Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérgólem
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 16:59:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6218-144

Karakterszám: 6218 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 144 Játékhét: 145
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 315
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 20. 9h:26'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 23.

E-mail!

TÉHÁCÉ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Clow vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 2. NAP ** Betéved hozzád egy galetki. Bár nem lát téged, bekiabálja a nevét: õ Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég ezüst fülbevalója, zafír érdemrend, a jég malachit karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a jég ezüst nyaklánca, a törpék márványgyûrûje, szivárványkristály, szivárvány karkötõ, a szívósság görbekardja, jégöv, a jég márványgyûrûje, Trollagyar, a jég ezüst fejpántja, Rogan karkötõje, a jég zangrozi csizmája, ozin fülkarika, a jég vas mellvértje, a regenerálódás harci nyílpuskája, a jég kék köpenye, a szakács üstje, a jég kerek pajzsa, a jég keresztszimbóluma, az Örökkévalóság Rubinja, a regenerálódás görbekardja. Egy idõ után megvonja a vállát, és távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9643.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 4891.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jan. 9.* Juniperus Sabina csatában legyõzte Guldort. *jan. 9.* Oblepo Glorr gyõzelmet aratott Anusz felett. *jan. 9.* Anusz rangja a Tisztogatók Klánjában "sötét ölõ" lett. *jan. 9.* Juniperus Sabinát legyõzte harcban egy kék-vörös atya. *jan. 10.* Xavier felköltözött a következõ szintre. *jan. 10.* Örök Lázadó teljesítette a 4. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 13.* Arcor Di'Quator felköltözött a következõ szintre. *jan. 13.* Clow és Drusus Maximus megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *jan. 13.* Clow egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *jan. 14.* Emperor Sir Zaltain teljesítette a 21. küldetést, amit a palotában kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 10.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *jan. 10.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett! *jan. 13.* Nyafogó Nefelejcs mellé szegõdött egy csúf gusztustalanság. *jan. 14.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jan. 14.* Asmodeus és Nosean pszi párbajt vívtak. Asmodeus került ki gyõztesen. *jan. 15.* Örök Lázadó és Kroxigor pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *jan. 15.* Örök Lázadó csatában legyõzte Jeget. *jan. 16.* Kronxot majdnem felfalta egy õsöreg élõ cseppkõ. *jan. 16.* Köpködõ Méregzsákot majdnem felfalta egy arachnid sámán. *jan. 16.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

tps 5 5 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 5 TVP-t késõbbi használatra. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

h 58 2 58. tárgy használata
Felhörpintesz 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

h 14 30 33 36 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db õsmágus szájvize. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

h 69 69. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 1 õsmágus szájvizét. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+19% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

gy 80 0 10 50 61 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

k 268 405 330 468 271 452 kaland elvállalása
(268. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 3 csontváz harcos (#68).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Exitus elindul az 1. csontváz harcos felé. Az 1. csontváz harcos Exitus irányába megy. A 3. csontváz harcos feléd mozog. Exitus és az 1. csontváz harcos egymással harcolnak. Az 1. csontváz harcos holtan terül el. Lekvár és a 2. csontváz harcos egymással harcolnak. A 2. csontváz harcos hörögve elterül. A 3. csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Exitus megközelíti a 3. csontváz harcost. Lekvár a 3. csontváz harcos felé mozog. A 3. csontváz harcost próbálod megsebezni. (Hátbatámadás:) Beversz egyet jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Lecsapsz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). A 3. csontváz harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 70/0, Exitus: 76/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 50% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért, egy drágakõ, 3 rozsdás kard és 28 arany. Lekvár kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes! Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Kanyargó folyosólabirintus vezet tovább.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikeres] Több alkalommal is el kell kerülnöd jól álcázott veremcsapdákat. Nocsak, itt van valami: egy õsmágus szájvize és egy malachitgyûrû. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(405. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 77 arany és 8 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(330. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(468. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 66 arany, egy vaspajzs és egy karikaszimbólum. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(271. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elõhív egy titánok szele varázslatot. Exitus elindul az 1. halál sekrestyése felé. Az 1. halál sekrestyése Exitus irányába megy. Exitus és az 1. halál sekrestyése egymással harcolnak. az 1. halál sekrestyése ledermed. A 2. halál sekrestyése és Lekvár egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. Az 1. halál sekrestyése gyógyul 17 ép-t. A 2. halál sekrestyése visszanyer 15 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod az 1. halál sekrestyését. Támadod az 1. halál sekrestyését. Odakensz neki jobb mancsoddal. El sem találtad. Beversz egyet bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). Az 1. halál sekrestyése kileheli lelkét. A 2. halál sekrestyése és Lekvár egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a 2. halál sekrestyését (+17 ép). A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sötétséget. Ezt most megúsztad. A 2. halál sekrestyése irányába mozogsz. Exitus a sötét elf nekromanta irányába megy. Megtámadod a 2. halál sekrestyését. Beversz egyet jobb mancsoddal. (5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Vastag bõrét szaggatod. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Lecsapsz jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). A 2. halál sekrestyése halálhörgés közepette a földre zuhan. Exitus a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elmormol egy sötétség varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Támadod a sötét elf nekromantát. (Hátbatámadás:) Lecsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Lesújtasz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Szagod látható benyomással van rá (13 sebzés). A sötét elf nekromanta hörögve elterül.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 69/32, Exitus: 64/14.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 73%. Elrakod a zsákmányt, ami 40 arany. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(452. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Exitus megközelíti a ratifikátort. Lekvár a ratifikátor irányába megy. A ratifikátor Lekvárt rohamozza. Exitus a ratifikátort támadja. a ratifikátor ledermed. Lekvár és a ratifikátor egymással harcolnak. A ratifikátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 76/4, Exitus: 77/22.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 34%. Lekvár táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Egy ketrec van itt, benne egy rovarsámán. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a rovarsámánt! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.) A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a fogak szintje! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni felköltözés elõtt. Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

