Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 05:08:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6236-177

Karakterszám: 6236 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 177 Játékhét: 182
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 445
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 6. 14h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jún. 9.

E-mail!

GULDAN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Ahriman ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, faragott idol!
** 5. NAP ** Mya ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a bénaság fülbevalója!
** 5. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 3 szemani gomba.
** 6. NAP ** Ádáz ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, void gyémánt!
** 7. NAP ** Pihenésedet megzavarja Varázslatos Mirella, egy karcsú testû, szõke hajú, elbûvölõ tekintetû, csodálatosan szép nõ. A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Tárgyai: görényfarok, a hiszékenység gyûrûje, az energia jádegyûrûje, a villám aranyozott nyaklánca, a villám ezüst fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a mágia kõrisfa íja, a villám csontamulettje, bohókás szandál, a torony ónix karkötõje, aranyozott villámöv, Yssuf tõre, elementáris karkötõ, adamantit karkötõ, a villám ónix karkötõje, az Õsök Szent Kardja, sárkányamulett, az áttörés rubingyûrûje, a villám vas mellvértje, hõsi babérkoszorú, a villám vaspajzsa, a villám malachit fülbevalója, a villám díszes köntöse. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Varázslatos Mirella Mentális robbanás -27 PE (-5)55 (-30)45 Guldan Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)35 (-27)28
2. Varázslatos Mirella Mentális robbanás kudarc (-5)50 (-30)15 Guldan Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (+0)28
3. Varázslatos Mirella Mentális robbanás -14 PE (-5)45 (-10)5 Guldan Mentális robbanás -10 PE (-5)15 (-14)14
4. Varázslatos Mirella Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)30 (+0)5 Guldan Tudati méreg kudarc (-6)9 (-14)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-26 életpont.)
** 7. NAP ** Épp hozzád néz be Morkvor, egy kék, kócos hajú, rendezetlen ruházatú, borostás férfi. A Halhatatlanok klánjának felsõbbrendû galetki rangú tagja. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a harcmûvész ezüstcsizmája, a hatalom rubinja, a majom szürke maszkja, a gyõzelem aranyozott fülbevalója, arany orgling fétis, a majom lovagi kardja, óriás fülbevaló, a majom kõrisfa íja, az ellenállás fogazott kardja, a harcmûvész csontamulettje, az ügyesség ónix karkötõje, a védekezés jáde karkötõje, orgling fétis, nilbongi kitûzõ, a harcmûvész ónixgyûrûje, a majom elit lemezpáncélja, a majom szöges pajzsa, a pók smaragdgyûrûje, a sebesség díszes karkötõje, az ellenállás átlátszó köntöse, a torony malachit karkötõje, a küzdelem gyíkbõr öve. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Morkvor feléd rohan. Megrohamozod Morkvort. Morkvor rád támad. Feléd üt jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Ostorként csattant farkával. (15 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. A fogaival támad. (2 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Fegyverével, egy a majom lovagi kardjával keresi a gyenge pontodat. (2 ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy az ellenállás fogazott kardjával keresi a gyenge pontodat. (7 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Morkvor meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 10. NAP ** Látogatód érkezik, aki Felhõ Riamon, egy kétfejû, szöges hajú, nevetõ szemû, magabiztosságot sugalló, masszív férfi. A Katonák klánjának mesterharcos rangú tagja. Viselt tárgyai: a sas vaspajzsa, óriás fülbevaló, nilbongi kitûzõ, a tárgyalás gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a teknõs jádegyûrûje, az ellenállás szarvas sisakja, a teknõs szöges öve, a törpék díszes karkötõje, a törpék ónix karkötõje, quwarg amulett, a rend köve, az ellenállás fekete láncinge, arany vadászköpeny, kék szem szimbólum, Thór jáde karkötõje, elementáris karkötõ, a ragadozó jáde karkötõje, a ragadozó harci íja, smaragd életkõ, a kígyó aranyozott fülbevalója, a teknõs ónixgyûrûje, galetki érdemérem, a törpék ónixgyûrûje, krakoch csizma, az Örökkévalóság Rubinja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.

