Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 16:03:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5244-100

Karakterszám: 5244 Számlaszám: 2531
Fordulószám: 100 Játékhét: 100
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 83
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 28. 13h:48'
A következõ fordulód táplálható: 2002. dec. 3.

Számládra 100 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

UTON ÁLLLÓ KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Fényhozó Keilor kiadott egy sta 21 7520 5244 0 0 0 parancsot.
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Legator Godart, Zsémbecske, Falra Hányt Borsó.
Az akadémia elõtti térre beszéltétek meg a találkozót a többiekkel. Szerencsére senki sem késett. A kincs az akadémia alatti régen elfelejetett barlangrendszerben van. Az elsõ lépés: be kell jutni az akadémia pincéjébe. A bejáratnál általában az akadémia egy tanítványa szokott õrködni. Nem valószínû, hogy csak úgy leenged a pincébe. De nyilván õt is meg lehet gyõzni.
Legator Godart ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid tanácskozás után Legator Godart, aki a legjobb szöveggel rendelkezik, elindul a bejárathoz. Ti pár lépés távolságból követitek. Legator Godart belép a kapun. Az ott ácsorgó ifjonc rögtön odalép hozzá:
- Miben segíthetek?
- Tegnap a nagytiszteletû Oorbinek professzornál voltam. Egy kísérleténél mûködtem közre, mint kísérleti alany. Bizonyára tudod, hogy az izomzat fejlesztésével foglalkozik, és rendkívül biztatóak az eredményei. Na, a lényeg az, hogy a mai kísérletekhez a pincébõl fel kéne cipelni egy igen nehéz ládát. Azt mondta, hogy hozzam el néhány ismerõsömet, és vigyük fel mielõtt munkához lát. Remélem, nincs akadálya a dolognak. - Ezzel int nektek, majd határozottan megindul a pincéhez vezetõ folyosón. A gyakornok hirtelen nem tud semmit mondani azon kívül, hogy persze, persze, csak menjetek.
A térkép segítségével hamar lent találjátok magatokat a pincében. Szerencsére teljesen kihalt az egész, senki nem zavar meg benneteket. Egy kis kutatás után meglelitek azt a termet, ahonnan az elfeledett folyosó nyílik. Remélitek, hogy nincs elfalazva, mert sziklabontáshoz nincs felszerelésetek. A teremben mindenféle poros kacatok vannak, úgy tûnik, legalább száz éve nem járt senki ezen a környéken. Az egyik sarokban néhány láda van egymásra pakolva. Pár perc alatt megpucoljátok tõlük a sarkot. Itt valamivel tisztább a talaj, mint a terem többi részén, így hamar megtaláljátok a csapóajtó fogantyúját. Egyikõtök megpróbálja kinyitni, de az ajtó be van szorulva. Lehet, hogy több száz éve nem nyitotta ki senki. Együttes erõvel kell megpróbálni. Alig fértek hozzá, olyan kicsi a hely, de nincs más lehetõségetek.
[Erõ-összeg próba 48-as küszöbre: sikeres]
A helyezet nehéz. A szûk helyen inkább akadályozzátok egymást, mint segítitek. A sokadik próbálkozásra végül sikerrel jártok, az ajtó megmozdul. Felnyitjátok, majd megkezditek a leereszkedést az elfelejtett járatba. Valamikor ezt is galetkik használhatták, a falakban még mindig ott vannak a milgandok, így szerencsére nincs sötét. Furcsa, orrfacsaró szagot éreztek. Lehet, hogy vannak itt élõlények? Vajon mivel táplálkoznak? Ki tudja? A folyosó igen keskeny, csak libasorban tudtok haladni. Elõrõl furcsa suhogó hangot hallotok. Egy kis gyaloglás után kiderül, mi adja ki. Egy furcsa szerkezet egy ingán egy hatalmas pengét lenget, igen nagy sebességgel. Akit ez eltalál, az nem nagyon reménykedhet. Alaposan körülnéztek, de semmilyen kapcsolót nem láttok itt. Ha nem akartok visszafordulni, valahogy át kell jutni rajta. Az elsõ lépés: a csapat leggyorsabb embere megpróbál átfutni alatta, aztán körülnéz a túloldalon. Ehhez igen jó idõzítésre van szükség.
Zsémbecske a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Gyorsaság próba 20-as küszöbre: sikeres] Zsémbecske olyan közel megy a pengéhez amenyire csak mer. Az mindössze két ujjnyival arca elõtt halad el. Iszonyatosan koncentrál ami érthetõ, hiszen hatalmas a tét. Az élete. Aztán megindul. Úgy tûnik az idõzítés jó. Zsémbecske rohan. A penge közben elérte a plafont, majd megindul lefelé, és megkezdte halálos útját Zsémbecske felé. A halálosztó szerkezet most szerencsére felsült. Zsémbecske egy pillanattal hamarabb érte el a biztonságos zónát, mint a penge õt. Néhány pillanat alatt megtalálja a kapcsolót. Meghúzza és a penge megállt. Szerencsére majdnem fent a plafonnál, így nem kell kerülgetni.
A halálmasina után nyugodt a környék, senki sem tör az életetekre. A térkép szerint már csak néhány perc, és az X-nél vagytok. És igen, eljött a nagy pillanat. Az utolsó kanyarulaton is túl vagytok, és egy hatalmas terembe érkeztek. A térkép igen pontos. Valóban van egy hatalmas X a teremben. Márvány lapokból van kirakva. A két vonal metszéspontjánál egy díszes trón áll. Benne egy galetki csontváz, a fején korona.
