Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 05:22:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6248-154

Karakterszám: 6248 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 154 Játékhét: 167
E forduló ára: 29 zs. Maradék zseton: 596
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 19. 9h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2007. feb. 20.

E-mail!

IRUKANJI KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: khaldoran öv, bronzmedál, Rogan karkötõje, a természet nagy pajzsa, a tolvaj kõrisfa íja, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, ében láncing, szerencsekõ. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Megindulsz Koponyaroppantó Grundrag felé. Már ott is vagy! Koponyaroppantó Grundrag máris elõtted terem! Koponyaroppantó Grundragot próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Roncsoltál. A fogaiddal támadsz. (34 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-7 ép) Elõresuhintasz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-7 ép) Koponyaroppantó Grundrag eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Koponyaroppantó Grundrag meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 drágakövet.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 drágakövet.
** 4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 drágakõ.
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Doda Bodonawieedo, egy gülüszemû, tapírorrú, sötétzöld bõrû, rodián férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: rubin mágusbot, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, Xantin rubinöve, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, óriás fülbevaló, xenomorf csuklópánt, suhanó csizma, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a mágia smaragdja, Trollagyar, zafír érdemrend, görényfarok, Pszichoklenész sisakja, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, orgling fétis, Fénygyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Doda Bodonawieedo megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a galetki vámõr. [ld. enc.]
** 5. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 drágakövet.
** 6. NAP ** Bejön a barlangodba Doda Bodonawieedo, egy gülüszemû, tapírorrú, sötétzöld bõrû, rodián férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: rubin mágusbot, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, Xantin rubinöve, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, óriás fülbevaló, xenomorf csuklópánt, suhanó csizma, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a mágia smaragdja, Trollagyar, zafír érdemrend, görényfarok, Pszichoklenész sisakja, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, orgling fétis, Fénygyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az orgling szatócs. [ld. enc.]
** 11. NAP ** Látogatód érkezik, aki Karatekrokodil, egy magas testalkatú, felnyírt, fekete hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: a teknõs ezüst fülbevalója, Hadúri csizma, szivárvány karkötõ, a tökéletesség malachit karkötõje, nilbongi kitûzõ, óriás fülbevaló, a rend köve, a pók smaragdgyûrûje, arany orgling fétis, a teknõs ónixgyûrûje, a gepárd vaspajzsa, a gólem karikaszimbóluma, ezüst vadászköpeny, a kobra malachitgyûrûje, a hatalom márványgyûrûje, a remete malachit karkötõje, a sebesség fekete nyílpuskája, a gladiátor szöges öve, aréna vas érme, a tökéletesség csillogó fejpántja, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, a majom díszes karkötõje, smaragd életkõ, galetki érdemérem. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Karatekrokodil közelebb jön, hogy támadhasson. Karatekrokodil felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Karatekrokodil rád támad. Lekever egyet bal mancsával. (78 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -12 tüskés bõr, -9 vastag bõr.) Lesújt rád jobb mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Harapni próbál fogával. (116 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Tekergetve suhint farkával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 252 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Karatekrokodil megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 12829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 8.* Százlábú felköltözött a következõ szintre. *feb. 9.* Don Kéró teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 9.* Don Kéró rangja a Tudósok Klánjában "szakértõ" lett. *feb. 15.* Karatekrokodil teljesítette a 33. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 15.* Karatekrokodil gyõzelmet aratott Lord Arlon Di Saory felett. *feb. 15.* Karatekrokodil csatában legyõzte Thiefet. *feb. 15.* Don Kéró és Karatekrokodil megküzdöttek egymással, és Don Kéró gyõzött. *feb. 15.* Karatekrokodil csatában legyõzte A Káosz urának ijásza-át. *feb. 19.* Karatekrokodil teljesítette a 32. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 19.* Karatekrokodil gyõzelmet aratott Lord Arlon Di Saory felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 7.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Compot. *feb. 7.* Nosean és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással, és Nosean gyõzött. *feb. 8.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *feb. 8.* Amorpheus Amorphea gyõzelmet aratott Wan Alibeam felett. *feb. 9.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *feb. 9.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *feb. 12.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy dohu féreg. *feb. 12.* Nosean csatában legyõzte Laetitia Diamantiniát. *feb. 13.* Pindurutalagala és Para Zita a Vérszopó pszi párbajt vívtak. Pindurutalagala került ki gyõztesen. *feb. 14.* Amorthis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

dk 355 dobása 355. kalandnak
Rendben, 355. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 435.]

