Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 15:39:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5657-129

Karakterszám: 5657 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 129 Játékhét: 129
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 471
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. máj. 3. 14h:37'
A következõ fordulód táplálható: 2002. máj. 9.

E-mail!

NERO REX KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Bejön a barlangodba Gaddar, egy magas, feltûnõen izmos, aranybarna hajú, zöld szemû, körszakállas férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a kobra ezüst láncinge, a hatalom díszes karkötõje, a kobra aranyozott nyaklánca, a gladiátor csontamulettje, az egyensúly gyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a Kõ Kardja, orgling fétis, ozin fülkarika, a gladiátor malachitgyûrûje, a rend köve, a törpék zangrozi csizmája, a gyorsaság nagy pajzsa, óriás fülbevaló, a siker ezüstveretes öve, a pók smaragdgyûrûje, a kobra ezüst fejpántja, az erõ ónix karkötõje, a kobra zöld köntöse, a gepárd ónixgyûrûje, a harcos hosszú íja, galetki érdemérem, szerencsekõ, a kobra ónix karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Aludjon ki a milgandod!" Rögtön visszavágsz: "Te kékorrú pocokvadító!" Így szól hozzád: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Ezt kiáltod vissza: "Nagyobb a rendetlenség a barlangodban, mint egy torzszülött odúban." Ezt mondja neked: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Rögtön visszavágsz: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Gaddar csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+8% lélekenergia.)
** 1. NAP ** Tûfok Klood eladásra kínál neked 1 az ellenállás ónixgyûrûjét (#28678). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 6563 28678 1 parancsot.
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. [aura: tanulás: 12.] A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a ragadozó harci íja, a természet háromszögszimbóluma, a ragadozó vándorcsizmája, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, görényfarok, szivárványkristály, az élet ezüst fülbevalója, káoszkígyó vért, az entek malachitgyûrûje, az elfek csatos öve, galetki érdemérem, ezüst pszi váll-lap, Yssuf tõre, orgling fétis, az entek malachit karkötõje, a füvész köpenye, Khazidax koponyája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Rögtön visszavágsz: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Így szól hozzád: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Lord Griffonheart, egy sötét bõrû, félelmetes, szikrázó szemû, tekintélyt parancsoló férfi. A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a mágus malachitgyûrûje, a gyorsaság kerek pajzsa, a remete fekete csizmája, szivárvány karkötõ, a védekezés díszes karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a mágia smaragdja, a mágia márványgyûrûje, a sebesség ezüst fülbevalója, bronzmedál, ozin fülkarika, ében láncing, az energia rövid tõre, a mágus sárga öve, a szellemek csontamulettje, galetki érdemérem, a tökéletesség csonttõre, a torony vívótõre, a mágia szimbóluma, a szakács üstje, a hiszékenység gyûrûje, a hatalom bíbor köntöse, a mentát könnyû íja, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Süssön meg a nap!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Még egy csótányt se vagy képes eltaposni!" Nem késel a válasszal: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" A következõt mondja neked: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lord Griffonheart a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Gaddar, egy magas, feltûnõen izmos, aranybarna hajú, zöld szemû, körszakállas férfi. A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a kobra ezüst láncinge, a hatalom díszes karkötõje, a kobra aranyozott nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a Kõ Kardja, orgling fétis, ozin fülkarika, a gladiátor malachitgyûrûje, a rend köve, a törpék zangrozi csizmája, a gyorsaság nagy pajzsa, óriás fülbevaló, a siker ezüstveretes öve, a pók smaragdgyûrûje, a kobra ezüst fejpántja, az erõ ónix karkötõje, a kobra zöld köntöse, a gepárd ónixgyûrûje, a harcos hosszú íja, galetki érdemérem, szerencsekõ, a kobra ónix karkötõje, a káosz terjesztõjének nyaklánca. Lekicsinylõ megjegyzést tesz a csapdádról az álnok. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Bagó, a nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-9 méretükre). Néró felemeli a sziklarepeszt, és Gaddar felé lõ. Mellé! Gaddar odajön hozzád. Zeusz, a tûzszalamandra az orgling disznó felé mozog. A barlangi troll megközelíti Rexet. Az orgling disznó Zeusz, a tûzszalamandra felé mozog. Rex megközelíti a barlangi trollt. Gaddar rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. Villámgyorsan elõrevág farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. A Kõ Kardjával sújt rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Zeusz, a tûzszalamandra és az orgling disznó egymással harcolnak. A barlangi troll és Rex egymással harcolnak. Zeusz, a tûzszalamandra megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Bagó, a nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Az orgling disznó 20 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Néró felemeli a sziklarepeszt, és Zeusz, a tûzszalamandra felé lõ. (2 lövéssel 46 ép-t sebzett.) Zeusz, a tûzszalamandra kileheli lelkét. Gaddar téged támad. Rád vág jobb karmával. (63 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! Körbe-körbe forgatva üt farkával. (66 ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy a Kõ Kardjával keresi a gyenge pontodat. (35 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni. (47 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted. A barlangi troll és Rex egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Bagó, a nekropoid elmormol egy életszívást. Rex 20 ép-t sebzõdik. Néró Bagó, a nekropoidot próbálja távolról eltalálni. (2 lövéssel 22 ép-t sebzett.) Gaddar Nérót támadja. Néró halálos sebet kapva a földre zuhan. A barlangi troll és Rex egymással harcolnak. Rex halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 211 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 68/168, Rex: 56/89, az orgling disznó: 34/35.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Gaddar meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
*** 5.2. *** Errtu (#5274) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7368.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 5012.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 19.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *ápr. 22.* Éjfény teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *ápr. 23.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *ápr. 23.* Jégkirálynõ és Xen-Gor Kel megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött. *ápr. 23.* Lord Griffonheart pszionikus párviadalban legyõzte Kaméleont. *ápr. 23.* Alystair D'Brison mellé szegõdött egy elektromancer. *ápr. 23.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *ápr. 24.* Shackallor teljesítette a 11. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *ápr. 25.* Alystair D'Brison gyõzelmet aratott Athlan felett. *ápr. 25.* Bufo Calamita Cruento szolgálatába állt egy vérfarkas.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kóbor Warkot. *ápr. 22.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett. *ápr. 23.* Kronx és Raistlin megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *ápr. 23.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett. *ápr. 25.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Hasfelmetszõ Sebastiant. *ápr. 25.* Kronxot kis híján megölte egy fekete özvegy. *ápr. 25.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Hateviktort. *ápr. 26.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *ápr. 26.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *ápr. 26.* Csendes Don csatában legyõzte Lolita de Lagot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]

