Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zöld ekinda
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 07:23:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5837-31

Karakterszám: 5837 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 31 Játékhét: 40
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 12
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 23. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2004. feb. 26.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

KIRA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás testû macskaszerû nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: lándzsa, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az árnyéklény. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Éjben Suttogó, egy ködbe burkolózó, föld felett lebegõ, fekekete kámzsás, parázstekintetû férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, pókcsatos öv, a gyorsaság márványgyûrûje, a kalmár nyaklánca, rövid tõr, ezüstmedál, díszes fejpánt, fekete csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Végül Éjben Suttogó feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az orgling kölyök. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Meglátogat egy galetki: Amadeus, egy a torszülöttek vadászatára specializálódott, magabiztos férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, az ügyesség nyaklánca, bronzmedál, hosszúkard, a jég bõr mellvértje, az egészség köntöse, suhanó csizma, a Tél ezüstlánca, a sün díszes fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Amadeust, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. A hosszú parti végül véget ér. Amadeus megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a jéglehelet itala. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
** 7. NAP ** Látogatód érkezik, aki Vérescsápú Nald 'Wo, egy , egy harcias, õrült tekintetû galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, a hatalom karkötõje, bronzmedál, a sebesség vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a kígyó csatos öve, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Vérescsápú Nald 'Wo elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... A hosszú parti végül véget ér. Vérescsápú Nald 'Wo megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a mandolin. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19609.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 17911.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Gnosh a Kóborlót. *feb. 17.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Pici felett. *feb. 19.* Black Diamond gyõzelmet aratott Run Keledor felett. *feb. 20.* Viharfelhõ teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 20.* Black Diamond teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 23.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Run Keledort. *feb. 23.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy szárnyas bolhedor. *feb. 23.* Avvocato Terrasini és Black Diamond megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *feb. 23.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 42 lett, elsõként a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Uton Állló pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Rafflesia pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 12.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy öngyilkos orgling. *feb. 13.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lord Enrico C. felett. *feb. 13.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Morq Fan Gort. *feb. 13.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *feb. 17.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *feb. 19.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott halálóriás felett! *feb. 19.* Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

dk 468 dobása 468. kalandnak
Rendben, 468. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 5 1 5. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

ep 3 50 26 építed a 3. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Sajnos nincs elég varázspontod az építkezés megkezdéséhez (50 kellene, és csak 48 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

m 7 10 3322 2221 4441 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 7,11) Délre mész tovább. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 7,12) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 8,12) Irány kelet! Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a renegát mágustanoncot a hosszú íjjal, és lõsz. (2 találattal 47 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%).
(M 9,12) A folyosó keletre visz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a kyeni vadászt. (2 találattal 36 sebzést okoztál.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** A koreni sünt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (2 találattal 47 sebzést okoztál.) A koreni sün hörögve elterül. A kyeni vadász odajön hozzád. A kyeni vadász rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,11) A folyosó északra vezet. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadászt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (2 találattal 41 sebzést okoztál.) A kyeni vadász halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Tovább északra! Üres szobába érkezel.
(M 10,10) A négy égtáj közül keletet választod. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszatérsz szállásodra.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

m 7 12 4441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,12) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az élõ cseppkövet lövöd. (2 lövéstõl 33 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Viszed, ami mozdítható: egy sziklarepesz.
(M 5,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a kyeni vadászt a hosszú íjjal, és lõsz. (2 lövéstõl 41 ép-t sebzõdött.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a koreni sünt a hosszú íjjal, és lõsz. (2 találattal 44 sebzést okoztál.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. A kyeni vadász feléd rohan. A kyeni vadász téged támad. Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,12) Csendben lépkedsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (teljesen meggyógyultál.)
(M 4,11) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyagot célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (23 ép-t sebzõdött.) A fekete hólyag odajön hozzád. A fekete hólyag téged támad. A fekete hólyag savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a fekete hólyagot. Meglengetve a harci fejszét, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél). Csonttõrt forgatva támadsz. (8 ép-t sebeztél). A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Harci fejszével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! 9 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid 2 fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd az 1. fehér amõbát. (2 találattal 47 sebzést okoztál.) Az 1. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát.
*** 2. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, a 3. fehér amõbát lövöd. (2 lövéstõl 47 ép-t sebzõdött.) A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. fehér amõba odajön hozzád. A 2. fehér amõba rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. fehér amõbát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a kyeni vadászt. (2 találattal 37 sebzést okoztál.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a koreni sünt. (2 lövéstõl 50 ép-t sebzõdött.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. A kyeni vadász feléd mozog. A kyeni vadász téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 108 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (329. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** A molitárt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (9 ép-t sebzõdött.) A molitár odajön hozzád. A molitár téged támad. Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával. (7 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg bal lábával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Rúg jobb lábával. (10 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal lábával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Elõrerúg jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Célozni próbál bal lábával. (6 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Ez az ásatás most bizony nem jött össze.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+35 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az elemi rint lövöd. (23 sebzést okoztál.) Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó, tenyérbemászó arcú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése: bõrpáncél, szivárvány karkötõ, az enyészet vándorcsizmája, a mágia csepp fülbevalója, bronzmedál, gyalogos lándzsa, köpeny, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ezüst fejpánt, a gyorsaság nyaklánca, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az adós. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