bb 1 3 4 7 9 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, dobótõr (#159) 38 ap, villámöv (#172) 76 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 214 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, ezüst láncing (#1033) 305 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, vas mellvért (#1048) 282 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vaspajzs (#1063) 168 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, szürke maszk (#1093) 145 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csillogó fejpánt (#1108) 145 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, zangrozi csizma (#1123) 145 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, díszes köntös (#1153) 145 ap, bíbor köntös (#1154) 243 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, kõrisfa íj (#1273) 168 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, harci nyílpuska (#1288) 214 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, fogazott kard (#1318) 168 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, ébenfa lándzsa (#1334) 271 ap, a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) 526 ap, a tudás fekete csizmája (#2022) 355 ap, a tudás sárgaréz nyaklánca (#2081) 221 ap, a tudás kõamulettje (#2096) 212 ap, a tudás malachit karkötõje (#2141) 212 ap, az egészség kerek pajzsa (#2861) 228 ap, az élet szárnyas sisakja (#5127) 373 ap, a titán díszes karkötõje (#5742) 426 ap, a gladiátor csepp fülbevalója (#6206) 269 ap, a kobra öve (#7465) 100 ap, az óriás nagy pajzsa (#8712) 444 ap, az elfek átlátszó köntöse (#10602) 426 ap, a tudós sárga öve (#11517) 419 ap, a tudós ezüst fülbevalója (#11607) 419 ap, a remete csillogó fejpántja (#12358) 652 ap, a majom könnyû nyílpuskája (#14336) 319 ap, a szívósság vándorcsizmája (#14621) 273 ap, a bölcsesség márványgyûrûje (#17876) 273 ap, a torony vassisakja (#18176) 289 ap, az energia köpenye (#18685) 100 ap, a túlélés lovagi lemezpáncélja (#21252) 597 ap, a túlélés csontmaszkja (#21342) 426 ap, a túlélés nyílpuskája (#21535) 133 ap, a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 396 ap, a tökéletesség fogazott kardja (#22018) 674 ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 150 ap, a jég elit lemezpáncélja (#22603) 688 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 257 ap, a jég kék köpenye (#22737) 278 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082) 417 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 196 ap, a villám ezüst nyaklánca (#23682) 296 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 166 ap, a méreg vassisakja (#24026) 166 ap, a méreg ezüst nyaklánca (#24132) 296 ap, a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 145 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 166 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 145 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 278 ap, a yeti csontamulettje (#26397) 285 ap, a sav bronz mellvértje (#26697) 399 ap, a sav ezüst fejpántja (#26757) 285 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 166 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 75 ap, az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 303 ap, az ellenállás hosszú íja (#28722) 303 ap, a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 196 ap, a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 342 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 303 ap, a sólyom csillogó fejpántja (#29458) 483 ap, a sólyom zöld köntöse (#29501) 150 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 166 ap.
[be 3:] Visszamész a barlangodba. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: lávafolyam (#25, IQ20, 300ap) halál szava (#39, IQ22, 550ap) fürgülés (#168, IQ13, 450ap) a forrás érintése (#173, IQ20, 350ap) savhurrikán (#179, IQ18, 350ap) Audienciát kérsz a varázslótoronyban. Hosszú ideig kell várakoznod, míg végül egy õsz szakállú galetki, Arkhius varázslómester fogad. A tiszteletteljes köszönés és bemutatkozás után rátérsz a lényegre: megbízást szeretnél. Arkhius bólint.
- Számos megbízásunk van az ide érkezõ galetki kamaszoknak. Te most a legegyszerûbbet kapod: hozz számunkra hat khadzar taréjt! - ezzel int, hogy távozhatsz. Hát, nem tûnik egy bonyolult feladatnak! (2. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Az akadémián fejveszett rohangálás fogad. Kíváncsian érdeklõdsz, mi is történt. Egy zilált tudós végre választ ad.
- Valaki omrif élõsködõket idézett meg a nagymester hálókamrájába. Az ocsmány kis dögök most meg elszabadultak!
- És izé... miféle félelmetes teremtmények ezek, hogy nem tudnak boldogulni velük?
- Bah! Nem jelentenének problémát, ha nem lennének TELJESEN immunisak a mágiára és az elemi támadásokra! Már küldettünk a katonákért, de valami idétlen hadjáraton vannak a csatornákban. Úgyhogy szégyenszemre kénytelenek leszünk az ifjú galetkik közül segítséget toborozni! Um... Ha esetleg te értesz a közelharchoz, szívesen látunk! (22. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Ennek a szintnek vadonatúj helytartója van, Antiki Rutharnak hívják. Az elõzõ helytartó tragikus körülmények között elhatározott, ezért nevezték ki ezt a meglepõen fiatal, ámde nagyhatalmú galetkit. Mosolyogva fogad téged, miután illendõen köszöntöd, és bemutatkozol.
- Üdvözöllek, Téhácé! Talán a formaságoktól el is tekinthetünk - nemrégiben még én is hozzád hasonló, a továbbköltözésért küzdõ galetki voltam. Már a mesterek szintjén jártam, amikor felkértek, hogy töltsem be ezt a pozíciót, és rövid töprengés után elvállaltam. Nem is kell mondanod semmit - tudom, hogy valamilyen feladatot szeretnél, amelyben minél több lélekenergiát és kincset szerezhetsz. Az elõzõ helytartó biztos tudott is volna ilyen feladatot adni, de én sajnos még nem ismerem eléggé jól a szint lehetõségeivel. A kiszolgáló lakórészen él Vusix Naotmi, a bírák tanácsának egy tagja. Szeretne elmozdítani a hivatalomból, mert õszerinte alkalmatlan vagyok erre a posztra. Õt kellene alaposan megverni! - leesett állal bámulsz. Jól hallottad? Megtámadni? A bírák tanácsának egy tagját? Ráadásul a helytartó utasítására? Miféle idõket élünk! A fejedet csóválod. Antiki megnyugtatóan rádmosolyog.
- Nem kell rettegned a megtorlástól, amíg én vagyok a helytartó. A bírák ezen a szinten nem parancsolnak senkinek, tisztjük csak formális! Persze, nem akarom ráderõltetni a feladatot - de amíg nem vállalod el, nem fogsz kapni a zsírosabb megbizatásokból.
Tétován bólintasz, aztán kifordult az ajtón. Hát, az ifjú helytartó nem lopta be magát a szívedbe! (4. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Az egyik pap lelkendezve siet hozzád, amikor megpillantja a nyakadban lógó kék szem szimbólumot.
- Gyermekem, ezt hol találtad? - röviden beszámolsz kalandjaidról, mire a pap lelkesen bólogat.
- Nagy hasznát vennénk ennek a relikviának, ha hajlandó lennél a templomnak adományozni! - erre elég furcsa tekintetet vágsz - az adományozás nem az erõs oldalad. A pap habozva néz rád. - Ugye, nem azt akarod mondani, hogy még ennyivel sem támogatot Õseid Egyházát?
Mérgesen, a szimbólumot a ruhád alá rejted, és így szólsz:
- Szívesen támogatom, atya, de mivéle szimbólumra gondolsz? - a pap vakargatni kezdi az állát. Jól van, fiam. Egy bûvös varázstárgy lesz az ajándékod! - Hát, ez elég homályos fogalmazás, de talán még mindig jobban jársz, mintha megtartod a szimbólumot. Bicentesz, mondván, hogy még gondolkodsz az ajánlaton. A pap jól hallhatóan fortyog mögötted. (6. kaland, összesen 55 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! A szõke tündér a következõt mondja: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. Még azt is megemlíti, hogy a fekete tündér és az ezüsthajú tündér állításai mindig ellentétesek. Azt mondja a bölcs tündér: A megoldás nem osztható öttel. Még flegmán hozzáteszi, hogy az ezüsthajú tündér és a cingár tündér között van igazmondó. Persze a fekete tündér mást mondana... Egy aprócska információt a fekete tündér is ad: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9. Még flegmán hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a cingár tündér azt mondta, hogy a szõke tündér igazat mond. Az ezüsthajú tündér ezt mondja: A válasz egy páros szám. A füledbe súgja még, hogy a szõke tündér és a bölcs tündér mindig egyetértenek. Azt mondja a cingár tündér: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. A füledbe súgja még, hogy a bölcs tündér hazudik. A remete is elárul valamit: A szám nem osztható hárommal.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

be 3 168 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 168. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 450 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a fürgülés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

var 168 10 146 6 157 3 168. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot fürgülés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fürgülés varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot kontakt.õseiddel varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kontakt.õseiddel varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

be 4 105 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnél harci jártasságot szerezni lábad harcban való használatában. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

hp 3 168 15 291 40 harci program
A következõ sor került a harci programodba: fürgülés v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 40. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

hp 3 62 15 291 40 harci program
A következõ sor került a harci programodba: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 40. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ep 13 30 106 építed a 13. épületet 30 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jobb mancs méret tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj az ivó megépítésében. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 30 TVP-nyit haladt, még 1060 van hátra. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

l 99 39 59 71 36 31 lopás preferencia:
Minimum 99 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 39, védelem itala, immunitás itala, szemani gomba, elonotichlan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Ellõsz egy láthatatlanság varázslatot. (-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

gy 80 0 10 61 50 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Szerencsére, nincs. Megindulsz befelé.
Aludni látszik a lakó, Közös Ló, egy rejtélyes alak, akirõl még az anyja sem tudja eldönteni, hogy nõ-e, vagy férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Felszerelése: a sólyom szürke maszkja, a sólyom vaspajzsa, tõr, a sólyom ónix karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, brutális pókcsatos öv, a jég harci íja, a ragadozó kõamulettje, a gyorsaság nyaklánca, a gepárd csonttõre, a tökéletesség rövid tõre, a sólyom keresztszimbóluma, a sólyom zangrozi csizmája, a szakács üstje, a méreg ónix karkötõje, a méreg márványgyûrûje, zsugorító gyûrû, görényfarok, ében láncing, a méreg malachit karkötõje, a méreg díszes karkötõje, a bûz márványgyûrûje, az élet csonttõre, hõsi jelvény, a sólyom díszes köpenye, a sólyom aranyozott fülbevalója, a sólyom márványgyûrûje. Elpakolsz 2 védelem italát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (350. kaland, összköltsége 5 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Monomi, egy magas, karcsú, barna hajú, világos bõrû, vakító kövekkel ékített fülcimpájú férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a méreg karikaszimbóluma, a méreg zöld köntöse, fekete csizma, Örökkévalóság Gyémántja, nagyobb pókcsatos öv, a szellemek hosszú íja, ében tündekard, a sólyom márványgyûrûje, a méreg nagy pajzsa, a mentát gyöngye, asztrálgyöngy, a törpék ezüst fülbevalója, a sólyom rövid tõre, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a hiszékenység gyûrûje, az entek malachit karkötõje, a tökéletesség díszes karkötõje, a sólyom malachitgyûrûje, a sebesség csontamulettje, a ragadozó vassisakja, a sólyom díszes karkötõje, a puhányság köve, arany pszi váll-lap, a bénaság fülbevalója. Zsebre raksz 2 szemani gombát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (236. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 xita uborkát. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Ange, egy magas, fénylõ aurájú, fehér csuklyát viselõ férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a bérmágus ezüst nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, az elfek aranyozott nyaklánca, az energia zöld köntöse, a mágia gyûrûje, a tudás csonttõre, Fairlight sipkája, a mágia smaragdja, a bérmágus márványgyûrûje, a siker ezüstveretes öve, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, a ragadozó malachit karkötõje, a mentát ezüst nyaklánca, az ellenállás hosszú íja, Yssuf tõre, a természet zangrozi csizmája, a bérmágus vaspajzsa, Abarrun karkötõje, zafír érdemrend, a kobra vívótõre, az ellenállás elit lemezpáncélja, Abarrun fülbevalója, a bérmágus díszes karkötõje. Zsebre raksz 1 szemani gombát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

gy 80 0 10 61 50 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Hamar rábukkansz az egyszerû csapdára, de nem vacakolsz a hatástalanításával.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Redswift, egy karcsú, zöldszemû, gyönyörû vöröshajú, kezében íjat tartó druida nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a tökéletesség ezüst nyaklánca, a tudás zafírja, a mágia díszes köpenye, a harcos díszes karkötõje, az elfek nagy pajzsa, ezüstmedál, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, rubin mágusbot, a harcos vándorcsizmája, a küzdelem ezüst fülbevalója, görényfarok, üvegszimbólum, a tûz fogazott kardja, a sas malachit karkötõje, a védekezés szöges öve, óriás fülbevaló, a bölcsesség szarvas sisakja, a torony vívótõre, az erõ márványgyûrûje, a pontosság malachitgyûrûje, a torony hosszú íja, a gyorsaság bíbor pikkelyvértje, galetki érdemérem, a káosz irtózatos karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 xita uborkát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Asmodeus, egy sötét angyal férfi. A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése: a gólem keresztszimbóluma, a harcos aranyozott fülbevalója, Rogan karkötõje, a hatalom díszes karkötõje, a káosz borzalmas karkötõje, a titán lovagi pajzsa, a gólem ónixgyûrûje, a törpék lovagi kardja, a káosz sötét köpenye, az óriás keresztszimbóluma, a harcos szöges öve, a gladiátor zangrozi csizmája, szivárványkristály, az óriás aranyozott fülbevalója, a harcos díszes karkötõje, az élet ébenfa lándzsája, az Örökkévalóság Rubinja, szerencsekõ, cseppkõ gyûrû, a káosz ében gyûrûje, a gladiátor szürke maszkja, orgling fétis, a gólem harci nyílpuskája, az óriás malachitgyûrûje, galetki érdemérem, az óriás elit lemezpáncélja. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 28 életpontnyit sebzõdsz. Asmodeus felhörpint valamilyen szürke italt. Exitus elindul a tûzszalamandra felé. Lekvár a mahomohi irányába megy. A mahomohi Lekvárt rohamozza. A tûzszalamandra Exitus irányába megy. Exitus és a tûzszalamandra egymással harcolnak. a tûzszalamandra lebénult. A tûzszalamandra holtan terül el. Lekvár és a mahomohi egymással harcolnak. Lekvár hörögve elterül. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. 32 ép-t sebzõdtél. Megindulsz Asmodeus felé. Már ott is vagy! Asmodeus közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Asmodeust. Lecsapsz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Odakensz neki bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Elkerülte. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). Exitus és a mahomohi egymással harcolnak. a mahomohi ledermed. A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. Asmodeus rád támad. Asmodeus nótába kezd. Feléd döf jobb karmával. (74 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Egy nevetséges a törpék lovagi kardjával próbál lecsapni rád. (40 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy az élet ébenfa lándzsájával csap le. (42 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál. (52 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Eszméletedet vesztve összeesel.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. Exitus sebzõdik 51 ép-t. Exitus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 268 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 27/33, Exitus: 137/93.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tehemót újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t. 56 ép-t gyógyított rajtad. [35 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez hónakkupók ! Leszedsz 1 adagot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Semmi veszély! Továbbnyomulsz.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Hateviktor, egy fehér bõrû, vörös szemû, kopasz, aránytalanul nagy kezû, pocakos, mackós férfi. A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, a bénaság fülbevalója, a káosz irtózatos karkötõje, a gyorsaság aranyozott nyaklánca, a kígyó díszes köpenye, a gyorsaság gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, arany orgling fétis, az ellenállás díszes sisakja, az egészség kõrisfa íja, a tökéletesség ónix karkötõje, a sebesség malachitgyûrûje, a káosz földjének pajzsa, orgling fétis, ozin fülkarika, a sebesség márványgyûrûje, az ellenállás bronz mellvértje, óriás fülbevaló, az ellenállás hosszú lándzsája, a hatalom díszes karkötõje, a gyõzelem sárga öve, a tökéletesség zangrozi csizmája, a kobra hosszú lándzsája. Zsebre raksz 1 xita uborkát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

v 157 157. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láthatatlanságot. (-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

gy 80 0 10 61 50 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (477. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Nagyétvágyú, egy butaarcú, kövér, otromba, nagyfejû férfi. [aura: 22-es méretû 20-as szintû jobb karom.] A Tisztogatók klánjának kivégzõ rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Felszerelése: a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a gyõzelem csillogó fejpántja, Rogan karkötõje, az erõ ezüst fülbevalója, az élet kõamulettje, ozin fülkarika, a ragadozó lovagi lemezpáncélja, szerencsekõ, a háború köve, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca, a túlélés díszes karkötõje, a ragadozó háromszögszimbóluma, a természet fekete csizmája, a sün márványgyûrûje, a gladiátor pajzsa, a titán öve, kék mutációs gyûrû, az erõ zöld köntöse. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Nagyétvágyú megközelíti Exitust. Exitus megközelíti Nagyétvágyút. Büdösdög, a barlangi troll feléd rohan. A kék ekinda Lekvár irányába megy. Lekvár elindul a kék ekinda felé. Nagyétvágyú és Exitus egymással harcolnak. Exitus kontaktmérget kapott. Exitus halálos sebet kapva a földre zuhan. Büdösdög, a barlangi troll téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.) A kék ekinda és Lekvár egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Nagyétvágyú feléd rohan. Nagyétvágyú rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Büdösdög, a barlangi trollt. Lecsapsz jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Beversz egyet jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (6 ép-t sebeztél). Büdösdög, a barlangi troll holtan terül el. A kék ekinda és Lekvár egymással harcolnak. A kék ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Lekvár Nagyétvágyút rohamozza. Nagyétvágyút próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (1 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-7 ép) Roncsoltál. Odaütsz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+37%). Rúgsz jobb lábaddal. Ez mellément. Nagyétvágyú rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (8 ép-t sebzõdtél). Lekvár Nagyétvágyút támadja. Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Nagyétvágyú rád támad. Nagyétvágyú villámokat köp feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod Nagyétvágyút. Odakensz neki jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Odacsapsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A hasát célzod jobb lábaddal. El sem találtad. Nagyétvágyú maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 112/28, Exitus: 0/259.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 98% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (474. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Namis R'avis Latiat, egy fehér tógás, õsz hajú, halványkék szemû, tiszteletet parancsoló megjelenésû férfi. [aura: imm.ktkt.méreg: 10.] A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a hatalom rubinja, orgling fétis, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, Örökkévalóság Gyémántja, arany orgling fétis, a ragadozó díszes karkötõje, a küzdelem díszes köpenye, a pók smaragdgyûrûje, a sebezhetetlenség csepp fülbevalója, a tökéletesség hosszú íja, a merénylõ zangrozi csizmája, a tökéletesség vas lemezpáncélja, a harcos arany nyaklánca, a tökéletesség sárga öve. Elpakolsz 1 xita uborkát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+7% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (489. kaland, összköltsége 40 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem találsz semmit. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, McPaul, egy vállas, átható tekintetû, párducléptû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: zöld mutációs gyûrû, a tudás zafírja, a káosz halálos karkötõje, a tökéletesség márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a bölcsesség kõrisfa íja, a mágus aranyozott nyaklánca, a torony zangrozi csizmája, a bölcsesség hosszúkardja, a káosz istennõjének gyûrûje, a mágus bronz amulettje, szent templomi maszk, a gyorsaság gyûrûje, a sün díszes karkötõje, a mágia bíbor pikkelyvértje, a mágia ébenfa lándzsája, a siker ezüstveretes öve, a mágia nagy pajzsa, a gyorsaság ezüst fülbevalója, az ügyesség ónix karkötõje, rubin mágusbot, a bérmágus gyalogos lándzsája, a szalamandra díszes karkötõje, a mágia keresztszimbóluma. Zsebre raksz 1 xita uborkát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

v 157 157. varázslat elmondása
Elõhívsz egy láthatatlanság varázslatot. (-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
gy 80 0 20 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

pv 1 2 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

v 157 157. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

tpf 5 5 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 5 TVP-t a korábban félrerakottból. [-5 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

