Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 06:21:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5134-147

Karakterszám: 5134 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 147 Játékhét: 163
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 153
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 23. 9h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 26.

E-mail!

RANDOOM KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 59 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 hónakkupókot.
Felépült a szintfejlesztés.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9649.) A te szinteden a legnevesebb Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett szõke, szakállas férfi. (hírneve 4795.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *dec. 10.* Karomhalom felköltözött a következõ szintre. *dec. 12.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot felett. *dec. 17.* Pyramidot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 19.* Namis R'avis Latiat csatában legyõzte Vaskezû Ghwalurt. *dec. 19.* Asmodeus gyõzelmet aratott Böszme felett. *dec. 20.* Gwill felköltözött a következõ szintre. *dec. 27.* Gondol-Kodó felköltözött a következõ szintre. *jan. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Elektro Modulator Dva'-t. *jan. 2.* Kronx teljesítette a 29. küldetést, amit az akadémián kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *dec. 10.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy gonosz banya. *dec. 12.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *dec. 18.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *dec. 27.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *dec. 27.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy sötét elf harcos. *jan. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Igree-Ynaldine-Moa felett. *jan. 2.* El Tapod és Moha a "balfék" pszi párbajt vívtak. El Tapod került ki gyõztesen. *jan. 6.* Akadil Tel Kator és Jose D'Brison Baro pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-3 vp.) 11 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 2 ép-t. (-3 vp.) [51 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a mágus vívótõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Észreveszel 1 tejfonalat. Szakértõ módon leszeded. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Poison Padre, egy zöld csuhás, hosszú karmú, méregzöld tekintetû, irtó gonosz tábori lelkész férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az ellenállás malachit fülbevalója, a ragadozó vívótõre, a gyorsaság lovagi kardja, a sün malachitgyûrûje, a tudás zafírja, a sólyom szárnyas sisakja, a bérmágus vívótõre, klánháborús kitüntetés, a tárgyalás gyûrûje, hõsi jelvény, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom szöges öve, a ragadozó karikaszimbóluma, a gyorsaság kõamulettje, a sólyom könnyû láncinge, a gyõzelem jáde karkötõje, a sólyom nagy pajzsa, a sólyom kõamulettje, a sólyom fülbevalója, a sólyom kék köpenye, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom harci nyílpuskája. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Poison Padre pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a lila manaital. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Abarrun karkötõje (#394). [3 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

h 14 2 30 33 36 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 2 piros varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez õsmágus szájvize. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

h 69 69. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 1 õsmágus szájvizét. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

ep 6 75 6 építed a 6. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a barakk megépítésében. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+140%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [70 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

kf 10303 100 321 29531 bekészíted az 10303. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a mágus vívótõrét. Leveszed a sólyom sárgaréz nyakláncát. Felveszed az Akadémiai nyakláncot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a karmok szintje! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek. Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget az Õsök felköltözéskor. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

