Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 10:39:08 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 10:40:34 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 10:40:41 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5216-145

Karakterszám: 5216 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 145 Játékhét: 160
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 876
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 6. 9h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2004. máj. 9.

E-mail!

MENÕ CSAJ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 ében nyílpuska.

Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20221.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 29.* Pindurutalagala teljesítette a 8. küldetést, amit a boltban kapott. *máj. 3.* Emilia mellé szegõdött egy sötét xirnox. *máj. 3.* Dirtent majdnem felfalta egy orgling melák. *máj. 3.* Triton teljesítette a 11. küldetést, amit a boltban kapott. *máj. 3.* Yarea teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *máj. 3.* Yarea teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *máj. 3.* Dorth a Mérgek Urát legyõzte harcban egy orgling melák. *máj. 5.* Jimmu Palimadrakoszt kis híján megölte egy orgling melák.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 30.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *máj. 3.* Alba Regina és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Galarin Thorfel felett. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Frankó felett. *máj. 3.* Alba Regina és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szarkaagyú Siraka felett. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Akadil Tel Kator felett. *máj. 3.* Alba Regina rangja a Pszionicisták Klánjában "a tudat ura" lett. *máj. 3.* Baltazár pszionikus párviadalban legyõzte Handurt. *máj. 3.* Fortian szolgálatába állt egy pusztító szójer.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+61 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

kno 58 12 102 15 58. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 15 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó paraliz.méreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod speciális támadási módja 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

v 146 2 4 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

v 146 2 2 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

v 146 5 4 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

v 146 5 2 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

v 146 8 4 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

m 4 7 8 4441 1115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 3,7) A folyosó nyugatra visz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** A savelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a savelementált. Lesújtasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). A savelementál téged támad. A savelementál savat lehel rád. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A savelementált próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lecsapsz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (23 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-11 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a savelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Felé döfsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Rávágsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A savelementál holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy csonttõr és 45 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+63 életpont.)
(M 2,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: méret: 100.].

*** 1. KÖR *** A ratifikátor irányába mozogsz. A ratifikátor máris elõtted terem! A ratifikátort próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Odacsapsz bal karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). A ratifikátor rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A ratifikátort próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Teljesen lebénul. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Felé ütsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). A ratifikátor hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 48 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+82 életpont.)
(M 1,7) Irány nyugat! A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) (vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling disznó (#84) (vibráló kék aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó feléd rohan. Megtámadod az orgling disznót. Felé ütsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé döfsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Az orgling disznó téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Semlegesíted a mérget. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-10 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya odajön hozzád. Támadod az orgling disznót. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lecsapsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling disznó hörögve elterül. Az orgling kutya rád támad. Feléd üt bal karmával. Elhibázta. Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-8 méretükre). Megtámadod az orgling kutyát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé döfsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Az orgling kutya téged támad. Elõre szúr bal karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze fojtogat. (-5 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán ellõ egy életszívás varázslatot. 18 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Paralizálod. Felé döfsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Lesújtasz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy életszívás varázslatot. Nem hat rád. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Paralizálod. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (5 ép-t sebeztél). Az orgling kutya hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 2,7-es mezõn vagy. Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+82 életpont.)
(M 2,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszatérsz szállásodra.
[84 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ea 135 1 eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, ében láncing (#134) 72 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, barna manakõ (#149) 28 ap, pirgamit (#152) 14 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, ratifikátor agy (#236) 108 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, elit lemezpáncél (#1003) 332 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 123 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, mellvért (#1045) 63 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, kõrisfa íj (#1273) 159 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, harci nyílpuska (#1288) 203 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, fogazott kard (#1318) 159 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, a tudás könnyû pikkelyvértje (#1916) 244 ap, a tudás kerek pajzsa (#1961) 216 ap, a titán kék köpenye (#5637) 397 ap, a gladiátor könnyû pikkelyvértje (#5966) 302 ap, a hatalom rövid tõre (#7152) 403 ap, a kobra díszes fejpántja (#7406) 259 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 274 ap, a szívósság barbár lándzsája (#14831) 274 ap, a szellemek csontamulettje (#15147) 403 ap, a sas szárnyas sisakja (#15927) 421 ap, a sas kõamulettje (#16046) 259 ap, a sas háromszögszimbóluma (#16062) 414 ap, a természet nehéz nyílpuskája (#17037) 457 ap, a bérmágus könnyû íja (#17471) 274 ap, a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 565 ap, a kígyó szárnyas sisakja (#19077) 421 ap, a ragadozó vas lemezpáncélja (#19901) 388 ap, a ragadozó zöld köntöse (#20051) 259 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 259 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 259 ap, a túlélés könnyû íja (#21521) 274 ap, a tökéletesség vassisakja (#21776) 390 ap, a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 375 ap, a tûz utazóköpenye (#22286) 138 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 142 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 157 ap, a villám csonttõre (#23801) 142 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 228 ap, a méreg csatos öve (#24116) 138 ap, a sün díszes pikkelyvértje (#24867) 324 ap, a sün kõamulettje (#25046) 142 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 287 ap, a teknõs csatos öve (#25466) 138 ap, a teknõs malachit karkötõje (#25541) 142 ap, a teknõs díszes karkötõje (#25542) 270 ap, a szalamandra bõr mellvértje (#25796) 228 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 142 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 142 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) 151 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 270 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 71 ap, a bûz szöges pajzsa (#28964) 743 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 138 ap. Eladsz 1 díszes fejéket 5 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

