Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 18:32:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5928-154

Karakterszám: 5928 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 154 Játékhét: 161
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 398
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. feb. 13. 15h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2003. feb. 16.

E-mail!

CY BON TOM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10032.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3426.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 6.* Fixxer szolgálatába állt egy molitár. *feb. 6.* Fixxert kis híján megölte egy monozoid. *feb. 7.* Az Ördög bal keze felköltözött a következõ szintre. *feb. 7.* Leph Arlone a szétszórt és Érctorkú Agmonhefron pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *feb. 10.* Leph Arlone a szétszórt és Hercegnõ pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *feb. 10.* Fenrokhazant Tsinborongi csatában legyõzte Mikanno Hosi Kanpokusant. *feb. 11.* Sziszegõ Szappan mellé szegõdött egy kisebb agyszívó. *feb. 11.* Sziszegõ Szappan mellé szegõdött egy húsevõ növény. *feb. 11.* Pimpinella Ampullina teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 13.* Hercegnõ teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 28.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Olah-Run Door felett. *jan. 28.* Theot majdnem felfalta egy torz orgling. *jan. 28.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort. *jan. 29.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *jan. 30.* Köpködõ Méregzsák és C'Archie pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jan. 30.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Zandert. *jan. 30.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Juan Gomez dela Vega felett. *jan. 31.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Miát. *jan. 31.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *feb. 3.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Smaragdszemû Wyniát.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 415.]

tps 150 150 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 150 TVP-t késõbbi használatra. [150 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

ep 14 75 11 építed a 14. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a jéglehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az istálló építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). [6 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

kno 11 13 11. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 39. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

h 8 1013 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 39. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

le 5741 elrakod az 5741. tárgyat
Leveszed a titán malachit karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

kf 10241 3507 bekészíted az 10241. tárgyat
Felveszed a mágus malachit karkötõjét. Felveszed a mágia ezüst fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

