Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 14:33:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6352-272

Karakterszám: 6352 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 272 Játékhét: 272
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 170
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 21. 9h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2005. feb. 28.

E-mail!

ZORG KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Pyramid vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 31999 drágakövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.

Kissé már éhezel, ezért csak 216 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 22497.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 11.* Elemináló, a Mágust kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* Elemináló, a Mágust majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* Tomit majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* Kósalát majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* Holsteint kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* C'Archiet majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *feb. 11.* Kronxot majdnem felfalta egy nagyobb tûzelementál. *feb. 14.* Vigyorgó Villám teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 14.* Rozsdamentes acélpatkányt kis híján megölte egy xenó élõsködõ. *feb. 15.* Csillagszemû kereskedelem tulajdonsága 23 lett, elsõként a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 14.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár. *feb. 14.* Endyrt kis híján megölte egy kifejlett xenomorph. *feb. 15.* Clow szolgálatába állt egy mutilátor kölyök. *feb. 15.* Alystair D'Brison és Belcazar megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött. *feb. 15.* Rip Imhotep Kázmért majdnem felfalta egy Mofisztor. *feb. 15.* Sir Barracudát kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 15.* St. Lopezt kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 15.* Alba Regina és Tigirl pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *feb. 16.* Dark Valek a Renegát Elf és Zuck megküzdöttek egymással, és Dark Valek a Renegát Elf gyõzött. *feb. 16.* Stanislavát legyõzte harcban egy pragmatikus adaptáció.

(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 60 életpontot. (-8 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 734.]

v 163 203 9518 163. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kineportot. Kineporttal átküldöd az átokkövet Mr. Maxivatlak részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

h 8 6 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 53!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

kno 103 25 103. képességre 25 képességpont
Elköltesz 25 képességpontot bal láb végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal láb végtagod megnõtt, új mérete 26.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

ep 45 75 1 építed a 45. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Annak az épületnek a felépítéséhez elõfeltétel a 27. épület, abba építs elõször! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

h 69 69. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 69. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 188 188. varázslat elmondása
Elmormolsz egy sziklaerõ varázslatot. Támadásod megnõ (+12%). (-26 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 728.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 718.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. ( +2 lõfegyver (+2 gyorsaság.).) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.) Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (405. kaland, összköltsége 10 TVP.) Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a quwarg lidércet. A quwarg harcos elindul a quwarg lidérc felé. A quwarg lidérc feléd mozog. Az orgling disznó a quwarg lidérc felé mozog. Támadod a quwarg lidércet. Lecsapsz jobb karmoddal. (106 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (106 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. (102 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. (195 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb lábaddal. (61 ép-t sebeztél). A quwarg lidérc holtan terül el.
[A csatában összesen 320 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/0, az orgling disznó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak is jut 14%. Összegyûjtöd a "kincset": 59 arany. Megéheztél. Az ételre veted magad. (+22% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 703.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy mágiaelementál (#309) [aura: 16-os méretû 23-as szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** A mágiaelementál irányába mozogsz. A quwarg harcos megközelíti a mágiaelementált. A mágiaelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó a mágiaelementál irányába megy. Támadod a mágiaelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Mellétrafáltál. Lesújtasz bal karmoddal. (113 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-5 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (228 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (73 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-2 ép) Paralizáltad! A mágiaelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 414 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/0, az orgling disznó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 55 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]

h 8 109 8. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]

szl 99 szolgák lélekenergia-részesedése 99%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Felkeresed a szövetségi arénát. A lelátókról szövetségi társaid, és más egyéb nézõk integetnek neked. Felkeresed az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Dark Valek a Renegát Elf, a Protolisk Hercegek szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy óriás kétfejû vérfarkas és egy mutilátor kölyök. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Next Generation. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy burjánzó ocsmányság, egy zoriád és egy nagyobb elementál fatty. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 2058 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 1991 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 960 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy krakolich (#313) [aura: 12-es méretû 17-es szintû jobb csáp.], egy zombi mester (#80) [aura: méret: 54.], egy molitár (#35) [aura: 4-es méretû 6-os szintû bal láb.], egy vámpírdenevér (#11) [aura: 2-es méretû 4-es szintû fog.] és egy tehemót (#24) [aura: gyorsaság: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A quwarg harcos megközelíti a vámpírdenevért. A krakolich elindul az orgling disznó felé. A vámpírdenevér megközelíti a quwarg harcost. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A molitár máris elõtted terem! A zombi mestert próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (119 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (117 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lecsapsz bal karmoddal. (113 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (220 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (72 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A zombi mester holtan terül el. A quwarg harcos és a vámpírdenevér egymással harcolnak. a vámpírdenevér kontaktméreg áldozata lett. A vámpírdenevér halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling disznó és a tehemót egymással harcolnak. A tehemót megtántorodik. A tehemót holtan terül el. A krakolich és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó holtan terül el. A molitár téged támad. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Elkerülted. Hasba próbál rúgni bal lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A krakolich a quwarg harcos felé mozog. Megtámadod a molitárt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (117 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Rúgsz bal lábaddal. (109 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odacsapsz bal karmoddal. (112 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (202 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (71 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A molitár kileheli lelkét. A quwarg harcos és a krakolich egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Támadod a krakolichet. Lecsapsz jobb karmoddal. (122 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (122 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (111 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. Rúgsz jobb lábaddal. (78 ép-t sebeztél). A quwarg harcos és a krakolich egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** A krakolichet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (130 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (121 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (124 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (204 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). A krakolich kileheli lelkét.
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 1090 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 266/50, az orgling disznó: 62/89.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak 252% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy krakolich csont, egy molitár háj és 67 arany. A quwarg harcos zabál. (+4% jóllakottság.) Szövetségi társaiddal ünnepled gyõzelmedet. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]

