Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
117 |
Játékhét: |
541 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
100 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. már. 26. 16h:31' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. már. 27. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8273.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 24.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy fekete arató.
*már. 24.*
Törött Nyíl szolgálatába állt egy lélektáncos.
*már. 24.* Törött Nyíl
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Snick felett.
*már. 24.* Törött
Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Dark Valek a Renegát Elfet.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
be 3 16 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Közlöd, hogy a 16. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a tûzpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
t 5 17 |
5. szakértelem tanulása 17 TVP-ért |
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül,
hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
kno 5 7 73 2 |
5. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 10! Elköltesz 2 képességpontot
a felderítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a felderítés szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
var 130 11 16 3 |
130. varázslatra 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot agyvihar varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen agyvihar varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
Elköltesz 3 képességpontot tûzpajzs varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen tûzpajzs varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod,
hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot
mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 42 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 17 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19)
68 ap, gyilkos boróka (#27) 34 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131)
10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing
(#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, szivárvány karkötõ (#139) 136
ap, molitár dob (#168) 170 ap, ezüstmedál (#208) 170 ap, pikkelypáncél
(#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6 ap, törp szekerce (#235) 85 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 510 ap, vas lemezpáncél (#1001) 146 ap, elit lemezpáncél
(#1003) 314 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, díszes pikkelyvért (#1017)
116 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, bíbor láncing (#1032) 183 ap, ezüst
láncing (#1033) 273 ap, bõr mellvért (#1046) 106 ap, bronz mellvért (#1047)
167 ap, vas mellvért (#1048) 252 ap, kerek pajzs (#1061) 38 ap, nagy pajzs
(#1062) 81 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szárnyas sisak (#1077) 81 ap, szarvas
sisak (#1078) 150 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65
ap, szürke maszk (#1093) 130 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, fekete csizma (#1122) 65 ap,
utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138)
122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap, könnyû
íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65
ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, harci nyílpuska (#1288) 191 ap, csonttõr
(#1301) 24 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, vívótõr (#1303) 130 ap, görbekard
(#1316) 38 ap, hosszúkard (#1317) 81 ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, hosszú lándzsa (#1333) 150 ap, a tudás
malachit karkötõje (#2141) 189 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441)
189 ap, az egészség bíbor láncinge (#2832) 436 ap, a gyorsaság vassisakja
(#3776) 204 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 189 ap, a gólem lovagi
lemezpáncélja (#8202) 534 ap, a gólem utazóköpenye (#8336) 240 ap, a lich
harci nyílpuskája (#12088) 644 ap, a mentát utazóköpenye (#12836) 240 ap,
a torony könnyû pikkelyvértje (#18116) 285 ap, a kígyó hosszú lándzsája
(#19333) 603 ap, a sebezhetetlenség csatos öve (#19616) 240 ap, a küzdelem
díszes fejpántja (#20456) 244 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086)
285 ap, a tûz bõr mellvértje (#22196) 216 ap, a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
248 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég kõamulettje (#22796)
134 ap, a jég karikaszimbóluma (#22811) 142 ap, az enyészet könnyû pikkelyvértje
(#23066) 175 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 134 ap, az enyészet
barbár lándzsája (#23381) 148 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 230
ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 175 ap, a regenerálódás lovagi
lemezpáncélja (#24402) 408 ap, a regenerálódás halotti maszkja (#24491)
134 ap, a sün elit lemezpáncélja (#24853) 616 ap, a szalamandra fekete
csizmája (#25872) 255 ap, a yeti bronz mellvértje (#26247) 357 ap, a yeti
szárnyas sisakja (#26277) 271 ap, a sav kerek pajzsa (#26711) 148 ap, a
sav barbár lándzsája (#26981) 148 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107)
255 ap, az angyalok márványgyûrûje (#28226) 134 ap, az angyalok malachitgyûrûje
(#28227) 255 ap, az angyalok könnyû íja (#28271) 148 ap, a bûz csonttõre
(#29201) 134 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 148 ap. Megvásárolod
a tûz ezüst fülbevalóját 248 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
kf 22407 |
bekészíted a 22407. tárgyat |
Hazamész a boltból. Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
ep 17 30 10 |
építed a 17. épületet 30 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a fûraktár
építését. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ
hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+15% védekezés.)
