Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 13:27:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6015-61

Karakterszám: 6015 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 61 Játékhét: 687
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 158
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 6. 9h:25'
A következõ fordulód táplálható: 2013. máj. 7.

E-mail!

XUNE A FÉLDÉMON KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 13. NAP ** Bejön a barlangodba Pusztító Tordan, egy fekete haját varkocsban viselõ, sötét tekintetû, varjúszárny tetoválásos férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a sebezhetetlenség könnyû pikkelyvértje, fekete nadrág, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a káosz legendás amulettje, Rogan karkötõje, a gladiátor utazóköpenye, a káosz nagyhatalmú nyílpuskája, az entek díszes karkötõje, a tudás zafírja, vaspajzs, a káosz mágusának karkötõje, a ragadozó vándorcsizmája, ozin fülkarika, a káosz szikrázó maszkja, a kígyó csatos öve, a sün amulettje. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Te sárgafülû borjú!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Pusztító Tordan a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 16. NAP ** Épp hozzád néz be Jocee a Babyface, egy taslafülû, vizenyõs szemû, ragyásbõrû, fogatlan, nem biztos, hogy férfi. A Katonák klánjának apród rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, bronzmedál, a pontosság utazóköpenye, a gyorsaság gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, a kobra ezüst fülbevalója, Rogan karkötõje, vándorcsizma, khaldoran öv, a pontosság bõr mellvértje, a harcos karikaszimbóluma. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Jocee a Babyfacet. Jocee a Babyface máris elõtted terem! Megtámadod Jocee a Babyfacet. Felé ütsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Mérget juttatsz belé. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Jocee a Babyface rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (47 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. (43 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. (16 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted. Mérgezõdik: Jocee a Babyface 10 sebzést kap.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Jocee a Babyface megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 19. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Morkvor, egy kék, kócos hajú, rendezetlen ruházatú, borostás férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A következõket látod nála: a lich utazóköpenye, ozin fülkarika, a szalamandra könnyû íja, bronzmedál, a mágus sárgaréz nyaklánca, khaldoran öv, Rogan karkötõje, fekete csizma, az egyensúly gyûrûje, a szellemek sárgaréz nyaklánca, a szellemek márványgyûrûje, a harcos vassisakja, a torony malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a káosz díszes karkötõje, ében láncing. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Morkvor elõhív egy tombolás varázslatot. Morkvor elmond egy esszenciaelnyelés varázslatot. Megrohamozod Morkvort. Morkvort próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elkerülte. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** Morkvor rád támad. Feléd üt jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. (28 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját. (6 ép-t sebzõdtél). Morkvort próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Nem találtál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (21 ép-t sebeztél). Mérgezed! Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Mérgezõdik: Morkvor 7 sebzést kap. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Morkvor téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt farkával. (24 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. (6 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. Méreg hatás: Morkvor sebzõdik 7 ép-t.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Morkvor meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 27. NAP ** Pihenésedet megzavarja Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán, lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: kemény bõrpáncél, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, szivárvány karkötõ, a gladiátor csonttõre, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a harcmûvész utazóköpenye, bronzmedál, Rogan karkötõje, a torony sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség fekete csizmája. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Rudas Matyi irányába mozogsz. Rudas Matyi feléd mozog. Rudas Matyit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elhibáztad. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Rudas Matyi téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (28 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Elõrehajolva, egy a gladiátor csonttõrével csap le. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Rudas Matyi téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Ez mellément. Acsarogva harapni próbál. (38 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A gladiátor csonttõrével sújt rád. El sem talált, haha. Összerogysz.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Rudas Matyi elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 29. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
** 36. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 3 molitár hájat.
*** 6.1. *** Dalifi a Démonhercegnõ (#6204) kilépett a szövetségbõl.
** 41. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Liana a Végzet Asszonya, egy percig csak állsz leesett állal, nézed a mûsort. Gyönyörû ez a vetkõzõ nõ. A Pszionicisták klánjának az elme tanulmányozója rangú tagja. A következõket látod nála: Enyészmester, bõrpáncél, bronzmedál, szárnyas sisak, khaldoran öv, az enyészet sárgaréz nyaklánca, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, az enyészet vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség köpenye, kék gömb, a mentát gyöngye. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Liana a Végzet Asszonyát. Liana a Végzet Asszonya odajön hozzád. Megtámadod Liana a Végzet Asszonyát. Felé ütsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Pofádat nagyra tátva harapsz. (27 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Liana a Végzet Asszonya maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Liana a Végzet Asszonya megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 43. NAP ** Látogatót kapsz, aki Venom, egy fekete rövid hajú, fehér tincsû, kékszemû bronzbõrû férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a bérmágus nagy pajzsa, a mentát amulettje, a sebezhetetlenség amulettje, a sün vas lemezpáncélja, az egyensúly gyûrûje, a villám csepp fülbevalója, a hatalom fogazott kardja, szerencsekõ, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bénaság fülbevalója, díszes villámöv, a tökéletesség fekete csizmája. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Venom varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mahomohi feléd mozog. Az agglomerátor odajön hozzád. Megtámadod az agglomerátort. Rávágsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod megmarni. (37 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (6 sebzés). Az agglomerátor kileheli lelkét. A mahomohi rád támad. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Venom feléd rohan. Támadod Venomot. Felé döfsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Illatodat döbbenten szippantja be (12 sebzés). A mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (11 ép-t sebzõdtél). Venom téged támad. Venom villámokat köp feléd. (25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Venom varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát. 60 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Venom meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 47. NAP ** Meglátogat egy galetki: Zolcsi, egy ideges gyors sajtkukac karakter férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ében láncing, a tökéletesség vassisakja, az ügyesség kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Trollagyar, Rogan karkötõje, a regenerálódás amulettje, az egészség sárgaréz nyaklánca, ónixgyûrû, a tökéletesség sárga öve, ozin fülkarika, a sebesség köpenye. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Zolcsi feléd mozog. Megközelíted Zolcsit. A fekete hólyag feléd rohan. Az agglomerátor máris elõtted terem! Zolcsi rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. (33 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy Trollagyarral csap le. (21 ép-t sebzõdtél). Támadod Zolcsit. Felé ütsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (30 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõre szúrsz bal karmoddal. Elhibáztad. A fekete hólyag téged támad. A fekete hólyag savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Összerogysz. Méreg: Zolcsi sebzõdik 7 ép-t.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zolcsi meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 49. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Mork Angin, egy szemüveges, hóna alatt könyvet szorongató, kissé büdös férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A következõket látod nála: az ellenállás ezüst fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a gólem ezüst fejpántja, a harcmûvész görbekardja, a füvész köpenye, ezüst nadrág, a kobra csonttõre, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz malachit karkötõje. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Mork Angin felé. Már ott is vagy! Mork Angin odajön hozzád. Mork Angint próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz. (38 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Felé ütsz bal karmoddal. Félrehajolt. Mork Angin ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Mork Angin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
ÿ ** 4236. NAP ** Épp hozzád néz be Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító, zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a harcmûvész kerek pajzsa, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb, Xantin bõröve, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ, az angyalok pikkelyvértje, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Sam felé. Már ott is vagy! Sam máris elõtted terem! Samet próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (28 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Nem találtál. Illatod zavarja (10 sebzés). Sam rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Elõre szúr bal karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Sam megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3742.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 23.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Asmodeus felett. *máj. 8.* Fürge Gyík felköltözött a következõ szintre. *máj. 15.* Féreg Artist kis híján megölte egy tûzcsontváz. *jún. 25.* Alba Regina és Maximilian Ûbertáp pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *júl. 12.* Anusz teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott. *szept. 13.* Örök Lázadó rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett. *nov. 8.* Winterfresh bûz tulajdonsága 25 lett, elsõként a szinten. *nov. 14.* Scrab teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 27.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sendiel, a Dalnok felett. *jan. 22.* Hangaillatú Aranyalma felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 25.* Cyron Achenar gyõzelmet aratott Szennyeslelkû Kazimír felett. *júl. 30.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Súvadó Pöszméte felett. *ápr. 18.* Torz Talbot rangja a Mágusok Klánjában "varázsló" lett. *jan. 7.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *feb. 14.* Köpködõ Méregzsák és Phom Chemoppo pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 5.* 19-es gyõzelmet aratott Amida Tong felett. *már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lord Arlon Di Saory felett. *okt. 28.* Alba Regina és Il Shen Long pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 10.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *ápr. 12.* Lord Khalel elsõként ért el 24-es áttörés tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

e 30 élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (377. kaland, összköltsége 20 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos feléd mozog. Támadod a csontváz harcost. Lecsapsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Mérgezed! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (29 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 26 arany és egy hamis arany. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kronorémet. A kronorém feléd mozog. Támadod a kronorémet. Felé ütsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Felé suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (14 sebzés). A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nedonkutya feléd rohan. Támadod a nedonkutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Megpróbálod megmarni. (24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Megmérgezted. Felé döfsz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Illatozol (9 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az ichinedar irányába mozogsz. Támadod az ichinedart. Felé ütsz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõrehajolva harapni próbálsz. (39 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Megérzi illatodat (10 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+63%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sárkányvirágot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megközelíted az arhomad varangyot. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A fogaiddal támadsz. (20 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (5 sebzés). Az arhomad varangy kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Nocsak, mit találtál! 1 elfu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a csontváz harcost. A csontváz harcos odajön hozzád. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. Nem találtál. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

bb 1 3 4 5 7 8 több épület meglátogatása
[be 1:] A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Xune a Féldémon, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az erõ vándorcsizmája (#1571) 217 ap, a mágia vándorcsizmája (#3371) 217 ap, a pontosság gyalogos lándzsája (#4482) 383 ap, a védekezés vas lemezpáncélja (#4601) 358 ap, az élet vas lemezpáncélja (#5051) 358 ap, az élet tõre (#5350) 107 ap, a titán köpenye (#5635) 103 ap, a gladiátor bõr mellvértje (#5996) 374 ap, a gladiátor sisakja (#6025) 117 ap, az óriás lemezpáncélja (#8650) 195 ap, a remete bíbor láncinge (#12282) 573 ap, a majom vas lemezpáncélja (#14051) 421 ap, a majom könnyû nyílpuskája (#14336) 327 ap, a gepárd könnyû láncinge (#15431) 390 ap, az elefánt halotti maszkja (#16391) 280 ap, a bérmágus utazóköpenye (#17336) 276 ap, a sebezhetetlenség öve (#19615) 103 ap, a sebezhetetlenség fülbevalója (#19705) 103 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 374 ap, a küzdelem kõamulettje (#20546) 280 ap, a tökéletesség csatos öve (#21866) 402 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég fülbevalója (#22855) 54 ap, a villám görbekardja (#23816) 170 ap, a méreg maszkja (#24040) 58 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 154 ap, a méreg csonttõre (#24251) 154 ap, a méreg lándzsája (#24280) 68 ap, a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) 294 ap, a regenerálódás fejpántja (#24505) 58 ap, a teknõs maszkja (#25390) 58 ap, a teknõs csatos öve (#25466) 149 ap, a szalamandra kardja (#26065) 68 ap, a yeti bíbor láncinge (#26232) 428 ap, a yeti amulettje (#26395) 58 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 149 ap, a sav nyílpuskája (#26935) 87 ap, a sav kardja (#26965) 68 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 58 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 154 ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) 304 ap, az elektromosság nyílpuskája (#27385) 87 ap, a légzés köntöse (#27700) 58 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) 163 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 154 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 154 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 149 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 154 ap, a sólyom tõre (#29650) 58 ap.

[be 3:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát. (15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 20 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a jégmedúza felé. Már ott is vagy! A jégmedúza feléd rohan. Megtámadod a jégmedúzát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõrehajolva harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lecsapsz bal karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Illatozol (10 sebzés). A jégmedúza holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 25 aranyat.

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. [Figyelem! A szabálykönyben leírtak alapján a pszit eredetileg a sima BE 8 paranccsal lehetett elsajátítani. Azonban ez sok játékosnak problémát okozott, ezért ez megváltozott: A pszi elsajátításához a BE 8 1 parancsot add ki! Az esetleges kényelmetlenségért elnézésedet kérjük.]
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

bb 9 20 14 több épület meglátogatása
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Jelenleg a 14. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Xune a Féldémon, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.]

