Karakterszám: |
6015 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
61 |
Játékhét: |
687 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
158 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 6. 9h:25' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. máj. 7. |
|
E-mail!
XUNE A FÉLDÉMON KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
13. NAP ** Bejön a barlangodba
Pusztító Tordan, egy fekete haját varkocsban
viselõ, sötét tekintetû, varjúszárny tetoválásos férfi. A Tudósok klánjának
tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a sebezhetetlenség könnyû pikkelyvértje,
fekete nadrág, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a káosz legendás amulettje,
Rogan karkötõje, a gladiátor utazóköpenye, a káosz nagyhatalmú nyílpuskája,
az entek díszes karkötõje, a tudás zafírja, vaspajzs, a káosz mágusának
karkötõje, a ragadozó vándorcsizmája, ozin fülkarika, a káosz szikrázó
maszkja, a kígyó csatos öve, a sün amulettje. Elõször megpróbál meggyõzni,
hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Te sárgafülû borjú!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában
épkézláb választ kitalálni. Pusztító Tordan a gyõztes! A gyõztes jutalma
lélekenergia.
**
16. NAP ** Épp hozzád néz be
Jocee a Babyface, egy taslafülû, vizenyõs
szemû, ragyásbõrû, fogatlan, nem biztos, hogy férfi. A Katonák klánjának
apród rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja,
bronzmedál, a pontosság utazóköpenye, a gyorsaság gyûrûje, az egyensúly
gyûrûje, fekete nadrág, a kobra ezüst fülbevalója, Rogan karkötõje, vándorcsizma,
khaldoran öv, a pontosság bõr mellvértje, a harcos karikaszimbóluma. Gigászi
küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Jocee a Babyfacet. Jocee a Babyface máris elõtted
terem! Megtámadod Jocee a Babyfacet. Felé ütsz jobb karmoddal.
(21 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Mérget juttatsz belé.
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz
bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Jocee a Babyface
rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(47 ép-t sebzõdtél).
Rád vág bal csápjával.
(43 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál.
(16
ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted. Mérgezõdik: Jocee a Babyface
10 sebzést kap.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Jocee a Babyface megköszöni a küzdelmet,
majd távozik.
**
19. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak
kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót:
Morkvor, egy kék, kócos hajú,
rendezetlen ruházatú, borostás férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A következõket látod nála: a lich utazóköpenye, ozin
fülkarika, a szalamandra könnyû íja, bronzmedál, a mágus sárgaréz nyaklánca,
khaldoran öv, Rogan karkötõje, fekete csizma, az egyensúly gyûrûje, a szellemek
sárgaréz nyaklánca, a szellemek márványgyûrûje, a harcos vassisakja, a
torony malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a káosz díszes
karkötõje, ében láncing. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az
összecsapás.
*** 1. KÖR *** Morkvor elõhív egy tombolás varázslatot. Morkvor elmond egy
esszenciaelnyelés varázslatot. Megrohamozod Morkvort. Morkvort próbálod
megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni
próbálsz. Elkerülte. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** Morkvor rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Meglóbálva zúz farkával.
(28 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját.
(6 ép-t sebzõdtél). Morkvort próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
Nem találtál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(21 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Mérgezõdik: Morkvor
7 sebzést kap. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Morkvor téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(23 ép-t sebzõdtél).
Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(24 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva
harap.
(6 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. Méreg hatás:
Morkvor
sebzõdik 7 ép-t.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Morkvor meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
27. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán,
lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. Viselt tárgyai: kemény bõrpáncél, a kalmár nyaklánca, az egyensúly
gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, szivárvány karkötõ, a gladiátor csonttõre,
khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a harcmûvész utazóköpenye, bronzmedál,
Rogan karkötõje, a torony sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség fekete
csizmája. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Rudas Matyi irányába mozogsz. Rudas Matyi feléd mozog. Rudas
Matyit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod
szádat, harapni próbálsz. Elhibáztad. Kimeresztve, elõre suhintasz bal
karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Rudas Matyi téged támad. Lecsap rád jobb
csápjával.