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben.
(+2 rugalmasság, +2 bûz/illat)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dorka köpenye
(#383), vérfarkas agyar (#384), vérfarkas agyar (#384), Dorka amulettje
(#382), vérfarkas agyar (#384), Dorka amulettje (#382).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
m 13 5 1121 1411 4125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,5) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 13,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy nálad majd kétszer nagyobb
galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi.
Bólintasz. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell
zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével
veszed az akadályt.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Kimész a Csarnokból.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
m 12 12 3322 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 12,13) A négy égtáj közül délt választod. Kellemetlen bûz üti meg az
orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled
egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a savelementál felé. Már ott is vagy! A savelementál
feléd rohan. Megtámadod a savelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(74 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(17 sebzés). A savelementál rád veti magát. A savelementál savat
lehel rád.
(22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a savelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(68
ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(17 sebzés). A savelementál
hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Összegyûjtöd
a "kincset": egy xenópete.
(M 12,14) Délre mész tovább. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi
rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Tudod, mi a dolgod: imádkozol.
Az õsök figyeltek rád! (+1 méret.)
(M 13,14) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Körülnézve elõször nem
látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal.
Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva
gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája!
(varázspontod maximális lett.)
(M 14,14) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Fehér szálú, a sötétséghez
szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
hónakkupókot.
(M 14,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,14) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 15,13) A következõ terem északra van, így arra mész. A barlangszobában
találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas
lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es
küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 61 arany, 6 drágakõ
és egy kerek pajzs.
(M 16,13) A térkép szerint itt jobbra mész. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid egy halál sekrestyése
(#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön
egy gránitbõr. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta
elmormol egy gránitbõrt. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz
egy titánok szelét. A halál sekrestyése közelebb jön, hogy támadhasson.
A halál sekrestyése téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. Megtámadod a halál sekrestyését. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(96
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(36 sebzés). A halál sekrestyése
holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz
egy életszívás varázslatot.
14 ép-t sebzõdtél. A sötét elf nekromanta felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A sötét elf nekromantát próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(90 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(41 sebzés). A sötét
elf nekromanta hörögve elterül.
[A csatában összesen 263 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+72%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 3 drágakõ,
egy xenópete, 19 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+51 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
k 13 33 448 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból.
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész
a szolgaszinten. A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az
életet. Aki teheti elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az
élhetetlenek maradtak. Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz.
Nem gondoltad volna, hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy
látszik, vannak olyan perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted
magad a vízbe. A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik.
Még hallod, hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy
megfõsz?
Nem törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan
forró. [5 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is
kibírtál már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni
a levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd
magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A
víz továbbra is éget. [5 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre
megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából
egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa
tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet,
+13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) Elõhívsz egy elemek parancsa varázslatot. A gõzpolip rezisztálja.
(-10 vp.) A gõzpolip rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(46 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(34 sebzés). A gõzpolip
rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint
bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával.
Mellé! Tekergetve suhint bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A gõzpolip rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
Ez mellément. Tekergetve suhint bal csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tekergetve
suhint jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a gõzpolipot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(48 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(35 sebzés).
A gõzpolip holtan terül el.
[A csatában összesen 163 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Már alig
bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned. Fent nagy levegõt veszel,
és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé. [5 életpontot sebzõdsz.]
Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen oda úszol. Szerencsére
nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol a vízbõl. Ugyan csak
egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire leápoltad
az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak. A vesztedre
fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának a tóba.
Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted lévõkkel.
Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség próba 15-ös
küszöbre: sikeres]
Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel
magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen
galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére:
Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült,
ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ
további út eseménytelenül telik. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal
- kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+42 életpont.)
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat
arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral,
azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva
pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében
száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba
10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze,
a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus
matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen
pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény!
Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is
kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból
többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem,
meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak,
mint egy asztrális pókfonalat! A következõ pillanatban mentális támadás
ér. Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-12)88 |
(-16)94 |
Szinaptikus matador |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)51 |
(+0)60 |
2. |
Sly |
Agyvihar |
-26 PE |
(-9)79 |
(-16)78 |
Szinaptikus matador |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)42 |
(-26)34 |
3. |
Sly |
Pszi csáp |
+24 PE |
(-3)76 |
(+4)82 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-12)30 |
(-24)10 |
4. |
Sly |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-12)64 |
(-20)62 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-12)18 |
(-10)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+21% pszi támadás,
+21% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy szinaptikus korbács.
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a
szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot
is kell összegyûjtened, öt darabot? Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(448. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: gyorsaság: 17.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy tárgyvédelem varázslatot. (-3 vp.) Elmormolsz
egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13
savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A pusztító
szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A pusztító szójer rád veti magát.
Elõrehajolva marni próbál.
(19 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a
természet hosszúkardját. Kudarcot vall. Marni próbál. Hátraugrasz a támadás
elõl.
*** 2. KÖR *** A pusztító szójer rád támad. A csáprágójával támad.
(6 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tûz kerek pajzsát. Kudarcot vall. Harapni
próbál.
(11 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tûz keresztszimbólumát.
Kudarcot vall. Támadod a pusztító szójert. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(94 ép-t sebeztél). A pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A pusztító szójert próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(92 ép-t sebeztél). A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 186 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, 34 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+36 életpont.)
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 74 arany, 6 drágakõ és egy márványgyûrû.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[99 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
bb 13 1 |
több épület meglátogatása |
[be 13:] Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe. [Érj el 800-as hírnevet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
A pszionicisták szervezete különösen ellenálló kell, hogy legyen az asztrális
elszakadás okozta sokk miatt. A legjobb edzés, ha minél többször, minél
közelebb kerülsz az életet és halált elválasztó határhoz. Ájulj el egyetlen
körben legalább háromszor, és még ugyanabban a körben gyere el a klánépületbe!
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Már megszoktad, hogy a bolti látogatásod
sokszor egy komoly kaland kezdetét jelenti. Bár a boltos nem tûnik túl
becsületesnek vagy rokonszenvesnek, valahogy mindig úgy alakul, hogy megteszed
amit kér. Most is csak azért tértél be, hogy megszemléld a frissen érkezett
árut, de egy cseppent sem lep meg, amikor Mohó Tuilladok jellegzetes mosolyával
feléd fordul: - Örülök, hogy újra látlak. A múltkor nagyon becsületesen
végezted a rádbízott munkát, így arra gondoltam, hogy ismét egy kényes
feladat megoldására kérnélek. Lakik itt a szinten egy gazdag galetki, aki
valamiért megharagudott rám. Megfenyegetett, hogy ha bármikor meglát a
városban, rám uszítja az ölésre nevelt kutyáját. Persze csak nevettem rajta,
de aztán hallottam történeteket arról, hogy más haragosai egyik napról
a másikra nyomtalanul eltûntek. A kutyáját sem látta még senki, de állitólag
a barlangjából idõnként furcsa zajok hallatszódnak. A kérésem az lenne,
hogy derítsd ki az igazságot, tényleg kell-e félnem?
(10. kaland, összesen
25 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
tk 50 732 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Visszamész a barlangodba. Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására.
Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki,
ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A remeténél találkozol a többiekkel, majd együtt indultok el a szent imádkozóhelyhez.
A csatorna néptelennek tûnik, a torzszülöttek megérzik fölényeteket és
csendben meglapulnak a sziklahasadékokban. Már jó ideje gyalogoltok, amikor
végre megérkeztek ahhoz az ajtóhoz, ami a remete szerint a szent helyhez
vezetõ út bejárata. Az ajtón nincs kilincs, de a remete elmagyarázta, hogy
hol találjátok a nyitószerkezetet. Ott is van. A hatalmas kart közös erõvel
meghúzzátok, de semmi sem történik.
- Na ez elromlott... Most mit csinálunk?
A válasz egyszerû - ami elromlott, azt meg is lehet javítani!
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Javítás
próba 12-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki rendelkezik a legnagyobb
tapasztalattal a javítások terén. Nekiáll megvizsgálni a nyitószerkezetet.
