Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 15:02:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5001-216

Karakterszám: 5001 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 216 Játékhét: 232
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 171
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 3. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2004. máj. 6.

E-mail!

ABRAXAS KALANDJAI




El sem hiszed, hogy saját barlangodban ér támadás! Ellenfeled egy orgling szatócs (#253) (izzó aranyszínû aura veszi körül) [aura: 39-es méretû 21-es szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Rambó Jankó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette Rambó Jankó elmormol egy tombolást. Kemotox ellõ egy agyroppantás varázslatot. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. Az orgling szatócs elindul Pirkadat felé. Pirkadat az orgling szatócs irányába megy. Az orgling szatócs és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. (-8 vp.) Kemotox elmond egy parancs varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. Rambó Jankó megközelíti az orgling szatócsot. Rambó Jankó és az orgling szatócs egymással harcolnak. Rambó Jankó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol egy parancsot. Az orgling szatócs rezisztálja. Az orgling szatócs feléd mozog. Az orgling szatócs rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (104 ép-t sebzõdtél). Benyom neked bal mancsával. (100 ép-t sebzõdtél). Elszívja 14 vp-det. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-72 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 235 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 57/109, Kemotox: 0/0, Pirkadat: 15/122.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Kissé már éhezel, ezért csak 136 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20219.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 28.* Dizsnyóarcú Trücsvók felköltözött a következõ szintre. *ápr. 29.* Malacka felköltözött a következõ szintre. *ápr. 30.* Phom Chemoppo teljesítette a 25. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *ápr. 30.* Emperor Sir Zaltain pszionikus küzdelemben diadalt aratott Signy Mallory felett. *ápr. 30.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nagyétvágyú felett. *ápr. 30.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát. *ápr. 30.* ÁlomVándor rangja a Pszionicisták Klánjában "pszionicista" lett. *ápr. 30.* ÁlomVándor teljesítette a 8. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *ápr. 30.* Pyramid csatában legyõzte Szent Adalbertet. *ápr. 30.* Pyramid gyõzelmet aratott Villám Geli felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Rozsdamentes acélpatkány pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Hateviktort. *ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort. *ápr. 29.* Nemesis csatában legyõzte Fényes Napot. *ápr. 30.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy vörös fivér. *ápr. 30.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+91 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 710.]

v 146 19 16 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 707.]

v 146 19 13 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 704.]

v 146 19 10 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 701.]

v 146 19 7 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 698.]

v 146 19 4 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 695.]

v 146 19 2 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 692.]

v 146 22 16 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 689.]

v 146 22 13 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 686.]

v 146 22 10 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

v 146 22 7 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 680.]

v 146 22 4 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 677.]

v 146 22 2 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 674.]

m 14 11 8 2211 4444 15 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,11) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 15,11) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben womath tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 denevért és pókot kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 48 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 7-es fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, 66 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 16,11) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. a szalamandra aranyozott fülbevalója.
(M 16,10) Irány észak! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 15,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi mágus létrehoz egy savcsapást. Pirkadat sebzõdik 64 ép-t. Elmondasz egy savhurrikán varázslatot. Az elemi mágus 108 ép-t sebzõdik. A kõtroll 117 sebzést kap. (-14 vp.) Rambó Jankó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Rambó Jankó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Kemotox elmond egy agyroppantás varázslatot. Az elemi mágus ellenállt a varázslatnak. Pirkadat a kõtrollt rohamozza. A kõtroll megközelíti Pirkadatot. Pirkadat és a kõtroll egymással harcolnak. A kõtroll halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Pirkadat 65 ép-t sebzõdik. Pirkadat halálhörgés közepette a földre zuhan. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. Az elemi mágus sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) Az elemi mágus hörögve elterül.
[A csatában összesen 342 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 0/0, Kemotox: 0/0, Pirkadat: 30/129.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 37% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 37 arany. Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz az ételhez. (+33% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+97 varázspont.)
(M 14,9) Nyugat felé mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 13,9) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (vesztesz 14% lélekenergiát.)
(M 12,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 12,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 617.]

m 12 8 8 1225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 12,7) Északi irányba folyatod utadat. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 26, 50, 77, 108, 144... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 13,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 14,7) A négy égtáj közül keletet választod. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (+1 képességpont.)
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 597.]

