Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 21:10:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5144-215

Karakterszám: 5144 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 215 Játékhét: 216
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 2303
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. dec. 27. 9h:43'
A következõ fordulód táplálható: 2003. dec. 30.

E-mail!

WEREWOLFY KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Mr. Maxivatlak, egy tar, kopasz, rútpofájú, rendkívül izmos homlokán sárkány tetoválást viselõ férfi. [aura: felderítés: 7.] A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: ozin fülkarika, a hiszékenység gyûrûje, Rogan karkötõje, Laillia talizmánja, nilbongi kitûzõ, mintrogi erõöv, a nyomkeresés fejpántja, krakoch csizma, az Örökkévalóság Rubinja, óriás fülbevaló, õspók köpeny, arany orgling fétis, a pók smaragdgyûrûje, ametiszt szkarabeusz, az egyensúly gyûrûje, maerju páncél, opilíchium gyûrû, quwarg amulett, ezüst nadrág. A csapdádat már kipróbálta! (25 sebzés) Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Varázsvirág, a manapoid létrehoz egy megszakítást. Mr. Maxivatlak megközelíti az orgling disznót. Nebántsvirág, a húsevõ növény elindul az orgling disznó felé. Borvirág, a quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Borvirág, a quwarg harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó elindul Mr. Maxivatlak felé. Mr. Maxivatlak és az orgling disznó egymással harcolnak. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Nebántsvirág, a húsevõ növény csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Borvirág, a quwarg harcost próbálod megsebezni. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (47 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz bal mancsoddal. (55 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (34 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (80 ép-t sebeztél). Borvirág, a quwarg harcos kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Varázsvirág, a manapoid elvarázsol egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! Mr. Maxivatlak rád támad. (Hátbatámadás:) Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (46 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (112 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Nebántsvirág, a húsevõ növény rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. (41 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Pofáját nagyra tátva harap fogával. (56 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -14 vastag bõr.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 309 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/148.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Mr. Maxivatlak meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Fortian, egy szõkésbarna, rövid hajú, acélkék szemû, enyhén hegyes fülû, fess férfi. [aura: 9-es tudati méreg.] A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, orgling fétis, szent templomi maszk, arany nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, õspók köpeny, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, arany orgling fétis, krakoch csizma, Örökkévalóság Zafírja, galetki érdemérem, a bénaság fülbevalója, szerencsekõ, bronz helyt. emlékérem, a pók smaragdgyûrûje, maerju páncél, mintrogi erõöv, nilbongi kitûzõ. Szakértelempróbára invitál téged. [A látogatód "ittfelejti" a bénaság fülbevalóját de ez csak késõbb derül ki.]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés. Fortian letörten elismeri: a te csapdáid bizony jobbak!
** 5. NAP ** Bezörget hozzád Dart Mahul, egy izzó, sárga szemû, tüskés fejû, fekete-vörös mintás arcú férfi. [aura: 17-es szellemidézés.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Pszichoklenész sisakja, szivárvány karkötõ, aranyozott villámöv, krakoch csizma, maerju páncél, a tárgyalás gyûrûje, orgling fétis, galetki érdemérem, arany orgling fétis, a mágia smaragdja, nilbongi kitûzõ, ozin fülkarika, adamantit karkötõ, Dorka amulettje, rubin mágusbot, az áttörés rubingyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Yarmbaur koponyája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre, és torzszülött nyomokat kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva odahívja a másikat, és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az milyen lénytõl származik, fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb. Véget ér a verseny, és elismered, hogy Dart Mahul a jobb nyomkövetõ.
