Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nedonkutya
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 06:38:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5508-42

Karakterszám: 5508 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 42 Játékhét: 54
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 50
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 3. 9h:57'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 6.

E-mail!

CSENDES KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Felkeresi barlangodat Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény nõ. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a kobra csepp fülbevalója, bronzmedál, a harcmûvész csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem vándorcsizmája, a harcos hosszú íja, a kobra díszes karkötõje, a küzdelem csatos öve, a szalamandra nagy pajzsa, az erõ szimbóluma, a sebesség halotti maszkja, az erõ gyûrûje, a törpék ezüst nyaklánca, a szakács üstje, szivárványkristály, lovagi lemezpáncél, a hatalom malachit karkötõje, a bölcsesség utazóköpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Csöpög a nyálad!" Így válaszolsz: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Így szól hozzád: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és beszakítod vele a padlót." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Lehajtott fejjel elismered, Hercegnõ volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 2. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 39 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, az Örökkévalóság Rubinja, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a mágia gyûrûje, az elektromosság pajzsa, bronz lárvaköpeny, Behemót csatos öve, a yeti halotti maszkja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Így válaszolsz: "Süssön meg a nap!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Ezt kiáltod vissza: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 29. NAP ** Látogatót kapsz, aki Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, az Örökkévalóság Rubinja, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a mágia gyûrûje, az elektromosság pajzsa, bronz lárvaköpeny, Behemót csatos öve, a yeti halotti maszkja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Nem késel a válasszal: "Süssön meg a nap!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Ezt kiáltod vissza: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Ezt mondja neked: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9508.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 7321.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 31.* Hercegnõ teljesítette a 13. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 31.* Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy orgling szolga. *aug. 2.* Csuhi a Pusztító pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lendorien Drako felett. *aug. 5.* Avvocato Terrasini teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 5.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Catherinát. *aug. 5.* Maró Savarin csatában legyõzte Hermione Grangert. *aug. 8.* Rémálom mellé szegõdött egy orgling szolga. *aug. 8.* Sünkutya a "Rettentõ" gyõzelmet aratott Ogremoch felett. *aug. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Döglött Hajnal-Dax-ot. *aug. 14.* Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy elemi rin.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 29.* Malgias a Rém csatában legyõzte Kyrian D'amart. *júl. 29.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maximilian Ûbertáp felett. *aug. 1.* Maximilian Ûbertáp csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat. *aug. 5.* Féreg Artis és Homály megküzdöttek egymással, és Féreg Artis gyõzött. *aug. 6.* Garabonciást majdnem felfalta egy orgling kölyök. *aug. 8.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett. *aug. 9.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *aug. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Thief felett. *aug. 21.* Avvocato Terrasini és Panni kisasszony megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 23.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy katapulter.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 81. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

kno 57 6 57. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

m 5 6 875 445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 75) A legközelebbi feladat megoldásánál 75 lesz a válaszod.
(M 4,6) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 9 elemi rin 3 hét alatt 135 kiló energiát fal fel, akkor 3 elemi rin 5 hét alatt hány kiló energiát eszik meg?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [75] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 3,6) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 17 arany és egy méregellenállás itala. [ld. enc.]
Elhagyod a labirintust. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