be 17 meglátogatod a 17. épületet
Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Költözz tovább két szinttel!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Tolvaj képességeid messze felülmúlják a többi galetkiét. Érj el 13-as zárnyitást!
[Hozz öt xita uborkát!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Igazi zsákmány-csecsebecse lenne, ha tudnál valahonnét szerezni egy arany orgling fétist. De vigyázz, aranyból legyen, ne pedig holmi olcsó másolat!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. A hõsi jelvénynek köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek csapdaészlelés tulajdonsága 16 lett!
Ebben a körben +20 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 344 sebzést okoztál, és 308 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Téhácé, egy állandóan vigyorgó, láthatóan valamilyen szer hatása alatt álló, galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 144. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (18) / 2.40
[2] IQ: 11 / 6.72
[3] ügyesség: 7 (30) / 1.80
[4] egészség: 10 / 1.50
[5] mágia: 9 (14) / 5.64
[6] gyorsaság: 7 (20) / 1.21
[9] Méret/ép: 124 (127) / 117
Min. méret: 96
Barlangméret: 124
PONTJAID
Varázspont: 167 / 55
Képességpont: 45 / 70%
Hõsi pont: 141 (12)
Tám.bónusz: 45%
Véd.bónusz: 59%
Galetki erõ: 609 / 276
Hírnév : 1269
Jóllakottság: 198%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 191 (2)
Galetki gyõzelmek: 121 (1)
Torzsz. csaták: 796 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 735 (3)
Leölt torzszülött: 1320 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 51 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: útonálló (48)
Speciális képességeid:
+7 lopás, +7 lopakodás, +7 csapdaészlelés, +7 mászás. 16% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 13-as zárnyitást! 2.) Pusztítsd el 8 mutáns szójert! 3.) Hozz egy arany orgling fétist!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 14 (17) / 7.87 [15] regeneráció: 15 / 1 [21] elkt.immunitás: 3 / 0
[24] rezisztencia: 5 / 0 [25] bûz: 12 / 0.25    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 1.36 [46] csapdaészlelés: 16 (23) / 1.84 [47] zárnyitás: 8 (10) / 1.17
[48] mászás: 7 (14) / 4.74 [49] rugalmasság: 4 / 0.48 [50] meggyõzõkészség: 4 / 2.64
[51] transzformáció: 10 / 5.17 [52] auraészlelés: 5 / 4.79 [53] ékszerészet: 13 / 6.78
[54] kereskedelem: 5 / 4.78 [55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 (8) / 3.66
[57] gyógynövények: 7 / 3.49 [58] nyomkeresés: 8 / 4.82 [59] vezetõkészség: 4 / 0.77
[62] lopás: 15 (22) / 8.16 [63] éberség: 4 / 0.77 [64] átokszórás: 6 / 0.43
[65] álcázás: 20 (22) / 1.05 [66] lopakodás: 4 (11) / 0.58 [67] régészet: 8 / 5.35
[68] zene: 7 / 4.87 [69] tanulás: 7 / 2.85 [70] idézés: 1 / 0.05
[71] javítás: 1 / 0.10 [73] felderítés: 4 / 0.64    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 10 / 1.99 [102] roncsolás: 10 (12) / 0
bal mancs [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 10 / 1.97 [105] kontaktméreg: 18 (20) / 0
jobb mancs [106] méret: 4 / 0.86 [107] szakért.: 10 / 1.95 [108] energiaszívás: 14 (16) / 0
jobb láb [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.02    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[42] csendvarázs: 3 (6) / 0.12 [37] egokínzás: 4 (7) / 0.06 [160] esszenciaelnyelés: 22 (25) / 6.92
[29] életszívás: 4 (7) / 0.12 [152] felejtés: 4 (7) / 3 [31] féreg érintése: 22 (25) / 2.78
[168] fürgülés: 5 (8) / 0 [17] gránitbõr: 2 (5) / 0.06 [15] jégpajzs: 1 (4) / 0
[163] kineport: 5 (8) / 0.56 [154] kisebb erõpajzs: 10 (13) / 3.16 [146] kontakt.õseiddel: 5 (8) / 0.66
[157] láthatatlanság: 8 (11) / 0.32 [165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.18 [35] mágiatörés: 2 (5) / 0.06
[34] méregfelhõ: 1 (4) / 0 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0 [176] szélpajzs: 1 (4) / 0
[14] vakító fény: 4 (7) / 0.12 [170] villámpajzs: 5 (8) / 0.16    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1), láthatatlanság (11).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Lekvár, a tehemót 68/40 189% 200% 13 / 11.46 harcol
[2] Exitus, a húsevõ növény 88/88 167% 120% 15 / 2.53 harcol
[3] morfinder telep 1/1 100% 100% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
v 157
gy 80 0 10 61 50
pv 6
ism 3
p
v 157
2. Makró
ism 3
p
gy 80 0 20
pv 1 2 3
v 157
3. Makró
be 9 5
be 9 4 1
be 9 4 2
h 14 30 33 36
h 69
v 154
4. Makró
pv 6
ism 3
p
pv 1 3 2
tpf 5
ee 2
5. Makró
vee 5 13 6 11 131 1
ee 5
ee 13
ee 6
ee 11
ee 131

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött.
3: féreg érintése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 50.
4: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 45.
5: savlehelet használata ha ellenfeled #83. Prioritás: 60.
6: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 47.
7: savlehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 100.
8: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 55.
9: fürgülés v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 40.
10: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 40.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 20; VI erõ:170% ép:30%; PV 1 2 3; PSZ 62 53 46 48; BA 17 15025; L 99 39 59 71 36 31; HE 1; I 10 5 20 63;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #6 (9. épület), #22 (4. épület), #350 (144. forduló), #236 (144. forduló), #477 (144. forduló), #474 (144. forduló), #489 (144. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15025 (#15025). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6218. Jelenleg az ivó építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 14 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kígyó zöld köntöse (#19151) * 1 a harcos nagy pajzsa (#7812) 1 a bölcsesség bíbor pikkelyvértje (#17668)
* 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 fekete nadrág (#171) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 arany nadrág (#181) 1 az ügyesség díszes köpenye (#2488) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 a sebesség fekete csizmája (#13272) 1 khaldoran öv (#137) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 az ügyesség díszes pikkelyvértje (#2367) 2 maszk (#1090) 1 a regenerálódás szürke maszkja (#24493)
1 az elektromosság ezüst láncinge (#27133) 1 vaspajzs (#1063) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 4 pikkelypáncél (#223) 1 a gepárd csontmaszkja (#15492)
* 1 a kígyó díszes pikkelyvértje (#19017) 1 a bölcsesség díszes sisakja (#17729) 1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557)
1 a bölcsesség díszes köpenye (#17788) 1 a légzés szürke maszkja (#27643) * 1 a gólem arany fejpántja (#8309)
1 az élet lovagi mellvértje (#5099)