[be 14:] Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Hozz egy õskövet.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Bizonyára mostanra már mérhetetlen vagyont raboltál össze a torzszülöttek öldösése közben. Csekélység lenne tehát, ha Klánunk kiürült kincsestárát támogatnád 300 arannyal.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1050 sebzést okoztál, és 604 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 96 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 345 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Xune a Féldémon, egy hosszú, fehér hajú, fehér bõrû, ametiszt szemû, lengén öltözött nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 61. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (17) / 4.20
[2] IQ: 9 (12) / 3.10
[3] ügyesség: 8 (11) / 2.15
[4] egészség: 9 (10) / 2.45
[5] mágia: 4 (7) / 3.10
[6] gyorsaság: 10 (12) / 1.40
[9] Méret/ép: 94 (95) / 86
Min. méret: 89
Barlangméret: 94
PONTJAID
Varázspont: 83 / 83
Képességpont: 26 / 2%
Hõsi pont: 39 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 295 / 217
Hírnév : 552
Jóllakottság: 132%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 45 (8)
Galetki gyõzelmek: 16 (2)
Torzsz. csaták: 359 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 341 (6)
Leölt torzszülött: 437 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (14)
Speciális képességeid:
+5 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Ölj meg öt kõzúzót! [számláló: 4] 3.) Támogasd a Klánt 300 arannyal.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 / 0 [25] illat: 10 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.58 [47] zárnyitás: 4 / 3.11
[48] mászás: 6 / 4.08 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.11
[53] ékszerészet: 3 / 0.05 [54] kereskedelem: 4 / 2.15 [55] szívósság: 4 / 0.05
[57] gyógynövények: 3 / 2.05 [58] nyomkeresés: 8 / 3.30 [59] vezetõkészség: 3 / 0.20
[64] átokszórás: 3 / 0.65 [65] álcázás: 3 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.89
[68] zene: 5 / 0.05        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 (12) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 2.12 [102] sebzõ méreg: 10 / 0  
fog [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.48 [105] sebzõ méreg: 7 / 0  
bal karom [106] méret: 9 / 6 [107] szakért.: 6 / 2.52 [108] sebzõ méreg: 1 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [28] óriáserõ: 2 / 1 [167] tombolás: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] katapulter 39/39 128% 95% 4 / 2.36 nem harcol
[2] élõ cseppkõ 34/34 111% 77% 2 / 1.23 nem harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:150% ép:35%; PV 8; PSZ 48 47 46 66; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9836 46311 1; A 9836 151 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #15 (3. épület), #51 (20. épület), #245 (49. forduló), #233 (54. forduló), #385 (55. forduló), #236 (54. forduló), #491 (51. forduló), #253 (58. forduló), #489 (56. forduló), #431 (56. forduló), #351 (57. forduló), #221 (57. forduló), #232 (57. forduló), #281 (57. forduló), #315 (59. forduló), #359 (59. forduló), #421 (60. forduló), #387 (60. forduló), #377 (61. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15074 (#15074). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6226. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség csatos öve (#17816) 1 a jég bíbor láncinge (#22632) 1 a küzdelem utazóköpenye (#20486)
* 1 a mágus vassisakja (#10076) 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) 1 a yeti ezüst láncinge (#26233)
1 átlátszó köntös (#1152) * 1 az erõ csatos öve (#1616) 3 bõrpáncél (#9)
1 bronz mellvért (#1047) 1 díszes fejék (#135) 1 fejpánt (#1105)
1 fekete csizma (#1122) 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 maszk (#1090) * 1 suhanó csizma (#195) 1 szürke maszk (#1093)
10 törpe pikkelyvért (#4) 1 vas lemezpáncél (#1001)

Ékszerek, kincsek
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1413 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az erõ ezüst fülbevalója (#1707) 1 díszes karkötõ (#1242) 25 drágakõ (#2)
1 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211)
1 kék gömb (#143) 1 márványgyûrû (#1226) * 1 nyaklánc (#1180)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)

Fegyverek
1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) * 1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 1 az egészség barbár lándzsája (#3131)
1 Enyészmester (#217) 5 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
7 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 4 kerek kõ (#11)
4 kés (#5) 3 kõbalta (#18) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
6 parittya (#10) 1 rövid tõr (#1302) 5 rozsdás kard (#131)
4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 1 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30)
7 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
2 ragálygomba (#26) 1 sárga gyógyital (#61) 4 sárkányvirág (#32)
3 sötét mák (#23) 6 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59)
5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 3 ekinda haj (#147) 1 elektronit (#141)
4 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 4 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szárnyas sisak #1077 (3), bronzmedál #207 (4), a védekezés könnyû láncinge #4631 (10).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 31 arany (#1), 2 törpe pikkelyvért (#4), 1 nordkristály (#146), 1 elfu moha (#33), 1 sárkányvirág (#32), 2 rozsdás kard (#131), 1 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HAMIS ARANY (809. TÁRGY)
A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett, szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.



KASZINÓ
A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak, pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst, arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany, de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják, hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a fejlõdésedet.



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.



ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9), Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet. A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát. Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják, a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.



ARANYDUKÁT
Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból, ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz. Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban. Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért. A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok, hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg, többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak. A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni, hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk, miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás, hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény, hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ, hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD {tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal 600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300) fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább. Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra. Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából. A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál, és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben, érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol is 10 TVP-nyit.]



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, havonta legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.