Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lélekenergia
Küldd el képeslapként!
Miután egy galetki sikeresen legyűrt egyet a Rúvel Hegy mélyét lakó ocsmány torzszülöttek közül, kinyerheti annak felszabaduló lélekenergiáit. Az így nyert dolog a fejlődés alapvető velejárója.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 22:18:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5498-94

Karakterszám: 5498 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 94 Játékhét: 116
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1665
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. ápr. 24. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2018. ápr. 25.

E-mail!

HIDRA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 211 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

kno 51 7 100 18 51. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a transzformáció szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a transzformáció szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 18 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 19.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

h 8 103 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod megnõtt, új mérete 19.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

t 4 44 4. szakértelem tanulása 44 TVP-ért
Légzõgyakorlatokat végzel, majd meditálsz, próbálsz ellazítani. Egészen felfrissül a tested!
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

ep 36 25 4 építed a 36. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során az egészség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a fókuszgömb építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 125 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

z 588 10 85 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy nemrégiben tanult dalt próbálgatsz. Nem túl bonyolult, így kiválóan alkalmas arra, hogy zenei tudásodat gyakorold. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeleid egy orgling disznó (#84) és egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** A quwarg harcos feléd mozog. A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó Fabatkát rohamozza. Fabatka megközelíti az orgling disznót. A quwarg harcos rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Ez mellément. Feléd üt bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a quwarg harcost. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (16 sebzés). A quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling disznó és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling disznót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. Félrehajolt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. Fürgén elhajolt. Trollagyart forgatva támadsz. (18 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). Az orgling disznó és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 52/11.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Szolgáidnak is jut 32%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 5 drágakõ. Ideje enni! Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.) A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megindulsz az orgling sámán felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó megközelíti Fabatkát. Fabatka az orgling disznót rohamozza. Megtámadod az orgling sámánt. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan. Az orgling disznó és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (9 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Fabatka és az orgling disznó egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Az orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az orgling disznót. Lecsapsz jobb csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (7 sebzés). Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/10.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 39%. Elrakod a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 4 drágakõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 17 7 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

v 146 14 7 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

pv 7 4 5 3 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Legutolsó esetben sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

p 7404 portyázás
Elfogadod Dharkaron kihívását, és felkeresed a barlangjában. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. [aura: 14-es méretû 12-es szintû jobb csáp.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, szent templomi maszk, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika, roxati üvegszem, az Érzés Gyûrûje, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje, kék gömb, a szívósság sárga öve, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a mentát bíbor láncinge, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, a sas utazóköpenye, az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg kudarc (-6)49 (-20)35 Dharkaron Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)47 (+0)60
2. Hidra Pszi acéltorony -13 PE (-7)42 (-12)23 Dharkaron Sz.áll.roncsolása -12 PE (-13)34 (-13)47
3. Hidra Pszi csáp +9 PE (-3)39 (-9)14 Dharkaron Agyvihar -18 PE (-9)25 (-9)38
4. Hidra Pszi acéltorony -9 PE (-7)32 (-4)10 Dharkaron Agyvihar -4 PE (-9)16 (-9)29
5. Hidra Pszi acéltorony -9 PE (-7)25 (-4)6 Dharkaron Agyvihar -4 PE (-9)7 (-9)20
6. Hidra Pszi acéltorony -6 PE (-9)16 (-2)4 Dharkaron Tudati méreg +2 méreg (-6)1 (-6)14
7. Hidra Pszi csáp +9 PE (-5)11 (+7)11 Dharkaron semmi semmi (+0)1 (-9)5
8. Hidra Pszi csáp +9 PE (-5)6 (+7)18 Dharkaron semmi semmi (+0)1 (-5)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

be 10 meglátogatod a 10. épületet
Belépsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Elérkezett hát az idõ, hogy részt vegyél a Halhatatlanság második próbáján! Vigyázz, a próba jóval nehezebb lesz, mint az elõzõ! Ha készen állsz, add ki a KK 5 parancsot.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

