Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 14:13:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5971-169

Karakterszám: 5971 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 169 Játékhét: 279
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 398
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. aug. 28. 9h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2006. aug. 29.

E-mail!

CSUHI A PUSZTÍTÓ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 2. NAP ** Látogatód érkezik, aki Savcsók, egy savtól csöpögõ szájú nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, a bûz csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, az enyészet ezüst nyaklánca, a szakács üstje, a természet malachit karkötõje, a mágia malachit karkötõje, a mentát ónixgyûrûje, Enyészmester, az enyészet díszes köpenye, a regenerálódás malachit karkötõje, az enyészet elit lemezpáncélja, a sebezhetetlenség malachit karkötõje, a sebesség zangrozi csizmája, a gyorsaság malachitgyûrûje, a bûz csonttõre, a bûz márványgyûrûje, a mentát gyalogos lándzsája, az enyészet szürke maszkja, a szívósság szöges öve, az elefánt ezüst fülbevalója, görényfarok, az enyészet nagy pajzsa, a bûz rövid tõre, a regenerálódás harci íja, a bûz háromszögszimbóluma, arany nadrág. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Savcsók elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Huh, jól elszaladt az idõ! Savcsók is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Savcsók által meséltekbõl, megtudod, mi az a Dt'azzrax, ében íjász. [ld. enc.]
Felépült az ispotály.
** 3. NAP ** Eljön barlangodba A Káosz urának ijásza, egy galetki -mondja megvetöen- fuss a káosz hatalma egyre nõ. A Halhatatlanok klánjának jövendõlátó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: a teknõs görbekardja, a gyorsaság nagy pajzsa, brutális pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, az elefánt görbekardja, a kobra könnyû íja, a sólyom ezüst fejpántja, a sólyom vándorcsizmája, Földanya márványgyûrûje, a gepárd sárgaréz nyaklánca, a sólyom bõr mellvértje, a méreg csepp fülbevalója, a sólyom gyûrûje, a sólyom görbekardja, az ügyesség csepp fülbevalója, a hatalom rubinja, a méreg malachitgyûrûje, Földanya zöld köntöse, aréna csont érme, a méreg sárgaréz nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod A Káosz urának ijásza-át, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit az A Káosz urának ijásza által meséltekbõl, megtudod, mi az a szirén fattyú. [ld. enc.]
2006. 8.24. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beállította neked a 68. kalandot.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Savcsók, egy savtól csöpögõ szájú nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, a bûz csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, az enyészet ezüst nyaklánca, a szakács üstje, a természet malachit karkötõje, a mentát ónixgyûrûje, Enyészmester, az enyészet díszes köpenye, a regenerálódás malachit karkötõje, az enyészet elit lemezpáncélja, a sebezhetetlenség malachit karkötõje, a sebesség zangrozi csizmája, az elefánt díszes karkötõje, a gyorsaság malachitgyûrûje, a bûz csonttõre, a bûz márványgyûrûje, a mentát gyalogos lándzsája, az enyészet szürke maszkja, a szívósság szöges öve, az elefánt ezüst fülbevalója, görényfarok, az enyészet nagy pajzsa, a bûz rövid tõre, a regenerálódás harci íja, a bûz háromszögszimbóluma, arany nadrág. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Savcsókot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? A hosszú parti végül véget ér. Savcsók megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Savcsók által meséltekbõl, megtudod, mi az a piromancer. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31989.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 22.* Viharfelhõ teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 22.* Viharfelhõ és A Káosz urának ijásza pszi párbajt vívtak. Viharfelhõ került ki gyõztesen. *aug. 24.* Alveris de Aurora felköltözött a következõ szintre. *aug. 24.* Viharfelhõ teljesítette a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 24.* Viharfelhõ teljesítette a 14. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 24.* Viharfelhõ felköltözött a következõ szintre. *aug. 24.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy quwarg harcos.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 17.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott C'Archie felett. *aug. 17.* Kronx elsõként ért el 26-os mászás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *aug. 18.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *aug. 18.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *aug. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Quad Damage-et. *aug. 21.* Ambassadar csatában legyõzte Nomis Leinádot. *aug. 22.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Dark Valek a Renegát Elfet. *aug. 23.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *aug. 24.* Ambassadar gyõzelmet aratott Corvus felett. *aug. 24.* Fortiant kis híján megölte egy Uralkodó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 458.]

dd 479 több tárgy eldobása
Kihajítasz 3 duzzadt xenópetét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 458.]

