Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
79 |
Játékhét: |
533 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
484 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. jan. 26. 8h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. jan. 27. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** 1.23. ***
MZ/X (#7946) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10
legenda pontja van.
Kissé már éhezel, ezért csak 75 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû
férfi. (hírneve 7090.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 13.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy ódzkodó manó.
*jan. 13.*
Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Corvust.
*jan. 13.* Törött
Nyílt legyõzte harcban egy ódzkodó manó.
*jan. 14.* Törött Nyílt legyõzte
harcban egy ódzkodó manó.
*jan. 15.* Törött Nyíl és Brancaleone da Norcea
pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen.
*jan. 16.* Törött
Nyílt kis híján megölte egy lomha nukratoid.
*jan. 18.* Mammuth pszionikus
párviadalban legyõzte Törött Nyílt.
*jan. 19.* Törött Nyíl pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett.
*jan. 24.* Mammuth pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Törött Nyíl felett.
*jan. 25.* Törött Nyíl
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
gy 30 10 15 61 50 |
felt. gyógyítás 30%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 30 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 15 TVP-d marad
a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni.
Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze
marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
128.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
va 278 |
varázsital analízis |
Nincs a birtkodban elegendõ xenópete! [0 TVP-t használtál fel, maradt még
243.]
ep 4 20 |
építed a 4. épületet 20 TVPért |
Hûséges dolgozóként folytatod
a festékgödör felhúzását. Keményebben dolgozol,
mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád!
Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 60 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig.
(+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
be 3 28 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi
tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 28. varázslatot szeretnéd
megtanulni. Leszurkolsz 90 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét.
Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva.
Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
az óriáserõ varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
kno 71 8 107 11 |
71. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz
11 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt
13. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
h 8 10 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 19. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 19.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
Kemény munka árán megjavítod a kígyó malachit karkötõjét. Nahát, szebb
lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
kf 19241 139 |
bekészíted a 19241. tárgyat |
Leveszed a szivárvány karkötõt. Felveszed a kígyó malachit karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
m 9 11 4445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,11) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8,11) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Az õsi csarnok közepén
fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem
elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz,
ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára
tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy
megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 9,
16, 21, 27, 33... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég
a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 8,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
m 9 10 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83)
[aura: lõfegyver: 11.].
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglõ téged az 1. sötét elf harcos. Mellé!
Ében nyílpuskával meglõ téged a 2. sötét elf harcos.
(15 ép-t sebzett.)
Megrohamozod az 1. sötét elf harcost. Az 1. sötét elf harcost próbálod
megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal.
(47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+11 ép). Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani.
(15 ép-t sebeztél).
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). A 2. sötét elf harcos rád veti magát.
Ében tündekarddal támad.
(5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. sötét elf harcost. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(36 ép-t sebeztél). A 2.
sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard,
egy xenópete, 53 arany és 3 hamis arany.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
m 9 5 1111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,5) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 9,4) Északi irányba folyatod utadat. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz
meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó
készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Ha
így nem, megy majd másképp: hozzálátsz, hogy szétverd a ládát. A következõ
pillanatban a láda nagyot robban. Hátrarepülsz. Megsemmisült a láda tartalma!
(-21 életerõ.)
(M 9,3) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy régi, kopott, de
még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele!
Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Próba, szerencse!
Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (+1
képességpont.)
(M 9,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy kõemelvényt látsz,
nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus
jeleket látsz. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ
fúj végig a termen. (megtudod, hogy a mindössze két komponensû kincskeresés
itala lehetõvé teszi, hogy több kincset találj a fordulódban.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
k 4 19 475 |
kaland elvállalása |
Visszatérsz szállásodra.
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár
be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba
11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete
tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped
a csapdát.
A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és
int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent
egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze
számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden,
elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de
ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid
egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35) [aura: savimmunitás: 5.],
egy elektraton (#34) és egy boltos (#138).
*** 1. KÖR *** A boltos elmormol egy titánok szele varázslatot. A boltos
elmond egy sebezhetetlenség varázslatot. Az elektraton rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
13 ép-t sebzõdtél. Megközelíted
a csontváz harcost. A csontváz harcos odajön hozzád. A molitár máris elõtted
terem! Támadod a csontváz harcost. Odacsapsz jobb karmoddal.
(40 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
Mellé! Harapásra nyitod szádat.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+3%). A csontváz harcos holtan terül el. A molitár rád támad. Megpróbál
felbuktatni jobb lábával. Félrehajoltál. Lendít egy nagyot bal lábával.
Elkerülted. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A boltos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötét
halál.
25 életpontnyit sebzõdsz. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton
létrehoz egy villámsújtás varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. A molitárt próbálod
megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A
molitár holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a boltos létrehoz egy sötét halált. A varázslat
nem hatott rád. Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy villámsújtás!
