Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 14:58:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5051-41

Karakterszám: 5051 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 41 Játékhét: 58
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1306
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 28. 9h:29'
A következõ fordulód táplálható: 2005. már. 3.

E-mail!

HALLEREN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Zindi, egy folyamatosan fárasztó vicceket mesélõ, idegesítõ galetki férfi. [aura: gyorsaság: 11.] A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: kõamulett, vándorcsizma, kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, pókcsatos öv, szivárvány karkötõ, parittya, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
*** 2.25. *** Zindi (#7338) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 4. NAP ** Épp hozzád néz be Anakh-su-namun, egy gyönyörû, fiatal, a Fáraót megcsaló nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai: az óriás vassisakja, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, rövid tõr, a gepárd kerek pajzsa, a mentát sárgaréz nyaklánca, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, Thór márványgyûrûje, bõrpáncél, a Tél aranylánca, kék gömb, a tökéletesség bronz amulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt kiáltod vissza: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Ezt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25096.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 2.* Ogre a renegát harcos szolgálatába állt egy zombi. *dec. 6.* Ogre a renegát harcos és Anakh-su-namun megküzdöttek egymással, és Ogre a renegát harcos gyõzött. *dec. 10.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Galóca felett. *dec. 10.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Galóca felett. *dec. 17.* Dark Night a Gonosz és Förtelmes Mutáció megküzdöttek egymással, és Dark Night a Gonosz gyõzött. *dec. 20.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett. *dec. 20.* Rudolf az oktondi felköltözött a következõ szintre. *dec. 28.* Villam Pryx felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Dark Night a Gonoszt legyõzte harcban egy káoszmágus. *jan. 12.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Fapumát.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 3.* Akadil Tel Kator és Pusztító Végzeted megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött. *feb. 4.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *feb. 7.* Leph Arlone a szétszórt és Gargoyles megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött. *feb. 7.* Aranyszemû Reglinde-et legyõzte harcban egy fiatal xenomorph. *feb. 9.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *feb. 14.* Fortiant majdnem felfalta egy fiatal xenomorph. *feb. 15.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Black Diamond felett. *feb. 15.* Karomhalmot majdnem felfalta egy Mofisztor. *feb. 15.* Liendrát kis híján megölte egy Mofisztor. *feb. 15.* Piromacát kis híján megölte egy Mofisztor.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 50 3 57 2 50. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ep 3 75 építed a 3. épületet 75 TVPért
Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 300 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a térkapu megépítésébõl! Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

k 455 kaland elvállalása
(455. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 19 ép-t sebzõdtél. Az elektraton felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Bauldric az elektratont rohamozza. Megtámadod az elektratont. Elõre szúrsz jobb karmoddal. El sem találtad. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Az elektraton holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit és 3 drágakõ.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 13 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

m 9 2 1222 3333 4333 4433 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 9,1) Mindenre felkészülve, északra mész. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: egy kard.
(M 10,1) Kelet felé mozogsz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 poliptojás és 4 zsák liszt 334 aranyért, míg egy másik alkalommal 7 poliptojás és 8 zsák liszt 291 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy poliptojás?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
(M 10,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,2) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 9,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 9,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,3) Tovább nyugatra - biztatod magad. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,3) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 6,4) Déli irányba folyatod utadat. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Feléd üt jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Megtámadod a sáskaharcost. Felé suhintasz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). A sáskaharcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 mandibula. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+18% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyag feléd mozog. Bauldric elindul a fekete hólyag felé. A fekete hólyag irányába mozogsz. A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Bauldric a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõre szúrsz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép) Mérgezõdik: A fekete hólyag sebzõdik 4 ép-t.
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (15 ép-t sebzõdtél). Bauldric a fekete hólyagot támadja. Támadod a fekete hólyagot. Lecsapsz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lesújtasz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. 7 életpontnyit sebzõdsz. Bauldric 16 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 12/16.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. Bauldric habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+35 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A kisebb agyszívó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Bauldric a kisebb agyszívó irányába megy. A kisebb agyszívó irányába mozogsz. Bauldric a kisebb agyszívót támadja. Támadod a kisebb agyszívót. Lesújtasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (21 ép-t sebeztél). A kisebb agyszívó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 4/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Összegyûjtöd a "kincset": 15 arany. Bauldric az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A következõket látod nála: kék gömb, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tûz kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, csizma, az entek könnyû nyílpuskája, a bérmágus csatos öve, arany lárvaköpeny, Tyrex fejpántja, az ellenállás karikaszimbóluma, Rogan karkötõje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Förtelmes Mutáció csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