ep 60 26 6 építed a 60. épületet 26 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a dicsõségfalat építed. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%). A munka dicsõséget jelent! (+1 hõsiesség pont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

ep 51 49 6 építed az 51. épületet 49 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a lõtér megépítésébõl! Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 49 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 101 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+98%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A munka dicsõséget jelent! (+1 hõsiesség pont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

kf 5754 17322 bekészíted az 5754. tárgyat
Felveszed a káosz bíbor karkötõjét. Leveszed a szellemek vándorcsizmáját. Felveszed a bérmágus fekete csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell söntést építeni! [ld. enc.]
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

kno 6 25 6. képességre 25 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 17!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

h 64 64. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

v 146 14 8 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

v 146 17 8 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

m 7 7 1223 33 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 7,6) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A pokolpatkány 73 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. A pokolpatkány ellenállt a varázslatnak. A pokolpatkány elõhív egy lávafolyam varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A kronorém megközelíti a pokolpatkányt. A kronorém ellenáll a varázslatnak. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. A pokolpatkány sebzõdik 17 ép-t a lávafolyamtól. A kronorém a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+14 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 51/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak is jut 50%. Összegyûjtöd a "kincset": egy patkányfog és egy xenópete.
(M 8,6) Kelet felé mész a labirintusban. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az õsöreg élõ cseppkõ 66 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (2 találattal 70 sebzést okozott.) A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és az õsöreg élõ cseppkõ felé lõ. (1 ép-t sebzett.) A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet rohamozza. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+28 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. Az õsöreg élõ cseppkõ 77 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+28 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 28/0, a sötét elf harcos: 1/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 48% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3 sziklarepesz és 54 arany. A kronorém zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 9,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy lávaelementál (#178).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A lávaelementál rezisztálja. (-8 vp.) A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a lávaelementál felé lõ. (2 lövéssel 41 ép-t sebzett.) A kronorém elindul a lávaelementál felé. A lávaelementál a kronorém felé mozog. A kronorém és a lávaelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+14 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A lávaelementál 80 sebzést kap. (-8 vp.) A lávaelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 64/51, a sötét elf harcos: 41/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 48% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 51 arany.
(M 9,7) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 14 drágakõ, egy hosszú lándzsa és a gólem hosszúkardja.
(M 9,8) Dél felé mész az útvesztõben. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: a káosz hercegi köpenye.
(M 9,9) Irány dél! Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: IQ: 12.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az õsöreg élõ cseppkõ 71 sebzést kap. (-8 vp.) Az õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (2 találattal 66 sebzést okozott.) A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az õsöreg élõ cseppkövet. (1 ép-t sebzett.) A kronorém az õsöreg élõ cseppkõ irányába megy. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+28 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az õsöreg élõ cseppkõ 76 sebzést kap. (-8 vp.) A sötét elf harcos megközelíti az õsöreg élõ cseppkövet. A kronorém az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkõ holtan terül el. Regenerálsz (+28 ép)
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 48/0, a sötét elf harcos: 1/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak is jut 48%. Sötét elf harcos 3. szintre lépett! Elteszed a zsákmányt, ami a tökéletesség rövid tõre, 3 sziklarepesz és 51 arany. A kronorém zabál. (+25% jóllakottság.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

