Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 01:36:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6047-37

Karakterszám: 6047 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 37 Játékhét: 181
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 81
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 1
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. dec. 5. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2005. dec. 6.

E-mail!

CSUHI, A HATALOM ISTENE KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Cessily, egy vörös hajú, folyékony fémtestû, mérgezõ páráktól ölelt nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: tõr, a jég kerek pajzsa, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás vándorcsizmája, a sebesség könnyû pikkelyvértje, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Cessily kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4261 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 4261 9 parancsot.
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 elonotichlan.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29948.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jan. 20.* Dark Night a Gonosz és Galóca megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött. *feb. 7.* Ogre a renegát harcos pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rha felett. *ápr. 20.* Dark Night a Gonosz teljesítette a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *máj. 31.* Imoteph felköltözött a következõ szintre. *jún. 22.* Enyveskezû Ed teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 28.* Enyveskezû Edet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 1.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Dögöt. *júl. 14.* Enyveskezû Ed és Lord Rhynn megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *júl. 26.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Pooht. *aug. 8.* Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 7.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 7.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett. *júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy mutáns szójer. *júl. 13.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rozsdamentes acélpatkány felett. *júl. 29.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy meréniai behemót. *aug. 11.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Quad Damage-et. *aug. 30.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban legyõzte Jámbor Démont. *szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *szept. 19.* Kronx és Szárnyaszegett Bolhedor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *szept. 29.* Nemesis elsõként ért el 36-os éberség tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

dk 336 dobása 336. kalandnak
Rendben, 336. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

pta 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (258. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az elefánt halotti maszkja, Rogan karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a mágia láncinge, az Örökkévalóság Rubinja, suhanó csizma, khaldoran öv, parittya, az enyészet malachit karkötõje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, arany porontyköpeny. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Atahán pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az árnyékmester. [ld. enc.]
Ismét tanultál valamit: +1 meggyõzõkészség; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

p 4261 portyázás
Elfogadod Cessily kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (484. kaland, összköltsége 15 TVP.) A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Cessily, egy vörös hajú, folyékony fémtestû, mérgezõ páráktól ölelt nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: tõr, a Tél aranylánca, a kalmár nyaklánca, a jég kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás vándorcsizmája, a sebesség könnyû pikkelyvértje, kék gömb, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az éhínség parányi gyöngye. Cessily mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Cessily finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az ichinedar. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

p 4261 portyázás
Elküldesz egy kihívást Cessily részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

a tárgy átadása galetkinek
Rendben, minden A és VG parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

v 159 4261 4 146 6 159. varázslat elmondása
Elõhívsz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Csuhi, a Hatalom Istene vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 6 nordkristályt, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vg 4261 146 6 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Cessily eladásra kínál neked 6 146. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vg 4261 141 2 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Cessily eladásra kínál neked 2 141. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó ellõ egy gránitbõr varázslatot. A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A kisebb agyszívó irányába mozogsz. Támadod a kisebb agyszívót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy egokínzást. Gyengülsz (-12% támadás). 6 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a kisebb agyszívót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (7 sebzés). A kisebb agyszívó hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kf 137 bekészíted a 137. tárgyat
Leveszed a Xantin bõrövét. Felveszed a khaldoran övet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kk 1 klánküldetés
(1. kaland:) Felkeresed a Halhatatlanság barlangját, Klánod népszerû sportpályáját. Az akadályokkal tûzdelt, szerencsére nem túl veszélyes feladatsort minden, magát valamire tartó Klántag képes teljesíteni, csak az a kérdés, hogy mennyi idõ alatt? Bátortalanul nézel körbe: szerencsére épp nem áll sorba senki! Odasétálsz a mosolygó pályamesterhez, aki int a pálya felé - szabad az út!
Az elsõ feladat egy széles barlangpatak, ezt kell átugranod! Nekifutsz, és elrugaszkodsz.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Könnyedén átugrottad! Futsz tovább. A folyosó közepén egy forgó kõoszlop van, amelybõl vízszintes rudak állnak ki. Ha elég erõs vagy, a rudakba kapaszkodva, és a kõoszlopot elforgatva át tudsz jutni a túloldalra - sokan ezt a csodát lengõajtónak hívják - de ha nem vagy elég erõs, ezen az oldalon rekedsz! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Lassan, nyikorogva a kõoszlop és vele az egész szerkezet elfordul, és hamarosan átérsz a túloldalra. A következõ folyosó már igazi kihívás: a folyosón idõrõl idõre hatalmas rongylabdát gurítanak végig. Két gurítás között kell olyan gyorsan átfutnod, hogy ne kapjon el a következõ golyó! Kivárod a következõ rongylabdát, és mögötte beugorva a járatba, rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Eléred a járat tulsó végét, egy pillanattal azelõtt, hogy a rongylabdát begurítják! Huh, ez kemény volt. A következõ barlangban sûrûn nõ a dögletes bûzû görénymoha. Olyan sok van belõle, hogy bárhová lépsz, puhaságot érzel a kemény szikla helyett! És ez a borzalmas szag, mindjárt rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Összeszorított foggal mész elõre, igyekszel nem venni levegõt. A terem végében egy forgó hordót látsz, ennek a belsején keresztül kell átmenned. Hát, hajszálon múlik, hogy nem hányod el magad! Odaát egy pályamester fogad, és gratulál, hogy sikeresen leküzdötted az akadálypályát. (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

