Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 12:23:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6200-205

Karakterszám: 6200 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 205 Játékhét: 207
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 94
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 30. 10h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 2.

E-mail!

ZÉÉMSH LIKLSCI AZ ÉBENÚR KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Handur 2 legenda pont árán megvásárolta a káoszgólem fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lamarth 3 legenda pont árán megvásárolta a káoszsárkány gyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ravandel 1 legenda pont árán megvásárolta a káoszmágus köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 2 legenda pont árán megvásárolta a káoszíjász karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 16229.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7140.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*okt. 27.* Aaron dam Wattid felköltözött a következõ szintre. *okt. 27.* Anuszt kis híján megölte egy arachnid sámán. *okt. 27.* Brumi szolgálatába állt egy csúf gusztustalanság. *okt. 27.* Winterfresh teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 27.* Winterfresh gyõzelmet aratott Ghalletki Jónás felett. *okt. 27.* Attila, a hun teljesítette a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp felköltözött a következõ szintre. *okt. 28.* Sivir pszionikus párviadalban legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort. *okt. 29.* Sirály felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 21.* Nemesis mellé szegõdött egy tüskés hólyag. *okt. 21.* Nemesist kis híján megölte egy quwarg behemót. *okt. 21.* Alba Regina és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Lianát. *okt. 22.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Rafflesiát. *okt. 27.* Nemesis mellé szegõdött egy csúf gusztustalanság. *okt. 27.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *okt. 27.* Baltazárt kis híján megölte egy apró gömbvillám. *okt. 27.* Lord Khalel elsõként ért el 17-es meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *okt. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tryxet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 456.]

ep 37 75 104 építed a 37. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a lélekenergia generátor felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

var 31 13 31. varázslatra 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen féreg érintése varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

kno 108 26 108. képességre 26 képességpont
Elköltesz 26 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

v 146 5 5 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

v 146 5 2 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

v 146 2 2 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

v 146 2 5 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

az 18129 7764 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz fejedelmének pikkelyvértje: értéke 346 arany. A tárgy tápjai: +16% védekezés, +1 regeneráció, +8 méret, +5 ügyesség, -2 gyorsaság. A káosz sugárzó lemezpáncélja: értéke 325 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +24% védekezés, +2 tüskés bõr, +1 mágia, +5 lõfegyver, -5 gyorsaság.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

mak 2 2 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

vd 200 vadászat
[Parancs 2. makróba tárolva.] [Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (449. kaland, összköltsége 10 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol egy tudatrombolást. Az ichinedar rezisztálja. Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. A quwarg behemót megúszta! A quwarg behemót feléd mozog. A quwarg behemót rád veti magát. Harapni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-3 ép.)
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmond egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy parancs varázslatot. A quwarg behemót megdermed. Támadod a quwarg behemótot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal. (6 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Odakensz neki bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedart védi rezisztanciája. Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A quwarg élõsködõ megúszta! A quwarg élõsködõ irányába mozogsz. A quwarg élõsködõt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Harapásra nyitod szádat. (39 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. Mellé! A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+79%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 33% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 49 arany. Szívesen bekapnál valamit. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+39% jóllakottság.)
Fejlõdsz: +1 bal mancs szakértelem; [13 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A tarajos khadzar rád támad. Odacsap neked nyelvével. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd üt ollóival. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az entek vaspajzsát. Kudarcot vall. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-18 ép.)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. A tarajos khadzar megdermed. Támadod a tarajos khadzart. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+27%). Lesújtasz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. A fogaiddal támadsz. (43 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-10 ép) Vámpirizálsz (+13 ép). Beversz egyet bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+19%). A tarajos khadzar holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 36 ép-t. Az ichinedar sebzõdik 27 ép-t. Az ichinedar holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/27.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy khazdar taréj és 53 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 81 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 141 aranyat.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 16-os átok.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a quwarg élõsködõ létrehoz egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. A quwarg behemót ellenállt a varázslatnak. A quwarg behemót odajön hozzád. A quwarg behemót rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-5 ép.)
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. A quwarg behemót megdermed. Megtámadod a quwarg behemótot. Lecsapsz jobb mancsoddal. (3 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Odacsapsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. A fogaiddal támadsz. (30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A quwarg behemót hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Az ichinedar rezisztálja. Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. A quwarg élõsködõ megdermed. A quwarg élõsködõ irányába mozogsz. A quwarg élõsködõt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Pofádat nagyra tátva harapsz. (44 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg élõsködõ holtan terül el.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+77%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 33% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 84 arany. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+38% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése! (-8 vp.) Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A mutáns szójer rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az entek malachitgyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágójával mar. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az entek vassisakját. Sikerrel járt.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmond egy parancs varázslatot. A mutáns szójer megdermed. A mutáns szójert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Odacsapsz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod megmarni. (36 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A mutáns szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó és 36 arany. A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+52 varázspont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: méret: 86.] és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Az orgling varázsló megúszta! Az orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savhurrikánt. 11 ép-t sebzõdtél. Az ichinedar 17 ép-t sebzõdik. Megközelíted az orgling fattyút. Az orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Harapásra nyitod szádat. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Lesújtasz bal mancsoddal. Elhibáztad. Az orgling fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Az orgling varázsló megúszta! Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz egy gigaöklöt. Nem hat rád.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling varázsló ellenáll a varázslatnak. Megközelíted az orgling varázslót. Megtámadod az orgling varázslót. Odaütsz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elõresuhintasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Harapni próbálsz. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Odaütsz bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. A 2. orgling fattyú megdermed. A 2. orgling fattyút próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Lecsapsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Harapni próbálsz. (38 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A 2. orgling fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/17.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+143%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 61% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 75 arany. Az ichinedar kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