k 27 407 207 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (27. kaland:) Nagy sóhajtással jelentkezel a sunyi tekintetû papnál a feladatra. A templom alsó szintjén több illemhelység is van, széles ülõpaddal, rajtuk kerek nyílással, amely a mélyben fortyogó csatornába vezet. Ide kell leereszkedned! A papok biztosítják a kötelet, amin lemész. Fúj, micsoda förtelmes bûz!
[Bûz próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Te azonban élvezettel szippantod be. Egy szûk barlangfolyosón vagy, és mi tagadás - combig gázolsz a szarban. A bûz itt szinte kibírhatatlan, te azonban valahogy mégiscsak kapsz levegõt. Fintorogva, a kezed is bedugod a fortyogó szürke masszába, reménykedve, hogy gyorsan megtalálod az amulettet és eltûnhetsz innét. Ekkor azonban megmozdul a felszín. Valami van itt! Szerencsére, mágikus tárgyaiddal bármilyen ellenfelet legyõzöl. Legyõzöl? Hoppá, varázstárgyaid és a varázsitalok nem mûködnek a latrinában!
Miféle ördögi szemfényvesztés! Nos, talán így is boldogulsz... Ellenfeled egy latrinaféreg (#220).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A latrinaféreg 74 sebzést kap. (-8 vp.) A kronorém a latrinaférget támadja. A latrinaféreg és a sötét elf harcos egymással harcolnak. A sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A latrinaféreg 74 sebzést kap. (-8 vp.) A kronorém és a latrinaféreg egymással harcolnak. A latrinaféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 116/0, a sötét elf harcos: 0/94.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 45%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 57 arany.
Fúj, micsoda ocsmány teremtmény volt ez! Na, folytassuk a kutatást. Kénytelen kelletlen, le kell merülnöd a csatornába!
[Szívósság próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Lélegzetedet visszafojtva és testnyílásaidat eltakarva kutatsz a nem túl híg lében.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után végül rábukkansz az amulettre. A papok diadalmasan húznak fel, de azért tartják tõled a távolságot. Bár már nagyon rég fürödtél, most mégis muszáj - hosszú ideig csutakolod magad, de a szagtól nem tudsz teljesen megszabadulni (+1 bûz/illat szakértelem). Amikor tiszta ruhát kapsz, a papok megköszönik segítségedet, de azért látod, hogy lenézõen pillantanak rád. Jutalmul 400 aranyat kapsz a munkáért, amit rajtad kívül valószínûleg nem sok galetki végzett volna el.
(+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(407. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod, hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz a házikóba. A kék fény kialszik!
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A sziklaóriás 69 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sötét elf harcos a sziklaóriást lövi. (2 találattal 12 sebzést okozott.) A kronorém a sziklaóriás irányába megy. A sziklaóriás a kronorém irányába megy. A kronorém és a sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A sziklaóriás ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) A sötét elf harcos elindul a sziklaóriás felé. A kronorém és a sziklaóriás egymással harcolnak. A sötét elf harcos a sziklaóriást támadja. A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A sziklaóriás 86 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 73/65, a sötét elf harcos: 13/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 45% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy szárnyas sisak és 57 arany.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 95 arany és a tûz sárga öve.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(207. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. sziklaóriás rezisztálja. (-8 vp.) A sötét elf harcos az 1. sziklaóriást lövi. (6 ép-t sebzett.) A kronorém elindul az 1. sziklaóriás felé. A 2. sziklaóriás feléd mozog. Az 1. sziklaóriás a kronorém irányába megy. A kronorém és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Benyom neked bal mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+28 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. Az 1. sziklaóriást védi rezisztanciája. (-8 vp.) A sötét elf harcos az 1. sziklaóriás irányába megy. A kronorém és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odaken neked bal mancsával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A sötét elf harcos az 1. sziklaóriást támadja. Regenerálsz (+28 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. sziklaóriás 60 sebzést kap. (-8 vp.) A kronorém és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Odaken neked bal mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sötét elf harcos nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Regenerálsz (+28 ép)
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A 2. sziklaóriás rezisztálja. (-8 vp.) A kronorém a 2. sziklaóriás felé mozog. A sötét elf harcos a 2. sziklaóriást rohamozza. A kronorém a 2. sziklaóriást támadja. A 2. sziklaóriás rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ütni próbál bal mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A sötét elf harcos a 2. sziklaóriást támadja. Regenerálsz (+28 ép)
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 159/71, a sötét elf harcos: 8/0.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+92 életpont.)
[131 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

bb 30 9 több épület meglátogatása
[be 30:] Ideje egy kis testmozgásnak! A szövetségi aréna pont megfelel erre a célra. Jónéhány nézõ elõtt kell bizonyítanod. Odainted magadhoz az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Next Generation, a Remény Küldöttei szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy óriás kétfejû vérfarkas, egy méonech számûzött, egy sötét elf íjász, egy quwarg behemót, egy elemi mágus, egy kétfejû patkány és egy orgling szolga. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Szikla Sziszi. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy lelketlen katona, egy piromancer, egy omrif élõsködõ, egy elektromancer és egy kétfejû patkány. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 4998 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 492 gyõzelmet aratott. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 40 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy johhtukul (#4) [aura: imm.mérg.gázra: 12.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A szirén fattyú 78 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a szirén fattyú elmormol egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A szirén fattyú elkerülte a varázslatot. A kronorém a johhtukul felé mozog. A johhtukul a kronorém irányába megy. A kronorém és a johhtukul egymással harcolnak. A johhtukul holtan terül el. Regenerálsz (+14 ép)
*** 2. KÖR *** A szirén fattyú a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy direkt kontaktus! A varázslat nem hatott rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A szirén fattyú 81 sebzést kap. (-8 vp.) A szirén fattyú hörögve elterül. Regenerálsz (+14 ép)
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 59/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 246%. Összegyûjtöd a "kincset": egy szirénhaj és 73 arany. [ld. enc.] A sötét elf harcos habzsolja az ételt. (+5% jóllakottság.) Gyõzelmedet éljenzés és kurjongatás fogadja. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 60 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

mak 1 4 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 1. makróba tárolva.]

