Karakterszám: |
5498 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
51 |
Játékhét: |
55 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
791 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 22. 15h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. feb. 23. |
|
E-mail!
HIDRA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3822.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
113.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
kno 9 6 24 4 25 6 |
9. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 4
képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz
6 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a bûz szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
ep 5 25 3 |
építed az 5. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
az élelmiszerraktár
építését. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted
levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy
a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell
dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
t 3 28 |
3. szakértelem tanulása 28 TVP-ért |
Apró kövekkel zsonglõrködsz, hármat, négyet próbálsz egyszerre a levegõben
tartani, így fejleszted ügyességedet.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó
(#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus
relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk
(#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
szgy 8 |
szolga gyógyíttatása körönként max. 8 alkalommal |
Szolgáidat egy körben max. 8 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
pv 1 7 4 2 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, pszi párviadalra
hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz.
Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Legutolsó esetben megkérdezed a galetkit,
hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg
az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata
legyél. Megnyugszol, itt nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Vendéglátód
Bhaltazar, egy magas, rubinvörös bõrû, izzó, kék szemû, hosszú
hajú férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. A következõket
látod nála: smaragd karkötõ, Rogan karkötõje, a káosz démoni amulettje,
az élet köpenye, a káosz vérivó amulettje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bénaság fülbevalója, kék gömb. Kezdetét
veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Bhaltazar közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû Bhaltazart
rohamozza. Megközelíted Bhaltazart. Bhaltazar rád veti magát. Lesújt rád
jobb karmával.
(38 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a
véredbe. Lecsap rád bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Méreg kerül a véredbe. Megpróbál megmarni fogával.
(34 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Bûze zavar.
(-3 ép.) Kõfejû Bhaltazart támadja. Megtámadod
Bhaltazart. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(15 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Odacsapsz bal csápoddal.
(17 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(2 ép-t sebeztél). Méreg!
20 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
*** 2. KÖR *** Bhaltazar és Kõfejû egymással harcolnak. Kõfejû hörögve
elterül.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 127 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/80.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+108 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Észreveszel 1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded.
Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Don RH+ Szilvia, egy kinek rémtette, hogy szüleit mind megette,
anusz öccse egy markáns férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: az ügyesség amulettje, szárnyas sisak, khaldoran
öv, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Így üdvözlöd: "Olyan bamba vagy, mint
egy womath." Õ rögvest kontrázik: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Nem
habozol, máris mondod: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz."
Don RH+ Szilvia csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled
alig észrevehetõen bólint. (+31% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess.
Semmi veszély! Megindulsz elõre. Megnyílik alattad a talaj, irtózatos fájdalmat
érzel. (-15 ép).
A barlang lakója
Haarald, egy hatalmat sugárzó tekintetû, tüsi hajú, kék
szemû, rozsdabarna bõrû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú
tagja. Viselt tárgyai: fekete csizma, csillogó fejpánt, az angyalok utazóköpenye,
bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, az egészség malachit karkötõje.
Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Haarald Kõfejû irányába megy. Megindulsz Haarald felé. Már
ott is vagy! Kõfejû Haarald irányába megy. Haarald és Kõfejû egymással
harcolnak. Kõfejû holtan terül el. Támadod Haaraldot. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Odacsapsz bal csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Trollagyart
forgatva támadsz.
(11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). Regenerálsz
(+10 ép) Haarald regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Haarald elõhív egy tombolás varázslatot. Megtámadod Haaraldot.
Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+1%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Meglengetve a Trollagyart,
próbálsz lesújtani.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés). Haarald
eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+10 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 120
sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/39.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Tisztelegve a méltó ellenfél
elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Kirándulásod során
számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nini, ez
a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán
Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája,
a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma,
a ragadozó díszes pikkelyvértje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság
amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, Rogan karkötõje, a lich
kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje,
az energia csillogó fejpántja, a káosz ur-gathal öve, a rend köve, arany
porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a bûz csepp fülbevalója, a bénaság
fülbevalója. Üdvözlõ mondatod: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé."
