Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 16:23:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5834-47

Karakterszám: 5834 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 47 Játékhét: 65
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 127
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. jan. 27. 9h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2005. jan. 30.

E-mail!

AKARKUSA HOPPLATI KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Wing, egy nõ. A következõket látod nála: díszes fejék, bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Wing már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 2. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Csuhi, egy a Csuhi klán utolsó tagja. Jellegzetesen nagyravágyó férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, tõr, khaldoran öv. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Csuhi felé. Már ott is vagy! Csuhi odajön hozzád. Megtámadod Csuhit. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+8%). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). Csuhi rád veti magát. Csuhi tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Csuhit. Felé suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Bûzöd kellemetlen számára (5 sebzés). Csuhi rád támad. Csuhi tüzet lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod Csuhit. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). Csuhi eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Csuhi elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 3. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: köpeny, karkötõ, hosszúkard, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz csótánygróf felé. Már ott is vagy! Csótánygróf feléd rohan. Csótánygrófot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). Csótánygróf téged támad. Benyom neked bal mancsával. Elkerülted. Meglengetve egy hosszúkardot, megpróbál eltalálni. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Támadod csótánygrófot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). Csótánygróf rád támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. El sem talált, haha. Hosszúkarddal sújt rád. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Megtámadod csótánygrófot. Felé döfsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Bûzöd zavarja (11 sebzés). Csótánygróf ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Csótánygróf megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24540.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 5.* Helénke egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "gázlehelet itala." *feb. 18.* Balays gyõzelmet aratott Marconi felett. *ápr. 23.* Lagolit mellé szegõdött egy tûzféreg. *máj. 5.* Night Wolf rangja a Mutánsok Klánjában "létforma" lett. *jún. 22.* Lagolit csatában legyõzte Godzillát. *júl. 1.* Ogre a renegát harcos és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *júl. 5.* Ogre a renegát harcos teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 13.* Lagolit csatában legyõzte Mama Deent. *aug. 11.* Unicorn-Dragon teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *szept. 3.* Balays gyõzelmet aratott Godzilla felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 22.* Alba Regina és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 26.* Clow gyõzelmet aratott Quad Damage felett. *dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *dec. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Blazenul Garlazan felett. *dec. 9.* Alba Regina elsõként ért el 45-ös pszi energia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 14.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy fiatal xenomorph. *dec. 17.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Õsöreg Dorkát. *dec. 22.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Le Henger Elek felett. *dec. 28.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *dec. 31.* Fortiant legyõzte harcban egy tûzlángocska.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

kno 18 3 18. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a tûzimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzimmunitás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

kno 21 3 21. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

kno 1 1 1. képességre 1 képességpont
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.] Arra is figyelj, hogy mivel a méreted már akkora, mint a barlangod, elõször még a barlangodat is növelni kell.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]
t 56 24 56. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Saját felszereléssel gyakorolni varázsital fõzést drága mulatság: elmész az alkímistákhoz, és ott segédkezel az üvegcsék tisztára mosásában, különbözõ füvek kiválogatásában, méricskélésében.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 varázsitalfõzés; [24 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

k 439 kaland elvállalása
(439. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc elmond egy tûzfal varázslatot. Megrohamozod a renegát mágustanoncot. 11 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A renegát mágustanonc holtan terül el.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

