Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-17 00:00:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5187-18

Karakterszám: 5187 Számlaszám: 3210
Fordulószám: 18 Játékhét: 18
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 210
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. dec. 4. 15h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2000. dec. 7.

E-mail!

STEALING BEAUTY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1856.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1056.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 23.* Winterfresh teljesítette a 10. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Magmatikus Bûzfelhõszáj felett. *nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Dzsohar al Dzsokma felett. *nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Grapefruit Moon felett. *nov. 28.* Mélység Fattya gyõzelmet aratott Fantusz felett. *nov. 28.* Mélység Fattyát rajtakapták, ahogy lopni próbált. *nov. 28.* Spider Telcontar és Mélység Fattya megküzdöttek egymással, és Spider Telcontar gyõzött. *nov. 28.* Mélység Fattya csatában legyõzte Drusus Maximust. *nov. 28.* Mélység Fattya lopni próbált, de felsült vele. *nov. 28.* Draco Paladin gyõzelmet aratott Alveris de Aurora felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 20.* Shosina Xzan Wyzaarn és Tüskés Lazarus megküzdöttek egymással, és Shosina Xzan Wyzaarn gyõzött. *nov. 21.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "muzsikus" lett. *nov. 21.* Morq Fan Gor és Por Nóra, a szállító pszi párbajt vívtak. Morq Fan Gor került ki gyõztesen. *nov. 23.* 19-es gyõzelmet aratott Mesés Illat felett. *nov. 23.* Namis R'avis Latiat csatában legyõzte Saltarellot. *nov. 24.* Zinfandelt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *nov. 27.* Avvocato Terrasini és Musztafa Khebab megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 27.* Avvocato Terrasini elsõként ért el 17-es szívósság tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 28.* Féreg Artis rangja a Mágusok Klánjában "mágustanonc" lett. *nov. 29.* Zinfandel csatában legyõzte Urtica Dioicát.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

ea 2 2 eladás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, winropu moha (#22) 42 ap, ragálygomba (#26) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, szivárvány karkötõ (#139) 168 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 21 ap, sárga öv (#1167) 60 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 33 ap, amulett (#1195) 10 ap, amulett (#1196) 25 ap, csontamulett (#1197) 67 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 33 ap, háromszögszimbólum (#1212) 77 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 25 ap, malachitgyûrû (#1227) 67 ap, karkötõ (#1240) 10 ap, malachit karkötõ (#1241) 25 ap, díszes karkötõ (#1242) 67 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 39 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 279 ap. Eladsz 2 drágakövet 28 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

be 17 meglátogatod a 17. épületet
Visszamész a barlangodba. Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hozz egy díszes rézkulcsot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Bár a mágia néha hasznos lehet, többnyire azért nélküle is tudnod kell boldogulni. Érd el, hogy egy fordulódban mindössze egyetlen varázspontod maradjon!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

be 4 68 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

ho 4 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

k 16 300 20 kaland elvállalása
(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet. A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek, a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod. Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. A harci törpe 5 sebzést kap. A harci törpe felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A harci törpe odajön hozzád. Megtámadod a harci törpét. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (3 sebzés). A harci törpe rád támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! A harci törpe sebzõdik 4 ép-t. Megtámadod a harci törpét. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (3 sebzés). A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 9/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+4%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 27% jut. Mélységi gnóm 3. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze és 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+13 életpont.) Érdekes szolgái vannak a boltosnak. Most támadt egy kis üresedés, de ez nem a Te gondod. Tovább kocogsz a folyosón és egy ajtót pillanatsz meg, ami persze zárva van.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Szerencsédre az akadémián éppen egy ilyen záron tanultad meg a zárnyitás mûvészetének alapjait, így ez sem okoz különösebb gondot. Halkan kitárod az ajtót, és örömmel veszed észre, hogy éppen a hálószobában vagy. Elõszeded a cókmókod, és egy nekiállsz egy jó kis csapda felállításához. Amikor lefekszik a boltos jó kis meglepetés fogja érni.
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Éppen készen vagy amikor lépteket hallasz. Egy pillanat alatt kiugrasz a titkos folyosóra, és becsukod az ajtót. A következõ pillanatban már a boltos motoszkálását hallod a szobából. Kiváncsian vársz, hátha meghallod a boltos fájdalmas üvöltését. Ehelyett egy dühös ordítást hallasz:
- Hát ez meg mi a fene!? Ki járt a szobámban? Csak nem az rusnya törpe szolga próbálkozik valamivel! Na mindjárt adok neki.
Ennek nem lesz jó vége. Villámgyorsan elpucolsz, mielõtt a boltos rádtalálna. Legközeleb talán több szerencséd lesz.
(300. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 21 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz. Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet. Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? - kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ti négyen az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire hasonlító förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még beszéltek is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek ide!
A négy részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára. - mondja a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos módon hátbatámadnak, de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz a bárhoz. Az ajtón felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany] Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet. Leülsz és rögtön megkóstolod az eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs, de nem rossz. A színpadon három lány énekelget. Miközben folyamatosan újra töltik a poharadat, megpróbálsz figyelni a lányok hangjára is, valóban elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: sikeres] Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig a lányok énekére koncentrálnod. Igen, határozottan megfelelõek lesznek. Örülni fognak a templomban. Mostmár csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor tart, nincs esélyed, ki kell várni a végét. A csinos pincérhölgy közben folyamatosan ügyel arra, hogy a poharad mindig tele legyen. A fejed már kezd elnehezülni, alig tudod nyitva tartani a szemed.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat, és hatalmas erõfeszítést kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz ki a párviadalból, és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a záróra és a még járni tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz. A nagy mozgolódást kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Amikor látod, hogy senki nem figyel, villámgyorsan kinyitod az ajtót, és belépsz a folyosóra. Az ajtót behúzod magad mögött, szerencsére tényleg nem vett észre senki. Gyorsan megtalálod a lányok öltözõjét. Bekopogtatsz, majd az igenlõ válasz után belépsz a szobába. A három lányon összesen alig van egy öltözet ruha. Ezek aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval elõadod nekik a mondandódat. A lányok megígérik, hogy feltétlenül elmennek a templomba, hiszen a kórusban énekelni mindenkinek dicsõség. Távoztodban még megjegyzed, hogy a templomban az öltözködési normák kissé szigorúbbak, mint itt a bárban. A lányok csak kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed a templomot, amikor a pap meglát, hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm fiam, valóban csodálatos a hangjuk. Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk valami! De ez már a mi gondunk. Hálából fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást, és íme, itt van még egy varázskõ és egy tûzlehelet itala. [ld. enc.] [ld. enc.] (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [73 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