Azonnal visszavág: "Te sárgafülû borjú!" Jól odamondasz neki: "Kérlek,
ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Dühösen kiabálja vissza:
"Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Nem habozol, máris mondod:
"Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét.
Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Õ rögvest kontrázik: "A hatalmas
lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Erre most mit lehet
mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy
a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Harcban a legerõsebb ellenfelet fogod támadni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
m 15 6 8112 1443 1221 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,6) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 15,5) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Áttetszõ figura lép
eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy
õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást,
vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit -
76 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Zangroz város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 59 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 52 százas lépés után érkezett
meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Zangroz érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon
hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hosszasan gondolkozol,
végül megmondod a megoldást. [112] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem.
Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 14,5) Nyugat felé mész az útvesztõben. Már majdnem áthaladsz a szobán,
amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz,
hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig
lássuk, mi van a ládában: 29 arany.
(M 13,5) Nyugati irányba folyatod utadat. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 13,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A barlang, ahová
érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat.
Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû az
ichinedar felé mozog. A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya rád támad.
Beléd próbál marni fogával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Kõfejû az ichinedart támadja. Az ichinedar kileheli lelkét. Támadod a
nedonkutyát. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). A tüskés
bõr megsebez
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(5 sebzés). A nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 16/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 26% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 27 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+29 életpont.)
(M 13,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,5) Kelet felé mész a labirintusban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 15,5) A térkép szerint itt jobbra mész. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 15,4) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a Csarnokot.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
m 15 10 3314 4133 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 15,11) Merre tovább? Délre! Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített
helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi
(#29).
*** 1. KÖR *** A zombi feléd mozog. A zombi mester Kõfejût rohamozza. Megrohamozod
a zombit. Kõfejû elindul a zombi mester felé. A zombi rád veti magát.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
A zombi mester és Kõfejû egymással harcolnak. Támadod a zombit. Odacsapsz
jobb csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként
csattantasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(16 ép-t sebeztél).
A zombi hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy animáció! A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
Kõfejû a zombi mestert támadja. A zombi rád veti magát. Gyorsan feléd
lendít jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod
a zombit. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(22 ép-t
sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
animációt. A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Támadod a zombit. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(26 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal.
(19
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart,
próbálsz lesújtani.
(16 ép-t sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik.
Kõfejû a zombi mestert támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt.
A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Kõfejû
a zombi mestert támadja. A zombit próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva
ütsz jobb csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%).
Odacsapsz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz.
(15
ép-t sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 15/13.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 15,10-es mezõn vagy.
(M 15,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 15,9) A négy égtáj közül északot választod. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,8) Észak felé mozogsz. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd,
nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 15,9) Merre tovább? Délre! Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel,
de nincs itt semmi.
(M 15,10) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Rábukkantál az õsök
egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy
döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ
söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
elfu mohát. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz.
Ellenfeled egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Kõfejû elindul a warnök felé. Megközelíted a warnököt. A
warnök odajön hozzád. Kõfejû a warnököt támadja. Megtámadod a warnököt.
Lesújtasz jobb csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz.
(4 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(6 sebzés). A warnök rád veti magát. Lekever egyet
jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Kõfejû a warnököt támadja. A warnök rád veti magát. Ütni
próbál jobb mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés!
( -2 tüskés bõr.) Megtámadod a warnököt. Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(5 sebzés). A warnök hörögve
elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 2/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
Szolgáidnak is jut 19%. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt
fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg
a torzszülöttek szintjét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel.
Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. A szemed sarkából mozgást
pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled
egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorém felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Kõfejû elindul a kronorém felé. A kronorém
téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Odacsap neked
bal csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-1 TVP).
A kronorémet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal.
(16 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz.
