Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 14:48:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 14:48:47 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 14:48:56 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6291-27

Karakterszám: 6291 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 27 Játékhét: 33
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 9
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 29. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 30.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

MILUUU KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Wakond, a hegyi hörcsög, egy szürke bõrû, fekete hajú, izmos testû férfi. A következõket látod nála: díszes fejék, bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Wakond, a hegyi hörcsög már ott várakozik. Õ nyert!
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27853.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 28.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában "veterán fõbárd" lett. *júl. 28.* A KANKURENCIA szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *júl. 28.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot. *júl. 28.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett. *júl. 28.* Kronx és Kulimász pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 28.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett. *júl. 29.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

t 1 12 1. szakértelem tanulása 12 TVP-ért
Összegyûjtesz pár nagyobb követ, amit még épp meg tudsz emelni, aztán kezdõdhet a gyakorlás! Hosszú ideig súlyzózol, izmaidat építed.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

bb 7 4 5 több épület meglátogatása
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Sajnálatos dolog jutott a tudomásomra. A szinten renegát galetkik csoportja kóborol. Nem tudom, hallottál-e már a renegátokról - szótlanul nemet intesz. - Rendben van. A renegátok úgy gondolják, hogy csak akkor lesz valakibõl igazi harcos, ha más galetkikkel harcol, életre-halálra. Mivel ezzel az elvükkel társadalmunk legalapvetõbb törvényének mondanak ellent, számkivetettek, bûnözõk, rejtõzödnek. Semmi sem hiányzik jobban, minthogy tudásukat a szint fiatal galetkijein köszörüljék, fõként, mert nagyhatalmú pszionicisták és giromancerek is vannak köztük. - értetlen arckifejezésedet látva magyarázni kezd: - nem kell megértened, mit jelentenek ezek a fogalmak, elég ha annyit tudsz, hogy némelyikük olyan képességek birtokában van, amelyekkel csak a szint legnagyobb hatalmú galetkijei tudnak dacolni. A feladatod rendkívül veszélyes lenne: információt kell gyûjtened! Menj el egy gyûlésükre, és hallgasd meg, mit mondanak, majd gyere vissza. Annyit sikerült megtudnom, hogy csak azokat engedik be, akik felmutatják a Hatalom Sárga Gömbjét, elõször tehát egy ilyet kell valahonnét szerezned. - bizonytalanul biccentesz. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Beugrasz az akadémiára friss hírekért, infókért. A kapunál álló õr azt mondja, hogy éppen egy kísérlethez keresnek bátor galetkiket, talán a kedvedre lenne a dolog.
- Keresd Megalit mestert! - mondja az õr. - követed a tanácsát. Megalit mester egy nagyszakállú, kissé eszelõs tekintetû galetki. Amint közlöd vele jöveteled célját, magyarázni kezd.
- Fontos kutatást végzünk, aminek hosszú távon minden galetki hasznát veheti. Egyszerre vizsgáljuk a fájdalmat és az ellenállókészséget. Ha megértjük ezek pontos mûködését, akkor akár egy újfajta szakértelem kifejlesztése sem elképzelhetetlen. A kísérlet nem teljesen veszélytelen, könnyen érhet sérülés. Ha vállalod, akkor az alagsorban kell jelentkezned.(15. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. El sem találtad. A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Bever egyet jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** A tehemót rád támad. Lekever egyet bal mancsával. Nem talált. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Ez mellément. Támadod a tehemótot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (12 ép-t sebeztél). A tehemót holtan terül el.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 35 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