m 5 6 111 1212 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 5,5) A következõ terem északra van, így arra mész. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kõzúzót. A kõzúzó máris elõtted terem! Megtámadod a kõzúzót. Rávágsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Meglengetve a sav rövid tõrét, próbálsz lesújtani. El sem találtad. A kõzúzó téged támad. Tekergetve suhint nyelvével. Mellé!
*** 2. KÖR *** Támadod a kõzúzót. Odacsapsz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrét forgatva támadsz. Fürgén elhajolt. A kõzúzó rád támad. Lesújt rád nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 3. KÖR *** Támadod a kõzúzót. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrét forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 4. KÖR *** A kõzúzót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Elhibáztad. A sav rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál. A kõzúzó rád támad. Lecsap rád nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás).
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 5,6-es mezõn vagy.
(M 5,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Sylamor Si Sikvat, egy õrûlt, kiszámíthatatlan, zárkózott, ködös tekintetû, de barátaihoz hûséges férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a kobra sárgaréz nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a gyorsaság gyûrûje, ében láncing, a harcos vassisakja, a harcos kõamulettje, ében nyílpuska, a regenerálódás karikaszimbóluma, a harcos utazóköpenye, a ragadozó csizmája, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, a sólyom csatos öve. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a gonosz banya. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a káosz sugárzó láncinge. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+1 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (317. kaland, összköltsége 10 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid 2 fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megrohamozod az 1. fehér amõbát. Az 1. fehér amõbát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. A sav rövid tõrét forgatva támadsz. Nem találtál.
*** 2. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 4. fehér amõba megidézi a 6. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Lecsapsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Meglengetve a sav rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba kileheli lelkét. A 2. fehér amõba téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 6. fehér amõba megidézi a 7. fehér amõbát. Az 5. fehér amõba megidézi a 8. fehér amõbát. Megtámadod a 2. fehér amõbát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba hörögve elterül. A 3. fehér amõba rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. A 4. fehér amõba téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. Ez mellément.
*** 4. KÖR *** A 7. fehér amõba megidézi a 9. fehér amõbát. A 8. fehér amõba megidézi a 10. fehér amõbát. Támadod a 4. fehér amõbát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). A 4. fehér amõba hörögve elterül. Az 5. fehér amõba rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). A 6. fehér amõba rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. Mellé! A 3. fehér amõba téged támad. Rád vág jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Meglóbálva zúz bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Folytatod a lelet feltárását. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy csontmaszk. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 26 vadászat
[Púpos molad torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Meglengetve a sav rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). A sáskaharcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 3 drágakõ, egy íj és 2 mandibula. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

vd 26 vadászat
[Púpos molad torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor feléd rohan. Támadod az agglomerátort. Rávágsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével támadsz. (12 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Az agglomerátor téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). A fogaival támad. (1 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Lecsapsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével támadsz. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (8 sebzés). Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Elteszed a zsákmányt, ami 16 arany. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

vd 26 vadászat
[Púpos molad torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (335. kaland, összköltsége 30 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor közelebb jön, hogy támadhasson. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). Az agglomerátor téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Mellétrafált a balfácán. Harapásra nyitja száját. Ez mellément. Elõrehajolva harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (9 sebzés). Az agglomerátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 21 arany. [21 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

vd 26 vadászat
[Púpos molad torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Nocsak, mit találtál! 1 sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyag irányába mozogsz. A fekete hólyag közelebb jön, hogy támadhasson. A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). A sav rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 12 ép-t.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%).
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. 26 ép-t gyógyított rajtad. [27 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 410 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 36 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 236 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csendes, egy halk járású, néhány szines követ rágcsáló, érdekes illatot árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 42. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 / 1.05
[2] IQ: 9 (12) / 2.85
[3] ügyesség: 5 (7) / 1
[4] egészség: 6 (7) / 1.32
[5] mágia: 6 / 0.80
[6] gyorsaság: 8 (15) / 1.38
[9] Méret/ép: 81 / 81
Min. méret: 64
Barlangméret: 81
PONTJAID
Varázspont: 54 / 54
Képességpont: 7 / 42%
Hõsi pont: 41 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 228 / 180
Hírnév : 284
Jóllakottság: 157%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 204 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 178 (4)
Leölt torzszülött: 212 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (14)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +14% varázstárgy találására; 70%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as gyógynövények szakértelmet. 2.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül. 3.) Hozz nyolc molad púpot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 4 (7) / 3.40 [25] bûz: 11 (12) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.40 [47] zárnyitás: 6 / 0.71 [48] mászás: 6 / 1.03
[50] meggyõzõkészség: 3 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.65 [57] gyógynövények: 7 (10) / 0.82
[58] nyomkeresés: 4 / 1.06 [59] vezetõkészség: 1 / 0 [64] átokszórás: 5 (7) / 0.96
[66] lopakodás: 4 / 0.10 [67] régészet: 9 / 5.73 [69] tanulás: 3 / 1.76