(28 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
(32
ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Elõrehajolva, egy a gladiátor csonttõrével
csap le.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Rudas Matyi téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával.
Ez mellément. Acsarogva harapni próbál.
(38 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
A gladiátor csonttõrével sújt rád. El sem talált, haha. Összerogysz.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Rudas Matyi elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
29. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
**
36. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 3 molitár hájat.
*** 6.1. ***
Dalifi a Démonhercegnõ (#6204) kilépett a szövetségbõl.
**
41. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve
áll elõtted a tolvaj,
Liana a Végzet Asszonya, egy percig csak állsz leesett
állal, nézed a mûsort. Gyönyörû ez a vetkõzõ nõ. A Pszionicisták klánjának
az elme tanulmányozója rangú tagja. A következõket látod nála: Enyészmester,
bõrpáncél, bronzmedál, szárnyas sisak, khaldoran öv, az enyészet sárgaréz
nyaklánca, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, az
enyészet vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség
köpenye, kék gömb, a mentát gyöngye. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Liana a Végzet Asszonyát. Liana a Végzet Asszonya
odajön hozzád. Megtámadod Liana a Végzet Asszonyát. Felé ütsz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(27 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Liana a Végzet Asszonya maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+12%). Liana a Végzet Asszonya megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
43. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Venom, egy fekete rövid hajú, fehér tincsû,
kékszemû bronzbõrû férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja.
Felszerelése: a bérmágus nagy pajzsa, a mentát amulettje, a sebezhetetlenség
amulettje, a sün vas lemezpáncélja, az egyensúly gyûrûje, a villám csepp
fülbevalója, a hatalom fogazott kardja, szerencsekõ, ezüstmedál, a tárgyalás
gyûrûje, Rogan karkötõje, a bénaság fülbevalója, díszes villámöv, a tökéletesség
fekete csizmája. A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Venom varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Az
agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mahomohi feléd mozog. Az
agglomerátor odajön hozzád. Megtámadod az agglomerátort. Rávágsz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod megmarni.
(37 ép-t sebeztél).
Felé ütsz bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja
be
(6 sebzés). Az agglomerátor kileheli lelkét. A mahomohi rád támad. A
mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Venom feléd rohan. Támadod Venomot. Felé döfsz jobb karmoddal.
Elhibáztad. Harapásra nyitod szádat. Elhibáztad. Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Illatodat döbbenten szippantja
be
(12 sebzés). A mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Venom téged
támad. Venom villámokat köp feléd.
(25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** Venom varázshatalma segítségével elmond egy jégcsóvát.
60
ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Venom meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
47. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Zolcsi, egy ideges gyors sajtkukac
karakter férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: ében láncing, a tökéletesség vassisakja, az ügyesség kerek
pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Trollagyar, Rogan karkötõje,
a regenerálódás amulettje, az egészség sárgaréz nyaklánca, ónixgyûrû,
a tökéletesség sárga öve, ozin fülkarika, a sebesség köpenye. A csatába
vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Zolcsi feléd mozog. Megközelíted Zolcsit. A fekete hólyag
feléd rohan. Az agglomerátor máris elõtted terem! Zolcsi rád veti magát.
Odaken neked jobb mancsával.
(28 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva
harap.
(33 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy Trollagyarral csap le.
(21
ép-t sebzõdtél). Támadod Zolcsit. Felé ütsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél).
Harapni próbálsz.
(30 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõre szúrsz bal karmoddal.
Elhibáztad. A fekete hólyag téged támad. A fekete hólyag savat lehel rád.
(15 ép-t sebzõdtél). Összerogysz. Méreg: Zolcsi
sebzõdik 7 ép-t.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zolcsi meghajol elõtted, majd elhagyja
a barlangodat.
