Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 20:49:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5692-107

Karakterszám: 5692 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 107 Játékhét: 329
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 385
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 1
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. jan. 7. 9h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2008. jan. 8.

E-mail!

MELKON KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 3 legenda pont árán megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ambassadar 3 legenda pont árán megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Ködkarom, egy ködszürke pikkelyekkel borított testû, éjfekete szemû, párducmozgású férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, ezüst pszi váll-lap, az energia karikaszimbóluma, a bérmágus kék köpenye, a légzés ónix karkötõje, Trollagyar, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság harci nyílpuskája, a légzés szárnyas sisakja, a szívósság bõr mellvértje, a torony nagy pajzsa, a sav csatos öve, a légzés aranyozott fülbevalója, a természet rövid tõre, a tudás zafírja, az elfek aranyozott nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Ködkaromot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Ködkarom által meséltekbõl, megtudod, mi az a kincskeresés itala. [ld. enc.]
** 7. NAP ** Pihenésedet megzavarja Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó, komoly tekintetû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje, ozin fülkarika. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Huh, jól elszaladt az idõ! Lecsó is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a manaszirén. [ld. enc.]
** 13. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba révedõ kék szemû, magányt sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, kék gömb, Végzetpenge, a bérmágus fogazott kardja, szerencsekõ, szent templomi maszk, ozin fülkarika, az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia smaragdja, Dorka köpenye, az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp fülbevalója. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Energetic elmond egy gránitbõr varázslatot. Megrohamozod Energeticet. Energeticet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Nem találtál. Odacsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Energetic mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. Megtámadod Energeticet. Felé ütsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Mérgezed! Lecsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Méreg hatás: Energetic sebzõdik 7 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Energetic ellõ egy gránitbõr varázslatot. Támadod Energeticet. Lecsapsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Megmérgezted. Lesújtasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Méreg: Energetic 14 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Energetic elmormol egy villámsújtás varázslatot. 95 életpontnyit sebzõdsz. Támadod Energeticet. Odacsapsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Energetic ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Energetic elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 14. NAP ** Felkeresi barlangodat Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó, komoly tekintetû férfi. [aura: szívósság: 10.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály, óriás fülbevaló, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje, görényfarok, ozin fülkarika, a káosz halálos karkötõje, a bérmágus díszes fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Lecsó elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Végül Lecsó megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szivárványkristály. [ld. enc.]
** 15. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 molitár hájat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 15. NAP ** Bejön a barlangodba Lecsó, egy rothadó zöldségek szagát árasztó, komoly tekintetû férfi. [aura: varázsitalfõzés: 7.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, szivárványkristály, óriás fülbevaló, kék gömb, khaldoran öv, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, az erõ malachit karkötõje, görényfarok, ozin fülkarika, a káosz halálos karkötõje, a bérmágus díszes fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Huh, jól elszaladt az idõ! Lecsó is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a lant. [ld. enc.]
** 18. NAP ** Pihenésedet megzavarja Energetic, egy rövid, szõke hajú, távolba révedõ kék szemû, magányt sugárzó galetki férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, kék gömb, Végzetpenge, a bérmágus fogazott kardja, szerencsekõ, szent templomi maszk, az ellenállás görbekardja, ében láncing, a mágia smaragdja, Dorka köpenye, az ellenállás malachitgyûrûje, a majom csepp fülbevalója. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Energetic elmormol egy gránitbõrt. Magában motyogva, Végzet, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Felhörpintesz 1 méregellenállást. ( +25 imm. méregre.)
*** 2. KÖR *** Energetic varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 91 ép-t sebzõdtél. Végzet, a nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. 14 életpontnyit sebzõdsz. Végzet, a nekropoid gyógyul 2 ép-t. Az arhomad varangy közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az arhomad varangyot. Az arhomad varangy téged támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Acsarogva harapni próbál fogával. Mellé! Megtámadod az arhomad varangyot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+3 ép) Méreg: Az arhomad varangy 7 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Energetic rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 96 életpontnyit sebzõdsz. Ájultan a földre zuhansz. Méreg hatás: Az arhomad varangy 7 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy hörögve elterül.