Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 21:14:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5539-116

Karakterszám: 5539 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 116 Játékhét: 135
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 44
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 31. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 3.

E-mail!

NAUDAN, A TÖKÉLETES KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Jégmadár, egy légies járású, törékeny, de csinos és fiatal ember nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a majom fekete csizmája, a gyõzelem gyûrûje, a küzdelem karkötõje, Trollagyar, kék gömb, Rogan karkötõje, a harcos zöld köntöse, az élet kõrisfa íja, ozin fülkarika, az ellenállás nagy pajzsa, a tökéletesség csontamulettje, a tudás zafírja, a kobra barbár lándzsája, a gyõzelem karikaszimbóluma, a tûz fogazott kardja, a kobra szárnyas sisakja, a gladiátor karikaszimbóluma, az óriás sárga öve, a sav vas lemezpáncélja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 20 arany! [Látogatód zsebébõl kipottyant a void gyémánt de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jégmadár Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)45 (-20)25 Naudan, a Tökéletes Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)40 (-20)25
2. Jégmadár Pszi acéltorony -2 PE (-7)38 (-4)21 Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -4 PE (-7)33 (-2)23
3. Jégmadár Pszi acéltorony -2 PE (-7)31 (-4)17 Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -4 PE (-7)26 (-2)21
4. Jégmadár Pszi acéltorony -2 PE (-7)24 (-4)13 Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -4 PE (-7)19 (-2)19
5. Jégmadár Pszi acéltorony -2 PE (-7)17 (-4)9 Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -4 PE (-7)12 (-2)17
6. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)14 (+0)9 Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)9 (+0)17
7. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)11 (+0)9 Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)6 (+0)17
8. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)8 (+0)9 Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)3 (+0)17
9. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)5 (+0)9 Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)0 (+0)17
10. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)2 (+7)16 Naudan, a Tökéletes semmi semmi (+0)0 (-7)10

Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
A klánháború véget ért, és a lázadók teljes vereségével végzõdött. Kivégzések, bebörtönzések, számûzések, emellett elõléptetések és kitüntetések híre jut el hozzád a felsõbb szintekrõl.
Szerencsére, a büntetésekbõl ti nem részesültök: klánod vezetõi, és közvetlen feletteseid bûnhõdnek, de a te életed nem kerül veszélybe. Mi több, egy császári megbízott amnesztiát hirdet azoknak, akik megbánást tanúsítanak! Ezen ne múljon, homlokodat a földhöz verve esedezel megbocsátásért, majd igyekszel meghúzni magad az elkövetkezendõ hetekben, hiszen a császári oldal hívei joggal köpnek rád vagy taposnak meg, esetleg hívnak sárban fürdõ féregnek.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9164.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3059.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 15.* Green Monster felköltözött a következõ szintre. *júl. 15.* Cheryl Asylum felköltözött a következõ szintre. *júl. 18.* Laurana felköltözött a következõ szintre. *júl. 18.* Rauko pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Dr. Krapulaxot. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Tömörgõ Sitty-Suttyot. *júl. 24.* El Tapod teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 25.* Thészeuszt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 26.* Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*júl. 18.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Elemináló, a Mágust. *júl. 18.* Avvocato Terrasini és Omterana Laubis Entlír megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *júl. 18.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *júl. 19.* Féreg Artist kis híján megölte egy arachnid sámán. *júl. 22.* Avvocato Terrasini elsajátította a pszi szakértelmet. *júl. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Az ötödik elemet. *júl. 22.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 39-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 23.* Fire Raptor gyõzelmet aratott Hangaillatú Aranyalma felett. *júl. 25.* Lord Griffonheart gyõzelmet aratott Arhippa Perttunen felett. *júl. 25.* Thomas Curse és Mesés Illat megküzdöttek egymással, és Thomas Curse gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

az 28284 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A káosz végzetes íja: értéke 245 arany, a sebzése 2D5+1. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 savimmunitás, +3 hidegimmunitás, +3 tûzimmunitás. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) - Á, ismét erre téblábolsz kisbarátom. Remélem már sokszor tudtad használni azt a remek varázslatot, amit tanítottam neked. Lenne kedved egy kis kalandhoz? Értesüléseink szerint az Ittas kapuõr nevû kocsma egyik helysége alatt megnyílt a föld, és található ott valami igen érdekes mágikus folyadék. Ebbõl kéne mintát hozni. (18. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

