Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Méonech fürkész
Küldd el képeslapként!
"A szkritterek közül talán a legártalmatlanabb ez a kis testű méonech. Nagy szemei, hosszú antennái és fürge mozgása alapján a tudósok a szkritter boly felderítőinek vélik. Vigyázz - ha a fürkész elmenekül, érkezésedről hírt visza a bolyba, és akkor hamarosan sokkal keményebb ellenfelekre számíthatsz!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 03:29:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5743-74

Karakterszám: 5743 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 74 Játékhét: 74
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1027
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 11. 9h:25'
A következõ fordulód táplálható: 2003. dec. 18.

E-mail!

ST. HUBERTUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
Felépült a szintfejlesztés.
*** 12.10. *** Landrina a Hercegnõ (#9137) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18079.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*dec. 4.* Mikanno Hosi Kanpokusan és Le Henger Elek megküzdöttek egymással, és Mikanno Hosi Kanpokusan gyõzött. *dec. 4.* Sünkutya a "Rettentõ" gyõzelmet aratott Dominia felett. *dec. 5.* Pindurutalagala teljesítette a 17. küldetést, amit a templomban kapott. *dec. 5.* Dorth a Mérgek Ura felköltözött a következõ szintre. *dec. 8.* Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott. *dec. 8.* Gyudron csatában legyõzte Worgot. *dec. 8.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *dec. 8.* Sünkutya a "Rettentõ" gyõzelmet aratott Gargoyles felett. *dec. 9.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hercegnõ felett. *dec. 9.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Heliort. *dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett. *dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Saltarellot. *dec. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Ghalletki Jónást. *dec. 4.* Dart Mahul pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett. *dec. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Xyon de Crowanta felett. *dec. 5.* Endyr és Balszerencse pszi párbajt vívtak. Endyr került ki gyõztesen. *dec. 5.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót. *dec. 5.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Lázadó Szolgát. *dec. 8.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy kardszellem.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

mak 1 5 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
bsz 1 2 belépés szövetségi barlangba
[Parancs 1. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, nekrofun fókusz*, nagyobb barlang*, ivó*, istálló*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár*, könyvtár*, tanácsterem*, akadálypálya*, vadászsarok*, aréna*, fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*.
[Jelenleg készülõ épületek:] mágusház (705/2000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), gyógyító kamra (3135/4000 TVP), itató (40/2000 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

t 65 24 65. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
[Parancs 1. makróba tárolva.] Az álcázás mûvészetét gyakorlod: elváltoztatod arcodat, külsõdet, aztán a változást igyekszel minél gyorsabban visszacsinálni.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

ad 10 aranydukát szerzése
[Parancs 1. makróba tárolva.] Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
[Parancs 1. makróba tárolva.] De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
[Parancs 1. makróba tárolva.] Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

ea 17 20 eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, mátekel gomba (#21) 40 ap, winropu moha (#22) 40 ap, liánvirág (#24) 40 ap, ragálygomba (#26) 40 ap, gyilkos boróka (#27) 40 ap, tejfonál (#28) 40 ap, elonotichlan (#31) 80 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 22 ap, pikkelypáncél (#223) 60 ap, törpe balta (#224) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, pajzs (#1060) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, az erõ utazóköpenye (#1586) 218 ap, az ügyesség könnyû pikkelyvértje (#2366) 271 ap, a mágia hosszúkardja (#3567) 393 ap, a pontosság díszes fejpántja (#4256) 223 ap, a titán halotti maszkja (#5591) 288 ap, a gladiátor szárnyas sisakja (#6027) 468 ap, a gladiátor díszes fejpántja (#6056) 288 ap, a gladiátor átlátszó köntöse (#6102) 448 ap, a gladiátor sárgaréz nyaklánca (#6131) 297 ap, a gladiátor háromszögszimbóluma (#6162) 460 ap, a harcos szárnyas sisakja (#7827) 468 ap, a harcos díszes fejpántja (#7856) 288 ap, a gólem vándorcsizmája (#8321) 288 ap, a gólem barbár lándzsája (#8531) 304 ap, az óriás lovagi lemezpáncélja (#8652) 628 ap, az óriás bõr mellvértje (#8696) 384 ap, a tolvaj lemezpáncélja (#9100) 200 ap, az entek köpenye (#9685) 106 ap, az entek díszes karkötõje (#9792) 448 ap, a mágus díszes fejpántja (#10106) 288 ap, a mágus hosszú íja (#10272) 468 ap, az elfek könnyû láncinge (#10481) 400 ap, a merénylõ díszes pikkelyvértje (#10917) 508 ap, a merénylõ malachit karkötõje (#11141) 288 ap, a tudós kerek pajzsa (#11411) 304 ap, a lich háromszögszimbóluma (#12012) 460 ap, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca (#13781) 297 ap, a szellemek barbár lándzsája (#15281) 304 ap, a gepárd csizmája (#15520) 110 ap, a bölcsesség pajzsa (#17710) 120 ap, az energia utazóköpenye (#18686) 283 ap, a sebezhetetlenség lemezpáncélja (#19450) 200 ap, a sebezhetetlenség csatos öve (#19616) 283 ap, a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 288 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 106 ap, a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701) 561 ap, a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 542 ap, a tûz halotti maszkja (#22241) 158 ap, a tûz sárga öve (#22317) 292 ap, a jég fekete csizmája (#22722) 300 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 300 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 271 ap, a villám bíbor pikkelyvértje (#23518) 580 ap, a villám halotti maszkja (#23591) 158 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 168 ap, a regenerálódás bronz mellvértje (#24447) 420 ap, a regenerálódás tõre (#24700) 60 ap, a sün márványgyûrûje (#25076) 158 ap, a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 300 ap, a szalamandra szimbóluma (#25960) 66 ap, az elektromosság vaspajzsa (#27163) 532 ap, az elektromosság szürke maszkja (#27193) 508 ap, az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 158 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 300 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 175 ap, az angyalok köntöse (#28150) 60 ap, a bûz átlátszó köntöse (#29052) 300 ap, a bûz csatos öve (#29066) 153 ap. Eladsz 20 õsi relikviát 517 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