bb 1 4 7 20 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, kristályamulett (#130) 35 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, barna manakõ (#149) 28 ap, pirgamit (#152) 14 ap, ratifikátor agy (#236) 105 ap, khazdar taréj (#268) 28 ap, kõtroll szem (#274) 17 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, elit lemezpáncél (#1003) 323 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, szöges pajzs (#1064) 249 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, vörös maszk (#1094) 224 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, arany fejpánt (#1109) 224 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, zangrozi csizma (#1123) 134 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, fogazott tõr (#1304) 224 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 380 ap, a pontosság szárnyas sisakja (#4227) 344 ap, az élet márványgyûrûje (#5276) 195 ap, a titán vassisakja (#5576) 266 ap, a gladiátor malachitgyûrûje (#6177) 392 ap, a törpék bõr mellvértje (#6446) 336 ap, a harcos rövid tõre (#8052) 392 ap, az entek malachit karkötõje (#9791) 252 ap, az entek ezüst fülbevalója (#9807) 386 ap, az elfek gyalogos lándzsája (#10782) 409 ap, a merénylõ szürke maszkja (#10993) 600 ap, a lich hosszúkardja (#12117) 409 ap, a remete díszes köntöse (#12403) 600 ap, a szívósság hosszú íja (#14772) 409 ap, a szívósság hosszúkardja (#14817) 409 ap, a szellemek díszes fejpántja (#15056) 252 ap, a természet csontamulettje (#16947) 392 ap, a természet csonttõre (#17051) 252 ap, a bérmágus harci nyílpuskája (#17488) 663 ap, a bölcsesség díszes köntöse (#17803) 600 ap, a torony könnyû pikkelyvértje (#18116) 294 ap, a sebezhetetlenség nagy pajzsa (#19512) 409 ap, a ragadozó hosszú lándzsája (#20233) 621 ap, a túlélés díszes karkötõje (#21492) 392 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 451 ap, a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) 451 ap, a tökéletesség fogazott tõre (#22004) 791 ap, a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 420 ap, a tûz bíbor láncinge (#22182) 384 ap, a tûz átlátszó köntöse (#22302) 262 ap, a tûz sárga öve (#22317) 256 ap, a jég háromszögszimbóluma (#22812) 273 ap, a jég könnyû nyílpuskája (#22886) 180 ap, az enyészet aranyozott nyaklánca (#23233) 457 ap, a villám bronz amulettje (#23698) 445 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 180 ap, a méreg csontmaszkja (#24042) 262 ap, a méreg szöges öve (#24118) 436 ap, a méreg keresztszimbóluma (#24163) 457 ap, a méreg malachitgyûrûje (#24177) 262 ap, a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 445 ap, a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 262 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 153 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 262 ap, a sün gyalogos lándzsája (#25182) 279 ap, a teknõs lovagi lemezpáncélja (#25302) 420 ap, a teknõs kõamulettje (#25496) 138 ap, a teknõs márványgyûrûje (#25526) 138 ap, a szalamandra fényes szimbóluma (#25964) 711 ap, a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 262 ap, a szalamandra kõrisfa íja (#26023) 466 ap, a yeti bíbor pikkelyvértje (#26218) 508 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 262 ap, a sav ónix karkötõje (#26893) 445 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192) 262 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 256 ap, a légzés szöges öve (#27718) 436 ap, a légzés aranyozott fülbevalója (#27808) 436 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok utazóköpenye (#28136) 134 ap, az angyalok ezüst nyaklánca (#28182) 273 ap, a bûz szarvas sisakja (#28978) 466 ap, a bûz hosszú íja (#29172) 279 ap, a sólyom átlátszó köntöse (#29502) 262 ap, a sólyom malachit karkötõje (#29591) 138 ap.
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Felkeresed a hivatalban a helytartót, Rumadail Beorpot
- Üdvözlöm, helytartó úr! Elnézését kérem, hogy csak így betolakszom, de annyira furcsa minden ezen a szinten... Korábban ha bementem más épületekbe, rögvest küldetésekkel halmoztak el! Most azonban nem ez a helyzet. Mit rontottam el?
- Semmit, fiam - válaszol a helytartó megfontoltan. - Ez azonban háborús övezet: itt más szabályok érvényesek, sokkal óvatosabbak vagyunk! Az Ellenség ügynöke egyszer már betört ide, nem akarunk ismét kockáztatni. Elõször is bizonyítanod kell, hogy megfelelõ tapasztalatra tettél szert a korábbi szinteken, és hebehurgyaságoddal nem fogod a szint biztonságát veszélyeztetni! Erre a célra egy speciális próbasort állítottunk össze a felköltözõ galetkiknek. Ne aggódj, ha valóban jogosan költöztél fel, semmi baj sem lehet! (2. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a harmadik a megoldás! A szõke tündér így szól: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. A füledbe súgja még, hogy hallotta, amikor a fekete tündér azt mondta, hogy az ezüsthajú tündér igazat mond. A bölcs tündér a következõt mondja: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. És még hozzáfûzi, hogy az ezüsthajú tündér és a cingár tündér között van hazudós. Valószínûleg a fekete tündér ugyanezt mondaná. Egy aprócska információt a fekete tündér is ad: A válasz 50-nél nagyobb. A füledbe súgja még, hogy a cingár tündér és a szõke tündér mindig egyetértenek. Egy aprócska információt az ezüsthajú tündér is ad: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a szõke tündér igazat mond. Egy aprócska információt a cingár tündér is ad: A szám osztható hárommal. A füledbe súgja még, hogy a bölcs tündér és a fekete tündér állításai mindig ellentétesek. Végül a remete is segít: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. A kereskedõ széles vigyorral üdvözöl.
- Nocsak, egy új kuncsaft! Rég érkeztél? Hogy érzed magad? Hogy tetszenek a torzszülöttjeink?
- Izé... õszintén szólva, kicsit furcsa itt minden, ha varázsolni próbálok, kellemetlen bizsergést érzek a tarkómon!
- Bah, ne aggódj! - legyint a kereskedõ. - néhány varázslat ugyan nem úgy mûködik, mint más szinteken, más varázslatok pedig egyáltalán nem mûködnek, de azért a mágia itt is nagyjából ugyanaz, mint máshol.
- És mi az oka ennek a furcsaságnak, ha kérdezhetem? - a kereskedõ vállat von.
- Volt itt egy kis... csetepaté. Azt mondják, hogy az Ellenség ügynöke ránk talált, de szerintem csak valami nagyobb torzszülött kóborolt erre a felsõbb szintekrõl. Mindenesetre, a bölcsek egybõl beijedtek, és korlátozták ill. megváltoztatták a varázslathasználatot, arra hivatkozva, hogy a szintet jobban elrejtsék az Ellenség szeme elõl. Node ki vagyok én, hogy megkérdõjelezzem a bölcsek döntését? - tûnõdve megvakarja érdes, tekergõ csápjával a bibircsókos arcán növelõ óriási orrát. - Nézz körül nyugodtan a boltomban! A mai különleges ajánlatom: démonlidérc esszencia! Viszik, mint a cukrot... Neked, mivel új vagy, mindössze 300 aranyért számítom meg. [A küldetés során egyszerûen csak egy démonlidérc esszenciát vásárolhatsz. Ha nem tartasz rá igényt, DK 1.] (1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