- Yarmbaur vagyok, és mindenki meghal, aki zavarni meri pihenésemet! - Egyet csettint, a márványlapok felnyílnak, és csontvázak, valamint zombik tömege mászik elõ belõlük.
Ellenfeleitek 5 csontváz harcos (#68) [aura: IQ: 20.], 3 tûzcsontváz (#152) és 2 zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Zsémbecske a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! Az 1. zombi herceg 198 ép-t sebzõdik. Az 1. zombi herceg halálos sebet kapva a földre zuhan. Legator Godart elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Legator Godart elmormol egy megszakítás varázslatot. A 2. zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megindulsz a 3. tûzcsontváz felé. Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó elindul az 1. tûzcsontváz felé. Az 1. tûzcsontváz Falra Hányt Borsót rohamozza. A 2. tûzcsontváz Legator Godart felé mozog. A 3. tûzcsontváz közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. csontváz harcos Falra Hányt Borsó irányába megy. Az 5. csontváz harcos Zsémbecskét rohamozza. A 2. csontváz harcos elindul Legator Godart felé. A 4. csontváz harcos odajön hozzád. Az 1. csontváz harcos elindul Falra Hányt Borsó felé. Megtámadod a 3. tûzcsontvázt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-6 ép) Roncsolod bõrét. Megpróbálod megmarni. (58 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Vastag bõrét szaggatod. Tekergetve suhintasz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). A 3. tûzcsontváz hörögve elterül. Falra Hányt Borsó és az 1. tûzcsontváz egymással harcolnak. Az 1. tûzcsontváz halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. tûzcsontváz Legator Godartot támadja. A 3. csontváz harcos és Falra Hányt Borsó egymással harcolnak. Az 5. csontváz harcos Zsémbecskét támadja. A 2. csontváz harcos Legator Godartot támadja. A 4. csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. csontváz harcos Falra Hányt Borsót támadja.
*** 2. KÖR *** Zsémbecske elmond egy savcsapás varázslatot. A 2. zombi herceg 208 ép-t sebzõdik. A 2. zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, Legator Godart elvarázsol egy szellemkalapácsot. A zombi mester 86 ép-t sebzõdik. A zombi mester holtan terül el. Megtámadod a 4. csontváz harcost. Odacsapsz bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (61 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). A 4. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Falra Hányt Borsó és az 1. csontváz harcos egymással harcolnak. Az 1. csontváz harcos kileheli lelkét. A 2. tûzcsontváz Legator Godartot támadja. Az 5. csontváz harcos Zsémbecskét támadja. A 2. csontváz harcos Legator Godartot támadja. A 3. csontváz harcos és Falra Hányt Borsó egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Zsémbecske elmormol egy savcsapás varázslatot. A 3. csontváz harcos 188 ép-t sebzõdik. A 3. csontváz harcos kileheli lelkét. Összegyûjtve mágikus energiáit, Legator Godart elvarázsol egy szellemkalapácsot. A 2. csontváz harcos sebzõdik 86 ép-t. A 2. csontváz harcos holtan terül el. Megindulsz a 2. tûzcsontváz felé. Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó az 5. csontváz harcos irányába megy. Támadod a 2. tûzcsontvázt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép) Roncsolod bõrét. Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás elõl. Ostorként csattantasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-2 ép) A 2. tûzcsontváz halálhörgés közepette a földre zuhan. Falra Hányt Borsó az 5. csontváz harcost támadja. Az 5. csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 386 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legator Godart: 210/17, Zsémbecske: 594/6, Falra Hányt Borsó: 387/22.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+99%). Legator Godart részesedése: a tûz fogazott kardja, egy törpe pikkelyvért és 32 arany. Zsémbecske a következõt kapja: a tûz fogazott kardja, 4 rozsdás kard és 32 arany. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 30 arany. Falra Hányt Borsó is kap a tárgyakból, övé lesz a tûz fogazott kardja, egy törpe pikkelyvért és 31 arany.
Legator Godart, Falra Hányt Borsó feltételes gyógyítást használ.
Yarmbaur mérgelõdve felemelkedik a trónjából.
- Látom, semmit sem lehet a szolgákra bízni!