j 20577 17443 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a küzdelem malachitgyûrûjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a bérmágus ónix karkötõje újra használható.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]

kf 20577 17443 bekészíted a 20577. tárgyat
Felveszed a küzdelem malachitgyûrûjét. Felveszed a bérmágus ónix karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, nagyobb elementál fatty újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, gonosz banya újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

sze 3 3. szolga elbocsátása
Elbocsátod gonosz banyát. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

kno 65 100 65. képességre 100 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 203.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

vv 52 10 több varázslat elmondása
[V 52 10 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

sze 4 4. szolga elbocsátása
A parancs 1. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
dd 278 479 480 több tárgy eldobása
Kidobsz 1 xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 479. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p 7989 portyázás
Elküldesz egy kihívást Takesz a fejvadász részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]
p 7989 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (276. kaland, összköltsége 45 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savhurrikán. Nem hat rád. Az orgling fattyú felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling fattyú odajön hozzád. Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod megmarni. (46 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Az orgling fattyú kileheli lelkét. A nagyobb elementál fatty az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Nem hat rád. Az orgling varázsló irányába mozogsz. Megtámadod az orgling varázslót. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Acsarogva harapni próbálsz. (45 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb csápoddal. (41 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (11 sebzés). Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 321 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty: 27/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a tökéletesség csontamulettje, egy orgling fétis, egy xenópete és 40 arany. A nagyobb elementál fatty eszik. (+25% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]

vd 175 vadászat
[Bundás yeti torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (425. kaland, összköltsége 15 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 mátekel gombát. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A piromancer ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 19 ép-t sebzõdtél. A piromancer irányába mozogsz. A piromancert próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (43 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Roncsolod bõrét. Elõrehajolva harapni próbálsz. (51 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép) Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (49 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-6 ép) Elõresuhintasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-6 ép) Bûzöd lángra kap. (-4 ép.) A piromancer hörögve elterül. A nagyobb tûzszalamandra és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A nagyobb tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-3 ép) Vastag bõrét szaggatod. Harapni próbálsz. (57 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Érintésed rothaszt. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-4 ép) Lecsapsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-4 ép) Csodás illatod hatással van rá (17 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 353 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty: 22/19.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 30%. Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit és 34 arany. A nagyobb elementál fatty habzsolja az ételt. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+47 életpont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 9 90 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
sza 1 10 99 10 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 10 1:] Szolgádnak ajándékozol 10 aranyat. Nagyobb elementál fatty morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

szl 10 100 szolgák lélekenergia-részesedése 10%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 10 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

bsz 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell meditációs szobát építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje (#454), Fagyúr zafírgyûrûje (#40835), Dubié amulettje (#454), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), xenóbõr karkötõ (#497), Dubié amulettje (#454), Fagyúr zafírgyûrûje (#40835), Dubié amulettje (#454). A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben: " Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (484. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]"
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

be 29 5 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 500 aranyat kívánsz eljátszani, 5 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a pechet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

k 295 290 220 kaland elvállalása
(295. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Egy csápok sokaságából álló fal magasodik elõtted. Megérinted. A fal segítõkészen nyílni kezd, de aztán összerándul, és zárva marad. Most látod csak, valamelyik agyatlan szörny megpróbálta a falat szétszaggatni! Ha rendelkezel min. 8-as szintû kisebb gyógyítással, helyrehozhatod a kárt, és a csápfal-zsilip újra mûködni fog. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(290. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Osonsz elõre, minden sarokba belesve.
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj, és egy üregbe zuhansz. Üvöltesz, ahogy csúszol lefelé, végül odakint repülsz ki a járatból. (-26 ép.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+35 életpont.)

(220. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikertelen] Ez bizony túl kemény dió a számodra. Feladod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

sza 1 50 99 50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 50 1:] Egy körben csak egy ajándéknak van értelme.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

