Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:41:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5920-130

Karakterszám: 5920 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 130 Játékhét: 150
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 731
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 10. 9h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2004. máj. 13.

E-mail!

HEKTOR KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 4. NAP ** Eljön barlangodba Emilia, egy áttetszõ köntöst viselõ, tökéletes alakú, csábos mosolyú, álomszép nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, rubin mágusbot, bronzmedál, Fairlight sipkája, szivárvány karkötõ, a pók smaragdgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a siker ezüstveretes öve, üvegszimbólum, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja, óriás fülbevaló, a bérmágus aranyozott fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Emilia Tudati méreg kudarc (-6)24 (-20)0 Hektor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)31 (+0)50

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+16% pszi támadás, +16% pszi energia.)
** 8. NAP ** Bezörget hozzád Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. [aura: 3-as méretû 4-es szintû jobb mancs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, a füvész köpenye, a sólyom könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, a jég hosszúkardja, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom díszes karkötõje, a sas sárgaréz nyaklánca, a majom karkötõje, a sólyom kerek pajzsa, a jég ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az Örökkévalóság Rubinja, a jég ezüst fülbevalója, a tökéletesség csonttõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a szélfivér. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20375.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 27.* Tritont kis híján megölte egy orgling fattyú. *ápr. 27.* Tritont legyõzte harcban egy móleg. *ápr. 29.* Pindurutalagalát legyõzte harcban egy orgling fattyú. *máj. 3.* Emiliát kis híján megölte egy orgling kutya. *máj. 3.* Fantuszt legyõzte harcban egy triklopsz. *máj. 3.* Fantusz teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *máj. 3.* Yarea teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *máj. 3.* Dorth a Mérgek Urát legyõzte harcban egy orgling melák. *máj. 3.* Dorth a Mérgek Ura és Balu, az öreg pszi párbajt vívtak. Dorth a Mérgek Ura került ki gyõztesen. *máj. 5.* Jimmu Palimadrakoszt kis híján megölte egy orgling melák.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 22.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Galócát. *ápr. 26.* Baltazár szolgálatába állt egy fekete özvegy. *ápr. 27.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *ápr. 27.* Alba Regina és Woland, a Felfedezõ pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 27.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Toxit. *ápr. 27.* Alba Regina és Gralnian Matarel pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *ápr. 28.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *ápr. 28.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy lidérczombi. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

kf 158 142 bekészíted a 158. tárgyat
Felveszed a rend kövét. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a kalmár nyakláncát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

hp 1 0 15 90 150 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

hp 4 29 22 9 50 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

hf 18 24 20 99 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ép-d 99% alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

kno 3 21 3. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

vi 150 40 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 40%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