szl 33 szolgák lélekenergia-részesedése 33%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 33 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 678.]

z 166 20 zenélsz 166. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+53 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+2 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

vd 313 vadászat
[Krakolich torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy albinó quwarg (#311) [aura: gyorsaság: 10.] és egy apró gömbvillám (#312) [aura: elektr.lehelet: 24.].

*** 1. KÖR *** Az albinó quwarg megidézi a 2. apró gömbvillámot. Az 1. apró gömbvillám feléd mozog. Megindulsz az 1. apró gömbvillám felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos megközelíti a 2. apró gömbvillámot. Az orgling disznó elindul az 1. apró gömbvillám felé. Az 1. apró gömbvillám rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (35 ép-t sebzõdtél). Az 1. apró gömbvillámot próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (131 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (115 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz bal karmoddal. (117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. (220 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (78 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Az 1. apró gömbvillám kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 25 ép-t. Az orgling disznó sebzõdik 23 ép-t. A quwarg harcos és a 2. apró gömbvillám egymással harcolnak. A 2. apró gömbvillám kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! A quwarg harcos 20 sebzést kap. Az albinó quwarg 25 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 2. KÖR *** A quwarg harcos az albinó quwarg irányába megy. Az albinó quwarg feléd rohan. Megtámadod az albinó quwargot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (112 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rúgsz bal lábaddal. (102 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (98 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. A hasát célzod jobb lábaddal. (56 ép-t sebeztél). Az albinó quwarg hörögve elterül.
[A csatában összesen 570 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 102/20, az orgling disznó: 0/23.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy díszes karkötõ és 148 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+23% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 648.]

