Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 11:20:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5287-76

Karakterszám: 5287 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 76 Játékhét: 96
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 701
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. már. 16. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2004. már. 19.

E-mail!

CICABABA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Épp hozzád néz be Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 2. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 mézfû.
** 8. NAP ** Az Ördög bal keze ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, éhínség parányi gyöngye!
** 10. NAP ** Nem átall háborgatni Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a gepárd bõr mellvértje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
** 14. NAP ** Crywol ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, spanyolcsizma!
** 17. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 sötét mákot.
** 21. NAP ** Crywol ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, átokkõ!

Táborozásod alatt látogatót kapsz! A bolond, belesétált csapdádba, és 21 ép-t sebzõdött! Ellenfeled egy orgling sámán (#101) (izzó aranyszínû aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy pengefalat. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling sámán elvarázsol egy titánok szelét. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az orgling kutya feléd mozog. Az orgling kutya sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az orgling kutya holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Gyógyítja az orgling sámánt (+18 ép). Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.)
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 3 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az orgling sámánt védi rezisztanciája. (-10 vp.)
*** 5. KÖR *** Az orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 18 ép-t. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az orgling sámán rezisztálja. (-10 vp.)
*** 6. KÖR *** Az orgling sámán ellõ egy életszívás varázslatot. 18 életpontnyit sebzõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az orgling sámán rezisztálja. (-10 vp.)
*** 7. KÖR *** Magában motyogva, az orgling sámán létrehoz egy életszívást. 18 életpontnyit sebzõdsz. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19846.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 9.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Büdös Vöröst. *feb. 9.* Fenrokhazant Tsinborongi gyõzelmet aratott Grath felett. *feb. 10.* Cy Bon Tom és Lirian pszi párbajt vívtak. Cy Bon Tom került ki gyõztesen. *feb. 11.* Leph Arlone a szétszórt és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *feb. 12.* Rémálom teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *feb. 13.* Cy Bon Tom és Grath pszi párbajt vívtak. Cy Bon Tom került ki gyõztesen. *feb. 13.* Rémálom csatában legyõzte Grathot. *feb. 16.* Zsebibaba Baby teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 18.* Cy Bon Tom jéglehelet tulajdonsága 45 lett, elsõként a szinten. *feb. 20.* Fenrokhazant Tsinborongit rajtakapták, ahogy lopni próbált.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 23.* Lord Khalel csatában legyõzte Roxánát. *jan. 27.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *jan. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Csillagszemût. *feb. 2.* Fortian és Raiden Nagyúr megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *feb. 5.* Dart Mahul pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett. *feb. 9.* Theo és Rip Imhotep Kázmér pszi párbajt vívtak. Theo került ki gyõztesen. *feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 19.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Yula Vaynikot. *feb. 20.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *feb. 25.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a zangrozi csizmát. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

l 50 149 58 59 63 65 lopás preferencia:
Minimum 50 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 149, hatalom kék itala, védelem itala, zöld manaital, 65.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]

sz 15040 szövetség parancs
Belépésedet kéred a 15040. szövetségbe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]

