Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 00:31:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5745-88

Karakterszám: 5745 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 88 Játékhét: 108
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 772
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 29. 15h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 2.

E-mail!

LAURANA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 4. NAP ** Malacka beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 1 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15103. szövetség tagja vagy.
** 4. NAP ** Malacka átadta neked a szavazatát.
*** 9.29. *** Balszerencse (#5257) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 14 legenda pontja van.
*** 9.29. *** Endyr (#5118) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 10. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 3 barna manakõ.
*** 9.29. *** Reptile (#5086) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Malacka 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15341.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jún. 23.* Rauko gyõzelmet aratott Mikanno Hosi Kanpokusan felett. *júl. 2.* Dorth a Mérgek Ura és Balu, az öreg pszi párbajt vívtak. Dorth a Mérgek Ura került ki gyõztesen. *júl. 7.* Sziszegõ Szappan rangja a Mágusok Klánjában "tanítvány" lett. *júl. 17.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 18.* Emilia teljesítette a 17. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 21.* Helior teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *júl. 21.* Dirten szolgálatába állt egy quwarg katona. *júl. 29.* Thészeusz csatában legyõzte Xilife a Fehér Angyalt. *júl. 31.* Hercegnõ teljesítette a 19. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 31.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jún. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *jún. 6.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *jún. 16.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *jún. 16.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Endyr felett. *jún. 26.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *júl. 1.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *júl. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Alamut felett. *júl. 14.* Mélységben Szuttyogó és Garrison pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *júl. 22.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Roxána felett. *júl. 25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Blazenul Garlazan felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

sz 5118 5257 szövetség parancs
Beleegyezel, hogy Endyr belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 2 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Endyr mostantól a szövetségetek tagja. Beleegyezel, hogy Balszerencse belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 2 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Balszerencse mostantól a szövetségetek tagja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

bsz 9 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, élelmiszerraktár*, barakk*, nagyobb barlang*, ivó*, istálló*.
[Jelenleg készülõ épületek:] barlangfürdõ (75/3000 TVP), vadászsarok (329/2500 TVP).
[Tagok listája:] Endyr #5118 (0 TVP), Balszerencse #5257 (0 TVP), Malacka #4513 (1856 TVP).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

szv 5118 szavazat
Átadod a szavazatodat Endyr részére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

ep 3 75 101 építed a 3. épületet 75 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (430. kaland, összköltsége 10 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett, ezüstmedál, a remete köpenye, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Laurana Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (-17)18 Darath Forgen Mentális robbanás -17 PE (-5)30 (-30)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (318. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. Folytatod a lelet feltárását. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy elektromos fal varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. Sebzõdsz 12 ép-t. Megközelíted az elektratont. Sebzõdsz 21 ép-t az elektromos faltól. Támadod az elektratont. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elõre szúrsz bal karmoddal. Nem találtál. Harapásra nyitod szádat. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatod elkábítja (13 sebzés). Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 29 ép-t. Támadod az elektromancert. Lecsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Felé suhintasz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatod zavarja (10 sebzés). Az elektromancer hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+119%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit és 33 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 204. Umper Szabolcs, egy kariotai nemes kalandos kedvû fia három hajóból álló expedíció élén elindul, hogy felkutassa az elveszett kontinenst. Három év elteltével, egy hajóval tér vissza, amikor készletei már kifogytak, a legénység nagy részét betegség pusztította el. Nem találtak semmit, csak a végtelen óceánt.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+62 életpont.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (375. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: 10-es megszakítás.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid létrehoz egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tudatrombolás! Elvesztetted az összes varázspontodat!
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid elmormol egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 41 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 41 ép-t. Megrohamozod az 1. manapoidot. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Lecsapsz bal karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Illatodat döbbenten szippantja be (9 sebzés). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot. 41 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Ez az ásatás most bizony nem jött össze.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+110 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 83. A gyarmatháború kezdete
A Namír telepek függetlenedési törekvései megerõsödnek, miközben az anyaország egyre többet követel tõlük. A telepesek elõbb passzív ellenállást folytatnak, majd megkezdõdik az ún. csendes háború. A telepesek megtagadják az adózást, az adószedõket elkergetik vagy megölik. A király embereire parasztokból alakult gerillacsoportok csapnak le. Annak ellenére, hogy nincs reguláris hadseregük, a telepek olyan komoly gondot okoznak Libertannak, hogy a kincstár bevétele kritikus határ alá süllyed. Mivel a telepek hatalmas területen helyezkednek el, I. Menlornak hagyományos módszerekkel nem sikerül megtörnie a lázadókat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 198. Molkepli gnóm feltaláló, aki meggazdagodott találmányaiból, megalapítja az Elsõ Namír Egyetemet, az világégés elõtt megsemmisült, hatalmas oktatóközpont mintájára. Az építkezést több állam támogatja. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 212. A Birodalom visszavásárolja Biztosrévet Alanortól. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. És nicsak, végre találtál valamit: egy csepp fülbevaló. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a káosz szürke csizmája. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Felé ütsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Felé suhintasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+5%). Fantasztikus illatod hat rá (8 sebzés). A tüskés hólyag hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 13 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+74%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 24 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+28 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).

