Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Galetki lárva
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:06:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5711-131

Karakterszám: 5711 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 131 Játékhét: 148
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 168
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 26. 14h:47'
A következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 29.

E-mail!

HERCEGNÕ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Raziel, egy hegyes fülû, fekete szemû, vörös bõrû, két szarvú és kopasz, galetki férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, bronzmedál, a gladiátor pikkelyvértje, a mutáció gyémántja, Rogan karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma, a szakács üstje, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó köpenye, a titán sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Így válaszolsz: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Így szól hozzád: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Nem késel a válasszal: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Így szól hozzád: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Rögtön visszavágsz: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ csótány legyen." Így szól hozzád: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Gyudron vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Gyudron, egy hosszú, fekete hajú, barna szemû, vastag sötét bõrû, zöldvérû galetki férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Tárgyai: Förtelmes maszk, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, kék gömb, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, óriás fülbevaló, a küzdelem kõamulettje, a mutáció gyémántja, arany porontyköpeny, az ellenállás vándorcsizmája, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [Látogatód zsebébõl kipottyant a szerencsekõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Belépés után üdvözöl: "Buta vagy, mint a tök!" Ezt kiáltod vissza: "Sarjadjon fû a hátadon!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Ezt kiáltod vissza: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Rögtön visszavágsz: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?" Nem késel a válasszal: "Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna. Ezt mondja neked: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 2. NAP ** Lyennara kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 6492 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 6492 9 parancsot.
** 2. NAP ** Épp hozzád néz be Kék Hadúr, egy kék bõrû, kéken világító szemû, ezüst lófarkas hajú, vámpírfogú lény férfi. [aura: 20-as méretû 14-es szintû jobb csáp.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: Rogan karkötõje, a kobra bíbor pikkelyvértje, az erõ csontamulettje, a harcmûvész malachit karkötõje, a sün sárga öve, a pontosság márványgyûrûje, a harcos kék köpenye, az erõ ezüst nyaklánca, a kobra háromszögszimbóluma, a gyõzelem nagy pajzsa, az óriás ezüst fejpántja, a sün malachit karkötõje, a harcos könnyû nyílpuskája, a gólem márványgyûrûje, az ügyesség jádegyûrûje, a káosz pulzáló csizmája, a gyõzelem aranyozott fülbevalója, szerencsekõ. Beleesett a csapdádba, és 25-t sebzõdött. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Kék Hadúr Aramis felé mozog. Kék Hadúr irányába mozogsz. Aramis megközelíti Kék Hadúrt. Kék Hadúr és Aramis egymással harcolnak. Aramis lebénult. Aramis halálos sebet kapva a földre zuhan. Kék Hadúrt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Kék Hadúr rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (53 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! (-3 tüskés bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. Ez mellément. Elõresuhint farkával. (54 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. (-1 tüskés bõr.) Támadod Kék Hadúrt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (20 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Kék Hadúr téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (51 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. (79 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád farkával. (55 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 236 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 0/189.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Kék Hadúr megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Rogen a Kalandor, egy sötétzöld köpenyes, tekintélyt parancsoló férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû jobb karom.] A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tûz malachit karkötõje, a bénaság fülbevalója, a bûz hosszúkardja, a sólyom díszes köntöse, a sólyom nagy pajzsa, a sólyom bronz amulettje, a bûz ónix karkötõje, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a sólyom aranyozott fülbevalója, a sebesség zangrozi csizmája, a sólyom csatos öve, kék gömb, a tûz márványgyûrûje, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ében láncing, a bérmágus csonttõre, a sólyom csontamulettje, a gyorsaság hosszú íja, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom csontmaszkja, az ellenállás rövid tõre. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Így válaszolsz: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" A következõt mondja neked: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Rögtön visszavágsz: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." A következõt mondja neked: "Olyan rémületesen ronda képed van, hogy melletted egy kronorém elmehetne kisdedóvónak a galetki csemetemegõrzõbe." Nem késel a válasszal: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Lehajtott fejjel elismered, Rogen a Kalandor volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 3. NAP ** Épp hozzád néz be Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû, zöld szemû, magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. [aura: 8-as kineport.] A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, a tolvaj nyaklánca, ezüst fejpánt, a sebezhetetlenség köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te holdkóros teknõc!" Rögtön visszavágsz: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Így szól hozzád: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Nem késel a válasszal: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Ezt mondja neked: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Így válaszolsz: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" A következõt mondja neked: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Rögtön visszavágsz: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" Crywol szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
Felépült a szintfejlesztés.
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 molitár hájat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 4. NAP ** Moha a "balfék" elutasította a kihívásodat.
** 4. NAP ** Moha a "balfék" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 6612 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 6612 9 parancsot.
** 4. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a méreg vaspajzsa, a gyõzelem díszes karkötõje, a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge, az ellenállás gyalogos lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom aranyozott nyaklánca, a méreg fekete csizmája, a sebesség vívótõre, a méreg malachitgyûrûje, kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az ellenállás ezüst fülbevalója, Orthern fülbevalója. Csapdádat egyszerûen átlépte. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Moha a "balfék" odajön hozzád. Halálosztó, a quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Hóhér, a húsevõ növény feléd rohan. Moha a "balfék" rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (68 ép-t sebzõdtél). Halálosztó, a quwarg katona téged támad. A csáprágójával támad. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Hóhér, a húsevõ növény téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Harapni próbál fogával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! (-4 tüskés bõr.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Moha a "balfék" megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15229.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 12.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *szept. 15.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 16.* Balu, az öreg teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 18.* Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 22.* Mancsos Balambér pszionikus küzdelemben diadalt aratott Winnirixi felett. *szept. 22.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Pokoli Maximiliánt. *szept. 22.* Dirten pszionikus küzdelemben diadalt aratott Leph Arlone a szétszórt felett. *szept. 23.* Balu, az öreg felköltözött a következõ szintre. *szept. 23.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *szept. 25.* Rogen a Kalandor és Dzedzsarr megküzdöttek egymással, és Rogen a Kalandor gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 26.* Nemesis mellé szegõdött egy nagyobb elementál fatty. *aug. 29.* Köpködõ Méregzsák és Reptile pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 29.* Lord Khalel szolgálatába állt egy gázelementál. *aug. 29.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett. *szept. 2.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Neftalit. *szept. 2.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Sandro the Caterpillart. *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák és Garrison pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *szept. 4.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *szept. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *szept. 8.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a szakács üstjét. Felveszed a szerencsekövet. A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 átokszórás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: növekmény. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Itt az ideje, hogy eldõljön, ki az igazi mutáns. Hívj ki párviadalra egy másik mutánst, és gyõzd le, bizonyítva, hogy te jobban mutálódtál.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a mutáció gyémántja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 195 328 194 139 373 143 bekészíted a 195. tárgyat
Felveszed a suhanó csizmát. Azt a tárgyat nem használhatod, mivel nem teljesíted a használatához szükséges feltételt. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szivárvány karkötõt. Bekészíted az Örökkévalóság Rubinját. Felveszed a kék gömböt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 144 211 192 207 142 193 bekészíted a 144. tárgyat
Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed a szakács üstjét. Felveszed a bronzmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 145 bekészíted a 145. tárgyat
Felveszed a Rogan karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391), Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