m 14 7 8 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 15,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Balentinia városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 60 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Fartemin város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 40 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 47 százas lépés után érkezett meg Balentinia városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Fartemin érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 16,7) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 17,7) A keletre menõ folyosót követed. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy orgling szatócs (#253) (vibráló kék aura veszi körül) [aura: ügyesség: 11.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Rambó Jankó elvarázsol egy óriáserõt. Rambó Jankó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Összegyûjtve mágikus energiáit, Kemotox elvarázsol egy agyroppantást. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. Az orgling szatócs Pirkadat irányába megy. Pirkadat az orgling szatócs irányába megy. Az orgling szatócs és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. (-8 vp.) Magában motyogva, Kemotox létrehoz egy parancsot. Az orgling szatócs megdermed. Rambó Jankó elindul az orgling szatócs felé. Rambó Jankó és az orgling szatócs egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) Kemotox elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. Az orgling szatócs és Rambó Jankó egymással harcolnak. Rambó Jankó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Az orgling szatócs mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mágiatörést. Rambó Jankó: Óriáserõ megszûnt. Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol egy parancsot. Az orgling szatócs ellenállt a varázslatnak.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócs sebzõdik 115 ép-t. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Kemotox létrehoz egy parancs varázslatot. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. Az orgling szatócs feléd rohan. Az orgling szatócs rád támad. Bever egyet jobb mancsával. (54 ép-t sebzõdtél). Benyom neked bal mancsával. (43 ép-t sebzõdtél). Elszívja 14 vp-det. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-28 ép.)
*** 6. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Az orgling szatócs rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágiatörés. Rambó Jankó: Méregsemlegesítés, Tombolás megszûnt. Kemotox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. Az orgling szatócs megdermed.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 125 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 76/96, Kemotox: 0/0, Pirkadat: 15/148.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 16,7-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+88 életpont.)
Visszatérsz szállásodra.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 555.]

k 270 474 276 448 288 324 kaland elvállalása
(270. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Ekkor eléd pattan egy négycsápos, minden csápjában egy-egy botot lóbáló galetki.
- Lássuk, elég ügyes vagy-e! - kiáltja, és hihetetlen sebességel forgatni kezdi a botokat.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres] Fürgén hajolgatsz, kerülgeted a forgó pálcákat. Néhány perc után a galetki abbahagyja, és elmosolyodik. Rendben van, kiálltad a próbát, tovább mehetsz! Feltárul egy rejtekajtó, erre folytatod utadat.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a remete zangrozi csizmája, a harcmûvész vándorcsizmája és a titán zangrozi csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.

(474. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura! Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress: a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása megáll, és kinyílnak az ajtó.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az egy márványgyûrû és egy harci nyílpuska.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.

(276. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik a megmászása! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. tûztáncos elvarázsol egy elemek parancsát. ( -12 tûzimmunitás, -12 hidegimmunitás, -17 savimmunitás, -19 elkt.immunitás, -12 imm.mérg.gázra.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savhurrikánt. Az 1. tûztáncos 106 sebzést kap. A 2. tûztáncos 118 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) Rambó Jankó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. Rambó Jankó varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Kemotox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Az 1. tûztáncos megúszta! Az 1. tûztáncos Pirkadat irányába megy. Pirkadat elindul az 1. tûztáncos felé. Az 1. tûztáncos és Pirkadat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos 127 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az 1. tûztáncos holtan terül el. Kemotox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A 2. tûztáncos megdermed. A 2. tûztáncos Pirkadat felé mozog. Rambó Jankó elindul a 2. tûztáncos felé. Rambó Jankó a 2. tûztáncost támadja. A 2. tûztáncos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 327 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 116/22, Kemotox: 0/0, Pirkadat: 29/47.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 47% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy karmazsin tûzgyûrû és 36 arany. Pirkadat táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: a jég halotti maszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.