k 18 kaland elvállalása
(18. kaland:) Elindulsz a szórakozónegyed felé, és némi útbaigazítás után meg is találod a kérdéses kocsmát. Belépsz az ajtón. Egy eléggé lerobbant helyen találod magad, tele züllött részeg galetkikkel. Eddig nem is gondoltad volna, hogy ilyen hely is létezhet. Odafurakszol a csapos közelébe, és érdeklõdni próbálsz a különös jelenségrõl.
[Meggyõzõkészség próba 9-es küszöbre: sikeres] A csapos figyelmesen meghallgat. Amikor néhány kérdés után meggyõzõdik arról, hogy nem fenyegti a kocsmát a bezárás veszélye, és csupán egy kis tudományos vizsgálatot akarsz megejteni, azt mondja:
- Nem bánom, 10 drágakõért odaengedlek.
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] Szerencsére mindig tartasz magadnál egy pár darabot. Igyekszel a kisebb darabokat rásózni, de sajnos a csapos sem kezdõ. Miután elrakta a köveket, bevezet az egyik külön terembe, és megmutatja a földön a nyílást.
- Egy vendég szerencsét próbált, azt remélte kincset talál, és ezentúl ingyen ihat. Egy hete ment le, és még nem jött vissza.
Óvatosan leereszkedsz a lukba. Egy furcsa kékes színben világító barlangba kerültél. Elindulsz felderíteni. A talpad alatt furcsán csikorognak a kék kristályok. Még soha nem hallottál ilyen vészjósló hangot. A folyosó kanyarodik, és egy hatalmas jégtömb állja el az utadat. Valami van a közepén. Sehogy sem tudsz elmenni mellette, valamit kezdeni kell vele. Dejó, hogy megtanultad a manafókuszálást. Enélkül most tehetetlen lennél. Lássuk, ismered-e 4-es szinten? Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy manafókuszálást. (-40 vp.) A jégtömbre irányítod a sugarat, az rögtön elkezd olvadni. Óvatosan csinálod, hogy a benne levõ valaminek semmi baja nem legyen. Amikor már eléggé elolvadt a jég, rájössz, mi van a jég közepében. Egy galetki! Biztos a bátor vendég. Pár perc után eltûnik a jég, a galetki a földre pottyan. Megvizsgálod. Még él! Szenzációs csoda történt, ennyire strapabíró szervezetet el sem tudtál eddig képzelni. Rövid idõ múlva a fickó felül és elmondja, hogy mi történt. Óvatosan jött végig a folyosón, amikor ezen a ponton rálépett egy kõre, ami egy picit besüllyedt. A következõ pillanatban a plafonon látható apró csövekbõl valami hideg zúdult a nyakába. A szerencsés galetkit viszaküldöd a kocsmába, Te pedig megvizsgálod a csöveket. Mivel nem tudhatod, hogy mi indíthatja még be a hideget, úgy gondolod, hogy ismét az unverzális manafókuszálás varázslat segíthet ki a bajból. (legalább 4-es szinten.) Elõhívsz egy manafókuszálás varázslatot. (-40 vp.) Megcélzod a csöveket az energiasugárral. A fém elõször vörösen felizzik, majd folyóssá válik. Pár perc alatt az összes csövet kezelésbe veszed. Ezeken már nem fog semmi kijönni. Azért rendkívül óvatosan mész tovább, átléped a másik számára oly kellemetlen eseményeket okozó követ. Egy kis terembe jutsz. A végében egy kis tavat találsz. Megvizsgálod, és úgy találod, hogy nem víz van benne. Nem tudsz rájönni mi lehet, érzed a benne áramló mágikus energiákat, de ez nem sokat segít. Elõveszed a varázslótól kapott speciális merítõedényt, és óvatosan kimersz egy adagot a folyadékból. Gyorsan összepakolsz, felmászol a furcsa kék barlangból, és felkeresed a varázslót.
- Remek, igazán remek. Naudan, a Tökéletes, benned tényleg meg lehet bízni. Megérdemelsz egy kis jutalmat - Óvatosan az asztalra teszi az edényt, majd benyúl a fiókba. Ez a varázskõ bizonyára a hasznodra lesz még. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

