Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 04:57:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5680-194

Karakterszám: 5680 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 194 Játékhét: 237
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 23
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. már. 24. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2006. már. 25.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

DR. HANNIBAL LECHTER KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Kis Bagoly, egy törpe termetû barna hajú férfi. [aura: 14-es tudatrombolás.] A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás koponyaszimbóluma, Rogan karkötõje, rubin mágusbot, krakoch csizma, görényfarok, aréna arany érme, az Örökkévalóság Rubinja, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre, a titán sárga öve, a torony könnyû pikkelyvértje, a gyõzelem márványgyûrûje, a tökéletesség nagy pajzsa, a bûz nehéz nyílpuskája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy szakadna be a barlangod!" Rögtön visszavágsz: "Te holdkóros teknõc!" A következõt mondja neked: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Így válaszolsz: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így szól hozzád: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Ezt kiáltod vissza: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" A következõt mondja neked: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Nem késel a válasszal: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Nem késel a válasszal: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Kis Bagoly csak tátog válasz helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+9% lélekenergia.)

Kissé már éhezel, ezért csak 214 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31788.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 11556.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 24.* Brutuszt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *jan. 26.* Brutusz mellé szegõdött egy sötét elf harcos. *jan. 30.* Brutusz gyõzelmet aratott Sikoly felett. *jan. 30.* Halál Hozó teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 31.* Ruh Nestah gyõzelmet aratott Sleep Dög felett. *feb. 2.* Jimmu Palimadrakosz felköltözött a következõ szintre. *feb. 3.* Kis Bagoly teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott. *feb. 14.* Kósala teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 15.* Brutusz mellé szegõdött egy orgling disznó. *feb. 15.* Halál Hozó lopni próbált, de felsült vele.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*feb. 8.* Pindurutalagala pszionikus küzdelemben diadalt aratott Pokoli Maximilián felett. *feb. 9.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Le Henger Eleket. *feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet aratott Kóbor Wark felett. *feb. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hószakáll Arnond felett. *feb. 27.* Éjfény lopni próbált, de felsült vele. *feb. 27.* Dark Valek a Renegát Elf gyõzelmet aratott Brutus felett. *már. 2.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lelkes Nyuszifül felett. *már. 3.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *már. 6.* Éjfényt majdnem felfalta egy quwarg takarító. *már. 7.* Clow és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

9 4 1

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
j 29142 10676 28647 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a bûz díszes karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az elfek márványgyûrûjét. Kemény munka árán megjavítod az ellenállás csontamulettjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

kf 28647 312 bekészíted a 28647. tárgyat
Felveszed az ellenállás csontamulettjét. Felveszed a krakoch csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

v 163 198 5036 2273 7320 8870 163. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd a puhányság kövét Zorthen Nezoferis részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

ep 53 75 3 építed az 53. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 100 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 1000 arannyal. Hozzálátsz egy teljesen új munkához, a mágusközpont építéséhez. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 103 TVP-nyit haladt, még 9897 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy ha valaki mentõdobást dob ezen a szinten, van rá 25% esély, hogy mínusz 25%-kot kap a mentõdobásra, és 25%, hogy plusz 25%-kot. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Meglátogatod a szövetség kertjét. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell szerszámraktárt építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Tlyxcet pajzs (#440), Tlyxcet pajzs (#440). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

be 3 171 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 171. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a savpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátíts el legalább 30 különbözõ varázslatot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: bájoló. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A klán ezúttal egy új varázslat, a xenócsapás kifejlesztésében kéri a segítségedet (KK 68).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

v 163 281 3447 5740 4558 163. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kineport varázslatot. 3447: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Lord Tile kineport szintje nem kisebb a tiedénél. Kineporttal átküldöd a vörös karkötõt Thief részére. (-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

m 8 4 8168 2334 3343 4435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 168) A legközelebbi feladat megoldásánál 168 lesz a válaszod.
(M 9,4) Kelet felé mozogsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 10 polipfej 6 hét alatt 420 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 3 polipfej 8 hét alatt hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Magabiztosan válaszolsz. [168] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 9,5) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