m 4 5 7778 3221 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,5) Elmész az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,6) Irány dél! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 bajnokok italát. Támadásod megnõ (+40%). Az 1. manapoid figyelõ elmond egy tudatrombolás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. manapoid figyelõ elmond egy tudatrombolás varázslatot. Nem hat rád. A nagyobb elementál fatty az 1. manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy annihilációt. A nagyobb elementál fatty eltûnik. Az 1. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Nem hat rád. Megközelíted az 1. manapoid figyelõt. Az 1. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (37 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (14 sebzés).
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 4. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elõhív egy parancs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. manapoid figyelõ ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Nem hat rád. Támadod az 1. manapoid figyelõt. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (36 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. (45 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb csápoddal. (36 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (12 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ holtan terül el.
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nagyobb elementál fatty: 4/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 4,5-es mezõn vagy.
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) A folyosó északra tart. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Kimész a Csarnokból. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, nagyobb elementál fatty újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
m 4 5 7778 3221 11147 1248 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,5) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
Megvesztegetés: 4. Megvesztegetés: 5. Megvesztegetés: 6. (M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 4,3) Északi irányba folyatod utadat. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 4,2) Észak felé mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
Megvesztegetés: 7.
(M 3,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

m 4123 3338 21127 22187 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,2) A folyosó délre tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,2) A folyosó keletre visz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 8.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8 7) A legközelebbi feladat megoldásánál 7 lesz a válaszod.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

m 13327 21278 27314 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Moha borítja a falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 4,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Megvesztegetés: 9.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,3) A négy égtáj közül északot választod. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot.
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 10. (M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Megvesztegetés: 11. (M 4,4) Délre mész tovább. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 4,3) Észak felé mész a labirintusban. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

forduló vége
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 15% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.26).
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1030 sebzést okoztál, és 364 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 272 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 584 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Irukanji, egy érv, támad a tûz, te is karmolsz: talán megmenekülsz, ha harcolsz szól a nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.26). Ez a 154. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (24) / 11.16
[2] IQ: 11 (16) / 2.56
[3] ügyesség: 11 (17) / 0.32
[4] egészség: 16 (23) / 8.78
[5] mágia: 11 (18) / 10.20
[6] gyorsaság: 11 (23) / 2.33
[9] Méret/ép: 188 (195) / 195
Min. méret: 187
Barlangméret: 203
PONTJAID
Varázspont: 202 / 176
Képességpont: 13 / 42%
Hõsi pont: 64 (0)
Tám.bónusz: 42%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 637 / 370
Hírnév : 10
Jóllakottság: 118%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 199 (2)
Galetki gyõzelmek: 159 (1)
Torzsz. csaták: 745 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 589 (2)
Leölt torzszülött: 1049 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 82 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (13)
Speciális képességeid:
+5 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Hozz egy õskövet. 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 (17) / 0.97 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 13 / 7
[17] vastag bõr: 9 / 0.60 [18] tûzimmunitás: 5 (10) / 0 [21] elkt.immunitás: 6 (11) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0 [24] rezisztencia: 14 (25) / 0 [25] illat: 10 (13) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 11 / 1.09 [47] zárnyitás: 11 / 2.60
[48] mászás: 11 / 1.97 [49] rugalmasság: 1 / 0 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.82
[51] transzformáció: 5 / 0.30 [54] kereskedelem: 8 / 0.70 [55] szívósság: 10 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 9 / 0.75 [58] nyomkeresés: 10 / 4.34 [59] vezetõkészség: 5 / 2.60
[65] álcázás: 10 / 3 [66] lopakodás: 3 / 0.10 [68] zene: 4 / 3.50
[71] javítás: 15 / 7.76 [72] építés: 10 / 2.89 [73] felderítés: 4 / 2.49

VÉGTAGOK
jobb láb [100] méret: 17 (16) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 0.49 [102] roncsolás: 6 / 0  
fog [103] méret: 17 (15) / 0 [104] szakért.: 13 / 9.50 [105] rothasztás: 5 / 0  
jobb csáp [106] méret: 17 (15) / 0 [107] szakért.: 13 / 10.38      
farok [109] méret: 11 (9) / 0 [110] szakért.: 8 / 3.44      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 1 / 0 [147] alkímia: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 8 / 1.15
[189] elemek uralma: 1 / 0 [49] elemi védelem: 1 / 0 [152] felejtés: 1 / 0
[17] gránitbõr: 4 / 0.96 [15] jégpajzs: 1 / 0 [21] jégvihar: 1 / 0
[163] kineport: 4 / 0.88 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.72 [25] lávafolyam: 1 / 0
[169] savcsapás: 1 / 0 [151] sárkánylehelet: 1 / 0 [188] sziklaerõ: 1 / 0
[167] tombolás: 5 / 0.72 [20] tûzvihar: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nagyobb elementál fatty 75/75 163% 200% 4 / 3.03 harcol
[2] dohu féreg 1/1 100% 100% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 50

