Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Méonech fürkész
Küldd el képeslapként!
"A szkritterek közül talán a legártalmatlanabb ez a kis testű méonech. Nagy szemei, hosszú antennái és fürge mozgása alapján a tudósok a szkritter boly felderítőinek vélik. Vigyázz - ha a fürkész elmenekül, érkezésedről hírt visza a bolyba, és akkor hamarosan sokkal keményebb ellenfelekre számíthatsz!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 07:30:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5944-461

Karakterszám: 5944 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 461 Játékhét: 473
E forduló ára: 16 zs. Maradék zseton: 428
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. feb. 17. 9h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2017. feb. 18.

E-mail!

CSILLAGFÉNY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. (hírneve 27223.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 13.* Muadib pszionikus küzdelemben diadalt aratott Shackallor felett. *feb. 13.* Muadib és Sir Barracuda pszi párbajt vívtak. Muadib került ki gyõztesen. *feb. 13.* Muadib elsõként ért el 174-es vastag bõr tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 13.* Csillag és Sam megküzdöttek egymással, és Csillag gyõzött. *feb. 14.* Agresszivit kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *feb. 15.* Snicket kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Ezen a héten a banktól 950 arany kamatot kaptál a betéted után.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 576.
[290 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 3 haszontalan vacak.

kno 3 100 3. képességre 100 képességpont
Elköltesz 100 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 49!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz 2 10 73 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Közben ellazítod magad a meditációs szobában. ( +1 varázslatszint, +2 áttörés.) Iszogatsz egy kis bort a borospincében... hukk! (+2 erõ.) ( +2 vastag bõr, +2 rezisztencia, +2 meggyõzõkészség, +2 vezetõkészség (-1 ügyesség.) (-1 gyorsaság.).) Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a mesterek tornyában edzel. (+25% támadás, +12 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szaunázol egy kicsit. Fantasztikus érzés! (+2 minden elemi immunitásodra.) Tüskéidet és fegyvereidet a fenõgépnél élesíted (+4 fegyver sebzés). ( +3 tüskés bõr.) Megfürdesz a medencében, amely az óriásnövés termében található. Tested megduzzad! (+15 méret kör végéig.) Kikölcsönzöl egy szimpatikus álruhát. (+2 álcázás, +2 lopakodás) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Meglátogatod a szövetség kertjét. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 4 fekete spárgát. Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Kicseréled tapasztalataidat a tolvajcéhben (+2 lopás, +2 csapdaészlelés). Betérsz az ivóba egy pofa jéghideg sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

be 9 2 99 5 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod, hogy fiatalodni szeretnél. Nincs szükséged fiatalításra. De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

hh 517 0 52 több tárgyat használ
[H 517 0:] Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[H 52 0:] Felhörpintesz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

e 9 90 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 90% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
mak 4 4. makró definiálása/hívása

v 256 37245 256. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tudattágítást. Testedet átjárja a Tyrex obszidián karkötõje energiája. (-54 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

vv 261 154 176 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Elõhívsz egy szörnyismeret varázslatot. (-53 vp.)
[V 154 0 0:] Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+79% védekezés.) (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-54 vp.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

v 265 520 265. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy torzszülött észlelését. Ellenfeleid 2 törpe bányász (#520) [aura: imm.mérg.gázra: 17, hidegimmunitás: 17.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. törpe bányászt. A 2. törpe bányász közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. törpe bányász odajön hozzád. Az 1. törpe bányászt próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (168 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (142 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (110 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A hasát célzod jobb lábaddal. (110 ép-t sebeztél). Támadod a 2. törpe bányászt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (113 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Ostorként csattantasz farkaddal. (113 ép-t sebeztél). Az 1. törpe bányász kileheli lelkét. A 2. törpe bányász rád támad. Törpe csákánnyal támad. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. törpe bányászt. Odakensz neki bal mancsoddal. (145 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (112 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (113 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (116 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lesújtasz farkaddal. (116 ép-t sebeztél). A 2. törpe bányász hörögve elterül.
[A csatában összesen 1123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 4 törpe csákány, 10 drágakõ és 90 arany. (-31 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 4 törpe csákány.

bb 16 16 4 9 22 több épület meglátogatása
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Juss el a Legendák Városáig a Legendák Völgyében!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hegyrengetõ nyálka. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Klánunk varázshasználói egyre inkább elmaradnak a többi klán mögött. Ez tûrhetetlen! Közös összefogásra van szükség ahhoz, hogy ne veszítsük el vezetõ pozíciónkat. Neked mindössze egy varázskõvel kell hozzájárulnod az akcióhoz.

[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hozz egy varázskövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Eljött az ideje, hogy megkapd a klán leghatalmasabb jutalmát, a Torz epikus szimbólumot. Ehhez azonban rátermettségedet kell bizonyítanod. Ha készen állsz, add ki a KK 95 parancsot!

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Gomex apró nagyon izgatottnak látszik, amikor felkeresed.
- Csillagfény, a múltkori kis kirándulásodból hihetetlenül sokat tanultunk a szkritterekrõl! És ha mindez még nem elég, Toraskha atya a templomból megosztotta velünk a felfedezésüket, ami talán még nagyobb volumenû. Úgy tûnik, hogy a szkritter egy hihetetlenül õsi faj, amely évezredes álmát aludta a föld alatt, arra várva, igen, csakis arra várva, hogy eljöjjön a nap, amikor beteljesíthetik céljukat! A kutatások jelenleg is folynak, de mindnyájan azt reméljük, hogy az õsi istenek elõre látták a jövõt, és elõkészítettek nekünk egy fegyvert, amely segítségével legyõzhetjük az Ellenséget. Persze mindez csak spekuláció, és számos további kérdést vet fel, mégha igaz is. Mert vajon hogyan szerezhetjük meg az irányítást e lények fölött? Nyilvánvalóan, kell lennie valamilyen nyilvánvaló módnak, ami számunkra is érthetõ. Sokan azt javasolták, kutassuk át a bolyt valamiféle speciális szerkezet vagy mágikus eszköz után. Szerintem viszont ennél egyszerûbb a dolog. A szkritterekkel ugyan még nem tudtunk kommunikálni, de egészen biztos vagyok benne, hogy lehet. Akkor pedig tegyük meg! Ha valaki, akkor a királynõ biztosan tisztában van küldetésük lényegével. Keresd meg ismét a királynõt, és találj rá módot, hogy kommunikáljunk vele!
Bambán nézel. Hogy mi? Hogy neked kell a teljes galetki faj fennmaradásának a kulcsát a kezedbe venned? Hogy te legyél az elsõ mártír a királynõvel való kommunikációs próbálkozások történetében? Végül a csendet Gomex apó töri meg.
- A szemedben halványi kétkedést látok... Nos, ne aggódj! Elõször is, ellátunk egy õsi mágikus eszközzel, amelyet a régiek egyszerûen csak DEMnek hívtak. Abban a pillanatban, hogy életed erõszakos halállal érne véget, a DEM megment, elteleportál a helyszínrõl! Másodszor is, kíséretet kapsz magad mellé, akadémiánk legkiválóbb tudósa, Mitexi Barnabás fog veled tartani, az idegen fajjal való kommunikáció is rá hárul, neked csak a kíséretet és a védelmet kell biztosítanod. És hogy vonzóbbá tegyem a dolgot - ha végül megtaláljuk a megoldást a szkritterek irányításához, olyan relikviát kapsz tõlünk jutalmul, amelyért még a császár kegyencei is megirigyelnek! (22. kaland, összesen 125 TVP-t igényel.)