v 159 3043 4 128 1 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Hercegnõ vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 kötelet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

kf 5621 19168 14577 25812 19227 8022 bekészíted az 5621. tárgyat
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a titán vándorcsizmáját. Felveszed a kígyó szöges övét. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a szívósság szárnyas sisakját. Felveszed a szalamandra nagy pajzsát. Felveszed a kígyó malachitgyûrûjét. Bekészíted a harcos hosszú íját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

kf 16077 8457 15597 21507 8442 8832 bekészíted a 16077. tárgyat
Felveszed a sas malachitgyûrûjét. Felveszed a gólem ezüst fülbevalóját. Felveszed a gepárd csontamulettjét. Elõször el kell raknod egy fülbevalót (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a túlélés ezüst fülbevalóját be tudd készíteni. Felveszed a gólem díszes karkötõjét. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az óriás ezüst nyakláncát be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

kf 6582 bekészíted a 6582. tárgyat
Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a törpék ezüst nyakláncát be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

kf 189 162 bekészíted a 189. tárgyat
Elõször el kell raknod egy ékszert (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a görényfarkat be tudd készíteni. Elõször el kell raknod egy ékszert (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a mutáció gyémántját be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

szh 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A quwarg katona pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

bb 5 5 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Clow, ameddig õ eljutott 2 xenomorph bébi (#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36) [aura: 2-es méretû 9-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A 3. harci törpe máris elõtted terem! A 2. harci törpe feléd mozog. Az 1. harci törpe máris elõtted terem! A 3. harci törpe téged támad. Harci fejszével támad. (16 ép-t sebzõdtél). A 2. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. (14 ép-t sebzõdtél). Az 1. harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. harci törpét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõrehajolva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatodat döbbenten szippantja be (9 sebzés). Az 1. harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével támad. (11 ép-t sebzõdtél). A 3. harci törpe rád támad. Harci fejszével sújt rád. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. harci törpét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elõresuhintasz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatod elkábítja (10 sebzés). A 2. harci törpe kileheli lelkét. A 3. harci törpe rád támad. Harci fejszével próbál megsebezni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. harci törpét. Odacsapsz bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Acsarogva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatodat döbbenten szippantja be (10 sebzés). A 3. harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+142%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért, 3 harci fejsze és 42 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 95 aranyat.
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2 xenomorph bébi (#204). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Az 1. káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 7 ép-t. A 2. káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. 3 ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). 20 ép-t sebzõdtél. A 2. káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. káoszmágust. Lesújtasz bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Pofádat nagyra tátva harapsz. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Illatozol (12 sebzés). Az 1. káoszmágus holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszmágus elõhív egy halál csókja varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a 2. káoszmágust. Odaütsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Megpróbálod megmarni. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megérzi illatodat (11 sebzés). A 2. káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+193%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 53 arany és egy átokkõ. [ld. enc.] Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 100 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 85 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 125 aranyat.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2 xenomorph bébi (#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Az 1. óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. óriáspók máris elõtted terem! Az 1. óriáspók rád veti magát. Harapni próbál. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. óriáspókot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Elkerülte. Lesújtasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A fogaiddal támadsz. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Az 1. óriáspók rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. Elkerülted. A 2. óriáspók rád veti magát. Marni próbál. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. óriáspókot. Odacsapsz bal mancsoddal. Félrehajolt. Ostorként csattantasz farkaddal. Mellé! A fogaiddal támadsz. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Az 1. óriáspók holtan terül el. A 2. óriáspók téged támad. Csáprágójával mar. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók rád támad. Megpróbál megmarni. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 5. KÖR *** A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók téged támad. Csáprágójával mar. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás).
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

kno 3 18 3. képességre 18 képességpont
Elköltesz 18 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

