Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 12:02:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5365-121

Karakterszám: 5365 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 121 Játékhét: 141
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 491
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. okt. 29. 8h:59'
A következõ fordulód táplálható: 2004. nov. 1.

E-mail!

HEGYESFÜLÛ THOR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Gyudron, egy hosszú, fekete hajú, barna szemû, vastag sötét bõrû, zöldvérû galetki férfi. [aura: régészet: 11.] A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Förtelmes maszk, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû, a mutáció gyémántja, az ellenállás vándorcsizmája, khaldoran öv, a túlélés bronz amulettje, arany tanítványköpeny. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gyudron Mentális robbanás kudarc (-5)50 (-9)46 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)32 (+0)35
2. Gyudron Tudati méreg +3 méreg (-6)44 (+0)46 Hegyesfülû Thor Pszi csáp kudarc (-6)26 (-3)32
3. Gyudron Tudati méreg +3 méreg (-6)38 (+0)46 Hegyesfülû Thor Pszi csáp kudarc (-9)17 (-6)26
4. Gyudron Pszi csáp +8 PE (-3)35 (-1)45 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-9)8 (-5)21
5. Gyudron Pszi csáp +8 PE (-3)32 (-1)44 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-8)0 (-5)16
6. Gyudron Pszi csáp +8 PE (-3)29 (+8)52 Hegyesfülû Thor semmi semmi (+0)0 (-14)2
7. Gyudron Pszi csáp +8 PE (-3)26 (+3)55 Hegyesfülû Thor semmi semmi (+0)0 (-2)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-32 életpont.)
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura: 1-es életszívás.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az elfek csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, az elektromosság malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság csonttõre, a sólyom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te címeres ökör!" Rögtön visszavágsz: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" A következõt mondja neked: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Bejön a barlangodba Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, a gyorsaság utazóköpenye, Örökkévalóság Zafírja, Rogan karkötõje, a sün malachit karkötõje, a harcos halotti maszkja, ozin fülkarika, ében láncing, a mutáció gyémántja, pajzs, az elefánt díszes karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a xenó lárva. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. [aura: meggyõzõkészség: 8.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A következõket látod nála: a villám csizmája, Rogan karkötõje, Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja, bronzmedál, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, a sólyom vívótõre, a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, pajzs, a harcmûvész ezüst fejpántja, a mutáció gyémántja, a mentát utazóköpenye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)52 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)32 (-4)31
2. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)49 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)29 (-4)27
3. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)46 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)26 (-4)23
4. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)43 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)23 (-4)19
5. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)40 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)20 (-4)15
6. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)37 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)17 (-4)11
7. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)34 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)14 (-4)7
8. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)31 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)11 (-4)3
9. Jelena Pszi csáp +13 PE (-3)28 (+0)55 Hegyesfülû Thor Pszi csáp +9 PE (-3)8 (-3)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-21 életpont.)
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû, kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, a tökéletesség nagy pajzsa, a mágia utazóköpenye, a méreg csizmája, a törpék könnyû íja, a titán vassisakja, a tökéletesség márványgyûrûje, a szalamandra csonttõre, az erõ amulettje, óriás fülbevaló, a bûz vas lemezpáncélja, a méreg malachit karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te sárgafülû borjú!" Ezt kiáltod vissza: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 5. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Böfike, egy egy fekete hajú, büdöskés, illemet nem ismerõ férfi. [aura: mágia: 7.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: khaldoran öv, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, ezüst nadrág, a hatalom rubinja, ében láncing, ozin fülkarika, a túlélés sárgaréz nyaklánca, a sav márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a sebesség malachit karkötõje, ezüst porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, spanyolcsizma. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy mérges csípés varázslatot. Böfike megúszta! Lelet, a vámpírdenevér ellenállt a varázslatnak. Bodri, a mahomohi megmérgezõdött. (-14 vp.) Totó kerek kõvel lövi Böfikét. (8 sebzést okozott.) Böfike Totó felé mozog. Lelet, a vámpírdenevér máris elõtted terem! Bodri, a mahomohi megközelíti Méregcsókot. Méregcsók elindul Bodri, a mahomohi felé. Böfike Totót támadja. Totó halálhörgés közepette a földre zuhan. Lelet, a vámpírdenevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Bodri, a mahomohi és Méregcsók egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Bodri, a mahomohi 8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. Böfike sebzõdik 75 ép-t. (-5 vp.) Böfike Méregcsókot rohamozza. Bodri, a mahomohi és Méregcsók egymással harcolnak. Böfike Méregcsókot támadja. Méregcsók halálhörgés közepette a földre zuhan. Lelet, a vámpírdenevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+4 ép) Méreg: Bodri, a mahomohi sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Böfike 16 ép-t sebzõdik. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Böfike ájultan a földre zuhan. Bodri, a mahomohi feléd mozog. Bodri, a mahomohi rád támad. Bodri, a mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (25 ép-t sebzõdtél). Lelet, a vámpírdenevér rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Bodri, a mahomohi 8 ép-t sebzõdik.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. Lelet, a vámpírdenevér 67 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Lelet, a vámpírdenevér hörögve elterül. Bodri, a mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Bodri, a mahomohi sebzõdik 8 ép-t.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 8/84, Méregcsók: 7/111.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Böfike meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Éneklõ tunika, a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, az ügyesség könnyû nyílpuskája, a méreg malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, cseppkõ gyûrû, az elfek csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, az elektromosság malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a tökéletesség háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság csonttõre, a sólyom csatos öve, a gyorsaság karikaszimbóluma. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Egyszerûen undorító vagy!" Ezt kiáltod vissza: "Te leprás zombi!" A következõt mondja neked: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 8. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 3 ekinda hajat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 11. NAP ** Eljön barlangodba Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. [aura: illat: 13.] A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. A következõket látod nála: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, a szívósság sárga öve, ében láncing, kék gömb, a harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, óriás fülbevaló, org.lázadás emlékérme, a ragadozó könnyû íja, Földanya vándorcsizmája, a titán karikaszimbóluma, arany porontyköpeny, a majom ónix karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Rögtön visszavágsz: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Így szól hozzád: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 15. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Éneklõ tunika, a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, az ügyesség könnyû nyílpuskája, a méreg malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, cseppkõ gyûrû, az elfek csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, az elektromosság malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály, a tökéletesség halotti maszkja, a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság csonttõre, a sólyom csatos öve, a gyorsaság karikaszimbóluma. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy szakadna be a barlangod!" Ezt kiáltod vissza: "Te kékorrú pocokvadító!" A következõt mondja neked: "Igaz, hogy már tíz éve ezen a szinten laksz?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 22804.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 23.* Elkh Alhan Dozo teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 23.* Brutusz teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 24.* Jelena teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *szept. 27.* Black Diamondot legyõzte harcban egy törpe útonálló. *szept. 30.* Jelena pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elkh Alhan Dozo felett. *okt. 5.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy rovarsámán. *okt. 11.* Black Diamondot legyõzte harcban egy xenó féreg. *okt. 11.* Brutusz teljesítette a 17. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 11.* Brutuszt legyõzte harcban egy xenomorph csecsemõ. *okt. 11.* Halál Hozó egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*szept. 20.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *szept. 21.* Clow és Athlan megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *szept. 24.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy xenomorph gyermek. *szept. 29.* Clowt legyõzte harcban egy xenomorph gyermek. *szept. 30.* Zorander, a mágust kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál. *okt. 1.* Endyr gyõzelmet aratott Hydron felett. *okt. 4.* Alba Regina és Theo megküzdöttek egymással, és Alba Regina gyõzött. *okt. 5.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét. *okt. 6.* Endyr és Hydron megküzdöttek egymással, és Endyr gyõzött. *okt. 11.* Leph Arlone a szétszórtat kis híján megölte egy sziklaóriás sámán.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

