Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A lárvaszint galetkijei
Küldd el képeslapként!
Ezek a tanácstalan galetkik, kiknek a fenekén még szinte ott a tojáshéj, biztos hogy érettek arra, hogy elkezdjék új, önálló életüket a Teron hegy legalsó szintjén? Hát hamarosan ki fog derülni, ki az, aki életképes közülük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 16:43:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5702-18

Karakterszám: 5702 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 18 Játékhét: 38
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 423
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 15. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2003. dec. 18.

E-mail!

BLACK KATE KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 19. NAP ** Nem átall háborgatni Agnus Dei, egy angyali szépségû, hosszú, szõke hajú, smaragdzöld szemû, érzéki nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, díszes fejék, bõrpáncél, bronzmedál, suhanó csizma. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Agnus Dei megközelíti Sündörgõt. Megindulsz Agnus Dei felé. Már ott is vagy! Sündörgõ elindul Agnus Dei felé. Agnus Dei és Sündörgõ egymással harcolnak. Sündörgõ kileheli lelkét. Megtámadod Agnus Deit. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Agnus Dei téged támad. Feléd suhint bal karmával. Félrehajoltál. Agnus Deit próbálod megsebezni. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Agnus Dei téged támad. Odacsap neked bal karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Mérget kaptál! Megtámadod Agnus Deit. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). Agnus Dei összerogy. Mérgezõdsz. 5 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 5/16.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Agnus Dei megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 50. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Babófalvy Ubul, egy pipáját foga közé szorító, dölyfös tartású félszerzet férfi. Felszerelése: fekete nadrág, bronzmedál, parittya. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Babófalvy Ubul céloz, és lõ rád. Nem talált. Babófalvy Ubul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Babófalvy Ubult. Barbár lándzsával lesújtasz. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Babófalvy Ubul rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (14 ép-t sebzõdtél). Babófalvy Ubult próbálod megsebezni. Barbár lándzsával lesújtasz. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Babófalvy Ubult. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). Babófalvy Ubul ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Babófalvy Ubul meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 69. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Tárgyai: köpeny, villámöv, az egyensúly gyûrûje, szárnyas sisak, díszes pikkelyvért, hosszúkard, ezüst nyaklánc, a villám kerek pajzsa. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Nalan Thunderwolf lenyel egy kék italt. Megindulsz Nalan Thunderwolf felé. Már ott is vagy! Támadod Nalan Thunderwolfot. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Nalan Thunderwolf téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (20 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod be (-9 ép.) Támadod Nalan Thunderwolfot. Barbár lándzsával támadsz. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Nalan Thunderwolfot próbálod megsebezni. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Nalan Thunderwolf rád támad. Nalan Thunderwolf villámokat köp feléd. (21 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod be (-7 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Nalan Thunderwolf meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 83. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 23 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 102. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 ragálygombát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 140. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 winropu mohát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 137. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 9514 137 1 parancsot.
** 179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 213. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 9514 213 1 parancsot.
** 179. NAP ** Black Kate szeretne venni tõled 1 207. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 9514 207 1 parancsot.
** 179. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 sötét mákot. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 193. NAP ** Diablo kiadott egy tk 51 5702 9514 0 0 0 parancsot.
** 194. NAP ** Látogatót kapsz, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Ezt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Ezt kiáltod vissza: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Így szól hozzád: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 218. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 sötét mákot. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 224. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 csótánylábat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18208.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1423.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*már. 10.* Alkony testvére, Hajnal szolgálatába állt egy tûzféreg. *már. 28.* Alkony testvére, Hajnal és Worg megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *ápr. 11.* Night Wolf gyõzelmet aratott Vampírssonn Báró felett. *ápr. 25.* Vulkán gyõzelmet aratott Aligathar Al Jang felett. *máj. 28.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Lázadó Szolgát. *jún. 30.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Black Diamond felett. *júl. 3.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Zoeras Kahn felett. *júl. 14.* Shai-Hulud a férgek ura IQ tulajdonsága 17 lett, elsõként a szinten. *júl. 16.* Black Diamond teljesítette a 22. küldetést, amit a boltban kapott. *aug. 7.* Artak Gildasmool szolgálatába állt egy womath.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 5.* El Tapod rangja a Bárdok Klánjában "a szeretet gyermeke" lett. *már. 26.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Il Shen Longot. *ápr. 4.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *ápr. 18.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "a béke õre" lett. *máj. 5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gennygóc Aladár felett. *máj. 23.* Alba Regina és Tompixa Teiekawa pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 27.* El Tapod pszionikus küzdelemben diadalt aratott Moha a "balfék" felett. *jún. 16.* Csendes Don és Roxána pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *jún. 24.* Csendes Don és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *júl. 15.* Malgias a Rém pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