MAKRÓID
1. Makró
e 9 90
sza 1 10 99
szl 10 100
be 9 5
bsz 4
be 29 5
2. Makró
p 7989
ext
p 7989
vd 197
vd 175
mak 1
3. Makró
pv 3 5 8
mak 2
p
ism 3
p
pv 1 2 3 5
4. Makró
vd 30
h 8 103
h 8 106
h 8 100
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #28. Prioritás: 120.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #128. Prioritás: 120.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #89. Prioritás: 150.
5: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 100.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 200.
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 210.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 50.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #146. Prioritás: 150.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 100.
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #150. Prioritás: 100.
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #149. Prioritás: 90.
15: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #212. Prioritás: 100.
16: védelem itala v.var. ha ellenfeled ?? #15017. Prioritás: 250.
17: Közelharc támadás ha ellenfeled #214. Prioritás: 190.
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #217. Prioritás: 150.
23: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150.
24: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150.
9: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30, Prioritás: 100, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 4. köre van.
19: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #216, Prioritás: 151, és ha 20 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 2. köre van.
21: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #216, Prioritás: 150, és ha 20 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 2. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 50 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 1 3 5 2; PSZ 47 48; BA 154 219; HU 7 0 50; Csarnokban HO 0;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #4 (4. épület), #6 (9. épület), #15 (7. épület), #28 (1. épület), #50 (20. épület), #290 (153. forduló), #295 (153. forduló), #276 (154. forduló), #220 (152. forduló), #425 (154. forduló), #484 (154. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod jelenleg a 3586. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6248. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: nagyobb jégavatár. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz halotti maszkja (#28991) 1 a bûz sárga öve (#29067) 1 a gepárd szárnyas sisakja (#15477)
1 a gólem bõr mellvértje (#8246) 1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802) * 1 a gyõzelem zöld köntöse (#20951)
1 a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601) * 1 a kígyó ezüst fejpántja (#19107) * 1 a kobra csatos öve (#7466)
1 a kobra könnyû láncinge (#7331) 1 a küzdelem köpenye (#20485) 1 a légzés fekete csizmája (#27672)
1 a mágia ezüst láncinge (#3283) 1 a majom fekete csizmája (#14172) 1 a mentát vándorcsizmája (#12821)
1 a sebezhetetlenség bronz mellvértje (#19497) 1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 1 a titán ezüst fejpántja (#5607)
1 a tûz vas lemezpáncélja (#22151) 1 a tûz zangrozi csizmája (#22273) 1 a villám átlátszó köntöse (#23652)
1 a villám bõr mellvértje (#23546) 1 a villám csatos öve (#23666) 1 a villám díszes fejpántja (#23606)
1 a villám ezüst fejpántja (#23607) 1 a yeti ezüst fejpántja (#26307) 1 az angyalok lovagi lemezpáncélja (#28002)
1 az ellenállás bíbor köntöse (#28604) 1 az entek vassisakja (#9626) 1 az ügyesség bíbor köpenye (#2489)
3 bõrpáncél (#9) 1 díszes köpeny (#1138) 7 ében láncing (#134)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus ónix karkötõje (#17443) * 1 a bûz díszes karkötõje (#29142) 1 a gladiátor sárgaréz nyaklánca (#6131)
1 a gólem kõamulettje (#8396) 1 a gyorsaság aranyozott nyaklánca (#3883) 1 a jég keresztszimbóluma (#22813)
1 a káosz éjfekete szimbóluma (#7524) 1 a káosz híveinek amulettje (#13359) * 1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577)
1 a pontosság kõamulettje (#4346) * 1 a pontosság sárgaréz nyaklánca (#4331) 1 a sas bronz amulettje (#16048)
1 a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója (#19707) 1 a sün aranyozott nyaklánca (#25033) 1 a teknõs nyaklánca (#25480)
* 1 a tökéletesség császári fülbevalója (#21968) 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897) * 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
1 a tudós ezüst fülbevalója (#11607) 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757) * 1 a villám gyöngysor nyaklánca (#23687)
1 a villám háromszögszimbóluma (#23712) 1 a villám kõamulettje (#23696) 10227 arany (#1)
* 1 arany orgling fétis (#296) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az elefánt díszes karkötõje (#16542) * 1 az elfek malachitgyûrûje (#10677) 1 az entek ezüst fülbevalója (#9807)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 193 drágakõ (#2) 1 manapoid amulett (#295)
5 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 5 szerencsekõ (#197) 3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 1 arany tóken (#764) 51 aranydukát (#437)
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 ezüst tóken (#763)
3 fekete dukát (#218) 1 hebrencs csapda (#582) 2 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 Morgan pálcája (#511) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) 1 a harcos nehéz nyílpuskája (#8037) 8 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a légzés rövid tõre (#27852) 1 a lich hosszú íja (#12072) 1 a mágia görbekardja (#3566)
1 a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 1 a merénylõ rövid tõre (#11202) * 1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723)
1 az enyészet hosszúkardja (#23367) 1 csonttõr (#1301) 6 ében nyílpuska (#133)
12 ében tündekard (#132) 5 kés (#5) 3 kõbalta (#18)
3 parittya (#10) 1 rubin mágusbot (#261) 21 sziklarepesz (#13)
10 törpe balta (#224) 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
5 bajnokok itala (#62) 9 csapdaészlelés itala (#65) 23 csótányláb (#25)
18 elfu moha (#33) 1 elonotichlan (#31) 9 gyilkos boróka (#27)
18 hónakkupók (#30) 3 javítás itala (#108) 1 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 3 kincskeresés itala (#64) 8 liánvirág (#24)
5 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29)
9 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37) 3 õsmágus szájvize (#69)
4 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72) 3 ragálygomba (#26)
9 rémcserje (#34) 14 sárkányvirág (#32) 7 sötét mák (#23)
17 szemani gomba (#36) 13 tejfonál (#28) 4 tokin kaktusz (#40)
44 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 6 velparaj (#35)
2 waarkin (#38) 18 winropu moha (#22) 12 xita uborka (#39)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
13 barna manakõ (#149) 5 bolhedor szárny (#15) 4 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 31 ekinda haj (#147) 1 húsevõ bibe (#151)
46 káoszkígyó pikkely (#230) 16 khazdar taréj (#268) 29 kõtroll szem (#274)
4 mandibula (#157) 4 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212)
18 nordkristály (#146) 18 õsi relikvia (#17) 6 patkányfog (#270)
11 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236) 1 sárga gömb (#136)
38 smaragd esszencia (#229) 5 szirénhaj (#293) 36 szójer csáprágó (#231)
1 xenópete (#278) 22 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 mátekel gomba (#21), 1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577), 1 a bérmágus ónix karkötõje (#17443), 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897), 1 orgling fétis (#269), 1 pirgamit (#152).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 886 arany (#1), 1 bajnokok itala (#62).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GALETKI VÁMÕR (249. ELLENFÉL)
A galetki hatóságok talpraesett módon megadóztatják a szintek közötti kereskedelmet, sõt erre még egy intézményt is létrehoztak. A galetki vámõröknek nemcsak az a feladata, hogy a pénzt beszedjék, és ellenõrizzék, hogy ne kerüljön vámolatlan áru forgalomba. Õk ügyelnek arra, hogy semmilyen szín alatt se kerüljön sor illegális tárgyakkal (pl. fekete dukát) való kereskedelemre.



