Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 22:15:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 22:16:32 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 22:16:39 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5073-46

Karakterszám: 5073 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 46 Játékhét: 62
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 197
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. ápr. 29. 9h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2002. máj. 2.

E-mail!

PING PONG KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 85 életpontról kezdesz. Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:

(Megtámadtak KH paranccsal:) Izzik benned a lázadás tüze, amikor küzdeni indulsz. Mindenütt folyik a küzdelem. Keresel egy ellenfelet a rend hívei közül. Mielõtt messzire jutnál, eléd toppan Faylande, egy apró termetû, nagyfülû, ijedt tekintetû goblin férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Viselt tárgyai: a gyorsaság pajzsa, fekete csizma, bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a harcos csepp fülbevalója, a szakács üstje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, ezüst nadrág, a törpék vassisakja, a szellemek malachit karkötõje, az egészség karikaszimbóluma, a mágus márványgyûrûje, a pontosság díszes köntöse, a küzdelem könnyû láncinge, Rogan karkötõje.

*** 1. KÖR *** Faylande felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Faylande máris elõtted terem! A protolisk lárva elindul Hernyó, a nohnetár felé. Hernyó, a nohnetár a protolisk lárvát rohamozza. Faylandét próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Elhibáztad. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Faylande rád támad. Rád vág bal karmával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A protolisk lárva és Hernyó, a nohnetár egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Faylandét. Lecsapsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Trollagyart forgatva támadsz. Ez mellément. Faylande rád támad. Feléd döf bal karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A protolisk lárva és Hernyó, a nohnetár egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Faylandét próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Trollagyarral támadsz. (6 ép-t sebeztél). Faylande rád veti magát. Feléd suhint bal karmával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Összerogysz. A protolisk lárva és Hernyó, a nohnetár egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Faylande és a protolisk lárva egymással harcolnak. A protolisk lárva hörögve elterül.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 23/86.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Faylande elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Most kudarcot vallottál ugyan, de a lázadást még távolról sem verték le!
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Édes Suzy, egy édes mosolyú, karcsú, barna hajú, zöld szemû, fahéj illatú nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Viselt tárgyai: kerek kõ, fekete nadrág, kristályamulett, a tudós kõamulettje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, suhanó csizma, szárnyas sisak, a hatalom zöld köntöse. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Édes Suzy felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Édes Suzy odajön hozzád. Megtámadod Édes Suzyt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. Elhibáztad. Édes Suzy téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Harapni próbál. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Illatozik (-6 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Édes Suzyt próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Trollagyart forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Édes Suzy ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Édes Suzy elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 õsi relikviát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 molitár háj.

(Megtámadtak KH paranccsal:) Elérkezett a pillanat, hogy a császár bérenceit móresre tanítsd. Mindenütt folyik a küzdelem. Keresel egy ellenfelet a rend hívei közül. Vigyorogva áll elõtted Paul Muad-dib, egy magas, szikár, tekintélyt parancsoló nézésû férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, khaldoran öv, suhanó csizma, a mágia szimbóluma, a nyomkeresés fejpántja, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a mentát köpenye.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Paul Muad-dibet. Paul Muad-dib feléd mozog. Megtámadod Paul Muad-dibet. Lecsapsz bal mancsoddal. Nem találtál. Trollagyart forgatva támadsz. Elhibáztad. Paul Muad-dib rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Harapni próbál. El sem talált, haha. Nehezen bírod a szagát. (-4 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Paul Muad-dibet próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. Ez mellément. Trollagyarral támadsz. Mellétrafáltál. Paul Muad-dib téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-5 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod Paul Muad-dibet. Odacsapsz bal mancsoddal. Ez mellément. Trollagyarral támadsz. (8 ép-t sebeztél). Paul Muad-dib rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. Pofáját nagyra tátva harap. (23 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-5 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Paul Muad-dibet próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-7 ép) Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (18 ép-t sebeztél). Paul Muad-dib rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. Acsarogva harapni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Paul Muad-dib elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

