Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 01:54:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5613-239

Karakterszám: 5613 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 239 Játékhét: 616
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 50
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 5. 13h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2012. nov. 6.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

KÉK HADÚR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8204.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*nov. 5.* Malgias a Rém pszionikus párviadalban legyõzte Anomália-át.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 695.]

vv 176 154 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szélpajzs! (-60 vp.)
[V 154 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

kno 24 21 24. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

h 8 103 8. tárgy használata
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]
ep 1 75 1 építed az 1. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az 1. szövetségi barlang felhúzását. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 87 TVP-nyit haladt, még 622 van hátra.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 607.]

ee 28167 4241 18324 26036 23349 8456 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe pikkelyvért (#4) 40 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, kristályamulett (#130) 32 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 32 ap, ében nyílpuska (#133) 48 ap, ében láncing (#134) 64 ap, sárga gömb (#136) 48 ap, khaldoran öv (#137) 48 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 64 ap, Xantin ezüstöve (#174) 112 ap, Xantin aranyöve (#179) 160 ap, arany nadrág (#181) 160 ap, brutális pókcsatos öv (#183) 160 ap, gargantua pókcsatos öv (#188) 208 ap, zöld mutációs gyûrû (#191) 96 ap, a nyomkeresés fejpántja (#194) 64 ap, suhanó csizma (#195) 64 ap, pikkelypáncél (#223) 48 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél (#1001) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, bronz mellvért (#1047) 157 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, vassisak (#1076) 36 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 61 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 61 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 61 ap, könnyû íj (#1271) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 61 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 109 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 36 ap, a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) 216 ap, a pontosság gyalogos lándzsája (#4482) 314 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 178 ap, az élet kék köpenye (#5187) 293 ap, az élet csonttõre (#5351) 178 ap, a titán hosszú íja (#5772) 374 ap, a gladiátor vassisakja (#6026) 243 ap, a gladiátor csontamulettje (#6147) 359 ap, a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) 268 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 230 ap, a törpék aranyozott nyaklánca (#6583) 560 ap, a törpék háromszögszimbóluma (#6612) 368 ap, a kobra bõr mellvértje (#7346) 307 ap, a harcos halotti maszkja (#7841) 230 ap, az óriás vas lemezpáncélja (#8651) 345 ap, az óriás csonttõre (#8951) 230 ap, az entek gyalogos lándzsája (#9882) 374 ap, a mágus zöld köntöse (#10151) 230 ap, a mágus karikaszimbóluma (#10211) 238 ap, a mágus csepp fülbevalója (#10256) 226 ap, a mágus hosszú íja (#10272) 374 ap, a merénylõ csontmaszkja (#10992) 359 ap, a merénylõ könnyû nyílpuskája (#11186) 268 ap, a tudós lovagi lemezpáncélja (#11352) 503 ap, a lich bíbor láncinge (#11832) 470 ap, a lich vassisakja (#11876) 243 ap, a lich könnyû íja (#12071) 243 ap, a remete vándorcsizmája (#12371) 230 ap, a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) 230 ap, a majom karikaszimbóluma (#14261) 238 ap, a szívósság bõr mellvértje (#14546) 307 ap, a gepárd bíbor láncinge (#15432) 470 ap, az elefánt vándorcsizmája (#16421) 230 ap, az elefánt márványgyûrûje (#16526) 230 ap, a bérmágus malachit karkötõje (#17441) 230 ap, az energia könnyû nyílpuskája (#18836) 268 ap, a gyõzelem könnyû íja (#21071) 243 ap, a túlélés utazóköpenye (#21386) 226 ap, a túlélés márványgyûrûje (#21476) 230 ap, a tökéletesség szürke maszkja (#21793) 549 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 347 ap, a tûz csatos öve (#22316) 122 ap, a jég nehéz nyílpuskája (#22887) 288 ap, az enyészet díszes karkötõje (#23292) 240 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 255 ap, a villám aranyozott nyaklánca (#23683) 418 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 407 ap, a villám keresztszimbóluma (#23713) 418 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 126 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 126 ap, a méreg csonttõre (#24251) 126 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 122 ap, a sün vándorcsizmája (#24971) 126 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 140 ap, a teknõs halotti maszkja (#25391) 126 ap, a szalamandra ónixgyûrûje (#25978) 407 ap, a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 140 ap, a yeti kõamulettje (#26396) 126 ap, a yeti aranyozott fülbevalója (#26458) 399 ap, a yeti nehéz nyílpuskája (#26487) 288 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 126 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 126 ap, a bûz görbekardja (#29216) 140 ap. Eladod az angyalok sárga övét 85 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a pontosság halotti maszkját 65 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a káosz fejedelmének szimbólumát 166 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra könnyû nyílpuskáját 60 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a káosz lüktetõ nyílpuskáját 135 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a gólem csepp fülbevalóját 82 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]