m 14 14 2222 1114 11 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,14) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 15,14) Irány kelet! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Mahammat városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 46 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ortevor város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 50 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 76 százas lépés után érkezett meg Mahammat városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ortevor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 15,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 15,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 15,14) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,14) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 13,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

k 9 478 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (9. kaland:) Hosszas gondolkodás után úgy döntesz, hogy nem lenne fair a boltossal szemben, ha elõítéleteid lennének. Azért mert az elõzõ gazember volt, ez még lehet rendes. És amit kér, az is méltányolandó. Hiszen senkinek sem érdeke, hogy elszaladjanak az árak. Elmész Muilladokhoz, hogy megtudd, merre lakik a páncélkészítõ. A boltos örömmel fogadja a döntésedet, hogy mégis segítesz neki, és útbaigazít.
- De aztán semmi erõszak, csak óvatosan! - kiáltja utánad.
- Persze, persze, eszembe sem jutott ilyesmi.
Némi gyaloglás után megérkezel a kézmûvesek negyedébe. Jónéhány mûhely mellett elgyalogolsz, mire megtalálod a páncélkészítõ mester mûhelyét. Odalépsz hozzá:
- Üdvözlöm mester! Fontos dolog miatt jöttem. Aggaszt minket az hír, miszerint zsarolod a boltost, és megpróbálod alaposan feljebb nyomni a nyomorúságos páncéljaid árát. Undorító módon próbálod kihasználni a társadalmunk harcorientáltságát, de nem fogjuk hagyni. Megértetted, vagy beszéljek világosabban?
A mester pár pillanatig csak hápog, alig tud megszólalni a döbbenettõl.
- Mit makogsz itt össze-vissza, ki zsarol kit? Az a nyamvadt boltos az eddigi ár felét akarja csak fizetni. Én csak annyit akarok kapni, amennyit a régi boltos megadott.
- Nem hiszek neked. Boltosunk egy talpig becsületes galetki, miért hazudna nekem?
- Tudod mit, ezt inkább tõle kérdezd meg. És most kotródj innen.
Azzal megpróbál kituszkolni a mûhelybõl.
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
A mester elõbb finoman, majd egyre erõszakosabban megpróbál kituszkolni a mûhelybõl. De téged sem azért etettek kiskorodban mitulen mixtúrával, hogy egy ilyen öreg ember elbírjon veled. Megkapaszkodsz az asztal sarkában, majd villámgyorsan lerázod magadról az öreget.
- Csillapodjon már tata, még agyvérzést kap az erõlködéstõl. Nem birkózni jöttem, hanem beszélgetni. Úgy látom, az erõ próbát én nyertem, talán a szellemi párviadalban is jobb leszek.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Felhevülten kezded magyarázni neki, hogy miért is lenne az egész galetki társadalommal szemben bûn, ha önös érdektõl vezérelve felborítaná az egész szint gazdasági egyensúlyát. Az öreg eleinte megpróbál ellenkezni, hogy õ csak a saját jogos jussát követelte, de a végén aztán így szól:
- Olyan jó a beszélõkéd, hogy a végén még én is elhiszem, hogy még a fél árral is túl vagyok fizetve. Tudod mit, kössünk üzletet. Azt mondom, ha fizetsz nekem 2000 aranyat, akkor elfogadom a boltos ajánlatát. És remélem a saját önös érdekeid miatt nem fogsz elutasítani.
[Kereskedelem próba 11-es küszöbre: sikeres]
Te 25 aranyat kínálsz indulásként, amiért az öreg majdnem a torkodnak ugrik. Az ajánlatok lassan közelednek egymáshoz. Végül a következõt ajánlod:
- Kapsz 200 aranyat, 25 drágakövet, és adok egy hiszékenység gyûrûjét. Ennél többet nem kínálhatok.
[Tárgyhasználat: 200 arany]
[Tárgyhasználat: 25 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 1 a hiszékenység gyûrûje]
Sorban átadod neki a tárgyakat. Az öreg elégedetten bólogat.
- Remélem neked is megérte az üzlet. Én egy hónap múlva nyugdíjba megyek, és más veszi át a mûhelyemet. Nem hiszem, hogy érdekelni fogja a megállapodásunk. Most menj a boltoshoz, számolj be a sikeredrõl, de szerintem a nyugdíjba menetelem ügyét egyelõre ne említsd neki.
Ezzel kitessékel a boltból. Az öreg nagyon átvert, ravaszabb, mint a boltos. Amikor belépsz Muilladok boltjába, nyoma sincs rajtad a bosszúságnak.
- Sikerült meggyõznöm az öreget. Elfogadta az ön árait. Persze nem volt könnyû, több embert is kellett bérelnem a meggyõzéshez, ami nem volt olcsó mulatság.
- Igazán hálás vagyok. Sajnos pénzt nem tudok adni, túl sok kiadással járt a bolt átvétele, de talán ennek az övnek tudod valami hasznát venni.
Átveszed tõle a Siker ezüstveretes övét, és boldogan távozol. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(478. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 fekete özvegy (#144) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. fekete özvegyet. A 2. fekete özvegy megközelíti Fabatkát. Az 1. fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson. Fabatka megközelíti a 2. fekete özvegyet. Az 1. fekete özvegyet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). Az 1. fekete özvegy hörögve elterül. A 2. fekete özvegy és Fabatka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. fekete özvegyet. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). A 2. fekete özvegy hörögve elterül.
[A csatában összesen 188 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/9.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Szolgáidnak is jut 44%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 41 arany és 2 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+38% jóllakottság.)
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a mutilátor kölyköt. A mutilátor kölyök odajön hozzád. Fabatka a mutilátor kölyköt rohamozza. Támadod a mutilátor kölyköt. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (2 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (5 sebzés). A mutilátor kölyök rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lecsap rád bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 10 vp-det. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a méreg díszes fejpántját. Kudarcot vall. A mutilátor kölyök kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak 24% jut.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: az angyalok átlátszó köntöse, egy görbekard és a regenerálódás díszes pikkelyvértje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