** 4. NAP ** Meglátogat egy galetki: Rogen a Kalandor, egy sötétzöld köpenyes, tekintélyt parancsoló férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a sün keresztszimbóluma, a gepárd ezüst nyaklánca, nagy pajzs, díszes karkötõ, Enyészmester, a szívósság karikaszimbóluma, a tûz márványgyûrûje, a tûz ezüst fejpántja, csepp fülbevaló, ében láncing, Xantin ezüstöve, a tûz átlátszó köntöse, ezüst fülbevaló, a káosz rémületes tõre, a tûz vándorcsizmája. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged Vakarcs, a katapulter. Nem talált. Rogen a Kalandor máris elõtted terem! Megrohamozod Rogen a Kalandort. Rogen a Kalandor rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (58 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-13 ép.) Rogen a Kalandort próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-16 ép) Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Trollagyarral támadsz. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Vakarcs, a katapulter odajön hozzád. Rogen a Kalandor rád veti magát. Rogen a Kalandor tüzet lehel rád. (54 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-18 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 159 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Rogen a Kalandor megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 7. NAP ** Bezörget hozzád Hajnalszárny, egy gyönyörû, kávébarna bõrû, fehér, tüsihajú nõ. A Katonák klánjának apród rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az ügyesség gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a küzdelem zöld köntöse, a törpék könnyû íja, bíbor pikkelyvért, a küzdelem vándorcsizmája, a pontosság malachit karkötõje, a tökéletesség szarvas sisakja, a pontosság öve, a hatalom csepp fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Hajnalszárnyat, aki dühösen rázza fejét.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7270.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 2207.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 17.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 13. küldetést, amit a templomban kapott. *ápr. 18.* Kósala csatában legyõzte Thiefet. *ápr. 18.* Csuhi a Pusztító csatában legyõzte Raptort. *ápr. 18.* Sziszegõ Szappan gyõzelmet aratott Omterana Laubis Entlír felett. *ápr. 18.* Sziszegõ Szappan csatában legyõzte Ezüst Sörényt. *ápr. 18.* Sziszegõ Szappan gyõzelmet aratott Alveris de Aurora felett. *ápr. 19.* PS. és Dr. Kaszás a Sírköves megküzdöttek egymással, és PS. gyõzött. *ápr. 19.* El Tapod csatában legyõzte Uton Álllót. *ápr. 22.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Ezüst Sörényt. *ápr. 23.* Eleven Éjszaka-Rax gyõzelmet aratott Ballentines felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 18.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett. *ápr. 18.* Ahriman egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "hatalom bíbor itala." *ápr. 22.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Flux Baby felett. *ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp és Rozsdamentes acélpatkány pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *ápr. 22.* 19-es pszionikus párviadalban legyõzte Féreg Artist. *ápr. 23.* Kronx és Raistlin megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *ápr. 23.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *ápr. 25.* Ahriman egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "narancs gyógyital." *ápr. 25.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 35-ös átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 25.* Kronx gyõzelmet aratott Tacsi, a vad felett.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 95. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

kno 60 12 60. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

be 4 53 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy az ékszerészet képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 tanulás; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

kh klánháború!
Elérkezett a pillanat, hogy a császár bérenceit móresre tanítsd. A palota körül tombol az ütközet, ellenfelet keresel magadnak. Vigyorogva áll elõtted Takesz a fejvadász, egy fekete és mélyvörös szinekben játszó, ragadozó mozgású, galetki férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a harcos díszes pikkelyvértje, az egészség karikaszimbóluma, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a ragadozó márványgyûrûje, rövid tõr, a bûz malachit karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, szivárvány karkötõ, Enyészmester, kék gömb, Xantin ezüstöve, szerencsekõ, a torony köpenye, a ragadozó kõamulettje, íj.

*** 1. KÖR *** Íjjal meglõ téged Takesz a fejvadász. (2 találattal 42 sebzést okozott.) Takesz a fejvadász irányába mozogsz. Behemót, a tehemót a protolisk lárva irányába megy. A protolisk lárva megközelíti Behemót, a tehemótot. Megtámadod Takesz a fejvadászt. Odacsapsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Érintésed rothaszt. Trollagyarral lesújtasz. (4 ép-t sebeztél). Behemót, a tehemót és a protolisk lárva egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Takesz a fejvadász téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-6 ép.) Támadod Takesz a fejvadászt. Odaütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Trollagyarral lesújtasz. El sem találtad. A protolisk lárva és Behemót, a tehemót egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Takesz a fejvadász rád támad. Takesz a fejvadász tüzet lehel rád. (20 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.) Összerogysz. Behemót, a tehemót és a protolisk lárva egymással harcolnak. A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 25/37.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
Ez az utolsó vereség végleg megtört téged. Látod, hogy a további harc értelmetlen számodra. Talán gyõzni fogtok, de már nélküled... (+2 hõsiesség pont.) A felcserek gyorsan ellátnak (+94 életpont). [15 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A protolisk lárva pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