k 22 398 315 445 477 305 kaland elvállalása
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál. Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy tudatfaló (#55) [aura: erõ: 3.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Csuhi, a Hatalom Istene Tudati méreg kudarc (-6)24 (-20)5 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)21 (+0)15
2. Csuhi, a Hatalom Istene Tudati méreg kudarc (-6)18 (-5)0 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)7 (+0)15

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-35 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.)

(398. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod, hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz a házikóba. A kék fény kialszik!
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(315. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(445. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 31 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(477. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ. (11 sebzést okozott.) Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az élõ cseppkövet. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (6 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (8 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+37 életpont.)

(305. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) [aura: hidegimmunitás: 3.] és egy méregféreg (#79). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A sötét xirnox odajön hozzád. A méregféreg máris elõtted terem! Megrohamozod a méregférget. A sötét xirnox téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (11 ép-t sebzõdtél). A méregféreg rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A méregférget próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. Sebzõdsz 20 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg rád veti magát. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). A méregférget próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (6 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. 17 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A méregféreg kileheli lelkét. A sötét xirnox rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (12 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+55 életpont.)
[126 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

bb 10 7 8 több épület meglátogatása
[be 10:] Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre az 1-es klánkalandot (KK 1).] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Könnyû bemelegítõ feladat lesz egy árnyéklény legyõzése! Barlangja a Mélyedésben található (KK 2).

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod, hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet, a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés, mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem "háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak, de te esetleg megpróbálhatnád! (10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

pv 5 7 8 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

a 4261 29 3 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Cessily részére 3 mézfüvet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

a 4261 30 3 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Cessily részére 3 hónakkupókot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

a 4261 28 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Cessily részére 1 tejfonalat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 104 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 15 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 214 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csuhi, a Hatalom Istene, egy ike a három Isten szövetségének. Frost és Nemesis társa. Kegyetlen férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 37. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 3.29
[2] IQ: 7 / 0.54
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.01
[4] egészség: 7 (8) / 5.80
[5] mágia: 5 / 0.37
[6] gyorsaság: 4 / 1.37
[9] Méret/ép: 63 / 56
Min. méret: 59
Barlangméret: 65
PONTJAID
Varázspont: 57 / 45
Képességpont: 22 / 68%
Hõsi pont: 33 (20)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 216 / 118
Hírnév : 364
Jóllakottság: 137%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 24 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 130 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 107 (1)
Leölt torzszülött: 146 (2)
Pszi csaták: 13 (1)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 26 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó (4)
Speciális képességeid:
+4 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 8 nordkristályt. 2.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 3.) Gyõzd le a kisebb árnyéklényt (KK 2). (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 / 5.89 [11] jéglehelet: 3 / 1.97 [16] tüskés bõr: 7 / 0
[17] vastag bõr: 6 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (9) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0
[25] bûz: 6 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 4.16 [47] zárnyitás: 5 / 1.04 [48] mászás: 5 / 3.35
[50] meggyõzõkészség: 2 / 0.18 [52] auraészlelés: 3 / 0.46 [53] ékszerészet: 5 / 0.49
[54] kereskedelem: 3 (6) / 1.97 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.93 [57] gyógynövények: 4 / 0.63
[58] nyomkeresés: 3 / 0.95 [59] vezetõkészség: 1 / 0.25 [60] pszi támadás: 6 / 1.65
[61] pszi energia: 5 / 1.87 [62] lopás: 8 / 6.35 [64] átokszórás: 4 (6) / 3.90
[65] álcázás: 3 / 0.11 [66] lopakodás: 5 / 0.17 [68] zene: 3 / 0.20