**
49. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak
kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót:
Mork Angin, egy szemüveges,
hóna alatt könyvet szorongató, kissé büdös férfi. A Tolvajok klánjának
falazó rangú tagja. A következõket látod nála: az ellenállás ezüst fülbevalója,
az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a gólem ezüst fejpántja, a harcmûvész
görbekardja, a füvész köpenye, ezüst nadrág, a kobra csonttõre, a kalmár
nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz malachit karkötõje.
Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Mork Angin felé. Már ott is vagy! Mork Angin odajön
hozzád. Mork Angint próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(33 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(38 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Felé ütsz bal karmoddal. Félrehajolt.
Mork Angin ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%).
Mork Angin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
ÿ **
4236. NAP ** Épp hozzád néz be
Sam, egy kopasz, hegyes fülû, világító,
zöld szemû, csontsovány férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja.
Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, a harcmûvész kerek pajzsa, a merénylõ díszes fejpántja, kék gömb,
Xantin bõröve, fekete csizma, a védekezés ezüst nyaklánca, szivárvány karkötõ,
az angyalok pikkelyvértje, a küzdelem köntöse, ozin fülkarika, Rogan karkötõje.
Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Sam felé. Már ott is vagy! Sam máris elõtted terem!
Samet próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(28 ép-t sebeztél). Gyorsan felé
lendítesz bal karmoddal. Nem találtál. Illatod zavarja
(10 sebzés). Sam
rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(29 ép-t sebzõdtél).
Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Elõre szúr bal karmával.
(18 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Sam megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32690.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3742.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 23.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Asmodeus felett.
*máj. 8.* Fürge Gyík felköltözött a következõ szintre.
*máj. 15.* Féreg
Artist kis híján megölte egy tûzcsontváz.
*jún. 25.* Alba Regina és Maximilian
Ûbertáp pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*júl. 12.*
Anusz teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott.
*szept. 13.*
Örök Lázadó rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett.
*nov.
8.* Winterfresh bûz tulajdonsága 25 lett, elsõként a szinten.
*nov. 14.*
Scrab teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 27.*
Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sendiel, a
Dalnok felett.
*jan. 22.* Hangaillatú Aranyalma felköltözött a következõ
szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 25.* Cyron Achenar gyõzelmet aratott Szennyeslelkû Kazimír felett.
*júl. 30.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Súvadó
Pöszméte felett.
*ápr. 18.* Torz Talbot rangja a Mágusok Klánjában "varázsló"
lett.
*jan. 7.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et.
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák és Phom Chemoppo pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*aug. 5.* 19-es gyõzelmet aratott Amida
Tong felett.
*már. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Lord Arlon Di Saory felett.
*okt. 28.* Alba Regina és Il Shen
Long pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*okt. 10.*
Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett.
*ápr. 12.*
Lord Khalel elsõként ért el 24-es áttörés tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a
lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan
indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója
a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz
haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig
rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek
le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb
erre jársz, megnézheted esetleg.
(377. kaland, összköltsége 20 TVP.) [PV
8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti
az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 226.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz
harcos feléd mozog. Támadod a csontváz harcost. Lecsapsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Mérgezed! Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(29 ép-t
sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). A csontváz harcos
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 26
arany és egy hamis arany.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva
indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé
vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy
sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van,
amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kronorémet. A kronorém feléd mozog. Támadod
a kronorémet. Felé ütsz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz
belé. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(31 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Felé suhintasz bal karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(14
sebzés). A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik
kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy sziklafal
elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Vadászösztöneid mentenek
meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen,
megfordulsz. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A nedonkutya feléd rohan. Támadod a nedonkutyát. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Megpróbálod
megmarni.
(24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Megmérgezted. Felé
döfsz bal karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Illatozol
(9 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az ichinedar irányába mozogsz.
Támadod az ichinedart. Felé ütsz jobb karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Elõrehajolva harapni próbálsz.