tr 16 16 transzformáció
Ennek a parancsnak a használatához legalább 3-as transzformáció szakértelem szükséges. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
bb 8 16 16 több épület meglátogatása
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Egy mentát szólít meg:
- Testvérem, Ping Pong! Örömmel látunk az iskolában. Ha esetleg kedved van hozzá, volna számodra egy megbízásunk, amely próbára teszi pszionikus képességeidet. Ha készen állsz, jelentkezz nálam, én Ixrion mentát vagyok. Röviden a feladatról:
- A pszi iskolát egy speciális mentális pajzs védi, amely közösségünket az asztrális térbõl érkezõ behatolóktól védi. Sok-sok tudósunk naphosszat a testét elhagyva, az asztrálban barangol és kutat, katasztrofális lenne, ha az odakint tomboló pszionikus ragadozók lecsapnának rájuk. Sajnos, a pajzs néha megsérül, általában valamelyik asztrális élõsködõ tevékenységének eredményeképp. A te feladatod lenne a sérülést megkeresni és kijavítani. (20. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe.
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

be 16 4 21 meglátogatod a 16. épületet
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. Döbbenten pillantasz fel, amikor egyszercsak Criklisshha, gusztustalan burjánzás áll elõtted. A találkozás nyilván nem véletlen. Mélyen meghajolsz elõtte, és illendõen köszöntöd.
- Ping Pong - mondja õ. - Figyelemmel kísértem elõrehaladásodat a klánban. Figyelemreméltó! Mi, a klán felsõ vezetõi, úgy döntöttünk, lehetõséget adunk számodra, hogy részt vegyél a klán Különleges Tesztjén. Ha ezt sikeresen kiállod, olyan jutalmat kapsz, amely nagy megbecsülést jelent a nálad jóval magasabb rangú tagok között is. Bár a galetkik számára a harci képességek jelentik a legfontosabb mércét, ez a teszt egyéb képességeidet fogja próbára tenni. Jó ha tudod, hogy minden klán aláveti tagjait ennek a tesznek - a császári szint vezetõi szerint fontos arra is felkészülnünk, hogy ha sikeresen visszafoglaljuk a felszínt, akkor képesek legyünk áttérni a békés életmódra. Idõkorlát nincs a küldetés teljesítésére, bár számítunk rá, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül sikerrel jársz. Az elsõ teszt igen egyszerû: hozz 10 egyforma gyógyfüvet. [A klánépületbe való belépéskor a BE parancs második paraméterének adj meg egy 4-est, harmadik paraméternek a fû sorszámát, ha ezt a küldetést teljesíteni akarod, tehát BE 16 4 {gyógyfû}. Ha nincs nálad a 10 fû, nem történik semmi.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

ht 0 0 0 0 20 harci program törlése
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