Ellenfeletek egy Yarmbaur (#192). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Zsémbecske mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. A Yarmbaur ellenáll a varázslatnak. Legator Godart a Yarmbaurt próbálja távolról eltalálni. (3 lövéssel 0 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a Yarmbaur elvarázsol egy halál szavát. Legator Godart ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Megindulsz a Yarmbaur felé. Már ott is vagy! Falra Hányt Borsó a Yarmbaur irányába megy. Megtámadod a Yarmbaurt. Rávágsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (68 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (55 ép-t sebeztél). Falra Hányt Borsó a Yarmbaurt támadja. a Yarmbaur kontaktmérget kapott. A Yarmbaur halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legator Godart: 0/9999, Zsémbecske: 0/0, Falra Hányt Borsó: 71/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Zsémbecske is kap a tárgyakból, övé lesz 12 arany. Elrakod a zsákmányt, ami 11 arany. Falra Hányt Borsó is kap a tárgyakból, övé lesz 12 arany.
Legator Godart feltételes gyógyítást használ.
A terem elveszítette korábbi szépségét, és egy mészárszékhez hasonlít inkább. De titeket amúgy sem a szépség, hanem a kincsek érdekelnek. Átkutatjátok a termet, de elõször semmit nem találtok.
[Felderítés-összeg próba 12-es küszöbre: sikeres]
Nincs más lehetõség, mint minden tudást elõszedni, amit valaha is felderítésbõl tanultatok. Minden apró zugot átnéztek, egymásnak adjátok a tippeket, régi emlékek bukkanak fel, hol érdemes még körülnézni. Már éppen kezdtek rosszat gondolni a remetérõl, amikor valamelyiktek rájön, hogy a trón alatt egy rejtett üreg van. Egy pillanat alatt ott teremtek, és máris mindenki könyékig van az üreg belsejében. A te részed 12 drágakõ és az immunitás varázsitala.
[ld. enc.]
(+5 képességpont.) (+5 hõsiesség pont.)
** 3. NAP ** Medusa kiadott egy olcs 6 9494 5244 0 0 0 parancsot. Az õ harci ereje a parancs kiadásakor 336.
** 3. NAP ** Medusa kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7520 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7520 9 parancsot.
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 64 arany.
** 3. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 smaragd esszenciát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 káoszkígyó pikkely.
** 6. NAP ** Fényhozó Keilor kiadott egy olcs 6 7520 5244 0 0 0 parancsot. Az õ harci ereje a parancs kiadásakor 297.
** 6. NAP ** Bezörget hozzád Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a jég ezüst nyaklánca, a törpék márványgyûrûje, szivárványkristály, szivárvány karkötõ, a szívósság görbekardja, a Tél aranylánca, a jég márványgyûrûje, Trollagyar, a jég ezüst fejpántja, Rogan karkötõje, a jég zangrozi csizmája, a jég csepp fülbevalója, ozin fülkarika, a jég sárgaréz nyaklánca, a jég vas mellvértje, a regenerálódás harci nyílpuskája, a jég kék köpenye, a szakács üstje, a jég kerek pajzsa, a regenerálódás görbekardja, a jég keresztszimbóluma. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Örök Lázadó Tudati méreg +3 méreg (-6)54 (+0)60 Uton Állló semmi semmi (-3)2 (-3)2
2. Örök Lázadó Tudati méreg +3 méreg (-6)48 (+0)60 Uton Állló semmi semmi (-2)0 (-2)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-24 életpont.)
** 8. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 2 mitulen füvet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 4326.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 18.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *nov. 19.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *nov. 20.* Oblepo Glorr gyõzelmet aratott Laetitia Diamantinia felett. *nov. 20.* Karacs csatában legyõzte Ghalletki Jónást. *nov. 21.* Antole de Rheuve felköltözött a következõ szintre. *nov. 21.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Venomot. *nov. 22.* Mélységben Szuttyogó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Mélységben Szuttyogó került ki gyõztesen. *nov. 22.* Clow és ÁlomVándor megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött. *nov. 22.* Medvegyevet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *nov. 22.* Attila, a hun és Arjuna megküzdöttek egymással, és Attila, a hun gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 18.* Mordonc elsõként ért el 40-es zene tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 19.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *nov. 20.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *nov. 21.* Lord Griffonheart csatában legyõzte Haszonmaximalizáló Pistát. *nov. 21.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte C'Archiet. *nov. 22.* Északi Raemont legyõzte harcban egy quwarg behemót. *nov. 22.* Északi Raemont kis híján megölte egy bundás yeti. *nov. 22.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *nov. 22.* 19-es szolgálatába állt egy káoszmágus. *nov. 22.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Le Henger Elek felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