be 3 180 meglátogatod a 3. épületet
Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 180. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 450 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az õrjöngés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

kno 1180 78 1144 9 1029 9 1180. képességre 78 képességpont
Elköltesz 78 képességpontot õrjöngés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen õrjöngés varázslatod ereje 13. szintre nõtt. Elköltesz 9 képességpontot titánok szele varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen titánok szele varázslatod ereje 12. szintre nõtt. Elköltesz 9 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

hp 5 0 1 0 180 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

hp 3 144 2 0 180 harci program
A következõ sor került a harci programodba: titánok szele v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

hp 3 180 2 0 180 harci program
A következõ sor került a harci programodba: õrjöngés v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

hp 4 29 3 2 180 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. a harc 3. körétõl. Prioritás: 180. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (456. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: erõ: 8.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Pokoltûz és a tarajos khadzar egymással harcolnak. Pokoltûz halálos sebet kapva a földre zuhan. A csúf gusztustalanság és a tarajos khadzar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+48%). (-14 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégpajzsot. (-5 vp.) A tarajos khadzar és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. a tarajos khadzar kontaktmérget kapott. A csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. A tarajos khadzar holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 32 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 59/78, a csúf gusztustalanság: 137/71.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Viszed, ami mozdítható: egy khazdar taréj és 5 drágakõ. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: az angyalok rövid tõre.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 7 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-3 vp.) 7 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Fejlõdsz: +1 szint ellenáll.megtörése varázslat; [29 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez rémcserje ! Leszedsz 1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: 15-ös animáció.] és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A csúf gusztustalanság megközelíti a zombit. Pokoltûz a zombi nagymestert rohamozza. A zombi a csúf gusztustalanság felé mozog. A csúf gusztustalanság és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+48%). (-14 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégpajzsot. (-5 vp.) A zombi nagymester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A csúf gusztustalanság és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A zombi nagymester 13 sebzést kap. (-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a zombi nagymester létrehoz egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg feléd mozog. A zombi mester megközelíti a csúf gusztustalanságot. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja. A csúf gusztustalanság és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-16% támadás). A zombi mester és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A zombi nagymester 13 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a zombi nagymester elmormol egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi közelebb jön, hogy támadhasson. Pokoltûz a zombi nagymestert támadja. A csúf gusztustalanság és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A zombi herceg rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-17% támadás). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A zombi nagymester sebzõdik 13 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.) A zombi nagymester elõhív egy animáció varázslatot. A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként). Pokoltûz a zombi nagymestert támadja. A zombi nagymester halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg rád támad. Feléd döf jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A zombi rád támad. Lesújt rád jobb karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+5 ép)
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 146/0, a csúf gusztustalanság: 456/5.] A küzdelem eredménye döntetlen. Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 3 életpontot. (-3 vp.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 81.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf íjász elvarázsol egy sötétséget. Gyengülsz (-81% támadás). Pokoltûz az óriáspók irányába megy. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjász irányába megy. Az óriáspók Pokoltûz irányába megy. Pokoltûz és az óriáspók egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjász támadja. Pokoltûz megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász elmond egy sötétség varázslatot. Pokoltûz megtántorodik. Megindulsz a sötét elf íjász felé. Már ott is vagy! Támadod a sötét elf íjász. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). Pokoltûz és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók holtan terül el. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjász támadja.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A sötét elf íjász rezisztálja. (-4 vp.) A sötét elf íjász elmormol egy sötétség varázslatot. A csúf gusztustalanság megtántorodik. Pokoltûz megközelíti a sötét elf íjász. Pokoltûz a sötét elf íjász támadja. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjász támadja.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A sötét elf íjász 13 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A sötét elf íjász és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. Pokoltûz a sötét elf íjász támadja. A sötét elf íjász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 137/25, a csúf gusztustalanság: 85/13.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 31% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 68 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+14% jóllakottság.) A csúf gusztustalanság habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy kék köpeny. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (338. kaland, összköltsége 20 TVP.) Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a sav ónix karkötõje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (462. kaland, összköltsége 15 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 velparajt. Folytatod a régészkedést. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy átok! Megátkoztak! Megközelíted a quwarg behemótot. Pokoltûz a quwarg élõsködõt rohamozza. A csúf gusztustalanság a quwarg élõsködõt rohamozza. A quwarg behemót közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a quwarg behemótot. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél). Pokoltûz a quwarg élõsködõt támadja. A csúf gusztustalanság a quwarg élõsködõt támadja. a quwarg élõsködõ kontaktmérget kapott. A quwarg élõsködõ holtan terül el. A quwarg behemót rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (32 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Pokoltûz elindul a quwarg behemót felé. A csúf gusztustalanság elindul a quwarg behemót felé. A quwarg behemótot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (6 ép-t sebeztél). Pokoltûz a quwarg behemótot támadja. A csúf gusztustalanság a quwarg behemótot támadja. A quwarg behemót téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (34 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb karmával. (29 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pokoltûz: 60/0, a csúf gusztustalanság: 91/0.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] A fenébe, ugrott az ásatás! [15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +27 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 96 sebzést okoztál, és 242 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 309 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Randoom, egy kék szemû és hajú, középmagas, átlagos kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 147. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 / 1.09
[2] IQ: 12 (19) / 4.96
[3] ügyesség: 8 (15) / 1.31
[4] egészség: 8 (11) / 4.58
[5] mágia: 8 (11) / 6.29
[6] gyorsaság: 40 / 13.16
[9] Méret/ép: 120 (128) / 1
Min. méret: 106
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 151 / 3
Képességpont: 13 / 37%
Hõsi pont: 15 (3)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 50%
Galetki erõ: 588 / 361
Hírnév : 304
Jóllakottság: 76%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 17 (0)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 731 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 602 (2)
Leölt torzszülött: 1062 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 20 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (47)
Speciális képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +47% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Szerezz 5 régészkedés során varázstárgyat! [számláló: 4] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 1 / 0.24 [14] mérg. lehelet: 13 / 9.39 [15] regeneráció: 8 (11) / 0
[19] hidegimmunitás: 1 (4) / 0 [20] savimmunitás: 1 (4) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (4) / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 1 (4) / 0 [24] rezisztencia: 1 (6) / 0 [25] bûz: 6 / 0
[26] lõfegyver: 37 (71) / 9.11        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.95 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.58 [47] zárnyitás: 11 / 0.21
[48] mászás: 9 / 1.32 [49] rugalmasság: 7 / 0.83 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.98
[51] transzformáció: 4 / 0.05 [52] auraészlelés: 5 (6) / 0.50 [53] ékszerészet: 7 / 6.08
[54] kereskedelem: 8 / 3.78 [55] szívósság: 11 / 0.30 [56] varázsitalfõzés: 5 (12) / 4.27
[57] gyógynövények: 9 (17) / 0.69 [58] nyomkeresés: 16 / 5.92 [59] vezetõkészség: 6 / 0.90
[63] éberség: 4 / 0.46 [64] átokszórás: 6 / 0.75 [65] álcázás: 8 / 0.15
[66] lopakodás: 5 / 3.60 [67] régészet: 21 (22) / 16.48 [68] zene: 5 / 0.75
[69] tanulás: 8 (10) / 3.80 [70] idézés: 6 / 1.97 [71] javítás: 2 / 0.50
[72] építés: 12 / 10.38 [73] felderítés: 5 / 0.47    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0.33 [101] szakért.: 6 / 1.48     a mágus vívótõre
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.93     a gyorsaság fogazott kardja
jobb láb [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.30      
bal láb [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.30      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (5) / 1.36 [32] animáció: 11 (14) / 3.09 [42] csendvarázs: 2 (5) / 0
[149] dimenziókapu: 1 (4) / 0 [11] elektromos kéz: 1 (4) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 3 (6) / 0.20
[10] energiatüske: 1 (4) / 0.16 [29] életszívás: 6 (9) / 1.44 [152] felejtés: 4 (7) / 0.64
[13] jégcsóva: 2 (5) / 0.85 [15] jégpajzs: 2 (5) / 1.98 [163] kineport: 2 (7) / 0.88
[154] kisebb erõpajzs: 1 (4) / 0.40 [27] kisebb gyógyítás: 7 (10) / 3.65 [146] kontakt.õseiddel: 5 (8) / 2.87
[158] láth. észlelése: 4 (7) / 0 [157] láthatatlanság: 4 (7) / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.12
[35] mágiatörés: 2 (5) / 0.06 [180] õrjöngés: 13 (16) / 0.32 [38] parancs: 1 (4) / 0
[30] sorvasztás: 1 (4) / 0 [159] szellemidézés: 1 (4) / 0 [144] titánok szele: 12 (15) / 0.88
[14] vakító fény: 4 (7) / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 11 elektr 10 energi 13 jégcsó 144 titáno 48 ellená 15 jégpaj        
2. lista (60%): 144 titáno 48 ellená 15 jégpaj              
3. lista (80%): 13 jégcsó                  
4. lista (300%): 13 jégcsó                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1), átok (16).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Pokoltûz, a tûzszalamandra 77/52 37% 125% 8 / 7.54 harcol
[2] csúf gusztustalanság 71/53 101% 68% 5 / 1.22 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
v 146 17 5
v 146 14 5
v 146 11 5
v 146 8 5
v 146 5 5
v 146 2 5
2. Makró
v 146 17 14
v 146 14 14
v 146 11 14
v 146 8 14
v 146 5 14
v 146 2 14
3. Makró
v 146 17 11
v 146 14 11
v 146 11 11
v 146 8 11
v 146 5 11
v 146 2 11
4. Makró
v 146 17 8
v 146 14 8
v 146 11 8
v 146 8 8
v 146 5 8
v 146 2 8
5. Makró
kf 250 100
p
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata. Prioritás: 130.
2: titánok szele v.var. Prioritás: 120.
3: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 180.
4: titánok szele v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180.
5: õrjöngés v.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 180.
6: életszívás t.var. a harc 3. körétõl. Prioritás: 180.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 99 0 25 50 61 27; VI erõ:200% ép:20%; PV 5 3 8; PSZ 67; BA 15040; TT 5; HE 3; I 30 0 30 63 75;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3287 18808 1 15944 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (7. épület), #456 (147. forduló), #338 (147. forduló), #462 (147. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sólyom elit lemezpáncélja (#29353) * 1 a sólyom szürke maszkja (#29443) 1 káoszkígyó vért (#271)
* 1 a sólyom díszes köntöse (#29503) 1 suhanó csizma (#195) 1 a sün csontmaszkja (#24942)
1 a hatalom átlátszó köntöse (#7002) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a füvész köpenye (#193)
1 az ellenállás csatos öve (#28616) 1 khaldoran öv (#137) 2 mintrogi erõöv (#262)
* 1 a sólyom sárga öve (#29517) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792)
1 sárga öv (#1167) 1 fejpánt (#1105) 1 a sün gyíkbõr öve (#25019)
1 a bûz szarvas sisakja (#28978) 1 ében láncing (#134) 1 kék köpeny (#1137)
1 a sólyom szárnyas sisakja (#29427) * 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
1 a gólem csontmaszkja (#8292) 1 az entek szöges öve (#9718) 1 a tudás fekete csizmája (#2022)
2 a méreg kék köpenye (#24087) 1 a tudós csillogó fejpántja (#11458) 1 a tûz bíbor pikkelyvértje (#22168)
1 a tudós szöges öve (#11518) 1 a törpék csontmaszkja (#6492) 1 a regenerálódás díszes köpenye (#24538)
1 a törpék zangrozi csizmája (#6523) 1 a tûz díszes köpenye (#22288)