k 11 9 348 240 kaland elvállalása
(11. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(9. kaland:) Elõször is érdeklõdsz, információt próbálsz gyûjteni arról, hogy hol és mikor tartanak a renegátok gyûlést.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Hosszas kérdezõsködésed, ravasz puhatolódzásod meghozza az eredményt: megtudod, hogy a renegátok a Nopet barlang mellett, egy nagy csarnokban tartanak gyûlést. Ellátogatsz a helyszínre a megadott idõben, szürke köpenyt öltve, mint a renegátok. A bejáratnál egy õr áll, nyilván most kell a gömböt felmutatni.
[Tárgyhasználat: sárga gömb]
Felmutatod a Hatalom Sárga Gömbjét, mire az õr biccent, és beenged. Odabent kisebb csoportosulást látsz, három szürke köpenyes alak vesz körbe. Az egyik közli veled, hogy ez egy szûk körû összejövetel, és szeretné tudni, mit keresel itt, ki hívott ide.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Ügyesen kivágod magad: elmondod, hogy szimpatizálsz a renegátok céljaival, és szeretnél többet megtudni. Igyekszel nagyon meggyõzõ lenni. A köpenyesek vezetõje végül gyanakodva bár, de biccent, de azért megjegyzi, hogy rajtad fogja tartani a szemét. Közelebb lépsz a csoporthoz. Eléd lép egy magas, sötét tekintetû galetki, és egy perselyt tart eléd:
- 20 arannyal kell minden tagunknak hozzájárulnia a Klán kasszájához.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Beledobsz 20 aranyat a perselybe, és csatlakozol a tömeghez. Többen is felszólalnak, és a következõket tudod meg:
A Regenádok Klánja egy földalatti szervezet (a szó átvitt értelmében is!), amely olyan hatalmas már, hogy az egész Hegyet behálózza, még a legmagasabb szinteken is akadnak támogatói, és amelynek céljai a régmúlt idõk véres párbajainak, sõt, fajon belüli háborúinak a visszaállítása. Számukra az élet nem szent, a gyõztes galetki a vesztest megölheti, és így sokkal több lélekenergiát nyerhet ki a normálisnál. Szerintük ily módon rövid idõ alatt iszonyatos hatalmú galetkik jöhetnek létre, akik hosszú évekig tartó tapasztalatszerzés nélkül is sikerrel szállhatnak szembe az Ellenséggel. Élesen fülelsz, amikor találkozók idõpontjairól, és találkahelyekrõl van szó, igyekszel mindent az eszedbe vésni. Az az érzésed van, hogy a csoportban nem te vagy az egyedüli kém. A gyûlés végeztével visszatérsz a palotába, és elmesélsz mindent az elöljárónak. Az írnok szorgalmasan jegyzetel beszámolód közben. Megkérdezed, hogy mikor sújtanak le a szervezetre. Morgó Emhil megcsóválja a fejét.
- Sajnos, ez ennél egy kicsit bonyolultabb. Kisebb renegátokat elfoghatunk a kapott információk alapján, de sajnos a teljes szervezet felszámolása túlnõtt rajtunk, talán majd a császári szint talál megoldást. Mindenesetre, köszönöm a segítségedet! - ezzel átnyújt egy õskövet és egy védelem italát.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)

(348. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megrohamozod a kyeni vadászt. Támadod a kyeni vadászt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (11 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász téged támad. Lecsap rád jobb karmával. Elhibázta. Támadod a kyeni vadászt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. El sem találtad. A koreni sün rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. Támadod a kyeni vadászt. Odakensz neki jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan. A koreni sün téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Elhibázta.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a koreni sünt. Beversz egyet jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A fogaiddal támadsz. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) A koreni sün hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+79%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik semmi. Bemész az ajtón.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 8 arany és egy sárgaréz nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(240. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A 2. vámpírdenevér máris elõtted terem! Megindulsz az 1. vámpírdenevér felé. Már ott is vagy! Az 1. vámpírdenevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. vámpírdenevér téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. vámpírdenevért próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elkerülte. Az 1. vámpírdenevér hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. vámpírdenevért próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (18 ép-t sebeztél). A 2. vámpírdenevér holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Uzsonnaidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