hp 4 10 15 92 98 harci program
A következõ sor került a harci programodba: energiatüske t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 98.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kno 5 5 15 4 5. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. Elköltesz 4 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

h 8 2 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 20!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

az 3414 1121 23157 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A káosz mágikus köntöse: értéke 207 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés, +3 vastag bõr, +2 lõfegyver, +3 imm.mérg.gázra. Vándorcsizma: értéke 12 arany. Hatása a képességeidre: +4% védekezés. Az enyészet ezüst fejpántja: értéke 125 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6% védekezés, +3 savlehelet.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

j 7045 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a hatalom amulettjét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

kf 7045 bekészíted a 7045. tárgyat
Felveszed a hatalom amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 139.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+9% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

ee 17 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, díszes fejék (#135) 16 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, elektronit (#141) 16 ap, ekinda haj (#147) 24 ap, húsevõ bibe (#151) 16 ap, mandibula (#157) 6 ap, yeti csont (#160) 18 ap, a füvész köpenye (#193) 66 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, vas lemezpáncél (#1001) 142 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 211 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 63 ap, bõr mellvért (#1046) 102 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, kerek pajzs (#1061) 37 ap, nagy pajzs (#1062) 79 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szárnyas sisak (#1077) 79 ap, szarvas sisak (#1078) 146 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 63 ap, csillogó fejpánt (#1108) 126 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, díszes köpeny (#1138) 118 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 63 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, könnyû íj (#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 112 ap, harci nyílpuska (#1288) 186 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, görbekard (#1316) 37 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, barbár lándzsa (#1331) 37 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, hosszú lándzsa (#1333) 146 ap, az erõ utazóköpenye (#1586) 180 ap, a pontosság könnyû íja (#4421) 198 ap, a torony bõr mellvértje (#18146) 316 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 237 ap, a küzdelem vassisakja (#20426) 251 ap, a küzdelem zöld köntöse (#20501) 237 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 237 ap, a tûz csonttõre (#22451) 130 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 108 ap, az enyészet hosszú íja (#23322) 263 ap, a villám könnyû íja (#23771) 144 ap, a villám görbekardja (#23816) 144 ap, a regenerálódás könnyû pikkelyvértje (#24416) 170 ap, a regenerálódás könnyû láncinge (#24431) 223 ap, a sün bíbor láncinge (#24882) 362 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 144 ap, a szalamandra díszes pikkelyvértje (#25767) 297 ap, a szalamandra bíbor láncinge (#25782) 362 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 144 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 130 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 138 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 144 ap, a sav szárnyas sisakja (#26727) 263 ap, a sav könnyû íja (#26921) 144 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 263 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 223 ap, az elektromosság bõr mellvértje (#27146) 209 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192) 247 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 241 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 130 ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282) 257 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 130 ap, az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) 479 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 144 ap, a légzés fekete csizmája (#27672) 247 ap, a légzés csontamulettje (#27747) 247 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 130 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 130 ap, a légzés ezüst fülbevalója (#27807) 241 ap, a légzés görbekardja (#27866) 144 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 209 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 138 ap, az ellenállás könnyû láncinge (#28481) 223 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 130 ap. Eladsz 3 õsi relikviát 128 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) Egy vénségesen vén mágus szólít meg.
- Gyehhmekem! Ifjú, eõsh galhetki! Egy thitkosh - kh - vaháslatot tanhítok nekhed, ha hozzol nekhem néhány ahpóságot, amihe szühségem van a kihséleteimhez. - bólintasz, mire a mágus folytatja. - a köhvetkehzõ táhgyak mindehgyikéhbõ egyhe lenne szühségem: lemú háhtya, nohnetáh gumó, nohdkhistáhly, molad púp, elekthonith, mandihbula, húsevõ bihbe. Elõhe is köhönöm! - az öreg szavai ezzel köhögésbe fulladnak. Na, szép kis bevásárlólista! (23. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

be 12 0 1256 1211 meglátogatod a 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [a csepp fülbevaló nem megfelelõ.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