k 494 kaland elvállalása
(494. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) [aura: imm.ktkt.méreg: 8.] és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A zombi sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az 1. zombi mester 6 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. zombi mester létrehoz egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. zombi mester máris elõtted terem! A zombi elindul az elektraton felé. A 2. zombi mester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A zombi az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. Az 1. zombi mester 14 ép-t sebzõdik. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A zombi 25 sebzést kap. (-5 vp.) A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi az elektratont támadja. A 2. zombi mester rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A zombi 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester elvarázsol egy animációt. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. Az 1. zombi mester 15 ép-t sebzõdik. Az 1. zombi mester feléd rohan. A zombi az elektratont támadja. Az 1. zombi mester rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Elkerülted. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A zombi 25 sebzést kap. (-5 vp.) A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Az 1. zombi mester 7 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester elvarázsol egy animációt. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi az elektratont támadja. Az 1. zombi mester téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A zombi 25 sebzést kap. (-5 vp.) A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Az 1. zombi mester 12 ép-t sebzõdik. A 2. zombi mester elmormol egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. zombi mester téged támad. Odacsap neked jobb karmával. El sem talált, haha. A zombi az elektratont támadja. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A zombi 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. Az 1. zombi mester sebzõdik 6 ép-t. Magában motyogva, a 2. zombi mester létrehoz egy animációt. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi az elektratont támadja. Az 1. zombi mester téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Az 1. zombi mester regenerálódik.
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektraton: 60/6.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

k 396 kaland elvállalása
(396. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 3 sahran rák (#21) [aura: elkt.immunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. sahran rák 25 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. Az 1. sahran rák sebzõdik 25 ép-t. Az 1. sahran rák holtan terül el. A 2. sahran rák feléd mozog. A 3. sahran rák az elektratont rohamozza. A 2. sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. Mellétrafált a balfácán. A 3. sahran rák az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. A 2. sahran rák sebzõdik 17 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 2. sahran rák 25 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. sahran rák hörögve elterül. A 3. sahran rák az elektratont támadja.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. A 3. sahran rák sebzõdik 9 ép-t. A 3. sahran rák az elektratont támadja.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A 3. sahran rák sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) A 3. sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektraton: 51/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 25%. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész. Üvöltözést hallasz magad mögött. Két csupa karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban! Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] Gyorsabban szaladsz, üldözõid hamarosan lemaradnak. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész. Egy sima bõrû, gyíkfejû galetki lép eléd, és azt mondja:
- Lássuk, elég jók-e a reflexeid! Tarts ki magad elé két karodat! - Õ két mancsát aláteszi, és így folytatja:
- Amikor ütök, elránthatod a karodat, de nem elõbb! - bólintasz.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] Megmozdul a sima kéz, hihetetlen sebességgel, de te elkapod a kezedet. A galetki jelzi, hogy most te jössz. Puff! Megütöd a mancsát, túl lassú volt. A galetki biccent, hogy kiálltad a próbát, tovább mehetsz. Három út vezet innét tovább. Az elsõ járat felett nagy sárkányfogak vannak, a második fölött hegyes cseppkövek, a harmadik felett semmi.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod a járatokat, és azt látod, hogy egyedül a sárkányfogast nem védi csapda, tehát ezen mész tovább. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 44 arany és egy bajnokok itala. [ld. enc.] A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont. [35 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

ee 31359 28284 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, mitulen fû (#20) 35 ap, sötét mák (#23) 35 ap, ragálygomba (#26) 35 ap, tejfonál (#28) 35 ap, hónakkupók (#30) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, ezüst láncing (#1033) 281 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, hosszú lándzsa (#1333) 155 ap, a titán íja (#5770) 105 ap, a gladiátor lándzsája (#6280) 105 ap, a törpék csonttõre (#6701) 252 ap, az óriás görbekardja (#8966) 266 ap, a merénylõ sisakja (#10975) 105 ap, a majom könnyû láncinge (#14081) 350 ap, a szívósság nyílpuskája (#14785) 122 ap, a szívósság csonttõre (#14801) 252 ap, a természet könnyû nyílpuskája (#17036) 294 ap, a torony halotti maszkja (#18191) 252 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 294 ap, a sebezhetetlenség nyaklánca (#19630) 101 ap, a küzdelem hosszú íja (#20622) 409 ap, a tûz kõamulettje (#22346) 138 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég vas lemezpáncélja (#22601) 264 ap, az enyészet kõamulettje (#23246) 138 ap, a méreg malachit karkötõje (#24191) 138 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 153 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 279 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 134 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 134 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 279 ap, a légzés lovagi lemezpáncélja (#27552) 420 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 138 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 273 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 138 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 153 ap, a légzés tõre (#27850) 52 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 138 ap. Eladod a káosz istennõjének amulettjét 68 aranyért. Eladod a káosz végzetes íját 149 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

fel felköltözés a következõ szintre
Visszamész a barlangodba. Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek. Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget az Õsök felköltözéskor. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