kno 1017 32 1153 8 109 15 1017. képességre 32 képességpont
Elköltesz 32 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 13. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot nagyobb gyógyítás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen nagyobb gyógyítás varázslatod ereje 7. szintre nõtt. Elköltesz 15 képességpontot jobb láb végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb láb végtagod megnõtt, új mérete 9. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 469.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 158 158. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-4 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 465.]

v 159 4640 3 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Nero Rex vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 462.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 159 4381 3 159. varázslat elmondása
Ezt a parancsot körönként csak egyszer használhatod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

v 154 154. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

v 163 200 4640 7385 3674 8901 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

v 163 280 4640 7385 3674 7198 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

v 163 204 4640 7385 3674 2550 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

v 163 202 4640 7198 2550 8901 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

e 9 50 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 50% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]
ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 195 vadászat
[Pokolpatkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Észreveszel 1 muskilt. Szakértõ módon leszeded. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy pokolpatkány (#195) [aura: tûzimmunitás: 15.] és 2 szélfivér (#179). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. szélfivér céloz, és lõ rád. (2 lövéssel 53 ép-t sebzett.) Felemelve a légzés hosszú íját, a 2. szélfivér rád lõ. (23 ép-t sebzett.) Néró sziklarepesszel lövi az 1. szélfivért. (9 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Heves kézmozdulatok közepette a pokolpatkány elmormol egy lávafolyamot. Megindulsz a pokolpatkány felé. Már ott is vagy! 42 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Az 1. szélfivér 39 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. szélfivér sebzõdik 34 ép-t a lávafolyamtól. Néró 25 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Rex elindul az 1. szélfivér felé. Rex sebzõdik 22 ép-t a lávafolyamtól. Az orgling disznó elindul a 2. szélfivér felé. Az orgling disznó sebzõdik 20 ép-t a lávafolyamtól. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (87 ép-t sebeztél). Paralizálod. A bérmágus hosszú lándzsáját forgatva támadsz. (22 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Paralizálod. Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). A pokolpatkány hörögve elterül. Rex az 1. szélfivért támadja. Az orgling disznó a 2. szélfivért támadja.
*** 2. KÖR *** 29 ép-t sebzõdtél a lávafolyamtól. A 2. szélfivér 39 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Az 1. szélfivér 32 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Néró a 2. szélfivért rohamozza. Néró 17 sebzést kap a lávafolyamtól. Az orgling disznó sebzõdik 27 ép-t a lávafolyamtól. Rex 17 sebzést kap a lávafolyamtól. Támadod az 1. szélfivért. Odakensz neki jobb mancsoddal. (64 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (84 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A bérmágus hosszú lándzsájával támadsz. (29 ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. szélfivér és az orgling disznó egymással harcolnak. Néró a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér megtántorodik.
[A csatában összesen 424 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 9/42, Rex: 0/39, az orgling disznó: 16/47.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 34 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-8 vp.) Gyógyulsz 32 életpontot. (-8 vp.) Gyógyulsz 30 életpontot. (-8 vp.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 431.]