sze 2 2. szolga elbocsátása
Elbocsátod agglomerátort. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 4 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt rémcserje nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, a bölcsesség csepp fülbevalója, a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája, a sólyom márványgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Muninn csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (467. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. [aura: 9-es animáció.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gepárd csonttõre, a gyõzelem díszes karkötõje, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a sólyom átlátszó köntöse, az ellenállás gyalogos lándzsája, a káosz urának gyûrûje, Földanya márványgyûrûje, a sólyom lovagi lemezpáncélja, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom szürke maszkja, hõsi jelvény, a majom aranyozott nyaklánca, a sólyom ezüst fülbevalója, a sebesség vívótõre, kék gömb, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, az ellenállás háromszögszimbóluma, Ödlerkbél íj. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Moha a "balfék" céloz, és lõ rád. (5 találattal 411 sebzést okozott.) Ájultan a földre zuhansz. Volt rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Moha a "balfék" 20 sebzést kap. Halálosztó, a quwarg katona Volt felé mozog. Hóhér, a húsevõ növény megközelíti Voltot. Halálosztó, a quwarg katona Voltot támadja. Volt lebénult. Volt halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 194 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 20/65.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Eraden, egy szikrázó tekintetû, acélkék pikkelyekkel borított férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló rangú tagja. Tárgyai: az egészség nyaklánca, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, a mentát csepp fülbevalója, a mentát gyöngye, a légzés malachitgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, az ellenállás csatos öve, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, ében láncing. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Eraden mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Eraden ellõ egy óriáserõ varázslatot. Magában motyogva, Volt létrehoz egy villámsújtást. Eraden 22 sebzést kap. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy pengefalat. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Eraden rezisztálja. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Eraden megúszta! (-10 vp.) Eraden Volt felé mozog. Eraden 63 sebzést kap a pengefaltól. Eraden összerogy.
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak is jut 42%. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, görényfarok, a törpék márványgyûrûje, a háború köve, a küzdelem ezüst nyaklánca, aréna kõ érme, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja, arany porontyköpeny, a küzdelem zangrozi csizmája, Örökkévalóság Zafírja, ozin fülkarika, az ellenállás könnyû íja, a gepárd kõamulettje, az ellenállás keresztszimbóluma, a kobra díszes karkötõje, a gólem malachitgyûrûje, a gólem szöges öve, a küzdelem ónix karkötõje, Thór bíbor láncinge. Fel sem tûnik, hogy elveszted az éhínség parányi gyöngyét. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Köszönés helyett ezt kiáltod: "Nõjön be az orrod lika!" Õ rögvest kontrázik: "Te gerinctelen puhány!" A következõvel folytatod: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Nem késik a válasszal: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Nem habozol, máris mondod: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Azonnal visszavág: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Jól odamondasz neki: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?" Azonnal visszavág: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Rémálom volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû, zöld szemû, magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, a tolvaj nyaklánca, a harcmûvész fekete csizmája, az elefánt ezüst fejpántja, a harcmûvész átlátszó köntöse. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a spanyolcsizma. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Üdvözlõ mondatod: "Te aszott torzszülött!" Azonnal visszavág: "Te göthös hernyó!" Jól odamondasz neki: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Azonnal visszavág: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Jól odamondtál neki! Crywol csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Crywol dühös pillantást vet rád. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

pv 5 4 3 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]

m 7 11 8124 1111 4141 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,11) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 124) A legközelebbi feladat megoldásánál 124 lesz a válaszod.
(M 7,10) Északra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 84 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 54 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 55 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [124] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 7,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (vesztesz 23% lélekenergiát.)
(M 7,8) Északra mész. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (+20% jóllakottság.)
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]

m 7 10 2212 3232 1131 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,10) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8,10) A folyosó keletre visz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Volt létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A tüskés hólyag 5 ép-t sebzõdik. Elmormolsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) A tüskés hólyag rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád jobb csápjával. El sem talált, haha. Ostorként csattant bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Volt létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A tüskés hólyag 8 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A tüskés hólyag 53 sebzést kap. (-10 vp.) A tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 10 ép-t. Volt 5 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 13/5.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 31%. Viszed, ami mozdítható: 37 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+19 életpont.)
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

be 4 71 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

kno 71 3 71. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

k 2 15 9 217 kaland elvállalása
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ? - és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált utánad a boltos. - Többet ér ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát, hogy a varázskõ elõnyeit ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod, végül megkérdezed:
- Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért a tied lehet! - megvetõ mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is. Úgy látszik, a varázskõ tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ utánad kiállt: - Rendben, legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom, érthetõ-e, de nem akarok venni varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni egyet, rendben, van rá 300 aranyam, de ennél több nem... - A kereskedõ szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt, még köthet üzletet. Elõrohan a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal akarod kiszúrni a szememet? Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre rá? Maholnap becsukhatom a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben, legyen 600, de ez az utolsó ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi kereskedõ, te is tudod, hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek, és betegre kerested magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk megállapodni! - hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam, vagy én használom fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod az álladat, mintha tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe csapsz.
- Rendben van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan tudsz alkudozni! Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany]
A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen mosolyog. Látszik rajta, hogy még így is jó üzletet kötött! De azért te sem panaszkodhatsz: 500 arany egy varázskõért tényleg nem sok.
(+1 hõsiesség pont.)

