Karakterszám: |
5507 |
Számlaszám: |
3684 |
Fordulószám: |
17 |
Játékhét: |
140 |
E forduló
ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
411 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. szept. 28. 12h:06' |
A
következõ fordulód táplálható: 2006. szept. 29. |
|
E-mail!
KÁOSZBAJNOK KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Bandar Seri Begawan, egy nekromata varázslatai
miatt kitaszított férfi. Felszerelése: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál,
hosszúkard, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Rögtön visszavágsz:
"Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz."
Rögtön visszavágsz: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Bandar
Seri Begawan feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül
mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.)
Kissé már éhezel, ezért csak 46 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night
Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi.
(hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 26.* Zraw a pusztító új végtagot növesztett!
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 27.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark
Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*szept. 27.* Dark Valek a Renegát
Elf szolgálatába állt egy lélektáncos.
*szept. 27.* Shai-Hulud a férgek
ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet.
*szept. 28.* Ren elsõként
ért el 69-es mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*szept. 28.* Ambassadart
majdnem felfalta egy éjféreg.
*szept. 28.* Ambassadart legyõzte harcban
egy szkritter ölész.
*szept. 28.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet
aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
be 4 68 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás
türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Bemész az
akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete
ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod
a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
be 4 47 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a zárnyitás képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához,
egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak
bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót
kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
kno 47 3 68 3 |
47. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz
2 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a zene szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a bûz szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek
vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de
aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd
felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy
segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen
segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több
tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását
senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját
kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100
aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat!
(+6 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten
megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi
szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat
sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske
(#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap)
vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ
(#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap)
egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs
(#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik,
tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad
(#26).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. púpos molad feléd mozog. Az 1. púpos molad máris elõtted
terem! Az 1. púpos molad irányába mozogsz. A 2. púpos molad téged támad.
Feléd üt jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
Feléd üt bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
Az 1. púpos molad rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal karmával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Támadod az 1. púpos moladot. Elõre
szúrsz jobb karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. púpos molad rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Odacsap neked bal
karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Az 1. púpos
molad halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. púpos molad téged támad.
Elõre szúr jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
Feléd üt bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+42 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található.
Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik.
Tisztelettel léped át kapuját.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
be 20 50 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
50! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja
a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! -
Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
kno 4 4 |
4. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál
három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol
pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban
nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem
igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz.
Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött
ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet.
Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják
el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy
galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív
hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? -
kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól
a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Ti négyen az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire
hasonlító förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még
beszéltek is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek
ide!
A négy részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára.
- mondja a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos
módon hátbatámadnak, de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz
a bárhoz. Az ajtón felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti
díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany]
Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy
lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet. Leülsz és rögtön megkóstolod az
eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs, de nem rossz. A színpadon három
lány énekelget. Miközben folyamatosan újra töltik a poharadat, megpróbálsz
figyelni a lányok hangjára is, valóban elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig a lányok énekére koncentrálnod.
Igen, határozottan megfelelõek lesznek. Örülni fognak a templomban. Mostmár
csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor tart, nincs esélyed, ki kell várni
a végét. A csinos pincérhölgy közben folyamatosan ügyel arra, hogy a poharad
mindig tele legyen. A fejed már kezd elnehezülni, alig tudod nyitva tartani
a szemed.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat, és hatalmas erõfeszítést
kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz ki a párviadalból,
és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a záróra és a még járni
tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz. A nagy mozgolódást
kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös
küszöbre: sikeres]
Amikor látod, hogy senki nem figyel, villámgyorsan kinyitod az ajtót, és
belépsz a folyosóra. Az ajtót behúzod magad mögött, szerencsére tényleg
nem vett észre senki. Gyorsan megtalálod a lányok öltözõjét. Bekopogtatsz,
majd az igenlõ válasz után belépsz a szobába. A három lányon összesen alig
van egy öltözet ruha. Ezek aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval elõadod nekik
a mondandódat. A lányok megígérik, hogy feltétlenül elmennek a templomba,
hiszen a kórusban énekelni mindenkinek dicsõség. Távoztodban még megjegyzed,
hogy a templomban az öltözködési normák kissé szigorúbbak, mint itt a bárban.