vd 195 vadászat
[Pokolpatkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (387. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 1 adagot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a zafír kaletrich létrehoz egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Néró a zafír kaletrichet próbálja távolról eltalálni. (11 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Rex megközelíti a zafír kaletrichet. Az orgling disznó a zafír kaletrichet rohamozza. Rex a zafír kaletrichet támadja. Az orgling disznó a zafír kaletrichet támadja. A zafír kaletrich megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Néró megközelíti a zafír kaletrichet. A zafír kaletrich és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó hörögve elterül. Néró a zafír kaletrichet támadja. Rex és a zafír kaletrich egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A zafír kaletrich és Rex egymással harcolnak. Néró a zafír kaletrichet támadja. A zafír kaletrich kileheli lelkét.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 57/0, Rex: 34/21, az orgling disznó: 23/34.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 27% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 5 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [22 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

vd 195 vadászat
[Pokolpatkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195) [aura: bûz: 6.].

*** 1. KÖR *** Néró sziklarepesszel lövi a pokolpatkányt. (2 lövéssel 31 ép-t sebzett.) A pokolpatkány elmormol egy lávafolyam varázslatot. Megrohamozod a pokolpatkányt. Sebzõdsz 37 ép-t a lávafolyamtól. Néró 24 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Az orgling disznó a pokolpatkányt rohamozza. Az orgling disznó 26 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Rex a pokolpatkányt rohamozza. Rex 28 sebzést kap a lávafolyamtól. Néró kileheli lelkét. Rex hörögve elterül. Támadod a pokolpatkányt. Lecsapsz jobb mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (81 ép-t sebeztél). Meglengetve a bérmágus hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (21 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (21 sebzés). A pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 200 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 31/24, Rex: 0/28, az orgling disznó: 0/26.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 25%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy patkányfog.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, élõ cseppkõ újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 30 ép-t. (-8 vp.) [33 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]

vd 195 vadászat
[Pokolpatkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: mágia: 1.].

*** 1. KÖR *** Néró felemeli a sziklarepeszt, és a mutáns szójer felé lõ. (2 találattal 31 sebzést okozott.) Megrohamozod a mutáns szójert. A mutáns szójer feléd rohan. Az orgling disznó elindul a mutáns szójer felé. Rex megközelíti a mutáns szójert. A mutáns szójert próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (70 ép-t sebeztél). Meglengetve a bérmágus hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (23 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (21 ép-t sebeztél). A mutáns szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 172 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 31/0, Rex: 0/0, az orgling disznó: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 26% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó és 7 drágakõ. Rex zabál. (+25% jóllakottság.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

kf 142 207 7827 28708 225 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a harcos szárnyas sisakját. Leveszed az óriás fülbevalót. Felveszed az ellenállás aranyozott fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

vg 5112 28587 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db az ellenállás kék köpenyét. Te 256 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

vg 2736 28632 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db az ellenállás ezüst nyakláncát. Te 273 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

kf 28587 28632 142 bekészíted a 28587. tárgyat
Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed az ellenállás kék köpenyét. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ellenállás ezüst nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