v 147 22813 11606 25618 17982 25346 147. varázslat elmondása
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a jég keresztszimbóluma 218 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a tudós csepp fülbevalója 118 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a teknõs fogazott kardja 222 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a bölcsesség gyalogos lándzsája 195 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a teknõs bõr mellvértje 106 arannyá! (-15 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

be 20 20 1 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál. A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted. Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés. Tudjuk, hogy egy ízben 2 liter womath tej és 9 gyöngy 355 aranyért, míg egy másik alkalommal 7 liter womath tej és 8 gyöngy 514 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy liter womath tej?

[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

be 4 73 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

k 25 343 398 430 kaland elvállalása
(25. kaland:) A könyv a "Gombák barlangjáról" beszél. A környéken és távolabb is rengeteg hatalmas barlangcsarnok van, amelyet benõnek a gombák. A vegetáriánusok kedvenc eledele, még arra sincs szükség, hogy a kertjeikben termesszék. Mivel ez az összes nyom, nincs más választásod, mint sorban mindet végignézni.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Már majdnem feladod a reményt, amikor az egyik gombaligetben, amely elsõ pillantásra ugyanolyan, mint az elõzõ két tucat, felfedezel valamit. Semmi kétség - egy csoport összenõtt óriásgomba mögött egy titkos rejtekhely van! Közelebb óvakodsz.
[Lopakodás próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Nesztelenül mozogsz, és belesel a nyíláson. Apró szilmillek dolgoznak odabent, valamiféle csomagokat adogatnak le egy nyíláson, amely a padlóba van vájva! Nincs mit tenni - bármit mozdulsz, elillannak, mint a kámfor. Talán legjobb a múltkori trükk, nyakon kell egyet csípni. Elõre veted magad, megragadod az egyik szilmillt. Azonban az ahelyett, hogy kétségbeesetten elernyedne, beléd döf valami hegyeset. [10 életpontot sebzõdsz.]
Elengeded, de legnagyobb megdöbbenésedre nem minden szilmill szalad el, hárman szembefordulnak veled! Ellenfeleid 3 öngyilkos szilmill (#246) [aura: rezisztencia: 20.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. öngyilkos szilmill létrehoz egy jégvihar varázslatot. A 2. öngyilkos szilmill varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 22 életpontnyit sebzõdsz. Izomagy 20 sebzést kap. Az elektromancer 28 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. öngyilkos szilmill elvarázsol egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. Izomagy 30 ép-t sebzõdik. Az elektromancer sebzõdik 32 ép-t. A sötét elf harcos rezisztálja. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás! A 3. öngyilkos szilmill 162 sebzést kap. (-15 vp.) A 3. öngyilkos szilmill holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! Az 1. öngyilkos szilmill 14 sebzést kap. A 2. öngyilkos szilmill sebzõdik 23 ép-t. Az elektromancer elmormol egy elektromos fal varázslatot. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. öngyilkos szilmillt. (3 találattal 67 sebzést okozott.) Az 1. öngyilkos szilmill rezisztálja. A 2. öngyilkos szilmill 4 sebzést kap a jégvihartól. 31 ép-t sebzõdtél a jégvihartól. Izomagy megközelíti az 1. öngyilkos szilmillt. Izomagy 35 sebzést kap a jégvihartól. Az elektromancer 39 sebzést kap a jégvihartól. A sötét elf harcos 33 sebzést kap a jégvihartól. Izomagy holtan terül el. Az elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. öngyilkos szilmill varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A sötét elf harcost védi rezisztanciája. A 2. öngyilkos szilmill elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 22 ép-t. A sötét elf harcos 22 sebzést kap. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. öngyilkos szilmill ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. öngyilkos szilmillt. Nem talált. Az 1. öngyilkos szilmill 8 sebzést kap a jégvihartól. A 2. öngyilkos szilmill sebzõdik 10 ép-t a jégvihartól. Nem hat rád. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Az 1. öngyilkos szilmill halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. A 2. öngyilkos szilmill 17 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. öngyilkos szilmill létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A sötét elf harcos 31 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. A 2. öngyilkos szilmill sebzõdik 145 ép-t. (-15 vp.) A 2. öngyilkos szilmill kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 13 életpontnyit sebzõdsz a jégvihartól. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 0/85, az elektromancer: 0/99, a sötét elf harcos: 67/86.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3 szilmill tõr, egy díszes fejpánt és 141 arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.