bb 1 több épület meglátogatása
Visszamész a barlangodba.[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Kissé elgondolkozva turkálgatsz a bolt akciós árukészletében. Elõször meg sem hallod, hogy a boltos megszólít. Csak akkor figyelsz fel, amikor megbökdösi a válladat.
- Hé, figyelj csak. Azok csak selejetes bóvlik, gondolhatod, hogy nem adnám õket ilyen olcsón, ha bármire is lehetne használni. De Te tetszel nekem. Íme egy személyre szabott akciós ajánlat! Ezt a varázsgyûrût megkapod ingyen, egy kis szívességért cserébe.
- És mit kéne csinálnom?
- Ezt csak akkor mondhatom el, ha el is vállalod a feladatot, de biztosíthatlak, hogy semmi veszélyes nincs benne. És a gyûrû tulajdonságait is csak akkor ismerheted meg, ha megtetted, amit kérek. De bennem megbízhatsz, még soha nem csaptam be senkit! (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

k 8 kaland elvállalása
(8. kaland:) Bár nem bízol meg teljesen a boltosban, túlságosan csábító az ajánlat ahhoz, hogy elutasítsd.
- Itt vagyok, és kíváncsian várom, hogy milyen feladatot találtál nekem.
- A helyzet a következõ: az egyik alkalmazottam elment, hogy találkozzon egy beszállítómmal, aki egy igen értékes és keresett fûszert hozott volna. Sajnos az alkalmazottat azóta sem láttam, könnyen elõfordulhat, hogy meglépett a szállítmánnyal. Persze az is lehet, hogy megölték a torzszülöttek. Csak magunk között jegyzem meg, hogy nagy szerencséje van, ha ez történt. Szóval a feladat: keresd meg hozd el nekem a fûszert! Itt egy térkép, ezen be van jelölve a találkozóhely.
Ahhoz képest, hogy ez valami szimpla kereskedelmi ügylet volt, kicsit furcsa a találkozó helyszíne: a csatornaszint egy eldugott pontja. Már láttál térképet a csatornáról, de úgy emlékszel, hogy ez a rész csak egy fehér folt volt.
Legalább egy órát tart, mire a hely közelébe érsz. Útközben igyekszel elkerülni a harcot, most a fûszer keresésére kell koncentrálni, egy hirtelen haláleset ebben nem segítene.
Megtalálod a találkozó helyszínét. Elsõ pillantásra semmi különöset nem látsz. Hmm.., itt az ideje, hogy alaposabban is szemügyre vedd a nyomokat.
[Nyomkeresés próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Már jó ideje vizsgálgatod a helyszínt, és kis híján feladod az egészet, amikor végre megpillantasz valamit, ami talán fontos lehet.
[Gyógynövények próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az egyik sarokban a por egy egész picit más színû, mint a többi részen. A gondos vizsgálat igazolja a sejtésedet, valóban a boltos fûszerébõl hullott ide néhány szemnyi. Tehát valóban járt itt a szolga. Harcnak nincs nyoma, de talán pusztán gondolati úton is ki tudod találni mi történhetett.
[IQ próba 16-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Átgondolod a szituációt. Furcsa ez a találkozóhely. A boltosról is hallottál már egy-két furcsa dolgot. Tegyük fel, hogy valamilyen úton-módon a boltos megoldotta, hogy egy másik szintrõl csempésszék ide neki a fûszert. Ha ez történik, arról a hatóság is tudomást szerezhet. Esteleg el is próbálhatják kapni. Ha van egy kis szerencséd, akkor a szolga elég profi, és mielõtt elkapnák (vagy elmenekülne) volt ideje eldugni a cuccot. Ha így tett, akkor megtalálhatod, ha nem, akkor a boltosnak le kell mondania a fûszerérõl.
A fûszer nyomait keresed, és hamarosan találsz is néhány újabb szemet a sziklán, majd felette fél méterrel újabb apró nyomokat. Ha minden igaz, akkor a szolga a fal egy hasadékába rejtette a zsákot, mielõtt elszaladt. Már csak meg kell találni! Túl magasra nem rakhatta, arra nem juthatott ideje. Aprólésan végigvizsgálod az összes fejmagasságban és valamivel a felett levõ hasadékot. És megvan!! Ez egyikben valami puhát érzel, ami nem lehet más mint a fûszerzsák! Óvatosan kiveszed. Hirtelen kiáltásokat hallasz:
- Forduljon a fal felé! Kezeket a magasba!
Vagy egy tucatnyi katona vesz körül. Nincs esélyed harcba szállni velük, így engedelmeskedsz.