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Toraskha atya láthatóan ideges, de ennek ellenére fogad téged.
- Csillagfény! A szolgálat, amit tettél nekünk a legutóbbi küldetés során, óriási volt. Mégis, most akadt egy problémánk. Mi kiderítjük, hogy a szkritterek jelentik jövõnk kulcsát, a Hegy legértékesebb, és legvédelmezendõbb életformái, erre az az elmebeteg Noxtari Anethen szabotázsakciókat indít a boly ellen, és nem kétséges, hogy háborúra készül a szkritterek ellen! - igyekszel minél kisebbre összehúzni magad, hiszen te is ludasnak érzed magad a dologban. - Azonnal tennünk kell valamit, mielõtt túl késõ lesz! Szerencsére, már ki is találtam valamit. Persze, a leglogikusabb lépés, hogy felkeresem a helytartót, és meggyõzöm, nem mûködött. De van célravezetõbb út is... Gomex apótól kaptam egy igencsak varázslatot, amivel egy beleegyezõ célpontot szkritterré tudok változtatni. Ha elmondasz egy szellemidézést, amíg szkritteré vagy változva, és megjelensz a helytartó álmában, nos, az szerintem igen meggyõzõ tud lenni!
- Jól értem, azt akarja, csapjuk be a helytartót, hogy azt higgye, egy szkritter õsszellem jelent meg neki?
- Pontosan!
Hmmm... most erõs kétségek támadtak benned a fajod vallásának egyéb alappilléreivel kapcsolatban. De nagyon reméled, hogy azok nem hasonló hazugságokból épülnek fel. Mindenesetre, a papságnak nincsenek gátlásai, láthatóan, a cél szentesíti az eszközt. Mondjuk, ezzel a céllal most te is egyetértesz, ha az õs igazat mondott (és nem volt ehhez hasonló humbug), akkor a szkrittereket nem irtani kéne, hanem valahogy kapcsolatot teremteni velük.
- Ja, még egy dolog - teszi hozzá Toraskha. - Egy ilyen... jelenés annál meggyõzõbb, minél több érzéket támad egyszerre. A hang- és képhatást szaghatással is kísérned kell. Legegyszerûbb talán, ha elégetsz egy nagy csomó szkritter kitinpáncélt, az megfelelõ hangulatot ad...
- De hát a szellemidézés képes lenne szagokat is továbbítani?
- Bizonyám, ha megfelelõ szinten ismered! (24. kaland, összesen 85 TVP-t igényel. Legalább 14. szintû szellemidézésre lesz szükséged.)

[be 22:] Meglátogatod az epikus arénát. Igazi monstrum ez az épület, a szint büszkesége. Ez egyfajta végsõ teszt a galetkik számára, hogy készen állnak-e az Ellenség kihívására. Ki kell fizetned a belép‹t, ami 1500 arany. Most pedig kezdõdhet a küzdelem! Szobormerev arccal várakozol a porondon. Ellenfeleid egy ködös kivetülés (#525) [aura: 32-es méretû 28-as szintû jobb karom, 42-es energiaszívás, mágia: 33.], egy vibráló õsklinoch (#612) [aura: mágia: 62, méret: 1472.] és 2 klinoch lárva (#611) [aura: 16-os méretû 24-es szintû fog, 12-es méretû 24-es szintû farok, 22-es sebzõ méreg, 16-os méretû 24-es szintû fog, 22-es bénító méreg.]. [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A vibráló õsklinoch feléd mozog. Megindulsz a 2. klinoch lárva felé. Már ott is vagy! A ködös kivetülés feléd rohan. A 2. klinoch lárva máris elõtted terem! Az 1. klinoch lárva feléd mozog. A vibráló õsklinoch téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (216 ép-t sebzõdtél). Támadod a 2. klinoch lárvát. Odacsapsz bal mancsoddal. (166 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod megmarni. (131 ép-t sebeztél). Mérgezed! Megtámadod a ködös kivetülést. Rávágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. Ez mellément. Felé döfsz bal karmoddal. Félrehajolt. Ostorként csattantasz farkaddal. Mellétrafáltál. A 2. klinoch lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. A ködös kivetülés rád veti magát. A ködös kivetülés mérgezõ gázt fúj rád. (52 ép-t sebzõdtél). Feléd döf szellemszerû jobb karmával. Félrehajoltál. Rád vág szellemszerû bal karmával. Mellé! Az 1. klinoch lárva rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lecsap rád farkával. Mellé! Regenerálsz (+88 ép)
*** 2. KÖR *** A vibráló õsklinoch rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (221 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. klinoch lárvát. Odakensz neki bal mancsoddal. (162 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A fogaiddal támadsz. (127 ép-t sebeztél). Mérgezed! Támadod a ködös kivetülést. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Ez mellément. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. Fürgén elhajolt. Felé ütsz bal karmoddal. Félrehajolt. Ostorként csattantasz farkaddal. El sem találtad. Az 1. klinoch lárva kileheli lelkét. A ködös kivetülés rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (53 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked szellemszerû jobb karmával. Ez mellément. Lecsap rád szellemszerû bal karmával. Elhibázta. Regenerálsz (+88 ép)
*** 3. KÖR *** A vibráló õsklinoch téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (230 ép-t sebzõdtél). A ködös kivetülést próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (298 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (49 sebzés). Benyomsz egyet bal mancsoddal. Mellé! A ködös kivetülés rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (51 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít szellemszerû jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt szellemszerû bal karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+88 ép)
*** 4. KÖR *** A vibráló õsklinoch téged támad. A vibráló õsklinoch tüzet lehel rád. (231 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 910 sebzést okoztál, és 1083 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy! Ellátnak az ispotályban. (+375 életpont.)
(Feltételes gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