k 20 29 286 214 kaland elvállalása
(20. kaland:) Nagy tömeg gyûlik össze a palota elõtti téren, és jól láthatóan, senki sem tiltotta ki a szinten lakó ifjakat a nézõk soraiból. Veszel egy nagy levegõt - semmiképp sem szabad lebõgnöd! A papok kifizetik a borsos nevezési díjat. Hmmm... valószínûleg neheztelni fognak rád, ha nem nyersz semmit. Kezdõdik a verseny! A császári megbízott, egy hájas, rengeteg tekergõ végtaggal rendelkezõ, lapátfogú galetki elterpeszkedik a trónján, és kegyesen int a versenyzõk felé. Bevezetõül - milyen meglepõ - nem átkozódni kell, hanem dícsérõ ódát rögtönözni a császári megbízottról! Na, csak ez kellett! Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Zene próba 13-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Csodálatos balladát adsz elõ a megbízott hõstetteirõl. Bár nem tudsz róla sokat, azért megfelelõen általános és megfelelõen heroikus eseményekrõl számolsz be. Mindenki tapsol, a dalot elnyerte a közönség tetszését. Ámulva bámulod a két cseppkõ közé erõsített kötélhidat, amelyen a verseny zajlani fog. Több galetkinyi magasságban kell a szócsatát megvívnod ellenfeleiddel, ezen az igencsak rozoga alkalmatosságon. Látványosnak látványos, még jó, hogy nincs tériszonyod! Amikor sorra kerülsz, felmászol a cseppkõ oldalához rögzített kötéllétrán. Ellenfeled ugyanezt teszi. A palota fürge õrparancsnoka az, és amint meglátja, hogy egy ifjonccal van dolga, fülig ér a szája. Neked is inadba száll a bátorságod, hiszen az aukciósház és a bolt átokszóróját már legyõzte! Ugrálni kezd az ide-oda lengõ függõhídon.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Karjaiddal és lábaddal egyensúlyozol, sikerül fentmaradni. Kezdõdik a szócsata!
[Átokszórás próba 14-es küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Lehet, hogy az õrparancsnok ügyes, de az átkozódásban könnyedén felülmúlod. Következõ ellenfeled egy akadémikus. Megismered, és elborzadsz - õt nem fogod tudni legyõzni, hihetetlen, hogy tud forogni a nyelve! Megpróbálod az õrparancsnok taktikáját: ugrálni kezdesz a kötélhídon!
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: sikeres] Szerencsétlen akadémikus üvöltve zuhan a mélybe. Elégedetten mosolyogsz. Következõ ellenfeled egy mágus. Levitálva érkezik, õt lelökni nem tudod, de nem is lesz rá szükség, bízol átokszóró tudásodban. De ekkor elborzadva veszed észre, hogy a varázsló titokban mormol, és ujjait mozgatja. Varázsolni próbál!
[Rezisztencia próba 10-es küszöbre: sikeres] Aha, szóval így gyõzted le az aréna versenyzõjét is! Koncentrálsz, összpontosítasz, megacélozod akaratodat, és a varázslat hatástalan marad.
- Ez a mocskos mágiamímelõ féregnyúlvány ocsmány csalással próbált gyõzni ott, ahol sorvadt nyelvével még egy légy szellentését sem tudta volna felülmúlni! Takarodj innen, te nyomorult! - mennydörgöd. A közönség üdvrivalgásban tör ki, amikor a mágus elsompolyog. Utolsó ellenfeled a pszi iskola delegáltja. És szomorúan látod, hogy õ is egy ifjú galetki, akárcsak te, akit felbéreltek! Látásból már ismered, bár a neve nem ugrik be. Annyi bizonyos, hogy mestere az átokszórásnak. Gigászi párviadal kezdõdik. Csattognak a sértések, szóvirágok, nyelvi mûremekek.
[Átokszórás próba 17-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Szinte hihetetlen, de sikerül felülkerekedned! A császári megbízott a többiekkel együtt önfeledten ünnepel téged, a verseny gyõztesét. Átveszed a díjat, ami 1600 arany! Ebbõl 400 téged illet. A papok rettenetesen boldogok, a válladat veregetik, és persze kapsz tõlük egy ingyen gyógyítást. A tapasztalat komoly fejlõdést jelentett számodra (+1 átokszórás.) (+5 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: sikeres] A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [10 életpontot sebzõdsz.] Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan. Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres] - Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres] Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam, hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!" Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235) [aura: imm.ktkt.méreg: 3.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tombolást. Támadásod megnõ (+15%). (-5 vp.) Néró sziklarepesszel lövi a sörtés oprasszumot. (23 ép-t sebzett.) A sörtés oprasszum elindul az orgling disznó felé. Rex megközelíti a sörtés oprasszumot. Az orgling disznó megközelíti a sörtés oprasszumot. A sörtés oprasszum és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó megtántorodik. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Rex és a sörtés oprasszum egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a sörtés oprasszumot. Néró a sörtés oprasszum irányába megy. A sörtés oprasszum rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Gyorsan feléd lendít ollóival. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 6 vp-det. Feléd döf ollóival. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 6 vp-det. Tekergetve suhint jobb csápjával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-6%). Odacsap neked bal csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-6%). A sörtés oprasszumot próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (80 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A bérmágus hosszú lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (30 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Bûzöd kellemetlen számára (24 sebzés). A sörtés oprasszum kileheli lelkét.
[A csatában összesen 262 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 23/0, Rex: 36/15, az orgling disznó: 0/69.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak is jut 36%. Elrakod a zsákmányt, ami egy oprasszum sörte és 53 arany. [ld. enc.] Néró eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 31 ép-t. (-8 vp.) 32 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Gyógyulsz 36 életpontot. (-8 vp.) A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve. Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(286. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Hurrá, kincset találtál, ami 79 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(214. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Fütyörészve sétálsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hohó, milyen primitív csapda van elõtted! Vigyázva kikerülöd a különös kõlapot. Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Rosszat sejtve, belelépsz a vízbe, és végig a falhoz tapadva mész elõre. Jól tetted! Hatalmas dübörgést hallasz, és a következõ pillanatban egy tûzgolyó süvít el melletted. A ruhád néhol lángra kap, de belecsüccsensz a vízbe. Míg átérsz, még két tûzgolyó száll el melletted. Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 7 drágakõ és egy rövid tõr. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 28% lélekenergia. [94 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