ho 6 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

be 18 1 meglátogatod a 18. épületet
Elmész a Bárdok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni a Klánhoz. Rövid vizsgálat után kiderül, hogy nem teszel eleget a belépéshez szükséges feltételnek (legalább 250-es hírnév). Megkérnek, hogy jöjj vissza késõbb.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vee 21 19 1 sok-sok vásárlás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, mátekel gomba (#21) 39 ap, winropu moha (#22) 39 ap, sötét mák (#23) 39 ap, liánvirág (#24) 39 ap, csótányláb (#25) 39 ap, ragálygomba (#26) 39 ap, gyilkos boróka (#27) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156 ap, elektronit (#141) 19 ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, molitár háj (#165) 23 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, sárga öv (#1167) 67 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 37 ap, amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 28 ap, csontamulett (#1197) 74 ap, szimbólum (#1210) 15 ap, karikaszimbólum (#1211) 37 ap, háromszögszimbólum (#1212) 86 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 28 ap, malachitgyûrû (#1227) 74 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 28 ap, díszes karkötõ (#1242) 74 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 248 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 117 ap. Veszel 1 mátekel gombát 39 aranyért. [ld. enc.] Veszel 1 mandolint 78 aranyért. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

h 14 21 14. tárgy használata
Visszamész a barlangodba. Az alapanyagokat berakod egy üvegcsébe, vizet öntesz hozzá, és tûz fölött melegítve, lassan kevergeted az egészet. Tökéletes! Az ital lassan zöld színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db méregellenállás itala. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

bb 18 18 több épület meglátogatása
[be 18:] Ellátogatsz a Bárdok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják, hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 250-es hírnév. Ha be akarsz lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a BE 18 1 parancsot. A Klántól kapható speciális képesség: körönként plusz hírnév; vegetáriánusoknak élelemszerzés jobban növeli a jóllakottságot; abban a körben, amikor nem harcoltál vadászat, portyázás vagy arénába látogatás során, plusz KNO-t kapsz; viszont a harcért valamivel kevesebb lélekenergia jár;.

[be 18:] Ellátogatsz a Bárdok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják, hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 250-es hírnév. Ha be akarsz lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a BE 18 1 parancsot. A Klántól kapható speciális képesség: körönként plusz hírnév; vegetáriánusoknak élelemszerzés jobban növeli a jóllakottságot; abban a körben, amikor nem harcoltál vadászat, portyázás vagy arénába látogatás során, plusz KNO-t kapsz; viszont a harcért valamivel kevesebb lélekenergia jár;.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

be 4 67 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a régészet képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 IQ; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

h 8 46 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

h 8 2 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

tps 61 61 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 61 TVP-t késõbbi használatra.
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

szl 0 szolgák lélekenergia-részesedése 0%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 0 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Sündörgõ a sahran rákot rohamozza. A sahran rák feléd mozog. A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sündörgõ a sahran rákot támadja. A sahran rák rád veti magát. Feléd suhint ollóival. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a sahran rákot. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Lecsap rád ollóival. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Sündörgõ a sahran rákot támadja. Megtámadod a sahran rákot. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (16 ép-t sebeztél). A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 1/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elrakod a zsákmányt, ami 22 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy óriáserõt. A goblin kobra a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzpajzs! Sündörgõ megközelíti a goblin kobrát. Megrohamozod a goblin kobrát. Sündörgõ a goblin kobrát támadja. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt.
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a goblin kobrát. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). A goblin kobra hörögve elterül.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 6/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Sündörgõ megközelíti a 2. fehér amõbát. Az 1. fehér amõbát próbálod megsebezni. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Sündörgõ és a 2. fehér amõba egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Sündörgõ a 2. fehér amõbát támadja. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. fehér amõba és Sündörgõ egymással harcolnak. A 2. fehér amõba kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 12/5.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Sündörgõ elindul az orgling szolga felé. Megrohamozod az orgling szolgát. Az orgling szolga feléd rohan. Sündörgõ az orgling szolgát támadja. Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Barbár lándzsával lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Sündörgõ az orgling szolgát támadja. Megtámadod az orgling szolgát. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sündörgõ: 2/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
h 8 2 8. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