k 345 369 496 kaland elvállalása
(345. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 3 piromancer (#214) [aura: tûzlehelet: 26.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: tüskés bõr: 7.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. piromancer létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. A quwarg harcos 74 sebzést kap. Az orgling disznó 47 sebzést kap. A quwarg harcos kileheli lelkét. Heves kézmozdulatok közepette a 2. piromancer elmormol egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. Az orgling disznó 47 sebzést kap. Az orgling disznó kileheli lelkét. Magában motyogva, az 1. piromancer létrehoz egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A nagyobb tûzszalamandra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nagyobb tûzszalamandra máris elõtted terem! Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (127 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-7 ép) Roncsoltál. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (114 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (111 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (211 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (74 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A nagyobb tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az 1. piromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Nem hat rád. A 2. piromancer elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 3. piromancer varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 63 ép-t sebzõdtél. Az 1. piromancer irányába mozogsz. Az 1. piromancert próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (131 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-9 ép) Roncsoltál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (116 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (112 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Elõrehajolva harapni próbálsz. (201 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (66 ép-t sebeztél). Az 1. piromancer halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. piromancert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (131 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-9 ép) Roncsolod bõrét. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (116 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Felé döfsz bal karmoddal. (121 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (227 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (74 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A 2. piromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. piromancer rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (31 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. piromancert. Odacsapsz jobb karmoddal. (137 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-9 ép) Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (121 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz bal karmoddal. (113 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Elõrehajolva harapni próbálsz. (220 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (82 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A 3. piromancer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 1018 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 0/74, az orgling disznó: 0/94.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit és 33 arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. 55 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Egy folyosó van elõtted. Ahogy belépsz, nyílvesszõk kezdenek feléd süvíteni! Ennek fele se tréfa.
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres] Félrehajolsz elõlük, de újabb nyilak jönnek. Futni kezdesz, villámgyorsan kerülgetve a nyilakat. Huh, sikeresen átértél! A folyosó végén látod a fekete lyukakat, innét jöttek a vesszõk! Fejedet csóválva, balra fordulsz, a folyosót követve.
A hely, ahová jutsz, nem tûnik éppen mindennapinak. Egy büszke elit gárdista állja utadat, teljes páncélzatban! Elhûlve állsz. Egy gárdista? ITT? Ez minden bizonnyal illúzió! Csukott szemmel, magabiztosan próbálsz áthatolni rajta. Hátrarepülsz a hatalmas pofontól, amit kapsz! Nocsak, harcolnod kell? De nem, egy elit gárdista megölése sok kellemetlenséggel járna! Megteszi egy egyszerû, 10-es szintû parancs varázslat is. Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(369. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 öreg szívó (#308) [aura: gyorsaság: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A 2. öreg szívó varázshatalma segítségével elmond egy nagyobb életszívást. Sebzõdsz 34 ép-t. A quwarg harcos 34 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó 34 ép-t sebzõdik. Az 1. öreg szívó elõhív egy nagyobb életszívás varázslatot. 34 ép-t sebzõdtél. A quwarg harcos 34 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó 34 sebzést kap. Megtámadod az 1. öreg szívót. Odacsapsz jobb karmoddal. (114 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (114 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (110 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (206 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (71 ép-t sebeztél). Az 1. öreg szívó halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg harcos a 2. öreg szívót támadja. Az orgling disznó csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 2. KÖR *** A 2. öreg szívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy nagyobb életszívást. 34 életpontnyit sebzõdsz. A 2. öreg szívó visszanyer 34 életpontot. A quwarg harcos sebzõdik 34 ép-t. Gyógyítja a 2. öreg szívót (+9 ép). Az orgling disznó 34 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. öreg szívót próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (101 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Célozni próbálsz bal lábaddal. (119 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (116 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (207 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Rúgsz jobb lábaddal. (70 ép-t sebeztél). A 2. öreg szívó hörögve elterül.
[A csatában összesen 766 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 62/102, az orgling disznó: 0/102.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Itt az ebédidõ! A kajára veted magad. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 53 ép-t. (-8 vp.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(496. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 fagydémon (#203) [aura: 15-ös szélpajzs.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. fagydémont. A quwarg harcos a 2. fagydémon irányába megy. Az 1. fagydémon máris elõtted terem! A 2. fagydémon a quwarg harcos felé mozog. A 3. fagydémon a quwarg harcost rohamozza. Az orgling disznó a 3. fagydémon irányába megy. Megtámadod az 1. fagydémont. Felé ütsz jobb karmoddal. (136 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-15 ép) Roncsolod bõrét. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (108 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-1 ép) Odacsapsz bal karmoddal. (121 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-2 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (204 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-2 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-1 ép) Paralizáltad! Az 1. fagydémon halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg harcos és a 2. fagydémon egymással harcolnak. a 2. fagydémon kontaktméreg áldozata lett. A quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. fagydémon kileheli lelkét. A 3. fagydémon és az orgling disznó egymással harcolnak. A 3. fagydémon megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 3. fagydémont. Lesújtasz jobb karmoddal. (128 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-15 ép) Roncsolod bõrét. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (119 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-1 ép) Elõre szúrsz bal karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (211 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-2 ép) Vámpirizálsz (+9 ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (73 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-1 ép) Paralizáltad! A 3. fagydémon halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 513 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 54/30, az orgling disznó: 45/41.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Szolgáidnak is jut 27%. Orgling disznó 11. szintre lépett! Összegyûjtöd a "kincset": 50 arany.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy márvány lady (#307) [aura: gyorsaság: 24.].

*** 1. KÖR *** A márvány lady a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mágiatörés! Semmi hatás. Megrohamozod a márvány ladyt. Az orgling disznó elindul a márvány lady felé. Megtámadod a márvány ladyt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A márvány lady a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mágiatörés! Zorg: Sziklaerõ megszûnt. Megtámadod a márvány ladyt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (0 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik.
*** 3. KÖR *** A márvány lady elõhív egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. Támadod a márvány ladyt. Felé ütsz jobb karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a márvány lady elmormol egy mágiatörést. Semmi hatás. Támadod a márvány ladyt. Odacsapsz jobb karmoddal. (0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. Elkerülte. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (0 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Az orgling disznó a márvány ladyt támadja. A márvány lady megtántorodik. A márvány lady hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 267/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 60 arany.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod.
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy orgling melák van benne. Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 3 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[96 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

vd 313 vadászat
[Krakolich torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy krakolich (#313) [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal csáp.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a krakolichet. A quwarg harcos a krakolich irányába megy. Az orgling disznó elindul a krakolich felé. A krakolich az orgling melák irányába megy. Az orgling melák a krakolichet rohamozza. A krakolichet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (130 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (119 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (121 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (222 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a krakolichet támadja. Az orgling disznó a krakolichet támadja. A krakolich megtántorodik. A krakolich és az orgling melák egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a krakolichet. Felé suhintasz jobb karmoddal. (130 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (121 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (211 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (76 ép-t sebeztél). A krakolich holtan terül el.
[A csatában összesen 795 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 106/0, az orgling disznó: 53/0, az orgling melák: 43/107.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Szolgáidnak 17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy krakolich csont, egy xenópete és 57 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 539.]