Egy remegõ, hosszú szakállú galetkit pillantasz meg, aki látva társai balsorsát, a lefelé vezetõ nyílás felé iramodik. Gyorsan utánaveted magad.
[Gyorsaság próba 13-as küszöbre: sikeres]
Sivítozik, ahogy a levegõbe emeled.
- Jól van na! - kiáltasz rá. - Nem akarlak bántani. Ez csak önvédelem volt - mutatsz körbe. Különben is, saját magukkal végeztek, én szinte hozzájuk sem nyúltam!
[Meggyõzõkészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
A szavaid nem túl meggyõzõek, de mosolyod ismét eléri a legfontosabbat - az apró szilmill megnyugszik valamennyire. Tovább magyarázol neki.
- Nem minden galetki akar kiirtani benneteket. Nem is akarok tõletek semmit: egyszerûen csak egy üzenetem van a vezetõtöknek. Meneküljetek, mert tudják, hol vagytok! Csak idõ kérdése, és jön más helyettem, aki nem lesz ilyen könyörületes, és visszahozza a tisztogatókat. És ne a közelben keressetek tanyát, mert ismét rátok bukkannak! Valahol innét nagyon messze bújjatok el! Érthetõ?
Az apró szilmill szemében még mindig hihetetlen félelmet látsz, de aztán lassan bólint. Döbbenten nézel körül: idõközben újabb harcias szilmillek vettek körbe. Egy tucat ilyen apró harcos ellen már nem biztos, hogy lenne esélyed. De õk is hallották, amit mondtál. Amikor leteszed társukat, szótlanul utat nyitnak neked. Te könnybe lábadsz szemmel indulsz vissza. Miféle vadállatoknak láthatják a Hegy népei a galetkiket? Az apró szilmill ekkor megfordul, leakaszt valamit a nyakából, és a kezedbe nyomja.
- Fogadd ezt az amulettet, galetki. Ha a segítségünkre van szükséged, csak markold meg, és gondolj ránk! - valami köszönésfélét rebegsz.
Amikor visszatérsz, Erebiel kíváncsian fogad. Vonakodva számolsz be neki.
- Megtaláltam a fészküket - ezzel leteszed elé az egyik felrobbant szilmill irhájának a darabját. - Harcoltak a rágcsálók, felrobbantak, de aztán még többen jöttek. - Halálosan fáradtnak tettetve magad, összerogysz. Tudomást sem véve Erebiel unszolásáról, csak órák múlva egyezel bele, hogy elvezeted a különítményt a helyre. Mire odaértek, a szilmilleknek nyoma veszett. Erebiel dühösen és gyanakodva mér végig téged.
- Ezt azért nem nevezném sikeres küldetésnek. - hátat fordít neked, jutalmazásról szó sem esik, persze nem is számítottál rá. Viszont mennyi apró szilmill életét mentetted meg! [ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+8 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(343. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: rezisztencia: 15.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a szójer királynõ létrehoz egy sötétség varázslatot. A sötét elf harcos elkerülte a varázslatot. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást. A pusztító szójer sebzõdik 182 ép-t. (-15 vp.) A pusztító szójer holtan terül el. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a szójer királynõ felé lõ. Nem talált. Az elektromancer elmormol egy elektromos fal varázslatot. Izomagy megközelíti a szójer királynõt. Izomagy a szójer királynõt támadja.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ elmormol egy sötétség varázslatot. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. A szójer királynõ 30 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. A szójer királynõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a szójer királynõt. Trollagyart forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Vérfarkas agyarral támadsz. Félrehajolt. A tökéletesség csonttõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Izomagy a szójer királynõt támadja. A szójer királynõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 90/0, az elektromancer: 30/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%). Szolgáidnak 21% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 2 szójer csáprágó és 86 arany.
Egy nagy terembe lépsz be. A padlót fekete és fehér kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Óvatosan lépkedsz, lassan haladsz, mert minden lapnál megvizsgálod, nem indít-e be valamilyen csapdát. Sikeresen átérsz.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 12 drágakõ, egy mágiaellenállás és a tökéletesség kék köpenye.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 52% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(398. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 tektonikus kvatáns (#216) [aura: egészség: 16.] és egy tektonikus atka (#217) [aura: gyorsaság: 25.].