bb 1 20 1 10 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, Xantin aranyöve (#179) 180 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, szürke maszk (#1093) 138 ap, vörös maszk (#1094) 231 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, díszes köntös (#1153) 138 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, harci nyílpuska (#1288) 203 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, vívótõr (#1303) 138 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, fogazott kard (#1318) 159 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, ébenfa lándzsa (#1334) 257 ap, az egészség barbár lándzsája (#3131) 216 ap, a pontosság hosszú íja (#4422) 354 ap, az élet kõamulettje (#5246) 200 ap, a törpék vassisakja (#6476) 274 ap, a hatalom átlátszó köntöse (#7002) 403 ap, a harcos sárgaréz nyaklánca (#7931) 267 ap, a harcos kõrisfa íja (#8023) 639 ap, a tolvaj nagy pajzsa (#9162) 421 ap, a tolvaj díszes köpenye (#9238) 609 ap, az entek kék köpenye (#9687) 397 ap, az entek átlátszó köntöse (#9702) 403 ap, az entek kõamulettje (#9746) 259 ap, a mágus szürke maszkja (#10093) 617 ap, a mágus bronz amulettje (#10198) 617 ap, a mágus harci nyílpuskája (#10288) 682 ap, az elfek díszes pikkelyvértje (#10467) 457 ap, a merénylõ lemezpáncélja (#10900) 180 ap, a merénylõ csontmaszkja (#10992) 403 ap, a lich kék köpenye (#11937) 397 ap, a mentát amulettje (#12895) 99 ap, a szellemek márványgyûrûje (#15176) 259 ap, a szellemek díszes karkötõje (#15192) 403 ap, a gepárd csepp fülbevalója (#15656) 254 ap, a sas ezüst nyaklánca (#16032) 414 ap, az elefánt rövid tõre (#16602) 403 ap, a természet keresztszimbóluma (#16963) 630 ap, az energia vassisakja (#18626) 274 ap, a sebezhetetlenség nyílpuskája (#19735) 126 ap, a ragadozó könnyû íja (#20171) 274 ap, a küzdelem nagy pajzsa (#20412) 421 ap, a küzdelem márványgyûrûje (#20576) 259 ap, a gyõzelem díszes fejpántja (#20906) 259 ap, a túlélés malachitgyûrûje (#21477) 403 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 390 ap, a tûz háromszögszimbóluma (#22362) 280 ap, a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 185 ap, a jég ezüst nyaklánca (#22782) 280 ap, az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 270 ap, az enyészet csontamulettje (#23247) 270 ap, a villám kerek pajzsa (#23561) 157 ap, a méreg bíbor láncinge (#23982) 395 ap, a méreg csillogó fejpántja (#24058) 457 ap, a teknõs tõre (#25600) 54 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 280 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 151 ap, a yeti csontamulettje (#26397) 270 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 287 ap, a sav kék köpenye (#26787) 263 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 449 ap, a sav csatos öve (#26816) 138 ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 287 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 157 ap, a bûz karikaszimbóluma (#29111) 151 ap, a sólyom hosszúkardja (#29667) 287 ap.
[be 20:] Visszamész a barlangodba. Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete mosolyogva fogad.
- Ezúttal egy teljesen legális feladatot fogok adni! A megbízás ezúttal magától a helytartótól jön - azt mondta, én úgyis gyakorlottabb vagyok a csapatfeladatok szervezésében, ezért rám bízta a dolgot. A feladat rettenetesen egyszerû: háromfõs csapatok versenyeznek, minden szint delegálhat egyet. Persze nem kell félni, a nagyon magas szintûek más kategóriában indulnak, és az alacsonyabb szintûek különlegesen könnyû ellenfelek lesznek. Persze, a helytartó nem akarja a véletlenre bízni a dolgot: nekem kell a felkészülésetekre felügyelni! Úgyhogy ha van még két társad, akkor jelentkezzetek nálam, és kezdõdik az edzés! Ja, és persze harcra ne számítsatok. (51. kaland, összesen 20 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Nem ér teljesen váratlanul a dolog, hogy a boltban egy eddig ismeretlen arcot pillantasz meg a pult mögött.
- Üdvözöllek, kedves leendõ vásárlóm - szólít meg. - A nevem Mohó Tuilladok. Tudod, én most kerültem erre a szintre, még nem mozgok itt otthonosan. Gondolom Te is hallottad, mi történt az elõzõ tulajjal. Na, én semmiképpen nem szeretnék a sorsára jutni. Persze én nem is csinálok semmilyen törvénytelen dolgot. De azért sajnálom szegényt... Nem tudom ki volt az, aki lebuktatta a végén, de remélem nem merészkedik a boltomba. Még esetleg megismerkedne a nagyobbik csápommal. Na, de elég a fecsegésbõl! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az egyik beszállítóm, aki a páncélokat gyártja, egy kicsit elszemtelenedett. Azt hiszi, azért mert új fiú vagyok, bármit megengedhet magának. Még az elején szeretném tudatni vele, hogy hol a határ, de úgy gondoltam, hogy jobban nézne ki a dolog, ha elõször nem én mennék el hozzá. Szeretnélek Téged megkérni erre a kis misszióra, ami nem csak az én, hanem az egész szint érdeke. Hiszen ha õ rám tudja kényszeríteni az akaratát, akkor a többiek is rámszállnak, és a végén persze nektek kell majd megfizetni az általuk kért uzsora árakat. Nos vállalod?
Az elõzõ kaland jut eszedbe, és csak ennyit nyögsz:
- Még meggondolom. (9. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 10:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 3-as Klánfeladatot, a Halhatatlanság próbáját (KK 3).] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Az idõ titkát könnyebben megfejtheted, ha közeli kapcsolatba lépsz olyan teremtményekkel, amelyek képesek az idõ folyását manipulálni. Öt kronorém leölése közben valószínûleg elegendõ tapasztalatra teszel szert.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