m 13 7 8300 1142 1144 4334 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,7) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 300) A legközelebbi feladat megoldásánál 300 lesz a válaszod.
(M 13,6) Észak felé mész a labirintusban. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 6 elemi rin 9 hét alatt 270 kiló energiát fal fel, akkor 10 elemi rin 6 hét alatt hány kiló energiát eszik meg?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [300] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 13,5) A négy égtáj közül északot választod. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 12,5) Nyugatra mész tovább. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Néró a pokolpatkányt próbálja távolról eltalálni. (2 lövéssel 32 ép-t sebzett.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a pokolpatkány elvarázsol egy lávafolyamot. A pokolpatkány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 39 ép-t a lávafolyamtól. Néró 24 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány 19 sebzést kap a lávafolyamtól. Az orgling disznó elindul a pokolpatkány felé. Az orgling disznó 18 sebzést kap a lávafolyamtól. Rex a pokolpatkány irányába megy. Rex sebzõdik 22 ép-t a lávafolyamtól. Megtámadod a pokolpatkányt. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (76 ép-t sebeztél). Meglengetve a bérmágus hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (17 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. Ez mellément. Bûzöd zavarja (19 sebzés). A pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Néró: 32/24, Rex: 0/22, az orgling disznó: 0/18.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 23%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy patkányfog.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 28 életpontot. (-8 vp.)
(M 13,5) Kelet felé mész. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 13,4) Az északra menõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 13,3) Tovább északra! Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 12,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 1, 5, 22, 88, 353, 1414... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 12,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 12,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,4) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 13,5) Irány dél! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 12,5) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket. [38 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

m 4334 4444 1144 1144 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

sz 5274 szövetség parancs
Beleegyezel, hogy Errtu belépjen a szövetségetekbe. Ezzel eddig 11 szavazatot kapott. Ez elegendõ ahhoz, hogy csatlakozzon hozzátok! Errtu mostantól a szövetségetek tagja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

kf 250 106 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a bérmágus hosszú lándzsáját. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

ep 6 75 építed a 6. épületet 75 TVPért
Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a barakk elkészültéhez. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 102 TVP-nyit haladt, még 898 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