** 5. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Az ötödik elem, egy gyönyörû, lángoló, vörös hajú nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Örökkévalóság Gyémántja, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, sárkányamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, Laillia talizmánja, a siker aranyveretes öve, cseppkõ gyûrû, a tudás zafírja, nilbongi kitûzõ, a pók smaragdgyûrûje, aréna kõ érme, arany orgling fétis, káoszkígyó vért, krakoch csizma, galetki érdemérem, Khazidax koponyája. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Az ötödik elem varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. Az ötödik elem mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy titánok szelét. Heves kézmozdulatok közepette Exitus, a kék-vörös atya elmormol egy elemi védelmet. Megindulsz Hádész, az arhomad varangy felé. Már ott is vagy! Hádész, az arhomad varangy feléd mozog. Örök Sötétség, a tüskés hólyag feléd rohan. Fekete Halál, a tüskés hólyag közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Hádész, az arhomad varangyot. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (51 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odaütsz bal mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (37 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (82 ép-t sebeztél). Hádész, az arhomad varangy kileheli lelkét. Örök Sötétség, a tüskés hólyag rád támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (48 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Lesújt rád jobb csápjával. (41 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -9 vastag bõr.) Meglóbálva zúz bal csápjával. (57 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-25% támadás). Tekergetve suhint jobb csápjával. (59 ép-t sebzõdtél). Fekete Halál, a tüskés hólyag téged támad. Ostorként csattant bal csápjával. (59 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz jobb csápjával. (51 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -8 vastag bõr.) Lesújt rád bal csápjával. (65 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-26% támadás). Lecsap rád jobb csápjával. (63 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 353 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Az ötödik elem elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 5. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Csillagszemû vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 18492.) A te szinteden a legnevesebb Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. (hírneve 9628.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 19.* Nosean teljesítette a 27. küldetést, amit a templomban kapott. *dec. 19.* Bufo Calamita Cruento gyõzelmet aratott Ezékiel Professzor felett. *dec. 22.* Csillagszemû és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *dec. 22.* Woland, a Felfedezõ egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "ügyesség itala." *dec. 22.* Asmodeus gyõzelmet aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *dec. 22.* Csillagszemû és Sandro the Caterpillar pszi párbajt vívtak. Csillagszemû került ki gyõztesen. *dec. 22.* Asmodeus egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "bajnokok itala." *dec. 23.* 19-est legyõzte harcban egy fekete özvegy. *dec. 23.* Nosean pszionikus párviadalban legyõzte Asmodeust. *dec. 23.* Nosean teljesítette a 12. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 19.* Lord Khalelt kis híján megölte egy csúf árnymanó. *dec. 19.* Hangaillatú Aranyalma egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "bajnokok itala." *dec. 19.* A Kiválasztottak szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *dec. 22.* Baltazár és Handur pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *dec. 22.* Baltazár mellé szegõdött egy savelementál. *dec. 22.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *dec. 22.* Kelewen Gwillenlath egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "õstûz itala." *dec. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Arven Klinszinda Gránt. *dec. 23.* Endyr gyõzelmet aratott Baltazár, a behemót felett. *dec. 27.* Hunter Killer egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "õsföld itala."
Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Felveszed a bénaság fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 753.]