*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, az 1. sötét elf harcos rád lõ. (2 lövéssel 19 ép-t sebzett.) A 2. sötét elf harcos téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. Nem talált. Megrohamozod az 1. sötét elf harcost. Támadod az 1. sötét elf harcost. Lecsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatozol (10 sebzés). Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. sötét elf harcost. Rávágsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Illatod elkábítja (9 sebzés). A 2. sötét elf harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+126%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 28 arany. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
A kör során összesen 521 sebzést okoztál, és 232 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 67 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Laurana, egy kék szemû, aranyhajú, elf nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 88. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (24) / 0.50
[2] IQ: 10 (13) / 3.50
[3] ügyesség: 5 / 1.05
[4] egészség: 12 (17) / 3.14
[5] mágia: 5 (10) / 4.95
[6] gyorsaság: 17 (19) / 2.03
[9] Méret/ép: 95 (111) / 92
Min. méret: 94
Barlangméret: 97
PONTJAID
Varázspont: 110 / 0
Képességpont: 57 / 1%
Hõsi pont: 42 (10)
Tám.bónusz: 35%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 462 / 213
Hírnév : 481
Jóllakottság: 64%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 30 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 452 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 402 (3)
Leölt torzszülött: 632 (6)
Pszi csaták: 32 (1)
Pszi gyõzelmek: 21 (1)
Ájulások száma: 23 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (14)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 24%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! 2.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 3.) Ölj három zombit, csak lehelettel!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 5 / 1.80 [17] vastag bõr: 7 (11) / 0 [18] tûzimmunitás: 2 / 0.40
[20] savimmunitás: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 2 / 0.20 [25] illat: 10 / 0
[26] lõfegyver: 17 / 14.92        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.50 [47] zárnyitás: 6 / 1.49
[48] mászás: 7 / 0.03 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.35
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 4 / 3.35 [53] ékszerészet: 2 / 0.05
[54] kereskedelem: 4 / 2.35 [55] szívósság: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.55
[57] gyógynövények: 6 / 1.76 [58] nyomkeresés: 6 / 3.97 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.10
[60] pszi támadás: 7 / 1.29 [61] pszi energia: 7 / 0.39 [62] lopás: 5 / 1.94
[64] átokszórás: 6 / 1.22 [65] álcázás: 17 / 0.10 [66] lopakodás: 3 / 0.80
[67] régészet: 10 / 6.92 [68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 5 / 3.49
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 12 / 0.65    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 9 (10) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 2.01 [102] energiaszívás: 10 / 0
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 7 / 5.73    
fog [106] méret: 15 / 0 [107] szakért.: 6 / 3.73 [108] energiaszívás: 8 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.64 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [160] esszenciaelnyelés: 4 / 0.48
[29] életszívás: 2 / 1.24 [31] féreg érintése: 6 / 0.56 [17] gránitbõr: 3 / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.44 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[34] méregfelhõ: 8 / 0.80 [128] pszi csáp: 10 / 1.58 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.48 [14] vakító fény: 4 / 0.12    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (25).

MAKRÓID
1. Makró
v 146 2 2
v 146 2 5
v 146 2 8
v 146 2 11
v 146 5 2
2. Makró
pta 131 131 131 131 131
ptb 131 131 131 131 131
3. Makró
pta 128 128 128 128 128
ptb 128 128 128 128 128
4. Makró
be 9 5
vd 92
5. Makró
pv 7 4 3 5 8
mak 3
p 3929
p 3929
mak 2

