Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 11:35:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5234-41

Karakterszám: 5234 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 41 Játékhét: 136
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 2635
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 2
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. nov. 27. 10h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2006. nov. 28.

E-mail!

SCORPIO KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 kötél.
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Draconeus, egy éjfekete pikkelyû, smaragd szemû, titokzatos férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a nyomkeresés fejpántja, Trollagyar, bronzmedál, a harcos karikaszimbóluma, a tökéletesség görbekardja, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, a tûz sárgaréz nyaklánca, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Draconeus zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
** 7. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 elektronitot. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 8. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 35 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
A XIV. Teron Hegyi Olimpián kaptál 2 képességpontot.
A XIV. Teron Hegyi Olimpián a következõ tárgyat nyerted: #356.
A XIV. Teron Hegyi Olimpián a következõ tárgyat nyerted: #732.
A XIV. Teron Hegyi Olimpián kaptál 3 képességpontot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 7.* Enyveskezû Ed és Zak megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *nov. 9.* Galóca felköltözött a következõ szintre. *nov. 21.* Yasmina felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 7.* Rent legyõzte harcban egy méonech hírvivõ. *nov. 8.* Pannonicát kis híján megölte egy izzó energiagömb. *nov. 8.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy görénydémon. *nov. 9.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót. *nov. 13.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Quad Damage felett. *nov. 14.* Kronx és Kulimász pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *nov. 15.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy tricix. *nov. 16.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Bíborszemû Grianath-ot. *nov. 17.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *nov. 17.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 24-es zárnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 82.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

kno 6 5 6. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 12! Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

ht harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

hp 2 10 15 13 69 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled #13. Prioritás: 69.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

dk 6 dobása 6. kalandnak
Rendben, 6. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Használd a KNO parancsot húsz alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: kocsány. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Egy mutáns nyúlik, mint a gumi, alakját változtatja, csodákra képes. Ezt te is megteheted, de ehhez elõször is el kell érned legalább 5-ös rugalmasságot.
[Hajtsd végre a 38-as Klánkalandot (KK 38)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Nézzük, mennyire parancsolsz az elemeknek: pusztítsd el három, az elemekkel szemben különösen ellenálló lényt, mondjuk zombit! Kizárólag leheletet használhatsz, varázslatot, varázsitalt nem! (Ha már továbbköltöztél arról a szintrõl, ahol a zombi elõfordul, használd a VD 29 parancsot.)
[Hozz öt õsi relikviát.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A legtöbb klán kér valamilyen tárgyat tagjaitól, de mivel mi vagyunk a mutánsok, mi valami igazi ritkaságot várunk el tõled - viszont elegendõ, ha egyetlen darabot hozol belõle. Legyen ez az unikum egy yeti csont!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

k 8 18 14 kaland elvállalása
(8. kaland:) Lesétálsz a vegetáriánus kerthez. Hát, tényleg nagy rendetlenség van itt! Kitépett gyökerek, letépett csápok - bentrõl pedig csámcsogás hallatszik. Ideje rendet rakni! Ellenfeled egy göthös yeti (#110). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a göthös yeti felé. Már ott is vagy! A göthös yeti feléd rohan. Megtámadod a göthös yetit. Odacsapsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (10 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A göthös yeti halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Viszed, ami mozdítható: egy yeti csont. [ld. enc.]
Eggyel kevesebb! Beljebb lépsz. A következõ yeti épp a hûtõkamrában használt jégtömböket keni magára. Kiváló alkalom a meglepetés-támadásra! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).