k 25 416 412 kaland elvállalása
(25. kaland:) A felfedezés izgalmától fûtve, együtt indultok Yworlitchhal az asztrális térben. Szavak nélkül kommunikáltok, miközben Yworlitch elmondja, hogy az idõkristályt egy asztrális vortex közelében fedezte fel, és sajnos ott tömegével nyüzsögnek a ragadozók. Keresztül kell verekednetek magatokat rajtuk, ha a kristályt meg akarjátok szerezni. Hamarosan elértek a vortexhez. Fennséges látvány a sárgás színû, lassan forgó porfelhõre emlékeztetõ képzõdmény. Körülötte apró, szürke pöttyög jelzik az apró lények áradatát. Ahogy közeledtek, máris elkezdenek támadni benneteket. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Cy Bon Tom Agyvihar -13 PE (-9)36 (-9)36 Meditátor Pszi acéltorony -9 PE (-7)33 (-13)27
2. Cy Bon Tom Pszi csáp +1 PE (-3)33 (-2)34 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)26 (-1)26
3. Cy Bon Tom Agyvihar -13 PE (-9)24 (-9)25 Meditátor Pszi acéltorony -9 PE (-7)19 (-13)13
4. Cy Bon Tom Pszi csáp +1 PE (-3)21 (-2)23 Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)12 (-1)12
5. Cy Bon Tom Agyvihar -13 PE (-9)12 (-9)14 Meditátor Pszi acéltorony -9 PE (-7)5 (-12)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.)
Látod, hogy a mentát is végzett ellenfelével, egy pszi entitással. Közelebb lebegteg a vortexhez, most már nagyon óvatosan. Persze az éhes ragadozók figyelmét nem tudjátok elkerülni. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy psziklát harcos (#58) [aura: 5-ös agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Cy Bon Tom Agyvihar kudarc (-9)36 (+0)45 Psziklát harcos Mentális robbanás kudarc (-5)40 (+0)30
2. Cy Bon Tom Pszi csáp +8 PE (-3)33 (+0)45 Psziklát harcos Mentális robbanás kudarc (-5)35 (-8)22
3. Cy Bon Tom Agyvihar -20 PE (-9)24 (-10)35 Psziklát harcos Agyvihar -10 PE (-9)26 (-20)2
4. Cy Bon Tom Pszi csáp +8 PE (-3)21 (+3)38 Psziklát harcos Pszi csáp +5 PE (-3)23 (-2)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
Oldalt fordulva még látod, hogy Yworlitch mellett egy psziklát kutató maradványai foszlanak szét. És ekkor megpillantod a csillogó idõkristályt! Tényleg hatalmas mágia lehet az, amely egy tárgyat nemcsak asztrálisan is érzékelhetõvé, hanem meg is foghatóvá tesz. Sajnos, az a karnyújtás, amennyire lebeg tõled, végtelenül távolinak tûnik. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeleid egy pyrk vipera (#54) és egy meditátor (#57).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Cy Bon Tom Agyvihar -20 PE (-13)32 (-4)41 Pyrk vipera Tudati méreg +4 méreg (-6)24 (-20)15 1. Meditátor Pszi acéltorony -9 PE (-7)33 (-13)27 Cy Bon Tom Agyvihar -13 PE (+0)32 (-9)32
2. Cy Bon Tom Pszi csáp kudarc (-9)23 (-6)26 Pyrk vipera Tudati méreg +2 méreg (-6)18 (+0)15 2. Meditátor Pszi acéltorony -3 PE (-7)26 (-1)26 Cy Bon Tom Pszi csáp +1 PE (+0)23 (-3)23
3. Cy Bon Tom Agyvihar -16 PE (-15)8 (-15)8 Pyrk vipera Pszi acéltorony -9 PE (-7)11 (-15)0 3. Meditátor Pszi acéltorony -9 PE (-7)19 (-13)13 Cy Bon Tom Agyvihar -13 PE (+0)8 (-8)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.)
(416. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped. A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó kis játék!
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Felemelsz egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba, feltárul egy rejtekajtó. A falon egy csomó kapcsolót és mozgó szájakat látsz. Az egyik azt állítja, hogy a szemben levõ néha hazudik, a másik azt mondja, hogy minden második száj igazat mond. A többi száj is mindenfélét hablatyol.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Lassan kikövetkezteted, hogy melyik száj mond igazat, és melyik nem. Így tudod meg, hogy a kapcsolókat milyen állásba kell állítani, hogy továbbjuthass. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a káosz fejedelmének csizmája és a káosz furcsa karkötõje. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(412. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. A kronorém ellenáll a varázslatnak. Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A kétfejû patkány a kronorém irányába megy. A kronorém megközelíti a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány és a kronorém egymással harcolnak. A kronorém halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 79/0, az elektraton: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 19%. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Egy ajtó van elõtted, amelyen mágikus rúnák sokasága izzik.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres] Szerencsére felismered õket! Megérintesz kettõt, és az ajtó kinyílik. Megpillantasz egy rácsos ketrecet. Egy sáskaharcos! Nyomorúságosan üldögél a vasrudak közt. Általában vadászni szoktál ezekre a torzszülöttekre, de ezt az egyet itt most megsajnálod. Feltöröd a lakatot, és kinyitod az ajtót, hadd menjen! (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.) A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [78 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: a jég karikaszimbóluma, a teknõs márványgyûrûje, a jég átlátszó köntöse, a jég zangrozi csizmája, a jég ónixgyûrûje, a Tél aranylánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a bûz rövid tõre, a teknõs csonttõre, a káosz õsi nyílpuskája, a káosz különös karkötõje, a káosz türkisz nyaklánca, a jég szürke maszkja, a jég vaspajzsa, a káosz ragyogó karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, a mágus malachit karkötõje, a tudás zafírja, a káosz helytartójának szimbóluma, a mágia ezüst fülbevalója, a bérmágus bronz mellvértje. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

t 3 24 3. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Célbadobálsz apró kövekkel, aztán megkérsz egy arrajáró galetkit, hogy dobálja õket vissza, te meg igyekszel elkapni õket. [24 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

