Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 01:52:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5390-1

Karakterszám: 5390 Számlaszám: 4260
Fordulószám: 1 Játékhét: 15
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 91
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. már. 13. 15h:44'
A következõ fordulód táplálható: 2000. már. 16.

E-mail!

TOHONY KALANDJAI




Zajt hallasz a barlangod elõl, és amikor kilépsz, látod, hogy néhány galetki kockázik! Te is szeretsz játszani, ezért odamész hozzájuk, és megkérdezed, beszállhatsz-e. Persze tétet is raktok fel, hogy a játék izgalmasabb legyen. Szerencsés vagy, jól megy a játék, 5 aranyat nyertél! Egyszercsak felbukkan mellettetek az akadémia egyik oktatója, és mérgesen kiabálni kezd.
- Szerencsejáték! Néhány sötétlelkû torzszülött faj eszköze, hogy tönkretegyék a galetkiket! Megtiltom, hogy a továbbiakban szerencsejátékot ûzzetek! Ha már felnõttök, a felsõbb szintek kaszinóiban a saját felelõsségetekre tehetitek tönkre az életeteket a játékbarlangokban, itt azonban mi tartozunk felelõsséggel irántatok. - zord tekintete nyomán szétspricceltek, de azért mosolyogsz magadban, és újra megszámolod az öt aranyat, amit nyertél.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 397.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 22.* Altair-Cast lett az aréna bajnoka. *dec. 15.* Dizsnyóarcú Trücsvók gyõzelmet aratott Hangaillatú Aranyalma felett. *dec. 20.* Pyramid és Vulcano megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *jan. 6.* Dexion felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Atrox felköltözött a következõ szintre. *jan. 10.* Zorander, a mágus felköltözött a következõ szintre. *jan. 10.* Nomis Leinád felköltözött a következõ szintre. *jan. 10.* Tryx felköltözött a következõ szintre. *jan. 18.* Morgana D'Brison felköltözött a következõ szintre. *jan. 19.* Paeyko, a köpködõ felköltözött a következõ szintre.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 22.* Zak Hazadar és Fedra megküzdöttek egymással, és Zak Hazadar gyõzött. *nov. 30.* Pyramid lopni próbált, de felsült vele. *dec. 3.* Legendás Pocok csatában legyõzte Bíbor szívet. *dec. 7.* Pyramid és Wei Jan-Ette megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *dec. 8.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Lares Tek Fiát. *dec. 9.* Khalea Wa Humped egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "fehér gyógyital." *dec. 20.* Aquirigilli Doarwalthot kis híján megölte egy mikropoid. *dec. 28.* Pyramid lopni próbált, de felsült vele. *dec. 28.* Pyramid és A Köd Fia megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *jan. 6.* Bean-Sidhe csatában legyõzte Kartuvagot.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 25 10 25. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 100 4 100. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 3. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vi 120 40 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 120 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 40%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

bb 1 1 4 9 5 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 11 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, sötét mák (#23) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, láncing (#1030) 92 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 29 ap, nagy pajzs (#1062) 36 ap, öv (#1165) 6 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, díszes karkötõ (#1242) 18 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 13 ap, kard (#1315) 23 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lesétálsz a kereskedõhöz. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Már egy ideje figyellek, Tohony. Még nagy jövõ áll elõtted! Ha van bátorságod hozzá, tudnék adni egy megbízást!
- Megtiszteltetésnek venném, Mester - rebeged. A mester elmosolyodik.
- A feladat nem lesz túl nehéz, az eszeden kívül nem kell hozzá más. Egy rég kipusztult torzszülött faj után kutatunk, amelyet zoblemugnak hívnak. Csontokat, maradványokat kellene gyûjtened a barlangokban. - jól leplezve csalódottságodat, tettetett lelkesedéssel bólintasz.
- Meglesz, mester! - azzal távozol. (6. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy csuhás pap lép hozzád, hóna alatt egy nagy kondér, tele nohnetár gumóval. Megszólít téged.
- Gyermekem! Templomunknak egy szent rítushoz elengedhetetlen lenne nagy mennyiségû nohnetár gumó. Kérlek, te is segédkezz nekünk, és hozz kettõt ebbõl a furcsa tárgyból! Ha sikerrel jársz, vendégünk vagy egy ingyenes gyógyításra. (19. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) A K 19 parancs kiadásakor, ha nálad vannak a kért gumók, a papok cserébe max. életpontra fognak gyógyítani, tehát akkor célszerû használnod, ha várhatóan sebesült leszel.
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Albert de Kígyi, ameddig õ eljutott egy csontváz harcos (#68). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd mozog. Megindulsz a polipfej felé. Már ott is vagy! A polipfej rád támad. Odacsap neked bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Nem találtál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés).
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. Félrehajoltál. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (3 sebzés).
*** 3. KÖR *** A polipfej téged támad. Rád vág bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. A polipfejet próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). A polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 10 aranyat. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