bb 1 1 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe pikkelyvért (#4) 40 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 32 ap, ében nyílpuska (#133) 48 ap, ében láncing (#134) 64 ap, díszes fejék (#135) 16 ap, khaldoran öv (#137) 48 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, villámöv (#172) 64 ap, díszes villámöv (#177) 112 ap, suhanó csizma (#195) 64 ap, pikkelypáncél (#223) 48 ap, törpe balta (#224) 6 ap, óriás fülbevaló (#225) 320 ap, szent templomi maszk (#232) 352 ap, kék szem szimbólum (#260) 336 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél (#1001) 138 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 205 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 61 ap, könnyû láncing (#1031) 113 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, bõr mellvért (#1046) 99 ap, bronz mellvért (#1047) 157 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, nagy pajzs (#1062) 76 ap, vaspajzs (#1063) 142 ap, vassisak (#1076) 36 ap, szárnyas sisak (#1077) 76 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 61 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 61 ap, csillogó fejpánt (#1108) 122 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 61 ap, zangrozi csizma (#1123) 122 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 55 ap, díszes köpeny (#1138) 115 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 61 ap, díszes köntös (#1153) 122 ap, könnyû íj (#1271) 36 ap, hosszú íj (#1272) 76 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 61 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, rövid tõr (#1302) 61 ap, görbekard (#1316) 36 ap, hosszúkard (#1317) 76 ap, barbár lándzsa (#1331) 36 ap, hosszú lándzsa (#1333) 142 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 255 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 178 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 192 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 178 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 410 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 299 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 226 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 243 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 226 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 359 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 238 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 307 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 230 ap, az energia könnyû íja (#18821) 243 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 359 ap, a tûz szöges öve (#22318) 399 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 105 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 140 ap, a jég vívótõre (#22903) 407 ap, az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 134 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 288 ap, a villám csonttõre (#23801) 126 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 234 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 126 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 234 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 255 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 140 ap, a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) 288 ap, a sün csontamulettje (#25047) 240 ap, a szalamandra bõr mellvértje (#25796) 203 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 122 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 255 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 140 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 255 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 134 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 126 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 140 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 240 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 255 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 240 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 240 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 140 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 122 ap.

[be 1:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Már megszoktad, hogy a bolti látogatásod sokszor egy komoly kaland kezdetét jelenti. Bár a boltos nem tûnik túl becsületesnek vagy rokonszenvesnek, valahogy mindig úgy alakul, hogy megteszed amit kér. Most is csak azért tértél be, hogy megszemléld a frissen érkezett árut, de egy cseppent sem lep meg, amikor Mohó Tuilladok jellegzetes mosolyával feléd fordul: - Örülök, hogy újra látlak. A múltkor nagyon becsületesen végezted a rádbízott munkát, így arra gondoltam, hogy ismét egy kényes feladat megoldására kérnélek. Lakik itt a szinten egy gazdag galetki, aki valamiért megharagudott rám. Megfenyegetett, hogy ha bármikor meglát a városban, rám uszítja az ölésre nevelt kutyáját. Persze csak nevettem rajta, de aztán hallottam történeteket arról, hogy más haragosai egyik napról a másikra nyomtalanul eltûntek. A kutyáját sem látta még senki, de állitólag a barlangjából idõnként furcsa zajok hallatszódnak. A kérésem az lenne, hogy derítsd ki az igazságot, tényleg kell-e félnem? (10. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 9:] Elhagyod a boltot. Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Jelentkezel Éliás kámzsamesternél, aki közli, hogy Notrodomo fõtisztelendõ atya vár rád a következõ héten, az idõpontot is egyeztetitek. (17. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Kara Sloan, egy gyanúsan kedvesen mosolygó nõ. A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, Istencsászár obszidiángyûrûje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a tökéletesség ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, woorgard vért, a tökéletesség vándorcsizmája, ezüst fejpánt, a gólem köpenye, a sün keresztszimbóluma, a bûz csatos öve. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nem késik a válasszal: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Nem habozol, máris mondod: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Dühösen kiabálja vissza: "Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Jól odamondasz neki: "Olyan rémületesen ronda képed van, hogy melletted egy kronorém elmehetne kisdedóvónak a galetki csemetemegõrzõbe." Õ rögvest kontrázik: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Kara Sloan a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem találsz semmit. Irány befelé!
Odabent fogad Krabator a Káoszhozó, egy robosztus testalkatú, smaragdzöld szemû, hosszú, szürke hajú, hegyesfülû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Viselt tárgyai: a teknõs csontmaszkja, vhrathag gömb, óriás fülbevaló, az erõ ónix karkötõje, Örökkévalóság Smaragdja, a káosz fejedelmének amulettje, a gyõzelem zangrozi csizmája, a gyõzelem díszes köntöse, a gladiátor díszes karkötõje, a mágia ónixgyûrûje, a tudás zafírja, a teknõs vaspajzsa, a káosz csábító nyaklánca, arany nadrág, a kobra ónix karkötõje, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a teknõs ónixgyûrûje, az angyalok ónixgyûrûje, az óriás aranyozott fülbevalója, az óriás kõrisfa íja, a teknõs szöges öve, a teknõs bronz amulettje, szerencsekõ. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Krabator a Káoszhozó feléd mozog. Krabator a Káoszhozó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Fabatka Krabator a Káoszhozó irányába megy. Krabator a Káoszhozó téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (70 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Villámgyorsan elõrevág farkával. (66 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-10%). Támad fogával. (84 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-8%). Megtámadod Krabator a Káoszhozót. Mérgezõ gázt fújsz. (50 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). Fabatka Krabator a Káoszhozót támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Krabator a Káoszhozó rád támad. Feléd döf jobb karmával. (63 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Villámgyorsan elõrevág farkával. (74 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Acsarogva harapni próbál fogával. (73 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Fabatka és Krabator a Káoszhozó egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Krabator a Káoszhozó és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 347 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/132.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+234 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Umron, egy veszélytelennek tûnõ, barátságos, vidám férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Tárgyai: Yssuf tõre, az egyensúly gyûrûje, díszes villámöv, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a bûz kék köpenye, roxati üvegszem, az entek csontamulettje, a remete kerek pajzsa, a tökéletesség malachit karkötõje, a hatalom rubinja, rubin mágusbot, a villám karikaszimbóluma, a villám vándorcsizmája, a káosz legendás lemezpáncélja, Pszichoklenész sisakja, a regenerálódás aranyozott nyaklánca, a villám márványgyûrûje, a gepárd díszes karkötõje, vörös karkötõ.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg +4 méreg (-7)48 (-1)54 Umron Tudati méreg +1 méreg (-10)20 (-4)26
2. Hidra Tudati méreg +4 méreg (-8)40 (-2)52 Umron Tudati méreg +1 méreg (-14)6 (-8)18
3. Hidra Pszi acéltorony -6 PE (-9)31 (-2)50 Umron Tudati méreg kudarc (-6)0 (-14)4
4. Hidra Pszi csáp +9 PE (-5)26 (+5)55 Umron semmi semmi (+0)0 (-4)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+9% pszi támadás, +9% pszi energia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** A voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a voharai szellem felé. Már ott is vagy! Fabatka megközelíti a voharai szellemet. A voharai szellem rád veti magát. Támad fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod a voharai szellemet. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal. Ez mellément. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). A voharai szellem kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy görbekard, 30 arany és egy hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: 12-es titánok szele.] és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Fabatka megközelíti az orgling kutyát. Az orgling disznó máris elõtted terem! Támadod az orgling disznót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (8 sebzés). Az orgling disznó hörögve elterül. Fabatka és az orgling kutya egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az orgling kutya sebzõdik 10 ép-t. (-5 vp.) Az orgling kutya holtan terül el. Az orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. Fabatka az orgling sámánt támadja.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy sorvasztás varázslatot. Fabatka végtagjai sorvadnak. Az orgling sámán irányába mozogsz. Megtámadod az orgling sámánt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Félrehajolt. Odacsapsz bal csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (14 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (16 sebzés). Az orgling sámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 56/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Szolgáidnak is jut 32%. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum, 85 arany és 4 hamis arany.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a lidérclángot. A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Fabatka a lidércláng irányába megy. Megtámadod a lidérclángot. Mérgezõ gázt fújsz. (32 ép-t sebeztél). A lidércláng hörögve elterül.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 19% jut.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

vd 85 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1092 sebzést okoztál, és 359 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 332 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú, csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 94. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (18) / 11.25
[2] IQ: 11 / 0.77
[3] ügyesség: 10 / 0.75
[4] egészség: 18 / 10.63
[5] mágia: 10 / 1.01
[6] gyorsaság: 9 (14) / 3.23
[9] Méret/ép: 184 (235) / 235
Min. méret: 180
Barlangméret: 185
PONTJAID
Varázspont: 116 / 61
Képességpont: 24 / 86%
Hõsi pont: 20 (4)
Tám.bónusz: 23%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 673 / 401
Hírnév : 1143
Jóllakottság: 156%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 50 (1)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 587 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 545 (7)
Leölt torzszülött: 812 (13)
Pszi csaták: 87 (2)
Pszi gyõzelmek: 40 (2)
Ájulások száma: 30 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (22)
Speciális képességeid:
+22 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 5-ös Klánfeladatot, a Halhatatlanság próbáját (KK 5). (összesen 35 TVP-t igényel) 2.) Gyõzz le öt lidérclángot. [számláló: 4] 3.) Hozz 20 ekinda hajat.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 11 (28) / 1 [15] regeneráció: 18 (25) / 0 [16] tüskés bõr: 8 / 0
[17] vastag bõr: 12 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 2 / 0.60 [20] savimmunitás: 4 (14) / 1
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 8 / 0
[24] rezisztencia: 6 (9) / 0 [25] bûz: 8 (15) / 0 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.74 [47] zárnyitás: 8 / 0.22
[48] mászás: 8 / 1.71 [49] rugalmasság: 7 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 2.03
[51] transzformáció: 5 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 / 3.41 [53] ékszerészet: 2 / 0.94
[54] kereskedelem: 8 (11) / 0.67 [55] szívósság: 11 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.50
[57] gyógynövények: 6 / 2.93 [58] nyomkeresés: 11 / 1.42 [59] vezetõkészség: 2 (13) / 0.48
[60] pszi támadás: 11 / 1.83 [61] pszi energia: 11 / 0.83 [63] éberség: 9 / 1.34
[64] átokszórás: 8 (10) / 4.90 [65] álcázás: 6 / 0.82 [66] lopakodás: 9 / 0.35
[67] régészet: 7 / 0.42 [68] zene: 6 / 1.25 [69] tanulás: 11 / 3.86
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 8 / 1.25 [72] építés: 7 / 0.48

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 19 (20) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 12.14 [102] energiaszívás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 19 / 0 [104] szakért.: 13 / 11.48 [105] energiaszívás: 6 / 0  
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 11 / 2.56     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 6 / 3.79 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.64 [158] láth. észlelése: 1 / 0
[129] mentális robbanás: 4 / 0.16 [148] méregsemlegesítés: 4 / 0.24 [28] óriáserõ: 4 / 0
[133] pszi acéltorony: 8 / 1.34 [128] pszi csáp: 9 / 0.38 [132] tudati méreg: 12 / 1.40

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Fabatka, a warnök 63/63 195% 135% 5 / 4.80 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 8

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #75.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 255.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #92.
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 30, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25; VI erõ:150% ép:30%; PV 7 4 5 3 2 1; PSZ 69 65 58 46 47 48; HE 1; PT 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #10 (1. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #29 (8. épület), #294 (87. forduló), #285 (88. forduló), #379 (89. forduló), #408 (90. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5498. Jelenleg a fókuszgömb építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Gommarion. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz elsõ köntöse (#20964) * 1 a méreg díszes fejpántja (#24056) 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057)
* 1 a méreg utazóköpenye (#24086) 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) 1 a regenerálódás kerek pajzsa (#24461)
1 a regenerálódás sárga öve (#24567) * 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 4 ében láncing (#134) 1 könnyû láncing (#1031)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 nagy pajzs (#1062) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
3 pikkelypáncél (#223) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz márványgyûrûje (#29126) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a királynõ karkötõje (#496)
1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591) * 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a sólyom márványgyûrûje (#29576)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 5090 arany (#1) 1 asztrálgyöngy (#233)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 55 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225)
471 hamis arany (#809) 1 kõamulett (#1196) 1 orgling fétis (#269)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 6 üvegszimbólum (#138)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
2 fekete dukát (#218) 1 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 17 Krónika (#783) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 2 görbekard (#1316)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 5 kés (#5) 3 törpe balta (#224)
* 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 16 csótányláb (#25) 8 elfu moha (#33)
15 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50) 11 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 16 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52)
3 kalmárok itala (#66) 17 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76)
11 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29)
19 mitulen fû (#20) 4 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
10 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34) 5 sárga gyógyital (#61)
8 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
10 tejfonál (#28) 12 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
6 velparaj (#35) 12 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 16 ekinda haj (#147)
14 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 17 káoszkígyó pikkely (#230)
8 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
18 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152) 2 smaragd esszencia (#229)
1 szójer csáprágó (#231) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség díszes karkötõje #19692 (11), a bûz bronz mellvértje #28947 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 7 hamis arany (#809), 1 mitulen fû (#20), 2 üvegszimbólum (#138), 1 elonotichlan (#31), 1 a siker ezüstveretes öve (#252), 1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152), 2 görbekard (#1316), 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 78 arany (#1), 16 drágakõ (#2), 1 õskõ (#8), 1 a hiszékenység gyûrûje (#251).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A SIKER EZÜSTVERETES ÖVE (252. TÁRGY)
Bár valószínûleg eddig is sikeres voltál, hogy idáig eljutottál, a Siker ezüstveretes övével még sikeresebb leszel! A sikeres galetkinek több pénze és ideje van, mint másoknak - ezért kör végén mindig kapsz annyi aranyat, ahányadik szinten élsz, és +2 TVP-t, függetlenül attól, hogy viseled az övet, vagy sem. De persze felölteni sem haszontalan - álcázás szakértelmed ugyanis meg fog nõni kettõvel, ami a csatákban kinyert lélekenergiát növeli. Ilyen nagy kincset persze sosem adnál oda más galetkinek!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.