(448. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268) [aura: auraészlelés: 5.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. csöpögõ csápolat 113 sebzést kap. (-8 vp.) Rambó Jankó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Rambó Jankó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Az 1. csöpögõ csápolat megidézi a 3. csöpögõ csápolatot. A 2. csöpögõ csápolat megidézi a 4. csöpögõ csápolatot. Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol egy agyroppantást. Pirkadat a 3. csöpögõ csápolatot rohamozza. Pirkadat és a 3. csöpögõ csápolat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az 1. csöpögõ csápolat sebzõdik 129 ép-t. (-8 vp.) Az 1. csöpögõ csápolat kileheli lelkét. Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol egy parancsot. A 3. csöpögõ csápolat megúszta! A 4. csöpögõ csápolat megidézi az 5. csöpögõ csápolatot. A 3. csöpögõ csápolat ellõ egy annihiláció varázslatot. Rambó Jankó eltûnik. A 2. csöpögõ csápolat rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy annihiláció. Kemotox eltûnik. Pirkadat a 3. csöpögõ csápolatot támadja.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A 2. csöpögõ csápolat sebzõdik 112 ép-t. (-8 vp.) A 4. csöpögõ csápolat feléd rohan. A 2. csöpögõ csápolat feléd mozog. Az 5. csöpögõ csápolat odajön hozzád. A 4. csöpögõ csápolat rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (32 ép-t sebzõdtél). A 2. csöpögõ csápolat téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. (32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 5. csöpögõ csápolat rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (37 ép-t sebzõdtél). A 3. csöpögõ csápolat és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A 2. csöpögõ csápolat sebzõdik 121 ép-t. (-8 vp.) A 2. csöpögõ csápolat hörögve elterül. A 3. csöpögõ csápolat közelebb jön, hogy támadhasson. A 4. csöpögõ csápolat téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (38 ép-t sebzõdtél). Az 5. csöpögõ csápolat rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. (32 ép-t sebzõdtél). A 3. csöpögõ csápolat rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (31 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 475 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 0/0, Kemotox: 0/0, Pirkadat: 68/53.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+97 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+181 életpont.)

(288. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 pokolpatkány (#195) [aura: egészség: 9.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy savhurrikán varázslatot. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 2. pokolpatkány 90 ép-t sebzõdik. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. (-14 vp.) Az 1. pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy lávafolyam! A 2. pokolpatkány elõhív egy tûzvihar varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Pirkadat sebzõdik 3 ép-t. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 2. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkány 27 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. pokolpatkány elvarázsol egy tûzvihart. Sebzõdsz 26 ép-t. Pirkadat sebzõdik 1 ép-t. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 2. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Ellenállsz a varázslatnak. Pirkadat megközelíti az 1. pokolpatkányt. Pirkadat ellenállt a lávafolyam varázslatnak. Az 1. pokolpatkány 9 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 3. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Pirkadat az 1. pokolpatkányt támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savhurrikán varázslatot. Pirkadat 91 sebzést kap. Az 1. pokolpatkány 106 sebzést kap. A 2. pokolpatkány 105 ép-t sebzõdik. A 3. pokolpatkány sebzõdik 87 ép-t. (-14 vp.) Pirkadat halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után a 3. pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 3. pokolpatkány sebzõdik 19 ép-t. Az 1. pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Sebzõdsz 21 ép-t. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Nem hat rád. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Az 1. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savhurrikán varázslatot. Az 1. pokolpatkány sebzõdik 95 ép-t. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. (-14 vp.) Az 1. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. pokolpatkány rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzvihar. 22 ép-t sebzõdtél. A 3. pokolpatkány rezisztálja. Ellenállsz a varázslatnak. A 3. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A 3. pokolpatkány sebzõdik 88 ép-t. (-8 vp.) A 3. pokolpatkány kileheli lelkét. Rezisztálod a varázslatot.
[A csatában összesen 662 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 15/95.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+184%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 patkányfog, 8 drágakõ és 118 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+91 életpont.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az a káosz terjesztõjének maszkja és a tökéletesség vassisakja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(324. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó kis játék!
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Felemelsz egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe. Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba, feltárul egy rejtekajtó.
Nocsak, itt van valami: a kígyó bíbor láncinge.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
[158 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