Sebzõdsz 11 ép-t. A boltos irányába mozogsz. Megtámadod
a boltost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(33 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép) A boltos regenerálódik.
[A csatában összesen 147 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:)
sárga gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
(19. kaland:) Egy pillanatig sem késlekedve, máris munkához látsz. Nyomkereséssel
az elrablók nyomára bukkanni ennyi idõvel az eset után és ilyen zsúfolt
helyen teljes lehetetlenség: a legfinomabb mûvészetet, az auraészlelés
technikáját kell alkalmaznod, amely hála Omtorgat fõtiszteletes igen jellegzetes
aurájának, talán hatékony lehet.
[Auraészlelés próba 10-es küszöbre:
sikeres]
A nyom már nagyon halvány és nagyon gyenge, de azért képes vagy követni!
A fõtiszteletes ügyes volt, mágiája segítségével nyomot hagyott maga után.
A csatornaszintre vezet a halvány, vibráló csík, mint ahogy sejtetted.
Némi idõbe telik ugyan, de végül rábukkansz, hol tarthatják foglyul a papot!
Az auranyomok itt elvesznek - valószínûleg itt helyezték fel az antimágikus
bilincseket - de ennek már nincs jelentõsége, minden az orglingok szagától
bûzlik.
Ahogy belépsz, egy hatalmas alak magasodik fel elõtted. Atyavilág,
mekkora orgling! Ellenfeled egy orgling melák (#157).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az orgling melák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
melák odajön hozzád. Megtámadod az orgling melákot. Lesújtasz jobb karmoddal.
El sem találtad. Vámpírtõrrel támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az
orgling melák rád támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél).
Nehezen bírod a szagát.
(-16 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling melákot. Felé ütsz jobb karmoddal.
(44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel lesújtasz.
(11
ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Ez mellément. Az orgling
melák téged támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(34 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-16 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+56 életpont.)
(475. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid
egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: IQ: 8.].
*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy elektromos fal. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol
egy villámsújtást.
11 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted az elektromancert.
Sebzõdsz 17 ép-t az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Felé
ütsz jobb karmoddal.
(40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel
támadsz.
(13 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(27 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás!
Sebzõdsz 13 ép-t. Megtámadod az elektratont. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(35 ép-t
sebeztél). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami
egy elektronit.
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Szerszámokat veszel
elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 8-as
küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a villám zöld köntöse és egy
utazóköpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy
olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû, hosszú, tüskés farkú,
õshüllõszerû, szörnyeteg férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja.
A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a jég nehéz harci nyílpuskája,
a sólyom átlátszó köntöse, az egészség malachit karkötõje, Rogan karkötõje,
szivárványkristály, fekete csizma, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a túlélés
rövid tõre, a sólyom csontamulettje, óriás fülbevaló, ozin fülkarika, a
sólyom szöges öve, a sólyom bõr mellvértje, a teknõs vaspajzsa, a káosz
szolgájának gyûrûje, a sólyom csontmaszkja, a káosz mesterének amulettje.
Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Amorpheus mosolyogva
hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak
itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod,
mi az a mutilátor kölyök.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van
egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Furcsa látvány tárul eléd. A
plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl
álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után
megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent?
Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(330. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Vendéglátód
Harvy, egy barna szemû, barna hajú, filigrán felépítésû férfi.
[aura: pszi energia: 14.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja.
Viselt tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, a kalmár
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a teknõs bronz mellvértje.
Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr
ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel
való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl,
távoli, misztikus világokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a
savelementál.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz,
hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá.
Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti
város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani
lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a
fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt...
(493.
kaland, összköltsége 30 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe
kell nézned.] Nocsak, mit találtál! 1
elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: rezisztencia: 14.].
*** 1. KÖR *** A szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárazföldi
uborka közelebb jön, hogy támadhasson. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(38 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka rád veti magát. Elõrehajolva harapni
próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A
szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(40 ép-t sebeztél).
A szárazföldi uborka téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(38 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka téged támad. Beléd próbál marni
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi
uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(40 ép-t sebeztél).
A szárazföldi uborka hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany és 2 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Vadászni támad kedved. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén,
így hát odamész. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled
egy quwarg harcos (#90).
*** 1. KÖR *** A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg
harcos feléd rohan. Támadod a quwarg harcost. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(38 ép-t sebeztél). A quwarg harcos rád veti magát. Harapni próbál.
(10
ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(39 ép-t sebeztél). A quwarg harcos holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+45%). Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+18% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 6.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó
lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva feléd mozog. A xenó
lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(40 ép-t sebeztél).
A xenó lárva rád támad. A xenó lárva savat lehel rád.
(10 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-5 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó lárvát. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(40 ép-t sebeztél). A xenó lárva
holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%).