vg 3043 33 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Zsebibaba Baby eladásra kínál neked 1 33. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

ep 12 22 12 építed a 12. épületet 22 TVPért
Hazamész a boltból. [Rendben, az építkezés során a savlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nagyobb barlang építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

ep 14 28 12 építed a 14. épületet 28 TVPért
[Rendben, az építkezés során a savlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed az istálló megépítésébõl! Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 28 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 172 TVP-nyit kell dolgoznod.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

hp 3 151 1 0 30 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 30.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

var 151 8 151. varázslatra 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

h 14 2 26 31 35 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Csodás! Az italnak lassan szép fehér színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 2 kihívás italát. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

pv 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

h 68 68. tárgy használata
Lenyelsz 1 kihívás italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p 3602 portyázás
Céltudatosan léptekkel indulsz meg egy bizonyos barlang felé. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (284. kaland, összköltsége 10 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 velparajt. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmi! Továbbnyomulsz.
Vendéglátód Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû, nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, az erõ szimbóluma, a bérmágus malachit karkötõje, a teknõs karikaszimbóluma, az erõ nehéz nyílpuskája, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a pontosság csatos öve, a kobra halotti maszkja, ozin fülkarika, a tudás gyûrûje, a gepárd zöld köntöse, a pontosság márványgyûrûje. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Árkon Át Szóló elmormol egy esszenciaelnyelés varázslatot. Árkon Át Szóló elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot. Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Karom megközelíti Árkon Át Szólót. A nohnetár megközelíti Árkon Át Szólót. Karom Árkon Át Szólót támadja. A nohnetár Árkon Át Szólót támadja.
*** 2. KÖR *** Árkon Át Szóló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod Árkon Át Szólót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (97 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (37 sebzés). Árkon Át Szóló maradék erejét is elvesztve elterül.
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 23/0, Karom: 1/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Szolgáidnak is jut 17%. Sáskaharcos 3. szintre lépett! Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Karom a nagyobb elementál fattyat rohamozza. Karom a nagyobb elementál fattyat támadja. A nohnetár és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Karom a nagyobb elementál fattyat támadja. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (61 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 22/21, Karom: 38/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 10%. Karom eszik. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (315. kaland, összköltsége 10 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A 2. sötét elf harcos céloz, és lõ rád. (2 találattal 40 sebzést okozott.) Az 1. sötét elf harcos céloz, és lõ rád. (20 ép-t sebzett.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A nohnetár az 1. sötét elf harcos felé mozog. A nohnetár az 1. sötét elf harcost támadja. Karom a 2. sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Az 1. sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A varázslat nem hatott rád. A 2. sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A varázslat nem hatott rád. Megindulsz az 1. sötét elf harcos felé. Már ott is vagy! Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (83 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (46 sebzés). Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Karom a 2. sötét elf harcost támadja. A nohnetár nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. sötét elf harcos létrehoz egy vakító fény varázslatot. Gyengülsz (-24% támadás). A nohnetár megtántorodik. Karom megtántorodik. Karom a 2. sötét elf harcost támadja. A nohnetár a 2. sötét elf harcost támadja. Támadod a 2. sötét elf harcost. Savat lehelsz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (53 sebzés). A 2. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 222 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 61/0, Karom: 17/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Szolgáidnak 18% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 52 arany. A nohnetár habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+40 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy velparajt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A méregféreg megközelíti a nohnetárt. Karom a sötét xirnox felé mozog. A sötét xirnox Karom felé mozog. A nohnetár a méregféreg felé mozog. A méregféreg és a nohnetár egymással harcolnak. A nohnetár megtántorodik. Karom és a sötét xirnox egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox ellõ egy méregfelhõ varázslatot. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. Megindulsz a sötét xirnox felé. Már ott is vagy! 19 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A nohnetár sebzõdik 15 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. Karom 5 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A nohnetár kileheli lelkét. A méregféreg csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Támadod a sötét xirnoxot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (60 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (47 sebzés). A sötét xirnox kileheli lelkét. Karom nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. 16 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. Karom 10 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A méregféreg téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A méregférget próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (88 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (42 sebzés). A méregféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 10/22, Karom: 7/25.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 12%. Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nohnetár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+40 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: regeneráció: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A nohnetár a szárazföldi uborka felé mozog. Karom a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka a nohnetár felé mozog. A nohnetár és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Karom a szárazföldi uborkát támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (41 sebzés). A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 34/3, Karom: 1/2.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 7% jut. Elrakod a zsákmányt, ami a bûz malachit karkötõje és 18 arany.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