ism 15 a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 387.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (304. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy halálgömb (#254) [aura: 30-as méretû 20-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A halálgömb elindul Pirkadat felé. Pirkadat elindul a halálgömb felé. A halálgömb és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A halálgömb felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A halálgömb rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Rubin mágusbottal támadsz. Ez mellément. Szilmill tõrrel lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Odacsapsz bal csápoddal. Nem találtál. A halálgömb halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 12/92.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a lich vándorcsizmája és 49 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a regenerálódás fekete csizmája.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a légzés ezüst nyaklánca.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 362.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (484. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy kígyópók (#160).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A kígyópók 124 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kígyópók megközelíti Pirkadatot. Pirkadat megközelíti a kígyópókot. A kígyópók és Pirkadat egymással harcolnak. Méreg: Pirkadat 23 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A kígyópók 128 sebzést kap. (-8 vp.) A kígyópók halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg: Pirkadat 23 sebzést kap. Pirkadat hörögve elterül.
[A csatában összesen 252 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 45/102.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a bûz hosszú lándzsája és 53 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 367. Megkezdõdik az újjáépítés a Drakolder Invázió után. Libertan az Alanori királyságot saját tartományának nyilvánítja. Alanornak nincs élõ királya, sem hadserege, aki tiltakozhatna.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz, miközben magadba szívod az energiát. (+97 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt waarkin nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz õselemi nyílpuskája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nocsak, mit találtál! 1 rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 155. Libertan ereje utolsó megfeszítésével újabb hatalmas flottát épít, de ezúttal nem kelnek át az óceánon, csak megkerülik a nyugati kontinenst, és annak nyugati, benépesítetlen területein telepeket hoznak létre.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) [aura: 15-ös méretû 22-es szintû fog.] és egy tektonikus atka (#217).

*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Magadban motyogva, létrehozol egy savhurrikánt. Az 1. tektonikus kvatáns 102 ép-t sebzõdik. A tektonikus atka 100 ép-t sebzõdik. A 2. tektonikus kvatáns 112 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) A tektonikus atka holtan terül el. Az 1. tektonikus kvatáns elmond egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 23 ép-t. Pirkadat 32 ép-t sebzõdik. Pirkadat az 1. tektonikus kvatáns irányába megy. Pirkadat az 1. tektonikus kvatánst támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savhurrikánt. Pirkadat sebzõdik 110 ép-t. Az 1. tektonikus kvatáns 106 ép-t sebzõdik. A 2. tektonikus kvatáns 111 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) Pirkadat holtan terül el. Az 1. tektonikus kvatáns halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tektonikus kvatáns holtan terül el.
[A csatában összesen 641 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 30/142.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+159%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy halotti maszk és 90 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 186. Hihetetlenül hosszú uralkodása után I. Theofil felváltja legidõsebb fia, II. Theofil Libertan trónján.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+44 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. Folytatod a lelet feltárását. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (213. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy vízelementál (#259).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savhurrikán varázslatot. A vízelementál 106 sebzést kap. (-14 vp.) Pirkadat a vízelementált rohamozza. A vízelementál Pirkadat felé mozog. Pirkadat és a vízelementál egymással harcolnak. Pirkadat holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy savhurrikánt. A vízelementál sebzõdik 122 ép-t. (-14 vp.) A vízelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 210 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 54/113.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy vízelementál plazma, egy sárga öv és 51 arany. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (390. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a szellemek ezüst láncinge.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elfu mohát. Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (451. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mézfû nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy fagydémon (#203) [aura: 15-ös szélpajzs.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A fagydémont védi rezisztanciája. (-8 vp.) A fagydémon Pirkadat irányába megy. Pirkadat a fagydémon felé mozog. A fagydémon és Pirkadat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A fagydémont védi rezisztanciája. (-8 vp.) Pirkadat és a fagydémon egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A fagydémon sebzõdik 116 ép-t. (-8 vp.) A fagydémon halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 61/82.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak 28% jut. Pirkadat táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (348. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. Folytatod a régészkedést. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237) [aura: 12-es méretû 19-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A bjöltreodrok sebzõdik 127 ép-t. (-8 vp.) Pirkadat a bjöltreodrok felé mozog. A bjöltreodrok Pirkadat felé mozog. Pirkadat és a bjöltreodrok egymással harcolnak. Pirkadat hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A bjöltreodrok 121 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A bjöltreodrok halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 248 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 58/101.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 55 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden, ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+97 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (487. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez parafû ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

bb 11 1 több épület meglátogatása
[be 11:] Elmész a Tudósok Klánjának épületébe.

