Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 10:37:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5061-33

Karakterszám: 5061 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 33 Játékhét: 237
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 3
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 1
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 12. 9h:25'
A következõ fordulód táplálható: 2006. okt. 13.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

FALCO VESPERTINUS KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Eszet Lenke, egy tudatlan galetki, úgy érzed, elszívja minden tudásod, ne csodálkozz, hisz egy nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: ezüst fejpánt, vándorcsizma, nagy pajzs, a káosz sötét köntöse, bíbor láncing, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Eszet Lenke már ott várakozik. Õ nyert!
** 2. NAP ** Eljön barlangodba Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Így válaszolsz: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 5. NAP ** Eljön barlangodba Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Viselt tárgyai: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Süssön meg a nap!" Így válaszolsz: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Ezt mondja neked: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Night Wolf a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, bõrpáncél, hosszúkard, az egyensúly gyûrûje, halotti maszk, a kígyó fekete csizmája, zöld köntös. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett jobban! Hát bizony gyengén szerepeltél! Azirafael sokkal jobb kereskedõ, mint te.
** 8. NAP ** Bejön a barlangodba Draco Instore, egy mérhetelen bölcsességgel rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. A következõket látod nála: gyûrû, szivárvány karkötõ, kristályamulett, az elektromosság könnyû láncinge, bronz lárvaköpeny, a gyorsaság vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, bronzmedál, ezüst fülbevaló, Xantin bõröve, suhanó csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben, hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni. Draco Instore zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
** 13. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Worg, egy semmitmondó kinézetû, idegbeteg, izomkolosszusnak tûnõ férfi. Viselt tárgyai: törpe pikkelyvért, bronzmedál, a teknõs sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a mágia gyûrûje, szivárvány karkötõ, az egészség szárnyas sisakja. Testének leromlott állapota jelzi, hogy belegyalogolt a csapdádba, és 11-t sebzõdött. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Parázs Worgot rohamozza. Megrohamozod Worgot. Worg elindul Parázs felé. Parázs és Worg egymással harcolnak. Támadod Worgot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (19 ép-t sebeztél). Parázs hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Támadod Worgot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). Worg rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (18 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint farkával. (11 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-1 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Worgot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Worg eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 4/16.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Worg megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 15. NAP ** Látogatód érkezik, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Így válaszolsz: "Nõjön be az orrod lika!" Így szól hozzád: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Shai-Hulud a férgek ura a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 20. NAP ** Látogatód érkezik, aki Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. Felszerelése: bronzmedál, bõrpáncél, az élet utazóköpenye, ezüst fejpánt, sziklarepesz, a lich malachit karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett jobban! Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
** 26. NAP ** Látogatót kapsz, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Rögtön visszavágsz: "Örök vesztes vagy, apafej." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 63. NAP ** Pihenésedet megzavarja Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: köpeny, szivárvány karkötõ, villámöv, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, díszes pikkelyvért, hosszúkard, ezüst nyaklánc, a villám kerek pajzsa, harci fejsze, suhanó csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze varázsitalfõzés szakértelemben való jártasságotokat. Varázsitalt fõztök, vagy legalábbis olyasmit, ami halvány mágikus érzettel rendelkezik. A vetélkedõ csúcspontja, hogy saját fõzeteteket kell felhajtani. Mindketten halvány zöld fényben ragyogtok, és egyéb érdekes dolgok is történnek. Lássuk, ki volt a jobb! A zsürizés megállapítja: Nalan Thunderwolf italára inkább rá lehet fogni, hogy mágikus.
*** 309. nap *** Kiáltozást, fegyvercsörgést hallasz a távolban, melyeket szinte elnyomnak fülsiketítõ vadállati üvöltések. Ismerõsnek tûnik ez az artikulálatlan bömbölés, de semmilyen általad ismert torzszülött nem lehet ilyen hangos! Ekkor rémülten futó véres, megtépázott galetkiket látsz, akik a borzalomtól eltorzult arccal ordítják:
- ORGLINGOK, JÖNNEK AZ ORGLINGOK!!!
Nem akarsz hinni a fülednek, ezek a nyomorultak, akik galetkiknek merik magukat nevezni, mindenféle csúszómászó orlingok elõl futnak? Szégyen! Torkodon kitörni készül a gúnyos nevetés, mikor rémálomba illõ teremtményeket pillantasz meg a menekülõk után lódulni. Ez hihetetlen! Egy gigászi, arany fényben izzó orgling szolga egyetlen ütéssel péppé lapítja a Katona klán egyik kiképzõ tisztjét, mellette egy hasonlóan hatalmas, ezüst aurával körülvett orgling kutya tépi a menekülõket, s közben bûzös irhájáról szikrázva pattognak le a varázslók lövedékei. Te is legszívesebben sikoltozva futnál messze, de büszkeséged nem engedi. Harcba szállsz a többiek oldalán, s az egyre gyûlõ galetkik áradata lassan legyûri a tomboló szörnyeket. De milyen áron! Széttépett, megcsonkított galetkik borítják a földet mindenütt, a templom papjai pedig alig gyõzik a jajgató sebesülteket gyógyítani. Mindenütt hitetlenkedõ galetkik kérdezgetik egymást, hogy mi történhetett, s közben idegesen pislognak a legyõzött szörnyek hatalmas, bûzlõ tetemei felé. Ekkor dobszót hallasz, s a szint egyik elöljárója lép közétek.
- Halljátok galetkik a Császár szavát! Amit ma itt láttatok, az nem volt elszigetelt jelenség, az orglingok támadásait minden szintrõl jelentették, és mindenütt óriásira növelt, a varázslatoknak sokkal jobban ellenálló példányokkal találtuk magunkat szembe. Ezeket a támadásokat, - melyekben csak néhány teremtmény vett részt - sikeresen visszavertük, de az elszenvedett áldozatok hihetetlenül magasak. A teremtményeket az akadémikusok és tudósok átvizsgálták, és a náluk talált tárgyak alapján és boncolásuk során megállapították, hogy egy eddig ismeretlen fûfélébõl - amit Orglinggyökérnek neveztek el - és valamiféle mágikus tárgyakból készített varázsitalokat ittak, melyek hihetetlenül megnövelték az orglingok méretét és harci képességeit. Feltételezzük, hogy sámánjaik és varázslóik készítették a kotyvalékokat, de az Orglingyökér váratlan megjelenése - amit még a legjobb gyógyfûszakértõk sem láttak soha - az Ellenség munkájára utal.
A bejelentést követõ döbbent csendben folytatja:
- Sajnos további támadások várhatók, ezért mindenkire szükség van! Ezennel a Császár hajtóvadászatot hirdet az orglingok ellen! Minden szinten magas jutalomban részesülnek a legtöbb orglingot elejtõ galetkik. De kérlek vigyázzatok, csak a legmerészebbek és legjobbak bocsátkozzanak harcba velük! Másrészt az Akadémia és a Tudósok klánja szintén jutalmat ír ki azoknak, akik az orgling varázsitalok tanulmányozása során legtovább jutnak! Most menjetek és készüljetek fel a harcra!
Szívedben némi félelemmel és izzó gyûlölettel gondolsz az átkozott orglingokra és megfogadod, hogy keservesen megbánják még, hogy kidugták a redves szaglószervüket a bûzhödt csatornáikból! ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 26.* Vulkán gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett. *máj. 19.* Csiri-ba és Ron megküzdöttek egymással, és Csiri-ba gyõzött. *jún. 23.* Vampírssonn Báró és Galóca megküzdöttek egymással, és Vampírssonn Báró gyõzött. *júl. 11.* Viharfelhõ csatában legyõzte Zoeras Kahnt. *júl. 11.* Artak Gildasmool teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 22.* Viharfelhõ csatában legyõzte Balayst. *júl. 31.* Ivana Falcon csatában legyõzte Lázadó Szolgát. *aug. 12.* Black Diamond teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 15.* Black Diamond és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *szept. 24.* Viharfelhõ csatában legyõzte Káyosint.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 14.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *ápr. 1.* Csendes Don és Stanislava pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *máj. 5.* Mutaitot majdnem felfalta egy Teissak, a káoszkígyó. *jún. 24.* Csendes Don és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *okt. 3.* Örök Lázadó gyõzelmet aratott Ruh Nestah felett. *jan. 15.* Avvocato Terrasini és Viharfelhõ megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *máj. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett. *aug. 2.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tigirlt. *okt. 4.* Baltazár és Aaron Boone, a Rontó pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *dec. 31.* Alba Regina és Liana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