*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 3. tektonikus kvatánst. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a tektonikus atkát. (25 ép-t sebzett.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy csendvarázst. A 3. tektonikus kvatáns elcsendesedik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy isteni harag. 24 életpontnyit sebzõdsz. Izomagy sebzõdik 49 ép-t. Az elektromancer: a varázslatnak nincs hatása. A sötét elf harcos rezisztálja. Az 1. tektonikus kvatáns elõhív egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. Izomagy sebzõdik 49 ép-t. Az elektromancer ellenállt a varázslatnak. A sötét elf harcos sebzõdik 48 ép-t. Izomagy halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a tektonikus atka elmormol egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Az 1. tektonikus kvatáns rezisztálja. Ellõsz egy csendvarázs varázslatot. Az 1. tektonikus kvatáns elcsendesedik. (-10 vp.) A sötét elf harcos a tektonikus atkát próbálja távolról eltalálni. (25 ép-t sebzett.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni harag varázslatot. 27 ép-t sebzõdtél. Az elektromancer: a varázslatnak nincs hatása. A sötét elf harcost védi rezisztanciája. A 3. tektonikus kvatáns feléd rohan. A 3. tektonikus kvatáns immúnis az elektromos fal varázslatra. Az 1. tektonikus kvatáns a sötét elf harcost rohamozza. Az 1. tektonikus kvatáns ellenállt az elektromos fal varázslatnak. A 3. tektonikus kvatáns téged támad. Támad fogával. (46 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 13 vp-det. Az 1. tektonikus kvatáns a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A tektonikus atka elõhív egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns ellenállt a varázslatnak. Magadban motyogva, létrehozol egy csendvarázst. A 2. tektonikus kvatáns ellenállt a varázslatnak. (-10 vp.) A 2. tektonikus kvatáns elõhív egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. Az elektromancer immúnis a varázslatra. A 3. tektonikus kvatáns rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 13 vp-det. Az 1. tektonikus kvatáns az elektromancert támadja. Regenerálsz (+10 ép) A 3. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A tektonikus atka elmormol egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns immúnis a varázslatra. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy csendvarázs! A 2. tektonikus kvatánst védi rezisztanciája. (-10 vp.) Magában motyogva, a 2. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni haragot. Sebzõdsz 24 ép-t. Az elektromancer: a varázslatnak nincs hatása. Az 1. tektonikus kvatáns az elektromancert támadja. A 3. tektonikus kvatáns téged támad. Beléd próbál marni fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 13 vp-det. Regenerálsz (+10 ép) A 3. tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy csendvarázs varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a tektonikus atka létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tektonikus kvatáns varázshatalma segítségével elmond egy isteni haragot. 82 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer immúnis a varázslatra. A 3. tektonikus kvatáns rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 13 vp-det. Ájultan a földre zuhansz. Az 1. tektonikus kvatáns az elektromancert támadja. Az elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 299 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 0/98, az elektromancer: 0/110, a sötét elf harcos: 50/84.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-3 vp.) 33 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 31 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz 31 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 54 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)

(430. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad. A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: vastag bõr: 20.].