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Energetic megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 19. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 sötét mák.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Spejbl bácsi 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mosolytalan Eblow 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 20. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 barna manakövet.
Pannonica kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 3 legenda pont árán megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 3 legenda pont árán megvásárolta a Noxoth csizmáját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 3 legenda pont árán megvásárolta a Noxoth karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 1.9. *** Raul (#3183) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 23 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fikusz Kukisz 1 legenda pont árán megvásárolta a tökéletesség császári fülbevalóját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Irukanji 1 legenda pont árán megvásárolta a tökéletesség császári fülbevalóját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
** 48. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 barna manakõ.
Felépült az állatjátszótér.
Felépült a szintfejlesztés.
Felépült az orgling karám.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Toxi 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagyúr zafír karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tomi 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a nyomda.
Felépült a nagyobb varázsüllõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Spejbl bácsi 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Klogd Syslogd a démon 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a régészeti lelõhely.
Felépült a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Leslie 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Signy Mallory 1 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 4 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Vigyorgó Villám 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kronx 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagyúr zafírgyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Elemináló, a Mágus 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ren 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült az ásatás.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Juppy Goldberg 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kronx 2 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével C'Archie 2 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 1 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 1 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi de büdös 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Klogd Syslogd a démon 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Juppy Goldberg 3 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lóarcú Vaszil 2 legenda pont árán megvásárolta a Fagylovag övét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 7.20. *** Mesés Illat (#9319) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Pannonica 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 8.2. *** Miss Ábránd (#6913) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Abdullah 3 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Gaba 1 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korovjov 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kósala 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Árnyék 1 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfréd 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Para Zita a Vérszopó 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lord Rhynn 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Raiden Nagyúr 1 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 2 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korovjov 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Leslie 2 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muninn 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Xabran 2 legenda pont árán megvásárolta a Dubié amulettjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*okt. 30.* Mancsos Balambér teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 6.* Immortal Maul rangja a Tudósok Klánjában "tanársegéd" lett. *nov. 10.* Immortal Maul teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *nov. 22.* Immortal Maul teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 24.* Malior az Éjben Kacagó gyõzelmet aratott Horribile Dictu felett. *nov. 30.* Malior az Éjben Kacagót legyõzte harcban egy tycharonid. *dec. 12.* Érctorkú Agmonhefron és Energetic megküzdöttek egymással, és Érctorkú Agmonhefron gyõzött. *dec. 15.* Érctorkú Agmonhefron gyõzelmet aratott Energetic felett. *dec. 29.* Franky Lee Johnson felköltözött a következõ szintre. *jan. 18.* Malior az Éjben Kacagó teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 5.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy elektromancer. *okt. 3.* Nemesis és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *dec. 20.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt. *dec. 20.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy Mikoriusz. *jan. 15.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *feb. 15.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *már. 14.* Dark Valek a Renegát Elfet majdnem felfalta egy vortexkígyó. *ápr. 6.* Nemesis és Jégkirálynõ pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *ápr. 18.* Ambassadar és Shackallor megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