z 166 20 zenélsz 166. hangszeren 20 TVP-ért
Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül le tudod játszani. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kétfejû patkány pihenni fog. Az elektraton pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (384. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) [aura: hidegimmunitás: 4.] és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A méregféreg feléd mozog. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. A méregféreg rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás). A sötét xirnox rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A sötét xirnox 126 sebzést kap. (-5 vp.) A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A méregféreg rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál. (3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A méregféreg 134 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A méregféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 260 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 27 arany. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+17 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sárkányvirág ! Leszedsz 1 adagot. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) [aura: tûzimmunitás: 4.] és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A méregféreg feléd mozog. A sötét xirnox feléd mozog. A méregféreg téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás). A sötét xirnox rád támad. A sötét xirnox savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A sötét xirnox sebzõdik 114 ép-t. (-5 vp.) A sötét xirnox hörögve elterül. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. Sebzõdsz 10 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg rád támad. Harapásra nyitja száját. (3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A méregféreg 147 sebzést kap. (-5 vp.) A méregféreg kileheli lelkét. Rezisztálod a varázslatot.
[A csatában összesen 261 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy zöld köntös és 53 arany. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 ragálygombát. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy barlangi troll (#67) [aura: erõ: 11.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A barlangi troll máris elõtted terem! A barlangi troll téged támad. Lecsap rád jobb karmával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal karmával. Félrehajoltál. Bûze kellemetlen számodra. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. A barlangi troll 139 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) A tûzszalamandra feléd rohan. A tûzszalamandra rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (18 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. A tûzszalamandra sebzõdik 150 ép-t. (-5 vp.) A tûzszalamandra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+75%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit és 36 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.) [32 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A méregféreg feléd mozog. A sötét xirnox feléd mozog. A méregféreg téged támad. Harapásra nyitja száját. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás). A sötét xirnox rád veti magát. A sötét xirnox savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A sötét xirnox sebzõdik 120 ép-t. (-5 vp.) A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A méregféreg rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A méregféreg sebzõdik 152 ép-t. (-5 vp.) A méregféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+19% jóllakottság.) [27 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kétfejû patkány harcolni fog. Az elektraton harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

kf bekészíted a 0. tárgyat
Felveszed a jég karikaszimbólumát. Felveszed a teknõs márványgyûrûjét. Felveszed a jég átlátszó köntösét. Felveszed a jég zangrozi csizmáját. Felveszed a jég ónixgyûrûjét. Felveszed a Tél aranyláncát. Felveszed a teknõs ezüst fülbevalóját. A mancsodba veszed a bûz rövid tõrét. A mancsodba veszed a teknõs csonttõrét. Bekészíted a káosz õsi nyílpuskáját. Felveszed a káosz különös karkötõjét. Felveszed a káosz türkisz nyakláncát. Felveszed a jég szürke maszkját. Felveszed a jég vaspajzsát. Felveszed a káosz ragyogó karkötõjét. A karmaidba veszed a teknõs hosszú lándzsáját. Felveszed a mágus malachit karkötõjét. Felveszed a tudás zafírját. Felveszed a káosz helytartójának szimbólumát. Felveszed a mágia ezüst fülbevalóját. Felveszed a bérmágus bronz mellvértjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

pv 5 3 4 7 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (398. kaland, összköltsége 60 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Vicq-d' Azyr, egy fekete, hosszú, összefogott hajú, szakállas zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szellemek zöld köntöse, Enyészmester, a tolvaj csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, az ügyesség nyaklánca, ozin fülkarika, a jég fekete csizmája, az elfek könnyû pikkelyvértje, a Tél aranylánca, a kobra márványgyûrûje, a gyorsaság díszes karkötõje, a jég amulettje, a jég csontmaszkja, a jég vaspajzsa, a tudás zafírja, a bûz sárgaréz nyaklánca, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a szívósság márványgyûrûje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Vicq-d' Azyr által meséltekbõl, megtudod, mi az a pusztító szójer. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
tpf 20 20 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 20 TVP-t a korábban félrerakottból. [-20 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

m 1 9 1112 4111 2122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 1,8) Tovább északra! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 1,7) Észak felé mész a labirintusban. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 3 gyilkos borókát.
(M 1,6) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 2,6) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 3, 23, 52, 100, 187, 353... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
(M 0,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,5) Merre tovább? Északra! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 2,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 2,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [22 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

az 29649 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz õsi nyílpuskája: értéke 346 arany, a sebzése 2D7+2. A következõ képességeket azonosítod: +1 intelligencia, +10 méret, +2 vastag bõr, -1 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