*** 1. KÖR *** Az 1. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (21 ép-t sebzett.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (3 találattal 68 sebzést okozott.) A sötét elf harcos az 1. õsöreg élõ cseppkövet lövi. (2 lövéssel 11 ép-t sebzett.) Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos fal! Izomagy megközelíti az 1. õsöreg élõ cseppkövet. A 2. õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Izomagy az 1. õsöreg élõ cseppkövet támadja. A 2. õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (32 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy vakító fényt. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ megtántorodik. A 2. õsöreg élõ cseppkõ megtántorodik. Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy villámsújtást. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 44 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát. A 2. õsöreg élõ cseppkõ ellenállt a varázslatnak. (-2 vp.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (29 ép-t sebzõdtél). Az 1. õsöreg élõ cseppkõ és Izomagy egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A 2. õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 74 ép-t. (-2 vp.) Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 40 ép-t sebzõdik. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ hörögve elterül. A sötét elf harcos a 2. õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. A 2. õsöreg élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád. (34 ép-t sebzõdtél). A sötét elf harcos a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. Izomagy a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. A 2. õsöreg élõ cseppkõ 45 ép-t sebzõdik. A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (30 ép-t sebzõdtél). A sötét elf harcos a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. A 2. õsöreg élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (35 ép-t sebeztél). A 2. õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 182 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 106/30, az elektromancer: 129/0, a sötét elf harcos: 14/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+46%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a ragadozó vas lemezpáncélja, 6 sziklarepesz és 58 arany.
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[159 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (245. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Kis Bagoly, egy törpe termetû barna hajú férfi. A Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: Õsmágus köpenye, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás koponyaszimbóluma, Rogan karkötõje, rubin mágusbot, krakoch csizma, görényfarok, aréna arany érme, az Örökkévalóság Rubinja, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre, a titán sárga öve, a torony könnyû pikkelyvértje, a gyõzelem márványgyûrûje, a tökéletesség nagy pajzsa, a bûz nehéz nyílpuskája. Elsõ mondatod: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Nem késik a válasszal: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Nem késik a válasszal: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Jól odamondasz neki: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Nem késik a válasszal: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." A következõvel folytatod: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Jól odamondasz neki: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Azonnal visszavág: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 671 sebzést okoztál, és 579 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 356 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dr. Hannibal Lechter, egy nyúlánk termetû, szikár izomzatú, igézõ tekintetû, kreolbõrû, fekete szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.27). Ez a 194. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (23) / 4.65
[2] IQ: 12 (16) / 0.81
[3] ügyesség: 10 (12) / 4
[4] egészség: 13 (15) / 1.11
[5] mágia: 15 (22) / 10.01
[6] gyorsaság: 17 / 4.98
[9] Méret/ép: 224 (237) / 79
Min. méret: 151
Barlangméret: 225
PONTJAID
Varázspont: 323 / 1
Képességpont: 51 / 55%
Hõsi pont: 77 (10)
Tám.bónusz: 22%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 889 / 343
Hírnév : 1379
Jóllakottság: 56%
Életkor: 15 / 54
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 219 (0)
Galetki gyõzelmek: 81 (0)
Torzsz. csaták: 1106 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 915 (3)
Leölt torzszülött: 1696 (7)
Pszi csaták: 30 (0)
Pszi gyõzelmek: 11 (0)
Ájulások száma: 159 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bájoló (48)
Speciális képességeid:
+48 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 68-as Klánfeladatot (KK 68)! (összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 23 (28) / 12.02 [15] regeneráció: 11 (20) / 0 [16] tüskés bõr: 8 / 0
[17] vastag bõr: 11 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 11 (20) / 1.80 [20] savimmunitás: 4 (13) / 0
[21] elkt.immunitás: 6 (15) / 0.60 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 17 (22) / 0.40
[25] bûz: 9 / 0 [31] áttörés: 0 (3) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 11 / 2.07 [47] zárnyitás: 11 / 2
[48] mászás: 9 / 3.76 [49] rugalmasság: 6 (8) / 1.05 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.78
[52] auraészlelés: 11 (13) / 3.57 [53] ékszerészet: 5 / 1.01 [54] kereskedelem: 8 / 0.59
[55] szívósság: 13 (17) / 0.94 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.67 [57] gyógynövények: 11 / 4.80
[58] nyomkeresés: 8 / 2.15 [59] vezetõkészség: 4 / 1.45 [60] pszi támadás: 10 / 2.01
[61] pszi energia: 10 / 2 [63] éberség: 5 (7) / 2.43 [64] átokszórás: 13 / 4.86
[65] álcázás: 20 (22) / 4.78 [66] lopakodás: 6 (5) / 0.45 [67] régészet: 6 / 2.43
[68] zene: 11 / 8.99 [69] tanulás: 9 / 1.88 [70] idézés: 9 (11) / 2.25
[71] javítás: 9 / 6.76 [72] építés: 13 (14) / 7.20 [73] felderítés: 1 / 0.15