bb 1 1 3 4 7 8 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, elektronit (#141) 17 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, pikkelypáncél (#223) 52 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, ezüst láncing (#1033) 281 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, vas mellvért (#1048) 260 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, sisak (#1075) 17 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, zangrozi csizma (#1123) 134 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, az ügyesség íja (#2620) 105 ap, a mágia bõr mellvértje (#3296) 279 ap, a mágia szimbóluma (#3460) 101 ap, a pontosság lándzsája (#4480) 105 ap, a törpék nyaklánca (#6580) 101 ap, az elfek díszes fejpántja (#10556) 252 ap, a küzdelem nehéz nyílpuskája (#20637) 445 ap, a jég szárnyas sisakja (#22677) 279 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141) 138 ap, az enyészet könnyû íja (#23321) 153 ap, a villám halotti maszkja (#23591) 138 ap, a villám díszes köntöse (#23653) 445 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787) 315 ap, a villám görbekardja (#23816) 153 ap, a méreg bronz amulettje (#24148) 445 ap, a regenerálódás maszkja (#24490) 52 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 138 ap, a sün szimbóluma (#25060) 57 ap, a sün íja (#25120) 61 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 262 ap, a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 153 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 153 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 279 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 262 ap, a sav bronz amulettje (#26848) 445 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 153 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 138 ap, az elektromosság fogazott kardja (#27418) 466 ap, a légzés vassisakja (#27626) 153 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 180 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 508 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 279 ap, a sólyom pajzsa (#29410) 61 ap, a sólyom vándorcsizmája (#29471) 138 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lebattyogsz a boltba. A boltos tétován körbepillant, és amikor látja, hogy senki nincs a boltban kettõtökön kívül, elõvesz egy tárgyat a pult alól. Ámulva bámulod meg: egy õskõ! A boltos egész közel hajol hozzád, úgy suttogja:
- A tiéd lehet, mindössze ezer aranyért!
Úgy ugrasz hátra, mint akit megcsíptek.
- Megõrültél, boltos? Ennyi pénzt még egy õskõ sem ér meg!
A boltos megvonja a vállát:
- Ahogy gondolod. Én viszont tudom, hogy BÁRMELY galetki, aki a boltomba besétál, hajlandó érte ennyit megadni, legfeljebb nem mindegyikük vallja be ezt magának.
- Az õskõvel való kereskedés illegális! Akár fel is jelenthetnélek! - látva a boltos mosolygó arcát, más módon próbálkozol. - Na jó, rendben van, adok érte 300 aranyat! - a boltos csak még jobban mosolyog. - Legyen 400!... Rendben van, 500, de ez az utolsó ajánlatom!
- Félreértesz - mondja a boltos távolságtartón, a mosolynak már nyoma sincs. - Bárki megveszi tõlem ezer aranyért, alku nélkül. Tekintsd magadat kivételesen szerencsésnek, hogy te voltál az elsõ, akinek felajánlottam. Ha nemet mondasz, rövid idõn belül találok más vevõt. Nos, mi a válaszod? Dönts gyorsan! - Néhány pillanatig gondolkozol, de aztán sietve válaszolsz:
- Rendben, boltos, rohanok a pénzért, csak el ne add másnak! (1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 3:] Elhagyod a boltot. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) A varázslótorony egy õsz szakállas mestere, Vorphaud õsmágus üdvözöl ezúttal.