be 12 4 22 meglátogatod az 12. épületet
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. Vomhebar varázsló átveszi a füveket, és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget, mint ahogy a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy nehéz kaland során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség pontot, ezután bármikor jelentkezhetsz a BE 12 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 8 kaland elvállalása
(8. kaland:) Mit veszthetsz? Hiszen a kísérlet egyszer kudarcot vallott, másodjára már biztosan jobban fog sikerülni. Jelentkezel az akadémián, hogy vállalod a segédséget. Láthatóan nagyon örülnek neked, talán mégsem tolongtak a jelentkezõk. Hmmm... Most már késõ visszakozni. Ahogy gondoltad, a terem közepén, az átlátszó gömbben kell elhelyezkednek. A kísérletet vezetõ tudós, Kíváncsi Rotuand elmagyarázza, hogy egyfajta katalizátorként fognak felhasználni, nagy töménységû lélekenergia fókuszálása során. Arról is biztosít, hogy nem eshet bajod. Vajon ezt mondták az elõzõ jelentkezõnek is?
Beállsz a gömb közepére, míg a tudósok odakint készülõdnek. Kissé vacog a fogad, amikor megkezdõdik a kísérlet.
[Mágia próba 13-as küszöbre: sikeres] Koncentrálsz, és kontrollálod a beléd áramló és rajtad átfolyó energiákat. Érzed, hogy a lélekenergia csomókban gyûlik körülötted, ki-be áramlik a pórusaidon. Módosítod a szervezetedet, hogy az áramlás szabadabb legyen.
[Transzformáció próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kitágulsz, az energia áramlását szabadon vezetõ csatornává válsz. A tudósok feszült arccal figyelnek, Kíváncsi Rotuand biztatólag biccent feléd. Úgy tûnik, egyenlõre minden jól halad! Hirtelen erõteljes fájdalmat érzel. [50 életpontot sebzõdsz.] A tudósok rémülten néznek egymásra, de te sokkal rémültebb vagy. A kísérlet azonban folytatódik! Koncentrálsz, hogy irányítani tud a körülötted egyre vadabbul tomboló mana- és lélekenergia vihart.
[Transzformáció próba 8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Az erek kidagadnak a homlokodon, az izzadság patakokban folyik rajtad. Nem mersz lenézni, hogy a testeden levõ elváltozásokat lásd, de a tudósok némelyike nagyon aggódó pillantást vet rád. Egyszercsak hangos reccsenés hallatszik. [60 életpontot sebzõdsz.] Már majdnem elájulsz a fájdalomtól! Hirtelen azonban a fájdalom megszûnik, légiesen könnyûnek érzed magad. A következõ pillanatban minden elsötétül körülötted. Amikor magadhoz térsz, a tudósok körülötted nyüzsögnek, gratulálnak. Valami furcsát érzel: nocsak, veszed észre a válladra pillantva, izmaid megnagyobbodtak! (+1 erõ.) Láthatóan, a tudósoknak is tetszik az eredmény. No persze, gondolod megvetõen, ahhoz képest, ami lélekenergia itt elfolyt, ennél többet is el lehetett volna érni, kevesebb kockázattal! Na mindegy, kéred a jutalmadat.
Kíváncsi Rotuand elkerekedett szemmel néz rád, majd a megdagadt izmokra mutat.
- Itt a jutalmad, barátom! Hihetetlen ajándékban volt részed, de mi is hálásak vagyunk a közremûködésért. Ha újabb feladatra vágysz, bátran keresd fel az akadémiát! (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 19 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

ho 0 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

m 13 2 3232 2215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 13,3) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 14,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 14,4) Keleti irányba folyatod utadat. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 82.] és egy káoszmágus (#91) [aura: mágia: 13.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy mérges csípés varázslatot. Az óriáspók megúszta! A káoszmágus megmérgezõdött. (-14 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. 20 ép-t sebzõdtél. Totó sebzõdik 24 ép-t. Méregcsók sebzõdik 27 ép-t. Totó az óriáspókot próbálja távolról eltalálni. (9 ép-t sebzett.) Az óriáspók Méregcsókot rohamozza. Méregcsók elindul az óriáspók felé. Az óriáspók és Méregcsók egymással harcolnak. Méregcsók megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A káoszmágus 8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A káoszmágus elõhív egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-26% támadás). 18 életpontnyit sebzõdsz. Totó megtántorodik. Totó 20 sebzést kap. Totó a káoszmágust lövi. Nem talált. A káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a káoszmágust. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (40 ép-t sebeztél). Az óriáspók és Méregcsók egymással harcolnak. Méregcsók megtántorodik. Méregcsók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A káoszmágus sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A káoszmágus 16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) A káoszmágus holtan terül el. Totó felemeli a kerek követ, és az óriáspók felé lõ. (9 ép-t sebzett.) Az óriáspók máris elõtted terem! Az óriáspók rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (19 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-27% támadás). Nehezen bírod a szagát. (-13 ép.) Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 18/44, Méregcsók: 1/68.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 13,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Óvatosan lépkedsz tovább. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a labirintust.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