ORGLING SZATÓCS (253. LÉNY)
Hogy mi? Egy dolgos orgling szakember? Ez lehetetlen! Nos, valóban az. Amikor az elsõ galetki megpillantotta ezt a nagydarab, imbolygó járású, hadonászó orglingot, tréfálkozva rámutatott, és azt mondta: "Ni, egy orgling szatócs! Vajon mit akar eladni nekünk?" A "szatócs" azonban nem portékáját dícsérte, hanem épp mágiatörést mormolt, amellyel kioltott a magabiztos galetki gránitbõrét. És persze történetünk hõse a pofontól, amit az orgling varázslata után kapott, elvesztette a viccelõdõ kedvét. De a szint nagy termetû orglingjain ezután rajtamaradt ez a becenév.



MEDITÁCIÓS SZOBA (#54) Építési költség: 5000 TVP
Min építés: 150 TVP
Egyéb költség: nincs Elõfeltétel: Relaxációs szoba (#40), mágusközpont (#53)
Leírás: Néha még egy mágus is tanul egy pszionistától. Sosem gondoltad volna, de a pszionistákéhoz hasonló relaxációs eljárással a mágiád hatékonyságát is jelentõsen megnövelheted (ami +2 áttörést jelent)! A hatás egy fordulón keresztül fennmarad, aktiválásához a mágusközpontot kell meglátogatnod (de ez plusz TVP-be nem kerül).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.