- Örülök, gyermekem Naudan, a Tökéletes, hogy látlak! Már hallottunk rólad egyet s mást, és úgy gondoljuk, esetleg rádbízhatunk egy speciális küldetést, amit csak a varázslás tudományában magasfokon jártas személy tud elvégezni. A küldetés során egy tycharonid mágust kell megsemmisítened. A tycharonidok rabolták el a galetkiktõl a smaragd esszenciát, mely vitális a varázskövek készítéséhez. Segíts nekünk visszaszerezni ezt a fontos anyagot, és hozd el a szörnyeteg testét is! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Amikor belépsz az akadémiára, kiáltozásra leszel figyelmes. Kíváncsian, közelebb mész. Az egyik teremben több galetki áll egy átlátszó gömb körül, aminek a falára belülrõl valamilyen vöröses-piszkos anyag kenõdött. A galetkik hangosan vitatkoznak egymással, láthatóan arról van szó, hogy egy kísérletet folytattak, és azt keresik, ki is a felelõs. A beszélgetést tovább figyelve megtudod, hogy a gömb belsejében szétkenõdött anyag egy fiatal galetki maradványai. Egyszercsak megpillant az egyik vitatkozó akadémikus, és megszólít.
- Á, ifjú galetki! Mi járatban? Csak nem a segítségedet szeretnéd az akadémiának felajánlani? - nyögni sem tudsz, máris folytatja. - Nagyon jó! Nos, épp megüresedett egy akadémikus segédi állás. Az egyetlen feltétel a jelölttõl, hogy megfelelõen értsen a transzformációhoz! Ha elvállalod, akár egyetlen kísérletnél való segítségért is busás jutalomban részesülsz! - ("ha túlélem" gondolod magadban) - Ha igent mondasz, az akadémia õrénél jelentkezz, de igyekezz, mert biztosan tolongani fognak a jelentkezõk! - ezzel egy sanda oldalpillantást vet a gömbre. - Most pedig menj innen, épp tudományos konferenciát tartunk. (8. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Belépsz a helytartói hivatalba. Sajnos az elöljáró fontos tárgyaláson vesz részt, így vele nem tudsz beszélni, de az egyik titkár szívélyesen mosolyogva fogad:
- Kedves Naudan, a Tökéletes! Csak a képeket jöttél megnézni, vagy esetleg megkérhetlek egy kis szívességre?
- Hát a képek is nagyon szépek, de én természetesen azért jöttem, hogy valami elfoglaltságot találjak magamnak. Szívesen hajtok végre olyan feladatokat, amik hasznosak a közösségnek, és persze én sem járok rosszul velük.
- Akkor tudok egy éppen neked való munkát. Bizonyára halottál már az útonállókról, akik rettegésben tartják a szint lakóit. Ha igazak a pletykák, akkor az egyik felsõbb szintrõl kerültek ide, valamilyen, csak torzszülöttek által használt járaton keresztül. Az elöljáró mindenesetre megunta a dolgot, és tekintélyes vérdíjat tûzött ki a fejükre. Napközben még senki nem látta õket, éjszakánként vadásznak a magányosan bóklászó galetkikre. (12. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában nagy tömeg van: mindenki izgatottan beszélget, és úgy tûnik, a telepatikus csatornák is telítve vannak. Érdeklõdésedre egy szinttársad elmondja, hogy a császárszint pszionicistái egy több ezer egyedbõl álló leviathán fatty csordát tereltek a szint asztrális "karámjába", az itt lakó Pszionicisták feladata, hogy a fattyakat "levágják". Az iskola ravasz vezetõi 50 aranyért árulják a lehetõséget, hogy legyõzhessenek a szint lakói egy-egy fattyat. Ha a fattyban volt asztrálgyöngy, bingó, leadhatod a császárszint felügyelõjének valami nevetséges jutalomért, egyébként próbálkozhatsz újra. Kész átverés az egész - teszi hozzá. - Az iskola vezetõi a bevételbõl szakítanak, a császári maskarások meg elvégeztetik másokkal a piszkos munkát.
- Hmm, de hiszen ez kiváló gyakorlási lehetõség, és amennyire hallottam, egy leviathán fatty nem ártalmasabb egy csüldõs malacnál, nem igaz? - kérdezed az ifjat, aki csak legyint. (22. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

