Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 11:19:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5845-12

Karakterszám: 5845 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 12 Játékhét: 32
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 275
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. máj. 23. 11h:25'
A következõ fordulód táplálható: 2003. máj. 26.

E-mail!

BITANG KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Gordan, a nyomorék, egy egy púpos, félszemû, a jobb lábára nyomorék, a koránál férfi. Tárgyai: kerek pajzs, kemény bõrpáncél, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Végül Gordan, a nyomorék feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a hájas worpel. [ld. enc.]
** 9. NAP ** Bezörget hozzád Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal karommal küzdõ békés nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Csillag elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság)
** 12. NAP ** Bejön a barlangodba Mordar, egy égszínkék hajú, zöld bõrû és tûzvörös szemû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... A hosszú parti végül véget ér. mordar megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság)
** 22. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Draco Instore, egy mérhetelen bölcsességgel rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Draco Instore:-t, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság)
** 33. NAP ** Látogatót kapsz, aki Tassadar, egy szürke bõrû, tiszta kék szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Tassadar is hozzájárult. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság)
** 36. NAP ** Felkeresi barlangodat Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája új, de a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Tárgyai: díszes fejék, bõrpáncél. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Káin feléd mozog. Megközelíted Káint. Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-5 ép.) Káint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (14 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-7 ép.) Megtámadod Káint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Káin rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (14 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-8 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Káin megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 57. NAP ** Épp hozzád néz be Serena Crepsley, egy 168 cm magas, hosszú, arany hajú, mélykék szemû, kedves, segítõkész nõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Serena Crepsley.
** 58. NAP ** Eljön barlangodba Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája új, de a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bõrpáncél, tõr. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Káin odajön hozzád. Megindulsz Káin felé. Már ott is vagy! Káin rád veti magát. Káin mérgezõ gázt fúj rád. (20 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-13 ép.) Káint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-13 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Káin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 82. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Draco Instore, egy mérhetelen bölcsességgel rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. Végignézed a felszerelését: gyûrû, díszes fejék, törpe pikkelyvért, zöld köntös. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Draco Instore feléd mozog. Megindulsz Draco Instore felé. Már ott is vagy! Draco Instore rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (15 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-8 ép.) Megtámadod Draco Instore:-t. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Draco Instore:-t próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (11 ép-t sebeztél). Draco Instore téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (13 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-7 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Draco Instore megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 133. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 19 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 12672.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*júl. 25.* Szirmoska csatában legyõzte Nekrózist. *aug. 21.* Dugó gyõzelmet aratott KELLÖGEM felett. *aug. 26.* Dugó gyõzelmet aratott St. Hubertus felett. *szept. 20.* Káin csatában legyõzte Méregköpet Instore:-t. *szept. 20.* Káin csatában legyõzte Csillagot. *nov. 11.* Lewyrus és Tolvaj megküzdöttek egymással, és Lewyrus gyõzött. *már. 21.* Viharfelhõ csatában legyõzte Humbugot. *már. 31.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott nihlatak felett. *már. 31.* Viharfelhõ és Küldönc megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött. *már. 31.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Babófalvy Ubul felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 12.* Garabonciás pszionikus küzdelemben diadalt aratott Battle Beetle felett. *júl. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *aug. 9.* Fortian csatában legyõzte Mordoncot. *szept. 10.* Kronx és Ange pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *szept. 16.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *okt. 18.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 29.* 19-es pszionikus küzdelemben diadalt aratott Féreg Artis felett. *dec. 11.* Fortian gyõzelmet aratott Popey a Mágus felett. *dec. 17.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *jan. 10.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

ve 300 35 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, mitulen fû (#20) 40 ap, mátekel gomba (#21) 40 ap, winropu moha (#22) 40 ap, sötét mák (#23) 40 ap, liánvirág (#24) 40 ap, csótányláb (#25) 40 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, nordkristály (#146) 12 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, láncing (#1030) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, a bérmágus pajzsa (#17260) 120 ap. Sajnos 300. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kno 12 5 3 3 12. képességre 5 képességpont
Hazamész a boltból. Elköltesz 5 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 4! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

h 8 17 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

k 14 kaland elvállalása
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni, ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled egy vermon teknõs (#137).