kk 95 klánküldetés
(95. kaland:) Alaposan kialudtad magad, és rengeteget edzetted magad, hogy a klán epikus megmérettetésén helyt tudj állni. Mégis, rettenetesen izgulsz, félsz a kudarctól. A megadott idõben felkeresed a klánod épületét. Elõször is, be kell mutatnod a Förtelmes Maszkot, csak akkor engednek be, ha nálad van. Kiveszel a zsákból 1 Förtelmes maszkot.
[Tárgyhasználat: Förtelmes maszk]
Az õr biccent, beléphetsz. Egy nagy terembe kísérnek, ahol a klán vezetõi várnak rád. Elsápadsz, ahogy a nagyhatalmú galetkiket méregeted. Számos végtagjuk döbbenetes relikviákkal van borítva, testük olyan fejlesztések nyomát viseli, amelyekrõl te még csak nem is álmodhatsz. Szertartásosan üdvözlöd õket, mire egyikük, valószínûleg a vezetõ, megszólal, beszélni kezd a próbáról. Szavai érzelemmentesek, de mégis, egyfajta elfogultságot érzel mögötte. Ráébredsz, hogy megbecsült tagja vagy a klánnak, szeretet vesz körül, és a klán vezetõi szeretnék, ha sikerrel járnál. Ez új erõt ad, önbizalmad megnõ. Az elsõ feladat állóképességedet, egészségedet teszi próbára. A terem körülötted kitágul, a bírák eltûnnek, egy veremben vagy. Dögszag terjeng, vérszívó rovarok köröznek a levegõben, és ahogy megpillantanak, támadást indítanak.
[Egészség próba 50-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] (+15% lélekenergia)
Hessegeted õket, sokat agyonütsz, és próbálod elviselni a csípéseiket. A bûz is zavar, de ahogy múlik az idõ, a rovarok támadását megszokod, már nem érdekel az egész. Ekkor új probléma jön: az éhség és szomjúság. Algás vizû patak csörgedezik át a termen, visszataszító szaga van, de iszol belõle. Az elpusztított rovarokat eszed, hogy életben maradj. Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ múlik el, mikor egyszercsak a terem eltûnik, és újra az eredeti szobában állsz, a bírák elõtt, sértetlenül.
- Sikerrel jártál! - gratulálnak. A következõ feladat harci jártasságodat teszi próbára. Ellenfeleid egy quwarg berzerker (#431) [aura: rezisztencia: 27, 21-es méretû 26-os szintû csáprágó, 18-as roncsolás, 25-ös méretû 28-as szintû csáprágó, 20-as roncsolás.], egy sógólem (#432) [aura: 26-os méretû 30-as szintû jobb mancs, 32-es sebzõ méreg, 26-os méretû 30-as szintû bal mancs, 32-es sebzõ méreg.] és egy quwarg testõr (#377) [aura: gyorsaság: 28, egészség: 38, vastag bõr: 42.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg testõr felé. Már ott is vagy! A quwarg berzerker feléd mozog. A quwarg testõr közelebb jön, hogy támadhasson. A sógólem feléd rohan. A quwarg testõrt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (293 ép-t sebeztél). Illatozol (47 sebzés). Odaütsz bal mancsoddal. (110 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Támadod a quwarg berzerkert. A quwarg testõr halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg berzerker téged támad. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megpróbál megmarni. Félrehajoltál. A csáprágójával támad. Félrehajoltál. A sógólem téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Benyom neked bal mancsával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+23 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a sógólemet. Odakensz neki bal mancsoddal. (157 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Acsarogva harapni próbálsz. (128 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (108 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+79%). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (113 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (115 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Támadod a quwarg berzerkert. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (73 ép-t sebeztél). A sógólem holtan terül el. A quwarg berzerker rád támad. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Csáprágójával mar. El sem talált, haha. Csáprágójával agresszívan harap. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a quwarg berzerkert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (285 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (52 sebzés). Odaütsz bal mancsoddal. (100 ép-t sebeztél). A quwarg berzerker halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 1581 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami az elektromosság aranyozott fülbevalója, 2 sótömb, egy csontamulett, 7 drágakõ, 144 arany és egy haszontalan vacak.
A bírák csendben tisztelegnek tudásod elõtt. Hátra van még a harmadik próba.
- Nemcsak szélsõséges mutációkra kell, hogy képes legyél, de ha szükséges, gyorsan kell tudnod csinálni. Nem is tudod elképzelni, milyen gyorsan...
A terem eltûnik, és az arénában találod magad. Három torzszülött csörtet feléd - egy hatalmas elementál fatty, egy kõbõrû gólem, és egy nyúlánk, áttetszõ lény. Gyorsan kell adaptálnod a tested, akkor is, ha tudod, amit itt látsz, nem valóság...
[Transzformáció próba 40-es küszöbre: 22 hõsiesség pont árán sikeres] (+15% lélekenergia)
Elsõként az elementál ér oda hozzád sejtjeidet átalakítod, hihetetlen elemi immunitással ruházva fel õket. A fatty leheletei ártalmatlanul csapódnak neked. Néhány csapással kivégzed, és ekkor odaér a gólem. Bõrödet megvastagítod, sikamlóssá teszed. A gólem lesújt, de ütése mindig csak lecsúszik, és nem okoz komoly sebet. Az áttetszõ lény eddig érdeklõdéssel figyelte a csatát, de most akcióba lendül. Csápjai kékes fénnyel kezdenek izzani, varázsolni készül. Megadod a kegyelemdöfést a gólemnek, és aztán ismét átrendezed a sejtstruktúrádat, úgy, hogy képes legyen elvezetni a beléd csapódó mágikus energiákat. És jól is teszed, mert egy irtóztató erejû lélekfacsarás sújt le rád. Még így is megviseli a szervezetedet. A lény hihetetlenül néz rád, hogy életben maradtál, de ekkor ott teremsz mellette, és összeroppantod törékeny testét.
Egyet pislogsz, és ismét a teremben állsz, a bírák elõtt.
- Hogy... hogyan lehetséges? Képes lehet erre egy mutáns, amit most csináltam?
A bírák mosolyognak, biccentenek.
- Még többre is, még többre is! - mondja a fõbíra. - de addig még nagy utat kell megtenned. Sikerrel jártál! Most már csak az utolsó lépés van hátra - el kell készítened az epikus tárgyat. Ha megfelelõen elõrelátó és bölcs tagja voltál a klánnak, tudtad elõre, hogy mit kell ehhez magaddal hoznod: egy legendás tókent, öt relikviaszilánkot, és egy õsi varázsfigurát.
[Tárgyhasználat: 1 legendás tóken]
[Tárgyhasználat: 1 relikviaszilánk]
[Tárgyhasználat: 1 õsi varázsfigura]
[Tárgyhasználat: 1 Förtelmes maszk]
Összekapcsolódik elméd a bírákkal, és az alkotóelemeket együtt szétbontjátok, majd újra összerakjátok. A Förtelmes Maszk a végére izzik, önálló akaratra tesz szert. Amikor elszakadsz, a maszk a kezedben van, és beszél hozzád.
- Üdvözöllek gazdám. Megtisztel, hogy szolgálhatlak.
A bírák mélyen meghajolnak elõtted. Klánod legnagyobb hatalmú tagjai közé emelkedtél. [ld. enc.]
(+10 képességpont.) (+5 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 bal mancs szakértelem; [155 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 2 sótömb, 1 haszontalan vacak.

mak 5 5. makró definiálása/hívása

szh 1 2 3 4 5 6 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A sziklaóriás harcolni fog. A kõtroll harcolni fog. A kék-vörös atya harcolni fog. A szélfivér harcolni fog. Az orgling mókamester harcolni fog. A morfinder telep nem hajlandó harcolni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (477. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elemi gombát. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Virgonca Targonca, egy sárga alapon átlósan fekete csíkozású, robosztus alkatú férfi. [aura: 5-ös villámpajzs, lopakodás: 18.] A Tisztogatók klánjának ében halálmester rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt. A következõket látod nála: lidérc karvédõ, óriás fülbevaló, troglodita amulett, szent templomi süveg, sötét elf rejtõköpeny, xenomorf csuklópánt, szkritter karvédõ, multizoid hólyag, arany orgling fétis, aréna holdkõ érme, a Pusztítás Gyûrûje, szikrázó póráz, xenóbõr karkötõ, krakolich karkötõ, kvatáns fókusz, spanyolcsizma, Héteoszix nyaklánca, toronyõr gyûrû, Monguz karkötõje, behemótok pajzsa, a királynõ karkötõje, a vitalitás gyûrûje, a Becsület gyûrûje, Gintak kitinvértje, Firandi kesztyûje, áldozótõr, Crouveaux gyûrûje, vortex gyémánt, berzerker öv, Batiz gyûrûje. Virgonca Targonca körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+20% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a sünmedve itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 1 elemi gomba.