x 60 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy hõsiesség itala.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 régészet; [60 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Átléped a küszöböt. Hiábavaló volt az óvatosság, csapdába lépsz! (-21 ép).
Vendéglátód Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, vassisak, köpeny, nagy pajzs, sárga öv. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Enyveskezû Ed felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Enyveskezû Ed feléd mozog. Megtámadod Enyveskezû Edet. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. El sem találtad. Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). Enyveskezû Ed téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Enyveskezû Ed regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Enyveskezû Edet próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Mellé! Bûzöd fojtogatja (4 sebzés). Enyveskezû Ed rád veti magát. Enyveskezû Ed mérgezõ gázt fúj rád. (11 ép-t sebzõdtél). Enyveskezû Ed regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Enyveskezû Edet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Bûzöd zavarja (5 sebzés). Enyveskezû Ed téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Enyveskezû Ed regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod Enyveskezû Edet. Felé döfsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés). Enyveskezû Ed rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél). Enyveskezû Ed regenerálódik.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+59 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga odajön hozzád. Támadod az orgling szolgát. Felé ütsz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Bûzöd zavarja (7 sebzés). Az orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (341. kaland, összköltsége 15 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az elefánt halotti maszkja, malachit karkötõ, sárgaréz nyaklánc, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, villámöv, a mágia láncinge, gyûrû, bronz lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Csontokkal, bõrdarabokkal és egyéb zizegõ tárgyakkal szórjátok fel a barlang elõtti teret. A feladat: ki tud hangtalanabbul átjutni ezen a mesterséges terepen? Elég egy rossz lépés, és máris olyan zajt csapsz, mintha harangszó jelezné a közeledtedet, úgyhogy óvatosnak kell lenned. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Atahán ennyire csendben tud mozogni!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy árnymanó suhanc (#18) és egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva odajön hozzád. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrt forgatva támad. Nem talált. Megtámadod az árnymanó suhancot. Odacsapsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Bûzöd zavarja (12 sebzés). Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan. A protolisk lárva téged támad.
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Felé suhintasz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) Lélekenergiát szívsz el (+5%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elrakod a zsákmányt, ami egy fogazott tõr és 19 arany. Ideje enni! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (336. kaland, összköltsége 20 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: köpeny, karkötõ, hosszúkard, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, csótánygróf pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor máris elõtted terem! Támadod a szárnyas bolhedort. Felé döfsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A szárnyas bolhedor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 387 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 196 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 407 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Akarkusa Hopplati, egy nagyorrú, hatfülû, kockafejû, lombikszemét harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 47. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (11) / 0.95
[2] IQ: 4 (7) / 3.90
[3] ügyesség: 6 (10) / 0.88
[4] egészség: 7 (9) / 4.81
[5] mágia: 4 / 1.45
[6] gyorsaság: 9 (7) / 2
[9] Méret/ép: 69 (75) / 72
Min. méret: 70
Barlangméret: 69
PONTJAID
Varázspont: 33 / 33
Képességpont: 7 / 73%
Hõsi pont: 32 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 230 / 166
Hírnév : 473
Jóllakottság: 166%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 65 (3)
Galetki gyõzelmek: 36 (2)
Torzsz. csaták: 200 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 190 (4)
Leölt torzszülött: 239 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 13 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készítsd el a hatalom kék italát. 2.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 3.) Érj el 15-ös erõt.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0
[19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0 [20] savimmunitás: 3 (6) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0 [25] bûz: 11 / 0 [26] lõfegyver: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.07 [47] zárnyitás: 4 / 0.52 [48] mászás: 6 / 2.51
[54] kereskedelem: 5 / 3.28 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.44 [58] nyomkeresés: 1 / 0.05
[62] lopás: 3 / 0.28 [63] éberség: 3 / 1.43 [66] lopakodás: 4 / 1.27
[67] régészet: 7 / 0.11 [69] tanulás: 6 / 1.60    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.94 [102] energiaszívás: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 20; VI erõ:100% ép:30%; PV 3 5 2; PSZ 66 62 46 63 47 54;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #50 (20. épület), #341 (47. forduló), #336 (47. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gladiátor kék köpenye (#6087) * 1 a lich szöges öve (#11968) * 1 a remete vándorcsizmája (#12371)
1 a tolvaj köntöse (#9250) * 1 csillogó fejpánt (#1108) 1 halotti maszk (#1091)
1 khaldoran öv (#137) * 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 lemezpáncél (#1000)
1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sav márványgyûrûje (#26876) 1451 arany (#1) * 1 csontamulett (#1197)
10 drágakõ (#2) * 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128)

Fegyverek
1 a tudás csonttõre (#2201) 1 a villám kardja (#23815) 1 csonttõr (#1301)
3 fogazott tõr (#6) 2 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27)
3 hõsiesség itala (#52) 2 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 3 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23)
2 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 5 lemúr hártya (#161)
2 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212)
3 nordkristály (#146) 13 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 19 arany (#1), 1 fogazott tõr (#6), 1 hõsiesség itala (#52), 1 bolhedor szárny (#15), 1 sötét mák (#23).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.