bsz 9 5452 8301 4709 7865 2366 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, istálló, fókuszgömb.
[Jelenleg készülõ épületek:] kínzókamra (991/2000 TVP), élelmiszerraktár (989/1200 TVP), barakk (502/1400 TVP), könyvtár (2068/2500 TVP), tanácsterem (400/2000 TVP).
[Tagok listája:] Holdsugár #5452 (1925 TVP), GGÓT #6941 (200 TVP), Beképzelt Nagycicis Liba #2654 (1030 TVP), Vidámhalál #8301 (2511 TVP), Errtu #5274 (0 TVP), Dhojaktra #4709 (930 TVP), Maximilian Ûbertáp #7865 (1050 TVP), Gaddar #2366 (1914 TVP), Merlin #7711 (2030 TVP), Zephyndar #8674 (1730 TVP), Hydron #9871 (861 TVP), Kháron Dhorm Ragath #5000 (2004 TVP), Aaron Boone, a Rontó #2689 (1414 TVP), Dark Valek a Renegát Elf #6264 (1531 TVP).
Holdsugár eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 1, 3, 4, 9, 11, 12, 14, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 154 TVP-nyit haladt. Vidámhalál eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12, 14, 18, 36. Jelenleg a 38. épületet építi, eddig 39 TVP-nyit haladt. Dhojaktra eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 6, 9, 12. Jelenleg a 14. épületet építi, eddig 130 TVP-nyit haladt. Maximilian Ûbertáp eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 9, 11, 12, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 150 TVP-nyit haladt. Gaddar eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 1, 3, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 18, 36. Jelenleg a 38. épületet építi, eddig 75 TVP-nyit haladt. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

bsz 7711 8674 9871 5000 2689 6264 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Merlin eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 1, 2, 3, 5, 9, 11, 12, 14, 18, 19, 36. Jelenleg a 38. épületet építi, eddig 171 TVP-nyit haladt. Zephyndar eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 18, 36. Jelenleg a 38. épületet építi, eddig 100 TVP-nyit haladt. Hydron eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 9, 12, 14. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 61 TVP-nyit haladt. Kháron Dhorm Ragath eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 2, 3, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 36. Jelenleg a 18. épületet építi, eddig 173 TVP-nyit haladt. Aaron Boone, a Rontó eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 9, 11, 12, 14, 18, 36. Jelenleg a 38. épületet építi, eddig 106 TVP-nyit haladt. Dark Valek a Renegát Elf eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 3, 9, 11, 12, 14, 18, 36, 38. Jelenleg az 5. épületet építi, eddig 31 TVP-nyit haladt. [9 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1253 sebzést okoztál, és 552 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 117 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 404 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nero Rex, egy jeges pillantású, hatalmat sugárzó, könyörtelen, obszídián bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 129. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 27 (45) / 1.88
[2] IQ: 8 (12) / 2.74
[3] ügyesség: 7 (14) / 1.40
[4] egészség: 12 (14) / 4.18
[5] mágia: 9 (11) / 4.36
[6] gyorsaság: 15 (25) / 0.26
[9] Méret/ép: 162 (167) / 137
Min. méret: 159
Barlangméret: 163
PONTJAID
Varázspont: 144 / 17
Képességpont: 19 / 5%
Hõsi pont: 34 (10)
Tám.bónusz: 44%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 644 / 455
Hírnév : 1416
Jóllakottság: 82%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 150 (1)
Galetki gyõzelmek: 97 (0)
Torzsz. csaták: 636 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 593 (5)
Leölt torzszülött: 988 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (46)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +23% támadás. 23% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két õskövet! 2.) Ölj 8 pokolpatkányt. [számláló: 6] 3.) Gyõzz le hármat a tolvaj klán tagjai közül. [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 3 / 0.60 [16] tüskés bõr: 8 (10) / 0 [20] savimmunitás: 6 (7) / 0.35
[24] rezisztencia: 1 (11) / 0 [25] bûz: 19 (21) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 3.62 [46] csapdaészlelés: 9 / 4.95 [47] zárnyitás: 10 / 3.61
[48] mászás: 10 / 1.35 [49] rugalmasság: 3 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 6 / 0.41
[51] transzformáció: 10 / 1.02 [52] auraészlelés: 5 / 1.59 [53] ékszerészet: 3 / 0.07
[54] kereskedelem: 5 / 1.57 [55] szívósság: 11 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 8 / 3.58
[57] gyógynövények: 6 / 2.34 [58] nyomkeresés: 10 / 4.19 [59] vezetõkészség: 7 / 0.80
[63] éberség: 8 (18) / 4.12 [64] átokszórás: 8 / 1.39 [65] álcázás: 7 / 0.40
[66] lopakodás: 4 / 0.79 [67] régészet: 5 / 3.85 [68] zene: 5 / 1.60
[69] tanulás: 6 / 1.28 [70] idézés: 3 / 0.05 [71] javítás: 11 / 1.15
[72] építés: 10 (13) / 7.97 [73] felderítés: 4 / 0.34    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 27 (28) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 6.84      
fog [103] méret: 27 / 0 [104] szakért.: 8 / 7.65 [105] paraliz.méreg: 8 (10) / 0  
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 7 / 1.34 [108] bénító méreg: 1 (3) / 0 kõmûves kalapács
jobb láb [109] méret: 9 / 0 [110] szakért.: 2 / 0.40 [111] paraliz.méreg: 6 (8) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 1.88 [32] animáció: 7 / 0.24 [42] csendvarázs: 2 / 0.06
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 3 / 0.46 [29] életszívás: 2 / 1.08
[152] felejtés: 5 / 0.88 [172] gázpajzs: 3 / 2.06 [17] gránitbõr: 13 / 0.36
[33] halál csókja: 1 / 0.06 [15] jégpajzs: 2 / 1.06 [163] kineport: 4 / 2.08
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.44 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.22 [158] láth. észlelése: 6 / 3.34
[157] láthatatlanság: 4 / 0.24 [153] nagyobb gyógyítás: 7 / 1.16 [159] szellemidézés: 3 / 2.58
[176] szélpajzs: 1 / 0 [167] tombolás: 5 / 3.24 [16] tûzpajzs: 2 / 0.06