vd 146 vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Káoszkígyó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Észreveszel 1 waarkint. Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A bundás yeti sebzõdik 82 ép-t. (-8 vp.) A kronorém a bundás yetit támadja. A sötét elf harcos és a bundás yeti egymással harcolnak. A sötét elf harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A bundás yeti 94 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A bundás yeti halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 60/12, a sötét elf harcos: 12/67.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak is jut 45%. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz éjfekete pajzsa, egy yeti csont, 3 drágakõ és egy faragott idol. A kronorém kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

vd 146 vadászat
[Káoszkígyó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: egészség: 18.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A halál apostola sebzõdik 79 ép-t. (-8 vp.) A sötét elf harcos a halál apostolát próbálja távolról eltalálni. (2 lövéssel 15 ép-t sebzett.) A halál apostola elindul a kronorém felé. A kronorém a halál apostolát rohamozza. A halál apostola és a kronorém egymással harcolnak. A kronorém holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A halál apostola 87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A halál apostola halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 0/6, a sötét elf harcos: 15/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 39%. Összegyûjtöd a "kincset": a káosz papjának csizmája és 60 arany. A sötét elf harcos eszik. (+25% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

vd 146 vadászat
[Káoszkígyó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: egészség: 20.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A mutáns szójer 77 sebzést kap. (-8 vp.) A sötét elf harcos a mutáns szójert lövi. Mellé! A mutáns szójer feléd rohan. A mutáns szójer rád támad. Megpróbál megmarni. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni az enyészet sárgaréz nyakláncát. Sikerrel járt. Marni próbál. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a regenerálódás malachitgyûrûjét. Sikerrel járt. Regenerálsz (+26 ép) A mutáns szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A mutáns szójer 83 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A mutáns szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+26 ép)
[A csatában összesen 186 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 68% jut. Elteszed a zsákmányt, ami a bûz jáde karkötõje, egy szójer csáprágó és 58 arany. Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+38% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (355. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a teknõs nehéz nyílpuskája, rubin mágusbot, vörös karkötõ, a káosz titokzatos fejpántja, szivárvány karkötõ, a sebezhetetlenség díszes karkötõje, a teknõs háromszögszimbóluma, a káosz õsi nyaklánca, Enyészmester, a szakács üstje, az egészség malachitgyûrûje, az enyészet nagy pajzsa, az enyészet sárga öve, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a regenerálódás ezüst nyaklánca, a sas fekete csizmája, görényfarok, arany nadrág, a szellemek malachitgyûrûje, káoszkígyó vért, a sebezhetetlenség díszes köntöse, az energia fogazott kardja, a bénaság fülbevalója. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a faragott idol. Farid Ashmore mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Farid Ashmore finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a sötét elf íjász. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

pv 5 4 3 2 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. És nicsak, végre találtál valamit: az erõ görbekardja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (356. kaland, összköltsége 30 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 xita uborkát. Folytatod a régészkedést. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