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 8 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (315. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy sötét elf felderítõ (#518) [aura: rezisztencia: 82, lopakodás: 10.], egy klónmágus (#514) [aura: imm. méregre: 32, gyorsaság: 34, savimmunitás: 27.] és egy klónozott tanítvány (#515) [aura: rezisztencia: 8, 12-es méretû 10-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) A halál fekete íjával meglõ téged a sötét elf felderítõ. (9 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A szélfivér a klónozott tanítványt próbálja távolról eltalálni. (6 lövéssel 255 ép-t sebzett.) A klónozott tanítvány halálhörgés közepette a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, a klónmágus elvarázsol egy klónozást. A sötét elf felderítõ lassan felveszi Csillagfény alakját. A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. ( +38 tûzimmunitás, +38 hidegimmunitás, +38 savimmunitás, +38 elkt.immunitás, +38 imm.mérg.gázra.) A kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 9 életpontot. A sziklaóriás visszanyer 2 életpontot. A kõtroll visszanyer 2 életpontot. A kék-vörös atya visszanyer 2 életpontot. A szélfivér gyógyul 2 ép-t. Gyógyítja az orgling mókamestert (+2 ép). Az orgling mókamester a sötét elf felderítõ felé mozog. A sziklaóriás a klónmágus felé mozog. A kõtroll megközelíti a sötét elf felderítõt. Az orgling mókamester a sötét elf felderítõt támadja. A sziklaóriás a klónmágust támadja. A kõtroll a sötét elf felderítõt támadja.
*** 2. KÖR *** A sötét elf felderítõ varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. A sziklaóriás ellenáll a varázslatnak. A kõtroll ellenáll a varázslatnak. Az orgling mókamester immúnis a varázslatra. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy halál szavát. A klónmágus ellenáll a varázslatnak. (-31 vp.) A kék-vörös atya elmormol egy tûzfal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a klónmágus elvarázsol egy feltámasztást. A klónozott tanítvány visszanyer 225 életpontot. A klónozott tanítvány magához tér. A szélfivér a klónozott tanítvány felé mozog. A klónozott tanítvány a szélfivért rohamozza. A szélfivér és a klónozott tanítvány egymással harcolnak. A sziklaóriás a klónmágust támadja. Az orgling mókamester a sötét elf felderítõt támadja. A kõtroll a sötét elf felderítõt támadja.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy halál szava. A klónmágus rezisztálja. (-31 vp.) A sötét elf felderítõ elmormol egy elektromos kéz varázslatot. A sziklaóriás ellenáll a varázslatnak. A kõtrollt védi rezisztanciája. Az orgling mókamester immúnis a varázslatra. A klónmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy klónozás! A klónozott tanítvány lassan felveszi Csillagfény alakját. A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. A sötét elf felderítõ ellenáll a varázslatnak. A szélfivér és a klónozott tanítvány egymással harcolnak. A sziklaóriás a klónmágust támadja. Az orgling mókamester a sötét elf felderítõt támadja. A sötét elf felderítõ kileheli lelkét. A kõtroll választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy halál szavát. (91 sebzést pajzs fog fel.) A klónmágus hörögve elterül. (-31 vp.) A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. A szélfivér visszanyer 77 életpontot. A sziklaóriás a klónozott tanítványt rohamozza. Az orgling mókamester a klónozott tanítványt rohamozza. A kõtroll elindul a klónozott tanítvány felé. A klónozott tanítvány és a szélfivér egymással harcolnak. A szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. A sziklaóriás a klónozott tanítványt támadja. Az orgling mókamester és a klónozott tanítvány egymással harcolnak. A kõtroll a klónozott tanítványt támadja. A klónozott tanítvány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 414 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklaóriás: 312/16, a kõtroll: 268/0, a kék-vörös atya: 0/0, a szélfivér: 342/311, az orgling mókamester: 674/8.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 164% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a halál fekete íja, 3 ében tündekard, egy nyílpuska, 19 drágakõ, 84 arany és 5 haszontalan vacak. Az orgling mókamester az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, szélfivér újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 63 aranyat.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 1 mitulen fû, 1 a halál fekete íja, 3 ében tündekard, 5 haszontalan vacak, 1 õsi relikvia.

x 8 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tokin kaktuszt. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy klónmágus (#514) [aura: 22-es csontolvadás, hidegimmunitás: 27.], egy klónozott tanítvány (#515) [aura: mágia: 12, elektr.lehelet: 8.] és egy ködös kivetülés (#525) [aura: 32-es méretû 28-as szintû bal karom, 42-es rothasztás, egészség: 27.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) A szélfivér a klónozott tanítványt próbálja távolról eltalálni. (6 lövéssel 260 ép-t sebzett.) A klónozott tanítvány halálos sebet kapva a földre zuhan. Magában motyogva, a klónmágus létrehoz egy klónozást. A ködös kivetülés lassan felveszi Csillagfény alakját. A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! ( +38 tûzimmunitás, +38 hidegimmunitás, +38 savimmunitás, +38 elkt.immunitás, +38 imm.mérg.gázra.) A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. A sziklaóriás gyógyul 16 ép-t. A szélfivér visszanyer 2 életpontot. Gyógyítja az orgling mókamestert (+8 ép). A sziklaóriás elindul a klónmágus felé. Az orgling mókamester elindul a ködös kivetülés felé. A ködös kivetülés a kõtroll felé mozog. A kõtroll a ködös kivetülés felé mozog. A sziklaóriás a klónmágust támadja. Az orgling mókamester a ködös kivetülést támadja. A ködös kivetülés és a kõtroll egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy halál szava! A klónmágus ellenáll a varázslatnak. (-31 vp.) A klónmágus elõhív egy feltámasztás varázslatot. A klónozott tanítvány gyógyul 225 ép-t. A klónozott tanítvány magához tér. A kék-vörös atya ellõ egy tûzfal varázslatot. A szélfivér elindul a klónozott tanítvány felé. A klónozott tanítvány a szélfivér felé mozog. A ködös kivetülés és a kõtroll egymással harcolnak. A szélfivér és a klónozott tanítvány egymással harcolnak. Az orgling mókamester a ködös kivetülést támadja. A sziklaóriás a klónmágust támadja.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy halál szava varázslatot. A klónmágus rezisztálja. (-31 vp.) A klónmágus elmond egy klónozás varázslatot. A klónozott tanítvány lassan felveszi Csillagfény alakját. Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy gyógyító szellõt. A kõtroll gyógyul 68 ép-t. Gyógyítja a szélfivért (+10 ép). A ködös kivetülés és a kõtroll egymással harcolnak. A ködös kivetülés a szélfivért támadja. A kõtroll halálhörgés közepette a földre zuhan. A szélfivér és a klónozott tanítvány egymással harcolnak. Az orgling mókamester és a ködös kivetülés egymással harcolnak. A sziklaóriás a klónmágust támadja.
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy halál szava varázslatot. (91 sebzést pajzs fog fel.) A klónmágus halálos sebet kapva a földre zuhan. (-31 vp.) A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Gyógyítja a szélfivért (+61 ép). A sziklaóriás a ködös kivetülés irányába megy. A klónozott tanítvány és a szélfivér egymással harcolnak. A szélfivér hörögve elterül. A ködös kivetülés és a sziklaóriás egymással harcolnak. Az orgling mókamester a ködös kivetülést támadja.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a sziklaóriást (+74 ép). A klónozott tanítvány irányába mozogsz. Támadod a klónozott tanítványt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (254 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (4 sebzés). Odacsapsz bal mancsoddal. Elkerülte. Az orgling mókamester a ködös kivetülést támadja. A ködös kivetülés holtan terül el. A klónozott tanítvány rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Odacsap neked bal csápjával. El sem talált, haha. A sziklaóriás csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A klónozott tanítvány regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõt. A sziklaóriás visszanyer 48 életpontot. Támadod a klónozott tanítványt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (240 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (4 sebzés). Lesújtasz bal mancsoddal. (133 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A klónozott tanítvány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 952 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sziklaóriás: 240/123, a kõtroll: 0/379, a kék-vörös atya: 0/0, a szélfivér: 348/328, az orgling mókamester: 674/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 153%. Kék-vörös atya 27. szintre lépett! Viszed, ami mozdítható: egy bronz amulett, egy nyílpuska, 254 arany és egy haszontalan vacak. Az orgling mókamester kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+4 õsi relikvia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 1 tokin kaktusz, 1 haszontalan vacak, 4 õsi relikvia.