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (6).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Néró, az élõ cseppkõ 52/28 191% 165% 9 / 4.76 harcol
[2] Rex, a warnök 66/29 191% 143% 6 / 1.56 harcol
[3] orgling disznó 67/49 191% 140% 2 / 0.71 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 159 4381 3
v 154
v 163 200 4640 7385 3674 8901
v 163 280 4640 7385 3674 7198
v 163 204 4640 7385 3674 2550
v 163 202 4640 7198 2550 8901
2. Makró
p 4381
p 4381
3. Makró
pv 2 1 3 4 5
gy
kf 7001 20967 7571
p
kf 12385 137 9837
gy 90 25 10
4. Makró
kf 194
ism 3
vd 83
kf 7827
5. Makró
v 158
v 154
v 159 4640 3
be 9 5
mak 1
e 9 50

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 40.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. Prioritás: 100.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 120.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 6 alatt van.
5: védelem itala v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 90.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #157. Prioritás: 190.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #172. Prioritás: 80.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #121. Prioritás: 180.
9: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 70.
10: animáció t.var. ha ellenfeled #181. Prioritás: 110.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #189. Prioritás: 170.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #164. Prioritás: 160.
13: Közelharc támadás ha ellenfeled #171. Prioritás: 180.
18: tombolás v.var. ha ellenfélnek van 16. képessége. Prioritás: 102.
19: animáció t.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 180.
14: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfélnek van 100. képessége, Prioritás: 95, és ha 4 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
16: gránitbõr v.var. ha ellenfélnek van 100. képessége, Prioritás: 95, és ha 4 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 15 20 61 153; VI erõ:200% ép:20%; PV 2 3 5 4 1; PSZ 46 47 45 63 66; BA 77 95; HE 3;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2263 29609 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 8 sebzés: 22-30

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #21 (1. épület), #29 (4. épület), #402 (121. forduló), #390 (122. forduló), #349 (126. forduló), #466 (126. forduló), #382 (124. forduló), #328 (125. forduló), #386 (125. forduló), #387 (129. forduló), #354 (127. forduló), #491 (127. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek. Szavazataid száma: 11. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5452, 2654, 8301, 4709, 5657, 2366, 7711, 8674, 5000, 2689, 6264. Jelenleg a barakk építésén dolgozol, eddig 102 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a bûz bronz mellvértje (#28947) 1 a füvész köpenye (#193)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a gladiátor sárga öve (#6117) 1 suhanó csizma (#195)
1 a gyõzelem sárga öve (#20967) 2 kemény bõrpáncél (#3) * 1 a harcos szárnyas sisakja (#7827)
1 fekete csizma (#1122) 1 arany nadrág (#181) 1 csatos öv (#1166)
1 a tökéletesség szürke maszkja (#21793) * 1 a gyõzelem kerek pajzsa (#20861) 1 a méreg vaspajzsa (#24013)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a tökéletesség díszes pikkelyvértje (#21717) 1 az enyészet díszes pikkelyvértje (#23067)
1 Khazidax koponyája (#259) 1 vándorcsizma (#1121) * 1 a harcmûvész fekete csizmája (#13722)
1 a mágia átlátszó köntöse (#3402) * 1 az ellenállás kék köpenye (#28587)