kno 4 6 61 9 4. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. Elköltesz 9 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

t 4 24 4. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Gimnasztikát végzel, a szomszédodtól ellesett gyakorlatokat hajtod végre. A torna jó hatással van a szervezetedre.
Ismét tanultál valamit: +1 egészség; [24 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dubié amulettje (#454), egykezes nyílpuska (#392), egykezes nyílpuska (#392).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+4% védekezés.) (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

v 159 6796 3 159. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Melkon vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Hosszan haladsz a furcsa jelenség irányába, de egyszercsak egy hatalmas és vastag asztrálfal állja utadat. Itt bizony csak akkor tudsz továbbjutni, ha szétrobbantod egy megfelelõen magas mentális robbanással!
[Mentális robbanás próba 3-as küszöbre: sikeres] Összegyûjtöd minden erõdet, és berobbantod asz asztrálfalat. Hehe, ez jó móka volt, mehetsz tovább!
Irtózatos erejû támadás ér, megpördülsz a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött rajtad. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy asztrálvérû kritiszk (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-10)69 (-4)75 Asztrálvérû kritiszk Tudati méreg +4 méreg (-10)35 (-4)56
2. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-14)55 (-8)67 Asztrálvérû kritiszk Tudati méreg +4 méreg (-14)21 (-8)48
3. Melkon Pszi csáp kudarc (-15)40 (-12)55 Asztrálvérû kritiszk Tudati méreg +4 méreg (-14)7 (-8)40
4. Melkon Pszi csáp +14 PE (-15)25 (+2)57 Asztrálvérû kritiszk Mentális robbanás kudarc (-7)0 (-22)18
5. Melkon Pszi csáp +14 PE (-15)10 (+2)59 Asztrálvérû kritiszk semmi semmi (+0)0 (-18)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+27% pszi támadás, +27% pszi energia.)
Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 6-os küszöbre: sikeres] A sztetuszha mikrobák visítása pengeként hatol az agyadba. Hatalmas lyuk keletkezik elõtted, amelyen könnyedén átsuhansz, mielõtt ismét összezárulna. És igen, jól sejtetted! Tényleg egy felszíni varázstárgyra leltél! De vajon hogy került ez ide, az asztráltérbe? Gyorsan magadhoz veszed, és átrántod magaddal a fizikai világba. Csak itt nézegeted meg jobban, mi is a szerzeményed: egy tüskés tõr! Örömmel teszed el. [ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd 59 vadászat
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (408. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy szürke mösze (#60) [aura: 8-as agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-6)73 (+0)79 Szürke mösze Pszi csáp kudarc (-7)33 (-4)36
2. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-9)64 (-3)76 Szürke mösze Tudati méreg +3 méreg (-14)19 (-8)28
3. Melkon Pszi csáp +14 PE (-6)58 (-13)63 Szürke mösze Agyvihar -24 PE (-17)2 (-22)6
4. Melkon Pszi csáp +14 PE (-6)52 (+11)74 Szürke mösze semmi semmi (-2)0 (-6)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd 59 vadászat
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) [aura: vastag bõr: 3.] és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy átkot. A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas téged támad. Harapni próbál fogával. (21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a vérfarkast. Felé ütsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Felé döfsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A vérfarkas kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a gonosz banyát. Támadod a gonosz banyát. Felé döfsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Mérgezed! Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A gonosz banya holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 164 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+76%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 19% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy maszk és egy xenópete. Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+43 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.)
Ismét tanultál valamit: +1 zene; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

x 20 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez rémcserje ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Hydro Globus, egy kékszemû, vízfejû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a kalmár nyaklánca, Örökkévalóság Zafírja, xenomorf csuklópánt, a tárgyalás gyûrûje, ezüst nadrág, az elefánt vándorcsizmája, ozin fülkarika, a tökéletesség barbár lándzsája, a káosz fekete öve, ében láncing, káoszmágus köpenye, az enyészet jáde karkötõje, Doemon kõkarkötõje.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-8)71 (-2)77 Hydro Globus Tudati méreg +2 méreg (-10)25 (-4)31
2. Melkon Tudati méreg +4 méreg (-10)61 (-4)73 Hydro Globus Tudati méreg +2 méreg (-14)11 (-8)23
3. Melkon Pszi csáp kudarc (-9)52 (-6)67 Hydro Globus Tudati méreg +2 méreg (-11)0 (-8)15
4. Melkon Pszi csáp +14 PE (-9)43 (+8)75 Hydro Globus semmi semmi (+0)0 (-15)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+12% pszi támadás, +12% pszi energia.)
Ismét tanultál valamit: +1 pszi energia; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmi! Benyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Elementál, egy elementális férfi. Felszerelése: az Érzés Gyûrûje, ében láncing, szivárvány karkötõ, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, ében tündekard, óriás fülbevaló, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a kalmár nyaklánca, az elefánt díszes fejpántja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 4 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

k 268 248 478 311 kaland elvállalása
(268. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Az 1. zombi feléd mozog. Megindulsz az 1. zombi felé. Már ott is vagy! A 2. zombi feléd mozog. A 3. zombi feléd mozog. Az 1. zombi rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombit próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. zombi kileheli lelkét. A 2. zombi rád támad. Feléd döf jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). A 3. zombi rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A 3. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). A 2. zombit próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. zombi hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. zombi téged támad. Elõre szúr jobb karmával. El sem talált, haha. Megtámadod a 3. zombit. Felé ütsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 3. zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt, ami 13 arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 38 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy bíborszínû medál! [ld. enc.]