- A másik ugyan meglépett, de legalább az újabb futárt elkaptuk. Húsz év egy sötét, nedves cellában vízen, és kenyéren. Nem hiszem, hogy bárki túlélné. Te mit gondolsz?
- Én semmi rosszat nem tettem, csak megkért a boltos, hogy keressek meg neki valamit.
- Ha akarom elhiszem, ha akarom nem. De tudod mit? Már régóta el akarjuk kapni a boltost. Ha segítesz, és rávallasz, akkor mehetsz isten hírével.
Gondolkodás nélkül beleegyezel a dologba. Arra kéred a katonákat, hogy akkor csapjanak le, ha megkaptad a gyûrût.
A boltos örömmel fogad:
- Látom, meg van a zsák. A szolgáról tudsz valamit? Nem volt semmi gond útközben?
- A szolgád nem volt ott. A zsákot elrejtette, alig találtam meg. Kérem a gyûrût!
- Tessék itt van, add a zsákot!
Átadod a zsákot, a gyûrût gyorsan a zsebedbe csúsztatod. A következõ pillanatban a katonák ellepik a boltot, és megbilincselik a boltost. - Végre elkaptunk, Te fõcsempész. Ezt nem úszod meg. Te pedig, hiszékeny kifutófiú tûnj innen.
Egy pislantásnyi idõ alatt eltûnsz a boltból. Alaposan megvizsgálod a gyûrût: egy a hiszékenység gyûrûje. [ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

ho 0 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

bb 1 4 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba.

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Már kezdi furdalni az oldaladat a kíváncsiság, vajon mire készülnek az akadémián. Sajnos a szokásokkal ellentétben nem szivárog ki semmi. Ennek a rossz nyelvek szerint azaz oka, hogy ha a nép nem tudja mi a végcél, akkor az esetleges kudarcot is sikernek lehet majd eladni. És amekkora felhajtás mostanában van, a kudarc nyilván nem lenne elfogadható végeredmény. Mire idáig jutsz a gondolataidban már ismét kedvenc gyakornokod elõtt állsz:
- Üdvözöllek az akadámia nevében. Az új feladatod öö...ööö... na, igen megvan végre: szóval biztos ismered a Myrda járat végén azt a tavat, aminek olyan forró a vize. Annak az alján különleges növények élnek. Azokból kéne az egyik: név szerint a kék mitinda. A színérõl fel fogod ismerni. Három kék mitindára lesz szükségünk. (13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Mivel nincs jobb dolgod, benézel a helytartói hivatalba. Megtudod, hogy hamarosan egy érdekes versenyt fognak rendezni. Minden versenyzõ egy kõvel teli zsákkal fut két vagy három kört a szinten, és minden kör végén célba kell lõni egy távoli, mozgó célpontra. Nevezni a verseny napján a fõtéren lehet. (Lõfegyver és szívósság szakértelem szükséges.) (19. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 144 vadászat
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Megrohamozod az 1. káoszkígyót. Támadod az 1. káoszkígyót. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rávágsz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Méreg marja tested. Sebzõdsz 12 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Rávágsz bal karmoddal. El sem találtad. Odacsapsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Méreg marja tested. 36 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Az 1. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Megtámadod az 1. káoszkígyót. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Félrehajolt. Rávágsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Mérgezõdsz. 36 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy életszívás varázslatot. 17 életpontnyit sebzõdsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. Támadod az 1. káoszkígyót. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Rávágsz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé suhintasz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Az 1. káoszkígyó halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg! Sebzõdsz 36 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+125 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