*** 1. KÖR *** Felhõ Riamon máris elõtted terem! Megindulsz Felhõ Riamon felé. Már ott is vagy! Felhõ Riamon téged támad. Elõrerúg bal lábával. (37 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Gyorsan feléd lendít bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Elõresuhint farkával. (44 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Harapásra nyitja száját. (80 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Felhõ Riamon rád támad. Megpróbál felbuktatni bal lábával. (38 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (38 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Ostorként csattant farkával. (59 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Megpróbál megmarni. (85 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 442 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Felhõ Riamon megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 10. NAP ** Rudas Matyi ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, vörös karkötõ!
** 11. NAP ** Ádáz ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, energiagyûjtõ!
** 14. NAP ** Pihenésedet megzavarja Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. A Bárdok klánjának a béke õre rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika, az ellenállás jáde nyaklánca, szent templomi maszk, az ellenállás harci nyílpuskája, üvegszimbólum, kõmûves kalapács, manapoid amulett, rubin mágusbot, Yssuf tõre. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek mindketten 20 aranyat raktok fel.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Csendes Don Agyvihar -36 PE (-9)61 (+0)100 Guldan Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)35 (-36)19
2. Csendes Don Agyvihar -36 PE (-9)52 (+0)100 Guldan Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)20 (-19)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-37 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 20 arannyal lettél szegényebb.
** 19. NAP ** Épp hozzád néz be Stanislava, egy koromfekete hajú, vékony elbûvölõ nõ. [aura: varázsitalfõzés: 11.] A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a mágia díszes karkötõje, Yssuf tõre, kék mutációs gyûrû, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás márványamulettje, Fairlight sipkája, krakoch csizma, a mágia smaragdja, a bérmágus aranyozott fülbevalója, a teknõs vaspajzsa, az energia díszes karkötõje, az elfek szöges öve, manapoid fülbevaló, a szakács üstje, a szívósság ónixgyûrûje, elementáris karkötõ, az ellenállás nyársaló lándzsája, orgling fétis, az ellenállás bíbor köntöse, az ellenállás fogazott kardja, az áttörés rubingyûrûje, az Õsök Szent Kardja, az ellenállás harci nyílpuskája, a mágia hosszú lándzsája, Abarrun karkötõje, Fénygyûrû, nilbongi kitûzõ, az óriás bíbor láncinge, arany orgling fétis, az Örökkévalóság Rubinja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Stanislava már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 21. NAP ** Látogatód érkezik, aki FloMo Belaxus, egy zöld íriszû, mosolygós, enyhén kopaszodó, alacsony, pocakos férfi. A Mágusok klánjának mágus rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: krakoch csizma, rubin mágusbot, a hatalom hosszú lándzsája, a mentát nagy pajzsa, a mágus csillogó fejpántja, a bölcsesség koponya amulettje, maerju páncél, Yssuf tõre, a gepárd ónix karkötõje, az ellenállás díszes karkötõje, õspók köpeny, a természet díszes karkötõje, a mágia jáde karkötõje, arany orgling fétis, az energia rövid tõre, a majom jádegyûrûje, elementáris karkötõ, a mágus arany fülbevalója, a mentát szöges öve, orgling fétis, a majom harci nyílpuskája, az áttörés rubingyûrûje, manapoid fülbevaló. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez FloMo Belaxus is hozzájárult. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. FloMo Belaxus megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a FloMo Belaxus által meséltekbõl, megtudod, mi az a bandita. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13224.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 9497.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 12.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy fungoid vadász. *máj. 12.* Compot kis híján megölte egy lidérczombi. *máj. 13.* Ádáz mellé szegõdött egy mélységi ent. *máj. 16.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *máj. 19.* Zephyndar teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 20.* Lord Khalel rezisztencia tulajdonsága 46 lett, elsõként a szinten. *máj. 22.* Mutaito és Compo pszi párbajt vívtak. Mutaito került ki gyõztesen. *máj. 23.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns-jelölt" lett. *máj. 23.* Morkvor csatában legyõzte Brancaleone da Norceát. *máj. 26.* Nomis Leinád mellé szegõdött egy tycharonid.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuckuss felett. *máj. 9.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *máj. 12.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tiger felett. *máj. 12.* Alba Regina és Zuckuss pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 12.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *máj. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zandert. *máj. 16.* Kronx és Yog Tyraxor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *máj. 20.* Alba Regina és Raistlin pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 20.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Vigyorgó Villámot. *máj. 22.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Felveszed a bénaság fülbevalóját. Leveszed a regenerálódás díszes karkötõjét. Felveszed a vörös karkötõt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1001.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 900 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 996.]