(39 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal
karmoddal. Mellétrafáltál. Megérzi illatodat
(10 sebzés). Az ichinedar
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+63%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan
fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt
vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
sárkányvirágot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ
pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy arhomad varangy
(#82).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz
egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése
varázslatot. Megközelíted az arhomad varangyot. Az arhomad varangyot próbálod
megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
A fogaiddal támadsz.
(20 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(5 sebzés). Az arhomad varangy kileheli
lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A barlangteremben,
ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció
idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Nocsak, mit találtál!
1
elfu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy
torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva
egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a csontváz harcost. A csontváz harcos odajön
hozzád. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(28 ép-t sebeztél).
Lecsapsz bal karmoddal. Nem találtál. A csontváz harcos halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
bb 1 3 4 5 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy
rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek
sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes
sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében
egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas,
mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében
lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled.
Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem
inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít
egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal
elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont
véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan
te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem
neked is, Xune a Féldémon, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz
meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit
ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok,
a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért,
nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak!
Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan
körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet!
De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél,
kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem
egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed
legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is
nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot
nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel!
Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat,
és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap,
harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard
(#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap,
ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap,
pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, láncing (#1030)
78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs
(#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak
(#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, halotti
maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, díszes fejpánt (#1106) 28
ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, köpeny (#1135) 5 ap,
utazóköpeny (#1136) 23 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150)
9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270)
19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 74 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, görbekard
(#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár
lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az erõ vándorcsizmája
(#1571) 217 ap, a mágia vándorcsizmája (#3371) 217 ap, a pontosság gyalogos
lándzsája (#4482) 383 ap, a védekezés vas lemezpáncélja (#4601) 358 ap,
az élet vas lemezpáncélja (#5051) 358 ap, az élet tõre (#5350) 107 ap,
a titán köpenye (#5635) 103 ap, a gladiátor bõr mellvértje (#5996) 374
ap, a gladiátor sisakja (#6025) 117 ap, az óriás lemezpáncélja (#8650)
195 ap, a remete bíbor láncinge (#12282) 573 ap, a majom vas lemezpáncélja
(#14051) 421 ap, a majom könnyû nyílpuskája (#14336) 327 ap, a gepárd könnyû
láncinge (#15431) 390 ap, az elefánt halotti maszkja (#16391) 280 ap, a
bérmágus utazóköpenye (#17336) 276 ap, a sebezhetetlenség öve (#19615)
103 ap, a sebezhetetlenség fülbevalója (#19705) 103 ap, a küzdelem bõr
mellvértje (#20396) 374 ap, a küzdelem kõamulettje (#20546) 280 ap, a tökéletesség
csatos öve (#21866) 402 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég
fülbevalója (#22855) 54 ap, a villám görbekardja (#23816) 170 ap, a méreg
maszkja (#24040) 58 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 154 ap, a méreg
csonttõre (#24251) 154 ap, a méreg lándzsája (#24280) 68 ap, a regenerálódás
vas lemezpáncélja (#24401) 294 ap, a regenerálódás fejpántja (#24505) 58
ap, a teknõs maszkja (#25390) 58 ap, a teknõs csatos öve (#25466) 149 ap,
a szalamandra kardja (#26065) 68 ap, a yeti bíbor láncinge (#26232) 428
ap, a yeti amulettje (#26395) 58 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 149
ap, a sav nyílpuskája (#26935) 87 ap, a sav kardja (#26965) 68 ap, az elektromosság
fejpántja (#27205) 58 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 154
ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) 304 ap, az elektromosság
nyílpuskája (#27385) 87 ap, a légzés köntöse (#27700) 58 ap, a légzés sárgaréz
nyaklánca (#27731) 163 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 154 ap,
az angyalok zöld köntöse (#28151) 154 ap, az angyalok csatos öve (#28166)
149 ap, az ellenállás csonttõre (#28751) 154 ap, a sólyom tõre (#29650)
58 ap.
[be 3:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz.
Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap)
villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ
(#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap)
tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos
fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem
(#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség
(#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166,
IQ12, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk
lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ
felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az
én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze,
elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát.