ee 22194 24671 7887 25421 1272 1138 sok-sok eladás
Eladod a káosz elemi láncingét 247 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 12 hamis arany lapul!
Eladod a regenerálódás könnyû íját 51 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a harcos kék köpenyét 128 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a teknõs vándorcsizmáját 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 hosszú íjat 28 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 díszes köpenyt 42 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]

ee 7509 1212 13466 sok-sok eladás
Eladod a káosz éjfekete amulettjét 113 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladsz 1 háromszögszimbólumot 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a sebesség görbekardját 88 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]

be 29 100 meglátogatod a 29. épületet
Hazamész a boltból. Felkeresed a kaszinót. Összesen 8000 aranyat kívánsz eljátszani, 100 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sav díszes karkötõje.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün gyalogos lándzsája.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[18. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 aranydukát.
[19. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[21. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[22. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a bûz barbár lándzsája.
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 5 drágakõ.
[30. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 rémcserje.
[31. kör:] A kaszinóba betör egy hatalmas torzszülött, talán az arénából tört ki. Segítesz a "megfékezésében". (+1 KNO)
[32. kör:] Ebben a körben a nyereményed 300 arany.
[35. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[38. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[43. kör:] Egy ellentétes nemû galetki az asztal túloldalán lenyûgöz kacér mosolyával, ebben a körben nem tudsz koncentrálni.
[44. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[45. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 zöld manaital.
[47. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az ellenállás görbekardja.
[49. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[50. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[54. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hatalom kék itala.
[55. kör:] A fenébe, amíg játszottál, egy tolvaj elcsent tõled 12 aranyat!
[56. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a gyõzelem harci nyílpuskája.
[57. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 muskil.
[62. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 bajnokok itala.
[68. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az elfek karikaszimbóluma.
[69. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az enyészet vándorcsizmája.
[70. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[71. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[74. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
[75. kör:] Ebben a körben a nyereményed 5 drágakõ.
[76. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1300 arany.
[77. kör:] Két játékos csalást kiáltva összeverekszik. Egy idõre áll a játék.
[78. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 platina tóken.
[80. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a torony kék köpenye.
[82. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[84. kör:] A kaszinóba betör egy hatalmas torzszülött, talán az arénából tört ki. Segítesz a "megfékezésében". (+1 KNO)
[85. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 platina tóken.
[88. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+3 képességpont).
[89. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a méreg barbár lándzsája.
[90. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[92. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 sárga gömb.
[93. kör:] Egy vesztes galetki dühödten nekiesik a krupiénak, de az õrök gyorsan lerendezik.
[97. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 winropu moha.
[99. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 522.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy kaszás király (#211). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Az arhomad varangy elmond egy tombolás varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tombolást. Támadásod megnõ (+24%). (-5 vp.) Riherongy a kaszás király felé mozog. A kaszás király Riherongy irányába megy. Riherongy és a kaszás király egymással harcolnak. Riherongy paralizálódott.
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy a kaszás királyt rohamozza. Megrohamozod a kaszás királyt. A kaszás király Riherongyot támadja. Riherongy lebénult. Riherongy paralizálódott. Az arhomad varangy a kaszás királyt támadja. Megtámadod a kaszás királyt. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Félrehajolt. Elõrehajolva harapni próbálsz. (86 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (61 ép-t sebeztél). Mérgezed! A kaszás király hörögve elterül.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 85/68, az arhomad varangy: 84/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható: 60 arany és 3 hamis arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Riherongy a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer máris elõtted terem! A pusztító szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Riherongy a pusztító szójert támadja. a pusztító szójer paralizálódott. Megtámadod a pusztító szójert. Lesújtasz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Harapásra nyitod szádat. (92 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (67 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 57/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy görbekard, egy szójer csáprágó, 29 arany és egy hamis arany. Riherongy az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 302. A massza támadása. Az Árnyékhegység mögül különös lény kel útjára. Egyetlen identitás, de képes számtalan darabra szakadni, és részei önállóan cselekedhetnek. Érintése minden értelmes lény számára halálos, ugyanis tudatuk elvész, testüket magába olvasztja. Hagyományos fegyverek és a mágia nem hat rá, így legyõzhetetlennek látszik, eljut egészen Kariotáig, a Namír Birodalom fõvárosáig. A pusztulás elkerülhetetlennek látszik, amikor a Sheran papok összefogása megmenti az országoté speciális mérget készítenek, amely megszünteti a massza részei közötti kapcsolatot, így sebezhetõvé teszi a lényt. A Sheran papok a khadil kristály alkalmazásának visszaszorítását kérik segítségükért cserébe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 492.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (256. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 liánvirágot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy elõhív egy féreg érintése varázslatot. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos falat. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Sebzõdsz 10 ép-t. Riherongy az elektratont rohamozza. Riherongy 2 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Megközelíted az elektromancert. Rezisztálod a varázslatot. Riherongy az elektratont támadja. Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az elektromancert. Odacsapsz jobb csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (71 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (62 ép-t sebeztél). Mérgezed! Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 97/2, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 15%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a törpék görbekardja, az angyalok íja, egy elektronit, 51 arany és 3 hamis arany. Az arhomad varangy eszik. (+22% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 482.