h 58 1 58. tárgy használata
Felhörpintesz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

k 13 kaland elvállalása
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten. A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak. Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna, hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted magad a vízbe. A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod, hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz?
Nem törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró. [20 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A víz továbbra is éget. [20 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (40 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (58 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-2 ép) Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A gõzpolip holtan terül el.
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+65%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ. Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned. Fent nagy levegõt veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé. [20 életpontot sebzõdsz.] Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen oda úszol. Szerencsére nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol a vízbõl. Ugyan csak egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire leápoltad az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak. A vesztedre fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának a tóba. Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted lévõkkel. Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére: Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült, ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ további út eseménytelenül telik.
[Tárgyhasználat: 3 kék mitinda] A gyakornok vigyorogva fogad:
- Nem gondoltam volna, hogy sikerülni fog. Ügyesebb vagy mint gondoltam volna. Tessék a jutalom. Íme 50 arany, és a nyomkeresés kézikönyve. Ha van kedved újabb feladathoz, szívesen látunk!
Otthon, a barlangodban áttanulmányozod a kézikönyvet. Rengeteg hasznos dolgot tanulsz belõle! (+1 nyomkeresés.) Amikor késõbb még olvasgatni akarod a könyvet, csodálkozva tapasztalod, hogy egyszerûen eltûnt! (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [35 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

be 9 1 100 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 68 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 118 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