(15. kaland:) Nekiindulsz, hogy pirofoszfátot szerezz. Az akadémián részletes útmutatót kapsz, ezért nem okoz nehézséget a mélyen fekvõ barlangjáratokig való eljutás. Kiderül azonban, hogy egy dolgot nem említettek az akadémián: a járatokba való bejutás egy igen igen szûk alagúton keresztül történik! Igencsak be kell húzni a hasadat, ha át akarsz itt férni.
[Rugalmasság próba 13-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nehezen ugyan, de sikerül annyira apróra összehúzni magad, hogy annak még egy fakír is a csodájára járhat. Araszolva, lassanként, de átjutsz az "üvegnyakon". Odaát, a pirofoszfát barlangokban, már várnak rád az elementál fattyak. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az 1. nagyobb elementál fatty immúnis a varázslatra. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az 1. nagyobb elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (23 ép-t sebzõdtél). A 2. nagyobb elementál fatty Voltot támadja. Volt hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. nagyobb elementál fatty 53 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. nagyobb elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (20 ép-t sebzõdtél). A 2. nagyobb elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (24 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/23.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+65 életpont.)

(9. kaland:) Amikor ellátogatsz a hivatalba, audienciát kérve, a kezét dörzsölõ Torgafuli Asheron máris fogad téged, majd a palota alagsorába kísérnek. Odalent a helytartó bemutat téged Wontatot Operhának, aki a palota személyes kalandmestere. Operha így szól hozzád:
- Cicababa, elsõ feladatként egy csapdát kell megtalálnod és hatástalanítanod, amelyet ebben a teremben rejtettünk el! A rendelkezésre álló idõ persze nem korlátlan - ezzel egy homokórát helyez el a mellette álló asztalra, és a homok máris peregni kezd. Gyorsan munkához látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hamarosan megtalálod a ravasz csapdát. Egy kötél feszül keresztbe az ajtóbejáratnál, ha megrántod, a kötél végével egy hatalmas kõszikla csapódna a fejedhez. Gyorsan hatástalanítod. Operha elégedetten bólint, a helytartó biztatóan mosolyog. A kalandmester most így szól:
- Jól van, az elsõ próbát kiálltad! A második: szereld vissza a csapdát, de lehetõleg jobban oldd meg a feladatot, mint az elõzõ próbázó, hiszen igencsak könnyû volt megtalálni - ezzel jót kuncog. Bólintasz. A homokóra persze most is peregni kezd.
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen visszakötöd a kötelet, az alsó részét bokamagasságban kifeszíted, úgy, hogy a milgandok által vetett árnyék pont eltakarja. Ellenõrzöd, hogy a kõ lebillen-e a kötél húzására, végül elégedetten hátralépsz, és bólintasz. Operha int, mire egy korbácsos õr elõrezavar a folyosón egy orgling rabszolgát. Pattanás hallatszik, és a szikla dübörögve zúdul le, pont telibe kapva az orgling koponyáját. A jelenlévõk elégedetten megtapsolnak téged. Operha tájékoztat a következõ feladatról.
- Nos, láthatóan képzett vagy a túlélésben. De vajon mennyire boldogulnál, ha egy teljes csapat vezetésének a felelõsségre hárulna rád? Íme ez a csapat orgling - az õrök elõterelnek egy tucat bûzhödt, nyüszögõ orglingot. - Mire a homokóra háromszor megfordul, az orglingok képesek legyenek vigyázzállásban végigmenetelni a palota elõtti téren! - elképedt arcodat látva, Operha búcsút int, és a helytartót követve távozik. Csak két õr marad a szobában, akik szigorúan figyelik a homokórát. Mit lehet tenni? Hozzálátsz az idomításhoz.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Amikor meggyõzõ, erõteljes, zengõ hangodon beszélni kezdesz, az orglingok figyelme feléd irányul. Egyszerû, általuk is érthetõ szavakat használsz, megmondod, mit vársz tõlük. Pihenést és ételt ígérsz nekik, ha engedelmeskednek. Meglepõen gyorsan érsz el eredményt, az orglingok hamarosan a palota elõtti téren parádéznak. A helytartó és Operha döbbenten néznek egymásra, majd kacagni kezdenek. Torgafuli helytartó eléd lép.
- Gratulálok, Cicababa, valóban nagyon talpraesett vagy! Most már csak egyetlen, nemhivatalos feladat van hátra. Itt van egy régi kedves páncélom, a káosz ébenberakásos lemezpáncélja. - ezzel elõvarázsol egy zsákból egy horpadt, poros páncélt. Ez kellene megjavítani!
Meghökkenve nézel. Ennél a próbánál bizony nagy hõsiességre lesz szükséged!
[Javítás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Gondosan kikalapálod a görbületeket, lecsiszolod a korrodált felületeket, végül kifényesíted, megpucolod az egészet. A helytartó elkerekedett szemmel bámul.
- Oh, jobb, mint újkorában! Köszönöm! Tökéletesen kiálltál minden próbát! Mit szeretnél jutalmul? - vágyakozva nézel a helytartót borító varázstárgy tömegre, fõként a nyakában lógó õskõ-füzért szemléled mohón. De végül visszaemlékezel ígéretedre, és így szólsz:
- Nem kérek mást, helytartó uram, csak hogy az orgling csapatom jóllakhasson, és pihenhessen egy jót! - a helytartó csodálkozva néz rád, de aztán beleegyezõen bólint, és elmosolyodik.
- Nemcsak képzett galetki vagy, de jó a szíved is! Az orglingokról természetesen gondoskodunk. És, hogy azért mégiscsak kapjál valamit a fáradozásodért, fogadd el ezt - ezzel leakaszt egy õskövet a nyakában lógó füzérrõl, és átnyújtja. Hálás mosollyal köszönöd meg a nemes ajándékot.
(+3 hõsiesség pont.)