m 6 3 7744 3323 2323 2323 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. (M 5,3) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 4,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,4) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 4,5) A délre vezetõ folyosót követed. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! A szárnyas bolhedor 4 sebzést kap. Megindulsz a szárnyas bolhedor felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor feléd rohan. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (15 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (7 sebzés). A szárnyas bolhedor rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. A szárnyas bolhedor 4 ép-t sebzõdik. A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 8/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
(M 5,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. A goblin kobra 4 ép-t sebzõdik. Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy óriáserõt. Megrohamozod a goblin kobrát. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Gyalogos lándzsával lesújtasz. Elhibáztad. Illatod zavarja (2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. A goblin kobra 4 sebzést kap. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Meglengetve a gyalogos lándzsát, próbálsz lesújtani. Mellé! Fantasztikus illatod hat rá (3 sebzés). A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot. A goblin kobra sebzõdik 4 ép-t. Megtámadod a goblin kobrát. Gyalogos lándzsával lesújtasz. (11 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (2 sebzés). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 12/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%). Szolgáidnak is jut 15%. A mélységi gnóm az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 5,6) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 6,7) Kelet felé mész. Egy tüneményes gyöngyszemet, egy tiszta vizû barlangtavat pillantasz meg. Semmi kétség, egyike azoknak a mágikus csodáknak, amelyeket csak egyszer használhat egy galetki. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Keletre mész tovább. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 8,8) Irány dél! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy albinó pók (#32). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. Az albinó pók 5 sebzést kap. Az albinó pók odajön hozzád. Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. A csáprágójával támad. Félrehajoltál. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (2 sebzés). Az albinó pók holtan terül el.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 5/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 15%. [36 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Kimész a Csarnokból. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Zak Hazadar, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. mikropoid felé. Már ott is vagy! Az 1. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mikropoid feléd rohan. Megtámadod az 1. mikropoidot. Gyalogos lándzsát forgatva támadsz. (15 ép-t sebeztél). Illatozol (7 sebzés). Az 1. mikropoid hörögve elterül. A 2. mikropoid téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Gyalogos lándzsát forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (7 sebzés). A 2. mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elrakod a zsákmányt, ami 5 arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 30 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