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 1 / 0.25 [101] szakért.: 6 / 2.09     Trollagyar
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.94      
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.88     vérfarkas agyar
bal karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.48     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 (8) / 2.61 [36] csábmosoly: 3 (7) / 0.12 [42] csendvarázs: 7 (11) / 0.94
[149] dimenziókapu: 3 (7) / 0.30 [11] elektromos kéz: 4 (9) / 0.48 [41] elemek parancsa: 13 (18) / 0.81
[48] ellenáll.megtörése: 7 (11) / 1.59 [10] energiatüske: 3 (8) / 0.94 [29] életszívás: 10 (14) / 1.40
[152] felejtés: 8 (12) / 3.49 [17] gránitbõr: 7 (11) / 1.72 [13] jégcsóva: 20 (25) / 2.07
[15] jégpajzs: 4 (9) / 1.08 [163] kineport: 4 (11) / 1.63 [27] kisebb gyógyítás: 15 (19) / 8.15
[146] kontakt.õseiddel: 6 (10) / 3.76 [158] láth. észlelése: 5 (9) / 0.06 [157] láthatatlanság: 1 (5) / 0.06
[25] lávafolyam: 1 (6) / 0 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.60 [129] mentális robbanás: 10 / 1.24
[169] savcsapás: 33 (38) / 2.43 [171] savpajzs: 1 (5) / 0 [151] sárkánylehelet: 5 (10) / 0
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.62 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 0.59 [159] szellemidézés: 3 (7) / 1.60
[167] tombolás: 1 (5) / 0 [16] tûzpajzs: 6 (11) / 1.56 [20] tûzvihar: 15 (20) / 7.38
[14] vakító fény: 4 (9) / 0.21 [170] villámpajzs: 5 (10) / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 11 elektr 13 jégcsó 10 energi              


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Zen, a zöld ekinda 76/0 171% 195% 11 / 10.13 megsemmisült
[2] Izomagy, a barlangi troll 66/66 180% 110% 10 / 5.77 harcol
[3] elektromancer 83/83 188% 78% 10 / 9.72 harcol
[4] sötét elf harcos 67/67 180% 165% 8 / 3.39 harcol
lélekenergia rész 33% jóllakottság határ 30% gyógyítás: 8

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
2. Makró
ism 3
p
ism 3
vd
3. Makró
ism 5
vd 196
4. Makró
ism 5
x 10
5. Makró
ism 5
vd 154