(217. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 orgling disznó (#84) (vibráló kék aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az 1. orgling disznó sebzõdik 18 ép-t. Ellõsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az 1. orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling disznó ellenáll a varázslatnak. A 2. orgling disznó Voltot rohamozza. A 2. orgling disznó sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az 1. orgling disznó téged támad. Beléd próbál marni fogával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A 2. orgling disznó Voltot támadja. Volt megtántorodik. Volt halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1. orgling disznó sebzõdik 53 ép-t. (-10 vp.) A 2. orgling disznó téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Bûze kellemetlen számodra. (-1 ép.) Az 1. orgling disznó téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Félrehajoltál.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 18/76.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)
[123 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Volt mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A lidércláng rezisztálja. Elmormolsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) A lidércláng odajön hozzád. A lidércláng 63 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A lidércláng kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 28%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Volt létrehoz egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy pengefalat. (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Volt elmormol egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál fatty immúnis a varázslatra. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A nagyobb elementál fatty 53 sebzést kap. (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Volt rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A nagyobb elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A nagyobb elementál fatty 25 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t. (-6 vp.) A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 29%. Összegyûjtöd a "kincset": 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+21 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

v 146 14 8 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

v 146 10 3 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

v 146 3 11 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

bb 1 3 1 7 4 5 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, ekinda haj (#147) 27 ap, díszes villámöv (#177) 129 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, a tudás bõr mellvértje (#1946) 295 ap, a tudás amulettje (#2095) 101 ap, az egészség márványgyûrûje (#3026) 206 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 206 ap, a gyorsaság nyaklánca (#3880) 107 ap, a gyorsaság barbár lándzsája (#4031) 222 ap, a pontosság díszes fejpántja (#4256) 206 ap, a pontosság köpenye (#4285) 98 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 206 ap, az élet köpenye (#5185) 98 ap, a titán köpenye (#5635) 98 ap, a gladiátor zöld köntöse (#6101) 266 ap, a gladiátor sárgaréz nyaklánca (#6131) 275 ap, a hatalom nagy pajzsa (#6912) 432 ap, az óriás átlátszó köntöse (#8802) 415 ap, az entek pajzsa (#9610) 111 ap, a mágus láncinge (#10030) 166 ap, a mágus kerek pajzsa (#10061) 281 ap, az elfek díszes fejpántja (#10556) 266 ap, az elfek sárga öve (#10617) 408 ap, az elfek karkötõje (#10690) 101 ap, a tudós vassisakja (#11426) 281 ap, a tudós kõamulettje (#11546) 266 ap, a lich díszes fejpántja (#11906) 266 ap, a majom barbár lándzsája (#14381) 281 ap, a szívósság bõr mellvértje (#14546) 355 ap, a szellemek gyûrûje (#15175) 101 ap, a gepárd kardja (#15715) 111 ap, a sas sisakja (#15925) 111 ap, az elefánt köpenye (#16435) 98 ap, a gyõzelem láncinge (#20830) 166 ap, a tûz pikkelyvértje (#22165) 83 ap, a tûz vassisakja (#22226) 162 ap, a tûz gyûrûje (#22375) 55 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 146 ap, a jég rövid tõre (#22902) 277 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 