Ékszerek, kincsek
* 1 Akadémiai nyaklánc (#321) 9418 arany (#1) 1 a tolvaj aranyozott nyaklánca (#9283)
* 1 a sólyom aranyozott fülbevalója (#29608) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a remete csontamulettje (#12447)
1 a jég aranyozott fülbevalója (#22858) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a remete bronz amulettje (#12448) 1 ezüstmedál (#208) 8 drágakõ (#2)
* 1 az ügyesség ónixgyûrûje (#2578) 1 a sólyom aranyozott nyaklánca (#29533) * 1 a sólyom fülbevalója (#29605)
1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) * 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251)
1 a sólyom szimbóluma (#29560) 1 a sav ónix karkötõje (#26893) * 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 a sólyom bronz amulettje (#29548) 1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627)
1 a hatalom aranyozott fülbevalója (#7108) 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) 1 üvegszimbólum (#138)
1 a bûz aranyozott fülbevalója (#29158) 1 a kígyó ezüst nyaklánca (#19182) * 1 a természet ónixgyûrûje (#16978)
1 kék szem szimbólum (#260) 1 a sün aranyozott nyaklánca (#25033) * 1 galetki érdemérem (#276)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 1 fekete dukát (#218)
1 õskõ (#8) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 idõkristály (#219)