A kar egy láncot húz meg, az pedig egy bonyolult csigarendszeren megy keresztül,
majd eltûnik a falban. A hiba nyilván a csigáknál lesz. Alapos vizsgálat
után megállapítja, hogy az egyik csigánál szorul a lánc és emiatt nem nyílik
a kapu. A hiba javítása ezután már csak pillanatok mûve.
Az ajtó kitárul, és Ti pillanatok alatt benyomultok a folyosóra. Három sziklaóriással
találjátok szemben magatokat. Nincs idõ eldönteni, hogy ezek õrök, vagy
csak nem tudtak kijönni a rossz ajtón.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164) és 2 voharai szellem (#121).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet.
( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet,
+13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10
vp.) Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy esszenciaelnyelést.
Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr!
Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
Az 1. sziklaóriás
79 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki elindul az 1. sziklaóriás
felé. Az 1. voharai szellem feléd rohan. A 2. voharai szellem ismeretlen
galetki felé mozog. A 2. sziklaóriás elindul ismeretlen galetki felé. Az
1. sziklaóriás ismeretlen galetki irányába megy. Ismeretlen galetki és
az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. az 1. sziklaóriás lebénult. Az 1.
voharai szellem rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit
támadja. A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, ismeretlen galetki létrehoz egy villámsújtást.
Az 1. sziklaóriás
76 sebzést kap. Az 1. sziklaóriás halálhörgés közepette
a földre zuhan. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. sziklaóriást. Ismeretlen
galetki a 2. sziklaóriást támadja. a 2. sziklaóriás lebénult. Támadod az
1. voharai szellemet. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(51 ép-t sebeztél). Az
1. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki
és a 2. voharai szellem egymással harcolnak. a 2. voharai szellem paralizálódott.
A 2. voharai szellem kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol
egy villámsújtást. A 2. sziklaóriás
66 ép-t sebzõdik. A 2. sziklaóriás
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 221/49,
ismeretlen galetki: 215/0, ismeretlen galetki: 73/0.] Gyõzelmet arattál!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Elrakod
a zsákmányt, ami 82 arany és 5 hamis arany.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Még soha nem hallottatok arról, hogy az óriások és a voharai szellemek közösen
harcoltak volna, de úgy látszik, minden megtörténhet. A zsigereitekben
érzitek, hogy most már közel a végcél. A folyosó egy hatalmas terembe nyílik.
Sajnos a folyosó vége egy ráccsal van lezárva. Semmilyen nyitó vagy emelõ
szerkezetet nem találtok, pedig szemmel láthatóan valahogy fel lehet húzni.
Rövid tanulmányozás után megállapítjátok, hogy a sámánok valószínûleg egyszerûen
puszta kézzel emelik fel a rácsot. Nektek is ezt kell tenni.
[Erõ-összeg
próba 50-es küszöbre: sikeres]
A kapu elég nagy, bõven odafértek mindnyájan. Háromig számoltok, majd egyszerre
próbáljátko emelni a kaput. Alig pár ujjnyit sikerül felemelni. Újabb próba,
még egy tenyérnyit emeltetek rajta. Harmadik próba: most aztán minden erõtöket
beleadjátok, és meg is lesz az eredménye. Mellmagasságig sikerül felemelni
a rácsot. Szépen egyesével átbújtok a rács alatt, miközben a többiek tartják
a rácsot. Amint mindeki átért, egyszerre eleresztitek. Hatalmas dörrenéssel
esik le a földre. Ekkor veszitek észre, hogy belül a kapu mellett egy elforgatható
kerék van. Legalább hazafelé nem kell emelgetni a rácsot. (Lehet, hogy
a sámánok sem emelgetik, hanem mindig a bentlévõ ereszti be az újonnan
érkezõt?)
A dörej felkeltette a bent lévõk figyelmét.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164), 2 voharai szellem (#121) és 2 sziklaóriás
sámán (#189).
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki beszürcsöl valami barna folyadékot. Elmondasz
egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13
savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Ellõsz
egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Ismeretlen galetki elmormol egy gránitbõr
varázslatot. Az 1. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy õrjöngést. Az 1. sziklaóriás sámán varázshatalma segítségével elmond
egy gránitbõrt. A 2. sziklaóriás sámán elmond egy gránitbõr varázslatot.
Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás!
Az 1. sziklaóriás
10 sebzést kap. Ismeretlen galetki gyógyul 10 ép-t. A
2. voharai szellem máris elõtted terem! Az 1. voharai szellem elindul ismeretlen
galetki felé. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetki felé mozog. A 2. sziklaóriás
ismeretlen galetki felé mozog. A 2. voharai szellem rád támad. Harapásra
nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Érintése rothaszt! (-1 méret.) Az 1. voharai szellem ismeretlen galetkit
támadja. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja. A 2. sziklaóriás
ismeretlen galetkit támadja.
*** 2. KÖR *** Az 1. sziklaóriás sámán elõhív egy azonnali gyógyítás varázslatot.
Az 1. sziklaóriás visszanyer 4 életpontot. Néhány rövid kézmozdulat után
a 2. sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali gyógyítás varázslatot. Az
1. voharai szellem gyógyul 3 ép-t. Magában motyogva, ismeretlen galetki
létrehoz egy életszívást. Az 1. sziklaóriás
10 sebzést kap. Ismeretlen
galetki gyógyul 10 ép-t. Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással
harcolnak. a 2. sziklaóriás lebénult. Megtámadod a 2. voharai szellemet.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(57 ép-t sebeztél). A 2. voharai szellem halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja.
Ismeretlen galetki és az 1. voharai szellem egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán elmond egy azonnali gyógyítás varázslatot.
A 2. sziklaóriás gyógyul 62 ép-t. Magában motyogva, az 1. sziklaóriás sámán
létrehoz egy azonnali gyógyítást. A 2. sziklaóriás visszanyer 57 életpontot.
Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy életszívás
varázslatot. Az 1. sziklaóriás
sebzõdik 10 ép-t. Ismeretlen galetki visszanyer
10 életpontot. Megindulsz az 1. sziklaóriás sámán felé. Már ott is vagy!
Ismeretlen galetki és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. a 2. sziklaóriás
ledermed. A 2. sziklaóriás hörögve elterül. Támadod az 1. sziklaóriás sámánt.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(80 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(31 sebzés). Ismeretlen galetki
és az 1. voharai szellem egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás ismeretlen
galetkit támadja. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy
gránitbõrt. A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy azonnali gyógyítást. Az 1. sziklaóriás sámán visszanyer 62 életpontot.
Magában motyogva, az 1. sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali gyógyítást.
Az 1. sziklaóriás sámán gyógyul 43 ép-t. Ismeretlen galetki megközelíti
az 1. sziklaóriást. Az 1. sziklaóriás ismeretlen galetki felé mozog. Ismeretlen
galetki és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. az 1. sziklaóriás ledermed.
Az 1. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Támadod az 1. sziklaóriás
sámánt. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(80 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(34 sebzés).
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, az 1. sziklaóriás sámán létrehoz egy azonnali
gyógyítást. Az 1. sziklaóriás gyógyul 61 ép-t. A 2. sziklaóriás sámán rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy azonnali gyógyítás. Gyógyítja az 1.
sziklaóriást (+59 ép). Ismeretlen galetki és az 1. sziklaóriás egymással
harcolnak. Az 1. sziklaóriás holtan terül el. Támadod az 1. sziklaóriás
sámánt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(83 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(32 sebzés). Az 1. sziklaóriás sámán
kileheli lelkét. Ismeretlen galetki és az 1. voharai szellem egymással
harcolnak. Az 1. voharai szellem hörögve elterül.
[A csatában összesen 397 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 30/146,
ismeretlen galetki: 588/68, ismeretlen galetki: 69/0.] Egyikõtök sem tudott
gyõzedelmeskedni!
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát
idézel meg. (+25 varázspont.)
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai
nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni.
Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(441. kaland,
összköltsége 15 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek
a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan
indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Nincs
más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Lotzán az Õrzõ, egy izmos testalkatú, hosszú hajú, emberarcú,
hatalmas karmokkal rendelkezõ férfi. [aura: 1-es méretû 2-es szintû jobb
csáp.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe
tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a tûz átlátszó köntöse, a ragadozó
vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a sólyom csontamulettje, a sólyom
ónix karkötõje, a sebesség hosszú lándzsája, a tûz ezüst láncinge, a sólyom
ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az élet malachit karkötõje, a tûz nagy
pajzsa, a Kõ Kardja, a teknõs ónixgyûrûje, klánháborús kitüntetés, a sólyom
csepp fülbevalója, az erõ malachitgyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az
energia ónix karkötõje, az óriás csonttõre, a sólyom háromszögszimbóluma,
a sólyom szöges öve, a villám nehéz nyílpuskája, a káosz sugárzó fülbevalója.
Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek
magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok
a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat,
aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek:
feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek.
Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+14%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a maug entitás.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó
féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó férget próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(64 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(19 sebzés). A xenó féreg rád támad. A xenó féreg
mérgezõ gázt fúj rád.
(20 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(55 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(19 sebzés). A xenó féreg halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+44%). Összegyûjtöd a "kincset": egy kerek pajzs, 41 arany és 2 hamis
arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1393 sebzést okoztál, és 148 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
310 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 117. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (14) / 8.70 |
[2] IQ: |
12 (16) / 4.04 |
[3] ügyesség: |
7 (11) / 1.62 |
[4] egészség: |
18 (21) / 2.11 |
[5] mágia: |
10 / 0.36 |
[6] gyorsaság: |
17 / 2.37 |
[9] Méret/ép: |
140 (153) / 133 |
Min. méret: |
138 |
Barlangméret: |
143 |
|
|
Varázspont: |
112 / 34 |
Képességpont: |
21 / 96% |
Hõsi pont: |
22 (4) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
645 / 368 |
Hírnév : |
797 |
Jóllakottság: |
114% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
772 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
657 (6) |
Leölt torzszülött: |
1060 (15) |
Pszi csaták: |
133 (1) |
Pszi
gyõzelmek: |
108 (1) |
Ájulások száma: |
18 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: bölcselkedõ (37)
Speciális képességeid:
+31 pszi támadó és védekezõ pont, GY +22 ÉP-t
gyógyít, 47%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés
nem sikerül. +4 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ájulj el egyetlen
körben legalább háromszor, és még ugyanabban a körben gyere el a klánépületbe!
2.) Gyõzz le pszi csatában 10 galetkit, akiknek min. 7-es a pszi energiája.
[számláló: 1] 3.) Gyõzz le öt pszi entitást! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
25 (46) / 9.39 |
[11] jéglehelet: |
10 (17) / 0.72 |
[17] vastag bõr: |
12 (15) / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (10) / 2 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (5) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
10 (14) / 0 |
[25] bûz: |
19 (26) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.20 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.05 |
[48] mászás: |
7 / 1.17 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 0.86 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.30 |
[52] auraészlelés: |
9 / 4.97 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
9 / 5.55 |
[55] szívósság: |
12 / 0.31 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.59 |
[57] gyógynövények: |
5 / 4.73 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 1.08 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.45 |
[60] pszi támadás: |
14 / 2.91 |
[61] pszi energia: |
16 / 2.11 |
[63] éberség: |
8 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
1 / 0.40 |
[65] álcázás: |
2 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.40 |
[67] régészet: |
6 / 3.47 |
[68] zene: |
7 / 1.95 |
[69] tanulás: |
11 / 5.60 |
[70] idézés: |
5 / 0.35 |
[71] javítás: |
11 / 1.62 |
[72] építés: |
7 / 2.85 |
[73] felderítés: |
6 / 0.35 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
19 / 6.12 |
[101] szakért.: |
20 / 3.91 |
|
|
a
természet hosszúkardja |
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 8.49 |
|
|
a bûz gyalogos
lándzsája |
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
a tudás rövid
tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
12 (13) / 0.36 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[41] elemek parancsa: |
2 / 0.48 |
[152] felejtés: |
4 / 0.56 |
[17] gránitbõr: |
9 / 2.70 |
[163] kineport: |
2 (4) / 0.16 |
[154] kisebb erõpajzs: |
10 / 2.20 |
[165] manafókuszálás: |
1 / 0 |
[148] méregsemlegesítés: |
5 / 0.16 |
[133] pszi acéltorony: |
6 (7) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
11 (12) / 0.98 |
[151] sárkánylehelet: |
13 / 1.12 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 (8) / 1.80 |
[150] tárgyvédelem: |
6 / 0.40 |
[16] tûzpajzs: |
3 / 0 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (5).