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a méreg vándorcsizmája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (351. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. Folytatod a régészkedést. És nicsak, végre találtál valamit: az ellenállás bõr mellvértje.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 462.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy óriásnövés itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 452.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 442.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (367. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 szemani gombát. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a gepárd díszes pikkelyvértje.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elonotichlant. Folytatod a régészkedést. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 422.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot. Riherongy elindul a lidércláng felé. A lidércláng máris elõtted terem! A lidércláng irányába mozogsz. Riherongy a lidérclángot támadja. A lidércláng hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 45/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Szolgáidnak is jut 9%. Összegyûjtöd a "kincset": 25 arany és 2 hamis arany. Az arhomad varangy táplálkozik. (+24% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 113. Erdauin nyugati területeit iszonyatos tömegû quwarg árasztja el, a II. quwarg invázió mellett eltörpül az elõzõ. Egyetlen éjszaka alatt falvak tucatjai válnak lakatlanná. Libertan a varkaudarokkal háborúzó Alanortól nem várhat segítséget, így a Namír telepekhez fordul.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Útközben észreveszel egy sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 hónakkupókot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy tombolás varázslatot. Riherongy elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer máris elõtted terem! A pusztító szójer irányába mozogsz. Riherongy a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer rád veti magát. Csáprágójával mar. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a sün ezüst fejpántját. Sikerrel járt. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 68/0, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+13%). Szolgáidnak is jut 13%. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz mágikus gyûrûje, egy szójer csáprágó, egy xenópete, 43 arany és 2 hamis arany. Riherongy habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy tombolást. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Az 1. káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Az arhomad varangy elcsendesedik. A 2. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Riherongy az 1. káoszkígyó irányába megy. Megközelíted a 2. káoszkígyót. Riherongy az 1. káoszkígyót támadja. Megtámadod a 2. káoszkígyót. Elõresuhintasz jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (65 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd zavarja (7 sebzés). A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az 1. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Riherongy megmérgezõdött. Az arhomad varangy megúszta! Az arhomad varangy megközelíti az 1. káoszkígyót. Riherongy az 1. káoszkígyót támadja. Az 1. káoszkígyó hörögve elterül. Méreg marja tested. 12 életpontnyit sebzõdsz. Méreg hatás: Riherongy 12 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 99/12, az arhomad varangy: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Szolgáidnak 25% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 káoszkígyó pikkely, 36 arany és egy hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (467. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 2 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Odabent fogad Flare Dougan Trevalin, egy kalandokra éhes, felettéb robosztus férfi. [aura: egészség: 16.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, Xantin bõröve, a szellemek nagy pajzsa, a regenerálódás malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség ezüst fejpántja, a titán karikaszimbóluma, a regenerálódás barbár lándzsája, a tudás malachit karkötõje, a mentát ezüst nyaklánca, a regenerálódás vas lemezpáncélja, a torony csepp fülbevalója, spanyolcsizma, a tûz szimbóluma, a harcos ezüst fülbevalója, a sas karkötõje. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Flare Dougan Trevalin elõhív egy gránitbõr varázslatot. Flare Dougan Trevalin a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.)
*** 2. KÖR *** Megindulsz Flare Dougan Trevalin felé. Már ott is vagy! Flare Dougan Trevalin feléd rohan. Támadod Flare Dougan Trevalint. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Roncsoltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Flare Dougan Trevalin téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Rád vág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Meglengetve egy a regenerálódás barbár lándzsáját, megpróbál eltalálni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Méreg hatás: Flare Dougan Trevalin 20 ép-t sebzõdik. Flare Dougan Trevalin regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Flare Dougan Trevalin rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Rád vág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Mérget kaptál! A regenerálódás barbár lándzsáját forgatva támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Flare Dougan Trevalin összerogy. Méreg marja tested. 6 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+22 életpont.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (305. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmit sem találsz. Megindulsz befelé.
Szertartásosan üdvözöl Eyyin a Kárhozott, egy fekete bõrû, vörös szemû, magas, csontsovány, fején két szarvat viselõ férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A következõket látod nála: a tolvaj görbekardja, az energia sárga öve, a sólyom sárgaréz nyaklánca, szerencsekõ, a küzdelem díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, az enyészet vándorcsizmája, a mentát gyöngye, a sólyom ezüst fejpántja, a kígyó aranyozott fülbevalója, a sólyom ezüst fülbevalója, a gepárd rövid tõre, az enyészet átlátszó köntöse, az enyészet díszes pikkelyvértje, asztrálgyöngy, a természet ónixgyûrûje, a pontosság sárgaréz nyaklánca, a harcmûvész vívótõre, a pontosság malachitgyûrûje, a sólyom ezüst nyaklánca, arany nadrág, a pontosság ónix karkötõje, a sólyom nagy pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Eyyin a Kárhozott téged céloz, amikor a sólyom nehéz nyílpuskájával lõ. (5 lövéssel 126 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Az arhomad varangy elmond egy tombolás varázslatot. Riherongy Eyyin a Kárhozott irányába megy. Megrohamozod Eyyin a Kárhozottat. Riherongy Eyyin a Kárhozottat támadja. Riherongy halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod Eyyin a Kárhozottat. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (63 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Roncsoltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (80 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Elõresuhintasz farkaddal. (58 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). Eyyin a Kárhozott ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 89/10, az arhomad varangy: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Szolgáidnak is jut 36%. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+125 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