v 146 14 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A regenerálódás szürke maszkja: értéke 212 arany #24493 (3 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +7% védekezés, +4 regeneráció. A hatalom nagy pajzsa: értéke 195 arany #6912 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +10% védekezés, -5% támadás, +3 erõ, +2 mágia, -1 gyorsaság. A harcmûvész sárga öve: értéke 184 arany #13767 (2 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +3 ügyesség, +4% támadás. Az angyalok keresztszimbóluma: értéke 218 arany #28213 (3 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +4 imm.ktkt.méreg.
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.05).
Ebben a körben +2 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1597 sebzést okoztál, és 436 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 96 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 423 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár, hiányos fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.05). Ez a 169. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 / 2.02
[2] IQ: 11 (15) / 9.05
[3] ügyesség: 5 (16) / 2.17
[4] egészség: 10 / 2.70
[5] mágia: 14 (29) / 3.72
[6] gyorsaság: 17 (21) / 9.39
[9] Méret/ép: 155 (159) / 158
Min. méret: 153
Barlangméret: 156
PONTJAID
Varázspont: 313 / 25
Képességpont: 11 / 87%
Hõsi pont: 173 (10)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 38%
Galetki erõ: 753 / 231
Hírnév : 2089
Jóllakottság: 196%
Életkor: 15 / 21
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 190 (0)
Galetki gyõzelmek: 66 (0)
Torzsz. csaták: 956 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 833 (10)
Leölt torzszülött: 1405 (12)
Pszi csaták: 50 (0)
Pszi gyõzelmek: 16 (0)
Ájulások száma: 92 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (39)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +39% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Költözz tovább két szinttel! 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 28 (40) / 4.63 [13] elektr.lehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 29 (53) / 9.23
[16] tüskés bõr: 5 (13) / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (8) / 0.20 [20] savimmunitás: 2 (6) / 0.30
[21] elkt.immunitás: 1 (5) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 (11) / 0.75 [24] rezisztencia: 15 (18) / 0
[25] bûz: 6 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 20 / 3.55 [46] csapdaészlelés: 9 / 0.42 [47] zárnyitás: 10 / 2.60
[48] mászás: 10 / 2.13 [49] rugalmasság: 5 / 0.52 [50] meggyõzõkészség: 7 / 2.48
[51] transzformáció: 10 / 7.42 [52] auraészlelés: 6 / 4.37 [53] ékszerészet: 6 / 0.25
[54] kereskedelem: 11 / 0.33 [55] szívósság: 11 / 0.86 [56] varázsitalfõzés: 4 (10) / 3.80
[57] gyógynövények: 12 (19) / 9.19 [58] nyomkeresés: 12 / 5.17 [59] vezetõkészség: 6 / 1.01
[62] lopás: 6 / 1.65 [63] éberség: 6 / 0.74 [64] átokszórás: 10 / 0.47
[65] álcázás: 27 / 0.61 [66] lopakodás: 5 / 0.20 [67] régészet: 21 (22) / 14.86
[68] zene: 6 / 0.64 [69] tanulás: 10 / 3.99 [70] idézés: 1 / 0.09
[71] javítás: 12 / 1.85 [72] építés: 11 / 8.96 [73] felderítés: 5 / 0.86

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 8 / 0.08 [102] energiaszívás: 3 / 0 a regenerálódás vívótõre
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 4.75 [105] rothasztás: 3 / 0 a regenerálódás fogazott kardja
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 1.68 [108] rothasztás: 3 / 0 a regenerálódás rövid tõre
jobb karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0     a regenerálódás hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.36 [36] csábmosoly: 3 / 1.08 [149] dimenziókapu: 8 / 0.06
[37] egokínzás: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 2 / 0.03 [10] energiatüske: 3 / 1.06
[156] éhínség: 2 / 0.48 [29] életszívás: 2 / 1.60 [152] felejtés: 8 / 2.68
[172] gázpajzs: 1 / 0.24 [40] gigaököl: 3 / 2.88 [17] gránitbõr: 10 / 0.96
[13] jégcsóva: 2 / 0.22 [15] jégpajzs: 2 / 1.22 [163] kineport: 8 / 0.58
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [27] kisebb gyógyítás: 3 / 0.56 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 5.72
[158] láth. észlelése: 1 / 0.72 [157] láthatatlanság: 4 / 0.14 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[35] mágiatörés: 1 / 0 [162] mágikus csapda: 3 / 0.16 [148] méregsemlegesítés: 3 / 0.32
[28] óriáserõ: 3 / 1.84 [38] parancs: 1 / 0.57 [133] pszi acéltorony: 5 / 0.54
[128] pszi csáp: 1 / 0.67 [171] savpajzs: 3 / 0.48 [30] sorvasztás: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.42 [159] szellemidézés: 2 / 1 [176] szélpajzs: 1 / 0
[150] tárgyvédelem: 1 / 0.24 [167] tombolás: 2 / 1 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 2 / 0.06 [170] villámpajzs: 1 / 0 [22] villámsújtás: 28 / 20.49

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 22 villá                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kronorém 86/0 179% 145% 13 / 12.73 ájult
[2] sötét elf harcos 54/54 192% 104% 3 / 2.78 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd 146
p
pv 5 4 3 2
2. Makró
ism 3
x 10
vd
h 8 65
3. Makró
ism 3
x 10
4. Makró
ism 3
vd
p
5. Makró
bsz 9 3 5 2
v 159 3043 2
v 158
v 147 1093 1242 1287 1332 1213
v 147 1077 132 133 134 1153
pta 133 133 133 133

HARCI PROGRAMOD
5: savlehelet használata ha ellenfeled #376. Prioritás: 150.
1: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 210, és ha ellenfeled #376.
3: savlehelet itala v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 209, és ha ellenfeled #376.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 5 25 61 50; VI erõ:500% ép:35%; PV 5 4 3 2; PSZ 65 57 45 67 55 56; BA 15002; L 50 50 65 55 58 52; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; I 30 1 30 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #9 (3. épület), #22 (4. épület), #32 (7. épület), #355 (169. forduló), #425 (163. forduló), #338 (164. forduló), #390 (164. forduló), #207 (168. forduló), #356 (169. forduló).

