Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zöld ekinda
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 11:14:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5477-79

Karakterszám: 5477 Számlaszám: 2242
Fordulószám: 79 Játékhét: 99
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1762
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 13. 14h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 16.

E-mail!

LANDOO DOR BLAZEER KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 5. NAP ** Pihenésedet megzavarja Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég karikaszimbóluma, a jég márványgyûrûje, a teknõs márványgyûrûje, a jég átlátszó köntöse, a jég zangrozi csizmája, a jég ónixgyûrûje, a Tél aranylánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a bûz rövid tõre, a teknõs csonttõre, a káosz õsi nyílpuskája, a káosz különös karkötõje, a káosz türkisz nyaklánca, a titán malachit karkötõje, a jég szürke maszkja, a káosz ragyogó karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, a káosz démoni fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz helytartójának szimbóluma, a jég nagy pajzsa, a bérmágus bronz mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [A látogatód "ittfelejti" az átokkövet de ez csak késõbb derül ki.]
Köszönés helyett ezt mondja: "Te göthös hernyó!" Így válaszolsz: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Ezt mondja neked: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" Ezt mondja neked: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 13. NAP ** Bezörget hozzád El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban szenvedõ, szórakoztató férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Felszerelése: a villám vándorcsizmája, bronzmedál, díszes villámöv, szivárvány karkötõ, a szalamandra sárgaréz nyaklánca, ezüstmedál, a mágus csepp fülbevalója, szivárványkristály, kék gömb, Végzetpenge, a sün hosszú íja, a sün gyalogos lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, a villám átlátszó köntöse, a tudós nagy pajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs márványgyûrûje, a káosz szent maszkja, ozin fülkarika. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Ezt kiáltod vissza: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" A következõt mondja neked: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Rögtön visszavágsz: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya, piszkos és visszataszító vagy, hogy amikor vadászni mész, az összes torzszülött felköltözik a barlangszintre!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. El Tapod a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 19. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 21. NAP ** Felkeresi barlangodat Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a jég karikaszimbóluma, a jég márványgyûrûje, a teknõs márványgyûrûje, a jég átlátszó köntöse, a jég zangrozi csizmája, a jég ónixgyûrûje, a Tél aranylánca, a teknõs ezüst fülbevalója, a bûz rövid tõre, a teknõs csonttõre, a káosz õsi nyílpuskája, a káosz különös karkötõje, a káosz türkisz nyaklánca, a titán malachit karkötõje, a jég szürke maszkja, a káosz ragyogó karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, a káosz démoni fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz helytartójának szimbóluma, a jég nagy pajzsa, a bérmágus bronz mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Ezt kiáltod vissza: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Így szól hozzád: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Rögtön visszavágsz: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõt mondja neked: "Akkora az orrod, hogy a súlya mindig elõrehúz, és beszakítod vele a padlót." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 22. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Chillis Bab, egy bal mancsában tequilát szorongató, szombrérós, tróger részeg, sörhasú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, Enyészmester, a természet tõre, a remete szárnyas sisakja, nagyobb pókcsatos öv, a pontosság ezüst nyaklánca, a küzdelem zöld köntöse, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az ellenállás kerek pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája, a hatalom fülbevalója, a túlélés fekete csizmája. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Chillis Bab felemeli a sólyom nehéz nyílpuskáját, és Gesztenye felé lõ. (3 lövéssel 57 ép-t sebzett.) Gesztenye halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. Chillis Bab 31 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Ezüstszellõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Chillis Bab sebzõdik 30 ép-t.
*** 2. KÖR *** Chillis Bab a sólyom nehéz nyílpuskájával lövi Ezüstszellõt. (22 sebzést okozott.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Chillis Bab sebzõdik 17 ép-t. (-5 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Ezüstszellõ létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Chillis Bab 26 sebzést kap. Chillis Bab eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/57, Ezüstszellõ: 56/22.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 6%. Chillis Bab meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3128.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 12.* Dexter Niemand felköltözött a következõ szintre. *aug. 14.* El Tapod teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 14.* Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzelmet aratott Dirten felett. *aug. 16.* Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 22.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte El Gázolt. *aug. 22.* Helior pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dr. Kaszás a Sírköves felett. *aug. 27.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 2. küldetést, amit a boltban kapott. *aug. 29.* Dirten és Thészeusz megküzdöttek egymással, és Dirten gyõzött. *aug. 30.* El Tapod teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 4.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte El Gázolt.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*aug. 9.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Ixion felett. *aug. 9.* Fortian gyõzelmet aratott Villám Geli felett. *aug. 12.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Celina Cirill felett. *aug. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Döglött Hajnal-Dax-ot. *aug. 13.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *aug. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Thief felett. *aug. 22.* Lord Griffonheart és Obszidián Oyin pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen. *aug. 26.* Fortian gyõzelmet aratott Homály felett. *aug. 27.* Torz Talbot egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "energiaital." *aug. 27.* Lord Khalel és Hydron megküzdöttek egymással, és Lord Khalel gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 475.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
t 47 20 47. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
A szint szeméttelepén régi lakatokat, kidobott zárakat túrsz elõ, és tanulmányozod felépítésüket, mûködésüket. A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 zárnyitás; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 452.]

