Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 15:17:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6208-180

Karakterszám: 6208 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 180 Játékhét: 552
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 18
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 2. 12h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2013. máj. 3.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

BÖFIKE KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32011.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 29.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy lélekvadász. *ápr. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *ápr. 29.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *ápr. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *ápr. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 241. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

ell 1902 225 1900 225 1901 254 ellenfél lista beállítása
1902. lista módosítása: 225 törölve. 1900. lista módosítása: 225 beszúrva. 1901. lista módosítása: 254 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

kf 312 bekészíted a 312. tárgyat
Felveszed a krakoch csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

kno 111 17 58 24 111. képességre 17 képességpont
Elköltesz 17 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 10. szintre nõtt. Elköltesz 24 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 15. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

gy 85 0 0 511 50 153 felt. gyógyítás 85%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 85 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 511. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

t 58 5 58. szakértelem tanulása 5 TVP-ért
A barlangod körüli nyomokat tanulmányozod gyakorlásképp. Végül ráébredsz, hogy a legtöbb tõled származik!
Fejlõdsz: +1 nyomkeresés; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

h 14 2 31 38 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. Rövidesen a kotyvalék kék színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 2 kék manaital!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

v 256 37228 256. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tudattágítás! Testedet átjárja a Tyrex ónixgyûrûje energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

hp 1 0 1 2 20 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

hp 1 0 2 2 140 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 140.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

h 14 3 29 35 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Siker! Elõállítottál 3 sárga varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez kincskeresés itala.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

hh 58 1 69 1 64 1 több tárgyat használ
[H 58 1:] Lenyelsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[H 69 1:] Megiszol 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[H 64 1:] Lenyelsz 1 kincskeresés italát.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

vv 148 154 188 több varázslat elmondása
[V 148 1 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
[V 154 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+13% védekezés.) (-6 vp.)
[V 188 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+9%). (-26 vp.)
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Hegymélye Ördöge, egy zöld szemû, nyakában pályinkás puszedlit viselõ magas férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a sün díszes karkötõje, smaragd életkõ, ezüst vadászköpeny, a ragadozó harci nyílpuskája, a káosz mágusának gyûrûje, fekete nadrág, az Örökkévalóság Rubinja, zöld mutációs gyûrû, a harcmûvész díszes karkötõje, a gladiátor fekete csizmája, az angyalok bronz amulettje, manapoid fülbevaló, arany orgling fétis, xenóbõr pajzs. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Hegymélye Ördöge már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

lv 1 493 látogatás a Legendák Völgyébe
[Tókened segítségével keresed a 493. neves lényt:] Alaposan felkészülsz a nagy kalandra. Hosszú ideig tart, amíg eljutsz a rejtett szurdokig, mely a híres Legendák Völgye. A hely valóban tökéletesen rejtett, távol mindenféle galetki útvonaltól. Magad sem bukkannál rá, ha a remete nem adott volna nagyon precíz útmutatást. A remete nem csak ebben volt minden részletre kiterjedõ. A Völgy bejáratánál ott találod a torzszülött csoportot, amelyrõl hajszálpontos leírást adott. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225), egy óriáspók (#89), 2 káoszkígyó (#146) és egy quwarg katona (#69) [aura: erõ: 6.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (3 lövéssel 14 ép-t sebzett.) A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Nem hat rád. Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! Az óriáspók feléd mozog. A quwarg katona feléd rohan. A quwarg katonát próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (58 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Beversz egyet jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd kellemetlen számára (12 sebzés). A quwarg katona hörögve elterül. Az óriáspók téged támad. Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az óriáspókot próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. Félrehajolt. Rávágsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (61 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a sötét elf íjász rád lõ. (4 találattal 14 sebzést okozott.) Az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az 1. káoszkígyót. Támadod az 1. káoszkígyót. Célozni próbálsz bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (66 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). Az 1. káoszkígyó kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. káoszkígyót próbálod megsebezni. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (78 ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf íjász elmormol egy csendvarázst. Rezisztálod a varázslatot. Támadod a sötét elf íjászt. Rúgsz bal lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lecsapsz farkaddal. Nem találtál. Harapásra nyitod szádat. El sem találtad. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés).
*** 6. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Ellenállsz a varázslatnak. A sötét elf íjászt próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Ostorként csattantasz farkaddal. Ez mellément. Pofádat nagyra tátva harapsz. Félrehajolt. Odaütsz jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés).
[A csatában összesen 695 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Ezt a lehetõséget most bizony elszalasztottad. De így is szép teljesítményt nyújtottál!
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

