Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 13:25:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6397-96

Karakterszám: 6397 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 96 Játékhét: 157
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 173
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 22.

E-mail!

ENERGY KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 1 db elonotichlant. Te 12 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 2 db elfu mohát. Te 24 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 1 db maszkot. Te 3 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 6 db ekinda hajat. Te 54 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 1 db a bérmágus zöld köntösét. Te 76 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 1 db a mágia nyakláncát. Te 37 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 8 db sötét mákot. Te 48 aranyat kaptál.
** 490. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 2 db csótánylábat. Te 12 aranyat kaptál.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 2.* Hercegnõ teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 17.* Hercegnõt legyõzte harcban egy orgling melák. *júl. 25.* Gyudron csatában legyõzte Dominiát. *aug. 22.* Dirten és Szikra megküzdöttek egymással, és Dirten gyõzött. *szept. 22.* Hercegnõ pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *okt. 28.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Crywolt. *nov. 20.* Thor a Káosz Papja teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 28.* Pindurutalagala és Scrab megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött. *jan. 23.* Elemi Átok felköltözött a következõ szintre. *ápr. 7.* Csillag Rynn felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Neftali felett. *júl. 23.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Tes Tos Teron felett. *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt. *okt. 10.* Alba Reginát legyõzte harcban egy agyaggólem. *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp és Hateviktor pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *nov. 6.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom felett. *dec. 30.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt aratott Handur felett. *jan. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte St. Lopezt. *már. 5.* Alba Regina és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 19.* Baltazár szolgálatába állt egy görényteknõc.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

ba 154 barátságosság
Barátságosság törlése: pusztító szójer torzszülöttekre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

kf 232 25331 10603 7918 195 24971 bekészíted a 232. tárgyat
Felveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a teknõs könnyû láncingét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a harcos szöges övét. Felveszed a suhanó csizmát. Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a sün vándorcsizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

kf 13211 25572 225 211 208 3895 bekészíted a 13211. tárgyat
Felveszed a sebesség kerek pajzsát. Bekészíted a teknõs hosszú íját. Felveszed az óriás fülbevalót. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed az ezüstmedált. Felveszed a gyorsaság amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

kf 15611 162 192 400 139 145 bekészíted a 15611. tárgyat
Felveszed a gepárd karikaszimbólumát. Felveszed a mutáció gyémántját. Felveszed a szakács üstjét. Bekészíted az Örökkévalóság Gyémántját. Felveszed a szivárvány karkötõt. Felveszed a Rogan karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

kf 29142 25078 25076 bekészíted a 29142. tárgyat
Felveszed a bûz díszes karkötõjét. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a sün márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

tvsz varázslatlisták szintjének beállítása
Újra használod a varázslatlistáidat, tehát a számítógép nem fog az összes ismert varázslatodból varázsolni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]