m 5 9 211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,9) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 6,9) Tovább keletre! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Magad mögött hagyod a trónt.
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod a Csarnokot. Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (398. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy szárazföldi uborka (#97) és 2 sötét elf harcos (#83).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy mérges csípést. A szárazföldi uborka ellenállt a varázslatnak. Az 1. sötét elf harcost védi rezisztanciája. A 2. sötét elf harcos ellenállt a varázslatnak. (-14 vp.) Az 1. sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. Totó a szárazföldi uborkát lövi. (3 ép-t sebzett.) A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Méregcsók megközelíti a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka Méregcsók felé mozog. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A szárazföldi uborka 8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. Nem hat rád. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Totó az 1. sötét elf harcost próbálja távolról eltalálni. (16 sebzést okozott.) Megindulsz az 1. sötét elf harcos felé. Már ott is vagy! Támadod az 1. sötét elf harcost. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (41 ép-t sebeztél). Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A szárazföldi uborka 16 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sötét elf harcos elvarázsol egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Totó a 2. sötét elf harcost próbálja távolról eltalálni. (18 ép-t sebzett.) Támadod a 2. sötét elf harcost. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (41 ép-t sebeztél). A 2. sötét elf harcos hörögve elterül. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A szárazföldi uborka sebzõdik 24 ép-t.
*** 4. KÖR *** Megközelíted a szárazföldi uborkát. Totó a szárazföldi uborka irányába megy. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (42 ép-t sebeztél). Totó a szárazföldi uborkát támadja. Totó halálhörgés közepette a földre zuhan. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A szárazföldi uborka 32 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 48/4, Méregcsók: 11/36.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak is jut 36%. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 19 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy bajnokok itala.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) [aura: 5-ös méretû 8-as szintû jobb mancs.] és egy vörös testvér (#88) [aura: gyorsaság: 10.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy mérges csípés! A kék-vörös atya megmérgezõdött. A kék testvér ellenállt a varázslatnak. A vörös testvér megmérgezõdött. (-14 vp.) A kék-vörös atya elõhív egy elemi védelem varázslatot. Totó a kék testvért próbálja távolról eltalálni. (19 ép-t sebzett.) A vörös testvér Méregcsók irányába megy. A kék testvér Méregcsók felé mozog. Méregcsók elindul a kék testvér felé. A vörös testvér Méregcsókot támadja. A kék testvér és Méregcsók egymással harcolnak. Méregcsók holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A kék-vörös atya 8 ép-t sebzõdik. Méreg: A vörös testvér sebzõdik 8 ép-t.
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzfal. Totó a kék testvért próbálja távolról eltalálni. (18 sebzést okozott.) A kék testvér irányába mozogsz. A vörös testvér Totót rohamozza. A kék testvért próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (A támadásnak nincs hatása.) A vörös testvér Totót támadja. A kék testvér téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A kék-vörös atya 8 sebzést kap. Méreg hatás: A vörös testvér sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kék testvér 16 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) A kék testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a kék-vörös atyát (+2 ép). A vörös testvér gyógyul 14 ép-t. A vörös testvér és Totó egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A kék-vörös atya 8 sebzést kap. Méreg: A vörös testvér 8 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító szellõt. A kék-vörös atya visszanyer 2 életpontot. A vörös testvér visszanyer 19 életpontot. A kék-vörös atya irányába mozogsz. 33 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Támadod a kék-vörös atyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (8 ép-t sebeztél). A vörös testvér és Totó egymással harcolnak. Totó holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A kék-vörös atya sebzõdik 8 ép-t. A kék-vörös atya regenerálódik. Méreg hatás: A vörös testvér 8 sebzést kap.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 52/65, Méregcsók: 0/25.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Reménykedsz, hogy legközelebb nem zavarják meg az ásatást.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Viharfelhõ, egy magas, izmos, hosszú hajú, csillogó szemû, farkasokkal táncoló barbár férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A következõket látod nála: az egészség szárnyas sisakja, a sün kardja, a gyõzelem malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a gyorsaság gyûrûje, az energia karikaszimbóluma, az entek sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ezüst fülbevalója, a ragadozó szimbóluma, a természet hosszú íja, a sas márványgyûrûje, a mágia öve, ozin fülkarika, az egészség malachit karkötõje, a természet vándorcsizmája, az egészség görbekardja, a gyorsaság könnyû pikkelyvértje, a törpék átlátszó köntöse. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a vörös karkötõ. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Köszönés helyett ezt kiáltod: "Buta vagy, mint a tök!" Azonnal visszavág: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Dühösen kiabálja vissza: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Érctorkú Agmonhefron, egy csontsovány, aszott, halottfehér bõrû, kopasz, rõtvörös szemû férfi. [aura: méret: 158.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, szivárványkristály, fekete nadrág, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az egészség szimbóluma, Rogan karkötõje, a kobra köpenye, a regenerálódás csatos öve, az ellenállás tõre, az enyészet láncinge, az enyészet fülbevalója, a tökéletesség vassisakja, spanyolcsizma, a küzdelem márványgyûrûje, a gyõzelem könnyû nyílpuskája, a lich csontamulettje. Elsõ mondatod: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Azonnal visszavág: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Nem habozol, máris mondod: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Érctorkú Agmonhefron volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 átokszórás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy lidércláng (#85) [aura: IQ: 22.], egy kék-vörös atya (#86) [aura: gyorsaság: 11.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy mérges csípés varázslatot. A lidérclángot védi rezisztanciája. A kék-vörös atya megmérgezõdött. A kék testvér megúszta! A vörös testvér megmérgezõdött. (-14 vp.) A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. A lidércláng máris elõtted terem! A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér máris elõtted terem! A lidércláng téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (25 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (18 ép-t sebzõdtél). A kék testvér rád veti magát. A kék testvér csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A kék-vörös atya 8 sebzést kap. Méreg hatás: A vörös testvér sebzõdik 8 ép-t.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy energiatüske varázslatot. Az 1. manapoid 33 sebzést kap. (-3 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy megszakítást. Az 1. manapoid varázshatalma segítségével elmond egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 47 ép-t. A 2. manapoid elmond egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 47 ép-t. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (27 ép-t sebeztél). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes idézés 2 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+30 varázspont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