vd 144 vadászat
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (287. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Megrohamozod a halál sekrestyését. A halál sekrestyése feléd mozog. A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Lesújtasz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé döfsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Illatozol (5 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Odacsap neked jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése visszanyer 24 életpontot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötétség! Ezt most megúsztad. Megtámadod a halál sekrestyését. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-6 ép) Odacsapsz bal karmoddal. El sem találtad. Felé suhintasz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Fantasztikus illatod hat rá (4 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lesújt rád jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a halál sekrestyését (+19 ép). A sötét elf nekromanta ellõ egy sötétség varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Paralizálod. Felé ütsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Illatod zavarja (4 sebzés). A halál sekrestyése hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Megindulsz a sötét elf nekromanta felé. Már ott is vagy! A sötét elf nekromantát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Elõre szúrsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lecsapsz bal karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Megérzi illatodat (3 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 124 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+120 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

vd 144 vadászat
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1 muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy mélységi ent (#133). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A mélységi ent irányába mozogsz. A mélységi ent odajön hozzád. Támadod a mélységi entet. Lesújtasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Paralizáltad! Felé döfsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé ütsz bal karmoddal. (4 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A mélységi entet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Paralizáltad! Lesújtasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elõre szúrsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a mélységi entet. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Teljesen lebénul. Lecsapsz bal karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a mélységi entet. Odacsapsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Elõre szúrsz bal karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+59 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd 144 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
k 432 261 339 kaland elvállalása
(432. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(261. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** A káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. A káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A káoszkígyó irányába mozogsz. Támadod a káoszkígyót. Odacsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Felé döfsz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Felé suhintasz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszkígyót próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). A káoszkígyó kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, egy káoszkígyó pikkely és 29 arany. [ld. enc.]
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Hurrá, kincset találtál, ami 2 méregellenállás itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia.

(339. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, hõsi jelvény, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, szent templomi maszk, a mentát gyöngye, az óriás csatos öve, ozin fülkarika, az Örökkévalóság Rubinja, az energia köpenye, arany pszi váll-lap, a bûz könnyû láncinge, a yeti vándorcsizmája. Zsebre raksz 4 asztrálesszenciát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A titán fogazott kardja: értéke 296 arany #5818 (3 dukát), a sebzése 2D8+4. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6% támadás ezzel a fegyverrel, +3 erõ, +3 intelligencia. A sav keresztszimbóluma: értéke 218 arany #26863 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +4 savimmunitás. A merénylõ keresztszimbóluma: értéke 292 arany #11113 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3 intelligencia, +6% támadás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 972 sebzést okoztál, és 594 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 302 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Menõ Csaj, egy intelligens, szõke, jópofi, magas, gyönyörû, kiegyensúllyozott, bombázó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 145. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 6.48
[2] IQ: 10 / 9.30
[3] ügyesség: 5 (7) / 2.63
[4] egészség: 14 / 3.84
[5] mágia: 7 / 3.56
[6] gyorsaság: 25 (27) / 0.61
[9] Méret/ép: 140 (141) / 116
Min. méret: 143
Barlangméret: 146
PONTJAID
Varázspont: 104 / 4
Képességpont: 28 / 78%
Hõsi pont: 25 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 690 / 216
Hírnév : 858
Jóllakottság: 60%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 152 (0)
Galetki gyõzelmek: 37 (0)
Torzsz. csaták: 829 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 658 (4)
Leölt torzszülött: 1051 (8)
Pszi csaták: 72 (0)
Pszi gyõzelmek: 42 (0)
Ájulások száma: 82 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (35)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 45%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el 7 fekete özvegyet. [számláló: 2] 2.) Hajtsd végre a 91-es klánkalandot (KK 91)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0.40 [11] jéglehelet: 25 (28) / 7.64 [15] regeneráció: 4 / 0
[16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.40 [18] tûzimmunitás: 3 / 1
[19] hidegimmunitás: 2 / 0.40 [20] savimmunitás: 2 / 0.80 [21] elkt.immunitás: 2 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 2 / 0 [24] rezisztencia: 12 (17) / 0 [25] illat: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 4.41 [46] csapdaészlelés: 10 / 0.60 [47] zárnyitás: 8 / 1.62
[48] mászás: 8 / 2.11 [49] rugalmasság: 5 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.45
[51] transzformáció: 12 / 1 [52] auraészlelés: 5 / 0.35 [53] ékszerészet: 3 / 1.45
[54] kereskedelem: 7 / 3.11 [55] szívósság: 6 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.25
[57] gyógynövények: 6 / 2.05 [58] nyomkeresés: 8 (10) / 0.42 [59] vezetõkészség: 1 / 0.10
[60] pszi támadás: 12 / 5.92 [61] pszi energia: 15 / 3.22 [62] lopás: 10 / 2.59
[63] éberség: 4 / 0.35 [64] átokszórás: 12 (14) / 11.25 [65] álcázás: 25 / 0.43
[66] lopakodás: 4 (6) / 1.38 [67] régészet: 8 / 2.63 [68] zene: 5 / 2.95
[69] tanulás: 6 / 4.28 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 4 / 0.25
[72] építés: 7 / 5.19        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 12 (13) / 0 [101] szakért.: 12 (13) / 3.51 [102] paraliz.méreg: 16 (18) / 0
bal karom [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 11 / 4.44 [105] energiaszívás: 24 (26) / 0
bal karom [106] méret: 11 / 0 [107] szakért.: 11 / 3.72 [108] energiaszívás: 12 (14) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.16 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 3 / 0.48
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 10 / 7.64 [29] életszívás: 1 / 0
[31] féreg érintése: 9 / 7.76 [172] gázpajzs: 3 / 0.08 [17] gránitbõr: 4 / 0
[13] jégcsóva: 4 / 0.22 [15] jégpajzs: 5 / 1.82 [163] kineport: 8 / 1.44
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.28 [129] mentális robbanás: 13 / 1.78 [148] méregsemlegesítés: 2 / 0.04
[171] savpajzs: 3 / 0.24 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 1.68 [16] tûzpajzs: 3 / 0.40
[170] villámpajzs: 2 / 1.96        