fgy 50 3

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
pv 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

psz 63 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: éberség. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

m 3 9 1414 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,9) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 3,8) Óvatosan lépkedsz tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 2,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy koreni sün (#13). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a koreni sün felé. Már ott is vagy! A koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a koreni sünt. Lecsapsz jobb mancsoddal. El sem találtad. A koreni sün téged támad. Harapásra nyitja száját. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Támadod a koreni sünt. Odaütsz jobb mancsoddal. (7 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) A koreni sün rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A koreni sün téged támad. Megpróbál megmarni. (4 ép-t sebzõdtél). A koreni sünt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (6 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép)
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. [ld. enc.] Újra a 3,7-es mezõn vagy.
(M 3,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. Fejlõdsz: +1 jobb mancs szakértelem; [12 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

mak 1 6 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod az Õsök Csarnokát. Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Valiante de Busca, egy buta arcú, szálkás farkú, félkarú rabló férfi. Végignézed a felszerelését: csatos öv, sisak. Üdvözlõ mondatod: "Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja vissza: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Valiante de Busca a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

vd vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Psziché, egy hosszú, vörös hajú, selyemruhákba öltözött, jó alakú nõ. Üdvözlõ mondatod: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Dühösen kiabálja vissza: "Te gusztustalan csúszómászó!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

vd vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (247. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód McFingata, egy viszonylag magas, vörös szemû, zöld bõrû férfi. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a mikropoid. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

vd vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 30 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 134 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 276 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tohony, egy robosztus, ápolatlanul szagló, kékezüst bundájú galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.40
[2] IQ: 3 / 0.20
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.02
[9] Méret/ép: 41 / 10
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 5 / 59%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 70 / 63
Hírnév : 1
Jóllakottság: 127%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 6 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 5 (1)
Leölt torzszülött: 5 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 1 / 0 [25] bûz: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[63] éberség: 1 / 0 [64] átokszórás: 1 / 0.40    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 / 1 [101] szakért.: 2 / 0.12    

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
p
vd
p
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:120% ép:40%; PV 4 3 5 8; PSZ 63;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #5 (1. épület), #6 (4. épület), #19 (9. épület), #250 (0. forduló), #247 (1. forduló).

TÁRGYAID

30 arany (#1) 1 mátekel gomba (#21)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánunk! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



KORENI SÜN (13. LÉNY)
A kutya méretûre nõtt koreni sünök általában csendben vadásznak a barlangjáratok sötétjében. Általában a vadászok sem szívesen bántják õket, mert a hatalmas tüskékkel borított állat széttépése sokszor ugyanannyi fájdalommal jár a vadász, mint a sün számára. Ha mégis sikerül elejtened egyet, a koreni sün húsa tejivók és kõevõk számára megfelelõ tápanyagokban bõvelkedik.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



MIKROPOID (1. LÉNY)
A mikropoidok apró, fényes fekete gömbtestû lények, rengeteg apró lábbal. Nagyon mozgékonyak, könnyen tudnak irányt változtatni. Szemük nincsen, de valamilyen módon persze tájékozódnak (soha egyetlen tudós sem vette a fáradtságot, hogy mikropoidot boncoljon). Csak onnan tudhatod, hogy merre van az eleje, hogy a sok apró foggal teli száját hatalmasra tátja támadáskor. A harapás apró tûszúrás csupán, de a bénító méreg hamar harcképtelenné tehet még egy nagyobb áldozatot is. A mikropoidok a tûzzel és az elektromossággal szemben különösen ellenállók. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.