m 17 10 2334 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 18,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Sürgõsen elmond egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus sebzõdik 28 ép-t. A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! 11 ép-t sebzõdtél. Sürgõsen 18 sebzést kap. A káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A káoszmágust próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Paralizálod. A mérget varázslattal semlegesíti. Odaütsz bal mancsoddal. (2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõre szúrsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Megérzi illatodat (19 sebzés). A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 28/18.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 51%. Sürgõsen az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
(M 18,11) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 18,12) A négy égtáj közül délt választod. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (varázspontod maximális lett.)
(M 17,12) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Nober városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 78 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Zangroz város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 51 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 86 százas lépés után érkezett meg Nober városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Zangroz érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Visszatérsz szállásodra. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Sürgõsen elmormol egy villámsújtást. A vérfarkas 38 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. A vérfarkas téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Sürgõsen rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A vérfarkas sebzõdik 40 ép-t. A vérfarkas holtan terül el. Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Sürgõsen megmérgezõdött. Megközelíted a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Lecsapsz jobb csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A mérget varázslattal semlegesíti. Odakensz neki bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Lecsapsz jobb karmoddal. Ez mellément. Méreg hatás: Sürgõsen sebzõdik 10 ép-t.
*** 3. KÖR *** Sürgõsen elõhív egy villámsújtás varázslatot. A gonosz banya 31 sebzést kap. A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdik: Sürgõsen 10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 109/20.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 98%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Sürgõsen elvarázsol egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty 12 sebzést kap. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Odacsapsz jobb csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz jobb karmoddal. (4 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad. A nagyobb elementál fatty savat lehel rád. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Sürgõsen ellõ egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál fatty 11 ép-t sebzõdik. A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Felé suhintasz jobb karmoddal. (4 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 23/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak 48% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 36 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+22 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Sürgõsen a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! A tüskés hólyag 32 ép-t sebzõdik. A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (4 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (11 sebzés). A tüskés hólyag rád támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elõresuhint bal csápjával. Nem talált. Tekergetve suhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Sürgõsen rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A tüskés hólyag sebzõdik 25 ép-t. A tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 11 ép-t. Sürgõsen 15 ép-t sebzõdik. Sürgõsen halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 57/15.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Viszed, ami mozdítható: 24 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+11 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Sürgõsen létrehoz egy villámsújtást. A lidércláng sebzõdik 25 ép-t. A lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sürgõsen: 25/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak is jut 46%. Összegyûjtöd a "kincset": 6 drágakõ.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy pszikló (#59).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Energy Agyvihar -6 PE (-9)31 (+0)35 Pszikló Sz.áll.roncsolása kudarc (-13)37 (-6)34
2. Energy Agyvihar -6 PE (-9)22 (-14)21 Pszikló Agyvihar -14 PE (-9)28 (-6)28
3. Energy Agyvihar -6 PE (-9)13 (-14)7 Pszikló Agyvihar -14 PE (-9)19 (-6)22
4. Energy Agyvihar -6 PE (-9)4 (-7)0 Pszikló Agyvihar -14 PE (-9)10 (-6)16

Ez bizony siralmas vereség volt. (-27 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû férfi. [aura: rugalmasság: 4.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, az óriás márványgyûrûje, a bölcsesség utazóköpenye, suhanó csizma, a törpék vassisakja, Trollagyar, kék gömb, Rogan karkötõje, a tolvaj csepp fülbevalója, az ellenállás díszes karkötõje, a túlélés ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a túlélés malachit karkötõje, a sebezhetetlenség csepp fülbevalója, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, ében nyílpuska, a túlélés kõamulettje, a ragadozó lovagi lemezpáncélja. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Lord Rhynn mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a galetki bárd. [ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Tárgyai: a sólyom vassisakja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje, a mentát díszes karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma, ében láncing, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a sólyom könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Selena Fargo pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling bányász. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Kékégbolt Boróka, egy tünemény. Szépségét is felülmúló kedvességgel megáldott, mosolygós nõ. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Felszerelése: Xantin bõröve, kék gömb, a tûz zöld köntöse, a tûz kõamulettje, a mágia nyaklánca, a tûz vándorcsizmája, ében láncing. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a fekete gyík. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka, de kedves kis nõ. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szerencsekõ, csizma, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, a kalmár nyaklánca, zöld köntös, Xantin ezüstöve, ében láncing, törpe balta, a tûz maszkja. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Carukia Barnesi mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az onlion. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