bb 1 14 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, óriás fülbevaló (#225) 330 ap, szójer csáprágó (#231) 26 ap, szirénhaj (#293) 24 ap, bronz korong (#297) 33 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, gólemagyag (#330) 8 ap, csöpögõ csáp (#334) 24 ap, fókuszrubin (#337) 39 ap, mágikus védõruha (#341) 495 ap, a tudás csontmaszkja (#1992) 308 ap, az ügyesség átlátszó köntöse (#2502) 308 ap, az ügyesség csontamulettje (#2547) 308 ap, az egészség ezüst fejpántja (#2907) 308 ap, a gyorsaság csontamulettje (#3897) 308 ap, az élet ezüst fejpántja (#5157) 308 ap, az élet díszes köpenye (#5188) 485 ap, az élet aranyozott nyaklánca (#5233) 504 ap, a titán arany fejpántja (#5609) 835 ap, a gladiátor aranyozott nyaklánca (#6133) 578 ap, a törpék bíbor láncinge (#6432) 485 ap, a törpék szárnyas sisakja (#6477) 386 ap, a hatalom nehéz nyílpuskája (#7137) 419 ap, a hatalom harci nyílpuskája (#7138) 625 ap, a harcos elit lemezpáncélja (#7753) 744 ap, az óriás kék köpenye (#8787) 364 ap, az óriás ónixgyûrûje (#8878) 566 ap, a tolvaj kõrisfa íja (#9373) 586 ap, az entek ezüst nyaklánca (#9732) 380 ap, az entek keresztszimbóluma (#9763) 578 ap, a merénylõ márványamulettje (#11099) 835 ap, a tudós fekete csizmája (#11472) 370 ap, a lich vas mellvértje (#11848) 685 ap, a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) 386 ap, a harcmûvész csontmaszkja (#13692) 370 ap, a majom gyalogos lándzsája (#14382) 386 ap, a szívósság szárnyas sisakja (#14577) 386 ap, a szívósság aranyozott fülbevalója (#14758) 558 ap, a szívósság harci nyílpuskája (#14788) 625 ap, a szellemek fekete csizmája (#15072) 370 ap, a szellemek háromszögszimbóluma (#15162) 380 ap, a gepárd ezüst nyaklánca (#15582) 380 ap, a gepárd nehéz harci nyílpuskája (#15689) 904 ap, a sas szárnyas sisakja (#15927) 386 ap, a természet keresztszimbóluma (#16963) 578 ap, a bérmágus nehéz harci nyílpuskája (#17489) 904 ap, a kígyó rövid tõre (#19302) 370 ap, a ragadozó hosszú íja (#20172) 386 ap, a küzdelem szárnyas sisakja (#20427) 386 ap, a küzdelem díszes karkötõje (#20592) 370 ap, a gyõzelem jádegyûrûje (#21029) 835 ap, a túlélés ezüst nyaklánca (#21432) 380 ap, a tökéletesség arany nyaklánca (#21884) 760 ap, a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 578 ap, a tûz nagy pajzsa (#22212) 263 ap, a tûz csillogó fejpántja (#22258) 419 ap, a tûz átlátszó köntöse (#22302) 247 ap, a tûz csontamulettje (#22347) 247 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 263 ap, a jég bíbor pikkelyvértje (#22618) 479 ap, a jég átlátszó köntöse (#22752) 247 ap, az enyészet kék köpenye (#23187) 241 ap, a villám szürke maszkja (#23593) 419 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 419 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 247 ap, a méreg zangrozi csizmája (#24073) 419 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 263 ap, a méreg hosszúkardja (#24267) 263 ap, a sün csillogó fejpántja (#24958) 419 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 247 ap, a teknõs rövid tõre (#25602) 247 ap, a yeti zangrozi csizmája (#26323) 419 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 257 ap, a yeti harci nyílpuskája (#26488) 479 ap, a sav malachitgyûrûje (#26877) 247 ap, az elektromosság keresztszimbóluma (#27313) 431 ap, az elektromosság jáde karkötõje (#27344) 657 ap, a légzés nagy pajzsa (#27612) 263 ap, a légzés gyíkbõr öve (#27719) 649 ap, a légzés ezüst nyaklánca (#27732) 257 ap, a légzés hosszúkardja (#27867) 263 ap, az angyalok bíbor pikkelyvértje (#28018) 479 ap, az angyalok díszes karkötõje (#28242) 247 ap, az ellenállás ezüst láncinge (#28483) 558 ap, az ellenállás hosszúkardja (#28767) 263 ap, a bûz ezüst fejpántja (#29007) 247 ap, a bûz átlátszó köntöse (#29052) 247 ap, a bûz ónixgyûrûje (#29128) 419 ap, a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 297 ap, a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 396 ap, a sólyom szárnyas sisakja (#29427) 263 ap, a sólyom csontamulettje (#29547) 247 ap, a sólyom ónixgyûrûje (#29578) 419 ap, a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 241 ap, a sólyom hosszúkardja (#29667) 263 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 díszes karkötõt 21 aranyért.