v 163 199 2736 163. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. Kineporttal átküldöd a bénaság fülbevalóját Dr. Spade részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 750.]

v 163 282 2736 163. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kineportot. Kineporttal átküldöd a faragott idolt Dr. Spade részére. (-16 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 747.]

cs 20 csapdaállítás 20 TVP-ért
Hozzálátsz, hogy csapdát állíts. Megfeszülten koncentrálsz, nehogy hibázz a precíziós munka közben. Csapdád (20 TVP-s) rejtettsége: 21, sebzése: 25-33.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 727.]

e 9 100 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Sötét elf harcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Orgling disznó jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

sza 1 50 3 50 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Orgling disznó morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

var 154 27 154. varázslatra 27 képességpont
Elköltesz 27 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

szno 3 10 3. szolga fejlesztése
Orgling disznó már elõre örül, amikor elviszed az istállóba, az akadálypályára, ahol hosszasan gyakoroltok. A munkának meg van az eredménye, 10 képességpontot növeltél a szolgád szintjén. Orgling disznó 2. szintre lépett! Orgling disznó 3. szintre lépett! Orgling disznó 4. szintre lépett! Orgling disznó 5. szintre lépett!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 667.]

szh 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az orgling disznó pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 667.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
Nem jól adtad meg a végtagot, amelybe a kõmûves kalapácsot akarod venni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 667.]

ep 37 1 építed a 37. épületet 1 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a lélekenergia generátor építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 1 TVP-nyit haladt, még 4022 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%).
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 666.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
A kõmûves kalapács nincs bekészítve/felvéve, ezért le sem veheted.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 666.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 666.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 663.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 660.]

v 188 188. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+5%). (-26 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 657.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+22 arany.) Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy mágiaellenállás! Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 647.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 637.]

m 21 4 819 7733 8 2223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 21,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 19) A legközelebbi feladat megoldásánál 19 lesz a válaszod.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. (M 21,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy sziklozug alomban csak nõstény sziklozug született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 6 mázsa sziklát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 4 mázsa sziklát. Ezek a falánk lények tehát összesen 1558 mázsa sziklát pusztítottak el. Hány sziklozug volt egy alomban?
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [19] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 21,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Üres szobába érkezel.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 22,6) Kelet felé mozogsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: tûzimmunitás: 13.] és egy fekete özvegy (#144) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az õspók létrehoz egy hálót. Ezt most megúsztad. A fekete özvegy irányába mozogsz. A fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a fekete özvegyet. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (72 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz bal mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (42 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (94 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A fekete özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az õspók máris elõtted terem! Az õspók téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Ez mellément. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (8 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-4 ép.) Támadod az õspókot. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (74 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (47 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (79 ép-t sebeztél). Az õspók kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 462 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+170%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala és 47 arany. Összefut a nyál a szádban. Falni kezdesz. (+49% jóllakottság.)
(M 23,6) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 24,6) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak ingere!
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 24,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben szárnyas bolhedor tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 1 sziklát kapott, és az állatokat napi 4 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -45 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 5-ös fejadagnál, 1 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -1 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 2-es fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, -64 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 7-es fejadagot adott X állatnak, és 5 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]