162 ap, az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 155 ap, a villám malachitgyûrûje (#23727) 277 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 146 ap, a méreg csatos öve (#24116) 142 ap, a regenerálódás öve (#24565) 51 ap, a sün halotti maszkja (#24941) 146 ap, a sün köpenye (#24985) 51 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 162 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 162 ap, a szalamandra tõre (#26050) 55 ap, a yeti zöld köntöse (#26351) 146 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 146 ap, a sav csizmája (#26770) 55 ap, a sav kõamulettje (#26846) 146 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 146 ap, az elektromosság öve (#27265) 51 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 270 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 142 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 142 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 146 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 146 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451) 279 ap, a bûz öve (#29065) 51 ap, a bûz íja (#29170) 64 ap, a sólyom fülbevalója (#29605) 51 ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 295 ap.

[be 3:] Hazamész a boltból. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap)

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. - Hé, te kufár! - szólítod meg a kereskedõt. - Még nem rendeztük le azt az ügyet, hogy a múltkor egy átkozott tárgyat próbáltál rámsózni.
- Micsoda? Mit hazudozol itt össze-vissza? - A boltos egy pillanatig annyira meggyõzõ, hogy magad is bizonytalan leszel, de aztán úgy döntesz, végigcsinálod, amit elkezdtél.
- Bizony, te nyomorult! És most olyan káprázatos verést fogsz kapni, amilyet még életedben nem tapasztaltál!
A boltos vicsorogni kezd, de aztán elmosolyodik.
- Ám legyen, küzdjük meg! De ne itt a boltban, mert minden tönkremegy. Találkozzunk zárás után, a raktáram mellett! De hogy izgalmasabb legyen a dolog, küzdjük meg tétben! A vesztes száz aranyat fizet a gyõztesnek. Ja, és persze szolgák nélkül, egy az egy elleni nemes küzdelem legyen! Rendben van? - most már nem lehet visszakozni, úgyhogy bólintasz, bár nemes küzdelmet nem nézel ki boltosból, úgyhogy a szolgáidra valószínûleg szükség lesz. (4. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.

[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Mikor az ajtóhoz érsz, döbbenten veszed észre, hogy egy orgling szörnyeteg cammog eléd. Micsoda borzalom, már itt is megjelentek ezek az undorító torzszülöttek. Ha be akarsz menni az épületbe, bizony harcolnod kell. Ellenfeled egy orgling melák (#157) (vibráló kék aura veszi körül). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Volt létrehoz egy villámsújtást. Az orgling melák 4 sebzést kap. Ellõsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az orgling melák feléd mozog. Az orgling melák 63 sebzést kap a pengefaltól. Az orgling melák rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (60 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 4/0.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A fene, ide most nem tudsz bemenni!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.

[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2 xenomorph bébi (#204). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. nekropoid elvarázsol egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Ezt most megúsztad. Az 1. nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. nekropoidot. Rávágsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). A sün görbekardját forgatva támadsz. (8 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (27 sebzés). Az 1. nekropoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. A 2. nekropoidot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz. (9 ép-t sebeztél). A sün görbekardjával lesújtasz. (9 ép-t sebeztél). Illatozol (24 sebzés). A 2. nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 44 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 80 aranyat.
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