HARCI PROGRAMOD
1: savcsapás t.var. ha ellf. 20. képessége 8 v. kevesebb. Prioritás: 50.
2: jégcsóva t.var. ha ellf. 11. képessége 8 v. kevesebb. Prioritás: 49.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 51.
4: tûzvihar t.var. ha 6 vagy több ellenfél van. Prioritás: 78.
7: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #197. Prioritás: 75.
10: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 230.
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #209. Prioritás: 199.
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 200.
19: ellenáll.megtörése v.var. a harc 10. körétõl.
22: tûzlehelet használata ha ellenfeled #226. Prioritás: 250.
23: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 250.
5: tûzpajzs v.var, ha ép-d 60% alatt van, és ha ellenfeled galetki.
8: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #187.
11: mágiaellenállás v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #213.
13: villámpajzs v.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #213.
17: csendvarázs t.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #216.
20: gránitbõr v.var. a harc 10, körétõl, és ha ellenfeled #13.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 72 0 0 511 50 27; VI erõ:220% ép:20%; PV 4 8 3 2; PSZ 65; TT 2; HE 9; PT 3; I 50 5 40 75 63;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 32.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (7. épület), #18 (4. épület), #50 (20. épület), #487 (190. forduló), #245 (194. forduló), #398 (181. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8534. karakternél van. Jelenleg a mágusközpont építésén dolgozol, eddig 103 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Tlyxcet harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 15 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz díszes pikkelyvértje (#28917) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd bronz mellvértje (#15447)
1 a hatalom zöld köntöse (#7001) 1 a káosz halálos köntöse (#27714) 1 a káosz õrült fejpántja (#11469)
1 a kígyó vassisakja (#19076) 1 a mágus kék köpenye (#10137) 1 a méreg bíbor köntöse (#24104)
1 a merénylõ csontmaszkja (#10992) 1 a ragadozó vas lemezpáncélja (#19901) 1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523)
1 a szalamandra kék köpenye (#25887) 1 a szalamandra zöld köntöse (#25901) 1 a teknõs szürke maszkja (#25393)
1 a tökéletesség kék köpenye (#21837) 1 a tudás kerek pajzsa (#1961) 1 a tudás könnyû láncinge (#1931)
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az ellenállás halotti maszkja (#28541)
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 1 az ellenállás vas mellvértje (#28498) 1 díszes fejpánt (#1106)
3 ében láncing (#134) * 1 Fairlight sipkája (#265) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 khaldoran öv (#137) * 1 krakoch csizma (#312) 1 maszk (#1090)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vas mellvért (#1048)
1 vassisak (#1076) * 1 Xantin rubinöve (#184) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna vas érme (#441) 1 a bölcsesség karikaszimbóluma (#17861) 1 a bûz díszes karkötõje (#29142)
1 a gepárd kõamulettje (#15596) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz lüktetõ karkötõje (#23304)
* 1 a mágia gyûrûje (#3475) 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511) * 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1104 arany (#1)
1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elfek márványgyûrûje (#10676)
* 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az entek fényes szimbóluma (#9764) 1 csepp fülbevaló (#1256)
1 csontamulett (#1197) 1 díszes karkötõ (#1242) 79 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276) 1 háromszögszimbólum (#1212)
1 kõamulett (#1196) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 smaragd életkõ (#306) * 3 szerencsekõ (#197)
1 szilmill amulett (#318) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 elsõsegély csomag (#619) 4 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 molitár dob (#168) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a káosz mágusának lándzsája (#18894) 1 a mágia csonttõre (#3551) * 1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686)
* 1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 1 az ügyesség könnyû nyílpuskája (#2636) 1 csonttõr (#1301)
3 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 1 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 2 kerek kõ (#11) 1 kõrisfa íj (#1273)
2 nehéz nyílpuska (#1287) 28 sziklarepesz (#13) 3 szilmill tõr (#314)
* 1 Trollagyar (#214) * 1 vérfarkas agyar (#384)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 2 csapdaészlelés itala (#65) 20 csótányláb (#25)
2 elfu moha (#33) 20 elonotichlan (#31) 25 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 14 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
8 immunitás itala (#71) 1 kék mitinda (#255) 1 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 4 mágiaellenállás (#76) 19 mátekel gomba (#21)
4 méregellenállás itala (#51) 17 mézfû (#29) 2 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 4 narancs gyógyital (#80) 7 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 3 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
9 ragálygomba (#26) 18 rémcserje (#34) 4 sárga gyógyital (#61)
13 sárkányvirág (#32) 15 sötét mák (#23) 2 szemani gomba (#36)
20 tejfonál (#28) 3 tokin kaktusz (#40) 1 ügyesség itala (#73)
2 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35)
6 waarkin (#38) 25 winropu moha (#22) 8 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
1 áspisméreg (#304) 1 asztrálesszencia (#154) 22 barna manakõ (#149)
1 bolhedor szárny (#15) 4 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272)
22 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141) 1 gólemagyag (#330)
5 húsevõ bibe (#151) 15 káoszkígyó pikkely (#230) 8 khazdar taréj (#268)
1 kõtroll szem (#274) 16 mandibula (#157) 4 molad púp (#16)
4 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
8 õsi relikvia (#17) 4 patkányfog (#270) 8 pirgamit (#152)
2 smaragd esszencia (#229) 2 szirénhaj (#293) 39 szójer csáprágó (#231)
6 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség rövid tõre #22002 (12), az energia nagy pajzsa #18612 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mágiaellenállás (#76), 2 csótányláb (#25), 1 hónakkupók (#30), 6 sziklarepesz (#13), 2 szójer csáprágó (#231), 3 szilmill tõr (#314), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 a bûz díszes karkötõje (#29142), 1 szilmill amulett (#318), 1 a tökéletesség kék köpenye (#21837), 1 a ragadozó vas lemezpáncélja (#19901), 1 az elfek márványgyûrûje (#10676), 12 drágakõ (#2), 1 az ellenállás csontamulettje (#28647).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 186 arany (#1), 1 vörös karkötõ (#281), 1 a teknõs bõr mellvértje (#25346), 1 a tudós csepp fülbevalója (#11606), 1 a teknõs fogazott kardja (#25618), 1 a jég keresztszimbóluma (#22813), 1 a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982), 1 a puhányság köve (#198).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZERSZÁMRAKTÁR (#55) Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28), kutatólabor (#31)
Leírás: Egyre gyakrabban fordul elõ, hogy a mászóvas elhajlik, a mászókampó kicsúszik a helyérõl, a zárnyitó készlet beletörik a zárba, és ez kezd bosszantóvá válni. Tudósaitoknak sikerült kifejleszteniük egy új eljárást, amitõl a vas masszívabb, a drótok pedig kevésbé könnyen törnek, de ugyanolyan könnyen hajlíthatóak elõtte. Ezt megmutatják a kovácsotoknak is, aki a recept alapján elkészíti nektek az új eszközöket. Egy probléma van vele, hogy rendszeren karban kell tartani õket, különben tönkremennek, ezért aztán használat után minden fordulód végén visszahozod õket a szerszámraktárba, de addig is BSZ parancs kiadásától biztosít számodra +2 mászást és +2 zárnyitást.