m 3443 3322 8 3333 4434 4345 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 24,8) Dél felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy maerju (#269) [aura: 11-es méretû 16-os szintû bal karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a maerjut. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (66 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (46 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (20 sebzés). A maerju rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Ez mellément. Lecsap rád bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a maerjut. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (75 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (48 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (84 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (22 sebzés). A maerju holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 461 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 23,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy õspók (#263) és egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Az õspók a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy háló! Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted a fekete özvegyet. A fekete özvegy feléd mozog. A fekete özvegyet próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (68 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odakensz neki bal mancsoddal. Ez mellément. Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (42 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (91 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az õspók feléd mozog. Az õspókot próbálod megsebezni. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (78 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (47 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (92 ép-t sebeztél). Az õspók holtan terül el.
[A csatában összesen 465 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+170%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õspók köpeny és 39 arany. Összefut a nyál a szádban. Tempósan étkezel. (+49% jóllakottság.)
(M 22,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268) [aura: rezisztencia: 5.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. csöpögõ csápolat felé. Már ott is vagy! Az 1. csöpögõ csápolat odajön hozzád. A 2. csöpögõ csápolat odajön hozzád. Az 1. csöpögõ csápolatot próbálod megsebezni. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (64 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal. (73 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (53 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (80 ép-t sebeztél). Az 1. csöpögõ csápolat holtan terül el. A 2. csöpögõ csápolat téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. csöpögõ csápolatot. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (68 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral támadsz. (33 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (89 ép-t sebeztél). A 2. csöpögõ csápolat halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 500 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+105%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy csöpögõ csáp és 10 drágakõ.
(M 22,9) Délre mész tovább. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Nocsak, mit találtál! 2 tokin kaktusz ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 22,10) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (sebzõdsz 35 ép-t.)
(M 22,11) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 5 tûzféreg 6 hét alatt 60 kiló pirokövet fal fel, akkor 6 tûzféreg 8 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 23,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 23,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 22,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 22,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 22,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 22,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 21,10) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 22-es lélekfacsarás.] és egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy a forrás érintését. Magában motyogva, az uthanax létrehoz egy antimágikus szférát. Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó máris elõtted terem! A kõzúzót próbálod megsebezni. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (64 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odaütsz bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (41 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (89 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Az uthanax közelebb jön, hogy támadhasson. Az uthanax rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Odacsap neked bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Támadod az uthanaxot. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (44 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (87 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (21 sebzés). Az uthanax holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 387 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+131%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy uthanax talizmán, 2 drágakõ és 22 arany.
(M 20,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 21,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 20,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 20,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 21,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 20,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Kimész a Csarnokból.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 575.]