z 19 15 zenélsz 19. hangszeren 15 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A gyorsaság hosszú lándzsája: értéke 259 arany #4033 (3 dukát), a sebzése 3D8+4. A következõ képességeket azonosítod: +1% támadás ezzel a fegyverrel, +4 gyorsaság. Az elfek kõrisfa íja: értéke 296 arany #10723 (3 dukát), a sebzése 2D5+3. A következõ képességekkel rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +3 intelligencia, +3 gyorsaság. Az elektromosság bíbor köntöse: értéke 332 arany #27254 (4 dukát). Hatása a képességeidre: +5% védekezés, +5 elkt.immunitás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 697 sebzést okoztál, és 549 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 88 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 322 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cicababa, egy karcsú, ruganyosléptû, széparcú, vöröshajú, illatfelhõbe burkolódzott nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 76. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (13) / 2.15
[2] IQ: 13 / 1.09
[3] ügyesség: 5 (12) / 2.15
[4] egészség: 7 (9) / 5.10
[5] mágia: 12 / 7.99
[6] gyorsaság: 6 (2) / 1.33
[9] Méret/ép: 90 (95) / 64
Min. méret: 75
Barlangméret: 92
PONTJAID
Varázspont: 149 / 4
Képességpont: 13 / 73%
Hõsi pont: 23 (10)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 399 / 218
Hírnév : 956
Jóllakottság: 86%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 81 (2)
Galetki gyõzelmek: 28 (1)
Torzsz. csaták: 410 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 349 (4)
Leölt torzszülött: 555 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 61 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (21)
Speciális képességeid:
+21 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. [ok] 2.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 (9) / 0 [20] savimmunitás: 2 (8) / 0.60 [25] illat: 19 (21) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.40 [46] csapdaészlelés: 9 / 4.31 [47] zárnyitás: 5 / 1.55
[48] mászás: 6 / 2.82 [49] rugalmasság: 3 / 0.50 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 0.51
[51] transzformáció: 4 / 0 [52] auraészlelés: 4 (5) / 2.87 [54] kereskedelem: 6 / 2.40
[55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.30 [57] gyógynövények: 5 / 4.32
[58] nyomkeresés: 4 / 1.85 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.45 [62] lopás: 7 / 6.37
[64] átokszórás: 8 (11) / 7.56 [65] álcázás: 12 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 0.85
[68] zene: 6 / 1.02 [69] tanulás: 4 / 1.19 [71] javítás: 3 / 0.05
[72] építés: 4 / 1.62        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 (6) / 0.66 [101] szakért.: 9 (10) / 2.21      
bal karom [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 4 / 1.80     Enyészmester
jobb karom [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 4 / 0.34     a sün görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (3) / 0.16 [36] csábmosoly: 4 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 4 (6) / 0.12
[37] egokínzás: 1 (3) / 0 [11] elektromos kéz: 6 (8) / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0
[10] energiatüske: 5 (7) / 1.02 [29] életszívás: 19 (21) / 7.07 [13] jégcsóva: 4 (6) / 0.06
[15] jégpajzs: 4 (6) / 0.12 [154] kisebb erõpajzs: 2 (4) / 0.32 [27] kisebb gyógyítás: 1 (3) / 0
[146] kontakt.õseiddel: 3 (5) / 0.72 [157] láthatatlanság: 3 (5) / 0.24 [165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.18
[28] óriáserõ: 1 (3) / 0 [166] pengefal: 19 (21) / 2.40 [30] sorvasztás: 1 (3) / 0
[159] szellemidézés: 3 (5) / 0.32 [140] szellemkalapács: 9 (11) / 1.51 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.12


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Volt, az elektraton 23/23 50% 35% 3 / 1.39 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 6
ism 5
p
pv 5 4 3 2
2. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 5 4 3 2
3. Makró
pv 4 3 8
p
pv 6
ism 4
p
pv 5 4 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: pengefal t.var. ha ellenfeled #41. Prioritás: 60.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #41. Prioritás: 55.
3: pengefal t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 6.
4: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 60.
5: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 65.
6: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 55.
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 25 alatt van. Prioritás: 61.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 50; VI erõ:150% ép:20%; PV 5 4 3 2; PSZ 62 46 48; BA 9583 15040; L 50 149 58 59 63 65; HE 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 11-19