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 2.18 [102] energiaszívás: 10 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.64     a sav rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 1 / 0.96        

MAKRÓID
1. Makró
p 2962 9
p 2962

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 50.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 30 50; VI erõ:110% ép:20%; PV 3 5 4 8; PSZ 67 47 48 66 56 57; BA 31;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (9. épület), #18 (3. épület), #19 (1. épület), #428 (40. forduló), #363 (41. forduló), #244 (41. forduló), #317 (42. forduló), #335 (42. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 2 zöld köntös (#1151) 1 pókcsatos öv (#173)
2 csontmaszk (#1092) 2 csizma (#1120) 1 bõr mellvért (#1046)
1 pajzs (#1060) 1 köpeny (#1135) 6 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 a káosz terjesztõjének pikkelyvértje (#19479) 1 a sas fejpántja (#15955) 1 pikkelyvért (#1015)
* 1 a gepárd maszkja (#15490) 2 sisak (#1075) 1 a torony vándorcsizmája (#18221)
1 a méreg bronz mellvértje (#23997) 1 vándorcsizma (#1121) * 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572)
1 a káosz sugárzó láncinge (#7794)

Ékszerek, kincsek
964 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 2 fülbevaló (#1255)
12 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225) * 1 bronzmedál (#207)
1 szivárvány karkötõ (#139) 2 amulett (#1195) * 1 Rogan karkötõje (#145)
2 nyaklánc (#1180) 1 ezüst fülbevaló (#1257) 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 1 a káosz istennõjének szimbóluma (#31374) 1 az ellenállás gyûrûje (#28675) 1 a káosz sötét karkötõje (#10704)
1 csontamulett (#1197)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
2 csonttõr (#1301) 3 kés (#5) 1 barbár lándzsa (#1331)
6 kerek kõ (#11) 1 rövid tõr (#1302) 1 a szalamandra rövid tõre (#26052)
2 fogazott tõr (#6) 3 sziklarepesz (#13) * 1 a sav rövid tõre (#26952)
1 rozsdás kard (#131) 5 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270)

Varázsitalok és füvek
3 mitulen fû (#20) 2 gázlehelet itala (#57) 8 winropu moha (#22)
7 csótányláb (#25) 7 tejfonál (#28) 13 ragálygomba (#26)
9 üvegcse (#14) 1 hõsiesség itala (#52) 5 hónakkupók (#30)
1 védelem itala (#59) 5 sötét mák (#23) 3 gyilkos boróka (#27)
1 méregellenállás itala (#51) 1 mátekel gomba (#21) 1 fehér gyógyital (#50)
1 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
2 nohnetár gumó (#212) 2 lemúr hártya (#161) 1 ekinda haj (#147)
1 sárga gömb (#136) 3 bolhedor szárny (#15) 33 õsi relikvia (#17)
3 yeti csont (#160) 7 nordkristály (#146) 4 pirgamit (#152)
4 elektronit (#141) 7 mandibula (#157) 5 molitár háj (#165)
5 molad púp (#16) 1 húsevõ bibe (#151)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos fekete csizmája #7872 (11), gyalogos lándzsa #1332 (3).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (bénító, paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.



GONOSZ BANYA (93. LÉNY)
A gonosz banyát rettenetesen zavarják a galetkik, és állandóan azon töpreng, hogy hogyan bánhatna el velük. Kedvenc szórakozása, hogy megátkozza a vadászó galetkiket, hogy azután védtelenek legyenek a portyázó torzszülöttekkel szemben. Ezenkívül mindenféle mérget forral hatalmas üstjében, amelyet igyekszik a galetki szintek ivóvizébe bejuttatni. A gonosz banya elfogyasztása legfeljebb egy zöldvérû számára lehet alternatíva.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.