k 449 357 325 203 kaland elvállalása
(449. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy pengefal! Riherongy elindul a tycharonid felé. Riherongy 45 sebzést kap a pengefaltól. Megindulsz a tycharonid felé. Már ott is vagy! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Riherongy a tycharonidot támadja. A tycharonidot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (83 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. Ez mellément. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** A tycharonid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást. Az arhomad varangy csatlakozik a tycharonid oldalához. Az arhomad varangy megközelíti Riherongyot. Az arhomad varangy 45 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Riherongy a tycharonidot támadja. A tycharonid holtan terül el. Az arhomad varangy és Riherongy egymással harcolnak. Riherongy kontaktmérget kapott. Riherongy hörögve elterül. Lassú voltál, választott ellenfeleddel már más végzett.
*** 3. KÖR *** Az arhomad varangy téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-33%). Megpróbál megmarni fogával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-2 ép.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 98/77, az arhomad varangy: 91/93.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elrakod a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia, 31 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+50 életpont.)
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(357. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik semmi. Bemész az ajtón.
Egy szûk alagút elõtt állsz, amely tele tûhegyes tüskékkel. Itt kell átkúsznod! Nosza, rajta. A tüskék szúrnak, sebeznek.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] A fájdalommal azonban nem törõdsz, csak félúton bekötözöd magad. Végül, elviselhetetlen szenvedés árán, eljutsz az alagút végéig, ahol ellátod a sebeidet.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikeres] Óvatos vagy, kitapogatod magad elõtt a földet. Egy verem! Szerencsésen észrevetted, elkerülöd.
Hurrá, kincset találtál, ami a regenerálódás halotti maszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod - egy Fortuna kiskorsója.