v 154 1 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

v 158 158. varázslat elmondása
Ellõsz egy láth. észlelése varázslatot. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 405.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Beugrasz a szövetségi arénába. A porond épp üres, lehetõséged van hát, hogy próbát tegyél! A lelátókon ülõ nézõk - legtöbbjük szövetségi társad - lelkesen biztatnak. Odakullogsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Nomis Leinád, a Békeidõk Hírmondói szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy szárazföldi cápa, egy tûzcsontváz, egy pusztító szójer és egy márvány atka. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Zander. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy õselementál fatty és egy óriás denevér. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 913 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 94 gyõzelmet aratott. Köszöntöd, és 120 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ellenfeleid egy voharai szellem (#121), egy rovarsámán (#77) és egy orgling szolga (#23) (vibráló kék aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elmond egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Bauldric ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Bauldric elmormol egy gránitbõr varázslatot. A rovarsámán elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. A voharai szellem feléd rohan. A voharai szellem irányába mozogsz. Az orgling szolga elindul Bauldric felé. A voharai szellem téged támad. Támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A voharai szellemet próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Elhibáztad. Lecsapsz farkaddal. Nem találtál. Trollagyart forgatva támadsz. (14 ép-t sebeztél). Az orgling szolga Bauldricot támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy energiatüskét. A voharai szellem sebzõdik 23 ép-t. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elbájolás! Az arhomad varangy csatlakozik a rovarsámán oldalához. Az arhomad varangy odajön hozzád. A voharai szellem rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Az arhomad varangy rád támad. Lecsap rád nyelvével. Elkerülted. Megpróbál megmarni fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a voharai szellemet. Beversz egyet bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. Nem találtál. A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling szolga Bauldricot támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz egy energiatüske varázslatot. Az arhomad varangy 22 ép-t sebzõdik. A rovarsámán elmond egy elbájolás varázslatot. Bauldric megúszta! Az arhomad varangy téged támad. Elõresuhint nyelvével. (15 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-19%). Elõrehajolva harapni próbál fogával. (25 ép-t sebzõdtél). Támadod az arhomad varangyot. Odacsapsz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (4 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (7 sebzés). Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling szolga Bauldricot támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Bauldric létrehoz egy energiatüskét. A rovarsámán 21 ép-t sebzõdik. A rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy elbájolást. Bauldric csatlakozik a rovarsámán oldalához. Az orgling szolga odajön hozzád. Támadod az orgling szolgát. Odakensz neki bal mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (15 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy energiatüskét. Sebzõdsz 17 ép-t. A rovarsámán elmond egy gigaököl varázslatot. Nem hat rád. Megközelíted a rovarsámánt. Megtámadod a rovarsámánt. Odakensz neki bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. (16 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A rovarsámán hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 396 sebzést okoztál, és 101 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 83/9, az arhomad varangy: 68/94.] Menekülsz, mented az irhádat. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-8 vp.) Gyógyulsz 27 életpontot. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-8 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

szl 30 130 szolgák lélekenergia-részesedése 30%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 30 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 130% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

e 2 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Arhomad varangy jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

be 4 73 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

be 15 4 22 meglátogatod a 15. épületet
Elmész a Katonák Klánjának épületébe. Ergrand kapitány átveszi a füveket, és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget, mint ahogy a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy nehéz kaland során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség pontot, ezután bármikor jelentkezhetsz a BE 15 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

k 23 3 kaland elvállalása
(23. kaland:) Itt az ideje, hogy kiváltsd a VIP kártyát.
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Az ügynök szívélyesen bekísér egy különterembe. Némi kóstolóval lát vendégül (+10% jóllakottság), majd megmutatja az aukciósház titkos kincsét. Egy kristályüveggel letakart állványon, egy csillogó tárgyat látsz egy vörös bíborpárnán. A kristályüveg körül mágikus fények villódznak. Közelebb lépsz, közben a lélegzeted is visszafojtod. Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcsfej! A Ragyogás kulcsának egyik darabja!
- Nos, meggondolom még, hogy meg akarom-e vásárolni. Mennyibe kerül?
- 1000 arany - válaszol az ügynök.
Igyekszel elleplezni megdöbbenésedet, pókerarccal bólintasz.
- Majd még gondolkodom rajta. - (ha meg akarod venni, látogass el ide a következõ fordulódban újra, és add ki a K 25 parancsot).

(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának. Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hosszasan dolgoztok, vésed a követ, hordod a követ, nyeled a port... Remélhetõleg az a mágikus kalapács megéri a fáradtságot! Igazi változatosságot jelent, amikor végre a belsõ fémszereléseknél segédkezhetsz.
[Javítás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Vasrudakat szereltek be, amelyekre a kényelmes ágyat (valószínûleg a legkényelmesebb a szinten), a fegyverállványt, a bútorokat rögzítik. Hamar elsajátítod a mesterség alapfogásait a kovácsoktól. A nap végén koszosan és fáradtan távozol, és még a leendõ lakót sem láthattad... Miután valamennyire rendbeszedted magad, jelentkezel a helytartónál.
- Köszönjük a segítséget, kedves Hektor. Most már csak ki kell fizetned a kalapács központi támogatással csökkentett díját, 150 aranyat, és készen is vagyunk!
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Átveszed a kalapácsot, és megcsodálod. Bizony, ez a fantasztikus holmi megérte a fáradtságot! [ld. enc.]
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