bb 9 20 több épület meglátogatása
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel lesz belõle! (19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a hatodik a megoldás! A szõke tündér ezt mondja: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9. Még flegmán hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a fekete tündér azt mondta, hogy az ezüsthajú tündér hazudik. Egy aprócska információt a bölcs tündér is ad: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy az ezüsthajú tündér hazudik. Egy aprócska információt a fekete tündér is ad: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. Még azt is megemlíti, hogy a cingár tündér és a szõke tündér mindig egyetértenek. Az ezüsthajú tündér a következõt mondja: A válasz egy páros szám. Még azt is megemlíti, hogy a szõke tündér és a bölcs tündér között van hazudós. Valószínûleg a cingár tündér ugyanezt mondaná. Egy aprócska információt a cingár tündér is ad: A megoldás nem osztható öttel. Elárulja még azt is, hogy a bölcs tündér és a fekete tündér között van igazmondó. Valószínûleg a szõke tündér ugyanezt mondaná. A legvégén a remete is mond valamit: A megoldás két számjegyének összege kilencnél több.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

k 18 22 kaland elvállalása
(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany] Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159) [aura: erõ: 20.]. [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Naudan, a Tökéletes Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)40 (-10)35 Leviathán fatty Pszi csáp «10 PE (-3)47 (-10)110
2. Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -3 PE (-7)33 (+0)35 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-3)44 (-3)107
3. Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -3 PE (-7)26 (+0)35 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-3)41 (-3)104
4. Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -3 PE (-7)19 (+0)35 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-3)38 (-3)101
5. Naudan, a Tökéletes Pszi acéltorony -3 PE (-7)12 (+0)35 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-3)35 (-3)98
6. Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)9 (+2)37 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)32 (-2)96
7. Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)6 (+2)39 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)29 (-2)94
8. Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)3 (+2)41 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)26 (-2)92
9. Naudan, a Tökéletes Pszi csáp «7 PE (-3)0 (+2)43 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)23 (-2)90
10. Naudan, a Tökéletes semmi semmi (+0)0 (-5)38 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)20 (+5)95

A küzdelem eredménye döntetlen, nincs gyõztes. Visszahúzódsz az asztrális síkról.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

t 55 52 55. szakértelem tanulása 52 TVP-ért
A szívósság igazi próbája: a szint visszataszító banyájával kell egy teljes órát töltened, barátságosan társalogni vele, sõt, még segítesz is neki a barlangja körüli munkákban. [52 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

z 166 40 zenélsz 166. hangszeren 40 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Amikor befejezed, elismerõ füttykoncert támad, majd feldübörög a fergeteges tapsvihar. Szerényen mosolyogva hajolsz meg. (+155 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (visszakaptál 121 varázspontot.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy üvegcsét is. Fejlõdsz: +1 zene; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (441. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86) [aura: gyorsaság: 9.], egy kék testvér (#87) [aura: gyorsaság: 8.] és egy vörös testvér (#88). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A kék-vörös atya sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. A kék-vörös atya 21 ép-t sebzõdik. A kék-vörös atya hörögve elterül. A vörös testvér máris elõtted terem! A kék testvér az elektraton irányába megy. A vörös testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). A kék testvér az elektratont támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-7 vp.) Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. A kék testvér 20 sebzést kap. A vörös testvér rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (12 ép-t sebzõdtél). A kék testvér az elektratont támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! A kék testvér 23 ép-t sebzõdik. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kék testvér sebzõdik 25 ép-t. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kék testvér hörögve elterül. A vörös testvér téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A vörös testvér 20 sebzést kap. Támadod a vörös testvért. Trollagyarral lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). A tûz fogazott kardját forgatva támadsz. (25 ép-t sebeztél). A sün barbár lándzsájával támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Illatodat döbbenten szippantja be (5 sebzés). A vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektraton: 84/9.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 65%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

v 146 11 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 8 11 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 5 11 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Uton Állló, egy uninteligens tekintetû dromedár izomagyú férfi. [aura: transzformáció: 6.] A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, az elfek karikaszimbóluma, a bölcsesség sárgaréz nyaklánca, a szellemek csontamulettje, ozin fülkarika, a bérmágus csatos öve, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, fekete nadrág, a túlélés márványgyûrûje, a gyorsaság köpenye, suhanó csizma, az ellenállás vaspajzsa, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, az ellenállás bíbor pikkelyvértje, a tökéletesség kõrisfa íja, a tudás zafírja. Üdvözlõ mondatod: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Azonnal visszavág: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Uton Állló feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Uton Állló dühös pillantást vet rád. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +11 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 323 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 274 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Naudan, a Tökéletes, egy végtelen nyugalmat árasztó, alabástrom fehér bõrû, arctalan, szárnyas nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 116. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 20 (25) / 3.84
[2] IQ: 15 (21) / 7.83
[3] ügyesség: 9 (15) / 1.60
[4] egészség: 8 (13) / 1.91
[5] mágia: 12 (15) / 1.15
[6] gyorsaság: 8 / 0.97
[9] Méret/ép: 87 (96) / 94
Min. méret: 77
Barlangméret: 87
PONTJAID
Varázspont: 242 / 126
Képességpont: 29 / 64%
Hõsi pont: 16 (8)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 499 / 293
Hírnév : 1009
Jóllakottság: 64%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 38 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 537 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 351 (2)
Leölt torzszülött: 685 (7)
Pszi csaták: 85 (2)
Pszi gyõzelmek: 48 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (27)
Speciális képességeid:
+27 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! 3.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 8 (10) / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0
[20] savimmunitás: 7 (8) / 0 [21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 20 / 0.60 [25] illat: 4 (6) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.39 [47] zárnyitás: 7 / 1.12 [48] mászás: 5 / 0.55
[49] rugalmasság: 4 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.05 [51] transzformáció: 3 / 0.12
[52] auraészlelés: 5 (8) / 0.64 [53] ékszerészet: 4 / 0.05 [54] kereskedelem: 8 / 0.68
[55] szívósság: 20 / 3.17 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.04 [57] gyógynövények: 6 / 2.16
[58] nyomkeresés: 4 / 0.14 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.20 [60] pszi támadás: 11 / 6.39
[61] pszi energia: 9 / 2.44 [63] éberség: 3 / 0 [64] átokszórás: 14 (16) / 2.97
[65] álcázás: 5 / 0.10 [66] lopakodás: 3 / 0.35 [67] régészet: 7 / 6.69
[68] zene: 16 / 0.17 [69] tanulás: 13 / 1.69 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 4 / 0.60 [72] építés: 1 / 0 [73] felderítés: 4 / 2.88