(325. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76) [aura: bûz: 1.].

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. A 2. ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. Nem hat rád. Az 1. ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Rezisztálod a varázslatot. Riherongy megközelíti a nedonkutyát. A nedonkutya Riherongy felé mozog. Az 1. ichinedar irányába mozogsz. Riherongy és a nedonkutya egymással harcolnak. a nedonkutya lebénult. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az 1. ichinedart. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (61 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (79 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (56 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd zavarja (12 sebzés). Az 1. ichinedar holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A varázslat nem hatott rád. Riherongy a 2. ichinedar irányába megy. Az arhomad varangy a 2. ichinedart rohamozza. Riherongy a 2. ichinedart támadja. a 2. ichinedar ledermed. A 2. ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 180/16, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 17% jut. Elteszed a zsákmányt, ami a küzdelem csontmaszkja, egy utazóköpeny, 67 arany és 5 hamis arany. Az arhomad varangy eszik. (+14% jóllakottság.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(203. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.) [77 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

forduló vége
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy üvegszimbólum. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Riherongy megközelíti a xenomorf csecsemõt. A xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a xenomorf csecsemõt. Riherongy a xenomorf csecsemõt támadja. A xenomorf csecsemõ téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-2%). Lesújt rád bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Riherongy: 72/0, az arhomad varangy: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 15% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 18 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +1 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1289 sebzést okoztál, és 277 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 252 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 679 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kék Hadúr, egy kék bõrû, kéken világító szemû, ezüst lófarkas hajú, vámpírfogú lény férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 239. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 19 (23) / 10.35
[2] IQ: 12 (14) / 1.53
[3] ügyesség: 4 / 2.30
[4] egészség: 17 / 1.17
[5] mágia: 6 / 5.42
[6] gyorsaság: 8 (5) / 2.77
[9] Méret/ép: 161 (197) / 157
Min. méret: 147
Barlangméret: 163
PONTJAID
Varázspont: 89 / 0
Képességpont: 26 / 15%
Hõsi pont: 191 (10)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 35%
Galetki erõ: 903 / 291
Hírnév : 2808
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 455 (2)
Galetki gyõzelmek: 321 (2)
Torzsz. csaták: 1638 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1541 (9)
Leölt torzszülött: 2638 (13)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 126 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (41)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +41% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 3.) Hozz egy varázskövet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 12 (48) / 1 [17] vastag bõr: 11 / 0.31 [19] hidegimmunitás: 5 (8) / 0
[21] elkt.immunitás: 6 / 2.67 [22] imm.mérg.gázra: 11 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 18 / 0
[24] rezisztencia: 14 / 8 [25] bûz: 10 / 0 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 (7) / 1.90 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.19 [47] zárnyitás: 9 / 2.33
[48] mászás: 10 / 1.48 [49] rugalmasság: 6 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 9 / 3.26
[51] transzformáció: 11 / 5.94 [52] auraészlelés: 5 / 4.49 [53] ékszerészet: 7 / 0.25
[54] kereskedelem: 11 / 7.22 [55] szívósság: 30 / 1.26 [56] varázsitalfõzés: 6 (12) / 0.13
[57] gyógynövények: 17 (24) / 13.50 [58] nyomkeresés: 9 / 5.57 [59] vezetõkészség: 6 / 3.06
[62] lopás: 6 / 0.12 [63] éberség: 4 / 0.85 [64] átokszórás: 4 / 0.16
[65] álcázás: 26 / 0.77 [66] lopakodás: 5 / 0.80 [67] régészet: 28 (29) / 16.50
[68] zene: 7 / 0.25 [69] tanulás: 10 / 7.43 [70] idézés: 2 / 0
[71] javítás: 16 / 5.13 [72] építés: 8 / 3.89 [73] felderítés: 10 / 8.91

