 4 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.35 [57] gyógynövények: 6 / 0.50
[58] nyomkeresés: 4 / 1.30 [59] vezetõkészség: 3 / 0 [63] éberség: 4 / 2.38
[64] átokszórás: 10 (12) / 1.25 [66] lopakodás: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 6 / 3.76      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 2 / 0.24 [10] energiatüske: 7 / 1.68 [29] életszívás: 6 / 2.16
[15] jégpajzs: 2 / 1.64 [30] sorvasztás: 2 / 0.08    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 energi                  
2. lista (0%): 15 jégpaj                  
3. lista (0%): 11 elektr                  

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #22.
2: energiatüske t.var. ha ellenfeled #0.
3: energiatüske t.var. ha ellenfeled #25.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 50.
5: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #110.
6: sorvasztás t.var. ha ellenfeled #67.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 35 15 10 50; VI erõ:120% ép:20%; PV 4; BA 117 3380 225;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #14 (9. épület), #273 (40. forduló), #465 (40. forduló), #462 (41. forduló), #267 (41. forduló), #454 (43. forduló), #400 (44. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6403.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 halotti maszk (#1091) * 1 köntös (#1150) 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
162 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) * 1 díszes karkötõ (#1242)
9 drágakõ (#2) * 1 nyaklánc (#1180) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 8 gyilkos boróka (#27)
1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 2 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 8 ragálygomba (#26)
3 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 4 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 3 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
1 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480) 1 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 39 arany (#1), 1 drágakõ (#2), 1 gyilkos boróka (#27), 1 húsevõ bibe (#151), 2 óriási xenópete (#480), 1 ragálygomba (#26), 2 mandibula (#157), 1 elektronit (#141), 1 molitár háj (#165).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.