vd 78 vadászat
[Sötét xirnox torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy elemi védelem varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A vörös testvér máris elõtted terem! A kék testvér a nohnetár irányába megy. A nohnetár elindul a kék testvér felé. A vörös testvér téged támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). A kék testvér és a nohnetár egymással harcolnak. Karom a kék-vörös atyát támadja.
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. A kék testvér gyógyul 21 ép-t. Támadod a vörös testvért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (84 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (51 sebzés). A vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék testvér és a nohnetár egymással harcolnak. A nohnetár holtan terül el. Karom a kék-vörös atyát támadja.
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. A kék-vörös atya gyógyul 3 ép-t. A kék testvér visszanyer 7 életpontot. Megrohamozod a kék testvért. Támadod a kék testvért. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (93 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (54 sebzés). A kék testvér holtan terül el. Karom a kék-vörös atyát támadja.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a kék-vörös atyát (+9 ép). Megrohamozod a kék-vörös atyát. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (91 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (52 sebzés). A kék-vörös atya hörögve elterül.
[A csatában összesen 413 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nohnetár: 32/35, Karom: 27/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 23% jut. Viszed, ami mozdítható: 56 arany. Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Az Örökkévalóság Rubinjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1187 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


St. Hubertus, egy borvirágos orrú, csapzott hajú, pia szagtól bûzlõ alkoholista férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 74. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 4.15
[2] IQ: 5 (7) / 4.45
[3] ügyesség: 3 / 1.05
[4] egészség: 8 (9) / 2.84
[5] mágia: 7 (10) / 2.95
[6] gyorsaság: 10 (8) / 1.22
[9] Méret/ép: 106 (116) / 83
Min. méret: 99
Barlangméret: 106
PONTJAID
Varázspont: 101 / 29
Képességpont: 12 / 53%
Hõsi pont: 7 (7)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 42%
Galetki erõ: 312 / 221
Hírnév : 143
Jóllakottság: 162%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 23 (1)
Galetki gyõzelmek: 17 (1)
Torzsz. csaták: 333 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 326 (5)
Leölt torzszülött: 440 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (19)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +19% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. [ok] 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. [számláló: 2] 3.) Ölj meg öt méregférget. [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 26 (50) / 5.50 [16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 1 (2) / 0
[21] elkt.immunitás: 1 / 0 [25] bûz: 26 (36) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 2.06 [47] zárnyitás: 4 / 0.95 [48] mászás: 4 / 1.57
[50] meggyõzõkészség: 2 / 0.65 [52] auraészlelés: 3 / 1.95 [53] ékszerészet: 3 / 0.20
[54] kereskedelem: 3 / 2.14 [55] szívósság: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 4 (7) / 1.90
[57] gyógynövények: 5 (9) / 3.98 [58] nyomkeresés: 3 / 2.80 [59] vezetõkészség: 3 / 0.20
[62] lopás: 5 / 3.10 [64] átokszórás: 3 / 1.70 [65] álcázás: 12 / 4.63
[66] lopakodás: 3 / 0.40 [67] régészet: 11 / 10.90 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 6 / 3.40 [70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 5 / 2.92

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.74     a lich barbár lándzsája
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.20 [151] sárkánylehelet: 9 / 1.12