[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, asztrálgyöngy (#233) 66 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, mágikus védõruha (#341) 495 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 63 ap, bíbor láncing (#1032) 178 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szürke maszk (#1093) 126 ap, ezüst fejpánt (#1107) 63 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, zangrozi csizma (#1123) 126 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, az ügyesség sárgaréz nyaklánca (#2531) 192 ap, a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) 457 ap, a mágia ezüst nyaklánca (#3432) 318 ap, a mágia díszes karkötõje (#3492) 308 ap, a pontosság nehéz nyílpuskája (#4437) 358 ap, a védekezés aranyozott nyaklánca (#4783) 504 ap, a védekezés hosszú lándzsája (#4933) 512 ap, a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132) 380 ap, a gladiátor bronz amulettje (#6148) 566 ap, a törpék aranyozott fülbevalója (#6658) 558 ap, a hatalom kõrisfa íja (#7123) 586 ap, a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) 386 ap, a kobra malachit karkötõje (#7541) 237 ap, a gólem aranyozott fülbevalója (#8458) 558 ap, a tolvaj átlátszó köntöse (#9252) 370 ap, az entek aranyozott nyaklánca (#9733) 578 ap, az elfek csillogó fejpántja (#10558) 566 ap, az elfek csatos öve (#10616) 233 ap, az elfek sárga öve (#10617) 364 ap, az elfek hosszú íja (#10722) 386 ap, a tudós hosszúkardja (#11667) 386 ap, a lich bíbor pikkelyvértje (#11818) 625 ap, a lich bíbor láncinge (#11832) 485 ap, a lich ezüst fülbevalója (#12057) 364 ap, a remete fekete csizmája (#12372) 370 ap, a remete keresztszimbóluma (#12463) 578 ap, a mentát ezüst fülbevalója (#12957) 364 ap, a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) 386 ap, a harcmûvész fogazott tõre (#13904) 835 ap, a harcmûvész fogazott kardja (#13918) 586 ap, a majom márványgyûrûje (#14276) 237 ap, a szívósság malachitgyûrûje (#14727) 370 ap, a szellemek díszes fejpántja (#15056) 237 ap, a gepárd csillogó fejpántja (#15508) 566 ap, a sas utazóköpenye (#15986) 233 ap, az elefánt halotti maszkja (#16391) 237 ap, az elefánt aranyozott nyaklánca (#16483) 578 ap, az elefánt ónix karkötõje (#16543) 566 ap, a természet márványgyûrûje (#16976) 237 ap, a bérmágus díszes köntöse (#17353) 566 ap, a bölcsesség szárnyas sisakja (#17727) 386 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 364 ap, az energia vaspajzsa (#18613) 586 ap, a kígyó nagy pajzsa (#19062) 386 ap, a kígyó sárga öve (#19167) 364 ap, a sebezhetetlenség vassisakja (#19526) 251 ap, a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692) 370 ap, a küzdelem kerek pajzsa (#20411) 251 ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 237 ap, a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 447 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 441 ap, a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 431 ap, a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 447 ap, a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 396 ap, a tûz karikaszimbóluma (#22361) 138 ap, a jég díszes köntöse (#22753) 419 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 144 ap, az enyészet vívótõre (#23353) 419 ap, a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 257 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 263 ap, a regenerálódás szürke maszkja (#24493) 419 ap, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 138 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 130 ap, a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 247 ap, a sün háromszögszimbóluma (#25062) 257 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 247 ap, a sav kõrisfa íja (#26923) 439 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 144 ap, a légzés vassisakja (#27626) 144 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 247 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 65 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 241 ap, az angyalok csepp fülbevalója (#28256) 126 ap, az angyalok hosszúkardja (#28317) 263 ap, az ellenállás díszes pikkelyvértje (#28467) 297 ap, az ellenállás szarvas sisakja (#28528) 439 ap, az ellenállás nehéz nyílpuskája (#28737) 297 ap, a bûz zangrozi csizmája (#29023) 419 ap.
Automatikus eladás: Eladod a harcmûvész vándorcsizmáját 80 aranyért. Eladsz 1 márványgyûrût 8 aranyért. Eladsz 1 harci nyílpuskát 62 aranyért. Eladod a jég halotti maszkját 44 aranyért. Eladod a káosz terjesztõjének maszkját 201 aranyért. Eladod a tökéletesség vassisakját 121 aranyért. Eladod a kígyó bíbor láncingét 164 aranyért. Eladod a lich vándorcsizmáját 80 aranyért. Eladod a regenerálódás fekete csizmáját 83 aranyért. Eladod a légzés ezüst nyakláncát 87 aranyért. Eladod a káosz õselemi nyílpuskáját 225 aranyért. Eladsz 1 halotti maszkot 8 aranyért. Eladsz 1 sárga övet 19 aranyért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