m 8 2 8640 1774 4444 2424 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 640) A legközelebbi feladat megoldásánál 640 lesz a válaszod.
(M 8,1) Irány észak! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Ha 7 polipfej 8 hét alatt 448 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 8 polipfej 10 hét alatt hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Némi habozás után válaszolsz. [640] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. (M 7,1) Nyugat felé mész. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Bauldric elmond egy gránitbõr varázslatot. Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson. A voharai szellem rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! A voharai szellem 18 ép-t sebzõdik. A voharai szellem rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Félrehajoltál. Az arhomad varangy a voharai szellemet támadja. a voharai szellem testébe kontaktméreg hatol. A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 18/0, az arhomad varangy: 37/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak 10% jut.
(M 6,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy sebezhetetlenséget. Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. A zombi herceg 21 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy a zombi mestert rohamozza. A zombi herceg közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi mester az arhomad varangy felé mozog. Megindulsz a zombi herceg felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy és a zombi mester egymással harcolnak. a zombi mester testébe kontaktméreg hatol. A zombi mester kileheli lelkét. A zombi herceg rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Ez mellément. A zombi herceget próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). A zombi herceg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 21/0, az arhomad varangy: 23/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 17%.
(M 5,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 4,1) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,1) Nyugatra mész tovább. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Hmm, itt már voltál.
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 4,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Hmm, itt már voltál.
(M 3,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a gólem szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

gy 60 12 40 50 61 153 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

vd 35 vadászat
Kimész a Csarnokból. [Molitár torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Bauldric a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség! Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tombolást. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) A mélységi ent közelebb jön, hogy támadhasson. A mélységi ent rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Bauldric elmormol egy energiatüskét. A mélységi ent 20 sebzést kap. Az arhomad varangy a mélységi entet támadja. a mélységi ent kontaktméreg áldozata lett. A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 20/0, az arhomad varangy: 15/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 10%. Összegyûjtöd a "kincset": 45 arany. Az arhomad varangy zabál. (+25% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

vd 84 vadászat
[Orgling disznó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) (vibráló kék aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Összegyûjtve mágikus energiáit, Bauldric elvarázsol egy sebezhetetlenséget. Heves kézmozdulatok közepette Bauldric elmormol egy gránitbõrt. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Ellõsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Az orgling disznó odajön hozzád. Az orgling disznó rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Bûze fojtogat. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Az orgling disznó 23 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy az orgling disznót támadja. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz. (14 ép-t sebeztél). Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 23/0, az arhomad varangy: 28/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 10%. Viszed, ami mozdítható: egy orglinggyökér és egy xenópete. [ld. enc.] Ez legendás gyõzelem volt. (+1 hõsiesség pont.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

vd 146 vadászat
[Káoszkígyó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (255. kaland, összköltsége 20 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: auraészlelés: 5.].

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. Bauldric elõhív egy gránitbõr varázslatot. A 2. káoszkígyó elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tombolás! Támadásod megnõ (+21%). (-5 vp.) Az 1. káoszkígyó elmond egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot.
*** 2. KÖR *** Az 1. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Ezt most megúsztad. Heves kézmozdulatok közepette Bauldric elmormol egy energiatüskét. Az 1. káoszkígyó 21 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy az 1. káoszkígyó irányába megy. Megközelíted a 2. káoszkígyót. Az arhomad varangy az 1. káoszkígyót támadja. Támadod a 2. káoszkígyót. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés).
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy csendvarázst. A varázslat nem hatott rád. Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. Az 1. káoszkígyó 19 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy az 1. káoszkígyót támadja. az 1. káoszkígyó kontaktmérget kapott. Az 1. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. káoszkígyót próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). A 2. káoszkígyó hörögve elterül.
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 40/0, az arhomad varangy: 34/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+58%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 24% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 2 káoszkígyó pikkely. Bauldric eszik. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

kf 8278 bekészíted a 8278. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a gólem szarvas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

gy 80 12 40 153 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 153. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Éppen a helytartói hivatal mellett õgyelegsz, amikor megszólít a kapuõr.
- Fiam, nincs kedved egy kis futármunkához? Ha igen, gyere be, nagy szükség lenne rád! (21. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