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 25 (27) / 0.16 [101] szakért.: 17 (20) / 12.60 [102] roncsolás: 20 / 0  
fog [103] méret: 30 (31) / 0 [104] szakért.: 24 (26) / 14.07 [105] vámpirizáció: 13 / 0  
farok [106] méret: 27 (28) / 0 [107] szakért.: 18 (20) / 8.89 [108] sebzõ méreg: 20 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [32] animáció: 2 / 1.16 [11] elektromos kéz: 1 / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 3 / 2.54 [29] életszívás: 5 / 0
[152] felejtés: 5 / 1.04 [172] gázpajzs: 10 / 0.24 [40] gigaököl: 1 / 0
[17] gránitbõr: 25 / 10.47 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 10 / 2.40
[154] kisebb erõpajzs: 8 / 6.96 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 1 / 0
[162] mágikus csapda: 3 / 0.16 [34] méregfelhõ: 1 / 0 [148] méregsemlegesítés: 6 / 4.56
[38] parancs: 1 / 0 [159] szellemidézés: 1 / 0 [176] szélpajzs: 15 / 0.56
[150] tárgyvédelem: 7 / 0.24 [167] tombolás: 8 / 5.67 [170] villámpajzs: 1 / 0.24

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (6), szélpajzs (15).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Riherongy, a quwarg katona 90/74 194% 200% 14 / 5.07 harcol
[2] arhomad varangy 90/90 194% 200% 13 / 12.24 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 100