k 13 12 kaland elvállalása
(13. kaland:) 5 aranyat megér egy elõkelõ hely a dicssõségtablán, így beállsz a sor végére.
[Tárgyhasználat: 5 arany] Az asztalnál egy írnok megkérdezi a neved, majd átad egy rajtszámot, miközben besöpri az aranyat egy nagyobb ládába. Az elsõ próba a fõtéren a szökõkútnál van. Persze itt is jókora sor van, amit kénytelen vagy végigvárni. Végre Te jössz.
- A feladat roppant egyszerû. Itt ez a homokóra. Amikor megfordítom, bedugod a fejed a szökõkút vizébe. Ha kibírod addig a víz alatt, amíg az összes homokszem le nem pereg, akkor továbbjutottál. Ha hamarabb emeled ki a fejed, kár is a következõ állomáshoz menned. Ha mindent értettél, akkor vegyél nagy levegõt, és irány a kút. - Ezzel megfordítja a homokórát.
[Egészség próba 16-os küszöbre: sikeres] Amint bedugod a fejed, rögtön rájössz mi a legnehezebb a próbában. Nem látod az órát, így sejtelmed sincs róla mikor juthatsz végre ismét levegõhöz. Próbálod a lehetõ legjobban beosztani a tüdõdben levõ tartalékot, apró buborékonként engeded ki a levegõt. Egyre inkább kínoz a levegõ hiánya, legszívesebben már a vizet is belélegeznéd, de még idõben meggondolod magad. Megpróbálsz valami levegõ helyett valami másra gondolni, gyerekkori mondókák jutnak az eszedbe: "Ecc-pecc kimehetsz...". Amikor a macska már harmadszor ugrik az egérre, végképp elfogy minden tartalékod, felegyenesedsz. Megdöbbenve látod, hogy a homoknak még a fele sem fogyott el...
- Ez igen - mondja a bíró. - Már kétszer megfordítottam az órát, neked kopoltyúd is van? A következõ próba a bolt elõtt vár rád. Sok szerencsét. A második próbánál hamar sorra kerülsz.
- Ez egy mókás feladat lesz. A boltos megígérte az elöljárónak, hogy a mai napon mindössze 50 aranyért övé lehet egy óriás fülbevaló. Ha elég jól tudod maszkírozni magad, akkor Te is hozzájuthatsz alkalmi áron. Fizetned most kell, de a fülbevalót csak akkor tarthatod meg, ha az összes próbát kiáltad. Azért, hogy a boltosnak ne legyen könnyû dolga, az elöljáró úr a nap folyamán többször is vásárolt már a boltban. A boltos pedig tudja, ha csak egyszer nem szolgálja ki az elöljárót, akkor neki befellegzett. Szóval csak rajtad múlik, mire vagy képes. Ebben a dobozban minden szükséges eszközt megtalálsz.
Alaposan megnézed az elöljárót ábrázoló festményt, majd a legnagyobb körültekintéssel elkezded a maszkolást. Iszonyú precizitássa illeszted fel a mûcsápokat, és hosszan dolgozol az arcvonásokon. Amikor úgy döntesz, hogy többet nem tehetsz, belépsz a boltba.
[Álcázás próba 8-as küszöbre: sikeres] - Boltos add a fülbevalót, ahogy megígérted! - szólsz rá a lehetõ legparancsolóbb hangodon. A boltos alaposan megnézz, majd óvatosan megszólal:
- Azonnal nagyuram, de tudja, mióta híre ment meggondolatlan igéretemnek, azóta a fél hegy itt áll sorba elmaszkírozva, és mindnek az olcsó fülbevalóra fáj a foga.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres] - Ne nyavajogj nekem kufár, mert rögtön a deresre húzatlak, aztám majd lesz okod vinnyogni! Pattanj azért a fülbevalóért, ma még 10 tárgyalásom van, gondolom te sem örülnél ha a Te számládra kéne terhelnem a kárt, amit a késésem okozhat a szintnek.
- Igenis, Uram! Parancsoljon, Uram! Az 50 aranyat azért elkérném, ha meg nem sértem Uram.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Fogod a fülbevalót és köszönés nélkül távozol a boltból. Kint odaadod a bírónak.
- Remek voltál. A harmadik próba az Akadémia legfelsõ szintjén van. Ha azt is sikerrel veszed megtarthatod a fülbevalót, és azért sem kerülsz börtönbe, mert nem általottad szegény boltost becsapni.
Az Akadémia tetejéig annyi lépcsõfok van, hogy arra gondolsz már maga a felgyaloglás is kitesz egy komplett próbát. A lépcsõ tetején álló bíró azonban ennél komolyabb feladatod ad neked:
- A feladat roppant egyszerû. Háromig fogok számolni, és akkor kidobom ezt a tojást ezen az ablakon. Ha eltudod kapni úgy, hogy nem törik el, akkor teljesítetted a próbát. A lejutás módját rádbízom. Egy... Nincs sok idõ gondolkozni, csak egy megoldás van: kiugrasz az ablakon. Zuhanás közben többször is körbe fordulsz így látod, amikor kirepül a tojás az ablakon. Ha túléled az esést, talán lesz idõd felugrani, és elkapni. [120 életpontot sebzõdsz.] Minden elsötétül elõtted! Amikor magadhoz térsz, a barlangodban találod magad. Magad sem érted, hogy jutottál haza. [-5 TVP.] 1 ép-d van.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+124 életpont.)
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! A törpe útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A troll útonálló elindul Aramis felé. Aramis elindul a troll útonálló felé. A törpe útonálló rád támad. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. (24 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. 15 életpontnyit sebzõdsz. Aramis 8 ép-t sebzõdik. Támadod a törpe útonállót. Odakensz neki bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Ostorként csattantasz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). A fogaiddal támadsz. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). A törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. A troll útonálló és Aramis egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy isteni harag varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Aramis 7 ép-t sebzõdik. Aramis halálhörgés közepette a földre zuhan. Megrohamozod a troll útonállót. A troll útonállót próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Harapni próbálsz. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). A troll útonálló kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy isteni harag varázslatot. 11 ép-t sebzõdtél. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a gnóm útonállót. Odaütsz bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Illatod zavarja (6 sebzés). A gnóm útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 243 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 68/96.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+188%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért és egy törpe balta. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+41 életpont.) - Ezek sem fogják az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod boldogan. Még idõben érkeztél, a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod, és látod, hogy az elöljáró titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással, a troll testét elég nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a titkár kissé összetörve, de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál a vérdíjra, és tõlem is kapsz egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy õskõ és egy a tökéletesség átlátszó köntöse. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [102 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