gy 70 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kf 10948 10661 17831 2080 20982 bekészíted az 10948. tárgyat
Leveszed a gepárd ezüst láncingét. Felveszed a merénylõ vas mellvértjét. Leveszed a bölcsesség sárgaréz nyakláncát. Felveszed az elfek karikaszimbólumát. Leveszed a gyõzelem ezüst nyakláncát. Felveszed a tudás nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

be 3 44 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 44. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 500 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az elbájolás varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

be 3 159 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 159. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a szellemidézés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+30% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

gy 70 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

v 152 147 152. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy felejtést. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod az alkímia varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

v 152 29 152. varázslat elmondása
Ellõsz egy felejtés varázslatot. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod az életszívás varázslatot. Visszakapsz 2 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

v 152 165 152. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy felejtést. Felejteni próbálod a manafókuszálás varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

v 152 14 152. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy felejtést. Felejteni próbálod a vakító fény varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

v 152 11 152. varázslat elmondása
Ellõsz egy felejtés varázslatot. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod az elektromos kéz varázslatot. Visszakapsz 2 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [9 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

v 152 163 152. varázslat elmondása
Elmormolsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a kineport varázslatot. Visszakapsz 4 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

kf 20982 2080 17831 10661 15433 bekészíted a 20982. tárgyat
Leveszed a tudás nyakláncát. Felveszed a gyõzelem ezüst nyakláncát. Leveszed az elfek karikaszimbólumát. Felveszed a bölcsesség sárgaréz nyakláncát. Leveszed a merénylõ vas mellvértjét. Felveszed a gepárd ezüst láncingét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** A voharai szellem felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A voharai szellem máris elõtted terem! Megtámadod a voharai szellemet. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (59 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. Fürgén elhajolt. A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [14 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a ratifikátort. A ratifikátor odajön hozzád. Támadod a ratifikátort. Elõresuhintasz bal csápoddal. (42 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra tátva harapsz. (64 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) A ratifikátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+66%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [17 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd 47 vadászat
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Az 1. káoszkígyó elmond egy elemi védelem varázslatot. Az 1. káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Gyengülsz (-36% támadás). Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Az 1. káoszkígyó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. káoszkígyót. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, az 1. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. Lecsapsz bal csápoddal. Fürgén elhajolt. Pofádat nagyra tátva harapsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszkígyó elmond egy életszívás varázslatot. 17 ép-t sebzõdtél. Az 1. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a 2. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Támadod az 1. káoszkígyót. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (60 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. Nem találtál. Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). Az 1. káoszkígyó kileheli lelkét. Méreg! Sebzõdsz 24 ép-t.
*** 4. KÖR *** A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. 17 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a 2. káoszkígyót. Rávágsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellé! Lesújtasz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). Méreg! Sebzõdsz 24 ép-t.
[A csatában összesen 174 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd 47 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p 7520 portyázás
Elfogadod Medusa kihívását, és felkeresed a barlangjában. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Magabiztosan elõrelépsz.
A barlang lakója Medusa, egy smaragdzölden izzó szemü, pikkelyes bõrû, kígyóhajú nõ. [aura: 1-es szélpajzs.] A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: a siker ezüstveretes öve, az erõ hosszú lándzsája, cseppkõ gyûrû, a harcos csepp fülbevalója, óriás fülbevaló, a ragadozó vaspajzsa, Rogan karkötõje, a teknõs csontmaszkja, a majom sárgaréz nyaklánca, a kígyó kõamulettje, a kígyó karkötõje, kék mutációs gyûrû, a teknõs aranyozott nyaklánca, a tudás zafírja, a ragadozó vándorcsizmája, az erõ könnyû íja, a harcmûvész könnyû pikkelyvértje, szerencsekõ. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Medusát. Medusa feléd mozog. A barlangi troll máris elõtted terem! Megtámadod Medusát. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Acsarogva harapni próbálsz. (48 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). Medusa rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél). A barlangi troll rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Ez mellément. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Medusa regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Medusát. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapni próbálsz. (56 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. Elkerülte. Bûzöd zavarja (9 sebzés). Medusa ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. A barlangi troll téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Ez mellément. Feléd döf bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a barlangi trollt. Odacsapsz bal csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (56 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (53 ép-t sebeztél). A barlangi troll hörögve elterül.
[A csatában összesen 364 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p 7520 portyázás
Elküldesz egy kihívást Medusa részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