MAKRÓID
1. Makró
ism 10
x 10
ism 5
p
ism 3
vd
2. Makró
be 9 1 80
p
vd
vd
ism 10
x 10
3. Makró
pv 6
gy 100
ism 3
p
gy 50 0 0 50
pv 1 2 3 5
4. Makró
h 14 29 35
h 64
be 9 5
v 148 1
v 154
5. Makró
pv 4 8
p 7333
pv 2 1 3 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki.
3: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 100.
10: tombolás v.var. ha ellenfeled #3485. Prioritás: 101.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
12: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 100.
13: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 100.
14: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #107.
15: tombolás v.var. ha ellenfeled #107.
16: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #2804. Prioritás: 100.
17: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #2804. Prioritás: 100.
18: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #256. Prioritás: 100.
19: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #256. Prioritás: 100.
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 100.
21: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 100.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #257. Prioritás: 100.
23: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #257. Prioritás: 100.
24: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #174. Prioritás: 110.
25: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 13 v. több. Prioritás: 102.
26: tombolás v.var. ha ellf. 327. képessége 13 v. több. Prioritás: 100.
27: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #258. Prioritás: 100.
28: tombolás v.var. ha ellenfeled #258. Prioritás: 100.
4: animáció t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #171.
6: animáció t.var. ha a harc 4. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #171.
8: animáció t.var. ha a harc 5. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #171.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 50; VI erõ:150% ép:20%; PV 1 2 3 5; PSZ 52 55 58 59 63 67; BA 4222 2221 7333 92; L 10 2 17 50 59 14; HE 9;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7333 19137 1; A 7333 19122 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Áldott lélek. (Nem találsz szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #12 (4. épület), #23 (2. épület), #274 (235. forduló), #218 (237. forduló), #390 (238. forduló), #369 (233. forduló), #322 (238. forduló), #247 (236. forduló), #467 (239. forduló), #305 (239. forduló), #349 (236. forduló), #464 (235. forduló), #360 (235. forduló), #454 (236. forduló), #257 (238. forduló), #304 (238. forduló), #256 (239. forduló), #351 (239. forduló), #367 (239. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15143 (#15143). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5613. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 137 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus vaspajzsa (#17263) 1 a bûz csontmaszkja (#28992) 1 a gepárd díszes pikkelyvértje (#15417)
1 a harcmûvész szöges öve (#13768) 1 a kígyó fekete csizmája (#19122) 1 a küzdelem csontmaszkja (#20442)
1 a mentát ezüst fejpántja (#12807) 1 a méreg vándorcsizmája (#24071) 1 a pankrátor bronzöve (#222)
1 a ragadozó kék köpenye (#20037) 1 a regenerálódás bíbor pikkelyvértje (#24418) 1 a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508)
1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491) 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 1 a sólyom csatos öve (#29516)
1 a sólyom díszes fejpántja (#29456) 1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412)
1 a sün átlátszó köntöse (#25002) 1 a sün bíbor láncinge (#24882) * 1 a sün díszes pikkelyvértje (#24867)
* 1 a sün kerek pajzsa (#24911) * 3 a sün sárga öve (#25017) * 1 a sün zangrozi csizmája (#24973)
1 a teknõs csontmaszkja (#25392) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422) 1 a teknõs kék köpenye (#25437)
1 a természet szürke maszkja (#16843) 1 a természet vas mellvértje (#16798) 1 a torony kék köpenye (#18237)
1 a törpék díszes pikkelyvértje (#6417) 1 a védekezés díszes köpenye (#4738) * 1 arany tanítványköpeny (#362)
1 az élet átlátszó köntöse (#5202) 1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 1 az ellenállás bronz mellvértje (#28497)
1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171)
1 az óriás szürke maszkja (#8743) * 1 csapdamester (#196) 1 jégöv (#180)
* 1 tükörkarvédõ (#773) 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a káosz mágikus gyûrûje (#3489) 1 a mágus aranyozott fülbevalója (#10258)
1 a ragadozó jádegyûrûje (#20129) 1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642)
1 a regenerálódás keresztszimbóluma (#24613) 1 a sav díszes karkötõje (#26892) 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532)
1 a sólyom kõamulettje (#29546) 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) * 1 a sün csepp fülbevalója (#25106)
1 a sün csontamulettje (#25047) * 1 a sün ezüst fülbevalója (#25107) * 1 a sün ezüst nyaklánca (#25032)
* 1 a sün keresztszimbóluma (#25063) * 2 a sün malachit karkötõje (#25091) * 1 a sün malachitgyûrûje (#25077)
2 a sün márványgyûrûje (#25076) * 1 a sün ónixgyûrûje (#25078) 1 a szakács üstje (#192)
1 a természet ezüst nyaklánca (#16932) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a yeti díszes karkötõje (#26442)
4790 arany (#1) 1 az élet díszes karkötõje (#5292) 1 az elfek karikaszimbóluma (#10661)
* 1 az erõ ezüst nyaklánca (#1632) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 108 drágakõ (#2)
1 Földanya amulettje (#38995) 1 görényfarok (#189) 3790 hamis arany (#809)
1 Leah gyûrûje (#39925) * 2 Rogan karkötõje (#145) 1 smaragd karkötõ (#592)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 a jóllakottság tükre (#775) 4 arany tóken (#764) 38 aranydukát (#437)
1 bronz relikformázó (#732) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 dorony duda (#588)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 28 ezüst tóken (#763) 13 fekete dukát (#218)
2 Fortuna kiskorsója (#521) 2 gyémánt tókenszilánk (#767) 2 idõkristály (#219)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 második kulcsdarab (#227) 1 Morgan kristálya (#525)
1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8) 1 platina kaszinóbérlet (#762)
2 platina tóken (#765) 1 üvegfüggõ (#579) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz barbár lándzsája (#29231) 1 a gyõzelem harci nyílpuskája (#21088) 1 a méreg barbár lándzsája (#24281)
1 a sólyom könnyû nyílpuskája (#29636) 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182) * 2 a sün hosszú íja (#25122)
1 a törpék görbekardja (#6716) 1 az angyalok íja (#28270) 1 az ellenállás görbekardja (#28766)
3 görbekard (#1316) 1 vámpírtõr (#584) 1 Zu'lit lándzsája (#37780)