k 206 351 406 364 kaland elvállalása
(206. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 30 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(351. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-16 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+20 életpont.)

(406. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat tönkretenni, akkor ezt nem érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(364. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. [43 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 668 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 30 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 219 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli, magát alig leplezõ, elbûvölõen szép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 31. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1.20
[2] IQ: 6 / 3.10
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.10
[4] egészség: 7 (8) / 2.43
[5] mágia: 4 / 0.20
[6] gyorsaság: 14 (17) / 1.65
[9] Méret/ép: 63 / 48
Min. méret: 53
Barlangméret: 65
PONTJAID
Varázspont: 53 / 48
Képességpont: 15 / 30%
Hõsi pont: 13 (1)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 183 / 142
Hírnév : 154
Jóllakottság: 159%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 174 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 144 (9)
Leölt torzszülött: 179 (14)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására; 10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (13) / 5.32 [17] vastag bõr: 2 / 0 [26] lõfegyver: 14 (16) / 2.65

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.25 [48] mászás: 3 / 1 [52] auraészlelés: 3 / 0.10
[54] kereskedelem: 3 / 1.21 [56] varázsitalfõzés: 1 (2) / 0 [57] gyógynövények: 3 (6) / 2.35
[58] nyomkeresés: 3 / 0.85 [59] vezetõkészség: 1 / 0 [64] átokszórás: 3 (5) / 1.70
[65] álcázás: 3 / 0.10 [66] lopakodás: 3 / 0.62 [67] régészet: 6 / 5.15
[68] zene: 2 / 0.05 [69] tanulás: 2 / 0.83    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.84     harci fejsze
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.16     csonttõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #26. Prioritás: 150.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60; VI erõ:200% ép:35%; PV 5 3 8; PSZ 66;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #13 (9. épület), #17 (4. épület), #19 (1. épület), #52 (20. épület), #329 (31. forduló), #406 (30. forduló), #355 (30. forduló), #407 (30. forduló), #351 (30. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15062 (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5837.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a sólyom halotti maszkja (#29441) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) * 1 fekete nadrág (#171)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 maszk (#1090) 2 sisak (#1075)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság szimbóluma (#3910) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 amulett (#1195)
462 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 4 drágakõ (#2) 1 kék gömb (#143)
1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) * 1 csonttõr (#1301) 2 fogazott tõr (#6)
* 1 harci fejsze (#12) * 1 hosszú íj (#1272) 14 kerek kõ (#11)
1 kés (#5) 1 parittya (#10) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
3 gyilkos boróka (#27) 3 hónakkupók (#30) 6 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26)
1 savlehelet itala (#55) 4 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28)
5 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 1 lemúr hártya (#161)
2 mandibula (#157) 5 molad púp (#16) 3 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 21 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152)
3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÁRNYLÉNY (112. LÉNY)
A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat, véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.



ORGLING KÖLYÖK (172. LÉNY)
Az orglingok hihetetlen sebességgel szaporodnak, és már az egész apró kölykök is veszedelmesek lehetnek: igaz, hogy még csak harapni tudnak, de ezek a mosdatlan ördögök sok galetkit már a förtelmes bûzükkel elkábítanak, rettenetesen fürgék, és mérhetetlen tudatlanságukból kifolyólag némiképp a mágiára is immunisak.



JÉGLEHELET ITALA (54. TÁRGY)
A jéglehelet itala egy fehér színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a jégleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



MANDOLIN (19. TÁRGY)
Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani, és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19 (TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel. Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont árán.



ADÓS (109. LÉNY)
Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon, nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog! És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.