pv 7 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A regenerálódás nehéz harci nyílpuskája: értéke 367 arany #24689 (4 dukát), a sebzése 2D7+4. A következõ képességeket azonosítod: +5 regeneráció, -1 gyorsaság. Az élet szárnyas sisakja: értéke 164 arany #5127 (2 dukát). A tárgy tápjai: +6% védekezés, +8 méret. A teknõs vassisakja: értéke 73 arany #25376 (1 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +4% védekezés, +2 vastag bõr.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 1421 sebzést okoztál, és 238 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 271 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Uton Állló, egy uninteligens tekintetû dromedár izomagyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 100. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 21 (30) / 4.46
[2] IQ: 8 (11) / 0.50
[3] ügyesség: 8 (17) / 2.80
[4] egészség: 10 (14) / 2.88
[5] mágia: 7 (10) / 5.65
[6] gyorsaság: 21 (31) / 2.31
[9] Méret/ép: 142 (147) / 17
Min. méret: 142
Barlangméret: 142
PONTJAID
Varázspont: 119 / 40
Képességpont: 34 / 48% [20]
Hõsi pont: 22 (10)
Tám.bónusz: 31%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 527 / 314
Hírnév : 491
Jóllakottság: 92%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 77 (1)
Galetki gyõzelmek: 32 (1)
Torzsz. csaták: 498 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 457 (5)
Leölt torzszülött: 715 (16)
Pszi csaták: 9 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 35 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (16)
Speciális képességeid:
+16 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! 2.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Semmisíts meg öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 1 / 0.24 [16] tüskés bõr: 6 (10) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.40
[24] rezisztencia: 5 / 0 [25] bûz: 9 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.91 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.13 [47] zárnyitás: 6 / 1.36
[48] mászás: 8 / 0.61 [49] rugalmasság: 3 / 0.40 [50] meggyõzõkészség: 4 / 2.95
[51] transzformáció: 9 / 8.22 [52] auraészlelés: 3 / 1.85 [53] ékszerészet: 3 / 0.95
[54] kereskedelem: 7 / 0.73 [55] szívósság: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.46
[57] gyógynövények: 7 / 5.71 [58] nyomkeresés: 11 / 3.05 [59] vezetõkészség: 4 / 0.55
[60] pszi támadás: 1 / 0 [61] pszi energia: 1 / 0 [62] lopás: 5 / 0.65
[63] éberség: 5 / 1.74 [64] átokszórás: 4 / 2.65 [65] álcázás: 12 / 0.82
[66] lopakodás: 8 / 0.66 [67] régészet: 9 / 4.25 [68] zene: 5 / 0.30
[69] tanulás: 5 / 4.96 [70] idézés: 3 / 0.05 [71] javítás: 3 / 0.21
[72] építés: 3 / 0.50        

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 11 (12) / 4.51 [102] roncsolás: 7 / 0
fog [103] méret: 21 / 0 [104] szakért.: 10 / 5.76 [105] roncsolás: 5 / 0
farok [106] méret: 21 / 0 [107] szakért.: 8 / 0.51    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[42] csendvarázs: 2 / 0.06 [44] elbájolás: 1 / 0 [152] felejtés: 5 / 1.44
[163] kineport: 2 / 0.64 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.56 [165] manafókuszálás: 2 / 0.18
[148] méregsemlegesítés: 5 / 0.08 [155] nagyobb erõpajzs: 10 / 0.64 [159] szellemidézés: 1 / 0
[14] vakító fény: 2 / 0.06 [170] villámpajzs: 1 / 0    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (5).

MAKRÓID
1. Makró
x 10
x 10
x 10
vd
vd
2. Makró
v 155
gy 70
be 9 5
3. Makró
gy
pv 1
p 7520
p 7520
pv 7 1 2