Varázsitalok és füvek
15 bajnokok itala (#62) 133 csótányláb (#25) 106 elfu moha (#33)
104 elonotichlan (#31) 141 gyilkos boróka (#27) 76 hatalom kék itala (#58)
113 hónakkupók (#30) 236 hõsiesség itala (#52) 3 immunitás itala (#71)
1 kalmárok itala (#66) 3 kék manaital (#75) 4 kihívás itala (#68)
63 liánvirág (#24) 4 mágiaellenállás (#76) 141 mátekel gomba (#21)
6 méregellenállás itala (#51) 66 mézfû (#29) 159 mitulen fû (#20)
13 muskil (#37) 5 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 133 ragálygomba (#26) 103 rémcserje (#34)
19 sárga gyógyital (#61) 107 sárkányvirág (#32) 109 sötét mák (#23)
21 szemani gomba (#36) 129 tejfonál (#28) 18 üvegcse (#14)
15 védelem itala (#59) 74 velparaj (#35) 85 winropu moha (#22)
25 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
23 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 4 duzzadt xenópete (#479)
133 ekinda haj (#147) 46 elektronit (#141) 10 húsevõ bibe (#151)
13 káoszkígyó pikkely (#230) 3 lemúr hártya (#161) 49 mandibula (#157)
6 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212)
10 nordkristály (#146) 76 õsi relikvia (#17) 55 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 1 sárga gömb (#136) 9 smaragd esszencia (#229)
9 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az ügyesség jádegyûrûje #2579 (16), a kobra bíbor pikkelyvértje #7318 (15), a mágia díszes karkötõje #3492 (10), a hatalom ónixgyûrûje #7078 (14), a yeti díszes karkötõje #26442 (9), a sün ezüst fejpántja #24957 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a sav díszes karkötõje (#26892), 2 szójer csáprágó (#231), 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182), 1 elektronit (#141), 1 sötét mák (#23), 2 ragálygomba (#26), 1 a bûz barbár lándzsája (#29231), 1 aranydukát (#437), 2 sárkányvirág (#32), 2 winropu moha (#22), 4 ezüst tóken (#763), 1 szemani gomba (#36), 1 az ellenállás görbekardja (#28766), 2 hónakkupók (#30), 3 bajnokok itala (#62), 1 a gyõzelem harci nyílpuskája (#21088), 1 elonotichlan (#31), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 Fortuna kiskorsója (#521), 2 hatalom kék itala (#58), 3 liánvirág (#24), 3 muskil (#37), 8 õsi relikvia (#17), 1 az elfek karikaszimbóluma (#10661), 3 rémcserje (#34), 1 az enyészet vándorcsizmája (#23171), 2 platina tóken (#765), 1 zöld manaital (#63), 1 a torony kék köpenye (#18237), 10 drágakõ (#2), 1 a méreg barbár lándzsája (#24281), 1 csótányláb (#25), 13 hõsiesség itala (#52), 1 sárga gömb (#136), 1 a káosz mágikus gyûrûje (#3489), 1 smaragd esszencia (#229), 1 mézfû (#29), 1 a törpék görbekardja (#6716), 1 az angyalok íja (#28270), 1 a méreg vándorcsizmája (#24071), 1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a gepárd díszes pikkelyvértje (#15417), 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491), 1 a küzdelem csontmaszkja (#20442), 1 utazóköpeny (#1136), 1 üvegszimbólum (#138), 89 hamis arany (#809), 1 görbekard (#1316), 1 óriásnövés itala (#60).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4864 arany (#1), 1 az angyalok sárga öve (#28167), 1 a pontosság halotti maszkja (#4241), 1 a káosz fejedelmének szimbóluma (#18324), 1 óriási xenópete (#480), 1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036), 1 a káosz lüktetõ nyílpuskája (#23349), 1 a gólem csepp fülbevalója (#8456), 1 a káosz elemi láncinge (#22194), 1 a regenerálódás könnyû íja (#24671), 1 a harcos kék köpenye (#7887), 1 a teknõs vándorcsizmája (#25421), 1 hosszú íj (#1272), 1 a sün ezüst fejpántja (#24957), 1 díszes köpeny (#1138), 1 a káosz éjfekete amulettje (#7509), 1 háromszögszimbólum (#1212), 1 a sebesség görbekardja (#13466).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KASZÁS KIRÁLY (211. LÉNY)
A Kaszások Királyáról nagyon kevés a rendelkezésre álló információ, mivel a vele találkozott galetkik mind a halottakat seregét gyarapítják. A halottak szemébõl sugárzó rettegés mindenesetre azt mutatja, hogy Királynak nem volt nehéz dolga, miközben kivégezte bénultan ácsorgó ellenségeit.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.