Ékszerek, kincsek
1318 arany (#1) * 1 a titán márványgyûrûje (#5726) * 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
* 1 a kígyó aranyozott nyaklánca (#19183) 1 a merénylõ ezüst nyaklánca (#11082) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 kristályamulett (#130) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a sólyom malachit fülbevalója (#29609)
* 1 a rend köve (#158) 41 drágakõ (#2) * 1 az ellenállás aranyozott fülbevalója (#28708)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 kék szem szimbólum (#260) * 1 a gyorsaság ezüst nyaklánca (#3882)
1 a bûz malachitgyûrûje (#29127) * 1 a harcos ónixgyûrûje (#7978) * 1 a sün malachit karkötõje (#25091)
1 quwarg amulett (#275) * 1 görényfarok (#189) 1 bronzmedál (#207)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632)

Felszerelés
1 lelakatolt ládikó (#310) 3 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129)
3 varázskõ (#210) 1 mandolin (#19) 3 kötél (#128)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 1 sziklarepesz (#13) 1 a bérmágus hosszú lándzsája (#17533)
1 dobótõr (#159) 1 az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 1 Enyészmester (#217)
1 harci fejsze (#12) 1 tõr (#1300) 1 a merénylõ rövid tõre (#11202)
* 1 a kobra könnyû íja (#7571) 1 az ügyesség hosszú lándzsája (#2683) 1 rubin mágusbot (#261)
1 az ellenállás könnyû íja (#28721) 2 rövid tõr (#1302) 1 csonttõr (#1301)
* 1 kõmûves kalapács (#250) 1 az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336)

Varázsitalok és füvek
1 kihívás itala (#68) 5 sárkányvirág (#32) 4 liánvirág (#24)
10 tejfonál (#28) 5 csótányláb (#25) 23 üvegcse (#14)
15 gyilkos boróka (#27) 1 waarkin (#38) 1 mágiaellenállás (#76)
4 ragálygomba (#26) 1 óriásnövés itala (#60) 11 hónakkupók (#30)
3 mézfû (#29) 1 rémcserje (#34) 8 mitulen fû (#20)
3 elfu moha (#33) 3 muskil (#37) 4 bajnokok itala (#62)
6 szemani gomba (#36) 5 mátekel gomba (#21) 1 elonotichlan (#31)
2 xita uborka (#39) 1 immunitás itala (#71) 1 méregellenállás itala (#51)

Egyéb kacatok
3 khazdar taréj (#268) 9 yeti csont (#160) 5 smaragd esszencia (#229)
3 pirgamit (#152) 4 molitár háj (#165) 5 õsi relikvia (#17)
1 húsevõ bibe (#151) 4 mandibula (#157) 6 elektronit (#141)
4 ekinda haj (#147) 2 szójer csáprágó (#231) 1 kõtroll szem (#274)
7 káoszkígyó pikkely (#230) 2 xenópete (#278) 5 patkányfog (#270)
1 oprasszum sörte (#299)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kígyó díszes köpenye #19138 (14), az erõ bronz amulettje #1648 (13).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÉLFIVÉR (179. LÉNY)
A szélfivérek a levegõ elemi síkjáról származó bajkerverõk - apró dzsinnek, amelyek a csatornaszint járataiban röpködve vadásznak a torzszülöttekre és galetkikre, amióta valahol a Hegy mélyében egy felelõtlen mágus kaput nyitott a létsíkjukra. A szélfivérek harcban mágikus íjukat használják, amelybõl nagyerejû gázlövedékeket képesek kilõni.



SÖRTÉS OPRASSZUM (235. LÉNY)
Ezek a fehér bõrû, nagytestû, tüskés teremtmények nem igazán hasonlítanak semmire. Mellsõ végtagjaik, a rákszerû ollók alatt hosszú és izmos csápok tekergõdznek. Hatalmas hátsó lábaikkal nagy ugrásokra képesek, nyelvüket kilõve megbénítják áldozatukat, fogaikkal egy pillanat alatt átharapják az áldozat torkát. Életképes teremtmény? Bármennyire is annak tûnik, az általa felraktározott lélekenergia miatt annyira intenzíven vadászták a galetkik, hogy mára a kipusztulás veszélye fenyegeti - a csatornákban vadászva nem valószínû, hogy találkozni fogsz vele.



OPRASSZUM SÖRTE (299. TÁRGY)
A sörtés oprasszum félelmetes ellenfél, nyilvánvaló, hogy minden valamirevaló galetki lemetszi a sörtéjét, akár emlék, akár trófea gyanánt. Mint ilyen, természetesen nem átadható és nem valószínû, hogy bárki is el fogja tudni lopni tõled.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.