olb 5 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

forduló vége
Méregféreg morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül indulsz! [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 171 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 258 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 512 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Energy, egy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 96. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (11) / 4.90
[2] IQ: 12 (14) / 6.50
[3] ügyesség: 3 (5) / 1.45
[4] egészség: 12 (14) / 7.61
[5] mágia: 7 (11) / 3.39
[6] gyorsaság: 5 (9) / 1.16
[9] Méret/ép: 86 (94) / 94
Min. méret: 99
Barlangméret: 95
PONTJAID
Varázspont: 118 / 109
Képességpont: 15 / 80%
Hõsi pont: 31 (5)
Tám.bónusz: 29%
Véd.bónusz: 35%
Galetki erõ: 514 / 164
Hírnév : 411
Jóllakottság: 122%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 34 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 451 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 365 (5)
Leölt torzszülött: 714 (6)
Pszi csaták: 91 (2)
Pszi gyõzelmek: 49 (0)
Ájulások száma: 33 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (35)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 45%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 91-es klánkalandot (KK 91)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Pusztíts el 7 fekete özvegyet. [számláló: 2] 3.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 6.56 [11] jéglehelet: 2 / 1 [16] tüskés bõr: 19 (23) / 0
[17] vastag bõr: 6 (11) / 0.03 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0.60
[21] elkt.immunitás: 6 (7) / 0.20 [22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 4 / 0 [25] illat: 9 (12) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.21 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.11 [47] zárnyitás: 7 / 2.25
[48] mászás: 6 / 3.21 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.47
[51] transzformáció: 12 / 3.40 [52] auraészlelés: 3 / 1.95 [53] ékszerészet: 5 / 1.27
[54] kereskedelem: 9 / 1.57 [55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 (7) / 1.78
[57] gyógynövények: 6 / 0.29 [58] nyomkeresés: 20 / 1.46 [59] vezetõkészség: 3 / 0.39
[60] pszi támadás: 8 / 5.83 [61] pszi energia: 7 / 6.88 [62] lopás: 5 / 1.57
[63] éberség: 5 (2) / 0.97 [64] átokszórás: 9 / 1.79 [65] álcázás: 21 / 0.55
[66] lopakodás: 5 / 0.24 [67] régészet: 14 / 2.05 [68] zene: 5 / 1.60
[69] tanulás: 4 / 1.44 [72] építés: 3 / 0.01    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 12 (13) / 2.17 [102] paraliz.méreg: 6 (8) / 0  
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 3.61 [105] energiaszívás: 3 (5) / 0  
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.61 [108] rothasztás: 5 (7) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 3 / 2.06 [147] alkímia: 3 / 0.72 [32] animáció: 1 / 0.24
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 9 / 4.60 [29] életszívás: 1 / 0.16
[31] féreg érintése: 4 / 0.40 [172] gázpajzs: 3 / 0.08 [17] gránitbõr: 7 / 1.92
[15] jégpajzs: 5 / 0.86 [163] kineport: 2 / 0.80 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.64
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [34] méregfelhõ: 4 / 0.08 [28] óriáserõ: 1 / 0
[161] sebezhetetlenség: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.02 [159] szellemidézés: 1 / 0.24
[167] tombolás: 8 / 1.60 [16] tûzpajzs: 4 / 0.96 [14] vakító fény: 4 / 0.12
[170] villámpajzs: 3 / 0.96        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Sürgõsen, az elektraton 42/42 189% 92% 10 / 8.76 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
le
kf 24988 25078 24957 24971 25016 25076
kf 25572 25031 25046 25106 25090 191
kf 211 29142 15611 400 192 162
kf 7618 103 23817 106 139 13211
pta 131 131 130 130
2. Makró
mak 1
mak 5
v 147 132 133 134
bsz 2 3 5
v 159 3043 2
v 158
3. Makró
v 157
pv 6 8 3 5 4 7
ba 5971 6612 7539 4491 6556
p
ba 5971 6612 7539 4491 6556
4. Makró
le
kf 18160 17681 232 373 3430 208
kf 138 3342 3372 3387 3432 3446
5. Makró
pv 7
p 5971
pv 5 4 3 7 8
p 5971
pta 130 130 130 130 131
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: gránitbõr v.var. ha ellf. 106. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 7 v. több. Prioritás: 100.
4: tûzlehelet használata ha ellf. 16. képessége 5 v. több. Prioritás: 60.