x 8 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 8 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
z 588 30 437 zenélsz 588. hangszeren 30 TVP-ért
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ftk 1 2 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
dd 278 479 480 több tárgy eldobása
Kidobsz 2 xenópetét. A szemétbe hajítasz 1 duzzadt xenópetét. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

szh 1 2 3 4 5 6 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A sziklaóriás pihenni fog. A kõtroll pihenni fog. A kék-vörös atya pihenni fog. A szélfivér pihenni fog. Az orgling mókamester pihenni fog. A morfinder telep nem hajlandó harcolni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

k 230 489 252 360 kaland elvállalása
(230. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(489. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(252. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(360. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

m 2 6 8336 45 1 12 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
m 8197 3224 3323 3322 4444 115 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
m 4 1 818 800 2223 3422 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
m 2213 25 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

k 13 kaland elvállalása
(13. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

k 22 kaland elvállalása
(22. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

k 24 kaland elvállalása
(24. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

tk 52 732 52. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

pbe 65535 bankba beraksz 65535 aranyat
Beraksz a bankba 10000 aranyat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ee 7 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ve 341 50 vásárlás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
pki 9901 bankból kiveszel 9901 aranyat
Kiveszel a bankból 9901 aranyat. A bank 99 arany költséget számolt fel és vont le a számládról.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-6 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A tökéletesség ébenfa nyílpuskája: értéke 678 arany #21991 (5 dukát), a sebzése 3D7+6. Hatása a képességeidre: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia. A majom lovagi kardja: értéke 434 arany #14369 (3 dukát), a sebzése 2D8+5. Hatása a képességeidre: +8% támadás ezzel a fegyverrel, +4 ügyesség, +6% védekezés. A bérmágus fényes szimbóluma: értéke 429 arany #17414 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +4 mágia, +3 gyorsaság. A pontosság nyársaló lándzsája: értéke 561 arany #4485 (4 dukát), a sebzése 3D8+6. Hatása a képességeidre: +19% támadás ezzel a fegyverrel, -1 gyorsaság. Az erõ ezüst mellvértje: értéke 628 arany #1500 (4 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +26% védekezés, +7 erõ, -4 gyorsaság. A majom árnyéktõre: értéke 603 arany #14355 (4 dukát), a sebzése 3D4+6. A következõ képességeket azonosítod: +15% támadás ezzel a fegyverrel, +4 ügyesség, +8% védekezés, +1 gyorsaság.
A siker aranyveretes öve segítségével 30 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Torzul az idõ (-10 TVP, +1 kno). Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy gólemagyag. Boldogan teszed el. Megfújsz 2 Ezüstmágusok Kürtjét. Elborít a lélekenergia, élvezed, ahogy a meleg áramlat az arcodat simogatja (+13 képességpont.)
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy kifejlett xenomorf (#423) [aura: 16-os méretû 24-es szintû fog, 16-os kontaktméreg, imm.mérg.gázra: 17.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kifejlett xenomorf felé. Már ott is vagy! A kifejlett xenomorf feléd mozog. Megtámadod a kifejlett xenomorfot. Benyomsz neki bal mancsoddal. (127 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) A fogaiddal támadsz. (103 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Rávágsz jobb csápoddal. (86 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+79%). A hasát célzod jobb lábaddal. Nem találtál. Felé ütsz bal karmoddal. (82 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Érintésed rothaszt. Ostorként csattantasz farkaddal. (86 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) A kifejlett xenomorf halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+40 ép)
[A csatában összesen 483 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+152%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 72 arany és 2 haszontalan vacak. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 10% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg bátor hõs (19.90).
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 5463 sebzést okoztál, és 1158 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 36 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 549 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csillagfény, egy harcra kész nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: ragadozók szintje (15. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Kalandor rangod: bátor hõs (19.90). Ez a 461. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 45 (56) / 15.02
[2] IQ: 24 (30) / 4.42
[3] ügyesség: 49 (53) / 32.27
[4] egészség: 51 (56) / 35.45
[5] mágia: 27 (22) / 4.11
[6] gyorsaság: 51 (48) / 23.14
[9] Méret/ép: 575 (788) / 803
Min. méret: 515
Barlangméret: 576
PONTJAID
Varázspont: 821 / 416
Képességpont: 123 / 32%
Hõsi pont: 1939 (99)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 114%
Galetki erõ: 3217 / 1320
Hírnév : 12919
Jóllakottság: 200%
Életkor: 20 / 20
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 246 (0)
Galetki gyõzelmek: 179 (0)
Torzsz. csaták: 6568 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 6030 (5)
Leölt torzszülött: 10932 (14)
Pszi csaták: 214 (0)
Pszi gyõzelmek: 121 (0)
Ájulások száma: 241 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: hegyrengetõ nyálka (111)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 121%-os szorzó. +5 minden végtag speciális képességre. KL 16 {szám} paranccsal a kiadástól számított {szám}. csatában méreted megduplázódik.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le 12 renegát szilmillt! [számláló: 1] 2.) Hozz 3 energiagyûjtõt (nem kell egyszerre leadni)! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 95-ös klánkalandot (KK 95). (összesen 155 TVP-t igényel) [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 79 (129) / 50.35 [11] jéglehelet: 2 (47) / 0.24 [12] savlehelet: 3 (53) / 0
[13] elektr.lehelet: 2 (47) / 0 [14] mérg. lehelet: 2 (47) / 0 [15] regeneráció: 52 (82) / 0.54
[17] vastag bõr: 40 / 1.37 [18] tûzimmunitás: 30 / 0.72 [19] hidegimmunitás: 30 / 1.30
[20] savimmunitás: 30 / 0.62 [21] elkt.immunitás: 30 / 1.46 [22] imm.mérg.gázra: 30 / 0.54
[23] imm.ktkt.méreg: 30 (46) / 0.72 [24] rezisztencia: 50 (61) / 0.56 [25] illat: 30 (33) / 1.26
[26] lõfegyver: 3 (15) / 0.95 [27] imm. méregre: 0 (34) / 0 [31] áttörés: 0 (3) / 0
[33] manaformálás: 0 (11) / 0 [34] párbajozás: 25 / 7.15 [35] inimícia: 0 (3) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 (18) / 3.18 [46] csapdaészlelés: 19 (21) / 4.13 [47] zárnyitás: 19 (21) / 11.21
[48] mászás: 19 (21) / 10.65 [49] rugalmasság: 20 (28) / 0.48 [50] meggyõzõkészség: 24 (32) / 3.38
[51] transzformáció: 14 (16) / 2.32 [52] auraészlelés: 25 (29) / 15.79 [53] ékszerészet: 27 (29) / 0.59
[54] kereskedelem: 21 (23) / 16.31 [55] szívósság: 27 (43) / 2.01 [56] varázsitalfõzés: 12 (14) / 6.69
[57] gyógynövények: 22 (26) / 14.46 [58] nyomkeresés: 22 (24) / 8.99 [59] vezetõkészség: 23 (28) / 10.63
[60] pszi támadás: 21 (24) / 2.72 [61] pszi energia: 46 (48) / 2.95 [62] lopás: 3 (5) / 0.38
[63] éberség: 32 (46) / 7.65 [64] átokszórás: 24 (26) / 7.47 [65] álcázás: 34 (26) / 1.98
[66] lopakodás: 11 (13) / 4.17 [67] régészet: 24 (28) / 7.40 [68] zene: 28 (30) / 22.07
[69] tanulás: 22 (24) / 17.22 [70] idézés: 10 (12) / 2.19 [71] javítás: 4 (6) / 2.18
[72] építés: 26 (32) / 15.71 [73] felderítés: 23 (25) / 14.63 [74] vitalitás: 34 (38) / 1.85

