Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 20:08:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5842-26

Karakterszám: 5842 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 32
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 1298
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2007. már. 13.

E-mail!

PINK PANCSER KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Fiorella Donna Rosa részére 2 db csótánylábat. Te 6 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Fiorella Donna Rosa részére 1 db tejfonalat. Te 3 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás, csipkés neglizsében kacérkodó közel kétmázsás del nõ. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál, zöld köntös, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Rögtön visszavágsz: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így szól hozzád: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Fiorella Donna Rosa csak tátog válasz helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Firnyákos Thialillo átadott neked 2 db liánvirágot. Te 92 aranyat fizettél.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Firnyákos Thialillo átadott neked 2 db ragálygombát. Te 92 aranyat fizettél.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás, csipkés neglizsében kacérkodó közel kétmázsás del nõ. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál, zöld köntös, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Rögtön visszavágsz: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 7.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy csontváz szolga. *már. 7.* Amorpheus Amorphea és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és Amorpheus Amorphea gyõzött. *már. 8.* Amorthis pszionikus párviadalban legyõzte Noseant. *már. 8.* Amorthis egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *már. 8.* Amorthis lopni próbált, de felsült vele. *már. 8.* Nosean elsõként ért el 80-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 8.* Ambassadar és Compo megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *már. 8.* Ambassadar és Szikla Sziszi megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *már. 9.* Alystair D'Brison és Handur megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött. *már. 9.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

be 4 56 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a varázsitalfõzés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 62 21 10 6 62. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

be 17 meglátogatod a 17. épületet
Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják, hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 8-as lopás. Ha be akarsz lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a BE 17 1 parancsot. A Klántól kapható speciális képesség: megnövekedett lopás, lopakodás, csapdaészlelés, mászás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

k 12 286 kaland elvállalása
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt! A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz. Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled egy kos rend szerzetese (#108). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese odajön hozzád. A kos rend szerzetese irányába mozogsz. A kos rend szerzetese rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kos rend szerzetesét. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (19 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). A kos rend szerzetesét próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). A kos rend szerzetese halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+26 életpont.)
A harc zajára a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére, kellõ elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap nagy örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(286. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** Az 1. tûzféreg feléd rohan. Megközelíted az 1. tûzférget. A 2. tûzféreg odajön hozzád. Az 1. tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzférget próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). Az 1. tûzféreg holtan terül el. A 2. tûzféreg téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. tûzférget. Odaütsz jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (2 sebzés). A 2. tûzféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%). Elrakod a zsákmányt, ami 6 arany. Megéheztél. A kajára veted magad. (+14% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+28 életpont.)
Egy terembe érsz, amelynek nincs padlója, ahogy lenézel, feneketlen mélységet látsz. Egy kötél vezet át a mélység fölött. Egy kötelet kötsz a derekadhoz és a falhoz, hogy biztosítsd magad. Megindulsz át, a túloldalra, mint egy igazi kötéltáncos.
[Ügyesség próba 6-os küszöbre: sikeres] Idegõrlõ mutatvány, de végül sikerrel jársz!
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Az 1. zöld nyálka feléd rohan. Az 1. zöld nyálka irányába mozogsz. A 2. zöld nyálka feléd rohan. Az 1. zöld nyálka rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. zöld nyálkát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (19 ép-t sebeztél). Az 1. zöld nyálka holtan terül el. A 2. zöld nyálka rád veti magát. A 2. zöld nyálka savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. zöld nyálkát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). A 2. zöld nyálka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+14 életpont.)
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
A falon egy csomó kapcsolót és mozgó szájakat látsz. Az egyik azt állítja, hogy a szemben levõ néha hazudik, a másik azt mondja, hogy minden második száj igazat mond. A többi száj is mindenfélét hablatyol.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Lassan kikövetkezteted, hogy melyik száj mond igazat, és melyik nem. Így tudod meg, hogy a kapcsolókat milyen állásba kell állítani, hogy továbbjuthass.
Nocsak, itt van valami: 12 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 67% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

m 9 9 4344 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (megtudod, hogy a fehér amõbákat szaporodását csak valamilyen varázslattal állíthatod meg.)
(M 8,10) Irány dél! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,10) A folyosó nyugatra visz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 5 mázsa mohát. Ezek a falánk lények tehát összesen 3996 mázsa mohát pusztítottak el. Hány mikropoid volt egy alomban?
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 7,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot. Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (416. kaland, összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzsot. Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. Megindulsz a goblin kobra felé. Már ott is vagy! Támadod a goblin kobrát. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (11 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a púpos moladot. A púpos molad odajön hozzád. A púpos moladot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (22 ép-t sebeztél). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenséget. Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy gránitbõrt. Megrohamozod a hájas worpelt. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A hájas worpel holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+17% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (372. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Kald Syrax, egy fekete tüsi hajú, zöld szemû, rövidre nyírt szakállú férfi. Felszerelése: bõrpáncél, fejpánt, bronzmedál, zöld köntös. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az orglingok vinnének el!" Dühösen kiabálja vissza: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Kald Syrax nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 230 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 193 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 1.05
[2] IQ: 5 / 3.20
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.20
[4] egészség: 6 / 4.29
[5] mágia: 5 / 1.35
[6] gyorsaság: 5 (7) / 1.29
[9] Méret/ép: 53 / 52
Min. méret: 51
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 36 / 36
Képességpont: 11 / 77%
Hõsi pont: 44 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 151 / 118
Hírnév : 176
Jóllakottság: 110%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 9 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 132 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 121 (6)
Leölt torzszülött: 149 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 12 (14) / 2.52 [25] bûz: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.23 [47] zárnyitás: 4 / 0.55 [48] mászás: 6 / 2.81
[56] varázsitalfõzés: 1 / 0 [62] lopás: 7 / 0.05 [64] átokszórás: 4 (6) / 2.50
[66] lopakodás: 4 / 0.63 [68] zene: 3 / 0.05    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.36      
fog [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.40      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 130.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: goblin kobra (#20), tûzgyík (#40).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:300% ép:20%; PV 4 3 5; PSZ 48 66;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #19 (3. épület), #22 (1. épület), #50 (20. épület), #416 (26. forduló), #372 (26. forduló), #464 (23. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a légzés köntöse (#27700) * 1 díszes fejék (#135) 1 könnyû láncing (#1031)
1 lemezpáncél (#1000) 1 pikkelyvért (#1015) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kobra kõamulettje (#7496) 1 a regenerálódás kõamulettje (#24596) 171 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás amulettje (#28645) * 1 bronzmedál (#207)
10 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255) 1 karkötõ (#1240)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 Krónika (#783)
2 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
3 fogazott tõr (#6) 2 kerek kõ (#11) 4 kés (#5)
1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
5 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 1 mitulen fû (#20)
5 ragálygomba (#26) 1 tûzlehelet itala (#53) 14 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 elektronit (#141) 1 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 6 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 10 drágakõ (#2), 1 molad púp (#16).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY)
A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos, hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják, az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed, hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.