kno 2 15 2. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 19! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 452.]

h 8 16 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 452.]

bb 12 5 5 több épület meglátogatása
[be 12:] Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 17-es Klánkalandot (KK 17)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Rendünk tagjai szinte kivétel nélkül mind mágiafalók. Szeretnénk, ha nem pont te, klánunk egyik legkisebb porszeme lennél a kivétel. Gyere úgy el a klánházba, hogy étrended mágiafaló! [Az étrend átalakításához használd a TR 1 4 parancsot.]

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Lépkaparó Holy, az általa legyõzött akadály 2 sziklaóriás (#164). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Hát, ez siralmas vereség volt. Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni... [25 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

ho 3 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

pt 1 1. pszi technika használata
Rendben, a Kos technikáját fogod használni pszi harcban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

k 23 kaland elvállalása
(23. kaland:) Elhelyezkedsz a Pszi Iskola egyik pihenõszobájában, lehunyod szemed, és felkészülsz az asztrális utazásra.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ] A drágakõ, amelyet a mellkasodra helyeztél, lassan felfénylik melletted az asztrálban. A kõ felerõsített energiáját mentális energiáid fókuszálására használod, hogy könnyebben az ocsmány teremtmény nyomába eredhess.
[Auraészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Felfedezed az asztrális szennyezés halvány, de látható nyomait. A gondolat sebességével kezdesz száguldani, az asztrált feketén szennyezõ foltok nyomában. Pillanatok múlva magad mögött hagyod a kolóniát, és máris kint vagy az asztrálban. Utazásodat egy kóbor vörös mösze támadása szakítja meg. Nem hagyod, hogy eltérítsen célodtól. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy vörös mösze (#56).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Landoo Dor Blazeer Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)20 (-10)25 Vörös mösze Agyvihar -10 PE (-9)26 (+0)30
2. Landoo Dor Blazeer Mentális robbanás -15 PE (-5)15 (+0)25 Vörös mösze Agyvihar kudarc (-9)17 (-15)15
3. Landoo Dor Blazeer Pszi csáp «7 PE (-3)12 (+1)26 Vörös mösze Pszi csáp «6 PE (-3)14 (-1)14
4. Landoo Dor Blazeer Pszi csáp «7 PE (-3)9 (-8)18 Vörös mösze Agyvihar -15 PE (-9)5 (-7)7
5. Landoo Dor Blazeer Pszi csáp «7 PE (-3)6 (+7)25 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-5)0 (-7)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
Újra kutatni kezdesz az asztrális nyomok után.
[Auraészlelés próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hamarosan felleled õket, és tovább suhansz. Óriási, szürke felhõtömeg magasodik elõtted. Szûk, tûhegyni járatok milliónyi szabdalják keresztül kasul. A nyomokat követve, egy ilyen járatba suhansz be. Egyszercsak egy buborékszerû térben találod magad, és valami hihetetlenül ocsmány dolgot érzékelsz. Szinte fuldoklasz az asztrális tér szennyezésétõl, ha ez itt egyáltalán lehetséges. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy lélekrabló (#143).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Landoo Dor Blazeer Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (-17)18 Lélekrabló Mentális robbanás -17 PE (-5)45 (-30)15
2. Landoo Dor Blazeer Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)5 (-16)2 Lélekrabló Agyvihar -16 PE (-9)36 (+0)15
3. Landoo Dor Blazeer Pszi csáp «7 PE (-3)2 (+7)9 Lélekrabló Mentális robbanás kudarc (-5)31 (-7)8
4. Landoo Dor Blazeer semmi semmi (+0)2 (-9)0 Lélekrabló Mentális robbanás -10 PE (-5)26 (+0)8