(248. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik a megmászása! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86) [aura: regeneráció: 10.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy elemi védelmet. A vörös testvér feléd mozog. A kék testvér odajön hozzád. Megrohamozod a kék testvért. A vörös testvér rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (16 ép-t sebzõdtél). A kék testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (16 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kék testvért. Lecsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-2 ép) Mérgezed! Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kék testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. A vörös testvér rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (17 ép-t sebzõdtél). Támadod a vörös testvért. Lecsapsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Megmérgezted. Felé suhintasz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A vörös testvér hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. 10 ép-t sebzõdtél. Megindulsz a kék-vörös atya felé. Már ott is vagy! 30 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kék-vörös atya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 273 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+86%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 21% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt, ami 24 arany és 2 hamis arany. [ld. enc.] Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát a rugalmasság növelésére.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+105 életpont.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(478. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Az 1. káoszmágus elmond egy tûzgolyó varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. káoszmágus ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 21 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. káoszmágus irányába mozogsz. Az 1. káoszmágust próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A mérget varázslattal semlegesíti. Felé döfsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy energiafolyamot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. káoszmágust próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+81%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 31 arany és egy hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+32% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+25 életpont.)
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Egy díszes emelvényt látsz. Rajta egy nyitott könyv. Közelebb lépsz. Egy varázskönyv! Izgatottan kezded tanulmányozni. Ez a tudatrombolás varázslat! A rúnák felizzanak és eltûnnek, ahogy megtanulod az új varázslatot.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 2 képességpont.

(311. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy szakadék elõtt állsz, függõhíd vezet rajta át, furcsa kõlapokkal. Hozzáérsz az egyikhez. De még milyen furcsa! A kõlap azonnal porrá omlik. Vagy elég fürge vagy, vagy meghalsz!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] Szélsebesen rohanni kezdesz. Kõlapok törnek össze a lábad alatt, de addigra már mindig az újabb kõlapon vagy. Átértél!
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanság máris elõtted terem! Az 1. csúf gusztustalanság közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az 1. csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy! A 2. csúf gusztustalanság rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Ez mellément. Lecsap rád bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-9 ép.) Az 1. csúf gusztustalanság rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Tekergetve suhint bal csápjával. Félrehajoltál. Feléd döf jobb karmával. Elhibázta. Bûze fojtogat. (-10 ép.) Az 1. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanság téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Lesújt rád bal csápjával. El sem talált, haha. Elõre szúr jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-11 ép.) Megtámadod a 2. csúf gusztustalanságot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 21% lélekenergiát.
Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 56 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [129 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
Az Örökkévalóság Smaragdjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió feléd rohan. Megrohamozod a xenomorf embriót. A xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Megtámadod a xenomorf embriót. Odacsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Rávágsz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A xenomorf embrió sebzõdik 9 ép-t. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A xenomorf embrió hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Összegyûjtöd a "kincset": 26 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +44 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1314 sebzést okoztál, és 557 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 276 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Melkon, egy kék bõrû, hosszú kék hajú, átható tekintetû, megfontolt férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 107. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (22) / 9.07
[2] IQ: 10 (13) / 5.64
[3] ügyesség: 6 (8) / 2.15
[4] egészség: 14 (16) / 0.83
[5] mágia: 10 / 3.65
[6] gyorsaság: 7 (3) / 1.20
[9] Méret/ép: 107 (119) / 68
Min. méret: 107
Barlangméret: 107
PONTJAID
Varázspont: 127 / 102
Képességpont: 17 / 61%
Hõsi pont: 15 (4)
Tám.bónusz: 16%
Véd.bónusz: 43%
Galetki erõ: 529 / 319
Hírnév : 801
Jóllakottság: 191%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (2)
Galetki gyõzelmek: 9 (1)
Torzsz. csaták: 406 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 320 (6)
Leölt torzszülött: 492 (13)
Pszi csaták: 131 (3)
Pszi gyõzelmek: 121 (3)
Ájulások száma: 21 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor (29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18 ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! 2.) Érj el 20-as egészséget! 3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 12 (18) / 1.83 [15] regeneráció: 6 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[24] rezisztencia: 10 (12) / 0 [26] lõfegyver: 3 / 0 [34] párbajozás: 2 / 0.28