[be 14:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Ölj meg 15 krakolichet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) A császári szint felügyelõi szerint sok nyápic galetki csak úgy képes megoldani az elé kerülõ feladatokat, ha hõsiesség pontjait használja, esze, illetve ügyessége helyett. Mutasd meg nekik, hogy te nem tartozol közéjük, gyere el, ha kevesebb, mint 10 hõsiesség pontod van.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 529.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (272. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 519.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 366.4. A Drakolder Invázió fordulópontjaként jegyezték le a történetírók a sötét armada csatornán való átkelését. A Namír kiráyságból érkezõ gnómok õsi, moa eszközöket használnak, amelyeket khadil kristállyal üzemeltetnek. A csatornán átkelõ sereg nagy részét az iszonyatos erejû fegyverek megsemmisítik, a varkaudarokat az Árnyékhegységig üldözik vissza. A drakoldereknek nyoma vész.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 509.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nocsak, mit találtál! 1 féregtüske ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy szárnyas sisak.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a törpék vörös maszkja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pv 2 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (354. kaland, összköltsége 40 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Athlan, egy ezüst hosszúhajú, ébenfekete bõrû, vérvörösen szikrázó szemû, rémisztõ férfi. A Halhatatlanok klánjának sebezhetetlen rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, elementáris karkötõ, Örökkévalóság Smaragdja, szivárvány karkötõ, a sün fogazott kardja, a tárgyalás gyûrûje, a sün aranyozott nyaklánca, a sün ónixgyûrûje, hõsi babérkoszorú, vörös karkötõ, a sün nagy pajzsa, a puhányság köve, platina villámöv, a villám ezüst fülbevalója, az Õsök Szent Kardja, bohókás szandál, görényfarok, adamantit karkötõ, nilbongi kitûzõ, a teknõs nyársaló lándzsája, a sün kõrisfa íja, smaragd életkõ, opilíchium gyûrû, méregvándor vállvédõ, káoszkígyó vért, a sün díszes karkötõje, a sün díszes köpenye, sárkányamulett, aréna aranyozott érme, a sün vívótõre, a villám ónixgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Ez egy izgalmas próba lesz: torzszülöttek nyomait keresitek és vizsgáljátok meg a csatornaszinten. Persze igyekeztek a harcot elkerülni, hiszen most nem ez a cél. Sajnos kevés és elmosódott a nyom, ezért igazi kihívásnak néztek elébe. A vetélkedõ végeztével Athlan letörten elismeri: te vagy a jobb!
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 471.]

b 1 3 barlangod bõvítése
A jelenleginél nagyobb méretû barlang kiásására sajnos ezen a szinten nincs hely. Ha nagyobb barlangot szeretnél, költözz egy szinttel feljebb. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 3 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 462.]

bsz 6352 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Zorg eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 2, 3, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 24, 28, 30, 31, 32, 34, 36, 37, 41, 48, 51, 55, 56, 59. Jelenleg semmilyen épületet nem épít. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 458.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorph gyermek (#421) [aura: 9-es méretû 14-es szintû farok.].