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (300%): 16 tûzpaj 171 savpaj 172 gázpaj 15 jégpaj 170 villá          

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
ism 3
p
pv 4 8
ism 3
p
2. Makró
le 15087 20877
kf 175 22752 22826 194
ism 4
vd 95
le 175 22752 22826 194
kf 15087 20877
3. Makró
pv 5 8
ism 3
p
4. Makró
hp 3 160 14 0 198
hp 3 31 14 0 198
ism 4
vd
ht 0 0 0 0 198
5. Makró
bsz
e 10
ad 10
v 148 1
be 30

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 197.
3: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 199.
4: jéglehelet használata ha ellenfeled #121. Prioritás: 199.
5: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 199.
6: jéglehelet használata ha ellenfeled #129. Prioritás: 199.
7: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #169. Prioritás: 199.
12: féreg érintése v.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 220.
8: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellf. képessége: "egyedi lény" (241)
10: gránitbõr v.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 220, és ha ellf. képessége: "egyedi lény" (241)


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 20 10; PV 4 8; PSZ 65 51; BA 15040 15002 15013 15021 15038; L 5 154 2 1; HE 2; PTA 129 131 131 131 131;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 14.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület), #19 (7. épület), #23 (2. épület), #33 (8. épület), #432 (142. forduló), #339 (143. forduló), #287 (145. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5216. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dt'azzrax, ében íjász. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz gyíkbõr öve (#29069) 1 a gladiátor utazóköpenye (#6086) 1 a gyõzelem szárnyas sisakja (#20877)
1 a jég nagy pajzsa (#22662) 1 a kobra sisakja (#7375) 1 a kobra zöld köntöse (#7451)
1 a lich díszes fejpántja (#11906) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462)
1 a remete köpenye (#12385) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) 1 a sün díszes fejpántja (#24956)
1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) 1 az energia halotti maszkja (#18641) 1 az enyészet átlátszó köntöse (#23202)
1 bronz porontyköpeny (#357) 2 csatos öv (#1166) 1 csizma (#1120)
1 csontmaszk (#1092) 1 díszes fejpánt (#1106) 3 díszes köpeny (#1138)
18 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 fejpánt (#1105)
1 khaldoran öv (#137) 1 köpeny (#1135) 1 mellvért (#1045)
1 öv (#1165) 1 pajzs (#1060) 1 pikkelyvért (#1015)
1 sárga öv (#1167) 1 sisak (#1075) * 1 suhanó csizma (#195)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) 25 törpe pikkelyvért (#4)
2 utazóköpeny (#1136) 2 vándorcsizma (#1121) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a jég kõamulettje (#22796) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a légzés karikaszimbóluma (#27761) 1 a mágia szimbóluma (#3460) * 1 a mutáció gyémántja (#162)
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412) 2003 arany (#1) 1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) 1 az erõ kõamulettje (#1646)
1 bronz amulett (#1198) * 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)
65 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208)
1 kék gömb (#143) 2 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241)
3 nyaklánc (#1180) * 1 orgling fétis (#269) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szimbólum (#1210)
1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
33 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)