p 6612 portyázás
Elfogadod Moha a "balfék" kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a méreg vaspajzsa, a gyõzelem díszes karkötõje, a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge, az ellenállás gyalogos lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom aranyozott nyaklánca, a méreg fekete csizmája, a sebesség vívótõre, a méreg malachitgyûrûje, kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az ellenállás ezüst fülbevalója, Orthern fülbevalója. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az átokkõ. Üdvözlõ mondatod: "Örök vesztes vagy, apafej." Nem késik a válasszal: "Te gerinctelen puhány!" Jól odamondasz neki: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Moha a "balfék" feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+45% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

p 6612 portyázás
Elküldesz egy kihívást Moha a "balfék" részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

pv 7 4 3 5 2 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 484 451 301 kaland elvállalása
(484. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elõhív egy titánok szele varázslatot. A halál sekrestyése Aramist rohamozza. Aramis a halál sekrestyése irányába megy. A halál sekrestyése és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a halál sekrestyését (+16 ép). A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Gyengülsz (-30% támadás). Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Hátraugrott a támadás elõl. Illatod elkábítja (11 sebzés). A halál sekrestyése és Aramis egymással harcolnak. Aramis halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 6 ép-t. A sötét elf nekromanta visszanyer 9 életpontot. A halál sekrestyése közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét elf nekromantát próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (38 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (12 sebzés). A halál sekrestyése rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lecsap rád jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta ellõ egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 8 ép-t. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+15 ép). Támadod a sötét elf nekromantát. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (12 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd suhint jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 98 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 26/99.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+120 életpont.)
(451. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. zombi mestert. Aramis a zombit rohamozza. A zombi elindul Aramis felé. Az 1. zombi mester feléd mozog. A 2. zombi mester máris elõtted terem! Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi holtan terül el. Az 1. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. zombi mester rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Félrehajoltál. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az 1. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy animáció! A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Megtámadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester téged támad. Rád vág jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy animáció! A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. zombi mester elmormol egy animációt. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Megtámadod az 1. zombi mestert. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Az 1. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi mester regenerálódik.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 344/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+42 életpont.)
(301. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük? Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy savelementál (#147). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) A savelementál Aramis felé mozog. Aramis elindul a savelementál felé. A savelementál és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a savelementált. Megtámadod a savelementált. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). A savelementál és Aramis egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A savelementál és Aramis egymással harcolnak. A savelementált próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (27 ép-t sebeztél). A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 31/55.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Szolgáidnak 74% jut. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 34 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Ismét tanultál valamit: +1 auraészlelés; [87 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +37 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1217 sebzést okoztál, és 887 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 50 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 339 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 131. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 20 (32) / 2.27