130 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 130 TVP-t a korábban félrerakottból. [-130 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

forduló vége
Elhagyod a labirintust. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek jéglehelet tulajdonsága 39 lett!
Ebben a körben +2 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1082 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 131 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 443 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 154. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (12) / 4.60
[2] IQ: 10 (16) / 4.20
[3] ügyesség: 11 / 6.98
[4] egészség: 10 (12) / 9.65
[5] mágia: 7 (21) / 0.88
[6] gyorsaság: 9 (6) / 2.06
[9] Méret/ép: 106 (113) / 95
Min. méret: 105
Barlangméret: 108
PONTJAID
Varázspont: 192 / 62
Képességpont: 14 / 32%
Hõsi pont: 97 (8)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 54%
Galetki erõ: 560 / 218
Hírnév : 2207
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 101 (0)
Galetki gyõzelmek: 63 (0)
Torzsz. csaták: 971 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 926 (6)
Leölt torzszülött: 1516 (9)
Pszi csaták: 99 (3)
Pszi gyõzelmek: 68 (2)
Ájulások száma: 23 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 1] 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 39 (72) / 0.89 [17] vastag bõr: 5 (18) / 0 [18] tûzimmunitás: 1 (6) / 0
[24] rezisztencia: 3 / 0 [25] bûz: 5 (8) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 5 / 4.78 [47] zárnyitás: 6 / 0.63
[48] mászás: 8 / 3.23 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.69
[52] auraészlelés: 5 / 3.20 [53] ékszerészet: 1 / 0.69 [54] kereskedelem: 8 / 5.07
[55] szívósság: 5 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 1.97 [57] gyógynövények: 9 (14) / 2.25
[58] nyomkeresés: 8 / 3.66 [59] vezetõkészség: 4 / 0.60 [60] pszi támadás: 9 / 1.87
[61] pszi energia: 9 / 1.92 [62] lopás: 5 / 0.62 [64] átokszórás: 8 / 2.56
[65] álcázás: 23 / 0.20 [66] lopakodás: 5 / 1.76 [67] régészet: 16 (17) / 10.31
[68] zene: 6 / 1.60 [69] tanulás: 8 / 6.94 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 10 / 8.85 [73] felderítés: 6 / 2.76    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 7 / 0.57     a teknõs hosszú lándzsája
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0     a bûz rövid tõre
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     a teknõs csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.24 [147] alkímia: 2 / 1.16 [36] csábmosoly: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 6 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[10] energiatüske: 4 / 0.06 [160] esszenciaelnyelés: 20 / 1.22 [29] életszívás: 9 / 0.52
[40] gigaököl: 1 / 0 [17] gránitbõr: 5 / 0.06 [13] jégcsóva: 39 / 4.85
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [163] kineport: 3 / 0.24 [27] kisebb gyógyítás: 4 / 0.06
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.94 [158] láth. észlelése: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[35] mágiatörés: 4 / 0.12 [34] méregfelhõ: 3 / 2 [38] parancs: 4 / 0.12
[128] pszi csáp: 8 / 7.96 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.12
[159] szellemidézés: 1 / 0 [150] tárgyvédelem: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.12

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (100%): 13 jégcsó 29 életsz                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kétfejû patkány 58/58 189% 170% 14 / 7.47 harcol
[2] elektraton 39/39 189% 103% 9 / 2.54 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
kf
pv 5 3 4 7 1
ism 4
p
2. Makró
le
t 3 24
z 166 20
3. Makró
pv 3 5 4 7 8
4. Makró
ism 4
vd
5. Makró
szh 1 2
ism 5
vd 78
ism 5
x 10
szh 1 2