*** 1. KÖR *** A xenomorph gyermek elõhív egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád. Megközelíted a xenomorph gyermeket. A quwarg harcos a xenomorph gyermek irányába megy. Az orgling disznó a xenomorph gyermeket rohamozza. Az orgling melák a xenomorph gyermek irányába megy. A xenomorph gyermeket próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrerúgsz bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (72 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A quwarg harcos a xenomorph gyermeket támadja. Az orgling disznó a xenomorph gyermeket támadja. A xenomorph gyermek megtántorodik. Az orgling melák a xenomorph gyermeket támadja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenomorph gyermeket. Felé ütsz jobb karmoddal. (124 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (120 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (117 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Megpróbálod megmarni. (203 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A hasát célzod jobb lábaddal. (76 ép-t sebeztél). A xenomorph gyermek halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 92/0, az orgling disznó: 39/0, az orgling melák: 37/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 18% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul. Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 5669 sebzést okoztál, és 342 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 13 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 458 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 888 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zorg, egy ORGLING KOPONYÁT pöcköl eléd,ENNI!! vagy nem ENNI?! kérdi fenyegetõen a brutális férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 272. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 56 (81) / 17.83
[2] IQ: 13 / 6.93
[3] ügyesség: 13 (15) / 1.08
[4] egészség: 17 (19) / 3.96
[5] mágia: 13 (15) / 11.47
[6] gyorsaság: 53 (73) / 5.14
[9] Méret/ép: 273 (309) / 303
Min. méret: 271
Barlangméret: 285
PONTJAID
Varázspont: 296 / 228
Képességpont: 55 / 15%
Hõsi pont: 146 (30)
Tám.bónusz: 26%
Véd.bónusz: 77%
Galetki erõ: 1275 / 585
Hírnév : 1926
Jóllakottság: 125%
Életkor: 17 / 33
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 345 (0)
Galetki gyõzelmek: 202 (0)
Torzsz. csaták: 2083 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 1889 (10)
Leölt torzszülött: 4035 (22)
Pszi csaták: 56 (0)
Pszi gyõzelmek: 27 (0)
Ájulások száma: 147 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: megsemmisítõ (69)
Speciális képességeid:
+23 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +10 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a templomban kaptál! [számláló: 5] 2.) Látogass el hozzánk ha kevesebb, mint 10 hõsiesség pontod van. 3.) Ölj meg 300 szörnyet az Õsök Csarnokában (az idézett lények nem számítanak ebbe bele). [számláló: 71]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 (21) / 2.76 [15] regeneráció: 1 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 3 / 0.80 [18] tûzimmunitás: 5 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 4 / 0
[20] savimmunitás: 3 / 0.44 [21] elkt.immunitás: 1 / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 2
[23] imm.ktkt.méreg: 16 (19) / 0.20 [24] rezisztencia: 24 (43) / 0 [26] lõfegyver: 3 / 0
[27] imm. méregre: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 2.32 [46] csapdaészlelés: 13 (15) / 6.30 [47] zárnyitás: 13 (15) / 4.21
[48] mászás: 13 (15) / 5.96 [49] rugalmasság: 6 (8) / 4.46 [50] meggyõzõkészség: 8 / 0.78
[51] transzformáció: 10 / 7.37 [52] auraészlelés: 13 / 6.13 [53] ékszerészet: 9 / 0.32
[54] kereskedelem: 10 / 3.88 [55] szívósság: 12 (16) / 0.55 [56] varázsitalfõzés: 14 / 2.92
[57] gyógynövények: 11 / 9.50 [58] nyomkeresés: 25 (35) / 14.61 [59] vezetõkészség: 11 / 4.88
[60] pszi támadás: 7 / 3.63 [61] pszi energia: 10 / 0.63 [62] lopás: 3 / 0.15
[63] éberség: 17 (19) / 0.94 [64] átokszórás: 7 / 2.13 [65] álcázás: 23 (25) / 2.18
[66] lopakodás: 12 / 1.73 [67] régészet: 14 / 7.69 [68] zene: 11 / 3.62
[69] tanulás: 12 / 0.67 [70] idézés: 7 / 0.02 [71] javítás: 4 / 3.18
[72] építés: 14 (16) / 4.15 [73] felderítés: 9 / 5.62    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 30 (40) / 0 [101] szakért.: 18 (25) / 1.56 [102] roncsolás: 16 (25) / 1.32  
bal láb [103] méret: 26 (34) / 0 [104] szakért.: 16 (21) / 2.15 [105] paraliz.méreg: 11 (20) / 0  
bal karom [106] méret: 25 (33) / 0 [107] szakért.: 15 (20) / 5.39 [108] vámpirizáció: 10 (19) / 0  
fog [109] méret: 56 (64) / 4 [110] szakért.: 17 (22) / 4.89 [111] vámpirizáció: 10 (19) / 0  
jobb láb [112] méret: 5 (13) / 0 [113] szakért.: 7 (12) / 2.16 [114] paraliz.méreg: 11 (20) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[32] animáció: 10 / 0.40 [182] azonnali gyógyítás: 1 / 0 [36] csábmosoly: 1 / 0
[42] csendvarázs: 4 / 0.27 [200] csontolvadás: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 3 / 0.12
[11] elektromos kéz: 3 (4) / 0.06 [160] esszenciaelnyelés: 10 / 3.69 [29] életszívás: 3 / 0.84
[152] felejtés: 1 / 0 [168] fürgülés: 13 / 2.99 [172] gázpajzs: 4 / 0.06
[40] gigaököl: 3 (4) / 0.06 [204] gondolatolvasás: 3 / 0.06 [17] gránitbõr: 10 / 1.67
[39] halál szava: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 (2) / 0 [163] kineport: 7 (8) / 1.47
[146] kontakt.õseiddel: 11 / 1.98 [157] láthatatlanság: 3 / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 (5) / 0.06
[35] mágiatörés: 4 / 0.06 [162] mágikus csapda: 3 (4) / 0.07 [34] méregfelhõ: 1 / 0.16
[153] nagyobb gyógyítás: 15 / 13.19 [38] parancs: 1 / 0 [128] pszi csáp: 6 / 5.04
[30] sorvasztás: 1 / 0 [188] sziklaerõ: 11 (12) / 0.95 [144] titánok szele: 1 / 0
[167] tombolás: 6 / 0.10 [16] tûzpajzs: 6 (7) / 0.28 [14] vakító fény: 4 (5) / 0.12
[194] vízlélegzés: 3 (4) / 0.07        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg harcos 121/121 193% 189% 18 / 3.55 harcol
[2] morfinder telep 1/1 200% 200% 1 / 0 nem harcol
[3] orgling disznó 91/91 193% 127% 11 / 0.56 harcol
[4] orgling melák 148/41 105% 100% 1 / 0.11 harcol
lélekenergia rész 33% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
v 188
ad 10
bsz 2
ism 2
x 10
h 8 109
2. Makró
h 69
mak 1
szl 99
be 30
szl 33
z 166 20
3. Makró
hp 1 0 14 0 190
ism 5
x 10
be 9 5
be 9 4
ht 0 0 0 0 190
4. Makró
pv 2 3 8
ism 2
p
b 1 3
5. Makró
le
kf 194 134 262 193 145 253
kf 400 225 156 234 213 251
kf 275 296 269 239