*** 1. KÖR *** A göthös yeti felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A göthös yeti feléd rohan. Megtámadod a göthös yetit. Lecsapsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Paralizálod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (18 ép-t sebeztél). Mérgezed! Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). A göthös yeti holtan terül el.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy yeti csont.
Vagytok még? Arra mozogsz, ahonnét a csámcsogást hallod. Igen, itt vannak a kis aranyosak! Ellenfeleid egy jégmedúza (#22) és egy göthös yeti (#110).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a göthös yetit. A jégmedúza feléd rohan. A göthös yeti máris elõtted terem! Támadod a göthös yetit. Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A göthös yeti hörögve elterül. A jégmedúza rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a jégmedúzát. Elõre szúrsz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (12 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A jégmedúza halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+60%). Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont és egy nordkristály.
Kifújod magad, és körbenézel. Egyetlen mozgó yetit sem látsz már! Úgy tûnik, mehetsz jelenteni az elöljárónak. Vizevil Rogan örömmel fogad, és elmondja, már hallott a hõstettedrõl. Átnyújtja a jutalmat, 80 aranyat.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(18. kaland:) A mágus örömmel üdvözöl, és rögtön elmagyarázza, merre találod az elemi rin tanyáját. Felkészülten indulsz útnak, és hamarosan rá is találsz a jelzett barlangra.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Hohó, egy riasztó csapda! Hamarabb keljen fel, aki téged akar átverni! Óvatosan átléped a vékony zsinórt.
[Mágia próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hohó, egy mágikus csapda! Koncentrálod a varázsenergiádat, és semlegesíted, majd óvatosan beljebb lépsz. Egy riadt mélységi gnóm bámul a képedbe! A következõ pillanatban egy csomag repül feléd. Egy bûzbomba, bõrbe csomagolt bûzgörény esszencia! Körbeölel a bûz.
[Bûz próba 10-es küszöbre: sikeres]
Élvezettel lélegzed be a förtelmes bûzt. Hamarabb kell felkelnie annak, aki a te eszeden túl akar járni! Most már elég a trükkökbõl, itt az ideje a harcnak! Ellenfeleid egy elemi rin (#28) és 2 mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüske varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Sebzõdsz 3 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megközelíted az elemi rint. Megtámadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (5 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. mélységi gnóm elmormol egy energiatüske varázslatot. 2 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. mélységi gnóm mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. 3 ép-t sebzõdtél. Támadod az 1. mélységi gnómot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (9 ép-t sebeztél). Mérgezed! Bûzöd zavarja (14 sebzés). Az 1. mélységi gnóm hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. mélységi gnóm elmormol egy energiatüske varázslatot. 4 életpontnyit sebzõdsz. A 2. mélységi gnómot próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (8 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A 2. mélységi gnóm hörögve elterül.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 kés és 12 arany.
Az elemi rin szétfoszló esszenciájában rábukkansz a tekercsre. A varázsló örömmel veszi át tõled, és máris beken egy borzalmas fekete masszával. Ezt bizony nem lehet lemosni! Bûzöd mostantól hatékonyabb - nem 4, hanem 3 szintnyi különbségnél is sebez már.
(+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány odajön hozzád. Támadod az óriáscsótányt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 13 arany. A gyomrod korog egyet. Gyorsan enni kezdesz. (+4% jóllakottság.)
Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. óriáscsótányt. Az 1. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. óriáscsótány feléd rohan. A 2. óriáscsótány máris elõtted terem! Támadod az 1. óriáscsótányt. Elõre szúrsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd zavarja (7 sebzés). Az 1. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). A 2. óriáscsótány téged támad. Harapni próbál. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáscsótányt. Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (21 ép-t sebeztél). Mérgezed! Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A 2. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. óriáscsótány téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A 3. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lecsapsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A 3. óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+12% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+14 életpont.)
No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón. A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid 4 óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az 1. óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. óriáscsótány feléd mozog. A 3. óriáscsótány máris elõtted terem! Az 1. óriáscsótány máris elõtted terem! A 4. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Odacsapsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Megpróbálod megmarni. (21 ép-t sebeztél). Mérgezed! Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). Az 1. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Elkerülted. A 3. óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (4 ép-t sebzõdtél). A 4. óriáscsótány téged támad. A csáprágójával támad. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáscsótányt. Felé suhintasz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). A 2. óriáscsótány holtan terül el. A 4. óriáscsótány téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 3. óriáscsótányt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (18 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A 3. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A 4. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (19 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd zavarja (9 sebzés). A 4. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 188 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 7 arany. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+16 életpont.)
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik, végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót, és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ (#128) és egy óriáscsótány (#7). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A csótánykirálynõ feléd mozog. A csótánykirálynõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány feléd mozog. A csótánykirálynõ téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csótánykirálynõt. Lesújtasz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Hátraugrott a támadás elõl. Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). Az óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A csótánykirálynõ rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a csótánykirálynõt. Felé döfsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). A csótánykirálynõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Az óriáscsótány téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (19 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%). Viszed, ami mozdítható: 14 arany. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+17 életpont.)
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken, kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást. Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két fehér gyógyitalt.
(+2 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[119 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

