Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 01:15:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5507-17

Karakterszám: 5507 Számlaszám: 3684
Fordulószám: 17 Játékhét: 140
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 411
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. szept. 28. 12h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2006. szept. 29.

E-mail!

KÁOSZBAJNOK KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Bandar Seri Begawan, egy nekromata varázslatai miatt kitaszított férfi. Felszerelése: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, hosszúkard, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Rögtön visszavágsz: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." Rögtön visszavágsz: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Bandar Seri Begawan feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.)

Kissé már éhezel, ezért csak 46 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 26.* Zraw a pusztító új végtagot növesztett!
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 27.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *szept. 27.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy lélektáncos. *szept. 27.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *szept. 28.* Ren elsõként ért el 69-es mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 28.* Ambassadart majdnem felfalta egy éjféreg. *szept. 28.* Ambassadart legyõzte harcban egy szkritter ölész. *szept. 28.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

be 4 68 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

be 4 47 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a zárnyitás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

e 20 élelemszerzés
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

kno 47 3 68 3 47. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zene szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

h 8 25 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

k 5 kaland elvállalása
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100 aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat! (+6 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

k 6 kaland elvállalása
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. púpos molad feléd mozog. Az 1. púpos molad máris elõtted terem! Az 1. púpos molad irányába mozogsz. A 2. púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Feléd üt bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Az 1. púpos molad rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Támadod az 1. púpos moladot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. púpos molad rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Az 1. púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. púpos molad téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd üt bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+42 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

be 20 50 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 50! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! - Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

kno 4 4 4. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz. Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet. Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? - kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Ti négyen az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire hasonlító förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még beszéltek is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek ide!
A négy részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára. - mondja a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos módon hátbatámadnak, de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz a bárhoz. Az ajtón felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany]
Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet. Leülsz és rögtön megkóstolod az eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs, de nem rossz. A színpadon három lány énekelget. Miközben folyamatosan újra töltik a poharadat, megpróbálsz figyelni a lányok hangjára is, valóban elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig a lányok énekére koncentrálnod. Igen, határozottan megfelelõek lesznek. Örülni fognak a templomban. Mostmár csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor tart, nincs esélyed, ki kell várni a végét. A csinos pincérhölgy közben folyamatosan ügyel arra, hogy a poharad mindig tele legyen. A fejed már kezd elnehezülni, alig tudod nyitva tartani a szemed.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat, és hatalmas erõfeszítést kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz ki a párviadalból, és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a záróra és a még járni tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz. A nagy mozgolódást kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Amikor látod, hogy senki nem figyel, villámgyorsan kinyitod az ajtót, és belépsz a folyosóra. Az ajtót behúzod magad mögött, szerencsére tényleg nem vett észre senki. Gyorsan megtalálod a lányok öltözõjét. Bekopogtatsz, majd az igenlõ válasz után belépsz a szobába. A három lányon összesen alig van egy öltözet ruha. Ezek aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval elõadod nekik a mondandódat. A lányok megígérik, hogy feltétlenül elmennek a templomba, hiszen a kórusban énekelni mindenkinek dicsõség. Távoztodban még megjegyzed, hogy a templomban az öltözködési normák kissé szigorúbbak, mint itt a bárban. A lányok csak kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed a templomot, amikor a pap meglát, hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm fiam, valóban csodálatos a hangjuk. Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk valami! De ez már a mi gondunk. Hálából fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást, és íme, itt van még egy varázskõ és egy savlehelet itala. [ld. enc.]
[ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. - Kedves barátom, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott egy voharai szellem (#121). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió máris elõtted terem! Megrohamozod az óriás skorpiót. Az óriás skorpió rád veti magát. Lecsap rád farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Gyorsan feléd lendít ollóival. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (3 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lecsap rád farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. Gyorsan feléd lendít ollóival. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg! Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 21 arany. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+29 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (284. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák máris elõtted terem! Támadod a sahran rákot. Lesújtasz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). A sahran rák téged támad. Gyorsan feléd lendít ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 141 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 177 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Káoszbajnok, egy hatalmas termetû, szõrös testû, patáslábú, izzó, vörös szemû, szárnyas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 17. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (6) / 3.85
[2] IQ: 5 (7) / 0.85
[3] ügyesség: 4 / 0.20
[4] egészség: 6 / 1
[5] mágia: 3 / 0.55
[6] gyorsaság: 6 (3) / 0.66
[9] Méret/ép: 55 (57) / 37
Min. méret: 45
Barlangméret: 56
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 9 / 41%
Hõsi pont: 14 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 134 / 114
Hírnév : 103
Jóllakottság: 111%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 35 (0)
Galetki gyõzelmek: 18 (0)
Torzsz. csaták: 83 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 76 (2)
Leölt torzszülött: 92 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [25] bûz: 7 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.03 [48] mászás: 3 / 0.93 [63] éberség: 3 / 0.21
[64] átokszórás: 4 (6) / 1.16 [66] lopakodás: 4 / 0.31 [68] zene: 2 / 1.06

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 7 / 5.53 [102] paraliz.méreg: 5 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10; VI erõ:200% ép:15%; PV 4 3 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #6 (7. épület), #15 (4. épület), #21 (9. épület), #284 (17. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a titán könnyû láncinge (#5531) * 1 az ellenállás csatos öve (#28616) * 1 díszes fejék (#135)

Ékszerek, kincsek
* 1 a túlélés szimbóluma (#21460) 297 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)
2 drágakõ (#2) * 2 malachit karkötõ (#1241) 2 nyaklánc (#1180)
* 1 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20) 1 savlehelet itala (#55)
1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 lemúr hártya (#161) 2 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 savlehelet itala (#55), 1 varázskõ (#210).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 74 arany (#1), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY)
A savlehelet itala egy fekete színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



VARÁZSKÕ (210. TÁRGY)
A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ. Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni, hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket a boltok és az aukció nem vásárolja meg.



ÓRIÁS SKORPIÓ (39. LÉNY)
Hatalmas, méregtõl csöpögõ farok, gyilkos ollók: a kutya méretû óriás skorpióval való harc jó adag hidegvért kíván. Az óriás skorpiótól még a szint többi torzszülött lakója is viszolyog, hiszen senki sem szeret olyan helyen élni, ahol sok a féreg és bogár. A kevésbé válogatós piromádok és rovarevõk számára lehet táplálék.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.