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+21 életpont.) [43 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]

k 277 kaland elvállalása
(277. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Nocsak, itt van valami: 36 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Folytatod a régészkedést. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. Ismét tanultál valamit: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) [aura: 3-as méretû 10-es szintû jobb csáp.] és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A sötét xirnox 44 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Ezüstszellõ elmond egy villámsújtás varázslatot. A sötét xirnox sebzõdik 34 ép-t. A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. A méregféreg Gesztenye felé mozog. Gesztenye megközelíti a méregférget. A méregféreg és Gesztenye egymással harcolnak. Gesztenye megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Ezüstszellõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! A méregféreg sebzõdik 28 ép-t. A méregféreg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 6/7, Ezüstszellõ: 62/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 25% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 59 arany. Gesztenye zabál. (+25% jóllakottság.) Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+22% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Karatekrokodil, egy magas testalkatú, felnyírt, fekete hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Tárgyai: a titán csatos öve, a tökéletesség csillogó fejpántja, a tökéletesség malachit karkötõje, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a kobra malachitgyûrûje, Enyészmester, az ellenállás karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a törpék díszes köpenye. Karatekrokodil körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a savlehelet itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

pv 4 3 5 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (305. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mitulen füvet. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy zöld köntös. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (366. kaland, összköltsége 15 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõt. A zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Ezüstszellõ elmormol egy villámsújtást. A zöld ekinda sebzõdik 25 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A zöld ekinda 38 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A zöld ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/0, Ezüstszellõ: 25/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 16%. Viszed, ami mozdítható: egy ekinda haj és 21 arany. A küzdelemben megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+23% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Villámhárító Tnariffur, egy hegyesfülû, csillogó, fekete bõrû, ezüstösen ragyogó, tüsi hajú, zöld szemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szalamandra szárnyas sisakja, az egyensúly gyûrûje, a villám díszes karkötõje, szivárvány karkötõ, ében láncing, az élet görbekardja, kék gömb, az erõ nyaklánca, díszes villámöv, Rogan karkötõje, a szalamandra csizmája, a sün karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, az erõ vaspajzsa, az ügyesség szimbóluma, az élet átlátszó köntöse, Enyészmester, a gyorsaság könnyû íja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Villámhárító Tnariffur már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

pv 4 3 5 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

ep 12 60 2 építed a 12. épületet 60 TVPért
[Rendben, az építkezés során az IQ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a nagyobb barlangot építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 73 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 89 TVP-nyit kell dolgoznod. [60 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 130 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 261 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 498 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Landoo Dor Blazeer, egy szikár, mannával átitatott, intelligens tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 79. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (11) / 7.80
[2] IQ: 19 (21) / 3.16
[3] ügyesség: 6 (9) / 3.40
[4] egészség: 8 (11) / 5.23
[5] mágia: 15 (18) / 3.74
[6] gyorsaság: 5 (8) / 2.90
[9] Méret/ép: 97 (104) / 104
Min. méret: 94
Barlangméret: 97
PONTJAID
Varázspont: 189 / 165
Képességpont: 25 / 22%
Hõsi pont: 22 (1)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 404 / 184
Hírnév : 546
Jóllakottság: 160%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (1)
Galetki gyõzelmek: 13 (1)
Torzsz. csaták: 370 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 312 (2)
Leölt torzszülött: 527 (3)
Pszi csaták: 33 (2)
Pszi gyõzelmek: 17 (1)
Ájulások száma: 6 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (23)
Speciális képességeid:
+23 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! 2.) Legyen étrended mágiafaló. 3.) Hozz két zöld manaitalt.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 3 (5) / 1.12 [15] regeneráció: 4 / 0 [16] tüskés bõr: 19 (21) / 0
[17] vastag bõr: 1 / 0 [18] tûzimmunitás: 1 (2) / 0 [19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.51 [46] csapdaészlelés: 4 / 1 [47] zárnyitás: 7 / 0.19
[48] mászás: 6 / 2.37 [49] rugalmasság: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.83
[51] transzformáció: 1 / 0 [52] auraészlelés: 3 (4) / 2.87 [53] ékszerészet: 1 / 0.05
[54] kereskedelem: 5 (8) / 4.90 [55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.35
[57] gyógynövények: 4 / 3.23 [58] nyomkeresés: 3 / 0.69 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.25
[60] pszi támadás: 7 / 4.05 [61] pszi energia: 7 / 1.10 [63] éberség: 1 / 0.36
[64] átokszórás: 7 (10) / 4.48 [65] álcázás: 18 / 0.10 [66] lopakodás: 4 / 0.30
[67] régészet: 8 / 0.23 [68] zene: 5 / 1.20 [69] tanulás: 6 / 0.89
[70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 4 / 3.12    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 11 (12) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 1.49      
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.92     Végzetpenge
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06 [37] egokínzás: 1 (3) / 0 [11] elektromos kéz: 2 (4) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0 [10] energiatüske: 6 (8) / 0.49 [156] éhínség: 1 (3) / 0
[29] életszívás: 11 (13) / 10.81 [13] jégcsóva: 5 (7) / 0.80 [15] jégpajzs: 4 (6) / 1.73
[163] kineport: 1 (3) / 0.48 [154] kisebb erõpajzs: 3 (5) / 2.36 [146] kontakt.õseiddel: 2 (4) / 0.92
[165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.18 [162] mágikus csapda: 1 (3) / 0 [129] mentális robbanás: 5 / 0.18
[128] pszi csáp: 7 / 1.76 [30] sorvasztás: 1 (3) / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.38
[16] tûzpajzs: 1 (3) / 0.24 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.12 [22] villámsújtás: 11 (13) / 6.48

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 30 sorvas                  
2. lista (80%): 29 életsz 15 jégpaj 22 villá 16 tûzpaj 30 sorvas          


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Gesztenye, a hártyás lemúr 23/16 188% 180% 5 / 4.18 harcol
[2] Ezüstszellõ, az elektraton 27/27 191% 105% 5 / 4.38 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 5 3 8
p
pv 4 3 5 1 2
2. Makró
b 1
kno 9 2
3. Makró
p 4826 9
p 4826
4. Makró
x 10
vd
5. Makró
v 154
e 9 80
t 47 20

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége.
2: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #49.
3: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #40.
4: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #77.
5: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30.
6: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80.
7: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 180.
8: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 17 alatt van.
9: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 17. Prioritás: 170.
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 160.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 50; VI erõ:120% ép:30%; PV 4 3 5 1 2; PSZ 48 67 47 45; PT 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5462 151 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #23 (8. épület), #274 (49. forduló), #359 (57. forduló), #332 (52. forduló), #269 (50. forduló), #377 (53. forduló), #436 (65. forduló), #433 (61. forduló), #268 (62. forduló), #358 (65. forduló), #307 (66. forduló), #398 (66. forduló), #415 (68. forduló), #353 (68. forduló), #335 (75. forduló), #315 (72. forduló), #246 (69. forduló), #342 (78. forduló), #305 (79. forduló), #366 (79. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9846. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 211 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
2 a sólyom csatos öve (#29516) 1 bõrpáncél (#9) * 1 fekete csizma (#1122)
1 maszk (#1090) 1 sárga öv (#1167) 1 pókcsatos öv (#173)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a lich köpenye (#11935) 2 csatos öv (#1166)
* 1 a méreg vassisakja (#24026) 1 bíbor láncing (#1032) * 1 a káosz nagyúri öve (#20079)
* 2 ében láncing (#134) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
568 arany (#1) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 kristályamulett (#130) * 1 bronzmedál (#207) 31 drágakõ (#2)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a sas ezüst fülbevalója (#16107) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 kék gömb (#143) * 1 az óriás csepp fülbevalója (#8906) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) * 1 a bérmágus csontamulettje (#17397)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 az enyészet csepp fülbevalója (#23306) * 1 a bénaság fülbevalója (#199)
1 a mágia smaragdja (#153)

Felszerelés
2 varázskõ (#210) 1 kötél (#128) 7 fekete dukát (#218)
1 mandolin (#19) 1 átokkõ (#203)

Fegyverek
1 a sün barbár lándzsája (#25181) 6 kerek kõ (#11) 1 sziklarepesz (#13)
* 1 Végzetpenge (#215) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336)
3 a tûz fogazott kardja (#22468) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
3 winropu moha (#22) 2 mézfû (#29) 6 gyilkos boróka (#27)
6 liánvirág (#24) 12 sötét mák (#23) 2 csótányláb (#25)
2 kihívás itala (#68) 5 tejfonál (#28) 2 hõsiesség itala (#52)
8 hónakkupók (#30) 7 ragálygomba (#26) 2 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 2 elonotichlan (#31) 2 méregellenállás itala (#51)
1 bajnokok itala (#62) 4 sárkányvirág (#32) 3 mitulen fû (#20)
1 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 9 molitár háj (#165) 3 molad púp (#16)
1 nordkristály (#146) 2 lemúr hártya (#161) 8 pirgamit (#152)
1 húsevõ bibe (#151) 1 asztrálesszencia (#154) 8 mandibula (#157)
4 elektronit (#141) 13 ekinda haj (#147) 26 õsi relikvia (#17)
1 barna manakõ (#149)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kobra köpenye #7435 (4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÁTOKKÕ (203. TÁRGY)
Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége. Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba, amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni, persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem! A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a 4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten fogod mûvelni.



SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY)
A savlehelet itala egy fekete színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.