h 64 64. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 64. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 996.]

v 188 188. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+20%). (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 993.]

v 155 155. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+63% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 990.]

gy 80 15 0 9 50 61 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 15 alkalommal gyógyítasz. Elsõsorban a 9. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 61. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 990.]

e 9 80 élelemszerzés
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz, olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy kicsit saját magad iránt is. Quwarg harcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Káoszmágus jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Elektromancer jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [60 TVP-t használtál fel, maradt még 930.]

kno 113 6 113. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot bal láb végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal láb végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 930.]

h 108 108. tárgy használata
Lenyelsz 1 javítás italát. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 925.]

j 28709 15643 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az ellenállás malachit fülbevalóját. Kemény munka árán megjavítod a gepárd ónix karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! [20 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]

kf 7872 13213 7408 28709 25542 24642 bekészíted a 7872. tárgyat
A harcos fekete csizmáját már bekészítetted korábban. Felveszed a sebesség vaspajzsát. Leveszed a gólem arany fejpántját. Felveszed a kobra csillogó fejpántját. Felveszed az ellenállás malachit fülbevalóját. Felveszed a teknõs díszes karkötõjét. Elõször el kell raknod egy karkötõt (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a regenerálódás díszes karkötõjét be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]

kf 21479 19334 103 25589 bekészíted a 21479. tárgyat
Felveszed a túlélés jádegyûrûjét. Elrakod az Õsök Szent Kardját. A karmaidba veszed a kígyó ébenfa lándzsáját. Leveszed a törpék kõrisfa íját. Bekészíted a teknõs nehéz harci nyílpuskáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]

olu 10 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 10. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 100 arany. A pszi kategóriában is nevezel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]

v 146 14 14 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 902.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 899.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 896.]

ba 307 barátságosság
Barátságosság törlése: márvány lady torzszülöttekre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 896.]

szgy 0 szolga gyógyíttatása körönként max. 0 alkalommal
Szolgáidat nem fogod kör közben gyógyíttatni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 896.]

szh 1 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg harcos harcolni fog. A káoszmágus harcolni fog. Az elektromancer harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 896.]

k 3 kaland elvállalása
(3. kaland:) A boltos elvezet hátra, a raktárba, ahol egy nagy ketrec áll. Bûzt érzel, a halál bûzét. Nem akarod tudni a boltos mocskos kis titkait! Kinyitja neked a ketrec ajtaját, és belépsz. Odabent egy fehér alak mozdul. Ellenfeled egy márvány lady (#307).

*** 1. KÖR *** A márvány lady elmormol egy mágiatörés varázslatot. Guldan: Sziklaerõ megszûnt. a káoszmágus: Méregsemlegesítés megszûnt. Az elektromancer ellõ egy elektromos fal varázslatot. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A márvány lady sebzõdik 19 ép-t. Megindulsz a márvány lady felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos a márvány lady irányába megy. A márvány ladyt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (0 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja.
*** 2. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. A márvány lady 31 ép-t sebzõdik. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. A márvány lady megtántorodik. A márvány lady sebzõdik 16 ép-t. Megtámadod a márvány ladyt. Odacsapsz bal mancsoddal. (0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával lesújtasz. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A márvány lady téged támad. A márvány lady csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (46 ép-t sebzõdtél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** A márvány lady elmormol egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Nem hat rád. A quwarg harcos 24 sebzést kap. A márvány lady 24 ép-t sebzõdik. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. A márvány lady 29 sebzést kap. A márvány ladyt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (0 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal. Ez mellément. A quwarg harcos a márvány ladyt támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a márvány lady létrehoz egy mágiatörést. Guldan: Nagyobb erõpajzs megszûnt. a márvány lady: Energiafolyam megszûnt. A márvány lady 1 sebzést kap. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Nem hat rád. A quwarg harcos 20 ép-t sebzõdik. A márvány lady 17 ép-t sebzõdik. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. A márvány lady sebzõdik 31 ép-t. Támadod a márvány ladyt. Lesújtasz bal mancsoddal. (0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával lesújtasz. (0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (0 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja. A márvány lady halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 79/44, a káoszmágus: 120/0, az elektromancer: 91/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és egy bíbor golyó. [ld. enc.] Az elektromancer eszik. (+25% jóllakottság.) - Boltos - emeled kioktatólag a mutatóujjadat a homlokodhoz - ez egy márvány lady! Galetki nem képes rajta sebet ejteni, ennyire egyszerû, egy másik torzszülöttet kell ráereszteni!
A boltos szomorúan lehajtja a fejét.
- Akkor ez nem alkalmas... hmm, na mindegy, köszönöm a segítséget! Íme, a jutalmad, a szalamandra bronz amulettje! (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 881.]

szh 1 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg harcos pihenni fog. A káoszmágus pihenni fog. Az elektromancer pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 881.]

m 16 19 111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,19) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 16,18) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 16,17) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,16) Az északra menõ folyosót követed. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 65 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ortevor város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 76 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 82 százas lépés után érkezett meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ortevor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 865.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (236. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy öreg szívó (#308). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az öreg szívó elmond egy nagyobb életszívás varázslatot. Sebzõdsz 34 ép-t. Támadod az öreg szívót. Odaütsz bal mancsoddal. Elkerülte. A kígyó ébenfa lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (70 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+13 ép) Az öreg szívó regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az öreg szívó elmond egy nagyobb életszívás varázslatot. Sebzõdsz 34 ép-t. Az öreg szívó gyógyul 34 ép-t. Megtámadod az öreg szívót. Beversz egyet bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (11 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (67 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+13 ép) Az öreg szívó regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az öreg szívó elmormol egy nagyobb életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. Támadod az öreg szívót. Beversz egyet bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (32 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Elkerülte. A hasát célzod jobb lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Az öreg szívó holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 446 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+143%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: az enyészet ezüst fülbevalója és 71 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+42% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 855.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy lebernyeges uthak (#320) [aura: méret: 70.]. [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Guldan Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)35 (+0)55 Lebernyeges uthak Tudati méreg kudarc (-6)104 (-20)105
2. Guldan Sz.áll.roncsolása -5 PE (-15)20 (-15)40 Lebernyeges uthak Pszi acéltorony -15 PE (-7)97 (-5)100
3. Guldan Tudati méreg +3 méreg (-6)14 (+0)40 Lebernyeges uthak Pszi csáp kudarc (-6)91 (-3)97
4. Guldan Pszi csáp kudarc (-3)11 (-3)37 Lebernyeges uthak Pszi acéltorony -3 PE (-10)81 (-3)94
5. Guldan Pszi acéltorony kudarc (-7)4 (-3)34 Lebernyeges uthak Pszi acéltorony -3 PE (-10)71 (-3)91
6. Guldan Pszi csáp kudarc (-3)1 (-3)31 Lebernyeges uthak Pszi acéltorony -3 PE (-10)61 (-3)88
7. Guldan semmi semmi (+0)1 (-15)16 Lebernyeges uthak Pszi csáp +15 PE (-6)55 (+12)100
8. Guldan semmi semmi (+0)1 (-15)1 Lebernyeges uthak Pszi csáp +15 PE (-6)49 (+12)112
9. Guldan semmi semmi (+0)1 (-1)0 Lebernyeges uthak Pszi csáp +15 PE (-6)43 (+12)124