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.29 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.79 [47] zárnyitás: 6 / 2.30
[48] mászás: 5 / 1.81 [49] rugalmasság: 3 / 1.10 [50] meggyõzõkészség: 9 / 2
[51] transzformáció: 3 / 0.70 [52] auraészlelés: 8 / 5.99 [53] ékszerészet: 2 / 0.22
[54] kereskedelem: 6 / 3.48 [55] szívósság: 10 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.23
[57] gyógynövények: 6 / 2.58 [58] nyomkeresés: 6 / 1.04 [59] vezetõkészség: 3 / 0.45
[60] pszi támadás: 11 / 0.82 [61] pszi energia: 12 / 0.02 [62] lopás: 5 / 1.13
[63] éberség: 8 / 0.59 [64] átokszórás: 4 (6) / 2.74 [65] álcázás: 3 / 0.16
[66] lopakodás: 5 / 0.56 [67] régészet: 8 / 7.29 [68] zene: 9 / 0.22
[69] tanulás: 8 / 5.81 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 1 / 0.10
[72] építés: 8 / 1.72 [73] felderítés: 4 / 0.24    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 (12) / 4.74 [101] szakért.: 6 (7) / 0.67 [102] roncsolás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 8 / 6.43 [105] sebzõ méreg: 7 / 0  
jobb karom [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 6 / 5.04 [108] energiaszívás: 6 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0.07 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 2.60
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 3 / 0.67 [154] kisebb erõpajzs: 3 / 1.90
[146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.40 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 5 (7) / 0
[166] pengefal: 10 / 1.04 [133] pszi acéltorony: 5 (7) / 0.06 [128] pszi csáp: 12 (14) / 9.87
[131] sz.áll.roncsolása: 6 (8) / 0.32 [159] szellemidézés: 3 / 1.52 [132] tudati méreg: 11 (13) / 3.61
[46] tudatrombolás: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

MAKRÓID
1. Makró
vd 59
vd 59
z 167 20
x 20
p
p
2. Makró
bsz
v 154
v 159 6796 3
3. Makró
pta 128 132 128 132 128
ptb 132 128 132 128 132
4. Makró
pta 132 132 128 128 128
ptb 128 128 128 128 128

HARCI PROGRAMOD
5: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #82.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #2074. Prioritás: 150.
9: jéglehelet használata ha ellenfeled #301.
10: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #9053.
11: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #4842.
1: elektromos kéz t.var. ha 5 vagy több ellenfél van, Prioritás: 100, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 3.
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 91, és ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van.
7: jéglehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #301.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 0 25; VI erõ:100% ép:30%; PV 7 5 6; PSZ 48 66 45 47 62; BA 15021; L 20 23 25; PTA 132 132 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #25 (7. épület), #50 (20. épület), #314 (104. forduló), #408 (107. forduló), #420 (106. forduló), #492 (96. forduló), #214 (98. forduló), #383 (99. forduló), #299 (99. forduló), #211 (100. forduló), #213 (99. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: õsöreg vazallus. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a harcos szárnyas sisakja (#7827) * 1 a jég zöld köntöse (#22751)
* 1 a küzdelem vas lemezpáncélja (#20351) 1 a mágia vas lemezpáncélja (#3251) 1 a remete öve (#12415)
* 1 a sas halotti maszkja (#15941) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 az elektromosság vassisakja (#27176)
* 1 az óriás fekete csizmája (#8772) 1 díszes köpeny (#1138) 2 ében láncing (#134)
* 1 ezüst pszi váll-lap (#289) 1 fekete csizma (#1122) 1 khaldoran öv (#137)
1 maszk (#1090) 1 sisak (#1075) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gladiátor malachitgyûrûje (#6177) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz elsõ fülbevalója (#21069)
1 a káosz harmadik nyaklánca (#21894) * 1 a lich malachitgyûrûje (#12027) * 1 a mentát gyöngye (#155)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1305 arany (#1) * 1 aranyozott fülbevaló (#1258)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261) * 1 az erõ kõamulettje (#1646)
* 1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242) 32 drágakõ (#2)
5 hamis arany (#809) 1 kristályamulett (#130) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 bíborszínû medál (#512) 1 energiagyûjtõ (#202) 1 fekete dukát (#218)
2 furulya (#167) 1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 3 Urgod kémszeme (#533)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) * 1 a légzés harci nyílpuskája (#27838) 1 a sav görbekardja (#26966)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 barbár lándzsa (#1331) 6 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132) 1 könnyû íj (#1271) 1 Trollagyar (#214)
1 tüskés tõr (#583)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 13 csótányláb (#25) 6 elfu moha (#33)
14 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50) 11 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 10 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
11 liánvirág (#24) 13 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
3 mézfû (#29) 13 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
8 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 7 sárkányvirág (#32)
8 sötét mák (#23) 11 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 asztrálesszencia (#154) 1 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
1 duzzadt xenópete (#479) 3 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141)
4 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161) 1 mandibula (#157)
5 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 2 õsi relikvia (#17) 9 pirgamit (#152)
6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elfek utazóköpenye #10586 (8), a sas köpenye #15985 (4), ezüst fejpánt #1107 (3).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 231 arany (#1), 4 sötét mák (#23), 1 rémcserje (#34), 1 tüskés tõr (#583), 1 maszk (#1090), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 bíborszínû medál (#512), 5 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk,
Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24-jan. 1.) nem lesz telefonos ügyfélszolgálatunk. Csak napi 1 UL letöltés lesz 11 és 12 óra között a következõ napokon: dec. 24, 27, 28. és 31, a többi napon nem dolgozunk. Ezeken a napokon csak az osok