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 7 5 3 8 |
p |
pv 5 7 3 8 |
ism 2 |
p |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
7: jéglehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 35%. Prioritás:
200. |
10: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 20 v. kevesebb. Prioritás:
180. |
21: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1700. Prioritás: 255. |
1: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás:
210, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
3: elemek parancsa v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás:
207, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
5: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 12 v. több, Prioritás: 206,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
8: jéglehelet használata ha ellf. 19. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
199, és ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. |
11: sárkánylehelet v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 82%, Prioritás:
220, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
13: gránitbõr v.var. ha ellenf. erõssége több, mint 75%, Prioritás: 218,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
15: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 190, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 189, és ha ép-d 1%
fölött van, és a harc 1. köréig. |
19: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 191, és ha
ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
22: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 225, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
24: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 224, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: kígyópók (#160), orgling melák (#157), nagyobb
elementál fatty (#100).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 1 61;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 7 5 8;
HE 1;
PTA 131 130 128 131 130;
PTB 128 128 128 128 128;
I 20 15;
SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny
egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10
(1. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület), #20 (7. épület), #22
(3. épület), #25 (2. épület), #33 (8. épület), #50 (20. épület), #370
(111. forduló), #267 (115. forduló), #435 (114. forduló), #441 (117.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5441. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz vassisakja (#28976) |
* |
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) |
|
1 a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 a tûz díszes pikkelyvértje (#22167)
|
* |
1 a tûz kerek pajzsa (#22211) |
|
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) |
|
1 az energia csatos öve
(#18716) |
|
2 kerek pajzs (#1061) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 orglingbõr öv (#395) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a káosz tûzarany szimbóluma (#23724)
|
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 a pontosság karikaszimbóluma (#4361) |
* |
1 a tûz ezüst fülbevalója
(#22407) |
* |
1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) |
* |
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) |
|
409 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
* |
1 cseppkõ
gyûrû (#234) |
|
90 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
* |
1 görényfarok (#189)
|
|
574 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 malachit
karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 Ulthaodron
karkötõ (#323) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 orvosságos zacskó
(#590) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) |
|
1 a gyõzelem könnyû nyílpuskája
(#21086) |
* |
1 a természet hosszúkardja (#17067) |
* |
1 a tudás rövid tõre (#2202) |
|
2 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 kõmûves kalapács
(#250) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 törp szekerce (#235) |
|
2 törpe balta (#224)
|
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
12 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
11 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
1 kalmárok itala (#66)
|
|
2 kék mitinda (#255) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
2 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
2 muskil (#37) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
6 rémcserje (#34) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
5 velparaj (#35) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
5 duzzadt xenópete
(#479) |
|
39 ekinda haj (#147) |
|
13 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
9 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157)
|
|
10 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
20 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152)
|
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
4 szinaptikus korbács (#266) |
|
1 szójer
csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó
ónixgyûrûje #20128 (14).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 11 hamis arany
(#809), 15 drágakõ (#2), 1 szinaptikus korbács (#266), 1 kék mitinda
(#255), 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407), 1 xenópete (#278), 2 kerek
pajzs (#1061), 1 õskõ (#8), 1 szójer csáprágó (#231), 1 márványgyûrû
(#1226).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 31 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MAUG ENTITÁS (185. LÉNY) A maug entitásokról a mai napig vitatkoznak
a galetki ifjak - vajon tényleg létezik ilyen ocsmány torzszülött? Vagy
ez nem más, mint egy próba, egy illúzió, amit az õsök a galetkik tesztelésére
találtak ki? Az biztos, hogy nem mindegy, milyen támadási formát alkalmazol
a maug entitással szemben - bizonyos módszerek már eleve kudarcra vannak
ítélve.