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 826 sebzést okoztál, és 268 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
273 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 79. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (10) / 4.40 |
[2] IQ: |
11 (13) / 8.65 |
[3] ügyesség: |
7 (11) / 1.07 |
[4] egészség: |
8 (12) / 3.54 |
[5] mágia: |
6 (9) / 1.26 |
[6] gyorsaság: |
13 / 2 |
[9] Méret/ép: |
122 (125) / 60 |
Min. méret: |
110 |
Barlangméret: |
128 |
|
|
Varázspont: |
94 / 88 |
Képességpont: |
18 / 92% |
Hõsi pont: |
39 (3) |
Tám.bónusz: |
18% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
483 / 306 |
Hírnév : |
515 |
Jóllakottság: |
104% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
501 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
438 (5) |
Leölt torzszülött: |
637 (9) |
Pszi csaták: |
73 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
57
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: az elme tanulmányozója
(20)
Speciális képességeid:
+16 pszi támadó és védekezõ pont, GY +13
ÉP-t gyógyít, 30%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a
nyomkeresés nem sikerül. +1 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass
meg barátságosan tíz galetkit. [számláló: 6] 2.) Gyõzz le egy galetkit,
aki a Mágusok Klánjának tagja. 3.) Hozz 20 asztrálesszenciát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
19 (24) / 3.80 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 (7) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.20 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.05 |
[48] mászás: |
6 / 0.66 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 4.99 |
[52] auraészlelés: |
8 / 2.62 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
7 (10) / 5.24 |
[55] szívósság: |
10 / 0.16 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.27 |
[57] gyógynövények: |
4 / 3.51 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
10 / 4.46 |
[61] pszi energia: |
10 / 3.66 |
[63] éberség: |
8 / 0 |
[65] álcázás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.25 |
[67] régészet: |
5 / 3.63 |
[69] tanulás: |
10 / 5.86 |
[71] javítás: |
9 / 0.42 |
[72] építés: |
4 / 2.10 |
[73] felderítés: |
4 / 1.26 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
19 (20) / 2.24 |
[101] szakért.: |
19 (20) / 1.03 |
[102]
vámpirizáció: |
7 (22) / 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 5.61 |
|
|
vámpírtõr |
fog |
[106] méret: |
9 / 0 |
[107] szakért.: |
13 / 0.40 |
[108] energiaszívás: |
6 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
8 / 0.90 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
1 / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
8 / 4.32 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
6 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
8 / 1.16 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 / 1.78 |
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 7 5 3 8 |
p |
pv 5 7 3 8 |
ism 2 |
p |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél
van. |
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
40, és ha ellenf. erõssége több, mint 110%. |
5: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 65%, Prioritás:
50, és ha ellf. 18. képessége 0 v. kevesebb. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 30 10 15 61 50;
VI erõ:125% ép:30%;
PV 5 7
3 8;
HE 1;
PTA 131 130 128 131 130;
PTB 128 128 128 128 128;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#4 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #18 (8. épület), #19
(9. épület), #26 (7. épület), #438 (77. forduló), #342 (77. forduló),
#330 (79. forduló), #493 (79. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a festékgödör építésén dolgozol,
eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) |
* |
1 a mágia vándorcsizmája (#3371)
|
|
1 a szalamandra maszkja (#25840) |
* |
1 a természet halotti maszkja (#16841) |
* |
1 a tûz bõr mellvértje (#22196)
|
|
1 a villám zöld köntöse (#23651) |
* |
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 csontmaszk
(#1092) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt
(#1107) |
|
4 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241)
|
* |
1 a merénylõ kõamulettje (#11096) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
|
515 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
16 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
193 hamis arany (#809) |
* |
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
Fegyverek |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 Trollagyar (#214)
|
* |
1 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
6 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31)
|
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
5 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26)
|
|
8 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
11 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
8 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
14 asztrálesszencia (#154) |
|
3 barna manakõ (#149) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
8 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete
(#480) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5 hamis arany (#809), 1 a kígyó
malachit karkötõje (#19241), 2 ében láncing (#134), 1 utazóköpeny (#1136),
1 elonotichlan (#31), 1 elektronit (#141), 2 ében nyílpuska (#133),
2 ében tündekard (#132), 1 a villám zöld köntöse (#23651).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 107 arany (#1), 2 õskõ (#8),
1 sárga gyógyital (#61).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING MELÁK (157. LÉNY) Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított
egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai
munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak.
Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon
járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos,
arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.
MUTILÁTOR KÖLYÖK (145. LÉNY) A mutilárok ezernyi csáppal rendelkezõ,
félelmetes teremtmények. Egy lüktetõ, barnásvörös tojásra emlékeztetnek,
amelyet ha megközelítesz, iszonyú csápok tömege tekeredik köréd. A mutilátor
csemeték gyengék és életképtelenek, könnyû õket elpusztítani, bár már ilyen
kis korukban is rendelkeznek szüleik tûzre való immunitásával. Ha sikerül
legyõznöd, ízletes zöldvérû ill. puhány falatokat nyerhetsz ki belõle.
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.