vd 200 vadászat
[Quwarg behemót torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (393. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolást. Az ichinedar elvesztette összes varázspontját. Az ichinedar a quwarg behemót felé mozog. A quwarg behemót az ichinedar felé mozog. Az ichinedar és a quwarg behemót egymással harcolnak. Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. Megátkoztak! Megrohamozod a quwarg behemótot. A quwarg behemótot próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Ez mellément. Megpróbálod megmarni. (17 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg behemót téged támad. Harapni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-5 ép.)
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. A tudós aranyozott nyaklánca ellenáll a csapásnak! Sebzõdsz 14 ép-t. A quwarg behemótot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (3 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Rávágsz farkaddal. (11 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (29 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+13 ép). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg behemót hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol egy gigaöklöt. Az entek harci íja ellenáll a csapásnak! Sebzõdsz 14 ép-t. Megközelíted a quwarg élõsködõt. Támadod a quwarg élõsködõt. Beversz egyet jobb mancsoddal. Mellé! Lesújtasz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Acsarogva harapni próbálsz. El sem találtad. Odakensz neki bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A quwarg élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/95.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+112%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+39% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: 9-es méretû 20-as szintû bal karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A bundás yeti téged támad. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-5 ép.)
*** 2. KÖR *** A bundás yetit próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+27%). Lesújtasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Harapásra nyitod szádat. (40 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-6 ép) Vámpirizálsz (+13 ép). Lecsapsz bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+19%). A bundás yeti halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+52 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+35 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (226. kaland, összköltsége 25 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy féreg érintését. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A pokolpatkány elõhív egy lávafolyam varázslatot. 8 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. A pokolpatkány 16 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól.
*** 2. KÖR *** A pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Sebzõdsz 17 ép-t. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Megközelíted a pokolpatkányt. Rezisztálod a varázslatot. A pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Nem találtál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). A pokolpatkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+117%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy patkányfog és 45 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+25 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy arachnid sámán (#176) [aura: 10-es méretû 24-es szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy féreg érintését. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az arachnid sámán elõhív egy mágikus ûr varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán varázshatalma segítségével elmond egy mágikus ûrt. Nem hat rád. Megközelíted az arachnid sámánt. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Nem találtál. Elõresuhintasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. Mellé! Az arachnid sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+129%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 43 arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+29% jóllakottság.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savhurrikán! 6 ép-t sebzõdtél. Az orgling fattyú irányába mozogsz. Az orgling fattyú máris elõtted terem! Megtámadod az orgling fattyút. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Odacsapsz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Harapásra nyitod szádat. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Benyomsz egyet bal mancsoddal. Mellé! Az orgling fattyú hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz egy gigaöklöt. A tudós aranyozott nyaklánca ellenáll a csapásnak! Sebzõdsz 14 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Megközelíted a 2. orgling fattyút. Támadod a 2. orgling fattyút. Lecsapsz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+27%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Odakensz neki bal mancsoddal. Félrehajolt. A 2. orgling fattyú kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, az orgling varázsló létrehoz egy villámsújtást. Ellenállsz a varázslatnak. Az orgling varázslót próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Elhibáztad. Tekergetve suhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Elõrehajolva harapni próbálsz. Félrehajolt. Beversz egyet bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Az orgling varázsló holtan terül el.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+255%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy immunitás itala és 38 arany.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 mézfüvet. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Felemelve a légzés hosszú íját, az 1. szélfivér rád lõ. (3 lövéssel 76 ép-t sebzett.) A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. (3 találattal 80 sebzést okozott.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd 197 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar pihenni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 197 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
szh 1 2 3 4 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar harcolni fog. A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos, vörösen izzó szemû férfi. [aura: 7-es animáció.] A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: a yeti márványgyûrûje, az ellenállás gyíkbõr öve, Abarrun karkötõje, a sebezhetetlenség könnyû íja, a sólyom csontamulettje, a sün ezüst fülbevalója, a szívósság sárgaréz nyaklánca, a harcmûvész halotti maszkja, az óriás csepp fülbevalója, a gladiátor kõamulettje, a pontosság malachit karkötõje, az erõ malachit karkötõje, a remete vándorcsizmája, a puhányság köve. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Gal Etkins csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+60% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 563 sebzést okoztál, és 376 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 365 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zéémsh Liklsci az Ébenúr, egy vörös, punk hajú, sebhelyes, gleccserkék szemû, sanda mosolyú, ördög szarvas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 205. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 / 8.43
[2] IQ: 11 (22) / 8.89
[3] ügyesség: 4 / 1.32
[4] egészség: 14 (23) / 7.42
[5] mágia: 12 / 0.78
[6] gyorsaság: 37 (34) / 1.66
[9] Méret/ép: 118 (134) / 1
Min. méret: 123
Barlangméret: 133
PONTJAID
Varázspont: 162 / 14
Képességpont: 33 / 32%
Hõsi pont: 52 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 818 / 353
Hírnév : 1083
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 103 (0)
Galetki gyõzelmek: 47 (0)
Torzsz. csaták: 1122 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 915 (10)
Leölt torzszülött: 1634 (17)
Pszi csaták: 65 (0)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 74 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns (42)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 52%-os szorzó. +2 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 2.) Fejezd be egy szövetségi épület építését. 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[18] tûzimmunitás: 10 (21) / 0 [19] hidegimmunitás: 5 (16) / 0 [20] savimmunitás: 10 (21) / 0
[21] elkt.immunitás: 10 (21) / 1.38 [22] imm.mérg.gázra: 5 (16) / 0.20 [24] rezisztencia: 5 (17) / 0.20