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.60      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.06 [159] szellemidézés: 2 / 0.66
[132] tudati méreg: 1 / 0.55        

MAKRÓID
1. Makró
psz 58 66 64 48 47 46
pv 3 4 5 8
p 7935
p 5517
p
2. Makró
gy
pv 6 3 4 8 5
p
3. Makró
ism 3
x 10
4. Makró
fel
b 1
bb 9 2 3 4 7 8
bb 20 1 1
5. Makró
pv 7
pta 131 131 132 132
p 5517
pta 132 132 131 131
pv 3 4 5 7 8
p 5517

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #22. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #19. Prioritás: 250.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #2293. Prioritás: 150.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 50; VI erõ:32000% ép:20%; PV 5 7 8 4; PSZ 58 66 48 47 46; BA 2293 4261; L 20 31 29 30 27 51; PTA 132 132 132 132 132;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4261 146 6; VG 4261 141 2; A 4261 29 3; A 4261 30 3; A 4261 28 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #10 (7. épület), #19 (1. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #277 (33. forduló), #437 (34. forduló), #298 (34. forduló), #305 (34. forduló), #341 (34. forduló), #218 (32. forduló), #450 (32. forduló), #217 (32. forduló), #477 (32. forduló), #395 (32. forduló), #433 (32. forduló), #200 (32. forduló), #258 (37. forduló), #484 (37. forduló), #447 (33. forduló), #454 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a szalamandra vassisakja (#25826) 1 a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) 1 díszes fejék (#135)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a szalamandra csontamulettje (#25947) 1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381)
1391 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
1 drágakõ (#2) 1 kék gömb (#143) 1 kristályamulett (#130)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218)
2 kötél (#128) 1 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 10 gyilkos boróka (#27)
16 hónakkupók (#30) 5 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21)
7 mézfû (#29) 6 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
2 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
3 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479)
6 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157) 3 molitár háj (#165)
2 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 2 pirgamit (#152)
3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 51 arany (#1), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 éhínség parányi gyöngye (#204), 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY)
Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült, csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.



ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY)
Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények kedvenc varázslata a tûzgolyó.



ICHINEDAR (75. LÉNY)
Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára, csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]



SÖTÉT XIRNOX (78. LÉNY)
A xirnoxok torz alakú, sötétlila masszák, a megtestesült fekélyt és pusztulást képviselik: a csatornaszint legelhagyatottabb, legbüdösebb helyein akadhatsz össze velük. Számos gusztustalan támadási formával rendelkeznek, mint pl. méregfelhõ, savlehelet, vagy varázspont szívás. A sötét xirnoxot általában méregférgek kísérik. [Táplálkozás: komolyan gondolod? Hát jó. Piromádok és puhányok, jó étvágyat!]



MÉREGFÉREG (79. LÉNY)
Zöldesvörös, kar vastagságú, dögletes bûzû teremtmények a méregférgek. Harapásuk - ugye mondani sem kell - mérgezõ, és emellett igen szívósak, úgyhogy igencsak jólirányzott és erõteljes csapás szükségeltetik, hogy agyoncsapd. A méregféreg rágós húsára legfeljebb a zöldvérûek fognak fanyalodni.



ÓRIÁSI XENÓPETE (480. TÁRGY)
Hoppá! A xenópetéd még tovább növekedett! Most már hatalmasra nõtt. Nem kétséges többé, hogy VALAMI növekszik odabent. A pete gyakran lüktet, és néha látod, hogy valamiféle sötét árny mozdul odabent. Talán a legjobb lenne sürgõsen megszabadulni tõle, mielõtt még kikel!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.