SZÖVETSÉGED: Magiszterek (#15002). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7243. karakternél van. Jelenleg a lõtér építésén dolgozol, eddig 49 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus fekete csizmája (#17322) 1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a bölcsesség díszes pikkelyvértje (#17667)
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem kerek pajzsa (#8261) 1 a gyorsaság díszes fejpántja (#3806)
1 a gyorsaság nagy pajzsa (#3762) 1 a gyõzelem vándorcsizmája (#20921) 1 a gyõzelem vas lemezpáncélja (#20801)
2 a harcos bõr mellvértje (#7796) 1 a harcos utazóköpenye (#7886) 1 a hatalom utazóköpenye (#6986)
1 a káosz éjfekete pajzsa (#7374) 1 a káosz elemi köpenye (#22299) 1 a káosz hercegi köpenye (#24099)
1 a káosz lüktetõ pajzsa (#23124) 1 a káosz õsi maszkja (#29454) 1 a káosz papjának csizmája (#19134)
1 a káosz sugárzó fejpántja (#7869) 1 a káosz szent sisakja (#29889) 1 a káosz vérivó sisakja (#20439)
1 a kígyó nagy pajzsa (#19062) 1 a kobra utazóköpenye (#7436) 1 a mágia csontmaszkja (#3342)
1 a mágus utazóköpenye (#10136) 1 a mágus vándorcsizmája (#10121) 1 a mentát könnyû láncinge (#12731)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság bõr mellvértje (#4196) 1 a pontosság csatos öve (#4316)
1 a ragadozó könnyû pikkelyvértje (#19916) 1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552)
* 1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507) 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491) * 1 a regenerálódás szöges öve (#24568)
1 a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 1 a sav vándorcsizmája (#26771) 1 a sebesség utazóköpenye (#13286)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) 1 a sólyom szárnyas sisakja (#29427)
1 a sólyom vándorcsizmája (#29471) 1 a sün kék köpenye (#24987) * 1 a sün kerek pajzsa (#24911)
1 a sün könnyû láncinge (#24881) 1 a sün szárnyas sisakja (#24927) 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
1 a szívósság sárga öve (#14667) 1 a természet díszes fejpántja (#16856) 1 a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701)
1 a tudás átlátszó köntöse (#2052) 1 a tudás díszes pikkelyvértje (#1917) 1 a túlélés csontmaszkja (#21342)
1 a tûz sárga öve (#22317) * 1 arany nadrág (#181) 1 az angyalok kék köpenye (#28137)
1 az angyalok nagy pajzsa (#28062) 1 az elefánt csatos öve (#16466) 1 az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302)
1 az elfek fekete csizmája (#10572) 1 az ellenállás csatos öve (#28616) 1 az ellenállás halotti maszkja (#28541)
1 az ellenállás könnyû pikkelyvértje (#28466) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586) 1 az ellenállás vándorcsizmája (#28571)
1 az energia zöld köntöse (#18701) * 1 az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 1 az enyészet halotti maszkja (#23141)
* 1 az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066) 1 az ügyesség kék köpenye (#2487) 1 díszes fejék (#135)
1 ezüst nadrág (#176) 1 fekete nadrág (#171) 1 khaldoran öv (#137)
1 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 villámöv (#172) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus keresztszimbóluma (#17413) 1 a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 1 a bûz jáde karkötõje (#29144)
1 a gladiátor háromszögszimbóluma (#6162) 1 a gyõzelem csepp fülbevalója (#21056) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a káosz bíbor karkötõje (#5754) 1 a káosz korrupt fülbevalója (#16569) 1 a légzés díszes karkötõje (#27792)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a merénylõ díszes karkötõje (#11142)
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a regenerálódás ezüst fülbevalója (#24657) 1 a regenerálódás márványgyûrûje (#24626)
1 a sólyom márványgyûrûje (#29576) 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) * 1 a sün díszes karkötõje (#25092)
1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031) 1 a szellemek kõamulettje (#15146) 1 a szívósság márványgyûrûje (#14726)
2 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás zafírja (#150) 1 a túlélés sárgaréz nyaklánca (#21431)
17869 arany (#1) 1 az angyalok aranyozott fülbevalója (#28258) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elefánt háromszögszimbóluma (#16512) * 1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) 1 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661)
* 1 az energia malachitgyûrûje (#18777) * 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) * 1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532)