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellf. 17. képessége 15 v. több. Prioritás: 50.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 100.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 100.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 100.
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 110.
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 100.
7: féreg érintése v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100.
8: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 100.
9: jéglehelet használata ha ellenfeled #41. Prioritás: 100.
10: jéglehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás: 150.
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 151.
12: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #289. Prioritás: 151.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 10; VI erõ:200% ép:5%; PV 7 4 3 5 8; PSZ 58 48 46 47; L 20 33 2 165; PTA 131 131 131 131 131; PTB 131 131 131 131 131;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8577 7392 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #13 (4. épület), #18 (8. épület), #356 (62. forduló), #301 (63. forduló), #420 (64. forduló), #254 (67. forduló), #400 (64. forduló), #293 (86. forduló), #227 (66. forduló), #389 (70. forduló), #471 (68. forduló), #288 (69. forduló), #338 (77. forduló), #271 (81. forduló), #223 (84. forduló), #286 (87. forduló), #499 (87. forduló), #430 (88. forduló), #318 (88. forduló), #375 (88. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15103 (#15103). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod jelenleg az 5118. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4513. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a hatalom utazóköpenye (#6986) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
13 ében láncing (#134) 1 suhanó csizma (#195) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a füvész köpenye (#193) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) 1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366)
* 1 a harcos zangrozi csizmája (#7873) 1 a káosz démoni köntöse (#12864) 1 a majom szarvas sisakja (#14128)
* 1 a gyõzelem kék köpenye (#20937) 1 díszes köpeny (#1138) 1 az energia köntöse (#18700)
* 1 a teknõs szürke maszkja (#25393) 1 a szellemek vassisakja (#15026) 1 a káosz õsi maszkja (#29454)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 a titán szöges öve (#5668) 1 a hatalom szürke maszkja (#6943)
1 maszk (#1090) * 1 a gyõzelem könnyû láncinge (#20831) * 1 a gyõzelem nagy pajzsa (#20862)
1 sárga öv (#1167) 1 a káosz szürke csizmája (#4284)

Ékszerek, kincsek
1715 arany (#1) 1 szivárvány karkötõ (#139) 149 drágakõ (#2)
1 kristályamulett (#130) 1 bronzmedál (#207) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a sün malachit karkötõje (#25091) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a kobra ónixgyûrûje (#7528)
* 1 kék gömb (#143) * 1 a káosz fehér nyaklánca (#7044) * 1 a bölcsesség sárgaréz nyaklánca (#17831)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a tudás szimbóluma (#2110) 1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511)
1 a tudós márványgyûrûje (#11576) 1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) * 1 a sas kõamulettje (#16046)
* 1 a bérmágus díszes karkötõje (#17442) 1 kõamulett (#1196) * 1 zsugorító gyûrû (#200)
* 1 a gepárd díszes karkötõje (#15642) * 1 kék mutációs gyûrû (#190) * 1 az óriás ezüst fülbevalója (#8907)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 a káosz fehér szimbóluma (#7074)
* 1 a puhányság köve (#198)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8) 4 varázskõ (#210)
1 idõkristály (#219) 2 fekete dukát (#218) 1 a balek zsákja (#205)

Fegyverek
1 a természet hosszúkardja (#17067) 1 a harcos hosszúkardja (#8067) 1 a sebesség csonttõre (#13451)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 a jég hosszú íja (#22872) 1 harci fejsze (#12)
1 az elektromosság görbekardja (#27416) 1 az ellenállás könnyû nyílpuskája (#28736) 1 a káosz legendás kardja (#28779)
1 a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 12 ében nyílpuska (#133) 12 ében tündekard (#132)
3 sziklarepesz (#13) 1 csonttõr (#1301)

Varázsitalok és füvek
9 mátekel gomba (#21) 5 liánvirág (#24) 15 mitulen fû (#20)
1 kihívás itala (#68) 13 csótányláb (#25) 12 tejfonál (#28)
4 védelem itala (#59) 14 gyilkos boróka (#27) 1 fehér gyógyital (#50)
6 sötét mák (#23) 6 rémcserje (#34) 3 bajnokok itala (#62)
12 ragálygomba (#26) 4 winropu moha (#22) 18 hónakkupók (#30)
3 elfu moha (#33) 15 sárkányvirág (#32) 6 elonotichlan (#31)
2 méregellenállás itala (#51) 1 zöld manaital (#63) 1 kincskeresés itala (#64)

Egyéb kacatok
28 õsi relikvia (#17) 7 nordkristály (#146) 1 molad púp (#16)
4 mandibula (#157) 18 elektronit (#141) 1 pirgamit (#152)
3 húsevõ bibe (#151) 2 yeti csont (#160) 11 molitár háj (#165)
2 asztrálesszencia (#154) 16 barna manakõ (#149) 1 szójer csáprágó (#231)
12 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég aranyozott nyaklánca #22783 (12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk!
Örömmel jelentjük be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerû igénynek tesz eleget. 2003.09.08-tól lehet a TF-es és ÕV-s számlákra banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.