5: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 98 5 10 50; VI erõ:200% ép:20%; PV 5 4 3 7 8; PSZ 58 65 46 47 54 68; BA 15040 145 153 155 15002 15013 15021 15038; L 5 17 141 13 23 25; PT 4; PTA 130 130 130 130 131;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #9 (7. épület), #16 (3. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #427 (88. forduló), #408 (94. forduló), #203 (94. forduló), #305 (94. forduló), #403 (69. forduló), #422 (81. forduló), #268 (82. forduló), #321 (82. forduló), #207 (83. forduló), #435 (78. forduló), #279 (78. forduló), #289 (78. forduló), #365 (86. forduló), #218 (79. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség könnyû láncinge (#17681) 1 a bûz csatos öve (#29066) 1 a bûz ezüst fejpántja (#29007)
* 1 a harcos szöges öve (#7918) 1 a káosz bíbor köntöse (#5664) 1 a káosz irtózatos sisakja (#25839)
1 a káosz urának öve (#16929) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság mellvértje (#4195)
1 a pontosság sisakja (#4225) * 1 a sebesség kerek pajzsa (#13211) 1 a sün csatos öve (#25016)
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) * 1 a sün vándorcsizmája (#24971) 1 a szalamandra csatos öve (#25916)
1 a szalamandra kék köpenye (#25887) 1 a szívósság köpenye (#14635) 1 a teknõs halotti maszkja (#25391)
* 1 a teknõs könnyû láncinge (#25331) 1 a természet díszes pikkelyvértje (#16767) 1 a természet halotti maszkja (#16841)
1 a tolvaj könnyû láncinge (#9131) 1 a torony pajzsa (#18160) 1 az ellenállás fekete csizmája (#28572)
1 az ügyesség vassisakja (#2426) 1 díszes fejék (#135) 1 khaldoran öv (#137)
1 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195) * 1 szent templomi maszk (#232)
1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz díszes karkötõje (#29142) 1 a bûz fülbevalója (#29155) * 1 a gepárd karikaszimbóluma (#15611)
1 a gladiátor háromszögszimbóluma (#6162) * 1 a gyorsaság amulettje (#3895) 1 a gyõzelem aranyozott nyaklánca (#20983)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a pontosság csepp fülbevalója (#4406)
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) 1 a sün kõamulettje (#25046) * 1 a sün márványgyûrûje (#25076)
* 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs kõamulettje (#25496)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 2660 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság malachit karkötõje (#27341) 1 bronzmedál (#207) 46 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 kék gömb (#143) 1 kristályamulett (#130)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 üvegszimbólum (#138) 1 zöld mutációs gyûrû (#191) * 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 garling kristály (#209) 1 kötél (#128)
1 lant (#166) 1 õskõ (#8) 6 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 1 a káosz második tõre (#21564) 1 a káosz szolgájának kardja (#8979)
* 1 a teknõs hosszú íja (#25572) 1 a titán kardja (#5815) 1 a villám hosszúkardja (#23817)

Varázsitalok és füvek
9 csótányláb (#25) 9 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
5 hónakkupók (#30) 15 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 6 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
4 sárkányvirág (#32) 7 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59)
1 velparaj (#35) 6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 10 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 4 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
6 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
20 õsi relikvia (#17) 5 pirgamit (#152)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün könnyû íja #25121 (5), a sün karkötõje #25090 (3), a sün sárgaréz nyaklánca #25031 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát (#437), 1 winropu moha (#22), 1 hónakkupók (#30), 6 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 3 õsi relikvia (#17).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



GALETKI BÁRD (118. ELLENFÉL)
A bárd klán egyik névtelen tagja, nem mondhatjuk, hogy egy harcra, mindennapos küzdelemre képzett galetki: inkább a verselésben, énekmondásban járatos, hús helyett zöldségeket fogyaszt. Fegyvert még sosem fogott a csápjaiban, legfeljebb lantot. Persze azért tisztában van az elemi önvédelem fogásaival.



ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL)
A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok. Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó, kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak és büdösek.



FEKETE GYÍK (125. LÉNY)
A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése - a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen, egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb híján a mágiafalók is ehetnek belõle.



ONLION (136. LÉNY)
Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele. Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú, szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.