mak 1 6 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
gy 60 12 40 50 61 153 felt. gyógyítás 60%-ra
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 153. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pv 1 7 4 3 2 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, a füvész köpenye, a sólyom könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, a jég hosszúkardja, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom díszes karkötõje, a sas sárgaréz nyaklánca, a majom karkötõje, a sólyom kerek pajzsa, a jég ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az Örökkévalóság Rubinja, a jég ezüst fülbevalója, a tökéletesség csonttõre. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre, és torzszülött nyomokat kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva odahívja a másikat, és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az milyen lénytõl származik, fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb. A vetélkedõ végeztével Liendra letörten elismeri: te vagy a jobb!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Megindulsz befelé.
A galetki, aki itt lakik Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz, fényes fekete bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az enyészet márványgyûrûje, az enyészet ónix karkötõje, ozin fülkarika, a szellemek malachit karkötõje, az ügyesség sárgaréz nyaklánca, az enyészet kék köpenye, az enyészet vassisakja, az entek könnyû íja, a tökéletesség malachitgyûrûje, a ragadozó ezüst láncinge, a gepárd kõamulettje, kék gömb, ezüst nadrág, az enyészet sárga öve, Enyészmester, a regenerálódás vaspajzsa, a gyorsaság görbekardja, görényfarok, a remete hosszúkardja, a szívósság malachit karkötõje, az ellenállás keresztszimbóluma, az óriás vándorcsizmája, a sav aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja, az elefánt malachitgyûrûje. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Bauldric mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. Néhány rövid kézmozdulat után Bauldric létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Wharyoo közelebb jön, hogy támadhasson. A molitár Bauldric irányába megy. Megindulsz Wharyoo felé. Már ott is vagy! Wharyoo rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (80 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-29 ép.) A molitár Bauldricot támadja. Támadod Wharyoot. Lesújtasz bal mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (51 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral lesújtasz. (21 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) Wharyoo regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Bauldric varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. Wharyoot védi rezisztanciája. Az arhomad varangy Wharyoo irányába megy. Wharyoo téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (84 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-31 ép.) Összerogysz. Az arhomad varangy és Wharyoo egymással harcolnak. A molitár Bauldricot támadja. Bauldric holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A molitár az arhomad varangyot rohamozza. Wharyoo és az arhomad varangy egymással harcolnak. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 224 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 0/27, az arhomad varangy: 48/121.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, hájas worpel újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. 28 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-8 vp.) 25 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t. (-8 vp.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

pv 1 2 5 7 3 4 portyázás viselkedés
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Végül szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Legutolsó esetben átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

gy 80 12 40 153 felt. gyógyítás 80%-ra
[Parancs 1. makróba tárolva.] Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 12 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 153. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.]
Ebben a körben +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 804 sebzést okoztál, és 344 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 146 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 434 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hektor, egy sorsával szembenézõ, a halál arcába visszamosolygó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 130. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 18 (26) / 6.99
[2] IQ: 13 / 1.25
[3] ügyesség: 25 (28) / 21.21
[4] egészség: 8 / 1.08
[5] mágia: 7 (15) / 5.59
[6] gyorsaság: 6 (7) / 2.82
[9] Méret/ép: 132 (135) / 99
Min. méret: 113
Barlangméret: 133
PONTJAID
Varázspont: 166 / 45
Képességpont: 14 / 37%
Hõsi pont: 19 (7)
Tám.bónusz: 25%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 653 / 282
Hírnév : 888
Jóllakottság: 139%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 110 (1)
Galetki gyõzelmek: 25 (0)
Torzsz. csaták: 664 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 533 (5)
Leölt torzszülött: 951 (10)
Pszi csaták: 88 (1)
Pszi gyõzelmek: 42 (1)
Ájulások száma: 65 (1)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: katona (25)
Speciális képességeid:
+5 éberség, +13% támadás. 12% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból! 3.) Ölj öt quwarg harcost - kizárólag végtagjaidat használd!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 (9) / 0 [24] rezisztencia: 24 / 0 [25] bûz: 7 (11) / 0.47