(9 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(7 sebzés). A kronorém holtan terül el. Regenerálsz (+10
ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 16% jut. Kõfejû táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz
le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet,
hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Kõfejû megközelíti a warnököt. Megindulsz a warnök felé.
Már ott is vagy! A warnök közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû a warnököt
támadja. Támadod a warnököt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(13
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(3 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés). A warnök rád veti magát.
Ütni próbál jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz
(+8 ép)
*** 2. KÖR *** Kõfejû a warnököt támadja. Támadod a warnököt. Tekergetve
suhintasz jobb csápoddal.
(8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Lesújtasz bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%).
Trollagyarral lesújtasz. Fürgén elhajolt. Bûzöd zavarja
(6 sebzés). A warnök
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 4/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
Szolgáidnak 19% jut. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
dk 476 |
dobása 476. kalandnak |
Rendben, 476. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
k 355 397 296 |
kaland elvállalása |
(355. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(397. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(296. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
h 809 |
809. tárgy használata |
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 683 sebzést okoztál, és
237 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
268 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú,
csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez az 51. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (15) / 2.10 |
[2] IQ: |
8 / 0.30 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 3.98 |
[4] egészség: |
12 / 10.65 |
[5] mágia: |
8 / 1.70 |
[6] gyorsaság: |
8 (4) / 2.12 |
[9] Méret/ép: |
112 (118) / 118 |
Min. méret: |
107 |
Barlangméret: |
113 |
|
|
Varázspont: |
80 / 80 |
Képességpont: |
16 / 28% |
Hõsi pont: |
37 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
395 / 245 |
Hírnév : |
504 |
Jóllakottság: |
83% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
6 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (1) |
Torzsz. csaták: |
319 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
285 (4) |
Leölt torzszülött: |
381 (6) |
Pszi csaták: |
4 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(0) |
Ájulások száma: |
4 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (12)
Speciális képességeid:
+12 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Végezz öt kronorémmel!
[számláló: 3] 3.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. [ok] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
9 (14) / 0.68 |
[15] regeneráció: |
14 (21) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 4.37 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.97 |
[48] mászás: |
5 / 0.73 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 1.70 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.46 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 1.83 |
[55] szívósság: |
2 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.45 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0.93 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 3.20 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
5 / 0.37 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.37 |
[63] éberség: |
2 / 0 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 1.70 |
[65] álcázás: |
5 / 1.93 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.25 |
[67] régészet: |
5 / 3.32 |
[69] tanulás: |
7 / 1.59 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
5 / 1.40 |
[72] építés: |
3 / 2.07 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
9 (10) / 0 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 3.48 |
[102] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 2.82 |
[105] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 0.90 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
4 / 1.44 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.52 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
4 / 0.08 |
[128] pszi csáp: |
4 / 0.18 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.10 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kõfejû, a harci törpe |
38/25 |
120% |
160% |
2 / 1.59 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 25;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 1 7 4 2 3
5;
PSZ 69 65 58 46 47 48;
HE 1;
PT 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#21 (9. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #229 (48. forduló),
#341 (43. forduló), #246 (40. forduló), #397 (47. forduló), #475 (48.
forduló), #294 (48. forduló), #423 (49. forduló), #355 (45. forduló),
#296 (47. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5498. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén
dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802) |
|
1 a harcmûvész kerek pajzsa
(#13661) |
* |
1 a káosz végzetes mellvértje (#28059) |
* |
1 a regenerálódás köpenye (#24535) |
* |
2 csizma (#1120) |
* |
1 díszes
fejpánt (#1106) |
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
6 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek,
kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206)
|
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1076 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje
(#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
81 drágakõ (#2) |
|
77 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 kötél (#128)
|
|
17 Krónika (#783) |
Fegyverek |
|
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) |
|
1 kard (#1315) |
|
6 rozsdás kard
(#131) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
3 mézfû (#29) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26) |
|
1 sárga gyógyital
(#61) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
11 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
23 õsi relikvia (#17) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 2 elfu moha
(#33).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |