Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Womath
Küldd el képeslapként!
"A womathok a mélyen fekvő barlangcsarnokokban élő békés kérődzők. Vaksi szemükkel állandóan a sötétséget fürkészik, és ha kell, megvédik magukat a homály ragadozóitól hatalmas patáikkal." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 16:37:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-79

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 79 Játékhét: 533
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 484
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. jan. 26. 8h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2020. jan. 27.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** 1.23. *** MZ/X (#7946) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.

Kissé már éhezel, ezért csak 75 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 13.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy ódzkodó manó. *jan. 13.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Corvust. *jan. 13.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy ódzkodó manó. *jan. 14.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy ódzkodó manó. *jan. 15.* Törött Nyíl és Brancaleone da Norcea pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen. *jan. 16.* Törött Nyílt kis híján megölte egy lomha nukratoid. *jan. 18.* Mammuth pszionikus párviadalban legyõzte Törött Nyílt. *jan. 19.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett. *jan. 24.* Mammuth pszionikus küzdelemben diadalt aratott Törött Nyíl felett. *jan. 25.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

gy 30 10 15 61 50 felt. gyógyítás 30%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 30 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 15 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 128.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

va 278 varázsital analízis
Nincs a birtkodban elegendõ xenópete! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
ep 4 20 építed a 4. épületet 20 TVPért
Hûséges dolgozóként folytatod a festékgödör felhúzását. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 60 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

e élelemszerzés
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

be 3 28 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 28. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 90 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod az óriáserõ varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

kno 71 8 107 11 71. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 11 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 13. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

h 8 10 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 19. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

h 8 100 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 19.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

j 19241 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a kígyó malachit karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

kf 19241 139 bekészíted a 19241. tárgyat
Leveszed a szivárvány karkötõt. Felveszed a kígyó malachit karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

m 9 11 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,11) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8,11) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 9, 16, 21, 27, 33... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 8,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

m 9 10 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83) [aura: lõfegyver: 11.].

*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglõ téged az 1. sötét elf harcos. Mellé! Ében nyílpuskával meglõ téged a 2. sötét elf harcos. (15 ép-t sebzett.) Megrohamozod az 1. sötét elf harcost. Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). A 2. sötét elf harcos rád veti magát. Ében tündekarddal támad. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. sötét elf harcost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (36 ép-t sebeztél). A 2. sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard, egy xenópete, 53 arany és 3 hamis arany.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

m 9 5 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 9,4) Északi irányba folyatod utadat. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Ha így nem, megy majd másképp: hozzálátsz, hogy szétverd a ládát. A következõ pillanatban a láda nagyot robban. Hátrarepülsz. Megsemmisült a láda tartalma! (-21 életerõ.)
(M 9,3) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1 képességpont.)
(M 9,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (megtudod, hogy a mindössze két komponensû kincskeresés itala lehetõvé teszi, hogy több kincset találj a fordulódban.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

k 4 19 475 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát.
A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden, elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35) [aura: savimmunitás: 5.], egy elektraton (#34) és egy boltos (#138).

*** 1. KÖR *** A boltos elmormol egy titánok szele varázslatot. A boltos elmond egy sebezhetetlenség varázslatot. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 13 ép-t sebzõdtél. Megközelíted a csontváz harcost. A csontváz harcos odajön hozzád. A molitár máris elõtted terem! Támadod a csontváz harcost. Odacsapsz jobb karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellé! Harapásra nyitod szádat. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A csontváz harcos holtan terül el. A molitár rád támad. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Félrehajoltál. Lendít egy nagyot bal lábával. Elkerülted. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A boltos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötét halál. 25 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. A molitárt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz. (6 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A molitár holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a boltos létrehoz egy sötét halált. A varázslat nem hatott rád. Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Sebzõdsz 11 ép-t. A boltos irányába mozogsz. Megtámadod a boltost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (33 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) A boltos regenerálódik.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.

(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres]
A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge, de azért képes vagy követni! A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével nyomot hagyott maga után. A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík, mint ahogy sejtetted. Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol tarthatják foglyul a papot! Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg itt helyezték fel az antimágikus bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége, minden az orglingok szagától bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak magasodik fel elõtted. Atyavilág, mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling melák (#157). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az orgling melák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling melák odajön hozzád. Megtámadod az orgling melákot. Lesújtasz jobb karmoddal. El sem találtad. Vámpírtõrrel támadsz. (12 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az orgling melák rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-16 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Felé ütsz jobb karmoddal. (44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel lesújtasz. (11 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Ez mellément. Az orgling melák téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-16 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+56 életpont.)

(475. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet, odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: IQ: 8.].

*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 11 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted az elektromancert. Sebzõdsz 17 ép-t az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Felé ütsz jobb karmoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz. (13 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Sebzõdsz 13 ép-t. Megtámadod az elektratont. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (35 ép-t sebeztél). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit.
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a villám zöld köntöse és egy utazóköpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû, hosszú, tüskés farkú, õshüllõszerû, szörnyeteg férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a jég nehéz harci nyílpuskája, a sólyom átlátszó köntöse, az egészség malachit karkötõje, Rogan karkötõje, szivárványkristály, fekete csizma, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a túlélés rövid tõre, a sólyom csontamulettje, óriás fülbevaló, ozin fülkarika, a sólyom szöges öve, a sólyom bõr mellvértje, a teknõs vaspajzsa, a káosz szolgájának gyûrûje, a sólyom csontmaszkja, a káosz mesterének amulettje. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Amorpheus mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a mutilátor kölyök. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (330. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Harvy, egy barna szemû, barna hajú, filigrán felépítésû férfi. [aura: pszi energia: 14.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a teknõs bronz mellvértje. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a savelementál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (493. kaland, összköltsége 30 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Nocsak, mit találtál! 1 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: rezisztencia: 14.].

*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárazföldi uborka közelebb jön, hogy támadhasson. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (38 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (40 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka téged támad. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (40 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany és 2 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg harcos feléd rohan. Támadod a quwarg harcost. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). A quwarg harcos rád veti magát. Harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). A quwarg harcos holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+18% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
vd 60 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva feléd mozog. A xenó lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). A xenó lárva rád támad. A xenó lárva savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-5 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó lárvát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (40 ép-t sebeztél). A xenó lárva holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 826 sebzést okoztál, és 268 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 273 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 79. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (10) / 4.40
[2] IQ: 11 (13) / 8.65
[3] ügyesség: 7 (11) / 1.07
[4] egészség: 8 (12) / 3.54
[5] mágia: 6 (9) / 1.26
[6] gyorsaság: 13 / 2
[9] Méret/ép: 122 (125) / 60
Min. méret: 110
Barlangméret: 128
PONTJAID
Varázspont: 94 / 88
Képességpont: 18 / 92%
Hõsi pont: 39 (3)
Tám.bónusz: 18%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 483 / 306
Hírnév : 515
Jóllakottság: 104%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 501 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 438 (5)
Leölt torzszülött: 637 (9)
Pszi csaták: 73 (0)
Pszi gyõzelmek: 57 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: az elme tanulmányozója (20)
Speciális képességeid:
+16 pszi támadó és védekezõ pont, GY +13 ÉP-t gyógyít, 30%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +1 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass meg barátságosan tíz galetkit. [számláló: 6] 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Mágusok Klánjának tagja. 3.) Hozz 20 asztrálesszenciát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 19 (24) / 3.80 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.60
[18] tûzimmunitás: 3 / 1.40 [19] hidegimmunitás: 3 / 0.20 [20] savimmunitás: 4 / 1
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0 [24] rezisztencia: 3 (7) / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 1.20 [47] zárnyitás: 5 / 1.05 [48] mászás: 6 / 0.66
[50] meggyõzõkészség: 5 / 4.99 [52] auraészlelés: 8 / 2.62 [53] ékszerészet: 2 / 0.30
[54] kereskedelem: 7 (10) / 5.24 [55] szívósság: 10 / 0.16 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.27
[57] gyógynövények: 4 / 3.51 [58] nyomkeresés: 5 / 0.05 [60] pszi támadás: 10 / 4.46
[61] pszi energia: 10 / 3.66 [63] éberség: 8 / 0 [65] álcázás: 2 / 0.05
[66] lopakodás: 2 / 0.25 [67] régészet: 5 / 3.63 [69] tanulás: 10 / 5.86
[71] javítás: 9 / 0.42 [72] építés: 4 / 2.10 [73] felderítés: 4 / 1.26

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 19 (20) / 2.24 [101] szakért.: 19 (20) / 1.03 [102] vámpirizáció: 7 (22) / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 5.61     vámpírtõr
fog [106] méret: 9 / 0 [107] szakért.: 13 / 0.40 [108] energiaszívás: 6 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 8 / 0.90 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [152] felejtés: 1 / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 8 / 4.32 [28] óriáserõ: 1 / 0 [133] pszi acéltorony: 6 / 0.06
[128] pszi csáp: 8 / 1.16 [131] sz.áll.roncsolása: 6 / 1.78    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
2. Makró
pv 7 5 3 8
p
pv 5 7 3 8
ism 2
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
bsz
v 154
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 40, és ha ellenf. erõssége több, mint 110%.
5: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 65%, Prioritás: 50, és ha ellf. 18. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 30 10 15 61 50; VI erõ:125% ép:30%; PV 5 7 3 8; HE 1; PTA 131 130 128 131 130; PTB 128 128 128 128 128;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #26 (7. épület), #438 (77. forduló), #342 (77. forduló), #330 (79. forduló), #493 (79. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a festékgödör építésén dolgozol, eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) * 1 a mágia vándorcsizmája (#3371) 1 a szalamandra maszkja (#25840)
* 1 a természet halotti maszkja (#16841) * 1 a tûz bõr mellvértje (#22196) 1 a villám zöld köntöse (#23651)
* 1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 1 csizma (#1120) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes pikkelyvért (#1017) 2 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107)
4 utazóköpeny (#1136) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) * 1 a merénylõ kõamulettje (#11096)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) 515 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 16 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 193 hamis arany (#809) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 1 orvosságos zacskó (#590)

Fegyverek
2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 Trollagyar (#214)
* 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31)
8 gyilkos boróka (#27) 3 hónakkupók (#30) 4 liánvirág (#24)
7 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 6 ragálygomba (#26)
8 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28) 11 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 8 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
14 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
8 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
3 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 7 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
1 õsi relikvia (#17) 13 pirgamit (#152) 2 xenópete (#278)
3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5 hamis arany (#809), 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241), 2 ében láncing (#134), 1 utazóköpeny (#1136), 1 elonotichlan (#31), 1 elektronit (#141), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 a villám zöld köntöse (#23651).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 107 arany (#1), 2 õskõ (#8), 1 sárga gyógyital (#61).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING MELÁK (157. LÉNY)
Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak. Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos, arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.



MUTILÁTOR KÖLYÖK (145. LÉNY)
A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ, félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek, amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.



SAVELEMENTÁL (147. LÉNY)
A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára sem fogyasztható.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.