Ékszerek, kincsek
7116 arany (#1) * 1 a szakács üstje (#192) 1 a harcmûvész bronz amulettje (#13798)
* 1 a bérmágus malachit karkötõje (#17441) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a regenerálódás keresztszimbóluma (#24613)
* 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a harcos ónix karkötõje (#7993) * 1 az ügyesség keresztszimbóluma (#2563)
* 1 a sebesség csontamulettje (#13347) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 kõamulett (#1196)
1 a gyorsaság ezüst nyaklánca (#3882) * 1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828) 1 a harcos aranyozott fülbevalója (#8008)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 ozin fülkarika (#211) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
129 drágakõ (#2) 1 a merénylõ ónixgyûrûje (#11128) 32 üvegszimbólum (#138)
1 a kobra márványgyûrûje (#7526) 1 malachitgyûrû (#1227) * 1 ametiszt szkarabeusz (#163)
* 1 hõsi jelvény (#291) 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 a harcmûvész ezüst fülbevalója (#13857)
* 1 a harcmûvész ónix karkötõje (#13843) 1 az élet márványgyûrûje (#5276) 1 a harcos karikaszimbóluma (#7961)
1 a ragadozó karikaszimbóluma (#20111) * 1 óriás fülbevaló (#225) 1 a természet ezüst fülbevalója (#17007)
* 1 a sebesség háromszögszimbóluma (#13362) 1 a regenerálódás ezüst fülbevalója (#24657) 1 kék szem szimbólum (#260)
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a mágia aranyozott fülbevalója (#3508)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 második kulcsdarab (#227) 3 varázskõ (#210) 2 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 2 elsõ kulcsdarab (#226)

Fegyverek
8 rozsdás kard (#131) 1 kõrisfa íj (#1273) 1 a regenerálódás hosszúkardja (#24717)
1 Enyészmester (#217) 1 a sav rövid tõre (#26952) 31 sziklarepesz (#13)
1 az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 6 törpe balta (#224) * 1 a torony hosszú íja (#18372)
3 hosszú íj (#1272) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 harci fejsze (#12) 1 a kobra nehéz nyílpuskája (#7587) 1 a bûz hosszú íja (#29172)
1 az ellenállás fogazott kardja (#28768) 1 harci íj (#1274) 1 a teknõs csonttõre (#25601)
2 görbekard (#1316) 1 a természet hosszú íja (#17022)

Varázsitalok és füvek
22 winropu moha (#22) 31 csótányláb (#25) 8 kincskeresés itala (#64)
19 üvegcse (#14) 24 tejfonál (#28) 24 gyilkos boróka (#27)
5 mézfû (#29) 19 velparaj (#35) 31 ragálygomba (#26)
2 kalmárok itala (#66) 4 óriásnövés itala (#60) 7 védelem itala (#59)
1 bajnokok itala (#62) 23 sötét mák (#23) 39 hónakkupók (#30)
9 mitulen fû (#20) 3 méregellenállás itala (#51) 27 mátekel gomba (#21)
1 õsmágus szájvize (#69) 26 liánvirág (#24) 5 rémcserje (#34)
19 sárkányvirág (#32) 10 szemani gomba (#36) 1 elfu moha (#33)
26 sárga gyógyital (#61) 3 zöld manaital (#63) 4 muskil (#37)
1 mágiaellenállás (#76) 5 immunitás itala (#71) 20 elonotichlan (#31)

Egyéb kacatok
22 barna manakõ (#149) 2 nordkristály (#146) 24 ekinda haj (#147)
1 sárga gömb (#136) 41 õsi relikvia (#17) 5 lemúr hártya (#161)
31 mandibula (#157) 7 molad púp (#16) 18 pirgamit (#152)
14 molitár háj (#165) 4 yeti csont (#160) 3 húsevõ bibe (#151)
8 elektronit (#141) 1 bolhedor szárny (#15) 3 nohnetár gumó (#212)
13 káoszkígyó pikkely (#230) 8 szójer csáprágó (#231) 3 smaragd esszencia (#229)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az élet nagy pajzsa #5112 (10), az egyensúly gyûrûje #213 (6), az elefánt kõamulettje #16496 (9), a regenerálódás bíbor láncinge #24432 (11), a regenerálódás ezüst láncinge #24433 (14), a mentát kõrisfa íja #12973 (14), a ragadozó malachit karkötõje #20141 (9), a harcmûvész lovagi mellvértje #13649 (20), a harcmûvész szarvas sisakja #13678 (14), a harcmûvész szöges öve #13768 (14), a harcmûvész csontmaszkja #13692 (11), a harcmûvész vas mellvértje #13648 (16).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XITA UBORKA (39. TÁRGY)
Mostoha körülmények között is képes termést hozni a xita, ez az igencsak szívós növény, uborkája kedvenc eledele a növényevõ torzszülötteknek, így hordják szét magjait a barlangjáratokban. Sokak szerint a xita uborkát még valamire lehet használni... [Szükséges varázsital fõzés szint: 9.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.