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
2: tombolás v.var. ha ellf. 16. képessége 45 v. több. Prioritás: 255.
3: fürgülés v.var. ha ellf. 16. képessége 45 v. több. Prioritás: 255.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #171. Prioritás: 255.
9: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 255.
12: fürgülés v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 255.
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 255.
18: fürgülés v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 255.
19: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #324. Prioritás: 250.
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 255.
21: fürgülés v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 255.
22: tombolás v.var. ha ellenfeled #350. Prioritás: 255.
25: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #325. Prioritás: 255.
26: tombolás v.var. ha ellenfeled #325. Prioritás: 255.
29: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #423. Prioritás: 250.
30: fürgülés v.var. ha ellenfeled #423. Prioritás: 250.
4: animáció t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 25, és ha ellenfeled #140.
6: animáció t.var. ha ellenfeled #140, Prioritás: 250, és ha 2 vagy több ellenfél van, és ha a harc 4. köre van.
10: animáció t.var. ha a harc 3. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #260.
13: fürgülés v.var. ha ellenfeled #255, Prioritás: 255, és ha 3 vagy több ellenfél van.
15: animáció t.var. ha ellenfeled #304, Prioritás: 255, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 3. köre van, és ha ép-d 70% fölött van.
23: fürgülés v.var. ha ellenfeled #421, Prioritás: 255, és ha 2 vagy több ellenfél van.
27: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #421, és ha 2 vagy több ellenfél van.
31: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #423.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 10 50 80 153; VI erõ:500% ép:5%; PV 2 3 8; PSZ 58 65 46 47 48; BA 15024; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; I 15 99 15 63 75; HU 5 3 250 15 1 6;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5200 21 10; VG 5200 30 30; VG 9518 304 40; VG 3226 42209 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 311.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #50 (20. épület), #420 (270. forduló), #288 (270. forduló), #345 (271. forduló), #405 (272. forduló), #429 (266. forduló), #272 (272. forduló), #354 (272. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3932. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: halálóriás. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 17 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyorsaság vaspajzsa (#3763) 1 a harcos ezüst pikkelyvértje (#7769)
1 a harcos vörös maszkja (#7844) 1 a káosz õrült mellvértje (#11409) 1 a káosz õrült pajzsa (#11424)
1 a kobra bíbor pikkelyvértje (#7318) * 1 a kobra díszes köpenye (#7438) * 1 a kobra díszes öve (#7470)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság ezüstcsizmája (#4274) 1 a sebesség csontmaszkja (#13242)
1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 1 a törpék vörös maszkja (#6494) * 1 arany nadrág (#181)
1 az ellenállás szarvas sisakja (#28528) * 1 az ellenállás vaspajzsa (#28513) 1 az enyészet szöges öve (#23218)
1 az erõ ezüstcsizmája (#1574) 1 bohókás szandál (#406) 1 bõrpáncél (#9)
* 1 Istencsászár ezüst láncinge (#41983) * 1 Istencsászár halotti maszkja (#42041) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 khaldoran öv (#137) * 1 krakoch csizma (#312) 1 maerju páncél (#346)
* 1 méregvándor vállvédõ (#410) 1 mintrogi erõöv (#262) 1 õspók köpeny (#332)
1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna arany érme (#441) 1 a gyorsaság aranyozott fülbevalója (#3958) * 1 a háború köve (#156)
1 a harcos arany fülbevalója (#8010) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a káosz díszes fülbevalója (#3069)
1 a káosz éjfekete szimbóluma (#7524) * 1 a kígyó ónixgyûrûje (#19228) 1 a kobra aranyozott nyaklánca (#7483)
* 1 a kobra jádegyûrûje (#7529) * 1 a kobra malachit fülbevalója (#7559) * 1 a kobra ónixgyûrûje (#7528)
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a pontosság ónix karkötõje (#4393) 1 a pontosság ónixgyûrûje (#4378)