HARCI PROGRAMOD
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 80.
2: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. Prioritás: 90.
4: jégcsóva t.var. ha ellenfeled torzszülött.
5: jégcsóva t.var. ha ellf. 19. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás: 90.
6: jéglehelet használata ha ellf. 24. képessége 20 v. több. Prioritás: 95.
7: jégcsóva t.var. ha ellf. 19. képessége 20 v. több. Prioritás: 91.
8: esszenciaelnyelés v.var. Prioritás: 99, ha ellenfeled torzszülött.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 25 0 50 61; VI erõ:300% ép:25%; PV 5 3 4 7 1; PSZ 54 66 48 46 47 67; BA 15033; L 15 54 23 28; TT 3; HE 1; PTA 130 128 130 128 130; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2221 22662 1; A 3803 20 532 1 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (8. épület), #52 (20. épület), #384 (154. forduló), #214 (145. forduló), #398 (154. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5928.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a merénylõ csillogó fejpántja (#11008) 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a titán csontmaszkja (#5592) 1 a káosz fejedelmének csizmája (#18234) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a jég átlátszó köntöse (#22752) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 1 khaldoran öv (#137)
1 a teknõs kerek pajzsa (#25361) 1 az energia átlátszó köntöse (#18702) 1 suhanó csizma (#195)
1 zöld köntös (#1151) 1 a káosz díszes öve (#2979) * 1 a jég zangrozi csizmája (#22723)
2 halotti maszk (#1091) 1 a teknõs zöld köntöse (#25451) 1 a káosz lordjának maszkja (#17304)
2 maszk (#1090) 1 a merénylõ vassisakja (#10976) 1 zangrozi csizma (#1123)
* 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a sas utazóköpenye (#15986) 1 a pontosság vándorcsizmája (#4271)
1 az elektromosság átlátszó köntöse (#27252) 1 az entek csatos öve (#9716) 1 a szellemek sisakja (#15025)
1 ében láncing (#134) * 1 a jég szürke maszkja (#22693) 1 a sólyom díszes fejpántja (#29456)
* 1 a jég vaspajzsa (#22663) 1 a tûz szárnyas sisakja (#22227) 1 az elefánt bíbor láncinge (#16332)
1 a káosz papjának láncinge (#19044) 1 vassisak (#1076) 1 a gólem vándorcsizmája (#8321)
1 a bölcsesség vas mellvértje (#17698) 1 a tudás nagy pajzsa (#1962) 1 a bûz zöld köntöse (#29051)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 a kígyó bõr mellvértje (#19046) 1 a majom csontmaszkja (#14142)
1 a mágus ezüst láncinge (#10033) 1 a tûz sárga öve (#22317) 1 a jég nagy pajzsa (#22662)
1 a gepárd ezüst fejpántja (#15507) 1 a káosz õselemi csizmája (#27234) 1 a méreg kék köpenye (#24087)
1 a titán halotti maszkja (#5591) 1 az egészség díszes pikkelyvértje (#2817) 1 a sebesség bronz mellvértje (#13197)
1 díszes köpeny (#1138) * 1 a bérmágus bronz mellvértje (#17247) 1 a jég sárga öve (#22767)
1 a káosz borzalmas pikkelyvértje (#26229) 1 a gepárd kerek pajzsa (#15461) 1 a törpék csatos öve (#6566)
1 a mágus szárnyas sisakja (#10077) 1 a tûz csontmaszkja (#22242) 1 a sólyom halotti maszkja (#29441)