ve 146 3 vásárlás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 84 ap, winropu moha (#22) 42 ap, liánvirág (#24) 42 ap, csótányláb (#25) 42 ap, ragálygomba (#26) 42 ap, gyilkos boróka (#27) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, szivárvány karkötõ (#139) 168 ap, nordkristály (#146) 12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 25 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 143 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, bíbor láncing (#1032) 226 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, bronz mellvért (#1047) 206 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 25 ap, sárga öv (#1167) 73 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 40 ap, amulett (#1195) 10 ap, kõamulett (#1196) 30 ap, csontamulett (#1197) 80 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 40 ap, háromszögszimbólum (#1212) 93 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 30 ap, malachitgyûrû (#1227) 80 ap, karkötõ (#1240) 10 ap, malachit karkötõ (#1241) 30 ap, díszes karkötõ (#1242) 80 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 504 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 63 ap, a szalamandra tõre (#26050) 63 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 183 ap. Veszel 3 nordkristályt 36 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

be 10 meglátogatod a 10. épületet
Visszamész a barlangodba. Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Hozz 8 nordkristályt.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A legnagyobb hírnevet más galetkik legyõzésével szerezheted. Gyõzedelmeskedj egy olyan galetki felett harcban, akinek legalább 400-as hírneve van!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kno 65 12 65. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

le 1030 elrakod az 1030. tárgyat
Leveszed a láncinget.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

ho 6 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kk 1 klánküldetés
(1. kaland:) Felkeresed a Halhatatlanság barlangját, Klánod népszerû sportpályáját. Az akadályokkal tûzdelt, szerencsére nem túl veszélyes feladatsort minden, magát valamire tartó Klántag képes teljesíteni, csak az a kérdés, hogy mennyi idõ alatt? Bátortalanul nézel körbe: szerencsére épp nem áll sorba senki! Odasétálsz a mosolygó pályamesterhez, aki int a pálya felé - szabad az út!
Az elsõ feladat egy széles barlangpatak, ezt kell átugranod! Nekifutsz, és elrugaszkodsz.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Könnyedén átugrottad! Futsz tovább. A folyosó közepén egy forgó kõoszlop van, amelybõl vízszintes rudak állnak ki. Ha elég erõs vagy, a rudakba kapaszkodva, és a kõoszlopot elforgatva át tudsz jutni a túloldalra - sokan ezt a csodát lengõajtónak hívják - de ha nem vagy elég erõs, ezen az oldalon rekedsz! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Lassan, nyikorogva a kõoszlop és vele az egész szerkezet elfordul, és hamarosan átérsz a túloldalra. A következõ folyosó már igazi kihívás: a folyosón idõrõl idõre hatalmas rongylabdát gurítanak végig. Két gurítás között kell olyan gyorsan átfutnod, hogy ne kapjon el a következõ golyó! Kivárod a következõ rongylabdát, és mögötte beugorva a járatba, rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Eléred a járat tulsó végét, egy pillanattal azelõtt, hogy a rongylabdát begurítják! Huh, ez kemény volt. A következõ barlangban sûrûn nõ a dögletes bûzû görénymoha. Olyan sok van belõle, hogy bárhová lépsz, puhaságot érzel a kemény szikla helyett! És ez a borzalmas szag, mindjárt rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Összeszorított foggal mész elõre, igyekszel nem venni levegõt. A terem végében egy forgó hordót látsz, ennek a belsején keresztül kell átmenned. Hát, hajszálon múlik, hogy nem hányod el magad! Odaát egy pályamester fogad, és gratulál, hogy sikeresen leküzdötted az akadálypályát. (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