Fegyverek
1 az egészség tõre (#3100) 1 a törpék csonttõre (#6701) 1 az energia hosszú íja (#18822)
1 a regenerálódás vívótõre (#24703) 1 az egészség hosszú íja (#3072) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 a törpék harci nyílpuskája (#6688) 1 az angyalok rövid tõre (#28302)
1 a gladiátor görbekardja (#6266) 1 a villám könnyû nyílpuskája (#23786) * 1 a gyorsaság fogazott kardja (#4018)
4 ében nyílpuska (#133) 5 ében tündekard (#132) * 1 a mágus vívótõre (#10303)
1 a tolvaj könnyû íja (#9371) 1 a villám harci nyílpuskája (#23788) 1 az angyalok harci nyílpuskája (#28288)
1 hosszú íj (#1272) 1 a lich hosszú lándzsája (#12133) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
5 méregellenállás itala (#51) 10 velparaj (#35) 37 ragálygomba (#26)
23 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 12 waarkin (#38)
7 csapdaészlelés itala (#65) 1 õsmágus szájvize (#69) 2 immunitás itala (#71)
28 tejfonál (#28) 26 gyilkos boróka (#27) 1 csótányláb (#25)
15 rémcserje (#34) 30 winropu moha (#22) 6 mitulen fû (#20)
1 szemani gomba (#36) 1 védelem itala (#59) 1 hónakkupók (#30)
16 muskil (#37) 7 elonotichlan (#31) 22 mátekel gomba (#21)
1 pontosság itala (#72) 1 bajnokok itala (#62) 22 sárkányvirág (#32)
3 elfu moha (#33) 2 óriásnövés itala (#60) 19 sötét mák (#23)
10 xita uborka (#39) 2 kihívás itala (#68)