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 3.17 [47] zárnyitás: 9 / 2.38 [48] mászás: 8 / 3.03
[49] rugalmasság: 5 / 1.61 [50] meggyõzõkészség: 7 / 4.52 [51] transzformáció: 12 / 5.09
[52] auraészlelés: 7 / 3.25 [53] ékszerészet: 4 / 0.60 [54] kereskedelem: 7 / 2.90
[55] szívósság: 10 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 15 / 0.22 [57] gyógynövények: 9 / 5.29
[58] nyomkeresés: 23 / 6.83 [59] vezetõkészség: 7 / 0.41 [60] pszi támadás: 10 (11) / 8.34
[61] pszi energia: 10 / 9.54 [62] lopás: 3 / 0.05 [63] éberség: 3 / 1.85
[64] átokszórás: 12 / 5.59 [65] álcázás: 20 (22) / 0.34 [66] lopakodás: 7 / 0.45
[67] régészet: 14 / 8.04 [68] zene: 11 / 2.17 [69] tanulás: 12 / 9.41
[70] idézés: 7 / 1.35 [71] javítás: 14 / 3.15 [72] építés: 9 / 5.33
[73] felderítés: 5 / 2.55        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 10 / 0.26 [101] szakért.: 10 (11) / 8.95 [102] energiaszívás: 20 (25) / 0
farok [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 19 (20) / 12.49 [105] kontaktméreg: 37 (42) / 0
fog [106] méret: 15 / 0 [107] szakért.: 8 (9) / 6.67 [108] vámpirizáció: 9 (14) / 0
bal mancs [109] méret: 10 / 0 [110] szakért.: 4 (5) / 0.23 [111] energiaszívás: 10 (15) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 15 / 1.76 [147] alkímia: 3 / 1.12 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 20 / 7.89 [152] felejtés: 10 / 0.92
[31] féreg érintése: 12 / 0.91 [40] gigaököl: 1 / 0 [17] gránitbõr: 12 / 1.19
[139] gyógyító szellõ: 15 / 0 [163] kineport: 8 / 0.36 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.95
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [176] szélpajzs: 10 / 0.16 [132] tudati méreg: 12 / 1.66

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (16).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] ichinedar 19/19 92% 61% 6 / 4.66 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
szh 1 2 3 4
ism 3
vd 197
szh 1 2 3 4
2. Makró
ism 3
vd 200
3. Makró
h 52
h 52
h 52
h 52
4. Makró
tr 105 3
kno 105 2
h 8 105