A lányok csak kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed a templomot,
amikor a pap meglát, hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm fiam, valóban
csodálatos a hangjuk. Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk valami! De ez
már a mi gondunk. Hálából fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást, és íme,
itt van még egy varázskõ és egy savlehelet itala.
[ld. enc.]
[ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. - Kedves barátom, engedd meg, hogy
bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak.
Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A
szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az
a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek
sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk
valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki
el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk,
hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt
vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy
darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra.
(21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Fõhajtással
köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester
bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10 aranyat, elõkészítik a harcot.
Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ
eljutott egy voharai szellem (#121). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét.
Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió máris elõtted terem! Megrohamozod az óriás
skorpiót. Az óriás skorpió rád veti magát. Lecsap rád farkával.
(4 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(8
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni.
Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(3 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lecsap rád farkával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Méreg kerül a véredbe. Gyorsan feléd
lendít ollóival.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az óriás skorpiót
próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(11 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(5 sebzés). Az óriás skorpió halálhörgés közepette
a földre zuhan. Méreg!
Sebzõdsz 6 ép-t.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 21 arany. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek
össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl
jutalmadat, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+29 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván
valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból.
Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ
hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha
halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit
körülnézni odabent...
(284. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban
még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol.
Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák
máris elõtted terem! Támadod a sahran rákot. Lesújtasz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(5 sebzés). A sahran rák téged támad.
Gyorsan feléd lendít ollóival.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sahran rák holtan terül
el.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 141 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
177 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Káoszbajnok, egy hatalmas termetû, szõrös testû, patáslábú,
izzó, vörös szemû, szárnyas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 17. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (6) / 3.85 |
[2] IQ: |
5 (7) / 0.85 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.20 |
[4] egészség: |
6 / 1 |
[5] mágia: |
3 / 0.55 |
[6] gyorsaság: |
6 (3) / 0.66 |
[9] Méret/ép: |
55 (57) / 37 |
Min. méret: |
45 |
Barlangméret: |
56 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
9 / 41% |
Hõsi pont: |
14 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
22% |
Galetki erõ: |
134 / 114 |
Hírnév : |
103 |
Jóllakottság: |
111% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
35 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
18 (0) |
Torzsz. csaták: |
83 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
76 (2) |
Leölt torzszülött: |
92 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
6 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0.03 |
[48] mászás: |
3 / 0.93 |
[63] éberség: |
3 / 0.21 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 1.16 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.31 |
[68] zene: |
2 / 1.06 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 5.53 |
[102] paraliz.méreg: |
5
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10;
VI erõ:200% ép:15%;
PV 4 3 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #6 (7. épület), #15 (4. épület),
#21 (9. épület), #284 (17. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a titán könnyû láncinge (#5531) |
* |
1 az ellenállás csatos öve (#28616)
|
* |
1 díszes fejék (#135) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a túlélés szimbóluma (#21460) |
|
297 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
2 drágakõ (#2) |
* |
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
2 nyaklánc (#1180) |
* |
1 szimbólum (#1210) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 savlehelet itala (#55)
|
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 savlehelet itala (#55), 1 varázskõ
(#210).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 74 arany (#1), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY) A savlehelet itala egy fekete színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
VARÁZSKÕ (210. TÁRGY) A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus
hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ.
Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni,
hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét
sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb
alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot
lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb
szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét
nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ
használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket
a boltok és az aukció nem vásárolja meg.
ÓRIÁS SKORPIÓ (39. LÉNY) Hatalmas, méregtõl csöpögõ farok, gyilkos ollók:
a kutya méretû óriás skorpióval való harc jó adag hidegvért kíván. Az óriás
skorpiótól még a szint többi torzszülött lakója is viszolyog, hiszen senki
sem szeret olyan helyen élni, ahol sok a féreg és bogár. A kevésbé válogatós
piromádok és rovarevõk számára lehet táplálék.