p portyázás
Visszamész a barlangodba. Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Vidámhalál, egy magas, körszakállas, tekintélyt sugárzó férfi. [aura: savimmunitás: 19.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: Dexkill öve, szent templomi maszk, adamantit karkötõ, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, vhrathag gömb, aréna kõ érme, sárkányamulett, ozin fülkarika, káoszkígyó vért, óriás fülbevaló, krakoch csizma, a háború köve, a füvész köpenye, orgling fétis, arany orgling fétis, org.lázadás emlékérme. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után Vidámhalál elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

forduló vége
Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 vízelementál plazma. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
A kör során összesen 3406 sebzést okoztál, és 654 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 184 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 558 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Abraxas, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 216. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 / 9.86
[2] IQ: 14 (15) / 9.53
[3] ügyesség: 20 (23) / 0.75
[4] egészség: 20 (21) / 2.81
[5] mágia: 20 (25) / 4.39
[6] gyorsaság: 20 (23) / 1.48
[9] Méret/ép: 219 (227) / 225
Min. méret: 124
Barlangméret: 220
PONTJAID
Varázspont: 295 / 119
Képességpont: 36 / 40%
Hõsi pont: 172 (15)
Tám.bónusz: 6%
Véd.bónusz: 35%
Galetki erõ: 896 / 357
Hírnév : 2258
Jóllakottság: 50%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 111 (0)
Galetki gyõzelmek: 63 (0)
Torzsz. csaták: 1377 (12)
Torzsz. gyõzelmek: 1252 (9)
Leölt torzszülött: 2284 (17)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 39 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: szakértõ (57)
Speciális képességeid:
+10 gyógynövények, +9 v.ital fõzés, +57% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 15 gólemagyagot! 2.) Ölj meg 12 õspókot! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 17 (22) / 1.75 [18] tûzimmunitás: 4 (12) / 2.80 [19] hidegimmunitás: 4 (12) / 0
[20] savimmunitás: 9 (17) / 1.72 [21] elkt.immunitás: 11 (19) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (12) / 0
[24] rezisztencia: 25 (37) / 6.23 [25] bûz: 14 / 0 [26] lõfegyver: 1 (2) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.83 [47] zárnyitás: 13 / 0.67
[48] mászás: 10 / 5.41 [49] rugalmasság: 6 (8) / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (12) / 1.34
[51] transzformáció: 3 / 0.10 [52] auraészlelés: 8 (12) / 2.98 [53] ékszerészet: 5 / 0.52
[54] kereskedelem: 10 / 4.17 [55] szívósság: 23 (28) / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 6 (15) / 3.78
[57] gyógynövények: 14 (26) / 12.65 [58] nyomkeresés: 10 / 2.21 [59] vezetõkészség: 6 / 0.65
[62] lopás: 6 (4) / 0.10 [63] éberség: 8 (12) / 0.21 [64] átokszórás: 5 / 0.10
[65] álcázás: 20 (22) / 0.50 [66] lopakodás: 7 / 0.65 [67] régészet: 23 (24) / 14.52
[68] zene: 10 / 0.15 [69] tanulás: 15 (17) / 2.72 [70] idézés: 8 (13) / 3.45
[71] javítás: 14 / 4 [72] építés: 11 / 2.41 [73] felderítés: 8 / 1.70

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 1.67 [101] szakért.: 4 / 0.86     rubin mágusbot
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.32     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 1.30     ében tündekard
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 3 / 0.92      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 (8) / 2.32 [42] csendvarázs: 1 / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 / 0.32
[189] elemek uralma: 1 (4) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.40 [10] energiatüske: 6 (9) / 1.39
[29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 9 / 1.68 [172] gázpajzs: 5 / 0.62
[17] gránitbõr: 16 / 1.40 [15] jégpajzs: 5 (8) / 1.50 [163] kineport: 7 (10) / 1.80
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 7.80 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.12
[165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.12 [179] savhurrikán: 33 (36) / 10.79 [171] savpajzs: 4 / 1.44
[30] sorvasztás: 1 / 0 [176] szélpajzs: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 4 (7) / 1.82
[20] tûzvihar: 3 (6) / 0.06 [14] vakító fény: 5 (8) / 0.24 [170] villámpajzs: 8 (11) / 1.20
[22] villámsújtás: 37 (40) / 22.93        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá 179 savhur 17 gránit              