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nohnetár 37/0 112% 105% 8 / 6.83 ájult
[2] Karom, a sáskaharcos 46/19 182% 155% 3 / 0.52 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
bsz 1 2
t 65 24
ad 10
be 9 5
be 9 6
2. Makró
le 23126 23202 176 23217 23262 23306
le 23233 18792

HARCI PROGRAMOD
5: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 30.
1: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 50, és ha ellenfeled #44.
3: sárkánylehelet v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 20, és ha ellenfeled torzszülött.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 50 61; VI erõ:200% ép:35%; PV 1 2; PSZ 48 67; BA 15033; L 100 29 33 30 58 50; HE 9;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3043 28511 1; VG 3043 33 1; VG 3043 15 2; VG 6186 23263 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #9 (7. épület), #19 (9. épület), #50 (20. épület), #228 (69. forduló), #482 (70. forduló), #273 (70. forduló), #227 (70. forduló), #300 (71. forduló), #373 (71. forduló), #386 (71. forduló), #363 (72. forduló), #244 (73. forduló), #326 (73. forduló), #494 (73. forduló), #284 (74. forduló), #315 (74. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5743. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 28 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 4 ében láncing (#134) 1 vándorcsizma (#1121) 1 khaldoran öv (#137)
1 fejpánt (#1105) 1 az erõ zöld köntöse (#1601) * 2 a bûz fekete csizmája (#29022)
1 a bûz csatos öve (#29066) * 1 az enyészet vassisakja (#23126) 1 lemezpáncél (#1000)
* 1 a bûz nagy pajzsa (#28962) 1 fekete nadrág (#171) 1 Tyrex sárga öve (#37167)
1 a sebesség kerek pajzsa (#13211) 1 kerek pajzs (#1061) 1 a remete díszes pikkelyvértje (#12267)
* 1 ezüst nadrág (#176) * 1 az enyészet sárga öve (#23217) * 1 az enyészet átlátszó köntöse (#23202)
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 1 a teknõs könnyû láncinge (#25331)

Ékszerek, kincsek
729 arany (#1) 1 a gyorsaság kõamulettje (#3896) 70 drágakõ (#2)
1 a bûz malachit karkötõje (#29141) * 2 kék gömb (#143) 1 bronzmedál (#207)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a szívósság karikaszimbóluma (#14711) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 az energia díszes karkötõje (#18792) * 1 a teknõs gyûrûje (#25525) * 1 az enyészet keresztszimbóluma (#23263)
1 amulett (#1195) * 1 az enyészet háromszögszimbóluma (#23262) * 1 az enyészet csepp fülbevalója (#23306)
* 1 az enyészet aranyozott nyaklánca (#23233)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)
1 aranydukát (#437)

Fegyverek
1 kard (#1315) * 1 a bûz könnyû íja (#29171) * 1 a lich barbár lándzsája (#12131)
* 1 Enyészmester (#217) 3 ében nyílpuska (#133) 3 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 7 liánvirág (#24) 6 mitulen fû (#20)
10 mátekel gomba (#21) 5 mézfû (#29) 7 csótányláb (#25)
2 hónakkupók (#30) 2 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
5 velparaj (#35) 4 winropu moha (#22) 30 tejfonál (#28)
1 savlehelet itala (#55) 6 gyilkos boróka (#27) 2 gázlehelet itala (#57)
3 elonotichlan (#31) 7 sárkányvirág (#32) 1 kihívás itala (#68)
3 méregellenállás itala (#51) 2 védelem itala (#59) 3 óriásnövés itala (#60)

Egyéb kacatok
3 elektronit (#141) 7 lemúr hártya (#161) 2 molitár háj (#165)
43 õsi relikvia (#17) 9 nordkristály (#146) 1 bolhedor szárny (#15)
4 molad púp (#16) 20 pirgamit (#152) 10 mandibula (#157)
4 húsevõ bibe (#151) 3 yeti csont (#160) 9 ekinda haj (#147)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



KIHÍVÁS ITALA (68. TÁRGY)
A kihívás itala igazán mókás folyadék: hatása alatt tévedhetetlenül meg tudsz találni egy másik galetkit. Ez azt jelenti, hogy a legközelebb kiadott portyázás parancsnak megadhatsz egy konkrét kalandozót, és õt fogod meglátogatni! A kihívás itala addig marad érvényben, amíg sikeres portyázást nem hajtottál végre egy általad meghatározott galetki ellen. Ha olyan galetkit kutatsz, akit nem találsz, vagy nem férsz be a barlangjába, a portyázás 5 TVP-be fog kerülni, és az ital hatása megmarad. Figyelem! Mivel ez egy konkrét galetki ellen végrehajtott portyázás, a PV 6-os paraméterét a program figyelmen kívül hagyja, tehát nem használhatod egy célszemély kifosztására.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.