be 11 4 meglátogatod a 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. Döbbenten pillantasz fel, amikor egyszercsak Okuler tudományos munkatárs áll elõtted. A találkozás nyilván nem véletlen. Mélyen meghajolsz elõtte, és illendõen köszöntöd.
- Falco Vespertinus - mondja õ. - Figyelemmel kísértem elõrehaladásodat a klánban. Figyelemreméltó! Mi, a klán felsõ vezetõi, úgy döntöttünk, lehetõséget adunk számodra, hogy részt vegyél a klán Különleges Tesztjén. Ha ezt sikeresen kiállod, olyan jutalmat kapsz, amely nagy megbecsülést jelent a nálad jóval magasabb rangú tagok között is. Bár a galetkik számára a harci képességek jelentik a legfontosabb mércét, ez a teszt egyéb képességeidet fogja próbára tenni. Jó ha tudod, hogy minden klán aláveti tagjait ennek a tesznek - a császári szint vezetõi szerint fontos arra is felkészülnünk, hogy ha sikeresen visszafoglaljuk a felszínt, akkor képesek legyünk áttérni a békés életmódra. Idõkorlát nincs a küldetés teljesítésére, bár számítunk rá, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül sikerrel jársz. Az elsõ teszt igen egyszerû: hozz 10 egyforma gyógyfüvet. [A klánépületbe való belépéskor a BE parancs második paraméterének adj meg egy 4-est, harmadik paraméternek a fû sorszámát, ha ezt a küldetést teljesíteni akarod, tehát BE 11 4 {gyógyfû}. Ha nincs nálad a 10 fû, nem történik semmi.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