k 452 482 442 kaland elvállalása
(452. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 elemi mágus (#255) [aura: auraészlelés: 10.] és egy kõtroll (#196).

*** 1. KÖR *** A 2. elemi mágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Sebzõdsz 51 ép-t. Az 1. elemi mágus varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Sebzõdsz 49 ép-t. Megrohamozod a kõtrollt. A kõtroll máris elõtted terem! Támadod a kõtrollt. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (61 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral támadsz. (40 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (99 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (21 sebzés). A kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. elemi mágus elmond egy savcsapás varázslatot. Sebzõdsz 52 ép-t. A 2. elemi mágus elõhív egy savcsapás varázslatot. 42 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az 1. elemi mágus felé. Már ott is vagy! Az 1. elemi mágust próbálod megsebezni. Rúgsz jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (18 sebzés). Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 38 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette az 1. elemi mágus elmormol egy villámsújtást. 42 ép-t sebzõdtél. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 274 sebzést okoztál, és 274 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 251 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 331 aranyat.

(482. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)

(442. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 lélektáncos (#227).

*** 1. KÖR *** A 2. lélektáncos elmormol egy elektromos fal varázslatot. Az 1. lélektáncos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos falat. Megindulsz az 1. lélektáncos felé. Már ott is vagy! 45 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Nem hat rád. Támadod az 1. lélektáncost. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (73 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Roncsolod bõrét. Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (44 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Szagod látható benyomással van rá (13 sebzés). Az 1. lélektáncos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. lélektáncos elmormol egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 43 ép-t. A 2. lélektáncos ellenáll a varázslatnak. A 2. lélektáncost próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (76 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Beversz egyet bal mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsoltál. Vérfarkas agyarral lesújtasz. (37 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (85 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (17 sebzés). A 2. lélektáncos holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 427 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+207%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 bronz korong és 53 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+66 életpont.)
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Az 1. sziklaóriás felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. sziklaóriás közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. sziklaóriás máris elõtted terem! A 3. sziklaóriás feléd mozog. Támadod az 1. sziklaóriást. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (60 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Beversz egyet bal mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (38 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. sziklaóriás halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. sziklaóriás téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). A 3. sziklaóriás rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sziklaóriást próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (57 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal mancsoddal. (65 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (45 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (83 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A 2. sziklaóriás halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. sziklaóriás rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. sziklaóriást próbálod megsebezni. A hasát célzod jobb lábaddal. (57 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (35 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (105 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (14 sebzés). A 3. sziklaóriás holtan terül el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 810 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+184%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+67 életpont.)
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 fagydémon (#203) [aura: tüskés bõr: 15.].

*** 1. KÖR *** Az 1. fagydémon irányába mozogsz. Az 1. fagydémon odajön hozzád. A 2. fagydémon odajön hozzád. Megtámadod az 1. fagydémont. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (83 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-7 ép) Roncsolod bõrét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (49 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (80 ép-t sebeztél). Az 1. fagydémon hörögve elterül. A 2. fagydémon téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fagydémont próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (80 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-7 ép) Roncsolod bõrét. Odaütsz bal mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Roncsolod bõrét. Vérfarkas agyarral támadsz. (40 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (92 ép-t sebeztél). A 2. fagydémon hörögve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 549 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+129%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 57 arany.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Hohó! Nem más hömpölyög elõtted, mint maga a csatorna, tele mindenféle gusztustalan szerves származékkal! Ha tovább akarsz jutni, át kell rajta kelned. A bûz már most is émelyítõ!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Megacélozod magad, és átgázolsz a fortyogó miazmán. Ha nem volna ilyen erõs a szervezeted, elájulnál a bûztõl! Odaát kimászol. Hú, most aztán jó szagod lett!
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 72 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 4 képességpont.
[102 TVP-t használtál fel, maradt még 473.]

szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar harcolni fog. A sötét elf harcos harcolni fog. Az orgling disznó harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 473.]

k 317 kaland elvállalása
(317. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 5 orgling sámán (#101) és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Az 1. orgling sámán ellenáll a varázslatnak. Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. Az 1. orgling sámán elcsendesedik. Az 1. orgling sámán megidézi az orgling kutyát. A 3. orgling sámán megidézi a 2. orgling kutyát. A 4. orgling sámán megidézi a 3. orgling kutyát. Az 5. orgling sámán megidézi a 4. orgling kutyát. A 2. orgling sámán megidézi az 5. orgling kutyát. A 2. orgling disznó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. orgling disznó máris elõtted terem! Az 1. orgling disznó megközelíti a 2. orgling disznót. Megtámadod a 2. orgling disznót. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (64 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (81 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (43 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (90 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (7 sebzés). A 2. orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. orgling disznó nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! Az 1. orgling sámán rezisztálja. A sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. Az 1. orgling sámán megtántorodik. A 2. orgling sámán rezisztálja. A 3. orgling sámán megtántorodik. A 4. orgling sámán megtántorodik. Az 5. orgling sámán megtántorodik. Az 1. orgling kutya megtántorodik. A 2. orgling kutya megtántorodik. A 3. orgling kutya megtántorodik. A 4. orgling kutya megtántorodik. Az 5. orgling kutya megtántorodik. Az 5. orgling sámán varázshatalma segítségével elmond egy titánok szelét. A 2. orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Ellenállsz a varázslatnak. A 4. orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Ellenállsz a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette a 3. orgling sámán elmormol egy életszívást. 18 ép-t sebzõdtél. Az 1. orgling kutya elindul a sötét elf harcos felé. A 2. orgling kutya az 1. orgling disznó felé mozog. A 3. orgling kutya az ichinedar felé mozog. Az 5. orgling kutya máris elõtted terem! A 4. orgling kutya a sötét elf harcos felé mozog. Az 1. orgling sámán az ichinedar irányába megy. Megtámadod az 5. orgling kutyát. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (78 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal. (73 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (54 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (97 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). Az 5. orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. orgling kutya a sötét elf harcost támadja. A 2. orgling kutya és az 1. orgling disznó egymással harcolnak. A 3. orgling kutya az ichinedart támadja. A 2. orgling kutya megtántorodik. A 4. orgling kutya a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos hörögve elterül. Az 1. orgling sámán az ichinedart támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! A 2. orgling kutya megdermed. Magában motyogva, a 4. orgling sámán létrehoz egy sorvasztást. Az ichinedar elkerülte a varázslatot. Magában motyogva, a 3. orgling sámán létrehoz egy sorvasztást. Az ichinedart védi rezisztanciája. Heves kézmozdulatok közepette a 2. orgling sámán elmormol egy sorvasztást. Az ichinedar végtagjai sorvadnak. Az 5. orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Az 1. orgling disznó megúszta! Az 1. orgling kutya feléd rohan. A 4. orgling kutya máris elõtted terem! Támadod az 1. orgling kutyát. Rúgsz jobb lábaddal. (87 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (84 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (45 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (95 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). Az 1. orgling kutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. orgling kutya az ichinedart támadja. Az 1. orgling disznó a 2. orgling kutyát támadja. A 2. orgling kutya megtántorodik. A 2. orgling kutya kileheli lelkét. Az 1. orgling sámán az ichinedart támadja. A 4. orgling kutya téged támad. Odacsap neked bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy parancsot. A 4. orgling kutya megdermed. A 2. orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Rezisztálod a varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 3. orgling sámán elmormol egy életszívást. Nem hat rád. Az 5. orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. 18 ép-t sebzõdtél. A 4. orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Nem hat rád. Az 1. orgling disznó elindul a 2. orgling sámán felé. Megtámadod a 4. orgling kutyát. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Beversz egyet bal mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (59 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (75 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A 4. orgling kutya hörögve elterül. A 3. orgling kutya az ichinedart támadja. Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. orgling sámán lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Az 1. orgling disznó a 2. orgling sámánt támadja. A 2. orgling sámán megtántorodik. Regenerálsz (+13 ép)
*** 5. KÖR *** A 4. orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Az 1. orgling disznó megúszta! Az 5. orgling sámán elõhív egy sorvasztás varázslatot. Az 1. orgling disznó végtagjai sorvadnak. A 3. orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. 18 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja a 2. orgling sámánt (+18 ép). Az 1. orgling sámán közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. orgling kutya odajön hozzád. Támadod az 1. orgling sámánt. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (80 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (66 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (46 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. orgling sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. orgling disznó a 2. orgling sámánt támadja. A 2. orgling sámán megtántorodik. A 3. orgling kutya rád veti magát. Odacsap neked bal karmával. Mellé! Regenerálsz (+13 ép)
*** 6. KÖR *** A 2. orgling sámán elõhív egy sorvasztás varázslatot. Nem hat rád. A 4. orgling sámán elõhív egy sorvasztás varázslatot. Nem hat rád. A 3. orgling sámán ellõ egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az 5. orgling sámán elmond egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A 3. orgling kutyát próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (71 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (46 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (90 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (9 sebzés). A 3. orgling kutya kileheli lelkét. Az 1. orgling disznó a 2. orgling sámánt támadja. A 2. orgling sámán megtántorodik. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 920 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az ichinedar: 0/40, a sötét elf harcos: 0/61, az 1. orgling disznó: 121/9.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]

szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az ichinedar pihenni fog. A sötét elf harcos pihenni fog. Az orgling disznó pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-5 TVP.) Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A szellemek szöges pajzsa: értéke 434 arany #15014 (4 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +14% védekezés, -5% támadás, +4 egészség, +3 mágia, -1 gyorsaság. A regenerálódás bíbor köntöse: értéke 332 arany #24554 (4 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +5% védekezés, +5 regeneráció. A tökéletesség bíbor köpenye: értéke 373 arany #21839 (4 dukát). A tárgy tápjai: +5% védekezés, +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia, +1 gyorsaság. A jég aranyozott nyaklánca: értéke 218 arany #22783 (3 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4 jéglehelet. A lich arany fejpántja: értéke 422 arany #11909 (4 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +9% védekezés, +4 intelligencia, +6 méret.
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 5672 sebzést okoztál, és 1341 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 452 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 825 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


WereWolfy, egy daliás testalkatú, erõt sugárzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 215. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 30 (39) / 4.22
[2] IQ: 10 / 4.56
[3] ügyesség: 15 (17) / 0.36
[4] egészség: 15 / 6.03
[5] mágia: 9 / 3.33
[6] gyorsaság: 25 / 0.99
[9] Méret/ép: 245 (252) / 241
Min. méret: 233
Barlangméret: 250
PONTJAID
Varázspont: 178 / 68
Képességpont: 29 / 55%
Hõsi pont: 216 (0)
Tám.bónusz: 54%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 955 / 453
Hírnév : 2603
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 188 (2)
Galetki gyõzelmek: 89 (0)
Torzsz. csaták: 1109 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 990 (8)
Leölt torzszülött: 1896 (24)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 40 (1)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (48)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +24% támadás. 24% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le hármat a tolvaj klán tagjai közül. [számláló: 2] 2.) Hajts végre öt helytartói küldetést! [ok] 3.) Csípj fülön öt tolvajt! [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 (14) / 0.06 [15] regeneráció: 13 (18) / 0 [17] vastag bõr: 14 (17) / 0.44
[18] tûzimmunitás: 5 (14) / 1.01 [19] hidegimmunitás: 5 (14) / 0 [20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20
[21] elkt.immunitás: 5 (14) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 5 (14) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 5 (9) / 0
[24] rezisztencia: 14 (21) / 0 [25] bûz: 13 (15) / 0.20 [26] lõfegyver: 1 (4) / 0
[27] imm. méregre: 0 (4) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 21 / 12.15 [46] csapdaészlelés: 11 / 7.66 [47] zárnyitás: 11 / 5.43
[48] mászás: 11 / 7.29 [49] rugalmasság: 10 (12) / 3.37 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 7.64
[51] transzformáció: 10 / 3.40 [52] auraészlelés: 8 / 7.97 [53] ékszerészet: 3 / 1.04
[54] kereskedelem: 11 / 2.43 [55] szívósság: 24 (28) / 0.80 [56] varázsitalfõzés: 9 / 0.36
[57] gyógynövények: 8 / 5.91 [58] nyomkeresés: 18 (20) / 9.92 [59] vezetõkészség: 8 (9) / 0.50
[62] lopás: 1 / 0.10 [63] éberség: 10 (22) / 2.58 [64] átokszórás: 6 (8) / 0.51
[65] álcázás: 14 (19) / 9.95 [66] lopakodás: 8 / 0.56 [67] régészet: 6 / 2.30
[68] zene: 10 / 2.56 [69] tanulás: 12 / 3.58 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 14 / 5.80 [72] építés: 9 / 6.70 [73] felderítés: 6 / 5.61

VÉGTAGOK
jobb láb [100] méret: 30 (31) / 0 [101] szakért.: 14 (15) / 4.07 [102] roncsolás: 14 (18) / 0  
bal mancs [103] méret: 29 / 0 [104] szakért.: 18 / 3.77 [105] roncsolás: 14 (18) / 0  
jobb mancs [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 14 / 4.18     vérfarkas agyar
fog [109] méret: 30 / 0 [110] szakért.: 14 / 3.86      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[32] animáció: 5 / 0 [42] csendvarázs: 2 / 0.06 [149] dimenziókapu: 2 / 0.12
[10] energiatüske: 1 / 0.64 [29] életszívás: 1 / 0.40 [31] féreg érintése: 1 / 0
[172] gázpajzs: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 7 / 2.96
[154] kisebb erõpajzs: 10 / 0.60 [146] kontakt.õseiddel: 5 / 1.42 [158] láth. észlelése: 2 / 0.24
[157] láthatatlanság: 4 / 0.36 [188] sziklaerõ: 5 / 2.16 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06
[170] villámpajzs: 1 / 0        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] ichinedar 28/28 125% 110% 9 / 0.04 nem harcol
[2] sötét elf harcos 56/56 110% 165% 4 / 2.47 nem harcol
[3] orgling disznó 73/64 195% 170% 5 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5 8
ism 4
p
pv 3 5 1 2
2. Makró
pv 2
hp 4 10 15 7780 254
p 7780
p 7780
hp 4 10 15 7780 254
mak 1
3. Makró
be 9 5
bsz
v 154
v 188
z 19 10
ad 10

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás a harc 1. körétõl.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #290.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 34.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #253. Prioritás: 255.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #260. Prioritás: 255.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 0 20 9; VI erõ:200% ép:1%; PV 3 5 1 2; PSZ 45 65 58 46 47 48; HE 1; HU 13 2 200;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 21 sebzés: 25-33