Ez bizony siralmas vereség volt. (-34 életpont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 70 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 160 aranyat. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 837.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy gnóm õsmágus (#314) és egy agyaggólem (#252). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A gnóm õsmágus ellõ egy jégoszlop varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az agyaggólem máris elõtted terem! Az agyaggólem rád támad. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm õsmágus elmond egy jégoszlop varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (37 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (102 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (57 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm õsmágus elmormol egy jégoszlopot. Nem hat rád. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával lesújtasz. (37 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (98 ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. (53 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Az agyaggólem hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm õsmágus létrehoz egy jégoszlop varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A gnóm õsmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gnóm õsmágust próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Meglengetve a kígyó ébenfa lándzsáját, próbálsz lesújtani. (33 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (98 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (51 ép-t sebeztél). Elõrerúgsz bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (24 sebzés). A gnóm õsmágus kileheli lelkét.
[A csatában összesen 804 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a lich nagy pajzsa, egy gyalogos lándzsa, egy gólemagyag és 131 arany. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]

pv 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik Obszidián Oyin, egy nyurga, szürke testû, komoly tekintetû és széles mosolyú férfi. [aura: 1-es mentális robbanás.] A Mutánsok klánjának a genetika csodája rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, krakoch csizma, adamantit karkötõ, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, a hatalom díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, a szellemek könnyû pikkelyvértje, a mentát hosszú íja, a mutáció gyémántja, arany orgling fétis, smaragd életkõ, szent templomi maszk, óriás fülbevaló, orgling fétis, szivárvány karkötõ, galetki érdemérem, az ellenállás díszes karkötõje, a tudós ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, az óriás gyíkbõr öve, az áttörés rubingyûrûje, elementáris karkötõ. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Obszidián Oyin irányába mozogsz. Obszidián Oyin odajön hozzád. Obszidián Oyint próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Roncsoltál. A kígyó ébenfa lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (26 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (95 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (56 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (33 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Obszidián Oyin maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 255 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+155%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]