hp 1 0 15 80 50 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 50. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 20 452 kaland elvállalása
(20. kaland:) Jelentkezel Ixrion mentátnál, mondván, hogy készen állsz a feladatra. Ixrion elvezet egy terembe, ahol több pszionicista is kényelmes ágyakon fekszik, csukott szemmel. Te is kényelembe helyezed magad, becsukod a szemed, és elindulsz a felfedezõ útra. Hamar tájékozódsz az asztrális térben. Elõtted feszül az iskolát borító jótékony pajzs. Meglódulsz felé, testedtõl megszabadulva, könnyedén szárnyalsz. Nekilátsz, hogy megkeresd a sérülést a pajzson.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] Hamarosan rábukkansz a sérülésre. A pajzson egy vörös repedés vibrál. Hohó, valami mozog itt, egy asztrális lény! Harcolnod kell. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy pyrk vipera (#54).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Ping Pong Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)15 (+0)25 Pyrk vipera Tudati méreg kudarc (-6)19 (-20)10
2. Ping Pong Sz.áll.roncsolása -16 PE (-15)0 (-15)10 Pyrk vipera Pszi acéltorony -15 PE (-7)12 (-10)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+51% pszi támadás, +51% pszi energia.)
Sikeresen elûzted a lényt, amely minden valószínûség szerint a sérülésért is felelõs volt. Hozzálátsz, hogy "megjavítsd" a pajzsot: magad elé képzeled, hogy a vörös repedés helyén újra az egyenletes, sárga felület feszül.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Több percig tart, de végül a repedés a szemed elõtt tûnik el, és a pajzs újra ép! Amikor visszatérsz, Ixrion mentát megdícsér. Megkérdezed, hogyan lehetséges, hogy egy ilyen gyenge teremtmény, egy pyrk vipera megrongálja a pajzsot. Ixrion a fejét ingatja.
- Nos, bizonyos, hogy nem ez a lény okozta a sérülést, hanem valami sokkal nagyobb és hatalmasabb. Ha azonban a rés létrejön, azt már bármilyen rosszindulatú pszionikus entitás képes tovább növelni. Most pedig gyere velem! Meglátod, az iskolánk fantasztikus csodákra képes.
A mentát egy újabb terembe vezet, amely közepén egy energiagömb lebeg. Ixrion mosolyogva int, lépj közelebb! Hirtelen úgy érzed, mintha áramütés érne, tömény lélekenergia áramlik beléd. Kábán állsz egy darabig.
- Még egyszer! - fordulsz Ixrionhoz.
- Nem lehet - mondja õ -, belepusztulnál. Mire felköltözöl a következõ szintre, ismét fel leszel rá készülve.
Boldogan távozol. (+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(452. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zombi máris elõtted terem! A zombi mester feléd rohan. Támadod a zombi mestert. Lecsapsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (1 ép-t sebeztél). A zombi téged támad. Feléd üt jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi mester téged támad. Rád vág jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+3 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a zombi mestert. Lecsapsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. (2 ép-t sebeztél). A zombi mester téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A zombi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+3 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). A zombi mester holtan terül el. A zombi rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Elhibázta. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a zombit. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. (12 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+86%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 19 arany. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 27 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A harci törpe irányába mozogsz. A harci törpe máris elõtted terem! Megtámadod a harci törpét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. (14 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). A harci törpe holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Ping Pong Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)15 (-20)5 Tudatfaló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)21 (-15)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+45% pszi támadás, +45% pszi energia.) Viszed, ami mozdítható: egy asztrálesszencia.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (271. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Hajnalszárny, egy gyönyörû, kávébarna bõrû, fehér, tüsihajú nõ. A Katonák klánjának apród rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az ügyesség gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a küzdelem zöld köntöse, a törpék könnyû íja, bíbor pikkelyvért, a küzdelem vándorcsizmája, a pontosság malachit karkötõje, a tökéletesség szarvas sisakja, a pontosság öve, a hatalom csepp fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Hajnalszárnyat, aki dühösen rázza fejét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A saját szórakoztatásodra zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még nem állhatnál ki a közönség elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az agglomerátor felé. Már ott is vagy! Az agglomerátor odajön hozzád. Támadod az agglomerátort. Benyomsz neki bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Harapásra nyitja száját. Elhibázta. Acsarogva harapni próbál. Elkerülted. Harapni próbál. Félrehajoltál. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Benyomsz neki bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió feléd rohan. Támadod az óriás skorpiót. Benyomsz neki bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Trollagyarral lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). Az óriás skorpió téged támad. Tekergetve suhint farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked ollóival. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az óriás skorpió holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz az ételhez. (+14% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A protolisk lárva harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +7 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 551 sebzést okoztál, és 615 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 14 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 218 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ping Pong, egy sápadtszõke, illatfelhõbe burkolt, IQ harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 46. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 3.40
[2] IQ: 8 (10) / 6.95
[3] ügyesség: 4 (11) / 0.80
[4] egészség: 8 / 0.07
[5] mágia: 8 / 1.80
[6] gyorsaság: 14 / 0.58
[9] Méret/ép: 95 / 68
Min. méret: 76
Barlangméret: 95
PONTJAID
Varázspont: 75 / 75
Képességpont: 12 / 29%
Hõsi pont: 42 (15)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 292 / 191
Hírnév : 399
Jóllakottság: 61%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 29 (5)
Galetki gyõzelmek: 7 (1)
Torzsz. csaták: 242 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 217 (4)
Leölt torzszülött: 297 (5)
Pszi csaták: 5 (2)
Pszi gyõzelmek: 3 (2)
Ájulások száma: 19 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (15)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 25%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Ölj három zombit, csak lehelettel! 3.) Használd a TR (Transzformáció) parancsot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 6 (8) / 1.12 [15] regeneráció: 4 (6) / 0 [16] tüskés bõr: 3 / 0
[18] tûzimmunitás: 1 (2) / 0.20 [20] savimmunitás: 1 (2) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (2) / 0.20
[25] bûz: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.85 [47] zárnyitás: 5 / 3.08
[48] mászás: 4 / 3.03 [49] rugalmasság: 5 / 0 [50] meggyõzõkészség: 1 (3) / 0.15
[51] transzformáció: 1 / 0 [52] auraészlelés: 1 / 0.30 [53] ékszerészet: 1 / 0
[54] kereskedelem: 1 (4) / 0.08 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.40 [57] gyógynövények: 3 / 2.57
[58] nyomkeresés: 3 (5) / 0.30 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.35 [60] pszi támadás: 6 / 1.53
[61] pszi energia: 5 / 1.58 [62] lopás: 5 / 0.45 [64] átokszórás: 6 (8) / 2.55
[65] álcázás: 8 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.45 [67] régészet: 5 / 1.82
[68] zene: 4 / 2.29 [69] tanulás: 2 / 0.10    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 1.43 [102] rothasztás: 13 / 0  
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.63     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.10
[167] tombolás: 1 / 0 [14] vakító fény: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] protolisk lárva 32/0 42% 70% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
gy
ism 5
p
gy 70 0 35 50
pv 4 3 5 1
2. Makró
p
vd
z 19 10
ho
ism 2
x 10
3. Makró
pv 4 8
p
pv 3 4 8
p
vd
z 19 10