be 4 20 meglátogatod a 4. épületet
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Falco Vespertinus, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Egy sötét szobába vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kf 26966 103 bekészíted a 26966. tárgyat
A karmaidba veszed a sav görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kf 26801 bekészíted a 26801. tárgyat
Felveszed a sav zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kf 139 bekészíted a 139. tárgyat
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

k 15 kaland elvállalása
(15. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

kf 169 bekészíted a 169. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

m 4 10 2111 231 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 5,10) Kelet felé mozogsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Hmm, itt már voltál.
(M 5,9) Irány észak! Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Sajnos egyszer már ittál belõle.
(M 5,8) Északra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 5,7) Mindenre felkészülve, északra mész. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 6,7) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+1 max. varázspont.)
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

k 235 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (235. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tehemótot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). Parázs és a 2. tehemót egymással harcolnak. Az 1. tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tehemótot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). Az 1. tehemót hörögve elterül. A 2. tehemót és Parázs egymással harcolnak. Parázs halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A 2. tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. Elhibázta. Odaken neked jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (19 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A 2. tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 2/42.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

x 35 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+4 õsi relikvia.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sahran rák felé. Már ott is vagy! Parázs megközelíti a sahran rákot. A sahran rák feléd rohan. Megtámadod a sahran rákot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). Parázs a sahran rákot támadja. A sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 14/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 15%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, fejpánt, törpe pikkelyvért, villámöv, suhanó csizma, köpeny, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Enki- a Föld Ura csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Parázs a hájas worpelt rohamozza. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Parázs a hájas worpelt támadja. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (1 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). A hájas worpel hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 1/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Parázs táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Arhan, egy ezüst hajú, kék szemû, magabiztos tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, bronzmedál, a teknõs könnyû pikkelyvértje, díszes fejpánt, khaldoran öv. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Arhan már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Felemelve a kerek követ, a katapulter rád lõ. (13 ép-t sebzett.) Megrohamozod a katapultert. Parázs a katapulter irányába megy. Támadod a katapultert. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (1 sebzés). Parázs a katapultert támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A katapulter holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 2/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és 2 kerek kõ. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen 230 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 42 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 233 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Falco Vespertinus, egy lángtollú, izzó csõrû, madárfejû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 33. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 2.65
[2] IQ: 7 / 1.62
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.60
[4] egészség: 5 / 2.24
[5] mágia: 2 / 0.15
[6] gyorsaság: 6 / 0.56
[9] Méret/ép: 58 / 51
Min. méret: 55
Barlangméret: 58
PONTJAID
Varázspont: 22 / 21
Képességpont: 7 / 91%
Hõsi pont: 10 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 172 / 125
Hírnév : 211
Jóllakottság: 45%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (1)
Torzsz. csaták: 156 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 117 (4)
Leölt torzszülött: 145 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (4)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +4% varázstárgy találására; 20%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel) [ok] 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 12 / 2.68 [15] regeneráció: 6 / 0 [20] savimmunitás: 1 (6) / 0
[25] bûz: 4 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.42 [46] csapdaészlelés: 2 / 0.10 [47] zárnyitás: 4 / 0.20
[48] mászás: 5 / 1.64 [54] kereskedelem: 5 / 0.80 [56] varázsitalfõzés: 2 (3) / 0.93
[57] gyógynövények: 1 (2) / 0.20 [58] nyomkeresés: 4 (6) / 0.76 [59] vezetõkészség: 2 / 0.10
[62] lopás: 3 / 0.15 [64] átokszórás: 3 (5) / 2 [66] lopakodás: 3 / 0.71
[67] régészet: 7 / 4.16 [68] zene: 3 / 0.91 [69] tanulás: 2 / 1.48

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.04      
bal karom [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.56     a sav görbekardja


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Parázs, a kétfejû patkány 24/24 185% 160% 3 / 2.48 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
ism 2
x 25
z 19 15


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 5; VI erõ:200% ép:30%; PV 8 3 4 5; PSZ 48 54 56 58 66 68; BA 5658 5 2296;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 1 sebzés: 5-13

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #52 (20. épület), #321 (33. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a sav zöld köntöse (#26801) * 1 bõrpáncél (#9)
1 díszes fejék (#135) 2 maszk (#1090) * 2 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
611 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
4 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a sav görbekardja (#26966) 2 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 1 hõsiesség itala (#52)
1 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
2 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 2 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 4 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
43 õsi relikvia (#17) 2 pirgamit (#152)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 õsi relikvia (#17), 1 liánvirág (#24), 2 kerek kõ (#11), 1 drágakõ (#2).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól, mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson. Kedves Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az új árak:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KASZINÓ
A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak, pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst, arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany, de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják, hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a fejlõdésedet.



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.