[2] IQ: 10 (12) / 3.04
[3] ügyesség: 8 (11) / 0.38
[4] egészség: 13 (19) / 5.01
[5] mágia: 9 / 2.14
[6] gyorsaság: 8 (17) / 4.30
[9] Méret/ép: 133 (143) / 118
Min. méret: 106
Barlangméret: 140
PONTJAID
Varázspont: 137 / 42
Képességpont: 20 / 74%
Hõsi pont: 156 (5)
Tám.bónusz: 24%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 683 / 193
Hírnév : 4223
Jóllakottság: 103%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 59 (2)
Galetki gyõzelmek: 31 (0)
Torzsz. csaták: 445 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 415 (4)
Leölt torzszülött: 721 (11)
Pszi csaták: 141 (0)
Pszi gyõzelmek: 64 (0)
Ájulások száma: 9 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (25)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 35%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 333 TVP-d van. 2.) Gyõzz le párviadalban egy másik mutánst! 3.) Ölj öt quwarg katonát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 8 / 6.56 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 6 (10) / 0.21
[19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.20 [20] savimmunitás: 6 (7) / 0.60 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0.60
[22] imm.mérg.gázra: 5 (6) / 0.20 [25] illat: 10 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.89 [46] csapdaészlelés: 8 / 3.66 [47] zárnyitás: 7 / 3.26
[48] mászás: 7 / 3.33 [49] rugalmasság: 5 / 1.03 [50] meggyõzõkészség: 9 (11) / 4.20
[51] transzformáció: 10 / 1.50 [52] auraészlelés: 9 / 0.09 [53] ékszerészet: 3 / 0.16
[54] kereskedelem: 5 (8) / 3 [55] szívósság: 10 / 0.77 [56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 0.72
[57] gyógynövények: 8 (10) / 2.30 [58] nyomkeresés: 9 / 3.56 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 0.81
[60] pszi támadás: 9 / 8.23 [61] pszi energia: 9 / 8.23 [62] lopás: 2 / 0.20
[63] éberség: 3 / 0.96 [64] átokszórás: 13 (15) / 0.92 [65] álcázás: 23 / 2.65
[66] lopakodás: 2 / 0.80 [67] régészet: 15 / 7.13 [68] zene: 23 / 6.69
[69] tanulás: 12 / 5.89 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 4 / 0.17
[72] építés: 9 / 7.44 [73] felderítés: 13 / 2.49    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 9 (10) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 7.03 [102] energiaszívás: 10 (11) / 0
farok [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 10 / 4.24 [105] energiaszívás: 10 (11) / 0
fog [106] méret: 9 / 0 [107] szakért.: 9 / 3.47 [108] energiaszívás: 10 (11) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.08 [36] csábmosoly: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 4 / 0.06
[37] egokínzás: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 4 / 0.12 [160] esszenciaelnyelés: 11 / 1.44
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 0.78 [31] féreg érintése: 11 / 1.28
[172] gázpajzs: 1 / 0 [17] gránitbõr: 1 / 0 [13] jégcsóva: 1 / 0
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 4 / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0
[27] kisebb gyógyítás: 5 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.72 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[162] mágikus csapda: 4 / 0 [129] mentális robbanás: 7 / 1.28 [28] óriáserõ: 1 / 0
[128] pszi csáp: 11 / 0.92 [171] savpajzs: 1 / 0 [159] szellemidézés: 9 / 2.76
[16] tûzpajzs: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06 [170] villámpajzs: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Aramis, az agglomerátor 90/35 189% 70% 9 / 8.17 harcol
[2] Athos, a quwarg katona 54/54 168% 140% 2 / 0.78 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
le
kf 195 328 194 139 373 143
kf 144 211 192 207 142 193
kf 145
bsz 2
v 159 3043 4 128 1
2. Makró
kf 5621 19168 14577 25812 19227 8022
kf 16077 8457 15597 21507 8442 8832
kf 6582
3. Makró
kf 194 22271 169 22181 162
ism 3
vd 80
4. Makró
kf 207 8832
pv 7 4 3 5 8
ism 10
p
kf 8832 207
5. Makró
pv 7 8
p 6612
p 6612
pv 7 4 3 5 2 8