1 idõkristály (#219) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gepárd csonttõre (#15701) 1 a harcos gyalogos lándzsája (#8082) 1 a jég csonttõre (#22901)
1 a Kõ Kardja (#216) 1 a kobra görbekardja (#7616) 1 a tolvaj csonttõre (#9401)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 2 barbár lándzsa (#1331) 5 csonttõr (#1301)
16 ében nyílpuska (#133) 18 ében tündekard (#132) 1 fogazott tõr (#6)
11 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 6 kerek kõ (#11)
4 kés (#5) 1 lándzsa (#1330) 1 nyílpuska (#1285)
3 parittya (#10) 17 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csótányláb (#25) 17 elfu moha (#33)
12 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27)
3 hatalom kék itala (#58) 5 hónakkupók (#30) 3 jéglehelet itala (#54)
1 kincskeresés itala (#64) 7 liánvirág (#24) 12 mátekel gomba (#21)
5 méregellenállás itala (#51) 7 mézfû (#29) 10 mitulen fû (#20)
3 muskil (#37) 6 óriásnövés itala (#60) 9 ragálygomba (#26)
5 rémcserje (#34) 8 sárkányvirág (#32) 18 sötét mák (#23)
8 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 17 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 11 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15)
24 ekinda haj (#147) 8 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161) 19 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212) 9 nordkristály (#146)
27 õsi relikvia (#17) 17 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
1 szójer csáprágó (#231) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs utazóköpenye #25436 (5), a teknõs könnyû pikkelyvértje #25316 (6), a harcmûvész malachit karkötõje #13841 (9), a jég átlátszó köntöse #22752 (9), a jég bõr mellvértje #22646 (8), a jég márványgyûrûje #22826 (5), a szellemek kék köpenye #15087 (11), az ellenállás karikaszimbóluma #28661 (5), a küzdelem aranyozott fülbevalója #20608 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A HISZÉKENYSÉG GYÛRÛJE (251. TÁRGY)
A hiszékeny galetkit sok bosszúság érheti. Olyan dolgokra is rá lehet venni, amit magától eszébe sem jutna megtenni. Egyes galetkik már nem ilyen könnyen becsaphatók. Viszont õk is meggyõzhetõk, ha megfelelõ mágikus segítséget veszel igénybe belõlük is egyszerû, hiszékeny galetki válik. A gyûrû a meggyõzõkészség szakértelmedhez +4-et ad.



KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY)
Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek egy mágiafaló számára.



MÉLYSÉGI ENT (133. LÉNY)
Hajdan óriási fák nõttek a felszínen, a napsütésben. Akkoriban éltek Ghallán olyan teremtmények, amelyek a fákhoz voltak hasonlatosak, de intelligenciával bírtak, és képesek voltak a helyváltoztatásra. A fákkal együtt azonban az entek is kipusztultak, hiszen napfény nélkül képtelenek létezni - kivéve a mélységi enteket, amelyek még az Ellenség megérkezése elõtt a sötét utat választották, tiszta aurájukat beszennyezték és nemhogy nem volt szükségük a napfényre, hanem irtóztak tõle. Ezek az irdatlan vastag kérgû, lassan mozgó, de borzalmas erejû teremtmények visszahúzódtak a hegyek mélyére, és csak nemrégiben bukkantak rájuk a mélyebb járatokban vadászó galetkik. A mélységi ent irdatlanul kemény ellenfél, egyetlen csapásával képes péppé zúzni a lárva szintû galetkiket - úgyhogy vigyázz, ha ezzel a lénnyel kezdesz!



KÁOSZKÍGYÓ PIKKELY (230. TÁRGY)
Ez a csillogó, bíborlila farokpikkely értékes trófea, bizonyítva, hogy képes voltál gyõzedelmeskedni egy igazi és nagyhatalmú káoszkígyó felett. És ki tudja, idõvel talán még használni is tudod valamire!



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.