*** 1. KÖR *** A vermon teknõs máris elõtted terem! Megközelíted a vermon teknõst. A vermon teknõs rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (5 ép-t sebzõdtél). A vermon teknõst próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (16 ép-t sebeztél). A vermon teknõs hörögve elterül.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+13% jóllakottság.) -Jól van fiam, látom nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ próba. - a háta mögé teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. - Találd ki, hogy meyik kezemben van az arany. Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál, majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû, mindig a másikban, mint amire mutatok. Elég gyermeteg szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás. Azt hiszed olyan nagyfiú vagy? Lássuk, mit tudsz! Harcolj! - egyet csettint, és máris ketten állnak elõtted. Ellenfeleid 2 vermon teknõs (#137).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

bb 5 5 1 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

k 415 231 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (415. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 3-as küszöbre: sikertelen] Megindulsz elõre. Hatalmas dübörgést hallasz, és a folyosón egy tûzgolyó süvít végig! Már nincs idõd elugrani. A tûzgolyó felemel, és a szó szoros értelmében kirepít. (-4 ép.) Sokáig fetrengesz, hogy égõ ruhádat el tudd oltani. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(231. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a márvány atkát. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. A csáprágójával támad. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád veti magát. Megpróbál megmarni. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a márvány atkát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A márvány atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 15 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [15 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

x 15 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [15 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

x 15 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka odajön hozzád. A zöld nyálka irányába mozogsz. A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a zöld nyálkát. Hosszúkarddal lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elteszed a zsákmányt, ami 5 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [15 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

x 15 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a johhtukult. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Pofáját nagyra tátva harap. Nem talált. Bûze kellemetlen számodra. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukul rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (2 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-2 ép.) A johhtukult próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). A johhtukul halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Összegyûjtöd a "kincset": 6 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+10 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

x 15 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár máris elõtted terem! A nohnetárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetár rád veti magát. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). A nohnetár holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+2 õsi relikvia.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A következõket látod nála: köntös, díszes fejék. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Zorthen Nezoferis.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Gwan Dai,a Hét Pokol Ura, egy a letépett kezedet a torkodon lenyomó, kíméletet nem ismerõ férfi. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 16-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +27 hírnevet kaptál. A kör során összesen 176 sebzést okoztál, és 208 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 166 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Bitang, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 12. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 3 / 0.95
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 3 / 0.98
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 5 (1) / 0.02
[9] Méret/ép: 42 / 14
Min. méret: 36
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 84%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 98 / 85
Hírnév : 111
Jóllakottság: 195%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (3)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 65 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 61 (5)
Leölt torzszülött: 63 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 9 / 1.78 [17] vastag bõr: 8 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.10 [54] kereskedelem: 3 / 1.73 [64] átokszórás: 1 / 0
[65] álcázás: 3 / 0 [67] régészet: 7 / 0.62 [69] tanulás: 1 / 0.70

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.72     hosszúkard

MAKRÓID
1. Makró
pv 4
ism 5
p
pv 3 5
m 8 6 1141 1414


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 10; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5; PSZ 54 67;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #6 (4. épület), #14 (2. forduló), #19 (9. épület), #21 (1. épület), #482 (11. forduló), #472 (1. forduló), #435 (1. forduló), #397 (2. forduló), #353 (3. forduló), #356 (7. forduló), #276 (8. forduló), #415 (10. forduló).

TÁRGYAID

191 arany (#1) * 1 láncing (#1030) * 1 vándorcsizma (#1121)
* 1 kerek pajzs (#1061) * 1 díszes fejék (#135) 19 õsi relikvia (#17)
1 mitulen fû (#20) 3 kés (#5) 1 lemúr hártya (#161)
1 nordkristály (#146) 5 winropu moha (#22) 2 nohnetár gumó (#212)
2 sötét mák (#23) * 1 hosszúkard (#1317) 1 csontmaszk (#1092)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HÁJAS WORPEL (31. LÉNY)
A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény, amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét, ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel. A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi köpet, amit a képébe fújnak.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. jún. 14., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.