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 0.58     Trollagyar
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 4.42     a tûz fogazott kardja
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.24     a sün barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.08 [36] csábmosoly: 1 (4) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.42
[11] elektromos kéz: 6 (9) / 1.92 [48] ellenáll.megtörése: 3 (6) / 0.48 [10] energiatüske: 12 (15) / 5.44
[29] életszívás: 18 (21) / 7.36 [172] gázpajzs: 1 (4) / 0 [17] gránitbõr: 5 (8) / 1.24
[13] jégcsóva: 3 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (7) / 1.24 [27] kisebb gyógyítás: 7 (10) / 0.68
[146] kontakt.õseiddel: 1 (4) / 0.83 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [129] mentális robbanás: 1 / 0.20
[133] pszi acéltorony: 5 / 2.94 [128] pszi csáp: 7 / 5.61 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.52
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.32 [16] tûzpajzs: 1 (4) / 0.12 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.48
[170] villámpajzs: 1 (4) / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (300%): 48 ellená 172 gázpaj 15 jégpaj 170 villá 17 gránit 16 tûzpaj        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektraton 23/8 191% 157% 3 / 2.56 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
t 55 52
z 166 40
vd
p 5034
p 7039 2
2. Makró
pv 4 3 5 8
p 5034
pv 7
p 7039 2
pv 4 3 5
3. Makró
ism 20
x 10
4. Makró
ism 10
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #44. Prioritás: 30.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 60.
3: életszívás t.var. ha ép-d 50% alatt van. Prioritás: 20.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 10.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 10.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 10.
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 10.
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 10.
9: életszívás t.var. ha ellenfeled #73. Prioritás: 30.
10: életszívás t.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 5.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #41. Prioritás: 9.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #44. Prioritás: 9.
13: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 30.
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #76. Prioritás: 10.
15: életszívás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 10.
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #69. Prioritás: 10.
17: életszívás t.var. ha ellenfeled #36. Prioritás: 10.
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 60.
19: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 70.
20: elektromos kéz t.var. ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 10.
21: életszívás t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 10.
22: életszívás t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 10.
23: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 10.
24: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 10.
25: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van. Prioritás: 50.
26: életszívás t.var. ha ellenfeled #101. Prioritás: 10.
27: életszívás t.var. ha ellenfeled #84. Prioritás: 10.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 9 27 50; VI erõ:300% ép:30%; PV 7 4; PSZ 67 68 57 48 69 47; TT 20; HE 2; PT 2; PTA 131 133 133 133 133; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #8 (4. épület), #12 (7. épület), #16 (3. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #441 (116. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 pajzs (#1060) 1 öv (#1165)
1 láncing (#1030) 2 kék köpeny (#1137) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 utazóköpeny (#1136) 1 zöld köntös (#1151) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 a tudás halotti maszkja (#1991) 1 köpeny (#1135) 1 a füvész köpenye (#193)
1 nagy pajzs (#1062) 1 az elektromosság pajzsa (#27160) 1 maszk (#1090)
1 halotti maszk (#1091) 18 törpe pikkelyvért (#4) 1 a tûz vassisakja (#22226)
1 a hatalom kerek pajzsa (#6911) 1 bíbor pikkelyvért (#1018) 1 vas mellvért (#1048)
* 1 a bûz vas lemezpáncélja (#28901) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) * 1 a küzdelem díszes köpenye (#20488)
* 1 a sün vándorcsizmája (#24971) 1 a tûz csatos öve (#22316) 1 ében láncing (#134)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 a harcmûvész könnyû pikkelyvértje (#13616) 1 bõrpáncél (#9)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 a merénylõ köpenye (#11035) 1 az erõ köpenye (#1585)
* 1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 átlátszó köntös (#1152) * 1 a természet öve (#16915)
* 1 a tökéletesség vaspajzsa (#21763)