kf 1030 bekészíted az 1030. tárgyat
Felveszed a láncinget.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák odajön hozzád. A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (18 ép-t sebeztél). A sahran rák kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg feléd rohan. A förtelemférget próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (18 ép-t sebeztél). A förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 3 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák máris elõtted terem! A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák rád veti magát. Rád vág ollóival. Elkerülted. Támadod a sahran rákot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). A sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (220. kaland, összköltsége 30 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ szimbóluma, a tökéletesség kék köpenye, suhanó csizma. Adam Warlock mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Adam Warlock finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a húsevõ növény. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 340 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 68 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 256 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Miluuu, egy jómunkásgaletki. Kezeslábas overállt és munkavédelmi sisakot viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 27. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 6.01
[2] IQ: 5 (8) / 4.70
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.89
[4] egészség: 4 (6) / 2.41
[5] mágia: 1 (2) / 0.60
[6] gyorsaság: 5 (4) / 1.10
[9] Méret/ép: 65 / 62
Min. méret: 49
Barlangméret: 65
PONTJAID
Varázspont: 23 / 23
Képességpont: 8 / 85%
Hõsi pont: 22 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 175 / 99
Hírnév : 207
Jóllakottság: 196%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 165 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 154 (6)
Leölt torzszülött: 187 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó (3)
Speciális képességeid:
+3 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Hajtsd végre az 1-es klánkalandot (KK 1). (összesen 20 TVP-t igényel) [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.46 [47] zárnyitás: 3 / 1.09
[48] mászás: 4 / 1.43 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0.79 [54] kereskedelem: 1 / 0.67
[64] átokszórás: 4 (6) / 0.20 [65] álcázás: 6 / 0 [66] lopakodás: 4 / 0.15
[67] régészet: 6 / 3.64 [68] zene: 3 / 0.05 [69] tanulás: 3 / 0.81

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 10 / 6.88      
fog [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.48      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 20; VI erõ:250% ép:30%; PV 3 5 1; PSZ 47 48 50 54 67 69;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (4. épület), #51 (20. épület), #497 (25. forduló), #220 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd csatos öve (#15566) * 1 a gólem fejpántja (#8305) 1 a hatalom díszes fejpántja (#6956)
* 1 a torony csizmája (#18220) * 1 a tudás zöld köntöse (#2051) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) 1 khaldoran öv (#137) * 1 láncing (#1030)
1 öv (#1165) 1 pikkelyvért (#1015) 2 sisak (#1075)
1 suhanó csizma (#195) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
2 amulett (#1195) 468 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 11 drágakõ (#2) 1 karikaszimbólum (#1211)
2 márványgyûrû (#1226) 1 nyaklánc (#1180) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 2 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) 4 fogazott tõr (#6) 1 harci fejsze (#12)
6 kerek kõ (#11) 10 kés (#5) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
6 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21) 4 mitulen fû (#20)
1 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28)
1 tûzlehelet itala (#53) 14 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 5 lemúr hártya (#161)
2 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 29 õsi relikvia (#17) 2 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 védelem itala (#59), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 23 arany (#1), 5 nordkristály (#146).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉDELEM ITALA (59. TÁRGY)
Ez a sárga színû folyadék felhörpintésekor megnöveli védettségedet 40%-al egészen a harc végéig, azaz igencsak megnehezíti annak a dolgát, aki fizikai támadással akar eltalálni. A védelem italát ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



KYENI VADÁSZ (45. LÉNY)
Bizony, vannak a torzszülöttek között is olyanok, akik torzszülött társaikra vadásznak, ha a galetkikkel nem is mernek ujjat húzni. A kyeni vadász szürke bõrû humanoid, hosszú karmokkal. Nyakukban állandóan egy síp lóg: ha harcolnak, elõször is elõfüttyentik beidomított koreni sünüket, majd paralizáló érintésükkel megbénítják az áldozatot. Amíg a paralízis az áldozatot fogva tartja, a sün és gazdája szép lassan szétcincálják. A marcangolás gyakran 5 körön keresztül is eltart. A vadász szerencsére nem immúnis semmire elektromosságon kívül. A kyeni vadásszal való harcot fõként a piromádok és a puhányok kockáztatják meg.



HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY)
A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús. Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod. Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél, és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.