HARCI PROGRAMOD
1: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #113. Prioritás: 25.
2: védelem itala v.var. ha ellenfeled #113. Prioritás: 25.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 40.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 40 50; VI erõ:150% ép:30%; PV 4 3 8; PSZ 47 48 66; L 20 24 23 25 17 15;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #53 (20. épület), #271 (46. forduló), #278 (45. forduló), #238 (28. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 nagy pajzs (#1062) * 1 kék köpeny (#1137) 1 díszes fejék (#135)
1 a méreg halotti maszkja (#24041) * 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 köntös (#1150)
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a merénylõ könnyû pikkelyvértje (#10916) 1 halotti maszk (#1091)
6 törpe pikkelyvért (#4) * 1 suhanó csizma (#195) 1 sárga öv (#1167)
1 utazóköpeny (#1136) 1 khaldoran öv (#137) 1 az óriás köpenye (#8785)
2 könnyû láncing (#1031)

Ékszerek, kincsek
377 arany (#1) 59 drágakõ (#2) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 amulett (#1195) * 1 a szakács üstje (#192)
* 1 a gyorsaság szimbóluma (#3910) 1 kék gömb (#143) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 lándzsa (#1330) 5 kés (#5) 1 íj (#1270)
* 1 Trollagyar (#214) 2 fogazott tõr (#6) 2 parittya (#10)
1 csonttõr (#1301) 1 barbár lándzsa (#1331) 8 kerek kõ (#11)
1 görbekard (#1316) 7 harci fejsze (#12) * 1 a káosz démoni íja (#12984)
3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
8 winropu moha (#22) 10 mátekel gomba (#21) 11 üvegcse (#14)
4 mitulen fû (#20) 3 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24)
5 sötét mák (#23) 3 ragálygomba (#26) 1 elonotichlan (#31)
3 tejfonál (#28) 6 hónakkupók (#30) 1 mézfû (#29)
1 méregellenállás itala (#51) 1 óriásnövés itala (#60) 1 fehér gyógyital (#50)
2 csótányláb (#25)

Egyéb kacatok
3 nohnetár gumó (#212) 3 lemúr hártya (#161) 12 õsi relikvia (#17)
2 molad púp (#16) 5 pirgamit (#152) 14 mandibula (#157)
1 bolhedor szárny (#15) 7 nordkristály (#146) 2 yeti csont (#160)
2 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 1 molitár háj (#165)
2 asztrálesszencia (#154)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.