ep 15 50 építed a 15. épületet 50 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nekrofun trón építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 69 TVP-nyit haladt, még 34 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. nov. 22. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 29-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül indulsz! [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen 422 sebzést okoztál, és 545 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 285 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hegyesfülû Thor, egy karcsú, magas légies alakú, hosszú szõke hajú, vörösszemû hegyesfülû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 121. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (12) / 1.25
[2] IQ: 20 (21) / 10.80
[3] ügyesség: 5 (8) / 1.05
[4] egészség: 11 (15) / 1.24
[5] mágia: 20 (24) / 14.84
[6] gyorsaság: 10 (16) / 2.20
[9] Méret/ép: 134 (135) / 12
Min. méret: 96
Barlangméret: 139
PONTJAID
Varázspont: 267 / 30
Képességpont: 14 / 85%
Hõsi pont: 120 (0)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 551 / 288
Hírnév : 1117
Jóllakottság: 127%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 611 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 412 (1)
Leölt torzszülött: 652 (6)
Pszi csaták: 37 (2)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (26)
Speciális képességeid:
+26 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Hozz két ritka varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 20 (25) / 6.71 [15] regeneráció: 10 / 0 [18] tûzimmunitás: 2 / 0.40
[24] rezisztencia: 5 (7) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 7 / 0.60 [47] zárnyitás: 7 / 0.42 [48] mászás: 9 / 4.87
[49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 3.11 [51] transzformáció: 3 / 0.20
[52] auraészlelés: 6 (9) / 3.33 [53] ékszerészet: 5 / 0.42 [54] kereskedelem: 7 (10) / 2.91
[55] szívósság: 5 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.14 [57] gyógynövények: 6 / 5.59
[58] nyomkeresés: 7 / 1.90 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.61 [60] pszi támadás: 7 / 0.72
[61] pszi energia: 7 / 3.72 [63] éberség: 3 / 0.10 [64] átokszórás: 4 (5) / 0.05
[65] álcázás: 4 / 0.43 [66] lopakodás: 4 / 0.80 [67] régészet: 13 / 2.44
[68] zene: 5 / 0.75 [69] tanulás: 8 / 4.08 [70] idézés: 3 / 0.94
[71] javítás: 7 / 3.09 [72] építés: 8 / 3.91    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 2.44 [101] szakért.: 5 / 0.13    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 5 (8) / 3.61 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.06 [11] elektromos kéz: 6 (9) / 1.44
[48] ellenáll.megtörése: 5 (8) / 0.01 [10] energiatüske: 20 (23) / 12.06 [160] esszenciaelnyelés: 3 (6) / 0.76
[29] életszívás: 9 (12) / 6.04 [172] gázpajzs: 3 (6) / 0.18 [17] gránitbõr: 7 (10) / 0.60
[13] jégcsóva: 20 (23) / 5.15 [15] jégpajzs: 4 (7) / 2.22 [163] kineport: 4 (7) / 0.24
[154] kisebb erõpajzs: 3 (6) / 2.28 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 2.84 [146] kontakt.õseiddel: 2 (5) / 0.52
[158] láth. észlelése: 4 (7) / 1.12 [157] láthatatlanság: 3 (6) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18
[148] méregsemlegesítés: 3 (6) / 0.48 [141] mérges csípés: 5 (8) / 3.12 [128] pszi csáp: 9 / 4.88
[161] sebezhetetlenség: 1 (4) / 0.16 [30] sorvasztás: 4 (7) / 1.28 [167] tombolás: 1 (4) / 0.88
[14] vakító fény: 2 (5) / 0.06 [170] villámpajzs: 1 (4) / 0.16    