b 99 99 barlangod bõvítése
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A xenó lárva feléd rohan. Bauldric megközelíti a xenó lárvát. Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (13 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.) Bauldric a xenó lárvát támadja. A xenó lárvát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó lárva téged támad. A xenó lárva savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-4 ép.) Bauldric a xenó lárvát támadja. Megtámadod a xenó lárvát. Felé döfsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Mellétrafáltál. A xenó lárva holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bauldric: 13/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 263 sebzést okoztál, és 95 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 214 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Halleren, egy tûhegyes szarvú, vad tekintetû, hófehér sörényû, ragadozószerû, éjfekete férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 41. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 / 2.07
[2] IQ: 5 / 1.45
[3] ügyesség: 4 (6) / 1
[4] egészség: 7 / 3.65
[5] mágia: 6 / 0.20
[6] gyorsaság: 4 (2) / 0.59
[9] Méret/ép: 80 / 41
Min. méret: 79
Barlangméret: 81
PONTJAID
Varázspont: 55 / 5
Képességpont: 7 / 11%
Hõsi pont: 27 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 31%
Galetki erõ: 238 / 163
Hírnév : 408
Jóllakottság: 86%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 237 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 212 (5)
Leölt torzszülött: 261 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 16 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 8 nordkristályt. 2.) Érj el 15-ös erõt. 3.) Készítsd el a hatalom kék italát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 3 (5) / 2.12 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 8 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.83 [47] zárnyitás: 3 / 2.89 [48] mászás: 5 / 1.18
[49] rugalmasság: 3 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0 [52] auraészlelés: 3 / 0.65
[54] kereskedelem: 2 (5) / 0.18 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0 [57] gyógynövények: 3 / 0.20
[58] nyomkeresés: 5 / 2.10 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10 [63] éberség: 5 / 0.96
[64] átokszórás: 4 (6) / 2.19 [65] álcázás: 3 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 0.20
[67] régészet: 4 / 3.18 [72] építés: 2 / 1.12    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 (12) / 0.50 [101] szakért.: 10 (11) / 0.44 [102] sebzõ méreg: 4 / 0  
bal karom [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 5 / 2.15      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Bauldric, a förtelemféreg 25/9 18% 200% 2 / 0.04 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
vd
2. Makró
ism 5
p
3. Makró
ism 5
x 11


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20; VI erõ:150% ép:30%; PV 3 2 5 4; PSZ 58 48 67 63 47 65; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7546. karakternél van. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz rémületes fejpántja (#15519) * 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 fejpánt (#1105)
* 1 kék köpeny (#1137) * 1 szárnyas sisak (#1077) 3 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 203 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 16 drágakõ (#2)
* 1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225) 1 kék gömb (#143)
* 1 kristályamulett (#130) * 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
2 kötél (#128)

Fegyverek
1 a Kõ Kardja (#216) 1 görbekard (#1316) 3 harci fejsze (#12)
1 kard (#1315) 4 kerek kõ (#11) 1 könnyû íj (#1271)
1 rozsdás kard (#131) 8 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 fehér gyógyital (#50) 4 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21)
1 mézfû (#29) 1 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26)
2 sötét mák (#23) 1 tejfonál (#28) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141)
4 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
9 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 elektronit (#141), 2 mandibula (#157), 1 görbekard (#1316), 6 drágakõ (#2), 1 óriási xenópete (#480), 1 kard (#1315).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 272 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorphok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorph fog kikelni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.