gy 60 0 30 511 80 153 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 511. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 80. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ftk 2 1 4 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az arctalan galetki létrehoz egy féreg érintését. Az arctalan galetki elmond egy tombolás varázslatot. Az arctalan galetki irányába mozogsz. Megtámadod az arctalan galetkit. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (73 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (12 sebzés). Az arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+139%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy bjöltreodrokot, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A bjöltreodrok felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A bjöltreodrok odajön hozzád. Támadod a bjöltreodrokot. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Harapásra nyitod szádat. (65 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés).
*** 2. KÖR *** A bjöltreodrokot próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Paralizálod. Acsarogva harapni próbálsz. (66 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (6 sebzés). A bjöltreodrok holtan terül el.
[A csatában összesen 294 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+79%). Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+28% jóllakottság.) Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod - egy nekrofun medál.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél gyorsaság tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Az öreg elmosolyodik, és a hátad mögé bök. Odanézel, és döbbenten veszed észre, hogy egy húszlábú gerpárd fut feléd. Na neked sem kell több, futni kezdesz!
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] Olyan gyorsan lõsz ki a menedék irányába, mint a barlangi szél! Rohamlépteiddel oda is érsz egy ketrechez, és gyorsan magadra zárod. Ha bátorságról nem is, gyorsaságodról mindenképpen tanúbizonyságot tettél! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal vastag bõr tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Éppen azon gondolkodsz, mivel fognak tesztelni, mikor egy kedves öregasszony totyog oda melléd. Aztán fogja magát, és egy hatalmas varrótûvel támad neked.
[Vastag bõr próba 10-es küszöbre: sikeres] Piff, az öregasszony egyenesen az oldaladba akarja vágni a tût. Még szerencse, hogy tényleg elég vastag a bõröd, így az reccsenve kettétörik ahogy hozzád ér. De akkor is! Micsoda beteges dolog volt ez? A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, régészet tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. A feladatod egyszerû, és érthetõ! Kezdj el ásni, és találj valami érdekes régészeti leletet. Körbenézel, de sehol nem látsz semmi ásható talajt, mindenhol csak az a fránya módon csillogó és tiszta kõpadló. Megragadsz egy csákányt, és megvonod a vállad. Majd elkezded ütni a földet.
[Régészet próba 13-as küszöbre: sikertelen] Jó nagy lyukat ásol az öreg tornyának közepén, de semmit nem találsz. Még csépeled kicsit a méregdrága kõpadlót, de aztán feladod. Az öreg próbamester elég csalódottnak látszik, romokban hever az otthona! Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

m 16 6 8 3323 2323 2325 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,6) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 16,7) Déli irányba folyatod utadat. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** A szirén fattyú mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mágikus ûrt. Nem hat rád. Az orgling melák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling melák máris elõtted terem! Támadod az orgling melákot. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). Paralizálod. Harapni próbálsz. (69 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lecsapsz jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Az orgling melák kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A szirén fattyú ellõ egy dermesztés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A szirén fattyú felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a szirén fattyút. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz farkaddal. Elhibáztad. Harapásra nyitod szádat. (70 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Bûzöd zavarja (18 sebzés). A szirén fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 314 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami az entek csontmaszkja, egy szirénhaj, egy xenópete, 98 arany és 5 hamis arany. Piknik idõ! Tempósan étkezel. (+16% jóllakottság.)
(M 16,8) Dél felé mész az útvesztõben. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben polipfej tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 bogarat kapott, és az állatokat napi 7 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 71 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 5 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 59 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, 53 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 3 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 17,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,9) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 17,9) Körültekintõen mozogsz elõre. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a piromancer elvarázsol egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. A nagyobb tûzszalamandra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nagyobb tûzszalamandra feléd mozog. A nagyobb tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Ostorként csattantasz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-7 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (89 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-7 ép) Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-7 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd zavarja (18 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a piromancer létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. Megrohamozod a piromancert. Megtámadod a piromancert. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-4 ép) Roncsoltál. Rávágsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Megpróbálod megmarni. (66 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Odakensz neki jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzaurád kigyullad! (-4 ép.) A piromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 367 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy pirgamit, 51 arany és 3 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. A kajára veted magad. (+17% jóllakottság.)
(M 17,10) A délre vezetõ folyosót követed. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy fagydémon (#203).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a fagydémont. A fagydémon feléd rohan. Megtámadod a fagydémont. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-7 ép) Roncsoltál. Elõresuhintasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-8 ép) Harapásra nyitod szádat. (80 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-8 ép) Odaütsz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). A fagydémon hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+65%). Viszed, ami mozdítható: 77 arany és 4 hamis arany.
(M 18,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