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (0%): 11 elektr                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (6).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Totó, a katapulter 47/0 155% 100% 7 / 2.89 ájult
[2] Méregcsók, az óriás skorpió 50/0 165% 170% 4 / 1.60 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
v 154
bsz
ee 17
2. Makró
ism 3
x 10
p
p
vd
3. Makró
x 10
x 10
p
p
vd 92
vd 92
4. Makró
x 15
vd 53
vd 54
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 30.
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 92.
5: energiatüske t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 93.
10: jégcsóva t.var. ha közelharcban támad rád 1 ellenfél. Prioritás: 40.
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 60.
14: energiatüske t.var. ha ellenfeled #71. Prioritás: 95.
15: energiatüske t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 98.
2: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 35, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
6: energiatüske t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 60, és ha 2 vagy több ellenfél van.
8: jéglehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 37, és ha 1 vagy több ellenfél van.
12: mérges csípés t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 66, és ha 2 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 50 27; VI erõ:150% ép:40%; PV 5 3 7 8; PSZ 67 56 69 50 59 48; BA 15012 15053; I 20 0 50;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #11 (9. épület), #12 (7. épület), #18 (8. épület), #23 (3. épület), #50 (20. épület), #257 (118. forduló), #393 (120. forduló), #318 (105. forduló), #220 (119. forduló), #384 (110. forduló), #266 (111. forduló), #475 (112. forduló), #398 (121. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4154. karakternél van. Jelenleg a nekrofun trón építésén dolgozol, eddig 119 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd zangrozi csizmája (#15523) 1 a harcos díszes fejpántja (#7856) 1 a káosz mágikus köntöse (#3414)
1 a küzdelem fekete csizmája (#20472) 1 a mentát fejpántja (#12805) 1 a mentát maszkja (#12790)
1 a mentát vándorcsizmája (#12821) 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
* 1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 az elektromosság díszes pikkelyvértje (#27117) 1 az energia fekete csizmája (#18672) 1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157)
* 1 az ügyesség köpenye (#2485) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
* 3 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 halotti maszk (#1091)
1 kemény bõrpáncél (#3) 1 könnyû láncing (#1031) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 köpeny (#1135) 1 láncing (#1030) 1 nagy pajzs (#1062)
* 1 orglingbõr öv (#395) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom amulettje (#7045) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
1 a sav díszes karkötõje (#26892) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1221 arany (#1)
3 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197) 85 drágakõ (#2)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 2 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240)
* 1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 márványgyûrû (#1226) 1 nyaklánc (#1180)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 2 üvegszimbólum (#138) * 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
1 átokkõ (#203) 2 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bérmágus könnyû íja (#17471) 1 a gepárd könnyû nyílpuskája (#15686) 1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836)
1 a szellemek íja (#15220) 1 a yeti csonttõre (#26501) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 görbekard (#1316) 2 harci fejsze (#12) 4 kerek kõ (#11)
2 könnyû íj (#1271) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330)
1 nyílpuska (#1285) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 18 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33)
1 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 19 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 2 hónakkupók (#30) 2 jéglehelet itala (#54)
5 liánvirág (#24) 19 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
6 mézfû (#29) 6 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60)
13 ragálygomba (#26) 1 rémcserje (#34) 9 sárkányvirág (#32)
5 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 15 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 13 ekinda haj (#147)
1 elektronit (#141) 14 mandibula (#157) 6 nordkristály (#146)
8 pirgamit (#152) 8 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elfek karikaszimbóluma #10661 (9), a tökéletesség csonttõre #22001 (11), a titán kék köpenye #5637 (11), a tolvaj sárgaréz nyaklánca #9281 (9).

Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 97 arany (#1), 1 ragálygomba (#26), 1 bajnokok itala (#62), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében láncing (#134), 1 a hatalom amulettje (#7045), 2 ében tündekard (#132).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 10 winropu moha (#22), 3 õsi relikvia (#17), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorphok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorph fog kikelni.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. nov. 27. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.