ÖNGYILKOS SZILMILL (246. LÉNY)
Bár a szilmillekrõl mindenki azt hiszi, hogy apró, védtelen, gyáva manócskák, ez mára már nem teljesen igaz. Az utolsó szilmill háborúban a galetkik majdnem teljesen kiirtották õket, de a túlélõk egy részében forrt a düh és a bosszúvágy, és kegyetlen harcosokká edzették magukat, hogy egyszer visszavághassanak a galetkiknek.



SZILMILL TÕR (314. TÁRGY)
Ez az apró, csontmarkolatú tõr valamilyen fehér színû, furcsán csillogó tõrbõl készült. Ahogy kezedbe fogod, és bizseregni kezd, egybõl tudod, hogy a tõr erõsen mágikus. Egy alaposabb azonosításra lenne szükség, hogy megtudd, milyen képességekkel rendelkezik.



SZILMILL AMULETT (318. TÁRGY)
Ezt az amulettet egy szilmill bölcstõl kaptad ajándékba, cserébe azért, hogy segítettél nekik elmenekülni a galetkik pusztító hadserege elõl. Ennek az amulettnek a segítségével kapcsolatba léphetsz velük. A használathoz nem kell parancsot kiadni, automatikusan megteszed, amikor VALÓBAN szükséged lesz rá.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.