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 7.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #11 (9. épület), #15 (4. épület), #467 (76. forduló), #217 (74. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég csatos öve (#22766) 1 a légzés kerek pajzsa (#27611) 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491)
1 a regenerálódás könnyû láncinge (#24431) 1 a sav bíbor láncinge (#26682) * 1 a sav lovagi lemezpáncélja (#26652)
* 1 a szívósság nagy pajzsa (#14562) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az elektromosság csontmaszkja (#27192)
1 bronz mellvért (#1047) * 1 csillogó fejpánt (#1108) 1 csizma (#1120)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 fejpánt (#1105) 1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091)
1 kék köpeny (#1137) 1 kemény bõrpáncél (#3) 1 kerek pajzs (#1061)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 köntös (#1150)
1 köpeny (#1135) 1 pókcsatos öv (#173) * 1 spanyolcsizma (#201)
1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077) 2 törpe pikkelyvért (#4)
3 utazóköpeny (#1136) 1 vaspajzs (#1063) 1 vassisak (#1076)
1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a méreg márványgyûrûje (#24176)
* 1 a sav márványgyûrûje (#26876) * 1 a sün szimbóluma (#25060) 1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 902 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258)
1 az angyalok díszes karkötõje (#28242) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság amulettje (#27295)
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) * 1 az erõ díszes karkötõje (#1692) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 2 díszes karkötõ (#1242) 106 drágakõ (#2)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 malachit karkötõ (#1241) 5 márványgyûrû (#1226)
1 ónix karkötõ (#1243) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 átokkõ (#203) 1 éhínség parányi gyöngye (#204) 3 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
4 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a mágus tõre (#10300) 1 a regenerálódás rövid tõre (#24702) * 1 a sün görbekardja (#25166)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 az ellenállás csonttõre (#28751) * 1 Enyészmester (#217)
1 fogazott kard (#1318) 2 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
3 gyalogos lándzsa (#1332) 5 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315)
13 kerek kõ (#11) 8 kés (#5) 1 lándzsa (#1330)
2 nehéz nyílpuska (#1287) 3 parittya (#10) 4 rozsdás kard (#131)
6 sziklarepesz (#13) 2 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
7 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33) 6 elonotichlan (#31)
7 gyilkos boróka (#27) 7 hatalom kék itala (#58) 3 hónakkupók (#30)
3 kihívás itala (#68) 9 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21)
2 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29) 7 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 14 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34)
3 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55) 2 sötét mák (#23)
14 tejfonál (#28) 4 védelem itala (#59) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 9 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141)
10 húsevõ bibe (#151) 6 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 9 nohnetár gumó (#212)
7 nordkristály (#146) 1 õsi relikvia (#17) 11 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a titán vassisakja #5576 (9), kék gömb #143 (4), a bûz díszes fejpántja #29006 (5), ezüst fülbevaló #1257 (2), parittya #10 (1), a védekezés rövid tõre #4902 (10), a torony fejpántja #18205 (4), a mágia kerek pajzsa #3311 (7), a mentát köpenye #12835 (4).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÉHÍNSÉG PARÁNYI GYÖNGYE (204. TÁRGY)
Amikor elõször megláttad ezt a gyönyörûen megmunkált kis ékszert, rögtön beleszerettél. A rendkívül gondos ötvösmunkával megformált parányi aranylevelek alján megbúvó tökéletes gyöngyszem mágikus erõvel vonzza a tekintetet. Ha végre sikerül szerezned egyet belõle, a legbelsõ zsebedbe rejted, hogy mindig kéznél legyen, de senki se lophassa el. A sok öröm mellett, amit a gyöngy okoz, van egy pici mellékhatása is. Amíg nálad van, az emésztõszerveid mintha megbolondultak volna, kétszeres erõvel dolgoznak. Kétszer olyan hamar éhezel meg, mint eddig, de amikor ránézel a gyöngyre úgy gondolod, hogy ennyit megér. Magadtól eszedbe sem jut, hogy eldobd (ha mégis megpróbálod úgysem sikerül), de legnagyobb sajnálatodra néha egyszerûen csak eltûnik. Ilyenkor legtöbbször még látod, hogy egy tõled távolodó galetki éppen szerettel babusgat valamit a tenyerében.



ÁTOKKÕ (203. TÁRGY)
Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége. Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba, amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni, persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem! A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a 4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten fogod mûvelni.



ORGLING MELÁK (157. LÉNY)
Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak. Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos, arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.