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KINCSKERESÉS ITALA (64. TÁRGY)
A kincskeresés itala létfontosságú folyadék kalandozók számára! A H 64 paranccsal hörpintheted be, 3 TVP árán, és ekkor a köröd folyamán nagyobb eséllyel fogsz kincset találni, és nagyobb mennyiségben! Hogy ez pontosan mit jelent, próbáld ki magad, mindenesetre nem árt, ha tudod, hogy több ital hatása nem adódik össze.



MANASZIRÉN (564. LÉNY)
Roppant érdekes lény a manaszirén: mindig bujkál a galetkik elõl, szinte soha nem találkozhat vele az, aki nem szándékosan kutat egy példány után. A manaszirének különös, csábító énekükkel bûvölik el a galetkiket, majd rövid idõ múlva szabadon engedik. Hogy ez idõ alatt mit tesznek velük, azt senki nem tudja, mert az áldozatok semmire nem emlékeznek ezen idõszakból. A manaszirén haja különleges mágikus hatalommal bír, melyet azonban csak a leghatalmasabb mágusok tudnak megfelelõ módon kihasználni.



SZIVÁRVÁNYKRISTÁLY (164. TÁRGY)
Ez a csodálatos kristály a szivárvány minden színében tündököl, ha a milgandok fénye rávetül. Ékszerként hordhatod (KF 164 parancs), de csakis akkor, ha tagja vagy a Bárdok Klánjának!



LANT (166. TÁRGY)
Egy csodaszép, csontból faragott zeneszerszám, sokak szerint az azóta a csatornákba kényszerült elfek munkája. Ha megfelelõen képzett vagy, a lant húrjait pengetve csodaszép zenét tudsz elõvarázsolni. Mint tudvalevõ, minél több TVP-ért zenélsz, annál nagyobb a valószínûsége, hogy zenédnek valamilyen pozitív mágikus hatása is lesz. 50 TVP-nél 100%, 40 TVP-nél 80% stb. Ha lanttal zenélsz, a mágikus dallamnak köszönhetõen már 40 TVP-nél eléred a 100%-ot, 30-nál a 80-at stb. A lant használatához a Z 166 (TVP) parancsot add ki.



TÜSKÉS TÕR (583. TÁRGY)
Nahát! Ki látott még ilyet? Egy tõr, aminek a markolatából hegyes tüskék, vagy inkább fogak állnak ki. Ki akarhat ilyen eszközzel harcolni? Vajon milyen elvetemült, önsanyargató torzszülött használhatta ezt? Vagy tán nem a hegy gyomrából való a tárgy? No, majd a remete megmondja, mi a csuda ez! (Ehhez add ki a BE 20 3 583 parancsot!)



BÍBORSZÍNÛ MEDÁL (512. TÁRGY)
Érdekes, mi több, felettébb érdekes anyagból van ez a medál. Áttetszõ, mélybíbor színû, rugalmas, de mégis kemény. Nem is érted, hogy került ez a csodás dolog holmi közönséges bronzszemcsékbõl készített lánc végére. Egyértelmû, hogy megtartod, mindenképp szükséged van erre a csodára. De valami különös érzésed van, mintha több rejlene benne, mint pusztán a szépsége. Talán valami õsi mágia? Még a felszíni idõkbõl? Legjobb lesz elvinni a remetéhez! (Ehhez add ki a BE 20 3 512 parancsot!)



HAMIS ARANY (809. TÁRGY)
A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett, szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.