Ékszerek, kincsek
3909 arany (#1) 1 karkötõ (#1240) 93 drágakõ (#2)
* 1 bronzmedál (#207) 2 szimbólum (#1210) * 1 a sebesség karikaszimbóluma (#13361)
2 amulett (#1195) 3 malachitgyûrû (#1227) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 kék gömb (#143) * 1 a harcmûvész gyûrûje (#13825)
1 a jég csepp fülbevalója (#22856) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a természet ónixgyûrûje (#16978)
* 1 ozin fülkarika (#211) 2 malachit karkötõ (#1241) * 1 a mágia smaragdja (#153)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 az elfek díszes karkötõje (#10692) 1 a bûz bronz amulettje (#29098)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 2 varázskõ (#210)
6 fekete dukát (#218) 3 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310)
2 furulya (#167) 1 idõkristály (#219)

Fegyverek
1 rövid tõr (#1302) 3 fogazott tõr (#6) 1 kés (#5)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 20 kerek kõ (#11) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
1 lándzsa (#1330) 9 sziklarepesz (#13) 1 görbekard (#1316)
4 harci fejsze (#12) * 1 Trollagyar (#214) 1 a tûz hosszú íja (#22422)
15 rozsdás kard (#131) 1 a harcmûvész görbekardja (#13916) * 1 a sün barbár lándzsája (#25181)
1 ében tündekard (#132) * 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 íj (#1270)
* 1 az erõ íja (#1720) 1 kard (#1315)

Varázsitalok és füvek
14 mitulen fû (#20) 20 winropu moha (#22) 15 mátekel gomba (#21)
14 liánvirág (#24) 19 csótányláb (#25) 7 ragálygomba (#26)
29 üvegcse (#14) 8 tejfonál (#28) 1 fehér gyógyital (#50)
14 hónakkupók (#30) 8 mézfû (#29) 6 elonotichlan (#31)
5 gyilkos boróka (#27) 1 óriásnövés itala (#60) 5 hatalom kék itala (#58)
5 méregellenállás itala (#51) 4 védelem itala (#59) 3 hõsiesség itala (#52)
2 kihívás itala (#68) 1 sárga gyógyital (#61) 3 sárkányvirág (#32)
16 sötét mák (#23) 5 elfu moha (#33) 1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
15 yeti csont (#160) 9 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)
43 õsi relikvia (#17) 18 nordkristály (#146) 4 bolhedor szárny (#15)
25 mandibula (#157) 1 sárga gömb (#136) 2 nohnetár gumó (#212)
2 molitár háj (#165) 5 húsevõ bibe (#151) 1 khazdar taréj (#268)
3 elektronit (#141) 6 pirgamit (#152) 12 ekinda haj (#147)
1 asztrálesszencia (#154)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bûz sárga öve #29067 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY)
Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik, mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé (berakhatod TV listába vagy a harci programodba).



LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk", az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok kezében.



KÉK-VÖRÖS ATYA (86. LÉNY)
A kék-vörös atya egy misztikus teremtmény, egy elfeledett faj sámánja, aki mindig két ministránsával, a kék és a vörös testvérrel utazik. A három lény így együtt félelmetes küzdõerõt alkot, az egyének viszonylagos gyengesége ellen, hiszen a kék-vörös atya a testvérek küzdõerejét mágikus képességével egészíti ki. [Táplálék: kõevõk számára.]



KÉK TESTVÉR (87. LÉNY)
A kék testvért dermesztõ aura veszi körül, lehelete jéggé fagyasztja azt, amihez hozzáér. Alakja humanoid, de bõre tökéletesen fehér. A kék testvér mindig egy kámzsás alak, a kék-vörös atya kíséretében utazik, akit mindenáron megvédelmez. Tökéletesen tud együtt harcolni a vörös testvérrel, de sosem megy hozzá túl közel.



VÖRÖS TESTVÉR (88. LÉNY)
A vörös testvér a kék-vörös atya lángoló aurájú testõre, leheletének lángjai könnyedén elégetik a gyengébb torzszülötteket. Alakja humanoid, bõre ébenfekete. Mindig az atya és a kék testvér társaságában láthatod, de a két testvér mindig egymástól távol helyezkedik el.



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést (szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha 3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd (ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva, visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed, és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.