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 50 (55) / 0 [101] szakért.: 40 (42) / 0.06 [102] sebzõ méreg: 40 (52) / 0  
fog [103] méret: 40 (45) / 0 [104] szakért.: 30 (32) / 28.92 [105] sebzõ méreg: 40 (52) / 0  
jobb csáp [106] méret: 40 (45) / 0 [107] szakért.: 30 (32) / 28.83 [108] energiaszívás: 60 (72) / 0  
jobb láb [109] méret: 40 (45) / 0 [110] szakért.: 30 (32) / 28.55 [111] paraliz.méreg: 50 (62) / 0.51  
bal karom [112] méret: 40 (45) / 0 [113] szakért.: 30 (32) / 28.76 [114] rothasztás: 20 (32) / 0  
farok [115] méret: 40 (45) / 0 [116] szakért.: 30 (32) / 28.92 [117] kontaktméreg: 50 (62) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 (7) / 0.89 [32] animáció: 9 (11) / 5.25 [182] azonnali gyógyítás: 1 (3) / 0
[42] csendvarázs: 8 (10) / 0.18 [200] csontolvadás: 1 (3) / 0 [149] dimenziókapu: 20 (22) / 2.27
[11] elektromos kéz: 10 (12) / 1.04 [48] ellenáll.megtörése: 15 (17) / 3.01 [160] esszenciaelnyelés: 6 (8) / 0.18
[29] életszívás: 7 (9) / 1.36 [264] fantomharc: 16 (18) / 0.08 [152] felejtés: 5 (7) / 0.38
[181] feltámasztás: 1 (3) / 0.40 [31] féreg érintése: 1 (3) / 0 [168] fürgülés: 20 (22) / 0.36
[172] gázpajzs: 7 (9) / 0.06 [40] gigaököl: 1 (3) / 0 [204] gondolatolvasás: 16 (18) / 1.19
[17] gránitbõr: 12 (14) / 4.21 [139] gyógyító szellõ: 1 (3) / 0 [269] h.látó vérkutya észlelés: 15 (17) / 9.08
[33] halál csókja: 4 (6) / 0.34 [39] halál szava: 15 (17) / 9.09 [13] jégcsóva: 1 (3) / 0
[217] jégfal: 1 (3) / 0 [163] kineport: 1 (3) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 50 (52) / 2.94
[27] kisebb gyógyítás: 10 (12) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 16 (18) / 2.82 [158] láth. észlelése: 5 (7) / 0.24
[157] láthatatlanság: 18 (20) / 0.48 [246] Martian hatalma: 1 (3) / 0 [165] manafókuszálás: 16 (18) / 0.66
[162] mágikus csapda: 6 (8) / 0 [129] mentális robbanás: 15 (19) / 2.51 [141] mérges csípés: 12 (14) / 0.97
[202] nagyobb életszívás: 1 (3) / 0 [153] nagyobb gyógyítás: 1 (3) / 0 [28] óriáserõ: 1 (3) / 0
[180] õrjöngés: 1 (3) / 0 [38] parancs: 1 (3) / 0 [133] pszi acéltorony: 6 (10) / 0.28
[128] pszi csáp: 19 (23) / 4.97 [171] savpajzs: 6 (8) / 0.06 [161] sebezhetetlenség: 20 (22) / 19.39
[145] sötét halál: 1 (3) / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 8 (12) / 0.74 [159] szellemidézés: 6 (8) / 0.24
[176] szélpajzs: 20 (22) / 9.86 [261] szörnyismeret: 20 (22) / 10.18 [150] tárgyvédelem: 4 (6) / 0
[144] titánok szele: 20 (22) / 4.90 [167] tombolás: 10 (12) / 6.30 [265] torzszülött észlelése: 20 (22) / 9.03
[270] tudati álcázás: 6 / 0 [132] tudati méreg: 30 (34) / 0.92 [256] tudattágítás: 18 (20) / 9.36
[16] tûzpajzs: 1 (3) / 0 [14] vakító fény: 5 (7) / 0.57 [194] vízlélegzés: 6 (8) / 0.72

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (23).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sziklaóriás 275/276 157% 184% 27 / 6 nem harcol
[2] kõtroll 236/0 154% 184% 26 / 25.89 ájult
[3] kék-vörös atya 141/141 157% 184% 27 / 0.20 nem harcol
[4] szélfivér 191/0 139% 184% 27 / 1.91 ájult
[5] orgling mókamester 351/353 157% 200% 27 / 2.85 nem harcol
[6] morfinder telep 1/1 200% 210% 1 / 0 nem harcol
[7] bohócmolad 1/1 200% 210% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2 10 73
be 9 2 99 5
hh 517 0 52
e 9 90
ext
mak 4
2. Makró
p
ism 5
x 8
z 588 30 437
ftk 1 2 4
dd 278 479 480
3. Makró
pbe 65535
ee 7
ve 341 50
pki 9901
4. Makró
v 256 37245
vv 261 154 176
v 265 520
5. Makró
szh 1 2 3 4 5 6
mak 2
szh 1 2 3 4 5 6

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 50.
3: animáció t.var. ha ellenfeled #1904. Prioritás: 105.
4: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 104.
5: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1906. Prioritás: 103.
6: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 50.
7: titánok szele v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150.
8: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 110.
9: tombolás v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 108.
10: feltámasztás t.var. ha ellenfeled #1909. Prioritás: 222.
11: életszívás t.var. ha ellenfeled #1909. Prioritás: 220.
12: halál szava t.var. ha ellenfeled #532. Prioritás: 200.
13: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #532. Prioritás: 205.
14: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1907. Prioritás: 205.
15: halál szava t.var. ha ellenfeled #1907. Prioritás: 200.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), zombi nagymester (#171), lidércszellem (#304), antimágikus puffancs (#475).
1901: orgling hekatomb (#561).
1902: érett protolisk gyermek (#517), Uralkodó (#592).
1904: lidércszellem (#304), szkritter nekromanta (#527), Szteirax, a kegyetlen (#505), Ómen, a fõsámán (#575).
1905: Callodus (#546).
1907: klónmágus (#514), sötét elf papnõ (#619).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 25 1 511 80; VI erõ:150% ép:16%; PV 8 4 5 3; PSZ 53 54 57 73; BA 15024; PTA 129 129 132 132 132; PTB 132 129 132 129 132; I 50 1 50 1; HU 13 6 1000 125; HUA 1 80 96 93;