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #26 (4. épület), #481 (208. forduló), #452 (214. forduló), #496 (210. forduló), #386 (192. forduló), #317 (197. forduló), #382 (198. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gyémántlégió (#15000). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3797. karakternél van. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig 477 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég sárga öve (#22767) 1 a mágus ezüst fejpántja (#10107) 1 a mentát ezüst fejpántja (#12807)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság bíbor pikkelyvértje (#4168) 1 a pontosság csontmaszkja (#4242)
1 a pontosság díszes köpenye (#4288) 1 a pontosság fekete csizmája (#4272) 1 a pontosság szöges öve (#4318)
1 a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 1 a regenerálódás díszes köntöse (#24553) 1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523)
1 a sav díszes köntöse (#26803) * 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a szívósság díszes köpenye (#14638)
1 a tudás sárga öve (#2067) 1 a túlélés szürke maszkja (#21343) 1 a tûz fekete maszkja (#22245)
1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 1 az angyalok fekete csizmája (#28122)
1 díszes fejék (#135) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 krakoch csizma (#312) * 2 õspók köpeny (#332) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség háromszögszimbóluma (#17862) 1 a gyorsaság csontamulettje (#3897) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich ónix karkötõje (#12043) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583)
1 a regenerálódás aranyozott fülbevalója (#24658) 1 a regenerálódás jáde karkötõje (#24644) 1 a regenerálódás ónix karkötõje (#24643)
* 1 a rend köve (#158) 1 a sas ónixgyûrûje (#16078) 1 a sebesség ónix karkötõje (#13393)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 1 a tûz aranyozott fülbevalója (#22408)
1 a tûz aranyozott nyaklánca (#22333) 1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) 1 a villám díszes karkötõje (#23742)
1 a yeti keresztszimbóluma (#26413) * 1 adamantit karkötõ (#377) 17816 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) * 1 bronzmedál (#207)
636 drágakõ (#2) 1 elementáris karkötõ (#348) * 1 galetki érdemérem (#276)
* 1 görényfarok (#189) 3 karmazsin tûzgyûrû (#338) * 1 kék mutációs gyûrû (#190)
1 kristályamulett (#130) 1 Laillia talizmánja (#319) 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 9 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 smaragd életkõ (#306) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 5 uthanax talizmán (#335)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 áldott oprasszum fókusz (#352) 42 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
18 fekete dukát (#218) 3 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19) 1 rúvel fókusz (#350) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a légzés fogazott kardja (#27868) 1 a teknõs fogazott kardja (#25618) 1 a tudás hosszú íja (#2172)
1 az élet fogazott kardja (#5368) 1 az ellenállás fogazott kardja (#28768) 1 az Õsök Szent Kardja (#380)
1 dobótõr (#159) 1 kõmûves kalapács (#250) 3 szilmill tõr (#314)
1 Trollagyar (#214) * 1 vérfarkas agyar (#384)

Varázsitalok és füvek
2 csapdaészlelés itala (#65) 18 csótányláb (#25) 17 elfu moha (#33)
22 elonotichlan (#31) 1 energiaital (#82) 8 fehér gyógyital (#50)
5 féregtüske (#42) 21 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
6 hatalom kék itala (#58) 21 hónakkupók (#30) 3 immunitás itala (#71)
4 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75)
4 kihívás itala (#68) 4 kincskeresés itala (#64) 16 liánvirág (#24)
3 mágiaellenállás (#76) 18 mátekel gomba (#21) 17 mézfû (#29)
27 mitulen fû (#20) 11 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80)
3 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69) 10 parafû (#41)
1 pontosság itala (#72) 23 ragálygomba (#26) 10 rémcserje (#34)
3 sárga gyógyital (#61) 20 sárkányvirág (#32) 25 sötét mák (#23)
5 szemani gomba (#36) 13 tejfonál (#28) 18 tokin kaktusz (#40)
5 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 12 velparaj (#35)
15 waarkin (#38) 18 winropu moha (#22) 14 xita uborka (#39)
7 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
10 barna manakõ (#149) 5 bronz korong (#297) 12 csöpögõ csáp (#334)
1 démonlidérc esszencia (#272) 8 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
2 fókuszrubin (#337) 12 gólemagyag (#330) 3 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 5 kõtroll szem (#274)
1 lemúr hártya (#161) 2 lidércvelõ (#339) 8 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 4 õspók pete (#331)
18 patkányfog (#270) 17 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
8 smaragd esszencia (#229) 35 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278)
1 xorex fûszer (#329) 2 yarmut csont (#256) 9 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.