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.69 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.40 [47] zárnyitás: 8 / 0.89
[48] mászás: 7 / 1.68 [49] rugalmasság: 4 / 0.50 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 4.24
[51] transzformáció: 5 / 0.48 [52] auraészlelés: 5 / 0.85 [53] ékszerészet: 5 / 0.97
[54] kereskedelem: 8 / 4.46 [55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.90
[57] gyógynövények: 5 / 1.59 [58] nyomkeresés: 10 / 9.10 [59] vezetõkészség: 7 (8) / 0.65
[60] pszi támadás: 9 / 6.24 [61] pszi energia: 10 / 4.29 [63] éberség: 7 (12) / 0.54
[64] átokszórás: 9 (11) / 2.32 [65] álcázás: 9 / 0.15 [66] lopakodás: 5 (7) / 0.85
[67] régészet: 7 / 3.86 [68] zene: 5 / 0.25 [69] tanulás: 8 / 3.79
[70] idézés: 3 / 0.05 [71] javítás: 5 / 0.95 [72] építés: 9 (10) / 5.31
[73] felderítés: 1 / 0.15        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 18 (19) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 6.93 [102] roncsolás: 8 / 0  
farok [103] méret: 19 / 0 [104] szakért.: 8 / 6.58 [105] rothasztás: 4 / 0  
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 7 / 4.08     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 13 / 0.14 [147] alkímia: 1 / 0.56 [36] csábmosoly: 1 / 0
[42] csendvarázs: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 2 / 0.84
[160] esszenciaelnyelés: 12 / 1.68 [29] életszívás: 5 / 0.12 [152] felejtés: 11 / 0.80
[172] gázpajzs: 2 / 0.06 [17] gránitbõr: 1 / 0 [33] halál csókja: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 1.18 [163] kineport: 7 / 0.20 [154] kisebb erõpajzs: 13 / 0.32
[27] kisebb gyógyítás: 12 / 1.29 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.20 [158] láth. észlelése: 7 / 0.98
[157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 7 / 1.63
[148] méregsemlegesítés: 4 / 0.32 [141] mérges csípés: 1 / 0.40 [153] nagyobb gyógyítás: 5 / 0.80
[128] pszi csáp: 3 / 0.52 [131] sz.áll.roncsolása: 4 / 1.12 [176] szélpajzs: 1 / 0
[144] titánok szele: 1 / 0 [167] tombolás: 7 / 4.74 [16] tûzpajzs: 2 / 1.06

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 11 15 jégpaj 28 167 tombo 141 mérge 160 esszen 29 életsz      
2. lista (55%): 11 15 jégpaj 28 167 tombo 141 mérge 160 esszen        
3. lista (80%): 11 15 jégpaj 28 167 tombo 160 esszen          
5. lista (130%): 167 tombo 60                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4), láth. észlelése (7).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Bauldric, a hájas worpel 35/35 184% 195% 8 / 2.62 harcol
[2] arhomad varangy 67/0 170% 167% 6 / 0.81 ájult
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 130% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
gy 60 12 40 50 61 153
pv 1 7 4 3 2
p
p
pv 1 2 5 7 3 4
gy 80 12 40 153
2. Makró
vd 35
vd 84
vd 146
3. Makró
kf 194
gy 60 12 40 50 61 153
mak 2
kf 8278
gy 80 12 40 153
4. Makró
vi 150 40
v 154 1
v 158
bsz
be 30
szl 30 130
5. Makró
vi 200 1
v 152 28
szl 90 130

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 150.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #78.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #92.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #144.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #73.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #77.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #86.
9: mérges csípés t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 180.
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 150.
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ép-d 99% alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 12 40 153; VI erõ:150% ép:40%; PV 1 2 5 7 3 4; PSZ 58 45 46 47; BA 15017; HE 1; PTA 131 130 131 1 1; PTB 1 1 1 1 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 7 sebzés: 21-29