SPECIALIZÁCIÓD: Torzszülöttek ismerõje. (Immunis vagy a végtag csonkolásra, a rothasztástól kisebb eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellened 50% eséllyel kudarcot vall.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 67.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (2. épület), #13 (1. épület), #17 (8. épület), #20 (3. épület), #22 (4. épület), #24 (9. épület), #52 (20. épület), #230 (459. forduló), #252 (460. forduló), #489 (459. forduló), #360 (460. forduló), #419 (450. forduló), #336 (460. forduló), #477 (461. forduló), #315 (461. forduló), #496 (456. forduló), #232 (460. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5701. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Gommarion. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz díszes köntöse (#29053) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom fekete láncinge (#29384)
1 Armageddon átlátszó köntöse (#44352) 1 az elfek szöges öve (#10618) * 1 Banyapók köpenye (#600)
1 berzerker páncél (#626) 1 erõtér generátor (#676) * 1 Firandi kesztyûje (#625)
* 1 halálóriás tiara (#451) * 2 lidérc karvédõ (#658) 1 méonech tudásgömb (#705)
* 20 nutrítorbõr csizma (#563) * 2 platina nadrág (#186) * 3 szkritter karvédõ (#656)
1 szürke maszk (#1093) * 1 Tlyxcet pajzs (#440) * 1 tükörkarvédõ (#773)
1 vas mellvért (#1048) * 1 woorgard vért (#808) * 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna ónix érme (#441) 1 a balrog gyûrûje (#594) * 2 a Becsület gyûrûje (#506)
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a hõsiesség gyûrûje (#459) * 1 a Pusztítás Gyûrûje (#429)
1 a sün ónixgyûrûje (#25078) 1 a Xenókutatás karkötõje (#279) * 1 adamantit karkötõ (#377)
11261 arany (#1) 1 az elektromosság aranyozott fülbevalója (#27358) * 1 az Érzés Amulettje (#774)
1 az ügyesség fényes szimbóluma (#2564) * 1 az Univerzum karkötõje (#489) 1 bronz amulett (#1198)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 csontamulett (#1197) * 1 Doemon kõkarkötõje (#850)
10149 drágakõ (#2) 1 elementáris karkötõ (#348) 1 Goddak gyûrûje (#690)
4 halhatatlanság gyûrûje (#447) 54 hamis arany (#809) * 1 harcosok talizmánja (#807)
* 1 Itraes karkötõje (#463) * 4 kalandor fülbevaló (#660) 1 kvatáns fókusz (#611)
1 legendás nyaklánc (#633) * 1 myrakoid karkötõ (#425) 1 nilbongi kitûzõ (#311)
6 orgling fétis (#269) * 1 Reménysugár (#545) 3 smaragd karkötõ (#592)
* 11 szent milbani amulett (#568) * 1 topáz melltû (#423) * 2 toronyõr gyûrû (#620)
1 Torz epikus szimbólum (#697) 8 troglodita amulett (#678) 3 Tyrex obszidián karkötõje (#37245)
3 Ugnothroa talizmánja (#602) 1 varázsfejlesztõ fókusz (#455) * 1 vhrathag gömb (#407)
* 1 Vlagyimir gyûrûje (#854) * 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
1 a jóllakottság tükre (#775) 2 a kétségbeesés tegeze (#635) 1 a remete drágaszága (#632)
2 a Tudás Könyve (#527) 1 áldott oprasszum fókusz (#352) 4 arany papi VIP kártya (#659)
567 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 bo'adhun idol (#857)
4 bronz relikformázó (#732) 1 dorony duda (#588) 16 elsõsegély csomag (#619)
1 energia katalizátor (#674) 1 ezüst relikformázó (#733) 2 Ezüstmágusok Kürtje (#538)
1 faragott idol (#282) 130 fekete dukát (#218) 1 feneketlen zsák (#643)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 GEVSZAT tagsági kártya (#665) 1 Harcosok Könyve (#535)
1 idõtorzító kristály (#374) 8 izzó vörös tóken (#623) 2 kincskeresõ kisködmön (#519)
1 Kisebb Zan (#537) 80 kötél (#128) 1 Kronosz kristálya (#703)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 3 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310)
2 Maahradam gyöngye (#596) 1 Mágikus Koponya (#849) 1 Morgan kristálya (#525)
2 Morgan pálcája (#511) 1 nekrofun medál (#513) 2 northeni szütyõ (#552)
7 nyálkafókusz (#419) 2 orvosságos zacskó (#590) 2 õsi varázsfigura (#685)
2 platina tárgyformázó (#725) 9 pszi kõ (#277) 9 relikviaszilánk (#604)
2 Szent Kulacs (#851) 5 Tiume batyuja (#529) 1 TVoreP köve (#772)
2 Urgod kémszeme (#533) 16 varázskõ (#210) 1 Zarknod Szeme (#536)
6 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a káosz bíbor kardja (#5829) 1 a káosz égszínkék íja (#3984) 1 a káosz istennõjének nyílpuskája (#31449)
1 a káosz ragyogó íja (#8484) 1 árnykorbács (#615) 70 gyantakés (#670)
* 1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) 2 nyílpuska (#1285) 3 roncsoló íj (#636)
6 vámpírtõr (#584) 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
38 fekete spárga (#47) 2 haszontalan vacak (#650) 29 hatalom bíbor itala (#77)
1 hatalom kék itala (#58) 21 hõsiesség itala (#52) 114 lila manaital (#83)
55 mágiaellenállás (#76) 75 méregellenállás itala (#51) 3 mored gyökér (#48)
144 nekrofun bimbó (#43) 477 olaj (#415) 1 óriásnövés itala (#60)
53 õsmágus szájvize (#69) 148 parafû (#41) 1 titanit (#702)
3 tûzlehelet itala (#53) 109 üvegcse (#14) 72 vadászok itala (#92)

Egyéb kacatok
11 a halál bére (#679) 25 csigaház (#680) 54 elementális kõzet (#427)
1 gólemagyag (#330) 8 gyanta (#673) 1 kék esszencia (#748)
1 krakolich csont (#397) 2 méonech plazma (#704) 1 ratifikátor agy (#236)
141 szkritter kitinpáncél (#467) 252 szójer csáprágó (#231) 40 troglodita pikkely (#677)
11 üvegdarab (#681)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Bankbetéted: 190000 arany.
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 gólemagyag (#330), 9 haszontalan vacak (#650), 4 fekete spárga (#47), 36 drágakõ (#2), 1 Torz epikus szimbólum (#697), 1 az elektromosság aranyozott fülbevalója (#27358), 1 csontamulett (#1197), 1 bronz amulett (#1198), 2 nyílpuska (#1285), 3 ében tündekard (#132), 4 törpe csákány (#641), 1 elemi gomba (#46), 1 mitulen fû (#20), 1 tokin kaktusz (#40), 5 õsi relikvia (#17), 2 sótömb (#566), 1 a halál fekete íja (#140).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 legendás tóken (#606), 1 varázskõ (#210), 1 relikviaszilánk (#604), 1 õsi varázsfigura (#685), 38 arany (#1), 1 hõsiesség itala (#52), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 xenópete (#278), 1 Förtelmes maszk (#326).