(15.
kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten
6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal
sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv,
Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es)
szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Ebben az
épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 20 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini,
az általa legyõzött akadály 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik az
összecsapás. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a jégmedúza felé. Már ott is vagy! A jégmedúza
feléd rohan. Megtámadod a jégmedúzát. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal.
(31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõrehajolva harapni próbálsz.
(40 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lecsapsz bal karmoddal.
(25 ép-t sebeztél).
Mérgezed! Illatozol
(10 sebzés). A jégmedúza holtan terül el. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály. Amíg harcoltál, bámészkodó
galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed
az arénamestertõl jutalmadat, 25 aranyat.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.}
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík
cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba
jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. [Figyelem! A szabálykönyben
leírtak alapján a pszit eredetileg a sima BE 8 paranccsal lehetett elsajátítani.
Azonban ez sok játékosnak problémát okozott, ezért ez megváltozott: A pszi
elsajátításához a BE 8 1 parancsot add ki! Az esetleges kényelmetlenségért
elnézésedet kérjük.]
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
bb 9 20 14 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Jelenleg a 14. küldetés megoldásán
fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30
arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint.
IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás
50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt
végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Xune a Féldémon, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot,
sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal dobd el a kalandot,
akkor kaphatsz újabbat.]
[be 14:] Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Hozz egy õskövet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Bizonyára mostanra már mérhetetlen vagyont raboltál össze a torzszülöttek
öldösése közben. Csekélység lenne tehát, ha Klánunk kiürült kincsestárát
támogatnád 300 arannyal.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.] [ld.
enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1050 sebzést okoztál,
és 604 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 96 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
345 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Xune a Féldémon, egy hosszú, fehér hajú, fehér bõrû, ametiszt
szemû, lengén öltözött nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4.
szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 61. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (17) / 4.20 |
[2] IQ: |
9 (12) / 3.10 |
[3] ügyesség: |
8 (11) / 2.15 |
[4] egészség: |
9 (10) / 2.45 |
[5] mágia: |
4 (7) / 3.10 |
[6] gyorsaság: |
10 (12) / 1.40 |
[9] Méret/ép: |
94 (95) / 86 |
Min. méret: |
89 |
Barlangméret: |
94 |
|
|
Varázspont: |
83 / 83 |
Képességpont: |
26 / 2% |
Hõsi pont: |
39 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
295 / 217 |
Hírnév : |
552 |
Jóllakottság: |
132% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
45 (8) |
Galetki gyõzelmek: |
16 (2) |
Torzsz. csaták: |
359 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
341 (6) |
Leölt torzszülött: |
437 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (14)
Speciális
képességeid:
+5 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
2.) Ölj meg öt kõzúzót! [számláló: 4] 3.) Támogasd a Klánt 300 arannyal.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[25] illat: |
10 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.58 |
[47] zárnyitás: |
4 / 3.11 |
[48] mászás: |
6 / 4.08 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 2.11 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.15 |
[55] szívósság: |
4 / 0.05 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.05 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 3.30 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.65 |
[65] álcázás: |
3 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.89 |
[68] zene: |
5 / 0.05 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
11 (12) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 2.12 |
[102] sebzõ
méreg: |
10 / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.48 |
[105] sebzõ méreg: |
7 / 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
9 / 6 |
[107] szakért.: |
6 / 2.52 |
[108] sebzõ méreg: |
1
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
2 / 1 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] katapulter |
39/39 |
128% |
95% |
4 / 2.36 |
nem harcol |
[2] élõ cseppkõ |
34/34 |
111% |
77% |
2 / 1.23 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 8;
PSZ 48 47 46
66;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9836 46311 1; A 9836 151 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #15 (3. épület), #51 (20. épület),
#245 (49. forduló), #233 (54. forduló), #385 (55. forduló), #236 (54.
forduló), #491 (51. forduló), #253 (58. forduló), #489 (56. forduló),
#431 (56. forduló), #351 (57. forduló), #221 (57. forduló), #232 (57.