1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242) 345 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kristályamulett (#130) 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
7 üvegszimbólum (#138) * 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
3 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 10 fekete dukát (#218)
10 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 nekrofun medál (#513) 1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8)
5 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gólem hosszúkardja (#8517) 1 a káosz pulzáló tõre (#22914) 1 a káosz rémületes lándzsája (#15744)
2 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a mágia könnyû íja (#3521) 1 a mágus rövid tõre (#10302)
* 1 a regenerálódás fogazott kardja (#24718) * 1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) * 1 a regenerálódás hosszúkardja (#24717)
* 1 a regenerálódás rövid tõre (#24702) * 1 a regenerálódás vívótõre (#24703) 1 a remete gyalogos lándzsája (#12582)
1 a sólyom hosszú íja (#29622) 1 a sün csonttõre (#25151) 1 a szívósság görbekardja (#14816)
1 a szívósság hosszú íja (#14772) 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002) 1 az angyalok hosszú íja (#28272)
1 az élet hosszú lándzsája (#5383) 1 az ellenállás csonttõre (#28751) 1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782)
1 az ellenállás hosszúkardja (#28767) 1 az erõ görbekardja (#1766) 1 hosszú lándzsa (#1333)
9 sziklarepesz (#13) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
2 csapdaészlelés itala (#65) 50 csótányláb (#25) 25 elfu moha (#33)
18 elonotichlan (#31) 40 gyilkos boróka (#27) 8 hatalom kék itala (#58)
26 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
3 kalmárok itala (#66) 2 kincskeresés itala (#64) 49 liánvirág (#24)
36 mátekel gomba (#21) 20 mézfû (#29) 47 mitulen fû (#20)
2 muskil (#37) 2 õsmágus szájvize (#69) 37 ragálygomba (#26)
16 rémcserje (#34) 28 sárkányvirág (#32) 42 sötét mák (#23)
7 szemani gomba (#36) 22 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
13 velparaj (#35) 3 waarkin (#38) 59 winropu moha (#22)
6 xita uborka (#39) 3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 5 bolhedor szárny (#15) 21 ekinda haj (#147)
18 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 11 káoszkígyó pikkely (#230)
2 lemúr hártya (#161) 23 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 17 nohnetár gumó (#212) 7 nordkristály (#146)
196 õsi relikvia (#17) 4 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229) 1 szirénhaj (#293)
8 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün pajzsa #24910 (3), a bûz barbár lándzsája #29231 (5), az angyalok nagy pajzsa #28062 (9), a tolvaj ónix karkötõje #9343 (14), az enyészet vassisakja #23126 (5), az enyészet díszes pikkelyvértje #23067 (10), az óriás sárga öve #8817 (11), a bûz halotti maszkja #28991 (5), a bûz halotti maszkja #28991 (5), a sün kõamulettje #25046 (5), az enyészet gyûrûje #23275 (3), a természet sárgaréz nyaklánca #16931 (9), a sav díszes karkötõje #26892 (9), a ragadozó háromszögszimbóluma #20112 (11), a sün malachit karkötõje #25091 (5), az enyészet sárgaréz nyaklánca #23231 (5), a regenerálódás malachitgyûrûje #24627 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 683 arany (#1), 17 drágakõ (#2), 1 yeti csont (#160), 1 patkányfog (#270), 1 sárkányvirág (#32), 2 xita uborka (#39), 1 a bûz jáde karkötõje (#29144), 1 hónakkupók (#30), 6 õsi relikvia (#17), 1 mézfû (#29), 1 xenópete (#278), 1 hosszú lándzsa (#1333), 1 szójer csáprágó (#231), 1 az erõ görbekardja (#1766), 1 waarkin (#38), 1 a gólem hosszúkardja (#8517), 6 sziklarepesz (#13), 1 a káosz hercegi köpenye (#24099), 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002), 1 szárnyas sisak (#1077), 1 a tûz sárga öve (#22317), 1 szirénhaj (#293), 1 a káosz éjfekete pajzsa (#7374), 1 a káosz papjának csizmája (#19134).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kincskeresés itala (#64), 1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627), 1 az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231), 3 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DT'AZZRAX, ÉBEN ÍJÁSZ (299. LÉNY)
Dt'azzrax és Med'amhanax a Dezzrok sötét elf ház fejei, fajuk legkiválóbb harcosai. Kedvenc taktikájuk, hogy ellenfeleiket mágiával mozgásképtelenné teszik, és ezután gyilkos íjukkal kedvükre agyonnyilazzák. A két fivér annyira egyforma, hogy még más sötét elfek sem tudják õket megkülönböztetni, nemhogy te - így aztán az egyszerûség kedvéért mindkettõjüket Dt'Azzraxnak fogod hívni, már ha éppen beszélgetésre kerülne sor, ami ugye nem túl valószínû...