Egyéb kacatok
1 yarmut csont (#256) 11 pirgamit (#152) 6 nordkristály (#146)
6 mandibula (#157) 4 smaragd esszencia (#229) 2 xenópete (#278)
2 bolhedor szárny (#15) 360 õsi relikvia (#17) 1 nohnetár gumó (#212)
3 patkányfog (#270) 1 kõtroll szem (#274) 1 khazdar taréj (#268)
3 barna manakõ (#149) 8 yeti csont (#160) 5 elektronit (#141)
7 szójer csáprágó (#231) 22 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sólyom díszes fejpántja #29456 (5), a gepárd csontamulettje #15597 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LILA MANAITAL (83. TÁRGY)
A legfejlettebb, széles körben hozzáférhetõ módszer a nagy mennyiségû varázsenergia visszanyerésére. Ugyanúgy használhatod, mint a zöld és kék manaitalt, de ennek elfogyasztása 5 TVP-be kerül, viszont max. 150 VP-t nyerhetsz vissza vele!



8. SZINTÛ VARÁZSLATOK
A szabálykönyvben nem szereplõ varázslatok leírása:
Név: Õrjöngés #180 (nagyobb nekromanta varázslat). Típus: védekezõ. Táv: minden barát. Hatóidõ: csata. Költség: 14 VP. Leírás: Minden, az oldaladon harcoló lény annyiszor +3% támadást kap, ahányas szintû õrjöngésed. Hatása a tombolással nem adódik össze.
Név: Sziklaerõ #188 (kisebb elemi varázslat). Típus: általános. Táv: magad. Hatóidõ: kör végéig. Költség: 25 VP, 3 TVP. Leírás: Ahányas szintû a sziklaerõ, annyi százalék plusz támadást kapsz egész körre.
Név: Elemek uralma #189 (nagyobb elemi varázslat). Típus: általános. Táv: magad. Hatóidõ: kör végéig. Költség: 15 VP, 3 TVP. Leírás: A kör során amikor ellenfeleid rezisztálni próbálják elemi varázslataidat, rezisztanciájuk feleannyival kevesebbnek számít, ahányas szintû az Elemek uralma varázslatod.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.