Ékszerek, kincsek
18896 arany (#1) * 1 a jég karikaszimbóluma (#22811) 1 a jég márványgyûrûje (#22826)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
327 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) * 1 zsugorító gyûrû (#200)
1 kék gömb (#143) 1 a küzdelem ezüst nyaklánca (#20532) 1 a szakács üstje (#192)
1 az angyalok keresztszimbóluma (#28213) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a káosz furcsa karkötõje (#10254)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz díszes fülbevalója (#3069) * 1 a jég ónixgyûrûje (#22828)
1 ozin fülkarika (#211) 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) * 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557)
1 a gladiátor csontamulettje (#6147) 1 a sólyom kõamulettje (#29546) 1 a káosz döbbenetes karkötõje (#14754)
1 az enyészet csontamulettje (#23247) * 1 a káosz különös karkötõje (#2604) * 1 a káosz türkisz nyaklánca (#6594)
1 a titán malachit karkötõje (#5741) 1 a gyorsaság sárgaréz nyaklánca (#3881) 1 a tûz csepp fülbevalója (#22406)
* 1 a káosz ragyogó karkötõje (#8454) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241) 1 a káosz elsõ karkötõje (#21054)
1 a káosz démoni fülbevalója (#12969) 1 a káosz döbbenetes szimbóluma (#14724) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 a káosz szikrázó szimbóluma (#14274) 1 a remete márványgyûrûje (#12476) 1 a káosz mesterének nyaklánca (#17844)
* 1 a káosz helytartójának szimbóluma (#25074) 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) 1 a káosz õselemi gyûrûje (#27339)
* 1 a mágia ezüst fülbevalója (#3507) 1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lant (#166)
6 fekete dukát (#218) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
2 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 Enyészmester (#217) 1 a gladiátor csonttõre (#6251)
* 1 a bûz rövid tõre (#29202) * 1 a teknõs csonttõre (#25601) 1 a regenerálódás hosszú íja (#24672)
1 a regenerálódás hosszú lándzsája (#24733) * 1 a káosz õsi nyílpuskája (#29649) * 1 a teknõs hosszú lándzsája (#25633)
1 a tökéletesség hosszú íja (#21972) 1 a tolvaj barbár lándzsája (#9431) 1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586)
1 könnyû íj (#1271) 1 a káosz második lándzsája (#21594) 1 a teknõs könnyû íja (#25571)
1 a tolvaj harci nyílpuskája (#9388) 1 a tudás hosszúkardja (#2217)

Varázsitalok és füvek
34 mitulen fû (#20) 44 liánvirág (#24) 41 winropu moha (#22)
6 csótányláb (#25) 19 elonotichlan (#31) 8 méregellenállás itala (#51)
44 gyilkos boróka (#27) 4 hõsiesség itala (#52) 7 zöld manaital (#63)
32 tejfonál (#28) 46 mátekel gomba (#21) 22 hatalom kék itala (#58)
12 védelem itala (#59) 51 ragálygomba (#26) 5 óriásnövés itala (#60)
35 hónakkupók (#30) 24 mézfû (#29) 3 sötét mák (#23)
4 gázlehelet itala (#57) 10 üvegcse (#14) 4 bajnokok itala (#62)
29 sárkányvirág (#32) 6 elfu moha (#33) 1 kihívás itala (#68)

Egyéb kacatok
4 yeti csont (#160) 381 õsi relikvia (#17) 38 pirgamit (#152)
17 nordkristály (#146) 16 mandibula (#157) 7 nohnetár gumó (#212)
17 bolhedor szárny (#15) 10 molitár háj (#165) 1 lemúr hártya (#161)
10 húsevõ bibe (#151) 2 asztrálesszencia (#154) 21 elektronit (#141)
5 molad púp (#16) 27 ekinda haj (#147) 2 xenópete (#278)
2 barna manakõ (#149)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs díszes karkötõje #25542 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PUSZTÍTÓ SZÓJER (154. LÉNY)
Ez a két ízelt lábán felemelkedve járó, sáskaszerû lény méltán kelt rettegést a hegymély galetkijei között - a csáprágójából csöpögõ pusztító, savas anyag gyakran szétmarja a varázstárgyakat, így a gyõztes csata után is vesztesnek érzi magát a hõs kalandozó. Vannak, akik csupaszon szállnak szembe a szójerrel, mások tárgyvédelemmel készülnek fel ellene, megint mások igyekeznek a csata elején megsemmisíteni ezt a jéggel szemben különösen ellenálló, ocsmány teremtményt. És persze olyan is akad, aki azonnal, rémülten menekül, amint a szójert megpillantja. Mindenesetre, ha esetleg legyõzöd, és rovarevõ vagy kõevõ vagy, finom csemegéhez juthatsz.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.