bb 20 4 7 9 több épület meglátogatása
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete, egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a harmadik a megoldás! A kék sárkány információja: A második számjegy lehet 2, 3, 5, 8 vagy 0. És még hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a fekete sárkány azt mondta, hogy a zöld sárkány hazudik. Azt mondja a vörös sárkány: A szám nem osztható hárommal. Elárulja még azt is, hogy a zöld sárkány és a fehér sárkány között van igazmondó. Valószínûleg a fekete sárkány ugyanezt mondaná. A fekete sárkány így szól: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. A füledbe súgja még, hogy a fehér sárkány és a kék sárkány állításai mindig ellentétesek. A zöld sárkány információja: A megfejtés páratlan szám. Még flegmán hozzáteszi, hogy a kék sárkány hazudik. A fehér sárkány ezt mondja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. Elárulja még azt is, hogy a vörös sárkány és a fekete sárkány között van igazmondó. Persze a kék sárkány mást mondana... A legvégén a remete is mond valamit: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Nicsak, ki van itt: maga Zimkele Igorl jön szembe! Barátságosan üdvözlitek egymást. Igorl büszkén mutogatja több tucat sárga gömbbõl álló gyûjteményét, majd így szól:
- Megtudtam, hogy a szinten lakik valaki, aki egy fehér gömböt birtokol! Sajnos, körmönfont kalmár az illetõ, úgyhogy szükségem lenne valakire, aki hasonlóképp járatos a kereskedelemben, különben az egész évi jövedelmem rámegy erre a boltra! Elvállalnád, hogy tágyalsz vele helyettem? - válaszra sem várva, folytatja: - Ez az õrült azt mondta, hogy KÉTEZER aranyat kér a gömbért! Ez nevetséges. Alkudd le háromszázra, és hozd el nekem! A megtakarításért bõségesen megjutalmazlak.
- Korrekt ajánlatnak tûnik - válaszolod. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod, hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet, a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés, mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem "háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak, de te esetleg megpróbálhatnád! (10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Megszólít egy díszes köntöst viselõ pap.
- Gyermekem! Hallottam, ahogy átkozódtál. Bûnös dolog az ilyesmi! Ideje megtisztulnod. Ha készen állsz, jelentkezz nálam. De nehogy elszökj, mert egyházunk mindenhol megtalál! - ijedten bólintasz. (12. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ve 14 25 vásárlás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, villámöv (#172) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, hosszú íj (#1272) 110 ap, nyílpuska (#1285) 46 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, fogazott kard (#1318) 204 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 386 ap, a pontosság íja (#4420) 138 ap, a sebesség lemezpáncélja (#13150) 230 ap, a sas görbekardja (#16166) 350 ap, a tûz öve (#22315) 64 ap, a tûz lándzsája (#22480) 80 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 292 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 201 ap, az enyészet láncinge (#23080) 149 ap, a villám lándzsája (#23830) 80 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 182 ap, a szalamandra lándzsája (#26080) 80 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 176 ap, a yeti öve (#26365) 64 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 75 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 367 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 182 ap, a légzés karkötõje (#27790) 69 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 103 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 69 ap. Veszel 25 üvegcsét 100 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

k 11 15 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (11. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(15. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

m 10 13 1212 1414 1212 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,13) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 10,12) Északra mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyag irányába mozogsz. A fekete hólyag odajön hozzád. Megtámadod a fekete hólyagot. Felé döfsz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (13 ép-t sebeztél). Mérgezed! Bûzöd zavarja (11 sebzés). A fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 7 ép-t.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 22 arany.
(M 11,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A koreni sün irányába mozogsz. Megtámadod a koreni sünt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). A koreni sün hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Támadod a kyeni vadászt. Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (14 sebzés).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Lesújtasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (12 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A kyeni vadász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+41%). Viszed, ami mozdítható: 18 arany.
(M 11,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,10) Irány észak! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 30 arany.
(M 9,10) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 2, 20, 41, 67, 100, 142... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 10,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

k 331 366 kaland elvállalása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. (331. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy féreg érintését. Megközelíted az arhomad varangyot. Megtámadod az arhomad varangyot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod az arhomad varangyot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). Az arhomad varangy rád veti magát. Meglóbálva zúz nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Harapni próbál fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+61 életpont.)