ism 40 a következõ parancs ismétlése 40 alkalommal

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmi! Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Puha, egy nagydarab, hosszúhajú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, kerek kõ, a káosz pulzáló öve, a káosz istenének maszkja, a káosz mesés karkötõje, ezüstmedál, a káosz legendás láncinge, a mágia nyaklánca, vándorcsizma, az óriás hosszúkardja, a küzdelem ezüst fülbevalója, a káosz terjesztõjének karkötõje. Zsebre raksz 1 fehér gyógyitalt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (416. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Egy zsinór van kifeszítve! Átléped.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Clash Rottendale, egy magas, tetovált, barátságos tekintetû, nyugalmat sugárzó, tarajos férfi. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. Felszerelése: utazóköpeny, nagy pajzs, bronzmedál, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szárnyas sisak, bõrpáncél, az élet nyaklánca, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje. Elteszel 1 fehér gyógyitalt, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmit sem találsz. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Kensztor a Harangozó, egy föléd tornyosuló mocskos, rothadó, sötét hústömeg. Hangjából sejted, hogy férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: pókcsatos öv, láncing, szivárvány karkötõ, bronzmedál, átlátszó köntös, az egyensúly gyûrûje, a bûz csonttõre, halotti maszk, a gepárd fekete csizmája, ezüstmedál. Csendben elteszel 1 pirgamitot. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Szerencsére, nincs. Továbbnyomulsz. A következõ lépésednél belezuhansz egy verembe. Szörnyû fájdalmat érzel. (-7 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A galetki, aki itt lakik Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, kristályamulett, szivárvány karkötõ, a káosz fehér láncinge, az egyensúly gyûrûje, a szívósság halotti maszkja, az óriás zöld köntöse, a regenerálódás kerek pajzsa, hosszúkard, az ügyesség szimbóluma, a természet nyaklánca, csonttõr, a remete fülbevalója, a káosz istenének csizmája. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a mélységi gnóm elmormol egy energiatüskét. Magmatikus Bûzfelhõszáj sebzõdik 4 ép-t. Magmatikus Bûzfelhõszáj közelebb jön, hogy támadhasson. Magmatikus Bûzfelhõszáj irányába mozogsz. Magmatikus Bûzfelhõszáj téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-8 ép.) Megtámadod Magmatikus Bûzfelhõszájat. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (15 ép-t sebeztél). Magmatikus Bûzfelhõszáj regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a mélységi gnóm elmormol egy energiatüskét. Magmatikus Bûzfelhõszáj 4 sebzést kap. Magmatikus Bûzfelhõszáj rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-6 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
*** 3. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. Magmatikus Bûzfelhõszáj 4 ép-t sebzõdik. Magmatikus Bûzfelhõszáj a mélységi gnómot rohamozza. Magmatikus Bûzfelhõszáj a mélységi gnómot támadja. A mélységi gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 12/42.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
gy 75 0 30 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 170 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 173 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Stealing Beauty, egy lány, akinek gyönyörû barna haja egyre csak nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 18. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (5) / 0.55
[2] IQ: 4 (5) / 2
[3] ügyesség: 5 (8) / 0.50
[4] egészség: 5 (6) / 0.55
[5] mágia: 2 (6) / 0.16
[6] gyorsaság: 5 / 0.90
[9] Méret/ép: 49 / 1
Min. méret: 40
Barlangméret: 49
PONTJAID
Varázspont: 43 / 43
Képességpont: 8 / 54%
Hõsi pont: 17 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 131 / 105
Hírnév : 137
Jóllakottság: 190%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 27 (1)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 59 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 55 (5)
Leölt torzszülött: 71 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 32 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: falazó (8)
Speciális képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 2] 2.) Érj el 10-es ügyességet! 3.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 (12) / 2.80 [25] illat: 7 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 (7) / 2.66 [47] zárnyitás: 4 / 0.80 [48] mászás: 3 (5) / 0.60
[54] kereskedelem: 1 / 0.82 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.35 [57] gyógynövények: 3 / 0.70
[59] vezetõkészség: 1 / 0.10 [62] lopás: 10 (12) / 1.73 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.35
[66] lopakodás: 3 (5) / 0.40 [68] zene: 1 / 0.05    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.76     gyalogos lándzsa

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        


SZOLGÁID
név életpont morál jóllakottság szint állapot
[1] mélységi gnóm 0 165% 150% 3 / 0.53 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
gy 10 1 0 9
ism 40
p
gy 75 0 30
2. Makró
gy
ism 5
p
gy 80 0 0 9
gy
ism 40
3. Makró
gy
ism 40
p
gy 75 0 30


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 30; VI erõ:300% ép:20%; PV 6 3 5 1 2; PSZ 62 46; L 1 129 52 50 2; HE 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (7. épület), #416 (18. forduló), #343 (17. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 vassisak (#1076) * 1 Xantin bõröve (#169)
1 khaldoran öv (#137) 1 zöld köntös (#1151) * 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 a légzés fekete csizmája (#27672)

Ékszerek, kincsek
84 arany (#1) 26 drágakõ (#2) * 1 a mágia karikaszimbóluma (#3461)
* 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
3 kés (#5) * 2 gyalogos lándzsa (#1332) 2 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
10 üvegcse (#14) 5 mitulen fû (#20) 8 liánvirág (#24)
8 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27) 1 tejfonál (#28)
7 csótányláb (#25) 7 winropu moha (#22) 3 mátekel gomba (#21)
1 védelem itala (#59) 2 ragálygomba (#26) 1 tûzlehelet itala (#53)

Egyéb kacatok
5 õsi relikvia (#17) 1 nordkristály (#146) 2 nohnetár gumó (#212)
1 sárga gömb (#136) 5 molad púp (#16) 3 mandibula (#157)
1 elektronit (#141) 2 pirgamit (#152) 1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÛZLEHELET ITALA (53. TÁRGY)
A tûzlehelet itala egy vörös színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a tûzleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



VARÁZSKÕ (210. TÁRGY)
A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ. Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni, hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket a boltok és az aukció nem vásárolja meg.



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.