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 200.
2: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110.
3: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110.
4: tûzlehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 145, és ha ellenfeled #80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 10 9 50; VI erõ:250% ép:20%; PV 7 4 3 5 2 8; PSZ 68 46 47 54 67; HE 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 7 sebzés: 20-28

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #7 (3. épület), #11 (9. épület), #13 (4. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #403 (130. forduló), #332 (130. forduló), #362 (125. forduló), #296 (127. forduló), #484 (123. forduló), #244 (130. forduló), #406 (130. forduló), #451 (128. forduló), #397 (130. forduló), #387 (125. forduló), #399 (130. forduló), #453 (128. forduló), #437 (130. forduló), #269 (128. forduló), #382 (128. forduló), #429 (128. forduló), #491 (129. forduló), #423 (129. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol, eddig 50 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 suhanó csizma (#195) 1 Éneklõ tunika (#328) 1 a lich halotti maszkja (#11891)
1 vassisak (#1076) 1 khaldoran öv (#137) * 1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812)
1 az egészség kék köpenye (#2937) 2 maszk (#1090) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 köpeny (#1135) 1 csizma (#1120) * 1 a kígyó szöges öve (#19168)
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gladiátor ezüst fejpántja (#6057) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 az ügyesség ezüst fejpántja (#2457) 2 zöld köntös (#1151)
* 1 a titán vándorcsizmája (#5621) 2 vándorcsizma (#1121) * 1 a szívósság szárnyas sisakja (#14577)
1 a tûz díszes fejpántja (#22256) 1 a mágia öve (#3415) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
1 szöges öv (#1168) 2 szárnyas sisak (#1077) 1 fekete csizma (#1122)
1 a bûz csatos öve (#29066) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 Xantin bõröve (#169) 1 a tûz ezüst fejpántja (#22257) 10 törpe pikkelyvért (#4)
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) 1 a tûz vándorcsizmája (#22271) 1 az élet lemezpáncélja (#5050)
1 pikkelyvért (#1015) 6 ében láncing (#134) 1 a ragadozó díszes köntöse (#20053)
1 a gepárd nagy pajzsa (#15462) 1 pikkelypáncél (#223) 1 a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 bronzmedál (#207) 3395 arany (#1)
3 kõamulett (#1196) 2 fülbevaló (#1255) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a kobra díszes karkötõje (#7542) 1 az óriás ezüst nyaklánca (#8832)
* 1 a sas malachitgyûrûje (#16077) 1 a mentát ezüst nyaklánca (#12882) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 gyûrû (#1225) 1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 1 nyaklánc (#1180)
1 a törpék ezüst nyaklánca (#6582) * 1 a szakács üstje (#192) 1 szivárványkristály (#164)
* 1 szerencsekõ (#197) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 kék gömb (#143)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a bûz csepp fülbevalója (#29156)
* 1 a gólem ezüst fülbevalója (#8457) * 1 a gepárd csontamulettje (#15597) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 a túlélés ezüst fülbevalója (#21507) 1 a gólem csepp fülbevalója (#8456)
1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) * 1 a gólem díszes karkötõje (#8442) 57 drágakõ (#2)
1 a tûz kõamulettje (#22346) 1 bronz amulett (#1198) 1 az óriás sárgaréz nyaklánca (#8831)
1 a mutáció gyémántja (#162) 3 üvegszimbólum (#138) 1 görényfarok (#189)

Felszerelés
1 furulya (#167) 8 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 lelakatolt ládikó (#310) 3 varázskõ (#210) 2 õskõ (#8)
1 második kulcsdarab (#227)

Fegyverek
11 harci fejsze (#12) * 1 a harcos hosszú íja (#8022) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 hosszú lándzsa (#1333) 1 lándzsa (#1330) 18 kerek kõ (#11)
4 rozsdás kard (#131) 2 hosszúkard (#1317) 8 fogazott tõr (#6)
1 tõr (#1300) 2 kés (#5) 1 görbekard (#1316)
9 sziklarepesz (#13) 3 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rövid tõr (#1302)
6 ében nyílpuska (#133) 6 ében tündekard (#132) 2 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 jéglehelet itala (#54) 7 üvegcse (#14) 20 winropu moha (#22)
15 csótányláb (#25) 11 ragálygomba (#26) 7 mézfû (#29)
10 elonotichlan (#31) 16 liánvirág (#24) 11 mitulen fû (#20)
19 tejfonál (#28) 19 gyilkos boróka (#27) 1 méregellenállás itala (#51)
12 mátekel gomba (#21) 4 hõsiesség itala (#52) 14 elfu moha (#33)
9 sötét mák (#23) 2 hatalom kék itala (#58) 5 rémcserje (#34)
12 hónakkupók (#30) 1 kalmárok itala (#66) 3 védelem itala (#59)
4 óriásnövés itala (#60) 11 sárkányvirág (#32) 1 sárga gyógyital (#61)
1 velparaj (#35) 1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
12 nordkristály (#146) 18 pirgamit (#152) 2 lemúr hártya (#161)
3 nohnetár gumó (#212) 3 bolhedor szárny (#15) 8 molitár háj (#165)
5 barna manakõ (#149) 4 molad púp (#16) 10 elektronit (#141)
8 húsevõ bibe (#151) 6 yeti csont (#160) 13 mandibula (#157)
2 xenópete (#278) 4 ekinda haj (#147) 19 õsi relikvia (#17)
1 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor nagy pajzsa #6012 (11), a tûz átlátszó köntöse #22302 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÁTOKKÕ (203. TÁRGY)
Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége. Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba, amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni, persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem! A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a 4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten fogod mûvelni.



PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY)
Ezt az intelligensebb torzszülöttek által viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették, amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés), viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal csökkenti.



SAVELEMENTÁL (147. LÉNY)
A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára sem fogyasztható.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.