(366. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: egy óriásnövés itala és egy karkötõ. [ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a molitárt. A molitár feléd rohan. Támadod a molitárt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A fogaiddal támadsz. (5 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). Méreg: A molitár 11 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Felé ütsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (1 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). A molitár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj és 18 arany. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (321. kaland, összköltsége 5 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a sáskaharcost. Elõre szúrsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (19 ép-t sebeztél). Mérgezed! Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). A sáskaharcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 2 mandibula. A küzdelemben megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Rávágsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (20 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Bûzöd zavarja (11 sebzés). A sáskaharcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Viszed, ami mozdítható: 2 mandibula és 14 arany. Hmm, talán enni kéne. Gyorsan enni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmi veszély! Benyomulsz.
Aludni látszik a lakó, Beauceron A, egy fekete csuhás borzasztóan hideg tekintetû harcrakész férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség amulettje, kristályamulett, kék köpeny, ezüst fejpánt, fekete csizma, a kalmár nyaklánca, könnyû láncing, Rogan karkötõje. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Beauceron A-t. Beauceron A máris elõtted terem! A szárnyas bolhedor közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Beauceron A-t. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Beauceron A rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Elkerülted. Harapni próbál fogával. (20 ép-t sebzõdtél). A szárnyas bolhedor rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Beauceron A-t próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Beauceron A téged támad. Rád vág jobb csápjával. (26 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (22 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +63 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1093 sebzést okoztál, és 150 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 206 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Scorpio , egy sárga-fekete harci ruhás, \"Fatality\" tetoválást viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 41. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 2.48
[2] IQ: 5 / 4.40
[3] ügyesség: 3 (7) / 0.80
[4] egészség: 6 / 2.85
[5] mágia: 2 / 1.19
[6] gyorsaság: 12 (13) / 0.76
[9] Méret/ép: 78 / 1
Min. méret: 63
Barlangméret: 82
PONTJAID
Varázspont: 33 / 33
Képességpont: 29 / 71%
Hõsi pont: 34 (1)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 233 / 198
Hírnév : 497
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 28 (1)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 243 (14)
Torzsz. gyõzelmek: 232 (13)
Leölt torzszülött: 296 (23)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (2)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (7)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 17%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 5-ös rugalmasságot. 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 3.) Hozz egy yeti csontot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 4 (6) / 1.79 [17] vastag bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 2 (3) / 0
[19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0 [20] savimmunitás: 2 (3) / 0 [21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 2 / 0 [25] bûz: 11 (12) / 0
[34] párbajozás: 6 / 0.40        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.16 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.91 [47] zárnyitás: 3 / 2.16
[48] mászás: 5 / 2.43 [57] gyógynövények: 1 / 0.35 [58] nyomkeresés: 3 / 0.27
[62] lopás: 3 / 2.15 [64] átokszórás: 4 (6) / 2.11 [65] álcázás: 5 / 0.40
[66] lopakodás: 4 / 0.53 [68] zene: 1 / 0.56    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 8 / 6.19 [102] paraliz.méreg: 11 / 0  
fog [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.84 [105] sebzõ méreg: 11 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
5. Makró
ism 4
vd
p

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #13. Prioritás: 69.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 20 20; VI erõ:120% ép:35%; PV 6 4 3 2; PSZ 48 66 65; L 10 17 50 59 53 25; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #10 (7. épület), #12 (9. épület), #19 (1. épület), #331 (40. forduló), #321 (41. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz fejpántja (#29005) 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a küzdelem kék köpenye (#20487)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás könnyû pikkelyvértje (#24416) 1 arany lárvaköpeny (#356)
* 1 bõrpáncél (#9) 1 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 maszk (#1090)
1 pajzs (#1060) 1 suhanó csizma (#195) 2 törpe pikkelyvért (#4)
2 utazóköpeny (#1136) * 1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076)
* 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a majom malachit karkötõje (#14291) 1 a méreg fülbevalója (#24205) * 1 a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675)
545 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 33 drágakõ (#2) 2 karkötõ (#1240)
2 kõamulett (#1196) 4 nyaklánc (#1180) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 bronz relikformázó (#732) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 1 az egészség csonttõre (#3101) 4 fogazott tõr (#6)
2 harci fejsze (#12) 2 kard (#1315) 8 kerek kõ (#11)
4 kés (#5) 1 parittya (#10) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
9 csótányláb (#25) 12 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
1 liánvirág (#24) 7 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 2 ragálygomba (#26) 3 tejfonál (#28)
1 tûzlehelet itala (#53) 40 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 1 elektronit (#141)
7 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157) 4 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212) 12 nordkristály (#146)
2 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)
3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 128 arany (#1), 25 üvegcse (#14), 2 fehér gyógyital (#50), 1 nordkristály (#146), 2 kés (#5), 4 mandibula (#157), 1 karkötõ (#1240), 1 duzzadt xenópete (#479), 3 yeti csont (#160), 1 óriásnövés itala (#60), 1 molitár háj (#165).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 5 õsi relikvia (#17).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GÖTHÖS YETI (110. LÉNY)
A göthös yeti egy nagydarab, fehér testû, majomszerû lény, amely imádja a hideget. Ezért aztán a hidegebb, felszínhez közeli jeges barlangokban él, és a felé tévedõ torzszülöttekkel és nagy ritkán galetkikkel táplálkozik. Vadászataid során ritkán fogsz vele összeakadni, hiszen a felszínhez közel merészkedni nem túl bölcs dolog.