HARCI PROGRAMOD
7: gránitbõr v.var. ha ellf. 103. képessége 9 v. több. Prioritás: 15.
8: gránitbõr v.var. ha ellf. 100. képessége 20 v. több. Prioritás: 15.
9: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 30%. Prioritás: 13.
10: féreg érintése v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 30%. Prioritás: 14.
11: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 20.
1: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 24, és ha ellenfeled #198.
3: féreg érintése v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 24, és ha ellenfeled #197.
5: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 24, és ha ellenfeled #197.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 10 0 9 50; VI erõ:200% ép:35%; PV 2 7 3 4; PSZ 58 65 69; BA 15040; PTA 132 130 132 130 130; I 20 2 1 63; HU 100 3 50 0 4 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (1. épület), #11 (8. épület), #12 (7. épület), #20 (9. épület), #22 (4. épület), #52 (20. épület), #306 (202. forduló), #285 (203. forduló), #221 (204. forduló), #370 (202. forduló), #449 (205. forduló), #393 (205. forduló), #226 (205. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Wyntaria. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz sugárzó lemezpáncélja (#7764) 1 csontmaszk (#1092) * 1 az entek vaspajzsa (#9613)
1 a küzdelem díszes köntöse (#20503) 1 a káosz fejedelmének pikkelyvértje (#18129) 1 szent templomi maszk (#232)
* 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 ezüst nadrág (#176) * 1 bronz tanítványköpeny (#360)
* 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a ragadozó szarvas sisakja (#19978)

Ékszerek, kincsek
* 1 zafír érdemrend (#267) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Orthern fülbevalója (#385)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 a tudós aranyozott nyaklánca (#11533) * 1 az entek aranyozott fülbevalója (#9808) * 1 a puhányság köve (#198)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a mutáció gyémántja (#162) 10095 arany (#1)
1 az elefánt keresztszimbóluma (#16513) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
170 drágakõ (#2) * 1 kék mutációs gyûrû (#190) 5 üvegszimbólum (#138)
1 császári dekrétum (#254) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a remete sárgaréz nyaklánca (#12431)
* 8 orgling fétis (#269) 1 cseppkõ gyûrû (#234) * 4 arany orgling fétis (#296)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 lelakatolt ládikó (#310) 2 garling kristály (#209) 101 aranydukát (#437)

Fegyverek
2 rövid tõr (#1302) 1 a méreg csonttõre (#24251) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
1 hosszú íj (#1272) 1 a sebezhetetlenség kõrisfa íja (#19723) * 1 az entek harci íja (#9824)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 a regenerálódás fogazott kardja (#24718)

Varázsitalok és füvek
4 sárga gyógyital (#61) 21 gyilkos boróka (#27) 28 mitulen fû (#20)
16 liánvirág (#24) 6 bajnokok itala (#62) 1 hatalom kék itala (#58)
27 winropu moha (#22) 14 hónakkupók (#30) 34 mátekel gomba (#21)
23 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14) 20 sárkányvirág (#32)
10 elonotichlan (#31) 21 ragálygomba (#26) 3 csótányláb (#25)
1 kincskeresés itala (#64) 13 velparaj (#35) 5 mézfû (#29)
2 savlehelet itala (#55) 10 rémcserje (#34) 1 pontosság itala (#72)
12 elfu moha (#33) 9 szemani gomba (#36) 5 méregellenállás itala (#51)
3 kalmárok itala (#66) 2 védelem itala (#59) 9 muskil (#37)
4 óriásnövés itala (#60) 12 sötét mák (#23) 2 immunitás itala (#71)
5 xita uborka (#39) 3 kihívás itala (#68) 3 hõsiesség itala (#52)
4 waarkin (#38)

Egyéb kacatok
1 molitár háj (#165) 3 mandibula (#157) 11 elektronit (#141)
3 patkányfog (#270) 9 smaragd esszencia (#229) 6 bolhedor szárny (#15)
13 szójer csáprágó (#231) 3 molad púp (#16) 2 xenópete (#278)
49 ekinda haj (#147) 7 barna manakõ (#149) 7 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 3 asztrálesszencia (#154) 1 yarmut csont (#256)
37 káoszkígyó pikkely (#230) 3 khazdar taréj (#268) 2 yeti csont (#160)
1 kõtroll szem (#274)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a küzdelem sárgaréz nyaklánca #20531 (9), a szívósság zöld köntöse #14651 (9), az óriás malachit karkötõje #8891 (9), a tolvaj ezüst nyaklánca #9282 (11), az entek nagy pajzsa #9612 (11), az energia keresztszimbóluma #18763 (14), az entek malachitgyûrûje #9777 (11), az entek vassisakja #9626 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.