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 22.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (1. épület), #21 (7. épület), #22 (3. épület), #29 (8. épület), #52 (20. épület), #467 (119. forduló), #383 (120. forduló), #307 (123. forduló), #227 (124. forduló), #249 (125. forduló), #328 (128. forduló), #350 (128. forduló), #438 (128. forduló), #399 (129. forduló), #255 (130. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai (#15017). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7945. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz csatos öve (#29066) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gólem szarvas sisakja (#8278)
* 1 a mágia vaspajzsa (#3313) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a természet kerek pajzsa (#16811)
1 a túlélés köpenye (#21385) 1 arany nadrág (#181) 1 az angyalok vassisakja (#28076)
1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 1 bíbor láncing (#1032) 1 bõr mellvért (#1046)
2 bõrpáncél (#9) 1 díszes köpeny (#1138) * 18 ében láncing (#134)
1 elit lemezpáncél (#1003) 2 kék köpeny (#1137) 1 kemény bõrpáncél (#3)
1 khaldoran öv (#137) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 2 maszk (#1090)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 szarvas sisak (#1078) 7 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 vassisak (#1076) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna kõ érme (#441) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia nyaklánca (#3430) * 1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) * 1 a rend köve (#158)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 773 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 18 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
1 ezüstmedál (#208) * 1 görényfarok (#189) 1 háromszögszimbólum (#1212)
2 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
4 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 faragott idol (#282)
2 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gladiátor csonttõre (#6251) 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838) * 1 a mentát íja (#12970)
1 a sebezhetetlenség görbekardja (#19766) 1 a sebezhetetlenség hosszúkardja (#19767) 1 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 az enyészet könnyû íja (#23321) 2 barbár lándzsa (#1331) 19 ében nyílpuska (#133)
8 ében tündekard (#132) 3 fogazott tõr (#6) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
8 harci fejsze (#12) 1 hosszú lándzsa (#1333) 2 hosszúkard (#1317)
1 kard (#1315) 6 kerek kõ (#11) 7 kés (#5)
1 kõbalta (#18) 1 kõmûves kalapács (#250) 2 nyílpuska (#1285)
2 parittya (#10) 1 rövid tõr (#1302) 7 rozsdás kard (#131)
17 sziklarepesz (#13) 3 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 13 csótányláb (#25) 10 elfu moha (#33)
7 gyilkos boróka (#27) 5 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66) 4 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 17 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
13 mitulen fû (#20) 6 ragálygomba (#26) 6 rémcserje (#34)
8 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55) 8 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 12 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59)
2 velparaj (#35) 5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 7 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
19 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
11 káoszkígyó pikkely (#230) 1 khazdar taréj (#268) 3 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 2 orglinggyökér (#457)
6 õsi relikvia (#17) 4 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
2 smaragd esszencia (#229) 2 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278)
4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bölcsesség csatos öve #17816 (8), a mágia ezüst nyaklánca #3432 (10), a mágia vándorcsizmája #3371 (7), az ügyesség csontamulettje #2547 (10), a tökéletesség halotti maszkja #21791 (11), az óriás csatos öve #8816 (8), az ügyesség kõamulettje #2546 (7), nagy pajzs #1062 (3), a harcmûvész ónixgyûrûje #13828 (14), a bûz sárga öve #29067 (9), az óriás sárgaréz nyaklánca #8831 (9), a regenerálódás könnyû nyílpuskája #24686 (6), a szívósság átlátszó köntöse #14652 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÉLFIVÉR (179. LÉNY)
A szélfivérek a levegõ elemi síkjáról származó bajkerverõk - apró dzsinnek, amelyek a csatornaszint járataiban röpködve vadásznak a torzszülöttekre és galetkikre, amióta valahol a Hegy mélyében egy felelõtlen mágus kaput nyitott a létsíkjukra. A szélfivérek harcban mágikus íjukat használják, amelybõl nagyerejû gázlövedékeket képesek kilõni.



KÕMÛVES KALAPÁCS (250. TÁRGY)
Ez a mágikus tárgy kiváló segítséget jelent, amikor a szövetséged barlangjában keményen dolgozol, hogy újabb és újabb épületeket húzz fel, illetve alakíts ki a kemény kõbõl. Ha valamelyik végtagodba veszed, 3-mal megnöveli az építés szakértelmedet.



XENÓPETE (278. TÁRGY)
Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható, és nem ellopható.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.