YETI CSONT (160. TÁRGY)
Ha legyõzöl egy yetit, gyakran elõfordul, hogy yeti csontot találsz nála. Hogy ez mit bizonyít? A yetik vagy hosszasan õrizgetik korábban elpusztult rokonaik maradványait, vagy bizony kannibálok!



CSÓTÁNYKIRÁLYNÕ (128. LÉNY)
Amikor elõször megláttad az óriáscsótányokat, azonnal eldöntötted, hogy ezeknél undorítóbb, visszataszítóbb, ocsmányabb rovarok nem léteznek. Persze a csatornarendszerben való kalandozásaid során hamar ráébredtél, hogy ez nem igaz, de azért a csótánykirálynõ látványára semmilyen korábbi tapasztalat nem volt képes felkészíteni. Az óriási, méregtõl csöpögõ mandubilákról a szemed rögtön a vastag kitinpáncélra ugrik, és az izmos ízelt lábakra, amelyeknek köszönhetõen a királynõ egy pillanat alatt elõtted tud teremni. Ja, és persze a csótánykirálynõ körül mindig megtalálhatók gyermekei, az óriáscsótányok.



ARHOMAD VARANGY (82. LÉNY)
Az arhomad varanyok a legendák szerint õsi mocsarakban éltek, és amikor ezek a mocsarak kiszáradtak, az arhomad varangyok megkezdték évezredes álmukat. Idõvel a mocsarak fölé hegyek emelkedtek, és amikor e hegyekben egyre mélyebb és mélyebb járatokat fúrtak, felébredtek az arhomad varangyok. A hosszú alvás alatt a varanyok puha bõre irtózatosan megkeményedett, a legkeményebb karmok is alig-alig tudják megsebezni. Ha ez még nem lenne elég, a lények korlátozott mágikus képességekkel is rendelkeznek. Az arhomad varangyok ravaszak és alattomosak, bosszút akarnak állni a galetkiken, amiért felébresztették õket. Óriási, ébenfekete testük és zölden világító szemük van, amely örökké a barlangok sötétjét fürkészi, áldozatok után kutatva. Ha sikerül egyet legyõznöd, piromád és tejivó eleséghez juthatsz.



ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY)
Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak, végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.