forduló), #281 (57. forduló), #315 (59. forduló), #359 (59. forduló),
#421 (60. forduló), #387 (60. forduló), #377 (61. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15074 (#15074). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 6226. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség csatos öve (#17816) |
|
1 a jég bíbor láncinge (#22632)
|
|
1 a küzdelem utazóköpenye (#20486) |
* |
1 a mágus vassisakja (#10076) |
|
1 a méreg ezüst fejpántja (#24057)
|
|
1 a yeti ezüst láncinge (#26233) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
* |
1 az erõ csatos öve (#1616) |
|
3 bõrpáncél
(#9) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szürke maszk (#1093)
|
|
10 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1413 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az erõ ezüst fülbevalója (#1707) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
25
drágakõ (#2) |
|
1 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 karikaszimbólum
(#1211) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály (#209) |
Fegyverek |
|
1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) |
* |
1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája
(#21986) |
|
1 az egészség barbár lándzsája (#3131) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
7 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
3 kõbalta (#18) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
6 parittya (#10) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
7 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mézfû (#29) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
4 sárkányvirág (#32)
|
|
3 sötét mák (#23) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
5 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szárnyas
sisak #1077 (3), bronzmedál #207 (4), a védekezés könnyû láncinge #4631
(10).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 31 arany (#1), 2 törpe pikkelyvért
(#4), 1 nordkristály (#146), 1 elfu moha (#33), 1 sárkányvirág (#32),
2 rozsdás kard (#131), 1 hamis arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HAMIS ARANY (809. TÁRGY) A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár
képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük
is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak
nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat
keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik
átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést
egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett,
szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról
jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.
KASZINÓ A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki
a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért
vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés
vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak,
pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst,
arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében
egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály
és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add
ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy
mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany,
de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát
pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A
kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos
korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak
a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják,
hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a
fejlõdésedet.
BEÁLLÍTÁS UL Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára.
A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben
20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL,
a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot,
csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat
ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban
nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken
a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid
rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy
csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár
AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz
be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs
mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok,
MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz
TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód
ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával
együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival
több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége.
Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva
de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló
díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A
BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám
helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál
fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL
táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak
X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd,
és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig
120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló
nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp
betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ
programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók
figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik
össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be,
hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA,
D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO,
L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH,
SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy
használhatók-e BUL-en avagy sem.
ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi
épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36) Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9),
Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy
hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet.
A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun
fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A
Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy
lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki
számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent,
hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát.
Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják,
a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA
GENERÁTOR (#37) Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre
a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas
márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni
képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül,
amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát
feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák
kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón
feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen
megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t
fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör
végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe
beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége
nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program
még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe,
vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél.
Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik
a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1
TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg
akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot,
és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha
semmit sem dolgoztál volna.
ARANYDUKÁT Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból,
ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a
helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz.
Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a
következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban.
Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza
az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében
hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek
megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári
szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás
hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz
közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal
képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen
Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl
félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés
során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet
Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot
a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért.
A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok,
hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat
keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most
pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek
be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem
sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz
egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ
már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a
közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és
a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg,
többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak.
A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket
és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt
a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni,
hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak
szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes
erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk,
miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás,
hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény,
hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre
kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ,
hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek
küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD
{tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal
600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300)
fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább.
Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra.
Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter
nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából.
A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál,
és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát
nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható
tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben,
érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális
közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban
is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot
akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz
veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol
is 10 TVP-nyit.]
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.
EXTRA FORDULÓK Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni
az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel,
azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban,
havonta legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként.
Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk
15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint
20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod!
Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján
"fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre,
mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak
mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván,
ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe
venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet
visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el"
az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika
az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot
nem aknáztad ki maximálisan.