Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 03:05:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5350-10

Karakterszám: 5350 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 10
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 9. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2004. júl. 16.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

NASTAH KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 mitulen fû.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20959.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 8.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 1.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 1.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Mefisztót. *júl. 1.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Bazaltzabálót. *júl. 1.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *júl. 2.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 2.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót. *júl. 2.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett! *júl. 5.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *júl. 5.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sivirt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kno 102 4 102. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a jobb csáp végtagodhoz tartozó rothasztás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

k 364 356 kaland elvállalása
(364. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád végzetes: zuhansz lefelé. Jól beütötted magad. (-11 életpont.) A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombit. A zombi máris elõtted terem! Támadod a zombit. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (6 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). A zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A zombi téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a zombit. Rávágsz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(356. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hirtelen megcsúszol, és lezuhansz! Úh, ez fájt! (-14 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [ld. enc.] A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy púpos molad (#26).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az árnymanó suhancot. Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (6 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel sújt rád. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc téged támad. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le. (1 ép-t sebzõdtél). Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Elõresuhintasz farkaddal. (7 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
pv 5 10 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. (PV 10: illegális.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Metamorf, egy lélekenergiától lüktetõ, félisteni hatalmú férfi. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság Rubinja, díszes fejék, csonttõr. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Metamorf mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Metamorf által meséltekbõl, megtudod, mi az a nordkristály. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (284. kaland, összköltsége 10 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl E-Bang, egy derékig érõ barna hajú, valószínûtlenül kék szemû, hosszú fülû nõ. Felszerelése: díszes fejék, bronzmedál, a majom malachit karkötõje. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. E-Bang mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kerek kõ. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, a bölcsesség köpenye, kard, a káosz förtelmes pikkelyvértje, a torony maszkja. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Locs-Pocs által meséltekbõl, megtudod, mi az a molitár. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Unicorn-Dragon, egy 210 magas, szárnyas õshüllõ férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. A következõket látod nála: a szellemek köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, bronzmedál, maszk. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Unicorn-Dragon pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a harci törpe. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (465. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik K'yorl Odran, egy férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, kõamulett, díszes fejék, az egyensúly gyûrûje, a légzés átlátszó köntöse. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kisebb agyszívó. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 63 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 145 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 305 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nastah, egy 7 szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.30
[2] IQ: 3 / 1.40
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 3 / 0.40
[5] mágia: 4 / 1.75
[6] gyorsaság: 3 / 0.47
[9] Méret/ép: 53 / 18
Min. méret: 36
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 30 / 30
Képességpont: 5 / 78%
Hõsi pont: 1 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 102 / 78
Hírnév : 121
Jóllakottság: 196%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 37 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 30 (1)
Leölt torzszülött: 31 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 7 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 1    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 1 / 0.60 [56] varázsitalfõzés: 2 / 1.25    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.60 [102] rothasztás: 4 / 3
farok [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.28 [105] roncsolás: 1 / 0


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:80% ép:35%; PV 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #6 (7. épület), #15 (4. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #328 (7. forduló), #284 (10. forduló), #443 (7. forduló), #356 (8. forduló), #272 (8. forduló), #203 (9. forduló), #465 (10. forduló).

TÁRGYAID

20 arany (#1) 1 õskõ (#8) 3 sötét mák (#23)
1 kés (#5) 3 lemúr hártya (#161) 4 mátekel gomba (#21)
1 mitulen fû (#20) 1 csótányláb (#25) 1 bolhedor szárny (#15)
1 gyilkos boróka (#27) 1 ragálygomba (#26)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 ragálygomba (#26).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY)
A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY)
A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi, rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.



KEREK KÕ (11. TÁRGY)
A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket. Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert, ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött még.



MOLITÁR (35. LÉNY)
Lomha, nagyon lassú, nagydarab növényevõje a csatornarendszernek, és minden oka megvan rá, hogy ne féljen semmitõl: vastag bõrét szinte semmilyen ragadozó karma vagy foga nem tudja átszakítani, és ha feldühítik letapos mindent, ami az útjába kerül. Ha mégis valahogy sikerül elpusztítani, és hozzáférsz a bõr alatt rejtõzõ finomságokhoz, akkor a molitár egyformán ízletes lehet a tejivóknak, a kõevõknek és a zöldvérûeknek. Szinte minden elemi támadási formával szemben ellenálló.



HARCI TÖRPE (36. LÉNY)
Újabb, kihalófélben levõ nyomorúságos humanoid életforma! Alacsony, zömök, testes lények, és bár bõrük sok helyen csupasz, mégis hatalmas szõrzet éktelenkedik az állukon, bár a megfigyelések szerint ezt harcban nem használják. Gyakran munkálkodnak a föld alatt, bányásznak, kopácsolnak, de ez nem menti meg õket a kipusztulástól. A harci törpét könnyedén leirthatod, primitív és szerencsétlen fegyverrel szokott védekezni, ahelyett, hogy nagy karmokat növesztene. Legfeljebb a kõevõk fanyalodhatnak rá. Arra azért nem árt ügyelned, hogy a mokány torzszülöttek aránylag jól bírják a hideget és ellenállóak a méreggel szemben.



KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY)
Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek, csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata, mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók és puhányok számára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.