HARCI PROGRAMOD
1: esszenciaelnyelés v.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás: 95.
2: sebezhetetlenség v.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás: 95.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 120.
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 100.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #34. Prioritás: 103.
6: méregfelhõ t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. Prioritás: 190.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 195.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:200% ép:15%; PV 7 1 2; PSZ 67 65 48 45 46 47; BA 7421 7373; L 20 30 165 52; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9494 146 4;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #9 (1. épület), #28 (3. épület), #51 (20. épület), #475 (95. forduló), #444 (94. forduló), #270 (95. forduló), #432 (97. forduló), #213 (97. forduló), #284 (98. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5244. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) * 1 a gepárd ezüst láncinge (#15433) 1 a merénylõ vas mellvértje (#10948)
1 a sebesség vassisakja (#13226) 1 szent templomi maszk (#232) 1 a bérmágus csatos öve (#17366)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a harcmûvész átlátszó köntöse (#13752) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 fekete nadrág (#171) 1 fejpánt (#1105) 1 csatos öv (#1166)
1 a jég bíbor láncinge (#22632) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a pontosság bronz mellvértje (#4197)
1 suhanó csizma (#195) 1 pókcsatos öv (#173) 1 halotti maszk (#1091)
* 1 a sebesség vaspajzsa (#13213) * 1 a gólem szöges öve (#8368) 1 a bölcsesség köntöse (#17800)
1 maszk (#1090) 1 a szívósság köpenye (#14635) * 1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 a sas fekete csizmája (#15972) 1 sárga öv (#1167)
1 a jég díszes pikkelyvértje (#22617) * 1 a sün zangrozi csizmája (#24973) 1 a bûz köntöse (#29050)
1 díszes köpeny (#1138)

Ékszerek, kincsek
1 Akadémiai nyaklánc (#321) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1210 arany (#1)
1 az elfek karikaszimbóluma (#10661) * 1 a bölcsesség sárgaréz nyaklánca (#17831) 1 a szellemek csontamulettje (#15147)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a kígyó márványgyûrûje (#19226) 1 karkötõ (#1240) * 1 a harcos bronz amulettje (#7948)
1 a sólyom ónixgyûrûje (#29578) * 1 a gyõzelem ezüst nyaklánca (#20982) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 malachit karkötõ (#1241)
58 drágakõ (#2) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a tudás nyaklánca (#2080) * 1 a tudás gyûrûje (#2125) 1 a tudás zafírja (#150)

Felszerelés
1 lelakatolt ládikó (#310) 4 varázskõ (#210) 4 fekete dukát (#218)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 második kulcsdarab (#227) 1 kötél (#128)
1 õskõ (#8) 1 elsõ kulcsdarab (#226)

Fegyverek
5 kés (#5) 1 parittya (#10) 1 íj (#1270)
16 kerek kõ (#11) 1 az egészség vívótõre (#3103) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 kõmûves kalapács (#250) 2 rozsdás kard (#131) 1 a védekezés hosszú lándzsája (#4933)
1 rövid tõr (#1302) 1 kard (#1315) * 1 a tökéletesség kõrisfa íja (#21973)
1 könnyû íj (#1271)

Varázsitalok és füvek
15 mátekel gomba (#21) 11 csótányláb (#25) 2 üvegcse (#14)
4 rémcserje (#34) 1 mágiaellenállás (#76) 13 sárkányvirág (#32)
3 védelem itala (#59) 9 sötét mák (#23) 8 ragálygomba (#26)
12 elonotichlan (#31) 1 óriásnövés itala (#60) 2 mitulen fû (#20)
7 liánvirág (#24) 4 mézfû (#29) 1 méregellenállás itala (#51)
11 hónakkupók (#30) 9 tejfonál (#28) 1 immunitás itala (#71)
4 gyilkos boróka (#27) 2 elfu moha (#33) 6 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63) 1 õsmágus szájvize (#69) 1 morfinder fõzet (#105)
1 velparaj (#35)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 4 yeti csont (#160) 4 elektronit (#141)
1 nohnetár gumó (#212) 5 molitár háj (#165) 1 szójer csáprágó (#231)
16 pirgamit (#152) 1 bolhedor szárny (#15) 5 húsevõ bibe (#151)
14 ekinda haj (#147) 3 molad púp (#16) 2 barna manakõ (#149)
1 smaragd esszencia (#229) 2 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete csizma #1122 (3), fekete csizma #1122 (3), a küzdelem csatos öve #20516 (8), a sebezhetetlenség sisakja #19525 (5), a gyorsaság köpenye #3835 (4), a gyõzelem csatos öve #20966 (8), az erõ gyûrûje #1675 (4), a túlélés márványgyûrûje #21476 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



YARMABUR (192. LÉNY)
Yarmabur a legendás galetki mágusfejedelem sok-sok nemzedékkel ezelõtt élt. Már életében is tisztelték hatalma és tudása miatt. Élete vége felé a halált kezdte tanulmányozni, majd egy napon eltûnt barlangjából. Soha senki nem látta többé, de a legenda szerint valamilyen misztikus módon halhatatlanná vált és saját birodalmat alapított.



IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY)
Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre, sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.