pv 6 3 5 7 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Legutolsó esetben sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1524 sebzést okoztál, és 707 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 825 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1160 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Guldan, egy lepusztult arcú, pszichopata, békazabáló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 177. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 32 (47) / 1.93
[2] IQ: 14 (13) / 7.34
[3] ügyesség: 13 (26) / 1.87
[4] egészség: 20 (25) / 1.31
[5] mágia: 9 (10) / 2.89
[6] gyorsaság: 31 (47) / 0.94
[9] Méret/ép: 236 (272) / 267
Min. méret: 225
Barlangméret: 236
PONTJAID
Varázspont: 181 / 63
Képességpont: 30 / 63%
Hõsi pont: 61 (5)
Tám.bónusz: 33%
Véd.bónusz: 57%
Galetki erõ: 967 / 358
Hírnév : 1425
Jóllakottság: 96%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 228 (3)
Galetki gyõzelmek: 128 (1)
Torzsz. csaták: 1065 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 950 (3)
Leölt torzszülött: 1813 (4)
Pszi csaták: 195 (3)
Pszi gyõzelmek: 87 (0)
Ájulások száma: 99 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: szakértõ (62)
Speciális képességeid:
+11 gyógynövények, +9 v.ital fõzés, +62% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 4] 2.) Hozz három õskövet! 3.) Készíts el 3 energiaitalt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 13 (18) / 0 [17] vastag bõr: 14 (22) / 0.46
[18] tûzimmunitás: 2 (4) / 1.62 [19] hidegimmunitás: 1 (3) / 0 [20] savimmunitás: 4 (6) / 0.03
[21] elkt.immunitás: 3 (5) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 1 (3) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0
[24] rezisztencia: 32 (58) / 0.62 [25] bûz: 15 (17) / 0.38    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 2.28 [46] csapdaészlelés: 9 / 2.28 [47] zárnyitás: 10 / 3.02
[48] mászás: 10 / 1.49 [49] rugalmasság: 5 / 2.72 [50] meggyõzõkészség: 7 / 0.91
[51] transzformáció: 10 / 2.21 [52] auraészlelés: 5 / 3.23 [53] ékszerészet: 5 / 2.50
[54] kereskedelem: 9 / 2.51 [55] szívósság: 13 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 5 (14) / 0.48
[57] gyógynövények: 10 (21) / 6.63 [58] nyomkeresés: 17 / 7.02 [59] vezetõkészség: 6 / 1.10
[60] pszi támadás: 10 / 3.47 [61] pszi energia: 11 / 8.77 [62] lopás: 8 / 0.77
[63] éberség: 6 / 3.14 [64] átokszórás: 3 / 2.04 [65] álcázás: 23 / 0.30
[66] lopakodás: 5 / 0.47 [67] régészet: 13 / 7 [68] zene: 6 / 0.25
[69] tanulás: 12 / 6.62 [70] idézés: 4 / 0.49 [71] javítás: 11 / 1.69
[72] építés: 1 / 0 [73] felderítés: 6 / 0.92    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 20 / 0 [101] szakért.: 15 / 3.81 [102] roncsolás: 11 / 0  
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 14 / 10.36     a kígyó ébenfa lándzsája
fog [106] méret: 31 / 0 [107] szakért.: 14 / 13.62      
jobb láb [109] méret: 20 / 0 [110] szakért.: 13 / 10.33      
bal láb [112] méret: 12 / 0 [113] szakért.: 5 / 0.88      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.44 [42] csendvarázs: 2 / 0.06 [149] dimenziókapu: 2 / 0.12
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0 [29] életszívás: 3 / 0.04
[152] felejtés: 2 / 1.80 [172] gázpajzs: 4 / 0.36 [17] gránitbõr: 7 / 3.59
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 4.68 [158] láth. észlelése: 2 / 0.24 [157] láthatatlanság: 4 / 0.02
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 2 / 0.52 [155] nagyobb erõpajzs: 21 / 2.15
[38] parancs: 4 / 0.06 [133] pszi acéltorony: 4 / 0.14 [128] pszi csáp: 10 / 1.54
[171] savpajzs: 3 / 0.24 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.76 [188] sziklaerõ: 20 / 2.21
[132] tudati méreg: 9 / 3.62 [14] vakító fény: 1 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (100%): 13                  
3. lista (300%): 13                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg harcos 65/21 54% 140% 1 / 0 nem harcol
[2] morfinder telep 1/1 100% 100% 1 / 0 nem harcol
[3] káoszmágus 60/60 50% 130% 1 / 0 nem harcol
[4] elektromancer 60/60 66% 180% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
v 157
p
v 157
p
2. Makró
kf 313 269
kk 63
kf 269 313
3. Makró
gy
pv 2 1
p
pv 6 3 5 7 2 1
4. Makró
pv 7
pta 132 132 132 132 132
p 4270
pta 131 131
p 4270
pv 6 3 5 7 2 1
5. Makró
be 9 6
h 64
v 188
v 155
gy 80 15 0 9 50 61

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 190.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 180.
4: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150.
5: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 120.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 110.
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #252. Prioritás: 140.
8: savpajzs v.var. ha ellenfeled #283. Prioritás: 160.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:300% ép:1%; PV 6 3 5 7 2 1; PSZ 47 57 48 46 66 67; L 100 329 330 61 64 69; TT 20; HE 1; PTA 131 131; PTB 129 129 129 129 129; HU 5 2 500 106;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4007 21 2; VG 2375 35 6;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #7 (9. épület), #11 (7. épület), #31 (4. épület), #51 (20. épület), #452 (176. forduló), #236 (177. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 szent templomi maszk (#232) 1 a gólem arany fejpántja (#8309)
1 a sün tünde láncinge (#24885) 1 a sün nagy pajzsa (#24912) 12 törpe pikkelyvért (#4)
1 maerju páncél (#346) 1 krakoch csizma (#312) 1 bohókás szandál (#406)
1 a pontosság ezüst lemezpáncélja (#4154) 1 suhanó csizma (#195) * 1 a pontosság szöges öve (#4318)
26 ében láncing (#134) 1 a lich nagy pajzsa (#11862) 1 káoszkígyó vért (#271)
2 õspók köpeny (#332) * 1 a harcos bíbor pikkelyvértje (#7768) * 1 a harcos fekete csizmája (#7872)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 a sebesség vaspajzsa (#13213) * 1 a kobra bíbor köpenye (#7439)
* 1 a kobra csillogó fejpántja (#7408)