tpf 61 61 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 61 TVP-t a korábban félrerakottból. [-61 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

h 14 2 23 25 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Siker! Elõállítottál 1 piros varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez hõsiesség itala. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

h 52 2 52. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

kno 2 2 2. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

bb 1 4 1 4 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.

[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

tk 51 5327 9514 51. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 9514 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

forduló vége
Koreni sün morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen 204 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 46 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 222 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás testû,macskaszerû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 18. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 1
[2] IQ: 7 / 2.20
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.45
[4] egészség: 5 (6) / 4.70
[5] mágia: 2 / 0
[6] gyorsaság: 5 (4) / 0.73
[9] Méret/ép: 49 / 27
Min. méret: 40
Barlangméret: 54
PONTJAID
Varázspont: 20 / 20
Képességpont: 4 / 77%
Hõsi pont: 11 (6)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 137 / 88
Hírnév : 232
Jóllakottság: 91%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (3)
Galetki gyõzelmek: 2 (2)
Torzsz. csaták: 51 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 41 (4)
Leölt torzszülött: 51 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0.48 [11] jéglehelet: 1 / 0.48 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 5 / 0 [25] illat: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 1 [47] zárnyitás: 4 / 0.11 [48] mászás: 4 / 1.26
[54] kereskedelem: 4 / 1.54 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.88 [59] vezetõkészség: 1 / 0.10
[62] lopás: 6 / 0.55 [64] átokszórás: 7 (9) / 5.81 [66] lopakodás: 3 / 0.33
[67] régészet: 1 / 0 [68] zene: 1 / 0.05    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.55     barbár lándzsa

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 8
ism 8
p
gy
pv 6 8
p
2. Makró
gy
mak 1
3. Makró
gy
tpf 10
be 5
tps 500
gy 70 0 10 50


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:32000% ép:10%; PV 6 8; BA 3244 3567 4473 2824 7796; L 19 26 25 24 50 161;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #10 (4. épület), #51 (20. épület), #450 (17. forduló), #258 (15. forduló), #232 (15. forduló), #467 (16. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 a sün vas lemezpáncélja (#24851) * 1 vassisak (#1076)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 sárga öv (#1167)
1 bronz mellvért (#1047)

Ékszerek, kincsek
391 arany (#1) 1 kristályamulett (#130) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 drágakõ (#2) 1 kõamulett (#1196)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
2 fogazott tõr (#6) 1 lándzsa (#1330) 1 tõr (#1300)
* 1 barbár lándzsa (#1331)

Varázsitalok és füvek
5 winropu moha (#22) 1 liánvirág (#24) 1 ragálygomba (#26)
6 üvegcse (#14) 1 tûzlehelet itala (#53) 1 méregellenállás itala (#51)

Egyéb kacatok
1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 1 molad púp (#16)
1 sárga gömb (#136) 1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY)
Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ, de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



MANDOLIN (19. TÁRGY)
Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani, és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19 (TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel. Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont árán.



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.



HÕSIESSÉG ITALA (52. TÁRGY)
A hõsiesség vörös itala egyszerû és praktikus: felhörpintésekor ihletet és bátorságot kapsz a különlegesen nehéz feladatok leküzdéséhez. A játék nyelvére lefordítva, ha a hõsiesség italát a H 52 paranccsal használod, akkor kapsz 1 hõsiesség pontot, amit a késõbbiekben bármikor felhasználhatsz.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.