FENEKETLEN ZSÁK


Páncélok, ruhák
1 a Tél aranylánca (#175) 2 a Tél ezüstlánca (#170) 1 aranyozott villámöv (#182)
9 berzerker öv (#562) 1 bohókás szandál (#406) 2 díszes villámöv (#177)
1 Dorka köpenye (#383) 1 elemi mithrilpáncél (#539) 1 ezüst nadrág (#176)
1 Fairlight õssipkája (#547) 2 fekete nadrág (#171) 1 gargantua pókcsatos öv (#188)
1 gyémánt mágusöv (#662) 1 hõsi babérkoszorú (#351) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 Khazidax õskoponyája (#548) 1 krakoch csizma (#312) 5 manókirály korona (#417)
5 morf köpeny (#474) 1 nagyobb jégöv (#185) 1 nefelejcsszínû öv (#553)
5 orgling korona (#450) 4 õspók köpeny (#332) 1 pikkelypáncél (#223)
2 platina villámöv (#187) 6 szent templomi maszk (#232) 1 szent templomi süveg (#647)
1 tükörpajzs (#661) 3 Xantin aranyöve (#179) 2 Xantin bõröve (#169)
1 Zakarum pajzsa (#487)

Ékszerek, kincsek
1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a vitalitás gyûrûje (#470)
1 antimágikus karkötõ (#560) 2 arénamesteri tekercs (#460) 1 az áttörés rubingyûrûje (#378)
1 Callodus legyõzõje (#663) 4 Crouveaux gyûrûje (#473) 1 elementáris kristály (#550)
3 ezüst xenó embléma (#505) 1 galetki érdemérem (#276) 1 háborúba hívás gyûrûje (#558)
1 helytartói pecsétgyûrû (#507) 5 Héteoszix nyaklánca (#561) 1 hókristály (#485)
2 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 Laillia talizmánja (#319) 3 Lidérckirály gyûrûje (#576)
1 manapoid gömb (#549) 108 milbani amulett (#567) 1 multizoid hólyag (#551)
3 pöfetegszív (#418) 1 réz harci gyûrû (#648) 1 romfosztogató karkötõ (#408)
1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd életkõ (#306) 10 szikrázó póráz (#541)
18 üvegszimbólum (#138) 2 vortex gyémánt (#645)

Felszerelés
1 arany tárgyformázó (#724) 1 arany tóken (#764) 83 aréna tóken (#934)
4 bunthar bõrdarab (#515) 1 ezüst tóken (#763) 1 furulya (#167)
2 garling kristály (#209) 1 helytartói jogar (#646) 1 hordozható kemence (#653)
9 idõkristály (#219) 3 javítókalapács (#401) 1 körözõlapok (#652)
4 lant (#166) 5 mágikus apparátus (#414) 8 mágikus nyakörv (#686)
1420 mágikus védõruha (#341) 75 mágustóken (#672) 6 molitár dob (#168)
1 platina kaszinóbérlet (#762) 1 rúvel fókusz (#350) 1 szójer totem (#649)
2 tõzeggránát (#114) 44 vortex szív (#644)

Fegyverek
70 a halál fekete íja (#140) 1 a Kõ Kardja (#216) 30 arénarém karom (#353)
1 az Õsök Szent Kardja (#380) 1 ében nyílpuska (#133) 193 ében tündekard (#132)
4 katonai rombolóíj (#420) 1 kõmûves kalapács (#250) 5 legendás tõr (#413)
1 mesterszakács kanala (#461) 6 sünrája tõr (#564) 210 törpe csákány (#641)

Varázsitalok és füvek
4 a szívósság itala (#115) 28 bolondok itala (#95) 53 bosszantás itala (#81)
47 csapdaészlelés itala (#65) 212 csótányláb (#25) 155 ehorapin (#44)
72 elemi gomba (#46) 9 elemi immunitás itala (#97) 158 elfu moha (#33)
151 elonotichlan (#31) 81 energiaital (#82) 19 fekete gyógyital (#98)
120 féregtüske (#42) 24 fiatalság itala (#96) 127 fulkcin (#45)
21 gázlehelet itala (#57) 105 gránitbõr itala (#110) 175 gyilkos boróka (#27)
1212 haszontalan vacak (#650) 156 hónakkupók (#30) 49 immunitás itala (#71)
5 javítás itala (#108) 55 kalmárok itala (#66) 58 kék manaital (#75)
73 kihívás itala (#68) 40 kincskeresés itala (#64) 153 liánvirág (#24)
70 lordok itala (#90) 214 mátekel gomba (#21) 156 mézfû (#29)
120 mitulen fû (#20) 115 muskil (#37) 79 narancs gyógyital (#80)
2 orgling aranykoktél (#113) 3 orgling fétiskoktél (#112) 87 õsmana itala (#84)
46 pontosság itala (#72) 158 ragálygomba (#26) 154 rémcserje (#34)
139 sárkányvirág (#32) 40 sebezhetetlenség itala (#93) 188 sötét mák (#23)
150 szemani gomba (#36) 167 tejfonál (#28) 2 titánok itala (#100)
148 tokin kaktusz (#40) 46 vasdarab (#642) 13 védõolaj (#99)
176 velparaj (#35) 212 waarkin (#38) 177 winropu moha (#22)
134 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
56 antimágikus plazma (#559) 9 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149)
14 csöpögõ csáp (#334) 16 elektronit (#141) 3 fókuszrubin (#337)
68 gólemagyag (#330) 87 gootarg tüske (#494) 3 húsevõ bibe (#151)
14 káoszkígyó pikkely (#230) 2 kék lélekszilánk (#654) 39 kristályfatty por (#403)
47 maerju koponya (#336) 2 myrakoid váladék (#398) 1 nohnetár gumó (#212)
1 Ödlerk fog (#389) 2004 õsi relikvia (#17) 21 õspók pete (#331)
91 pirgamit (#152) 109 protolisk láb (#640) 151 sótömb (#566)
84 sünrája ikra (#543) 9 szirénhaj (#293) 85 tõzeg (#468)
206 tricix pete (#565) 132 vérkutya trófea (#683) 145 wobramung szív (#469)
10 xorex fûszer (#329)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KLINOCH LÁRVA (611. LÉNY)
A klinochok faja elöregedõben van, ezért különös gonddal védik kicsinyeiket. A régi idõkben egy-egy alkalommal akár több száz klinoch lárva is kikelt a petékbõl, amelyekbõl ha csak néhány maradt életben, akkor is biztosítva volt a faj fennmaradása. Manapság ritkán kerül sor klinoch nászra, és a néhány petébõl jó ha elõmászik egy-két lárva. Ha megölsz egy ilyen lárvát, kihívod az õsklinochok haragját!



TORZ EPIKUS SZIMBÓLUM (697. TÁRGY)
Irtózatos, koncentrált varázsenergiát érzel ebben a tárgyban, amelyet a klánodtól kaptál, és tudod, örökké viselni fogod. A förtelmes maszk minden tulajdonságát örökölte (szolga maxba gyógyítása, gyakrabban jön a dukátkereskedõ, több lélekenergia a véletlenkalandokért, kineport varázslatra +2), de emellett szinte isteni hatalommal ruház fel. Ha pontosan meg akarod tudni, milyen képességeket is ad, AZonosítanod kell.



SÜNMEDVE ITALA (109. TÁRGY)
Ezt a hihetetlen ritkaságú varázsitalt nem valószínû, hogy valaha is képes lesz egy galetki kikotyvasztani. Ennek oka az összetevõk ritkasága, mennyisége és az a tény, hogy senki nem ismeri az ital receptjét. Persze megpróbálkozhatsz kísérletezgetni a sünmedve italával, de az biztos, hogy jobban jársz, ha inkább lenyeled egy különösen nehéz csata elején. Ekkor ugyanis a sünmedve erejét kölcsönzi neked az ital, azaz a csata idejére tüskés bõr szakértelmed megnõ százzal.
Nagy kár, hogy ennek a varázsitalnak a használatát tiltják az olimpián...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.