SZIRÉN FATTYÚ (223. LÉNY)
A szirének a mágia mesterei, pusztán hangjukkal képesek bármely halandót elbûvölni és szolgálatukra kényszeríteni. Ha az áldozat egy férfi, akkor ez a szolgálat gyakran... khm... nem annyira kellemetlen, kivéve azt az apróságot, hogy a szirének a nász után elpusztítják az immár hasznavehetetlen hímet. Az ilyen rövidtávú párkapcsolatok eredményeképp születik meg a félig szirén félig galetki fattyú, amely ugyan nem rendelkezik akkora mágikus képességekkel, mint anyja, azonban épp elég gyûlölet lakozik benne a galetkik iránt, akik torzszülöttként kezelik, hogy ezt a keveset is megfelelõ fegyverré kovácsolja. És persze sosincsenek egyedül, sokszor egy elbájolt, nyáladzó orgling szolgálja õket...



PIROMANCER (214. LÉNY)
Lángoló hajú, égõ szemû, tûztestû mágiahasználók a tûz elemi síkjáról. A Hegy mélyén bugyogó lávakatlanokat használják kapukként, hogy erre a világra lépjenek. A tûzleheletre specializált karaktereknek itt az ideje, hogy elgondolkodjanak egy másodlagos támadási forma elsajátításán - a többieknek pedig a tûzimmunitással kell közelebbi ismeretséget kötniük, ha nem akarnak elevenen elhamvadni. A piromancer speciális képessége az immoláció - az ellenfelébõl áradó bûzös gázokat - ha azok mértéke jelentõs - képes lángra lobbantani, és azt is ellenfelével szembe fordítani. Talán említeni sem kell - kiváló táplálék a piromádok számára.



SÖNTÉS (#63)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Ivó (#13), kutatólabor (#31)
Leírás: A szövetség nõ, ideje az ivótokat is nagyobbra cserélni. Na nem mintha nem felelne meg a régi, de új igényeitek lettek. A több vendég több munkát is jelent a kocsmárosnak. Fizethettek neki többet is, de inkább úgy gondoltátok, hogy mindig besegít valamelyikõtök a munkájába. Nem is, rossz még egy kis pénzt is keresel. Persze akinek nem tetszik, hogy felszolgál a barátainak... Az iszogatáshoz továbbra is az ivót kell látogatni, ha a söntésbe mész be (BSZ 63) munkát vállalsz, 10 TVP munkáért szint x 20 aranyat kaphatsz.



SZIRÉNHAJ (293. TÁRGY)
A szirének haja sokak szerint mágikus adottságokkal rendelkezik, a különbözõ bûbájvarázslatok ereje sokkal nagyobb, ha szirénhajat használsz komponensként. Te magad ugyan nem tudod, hogyan is kell komponenst használni egy varázslathoz, de az biztos, hogy a kereskedõtõl valószínûleg jó árat kapsz érte.



SÖTÉT ELF ÍJÁSZ (225. LÉNY)
Már korábban is tudtad, hogy a sötét elfek veszélyes ellenfelek, ravaszak, intelligensek, jól ismerik a mélység járatait és gyûlölik a galetkiket. De hogy ugyanolyan jól kezeljék a lõfegyvert, mint a legjobb galetki íjászok, és emellett még mágikus képességei sem elhanyagolhatóak... Egyértelmû, hogy a pókimádó ocsmány faj csakis azért nem uralja a Hegyet, mert még egymással is folyton marakszanak. Egyre több híresztelést hallasz a sötét elfek titkos városáról mélyen, a Hegy alatt. Vajon miféle misztikus kincseket és elképzelhetetlen kalandokat rejthet ez a település, amely valószínûleg már a Számûzetés kezdete elõtt is több száz, vagy talán több ezer évvel létezett?




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.