SPECIALIZÁCIÓ
Minden galetkinek megvan a maga mumusa, amit a legjobban utál. Van, aki a tárgytörõ szörnyeket gyûlöli, van, akit a bukott próbák zavarnak, van, aki a teljesíthetetlen klánküldetésre fúj, van, aki a szolgáid ért szerencsétlenségeken bosszankodik. A specializációval a tudásodat specializálhatja egy bizonyos témakörre, amihez sokkal jobban fogsz érteni, így elkerülheted az ezzel kapcsolatos bosszankodást. Az alábbiakban következik egy felsorolás, hogy mi mindenre lehet specializálódni.
1. A klán kedvence: bizonyos idõszakonként egy nagyon lehetetlennek tûnõ klánfeladatot letudhatsz (mint császári dekrétum). Kiadod a parancsot egy klánküldetésre, és 12 forduló múlva, amikor átspecializálsz, csak akkor lesz a küldetés teljesített. A klán kedvencét mindenki csak 60 fordulónként egyszer veheti igénybe. Azt, hogy melyik küldetést akarod letudni a 3 közül, a második paraméterben add meg. Pl. SP 1 3. FONTOS: Csak azt a küldetést adhatod le így, ami már 12 fordulóval korábban is megvolt. Tehát ha közben a küldetést teljesítetted, nem adsz le másikat helyette.
2. Áldott lélek. Nem talál szörnyeknél átkozott tárgyat, kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni. (ha egy küldetésben fix átkozott tárgy jár, azt megkapja.) Ha beportyázik hozzád valaki, nem felejti ott átkozott tárgyát.
3. Gyógyító: a tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.
4. Koplaló: Neked és szolgáidnak a jóllakottsága jóval lassabban csökken. Kb. fele annyi lesz a csökkenés mértéke.
5. Kuporgató. Drágakövek és õsi relikviák eladásakor 33%-kal több pénzt kap, ezenkívül nagyobb eséllyel talál gyógyfüvet, és ha talál, van rá esély hogy +1-3 darabot talál. Tud aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.
6. Próbamester: minden, egyszemélyes kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként (a csökkentést felfelé kerekítjük, tehát 11-es próbára -2 lesz). A kudarcpróbákat értelemszerûen növeli.
7. Tárgyféltõ: felére csökken az esélye, hogy egy ellenfél egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat, legyen az végtag vagy varázslat.
8. Torzszülöttek ismerõje. Immunis a végtag csonkolásra, a rothasztástól csak feleakkora eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellene 50% eséllyel kudarcot vall.
9. Túlélõ: a torzszülöttekkel vívott csatákban minden ütés, lehelet és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.
10. Vezéregyéniség. Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához 1/3-dal kisebb vezetõkészség kell a 10. szint fölött. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ 20%-kal.
Néhány fontos megjegyzés a specializációval kapcsolatban.
- Legkorábban a 3. lakószinten lehet használni.
- A parancs használata nincs teljesen ingyen! Költsége (szint-2) x 8 TVP (de max 80 TVP), tehát pl. az 5. szinten 24 TVP. Ezenkívül elsõ alkalommal 1 KNO, utána 2 KNO, 4 KNO, 8 KNO egészen a maximális 16 KNO-ig.
- Leggyakrabban 6 fordulónként változtathatod meg a specializációdat.
- Alapban nincs semmilyen specializációd. Elsõ alkalommal, majd minden további esetben, amikor meg akarod változtatni, az SP {sorszám} paranccsal specializálódhatsz.
- Ha egy specializáció valamilyen értéket módosít, akkor mindig elõször beszámítjuk az összes többi módosítót, és utoljára jön a specializáció. Tehát pl. ha egy tárgyféltõnek a tárgyvédelemnek és más módosítóknak köszönhetõen mindössze 50% esélye lenne a tárgy elvesztésére, akkor a specializációval ezt 25%-ra csökkentheti.
Persze, ahogy tudjátok, a puding próbája... Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy hosszú távon egyik-másik specializáció hatásfoka egy kicsit még változni fog, persze inkább pozitív, mint negatív irányba - a ti visszajelzéseitek alapján.



ARANY LÁRVAKÖPENY (356. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállító szépségû, arany mintákkal hímzett köpeny az elsõ és második szint pankrációs versenye elsõ helyezettjének jár. Ez egy személyhez kötött díj, ezért nem átadható.



BRONZ RELIKFORMÁZÓ (732. TÁRGY)
Ezt a különlegesen összetett, és különlegesen értékes, képlékeny tárgyformázó mintát a Hegy leghatalmasabb mágusai készítették. Ha kezedbe veszed, és gyúrni kezded, és közben egy varázstárgyra gondolsz, akkor megformálhatod belõle a véletlenszerû varázstárgyat, amelyre vágysz! Ehhez a H 732 {varázstárgy} parancsot kell kiadnod, 10 TVP árán. Persze, vannak korlátozások. Ezzel a tárgyformázó mintával legfeljebb 4. szintû varázstárgyat készíthetsz el, és nem készíthetsz vele káosztárgyat. Ha áttörést adó tárgyat vagy relikviát formázol, akkor annak szintje legfeljebb kettõ lehet. Nem készíthetsz istencsászár vagy magasabb sorszámú relikviát (pl. õsmágus, armageddon). Mi a tárgy szintje? A +1 erõt, +1 gyorsaságot stb. adó tárgyak pl. egyes szintûek, a +2-t adók kettes szintûek stb. Azoknál a tárgyaknál, amelyek többféle tulajdonságot adnak, a tulajdonságok kicsit lassabban nõnek. Nyugodtan kísérletezz a tárgyformázóval, ha egy adott tárgyat nem lehet elkészíteni, akkor nem vész el a minta és a TVP sem. Nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.