Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A lárvaszint galetkijei
Küldd el képeslapként!
Ezek a tanácstalan galetkik, kiknek a fenekén még szinte ott a tojáshéj, biztos hogy érettek arra, hogy elkezdjék új, önálló életüket a Teron hegy legalsó szintjén? Hát hamarosan ki fog derülni, ki az, aki életképes közülük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 06:11:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5498-51

Karakterszám: 5498 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 51 Játékhét: 55
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 791
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 22. 15h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2018. feb. 23.

E-mail!

HIDRA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3822.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

b 4 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 113.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

kno 9 6 24 4 25 6 9. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret). Elköltesz 4 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 5. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

ep 5 25 3 építed az 5. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az élelmiszerraktár építését. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

t 3 28 3. szakértelem tanulása 28 TVP-ért
Apró kövekkel zsonglõrködsz, hármat, négyet próbálsz egyszerre a levegõben tartani, így fejleszted ügyességedet.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

szgy 8 szolga gyógyíttatása körönként max. 8 alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 8 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pv 1 7 4 2 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Legutolsó esetben megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Megnyugszol, itt nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Vendéglátód Bhaltazar, egy magas, rubinvörös bõrû, izzó, kék szemû, hosszú hajú férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. A következõket látod nála: smaragd karkötõ, Rogan karkötõje, a káosz démoni amulettje, az élet köpenye, a káosz vérivó amulettje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bénaság fülbevalója, kék gömb. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Bhaltazar közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû Bhaltazart rohamozza. Megközelíted Bhaltazart. Bhaltazar rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Lecsap rád bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Megpróbál megmarni fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze zavar. (-3 ép.) Kõfejû Bhaltazart támadja. Megtámadod Bhaltazart. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Odacsapsz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (2 ép-t sebeztél). Méreg! 20 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
*** 2. KÖR *** Bhaltazar és Kõfejû egymással harcolnak. Kõfejû hörögve elterül.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 127 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/80.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+108 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Don RH+ Szilvia, egy kinek rémtette, hogy szüleit mind megette, anusz öccse egy markáns férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az ügyesség amulettje, szárnyas sisak, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, suhanó csizma, ezüstmedál, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Így üdvözlöd: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Õ rögvest kontrázik: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Nem habozol, máris mondod: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Don RH+ Szilvia csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+31% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Semmi veszély! Megindulsz elõre. Megnyílik alattad a talaj, irtózatos fájdalmat érzel. (-15 ép).
A barlang lakója Haarald, egy hatalmat sugárzó tekintetû, tüsi hajú, kék szemû, rozsdabarna bõrû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Viselt tárgyai: fekete csizma, csillogó fejpánt, az angyalok utazóköpenye, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, az egészség malachit karkötõje. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Haarald Kõfejû irányába megy. Megindulsz Haarald felé. Már ott is vagy! Kõfejû Haarald irányába megy. Haarald és Kõfejû egymással harcolnak. Kõfejû holtan terül el. Támadod Haaraldot. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odacsapsz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Trollagyart forgatva támadsz. (11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). Regenerálsz (+10 ép) Haarald regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Haarald elõhív egy tombolás varázslatot. Megtámadod Haaraldot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+1%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). Haarald eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+10 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/39.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+61%). Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája, a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, a ragadozó díszes pikkelyvértje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, Rogan karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca, a sün márványgyûrûje, az energia csillogó fejpántja, a káosz ur-gathal öve, a rend köve, arany porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a bûz csepp fülbevalója, a bénaság fülbevalója. Üdvözlõ mondatod: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Azonnal visszavág: "Te sárgafülû borjú!" Jól odamondasz neki: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Dühösen kiabálja vissza: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Nem habozol, máris mondod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Õ rögvest kontrázik: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

he 1 harci ellenfél
Harcban a legerõsebb ellenfelet fogod támadni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

m 15 6 8112 1443 1221 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,6) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 15,5) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 76 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Zangroz város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 59 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 52 százas lépés után érkezett meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Zangroz érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [112] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 14,5) Nyugat felé mész az útvesztõben. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 29 arany.
(M 13,5) Nyugati irányba folyatod utadat. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 13,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû az ichinedar felé mozog. A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya rád támad. Beléd próbál marni fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kõfejû az ichinedart támadja. Az ichinedar kileheli lelkét. Támadod a nedonkutyát. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (6 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). A nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 16/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 27 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+29 életpont.)
(M 13,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,5) Kelet felé mész a labirintusban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 15,5) A térkép szerint itt jobbra mész. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 15,4) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a Csarnokot.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

m 15 10 3314 4133 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 15,11) Merre tovább? Délre! Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi feléd mozog. A zombi mester Kõfejût rohamozza. Megrohamozod a zombit. Kõfejû elindul a zombi mester felé. A zombi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A zombi mester és Kõfejû egymással harcolnak. Támadod a zombit. Odacsapsz jobb csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (16 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy animáció! A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Kõfejû a zombi mestert támadja. A zombi rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod a zombit. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (22 ép-t sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a zombit. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Kõfejû a zombi mestert támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** A zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Kõfejû a zombi mestert támadja. A zombit próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Odacsapsz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. (15 ép-t sebeztél). A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 15/13.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 15,10-es mezõn vagy.
(M 15,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 15,9) A négy égtáj közül északot választod. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,8) Észak felé mozogsz. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 15,9) Merre tovább? Délre! Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 15,10) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 81 vadászat
Visszatérsz szállásodra. [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elfu mohát. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Kõfejû elindul a warnök felé. Megközelíted a warnököt. A warnök odajön hozzád. Kõfejû a warnököt támadja. Megtámadod a warnököt. Lesújtasz jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (4 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A warnök rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Kõfejû a warnököt támadja. A warnök rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Megtámadod a warnököt. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (5 sebzés). A warnök hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 2/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 19%. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kõfejû elindul a kronorém felé. A kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Odacsap neked bal csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-1 TVP). A kronorémet próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). A kronorém holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 16% jut. Kõfejû táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

vd 81 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Kõfejû megközelíti a warnököt. Megindulsz a warnök felé. Már ott is vagy! A warnök közelebb jön, hogy támadhasson. Kõfejû a warnököt támadja. Támadod a warnököt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (3 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (4 sebzés). A warnök rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Kõfejû a warnököt támadja. Támadod a warnököt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lesújtasz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. Fürgén elhajolt. Bûzöd zavarja (6 sebzés). A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 4/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd 81 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
dk 476 dobása 476. kalandnak
Rendben, 476. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

k 355 397 296 kaland elvállalása
(355. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(397. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(296. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

h 809 809. tárgy használata
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 683 sebzést okoztál, és 237 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 268 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú, csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 51. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 2.10
[2] IQ: 8 / 0.30
[3] ügyesség: 6 (8) / 3.98
[4] egészség: 12 / 10.65
[5] mágia: 8 / 1.70
[6] gyorsaság: 8 (4) / 2.12
[9] Méret/ép: 112 (118) / 118
Min. méret: 107
Barlangméret: 113
PONTJAID
Varázspont: 80 / 80
Képességpont: 16 / 28%
Hõsi pont: 37 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 395 / 245
Hírnév : 504
Jóllakottság: 83%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (2)
Galetki gyõzelmek: 1 (1)
Torzsz. csaták: 319 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 285 (4)
Leölt torzszülött: 381 (6)
Pszi csaták: 4 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 4 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (12)
Speciális képességeid:
+12 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Végezz öt kronorémmel! [számláló: 3] 3.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 9 (14) / 0.68 [15] regeneráció: 14 (21) / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0
[18] tûzimmunitás: 2 / 0.40 [20] savimmunitás: 4 / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 0.20
[24] rezisztencia: 5 / 0 [25] bûz: 7 / 0 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 4.37 [47] zárnyitás: 5 / 0.97 [48] mászás: 5 / 0.73
[50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1.70 [52] auraészlelés: 2 / 1.46 [53] ékszerészet: 1 / 0.05
[54] kereskedelem: 3 (6) / 1.83 [55] szívósság: 2 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.45
[57] gyógynövények: 4 / 0.93 [58] nyomkeresés: 5 / 3.20 [59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.10
[60] pszi támadás: 5 / 0.37 [61] pszi energia: 6 / 0.37 [63] éberség: 2 / 0
[64] átokszórás: 7 (9) / 1.70 [65] álcázás: 5 / 1.93 [66] lopakodás: 5 / 0.25
[67] régészet: 5 / 3.32 [69] tanulás: 7 / 1.59 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 5 / 1.40 [72] építés: 3 / 2.07    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 9 (10) / 0 [101] szakért.: 11 (12) / 3.48 [102] energiaszívás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 11 / 2.82 [105] energiaszívás: 6 / 0  
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 6 / 0.90     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 4 / 1.44 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.52 [28] óriáserõ: 4 / 0
[133] pszi acéltorony: 4 / 0.08 [128] pszi csáp: 4 / 0.18 [132] tudati méreg: 6 / 0.10


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Kõfejû, a harci törpe 38/25 120% 160% 2 / 1.59 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 8

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25; VI erõ:150% ép:30%; PV 1 7 4 2 3 5; PSZ 69 65 58 46 47 48; HE 1; PT 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (9. épület), #23 (8. épület), #50 (20. épület), #229 (48. forduló), #341 (43. forduló), #246 (40. forduló), #397 (47. forduló), #475 (48. forduló), #294 (48. forduló), #423 (49. forduló), #355 (45. forduló), #296 (47. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5498. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802) 1 a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) * 1 a káosz végzetes mellvértje (#28059)
* 1 a regenerálódás köpenye (#24535) * 2 csizma (#1120) * 1 díszes fejpánt (#1106)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 6 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1076 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 bronzmedál (#207) 81 drágakõ (#2) 77 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 hebrencs csapda (#582) 2 kötél (#128)
17 Krónika (#783)

Fegyverek
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 1 kard (#1315) 6 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 8 liánvirág (#24)
3 mátekel gomba (#21) 3 mézfû (#29) 8 mitulen fû (#20)
3 óriásnövés itala (#60) 4 ragálygomba (#26) 1 sárga gyógyital (#61)
2 sárkányvirág (#32) 4 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28)
12 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59) 6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
11 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
8 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
23 õsi relikvia (#17) 9 pirgamit (#152) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 2 elfu moha (#33).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.