m 16 8 3212 1212 1214 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,8) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 16,9) A délre vezetõ folyosót követed. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 17,9) Irány kelet! Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 17,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 18,9) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 18,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 19,9) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 122 arany.
(M 19,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 20,9) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 20,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 21,9) Irány kelet! Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157) [aura: imm.mérg.gázra: 6.].

*** 1. KÖR *** A szirén fattyú elmormol egy mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megindulsz az orgling melák felé. Már ott is vagy! Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling melákot próbálod megsebezni. Célozni próbálsz bal lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Paralizálod. Harapni próbálsz. (70 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Odakensz neki jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Az orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A szirén fattyú elmond egy dermesztés varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megindulsz a szirén fattyú felé. Már ott is vagy! Megtámadod a szirén fattyút. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (80 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). A szirén fattyú holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 365 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy szirénhaj, 63 arany és 3 hamis arany. Piknik idõ! Hozzálátsz az ételhez. (+16% jóllakottság.)
(M 21,8) Északra mész tovább. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 20,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 21,7) Északra mész tovább. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 20,7) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 véka gomba és 4 zsák liszt 225 aranyért, míg egy másik alkalommal 6 véka gomba és 2 zsák liszt 342 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy véka gomba?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 21,6) Óvatosan lépkedsz tovább. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (teljesen meggyógyultál.)
(M 20,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

k 455 241 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (455. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.

(241. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Eléd toppan egy óriási termetû, csupa fog és karom torzszülött. Minden egy szemvillanás alatt történik, reagálni sincs idõd: a torzszülött kar vastagságú farkát a hasadba döfi, aztán elrohan! Nyögve a földre rogysz.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Az ájulás kerülget, de hihetetlen szívósságodnak köszönhetõen éber maradsz, és sikeresen ellátod a sebedet. Hamarosan jobban érzed magad. Ez meg mi a fene lehetett?
Egy izmos óriáscsemete terem elõtted. Felkészülsz a harcra, de a kamasz csak int: - Gyere, birkózzunk! - pillanatnyi habozás után bólintasz. Nekivetkõzöl, és egymásba kapaszkodtok.
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikeres] Kemény az ellenfeled, de te sem mai gyerek vagy. Rövid, de heves dulakodás után kétvállra fekteted. Az óriásbébi megjegyzi, hogy jól esett a testmozgás, és kinyitja a titkos ajtót, ami tovább vezet.
Egy szakadék elõtt állsz, függõhíd vezet rajta át, furcsa kõlapokkal. Hozzáérsz az egyikhez. De még milyen furcsa! A kõlap azonnal porrá omlik. Vagy elég fürge vagy, vagy meghalsz!
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre: sikeres] Szélsebesen rohanni kezdesz. Kõlapok törnek össze a lábad alatt, de addigra már mindig az újabb kõlapon vagy. Átértél!
Egy ketrec van itt, benne egy sötét elf harcos. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a sötét elf harcost! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 254 vadászat
[Nem vadászhatsz 254. torzszülöttre.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (338. kaland, összköltsége 10 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy piromancer (#214) [aura: erõ: 12.] és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: elkt.immunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a piromancer létrehoz egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. Megközelíted a nagyobb tûzszalamandrát. A nagyobb tûzszalamandra odajön hozzád. Megtámadod a nagyobb tûzszalamandrát. A hasát célzod bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-3 ép) Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (75 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd kellemetlen számára (18 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A piromancer elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted a piromancert. A piromancert próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-4 ép) Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-2 ép) Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (73 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-2 ép) Érintésed rothaszt. Odaütsz jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd lángra kap. (-4 ép.) A piromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 402 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pontosság itala, 11 drágakõ, egy pirgamit, 53 arany és 2 hamis arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+17% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

vd 254 vadászat
[Nem vadászhatsz 254. torzszülöttre.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (273. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: 13-as méretû 24-es szintû csáprágó.] és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A pusztító szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A pusztító szójer közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a pusztító szójert. Elõrerúgsz bal lábaddal. (32 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (71 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ feléd mozog. A mutáns szójer máris elõtted terem! Megtámadod a mutáns szójert. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (75 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A mutáns szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. A szójer királynõ téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a Tyrex ónixgyûrûjét. Kudarcot vall. Regenerálsz (+1 ép) A szójer királynõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A szójer királynõt próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz farkaddal. (35 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (72 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A szójer királynõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 498 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+133%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, 129 arany és 7 hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

vd 254 vadászat
[Nem vadászhatsz 254. torzszülöttre.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy óriás rák (#218).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-9 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Az óriás rák feléd mozog. Az óriás rák rád támad. Feléd suhint ollóival. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elõre szúr ollóival. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás rákot. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (65 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). Az óriás rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+89%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": a tökéletesség aranyozott nyaklánca, 63 arany és 3 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

vd 254 vadászat
[Nem vadászhatsz 254. torzszülöttre.] Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 tejfonalat. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy monozoid (#135).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+42% védekezés.) ( +21 vastag bõr.) (-10 vp.) Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a monozoid létrehoz egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. Összegyûjtve mágikus energiáit, a monozoid elvarázsol egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a monozoidot. A monozoid feléd rohan. Támadod a monozoidot. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Harapásra nyitod szádat. (86 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 217 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz dalebgad csizmája, 64 arany és 4 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+31% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

vd 254 vadászat
[Nem vadászhatsz 254. torzszülöttre.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy fátyoltehén (#231).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Böfike Sz.áll.roncsolása -14 PE (-15)40 (-15)50 Fátyoltehén Pszi acéltorony -15 PE (-7)23 (-14)21
2. Böfike Sz.áll.roncsolása -14 PE (-15)25 (-15)35 Fátyoltehén Pszi acéltorony -15 PE (-7)16 (-14)7
3. Böfike Pszi csáp +10 PE (-3)22 (+6)41 Fátyoltehén Pszi csáp +4 PE (-3)13 (-6)1
4. Böfike Pszi csáp +4 PE (-3)19 (+1)42 Fátyoltehén Pszi acéltorony -3 PE (-7)6 (-1)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+12% pszi támadás, +12% pszi energia.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) és egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: erõ: 15.].

*** 1. KÖR *** A xenomorf bébi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf bébi közelebb jön, hogy támadhasson. A xenomorf csecsemõ máris elõtted terem! Támadod a xenomorf bébit. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (80 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád bal karmával. El sem talált, haha. A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod megmarni. (77 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Odacsapsz jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A xenomorf bébi halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd suhint bal karmával. Mellé! Regenerálsz (+1 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Rúgsz bal lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lecsapsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (72 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). A xenomorf csecsemõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 485 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 138 arany és 6 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 4207 sebzést okoztál, és 115 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 64 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 485 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Böfike, egy egy fekete hajú, büdöskés, illemet nem ismerõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: felderítõ (2.45). Ez a 180. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (36) / 4.12
[2] IQ: 10 / 4.74
[3] ügyesség: 14 (20) / 1.05
[4] egészség: 12 (14) / 3.33
[5] mágia: 9 (11) / 5.40
[6] gyorsaság: 24 (32) / 2.60
[9] Méret/ép: 242 (281) / 281
Min. méret: 209
Barlangméret: 241
PONTJAID
Varázspont: 181 / 46
Képességpont: 36 / 19%
Hõsi pont: 43 (10)
Tám.bónusz: 19%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 1083 / 363
Hírnév : 2828
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 22
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 170 (1)
Galetki gyõzelmek: 104 (1)
Torzsz. csaták: 1205 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1110 (10)
Leölt torzszülött: 1860 (21)
Pszi csaták: 83 (1)
Pszi gyõzelmek: 41 (1)
Ájulások száma: 84 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a titok ismerõje (57)
Speciális képességeid:
+53 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el tizenkét halálgömböt! [számláló: 2] 2.) Ölj 10 gyászoló mourgot! [ok] 3.) Hajtsd végre az 57-es Klánfeladatot (KK 57)! (összesen 45 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (2) / 0.32 [12] savlehelet: 8 (12) / 3.69 [15] regeneráció: 10 (16) / 0.18
[16] tüskés bõr: 6 (7) / 0 [17] vastag bõr: 17 (32) / 1.14 [18] tûzimmunitás: 6 (9) / 0.47
[19] hidegimmunitás: 3 (6) / 0.69 [20] savimmunitás: 6 (9) / 1.18 [21] elkt.immunitás: 6 (9) / 0.40
[22] imm.mérg.gázra: 3 (6) / 1.27 [23] imm.ktkt.méreg: 12 / 0.09 [24] rezisztencia: 30 (51) / 0.35
[25] bûz: 13 / 0.27 [26] lõfegyver: 1 / 0 [34] párbajozás: 6 / 1.25

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.40 [46] csapdaészlelés: 8 / 6.15 [47] zárnyitás: 8 / 7.97
[48] mászás: 10 / 3.48 [49] rugalmasság: 6 (8) / 1.77 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.88
[51] transzformáció: 10 / 4.35 [52] auraészlelés: 8 / 3.34 [53] ékszerészet: 8 / 1.22
[54] kereskedelem: 10 / 6.92 [55] szívósság: 16 (21) / 1.09 [56] varázsitalfõzés: 17 / 5.68
[57] gyógynövények: 14 / 3.80 [58] nyomkeresés: 16 / 0.01 [59] vezetõkészség: 5 / 1.27
[60] pszi támadás: 11 / 10.01 [61] pszi energia: 13 / 5.11 [62] lopás: 7 / 0.65
[63] éberség: 11 (13) / 0.24 [64] átokszórás: 14 / 1.03 [65] álcázás: 25 (27) / 0.73
[66] lopakodás: 6 / 1.99 [67] régészet: 10 / 8.62 [68] zene: 11 / 4.14
[69] tanulás: 8 / 3.20 [70] idézés: 2 / 0.23 [71] javítás: 11 / 9.69
[72] építés: 9 / 5.37 [73] felderítés: 6 / 0.63    

VÉGTAGOK
bal láb [100] méret: 11 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.98 [102] roncsolás: 12 (14) / 0  
farok [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 12 / 9.40 [105] paraliz.méreg: 26 (28) / 0  
fog [106] méret: 25 / 0 [107] szakért.: 11 / 2.87 [108] rothasztás: 14 (16) / 0  
jobb mancs [109] méret: 14 / 0.58 [110] szakért.: 13 / 6.77 [111] energiaszívás: 10 (12) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 11 / 0.84 [147] alkímia: 1 (4) / 0 [32] animáció: 4 (7) / 1.04
[42] csendvarázs: 2 (5) / 0.22 [149] dimenziókapu: 2 (5) / 0.06 [37] egokínzás: 1 (4) / 0
[160] esszenciaelnyelés: 6 (9) / 5.48 [29] életszívás: 1 (4) / 0.32 [152] felejtés: 1 (4) / 0
[31] féreg érintése: 2 (5) / 0.24 [168] fürgülés: 9 (12) / 0.08 [17] gránitbõr: 13 (16) / 0.84
[15] jégpajzs: 1 (4) / 0.08 [163] kineport: 1 (6) / 0.88 [154] kisebb erõpajzs: 6 (9) / 1.44
[146] kontakt.õseiddel: 8 (11) / 2.40 [158] láth. észlelése: 5 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 2 (5) / 0.24
[165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 1 (4) / 0 [129] mentális robbanás: 4 / 0.78
[34] méregfelhõ: 3 (6) / 0.08 [148] méregsemlegesítés: 4 (7) / 1.32 [153] nagyobb gyógyítás: 6 (9) / 3.96
[133] pszi acéltorony: 4 / 0.68 [128] pszi csáp: 10 / 1.12 [161] sebezhetetlenség: 18 (21) / 1.34
[131] sz.áll.roncsolása: 3 / 1.38 [188] sziklaerõ: 6 (9) / 1.68 [144] titánok szele: 8 (11) / 0.44
[167] tombolás: 7 (10) / 6.32 [256] tudattágítás: 12 (15) / 1.80 [16] tûzpajzs: 1 (4) / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 160 esszen                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1), õsmágus szájvize (1), méregsemlegesítés (7).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] dohu féreg 1/1 100% 210% 1 / 0 nem harcol
[2] Sükür Hakan, a kék-vörös atya 60/60 168% 150% 9 / 2.27 nem harcol
[3] szárazföldi uborka 121/0 59% 90% 4 / 1.05 megsemmisült
[4] szárazföldi uborka 115/115 76% 125% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
ism 999
x 10
kf 18162 17846 24596 7061 296
2. Makró
h 517
bsz
ad 10
be 9 5
vv 148 154 188
p
3. Makró
e 9 100
sza 1 50 99
v 256 37228
mak 2
4. Makró
h 68
pv 7
p 2130
pv 4 3 2 7 5 1
mak 3

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
4: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 170.
7: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 150.
8: védelem itala v.var. ha ellenfeled #493. Prioritás: 150.
9: tombolás v.var. ha ellenfeled #350. Prioritás: 160.
10: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #350. Prioritás: 145.
11: titánok szele v.var. ha ellenfeled #350. Prioritás: 145.
12: fürgülés v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 160.
13: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
14: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 140.
2: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 90, és ha ellenfeled #1901, és ha létszámotok 1 vagy kevesebb.
5: animáció t.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #1903.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: pusztító szójer (#154), tarajos khadzar (#202), xenomorf bébi (#204), mutáns szójer (#174), fagydémon (#203), zombi nagymester (#171), zombi mester (#80), szójer királynõ (#219), Lhoal'zetan (#488), manapoid fõfelügyelõ (#489), szójer anyakirálynõ (#490), Selenia, a szirén fattyú (#492), manapoid figyelõ (#226), bjöltreodrok (#237), kígyópók (#160), szondamester (#228), szõrös harács (#238), sötét elf íjász (#225).
1901: óriás rák (#218), Lhoal'zetan (#488), agyaggólem (#252), kõgólem (#256), daergaoth lord (#213), halálgömb (#254).
1902: gyászoló mourg (#224), X-1 (#493), monozoid (#135), quwarg behemót (#200), Lhoal'zetan (#488), 259, lelketlen katona (#350), pragmatikus adaptáció (#257).
1903: zombi nagymester (#171), zombi mester (#80).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 30 511 80 153; PV 4 3 2 7 5 1; PSZ 57 58 55 48 47 54; L 200 165; PTA 131 131 128 128 128; PTB 128 130 128 128 128; I 30 1 30 75; HU 13 3 700 10;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 13 sebzés: 66-74

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 20.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (8. épület), #17 (3. épület), #32 (7. épület), #338 (180. forduló), #273 (180. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6964. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség bíbor köpenye (#17789) * 1 a gyõzelem ezüst fejpántja (#20907) 1 a káosz dalebgad csizmája (#32184)
1 a káosz vérivó maszkja (#20454) * 1 a kobra ezüst pikkelyvértje (#7319) 1 a lich csillogó fejpántja (#11908)
1 a lich szöges öve (#11968) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a szalamandra ezüst fejpántja (#25857)
1 a tökéletesség zangrozi csizmája (#21823) 1 a torony lovagi pajzsa (#18165) 1 a túlélés nagy pajzsa (#21312)
1 arany nadrág (#181) 1 az elefánt nagy pajzsa (#16362) * 1 az ellenállás kék köpenye (#28587)
1 az energia szöges öve (#18718) 1 az entek csontmaszkja (#9642) 15 ében láncing (#134)
1 ezüst porontyköpeny (#358) * 1 krakoch csizma (#312) * 1 Tyrex csatos öve (#37166)
1 Tyrex könnyû pikkelyvértje (#37016) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
2 a barátság szimbóluma (#634) * 1 a gladiátor malachit karkötõje (#6191) 1 a hatalom rubinja (#148)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz hercegi fülbevalója (#24219) * 1 a káosz mágusának gyûrûje (#18789)
* 1 a kobra aranyozott fülbevalója (#7558) 1 a mágus bronz amulettje (#10198) * 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 17713 arany (#1)
* 2 arany orgling fétis (#296) * 1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) * 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 1 cseppkõ gyûrû (#234)
352 drágakõ (#2) 2 ezüst nyaklánc (#1182) 1935 hamis arany (#809)
* 1 kvatáns fókusz (#611) 1 malachitgyûrû (#1227) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
1 opilíchium gyûrû (#298) * 1 orgling fétis (#269) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 õsgyémánt (#237) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 quwarg amulett (#275) 1 Rogan karkötõje (#145) 2 roxati üvegszem (#580)
1 smaragd életkõ (#306) 2 smaragd karkötõ (#592) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 tündértalizmán (#317) * 1 Tyrex ónixgyûrûje (#37228) 4 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
4 arany tóken (#764) 44 aranydukát (#437) 3 ezüst tóken (#763)
2 garling kristály (#209) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 legendás tóken (#606) 2 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 Morgan pálcája (#511) 2 nekrofun medál (#513) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8) 2 relikviaszilánk (#604)
1 szerszámosláda (#631) 1 Tiume batyuja (#529) 1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
* 1 a gólem kõrisfa íja (#8473) 1 a káosz õsi lándzsája (#29694) 1 a küzdelem fogazott kardja (#20668)
2 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a sav fogazott kardja (#26968) 13 ében nyílpuska (#133)
31 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250) 2 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608)
5 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 5 csapdaészlelés itala (#65) 9 csótányláb (#25)
3 elfu moha (#33) 15 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50)
26 gyilkos boróka (#27) 7 hónakkupók (#30) 50 hõsiesség itala (#52)
10 immunitás itala (#71) 1 javítás itala (#108) 1 kalmárok itala (#66)
2 kék manaital (#75) 8 kihívás itala (#68) 2 kincskeresés itala (#64)
13 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 29 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29) 33 mitulen fû (#20)
4 muskil (#37) 2 õsmágus szájvize (#69) 6 parafû (#41)
2 pontosság itala (#72) 45 ragálygomba (#26) 23 rémcserje (#34)
21 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 27 sötét mák (#23)
5 szemani gomba (#36) 27 tejfonál (#28) 3 tokin kaktusz (#40)
69 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 16 velparaj (#35)
29 winropu moha (#22) 12 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 35 barna manakõ (#149) 5 bronz korong (#297)
1 csöpögõ csáp (#334) 1 démonlidérc esszencia (#272) 32 ekinda haj (#147)
22 elektronit (#141) 1 gólemagyag (#330) 8 húsevõ bibe (#151)
9 káoszkígyó pikkely (#230) 16 mandibula (#157) 6 molad púp (#16)
7 molitár háj (#165) 6 nohnetár gumó (#212) 1 óriási xenópete (#480)
1 õspók pete (#331) 33 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
6 smaragd esszencia (#229) 13 szirénhaj (#293) 54 szójer csáprágó (#231)
1 xenó minta (#491) 4 xenópete (#278) 1 xorex fûszer (#329)
15 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a küzdelem sárga öve #20517 (11), a harcos ezüst fülbevalója #8007 (11), a káosz borzalmas karkötõje #26454 (16), a gladiátor malachitgyûrûje #6177 (11), az ellenállás malachitgyûrûje #28677 (9), a sebesség ónix karkötõje #13393 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 874 arany (#1), 1 xenópete (#278), 2 pirgamit (#152), 1 pontosság itala (#72), 1 nekrofun medál (#513), 1 tejfonál (#28), 2 kincskeresés itala (#64), 37 hamis arany (#809), 1 az entek csontmaszkja (#9642), 3 szójer csáprágó (#231), 2 kék manaital (#75), 14 drágakõ (#2), 1 õskõ (#8), 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883), 1 a káosz dalebgad csizmája (#32184), 2 aranydukát (#437), 2 szirénhaj (#293).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 elonotichlan (#31), 5 üvegcse (#14), 3 velparaj (#35), 3 mézfû (#29), 1 õsmágus szájvize (#69), 2 waarkin (#38), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 hatalom kék itala (#58).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BJÖLTREODROK (237. LÉNY)
Egykor az északi tundrák medveszerû ragadozója, most a föld alatt kerestek menedéket e veszedelmes faj túlélõi. Ezek a zöldvérû teremtmények valamiképp képesek áldozatuk idejébõl lopva, meghosszabbítani a saját életüket - ennek köszönhetõen egyes bjölteodrokok akár ezer évesek is lehetnek! Persze ez nem védi meg õket a kipusztulástól, amikor a galetkik igazán elkezdenek vadászni rájuk...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.