1 a rend köve (#158) 1 a sün aranyozott fülbevalója (#25108) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
9476 arany (#1) * 12 arany orgling fétis (#296) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás ónix karkötõje (#28693) * 1 az ellenállás ónixgyûrûje (#28678) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 császári dekrétum (#254) 1 cseppkõ gyûrû (#234) 110 drágakõ (#2)
* 1 elementáris karkötõ (#348) 4 ezüst xenó embléma (#505) 1 ezüstmedál (#208)
1 görényfarok (#189) 1 gyémántamulett (#399) 1 hõsi jelvény (#291)
* 1 Istencsászár malachit fülbevalója (#42209) 1 Laillia talizmánja (#319) 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 1 Ödlerk nyakörv (#390) 1 opilíchium gyûrû (#298) * 1 org.lázadás emlékérme (#458)
78 orgling fétis (#269) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Topáza (#499)
1 ozin fülkarika (#211) * 2 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 romfosztogató karkötõ (#408) 1 smaragd életkõ (#306) 5 uthanax talizmán (#335)
3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
132 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
9 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167) 6 kötél (#128)
3 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
2 petrilíbium üvegcse (#492) 1 pszi kõ (#277) 1 rúvel fókusz (#350)
3 savval teli üvegcse (#493) 8 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a gyorsaság harci íja (#3974) 1 a gyõzelem vívótõre (#21103) 1 az Õsök Szent Kardja (#380)
1 csonttõr (#1301) 1 Enyészmester (#217) 2 fogazott tõr (#6)
1 fogazott tõr (#1304) 1 harci fejsze (#12) 2 kerek kõ (#11)
27 kés (#5) 3 kõbalta (#18) 5 parittya (#10)
4 rövid tõr (#1302) 19 sziklarepesz (#13) 6 szilmill tõr (#314)
4 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 arany gyógyital (#101) 1 arany manaital (#102) 2 bajnokok itala (#62)
4 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65) 17 csótányláb (#25)
13 elfu moha (#33) 30 elonotichlan (#31) 2 energiaital (#82)
12 féregtüske (#42) 30 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
1 hatalom kék itala (#58) 12 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 1 kék manaital (#75) 3 kihívás itala (#68)
25 liánvirág (#24) 1 lila manaital (#83) 1 lordok itala (#90)
5 mágiaellenállás (#76) 18 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
10 mézfû (#29) 34 mitulen fû (#20) 22 muskil (#37)
6 nekrofun bimbó (#43) 6 óriásnövés itala (#60) 28 parafû (#41)
5 pontosság itala (#72) 35 ragálygomba (#26) 37 rémcserje (#34)
1 sárga gyógyital (#61) 4 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55)
19 sötét mák (#23) 20 szemani gomba (#36) 25 tejfonál (#28)
1 tokin kaktusz (#40) 64 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59)
25 velparaj (#35) 32 waarkin (#38) 25 winropu moha (#22)
22 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 barna manakõ (#149) 4 bíbor golyó (#396)
3 birkózó fétis (#345) 15 bronz korong (#297) 20 csöpögõ csáp (#334)
3 démonlidérc esszencia (#272) 2 duzzadt xenópete (#479) 2 ekinda haj (#147)
10 elektronit (#141) 3 fókuszrubin (#337) 4 gólemagyag (#330)
6 khazdar taréj (#268) 24 krakolich csont (#397) 20 kristályfatty por (#403)
1 lemúr hártya (#161) 1 lidércvelõ (#339) 4 maerju koponya (#336)
1 mandibula (#157) 4 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
3 nordkristály (#146) 3 óriási xenópete (#480) 63 õsi relikvia (#17)
8 õspók pete (#331) 17 patkányfog (#270) 3 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 5 smaragd esszencia (#229) 3 szellem ektoplazma (#426)
2 szirénhaj (#293) 23 szójer csáprágó (#231) 3 szuvas cápafog (#416)
1 xorex fûszer (#329) 2 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kobra márványamulettje #7499 (18).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 õsi relikvia (#17), 1 molitár háj (#165), 1 ragálygomba (#26), 1 féregtüske (#42), 1 szárnyas sisak (#1077), 1 pirgamit (#152), 2 aranydukát (#437), 3 óriási xenópete (#480), 1 mézfû (#29), 2 krakolich csont (#397), 1 a törpék vörös maszkja (#6494), 1 savval teli üvegcse (#493).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 607 arany (#1), 1 petrilíbium üvegcse (#492), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8), 1 átokkõ (#203).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.