Ékszerek, kincsek
4066 arany (#1) 1 zafír érdemrend (#267) 1 az elfek arany fülbevalója (#10710)
1 kristályamulett (#130) 1 a tudás ónix karkötõje (#2143) 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642)
614 drágakõ (#2) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a túlélés jádegyûrûje (#21479)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az ellenállás malachit fülbevalója (#28709) 1 a kígyó keresztszimbóluma (#19213)
1 a gepárd ónix karkötõje (#15643) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 bronzmedál (#207) 1 adamantit karkötõ (#377)
1 a szalamandra bronz amulettje (#25948) * 1 az élet ónix karkötõje (#5293) 1 az ellenállás fényes szimbóluma (#28664)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 elementáris karkötõ (#348) 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 3 üvegszimbólum (#138) 1 opilíchium gyûrû (#298)
1 smaragd életkõ (#306) * 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 görényfarok (#189) 1 a tudás zafírja (#150)
* 10 orgling fétis (#269) * 1 az ellenállás ónixgyûrûje (#28678) 2 uthanax talizmán (#335)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a ragadozó fényes szimbóluma (#20114) 1 az angyalok jáde nyaklánca (#28185)
* 1 a természet obszidiángyûrûje (#16980) 1 a mágia jádegyûrûje (#3479) * 1 az ügyesség jáde karkötõje (#2594)
1 manapoid amulett (#295) * 1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828) * 1 a regenerálódás jádegyûrûje (#24629)
* 1 arany orgling fétis (#296) * 1 az ellenállás jáde karkötõje (#28694) 1 galetki érdemérem (#276)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) * 1 a ragadozó ónix karkötõje (#20143) 1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842)
1 a teknõs fényes szimbóluma (#25514)

Felszerelés
1 pszi kõ (#277) 1 mágikus védõruha (#341) 1 rúvel fókusz (#350)
1 õskõ (#8) 1 áldott oprasszum fókusz (#352) 3 varázskõ (#210)
1 garling kristály (#209) 11 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 lelakatolt ládikó (#310) 12 kötél (#128) 1 bajnoki oklevél (#273)

Fegyverek
* 1 a teknõs nehéz harci nyílpuskája (#25589) 1 az Õsök Szent Kardja (#380) 1 a törpék kõrisfa íja (#6673)
* 1 a kígyó ébenfa lándzsája (#19334) 1 a Kõ Kardja (#216) 3 szilmill tõr (#314)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 27 ében nyílpuska (#133) 31 ében tündekard (#132)
9 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
15 sötét mák (#23) 23 csótányláb (#25) 40 ragálygomba (#26)
22 mitulen fû (#20) 6 xita uborka (#39) 35 tejfonál (#28)
9 szemani gomba (#36) 12 waarkin (#38) 3 lila manaital (#83)
1949 üvegcse (#14) 3 bajnokok itala (#62) 35 gyilkos boróka (#27)
11 winropu moha (#22) 14 parafû (#41) 37 mátekel gomba (#21)
7 hónakkupók (#30) 10 méregellenállás itala (#51) 4 kék manaital (#75)
1 hatalom bíbor itala (#77) 40 elonotichlan (#31) 2 hatalom kék itala (#58)
6 hõsiesség itala (#52) 4 óriásnövés itala (#60) 10 tokin kaktusz (#40)
23 rémcserje (#34) 19 liánvirág (#24) 28 muskil (#37)
29 sárkányvirág (#32) 6 féregtüske (#42) 7 elfu moha (#33)
4 velparaj (#35) 2 csapdaészlelés itala (#65) 4 kihívás itala (#68)
1 energiaital (#82) 5 kalmárok itala (#66) 6 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 5 mágiaellenállás (#76) 1 bosszantás itala (#81)
7 védelem itala (#59) 4 mézfû (#29)

Egyéb kacatok
70 õsi relikvia (#17) 5 nordkristály (#146) 6 kõtroll szem (#274)
8 pirgamit (#152) 15 mandibula (#157) 2 bolhedor szárny (#15)
9 yeti csont (#160) 2 maerju koponya (#336) 19 ekinda haj (#147)
18 barna manakõ (#149) 5 húsevõ bibe (#151) 1 bíbor golyó (#396)
2 gólemagyag (#330) 2 khazdar taréj (#268) 6 õspók pete (#331)
4 xenópete (#278) 1 fókuszrubin (#337) 4 bronz korong (#297)
8 smaragd esszencia (#229) 25 szójer csáprágó (#231) 7 patkányfog (#270)
6 elektronit (#141) 1 lidércvelõ (#339) 1 ratifikátor agy (#236)
4 csöpögõ csáp (#334) 1 birkózó fétis (#345)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a füvész köpenye #193 (3), fejpánt #1105 (1), öv #1165 (1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BANDITA (120. ELLENFÉL)
A tolvajokat, rablókat és egyéb bûnözõket a Tolvaj Klán egyesíti, rémületes bûnbandaként. Ezeknek a banditáknak az üldözése, felkutatása minden galetki feladata! Még akkor is, ha némelyik meglepõen fejlett önvédelmi képességekrõl tesz tanúságot.



BÍBOR GOLYÓ (396. TÁRGY)
A bíbor golyók apró, bíborszínû gömbök. Enyhe bizsergést érzel, amikor megfogod õket. Ha feldobsz egy bíbor golyót a levegõbe, ott marad, lebegve! Vajon mire lehet ez jó? Amíg rá nem jössz, oda nem adod senkinek a világ minden kincséért sem!



ÖREG SZÍVÓ (308. LÉNY)
Ez a háromlábú, ágaskodó féregnyúlványra emlékeztetõ, fekete bõrû furcsaság õsöreg létforma, amely a mélységet túrta már azelõtt, hogy Ghallán az elsõ elfek megjelentek. És talán még akkor is itt lesznek - túlélve a mélyre ásó példányok által - amikor a galetki fajt az Ellenség végleg kiirtja. Az öreg szívók még a mágiánál is õsibbek, ezért teljesen immunisak a mágia minden formájára, de más módokon, ha nehezen is, de sebezhetõk.



LEBERNYEGES UTHAK (320. LÉNY)
Egy hosszúkás, áttetszõ testû lény, hatalmas oldalsó lebernyegekkel. Ezeket a vékony hártyákat használja arra, hogy kecsesen vitorlázzon az asztrális térben. A lebernyeges uthak fejlett pszionikus képességekkel rendelkezik. Bár nem egy vérszomjas fenevad, szívesen hívja párviadalra az asztrál más, értelmes lényeit - ha vereséget szenved, átad lélekenergiájából, ha gyõz, hagyja ellenfelét futni. Igazán nemes ellenfél!



GNÓM ÕSMÁGUS (314. LÉNY)
Sok más fajjal ellentétben, a gnómokat még nem sikerült a Hegy mélyérõl kiirtani - mondhatjuk, hogy még meg sem fogyatkoztak jelentõsen. A számûzött fajok közül a törpék és a gnómok voltak azok, akik leginkább otthon érezték magukat a sötét járatokban, és a szétszakadás után is képesek voltak egyedül boldogulni. A gnómok mágikus ereje és affinitása mit sem csökkent, ezt semmi sem bizonyíthatja jobban, mint a töpörödött, ámde nagyhatalmú õsmágusaik.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.