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Rambó Jankó, a zöld ekinda 92/0 189% 155% 15 / 0.94 megsemmisült
[2] Kemotox, az ichinedar 34/0 189% 80% 11 / 9.03 megsemmisült
[3] Pirkadat, a tûzszalamandra 83/83 177% 200% 10 / 4.86 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 61 80 50; VI erõ:110% ép:15%; PV 3 5 8; PSZ 67 57 47 46 56 48; BA 9700 6 150; HE 1; I 30 0 10 63 75; HU 13 3 500;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 9.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #34 (2. épület), #304 (216. forduló), #484 (216. forduló), #213 (216. forduló), #390 (216. forduló), #451 (216. forduló), #348 (216. forduló), #487 (216. forduló), #448 (214. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9846. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyorsaság díszes köntöse (#3853) 1 a kobra díszes köpenye (#7438)
1 a remete csillogó fejpántja (#12358) 1 a remete zangrozi csizmája (#12373) 1 a sebesség díszes köpenye (#13288)
1 a sebezhetetlenség csillogó fejpántja (#19558) 1 a sebezhetetlenség ezüstcsizmája (#19574) 1 a szellemek ezüst láncinge (#14983)
1 a titán zangrozi csizmája (#5623) 17 ében láncing (#134) * 1 Fairlight sipkája (#265)
* 1 káoszkígyó vért (#271) * 1 krakoch csizma (#312) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) * 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a jég ónixgyûrûje (#22828) 1 a remete ónix karkötõje (#12493)
1 a sebezhetetlenség ónixgyûrûje (#19678) 1 a szalamandra aranyozott fülbevalója (#26008) * 1 a tudás zafírja (#150)
25672 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság ónixgyûrûje (#27328) 1 az élet ónix karkötõje (#5293) 1 az ellenállás keresztszimbóluma (#28663)
* 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) * 1 cseppkõ gyûrû (#234)
877 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) * 1 Fénygyûrû (#301)
3 karmazsin tûzgyûrû (#338) * 1 Laillia talizmánja (#319) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 5 orgling fétis (#269) * 1 õsgyémánt (#237) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 quwarg amulett (#275) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 10 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
20 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
5 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219) 97 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mágikus védõruha (#341) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a bûz hosszú lándzsája (#29233) 1 a gepárd vívótõre (#15703) 1 a hatalom hosszú lándzsája (#7183)
1 a mágia hosszú lándzsája (#3583) 1 a mágus vívótõre (#10303) 1 a sün vívótõre (#25153)
1 a szívósság vívótõre (#14803) 1 a tökéletesség vívótõre (#22003) 1 a túlélés fogazott kardja (#21568)
1 a villám hosszú lándzsája (#23833) 1 az elfek vívótõre (#10753) 1 az ügyesség vívótõre (#2653)
* 17 ében nyílpuska (#133) * 29 ében tündekard (#132) * 1 rubin mágusbot (#261)
* 3 szilmill tõr (#314)

Varázsitalok és füvek
11 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 1 csapdaészlelés itala (#65)
53 csótányláb (#25) 16 elfu moha (#33) 50 elonotichlan (#31)
2 féregtüske (#42) 54 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77)
1 hatalom kék itala (#58) 16 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
2 immunitás itala (#71) 2 kalmárok itala (#66) 6 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 68 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
74 mátekel gomba (#21) 11 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
64 mitulen fû (#20) 30 muskil (#37) 12 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 12 parafû (#41) 3 pontosság itala (#72)
64 ragálygomba (#26) 48 rémcserje (#34) 62 sárkányvirág (#32)
60 sötét mák (#23) 6 szemani gomba (#36) 70 tejfonál (#28)
9 tokin kaktusz (#40) 14974 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
43 velparaj (#35) 22 waarkin (#38) 55 winropu moha (#22)
20 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
36 barna manakõ (#149) 5 bolhedor szárny (#15) 10 bronz korong (#297)
1 csöpögõ csáp (#334) 1 démonlidérc esszencia (#272) 40 ekinda haj (#147)
13 elektronit (#141) 11 gólemagyag (#330) 5 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 5 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274)
1 maerju koponya (#336) 13 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 6 nordkristály (#146) 494 õsi relikvia (#17)
21 patkányfog (#270) 49 pirgamit (#152) 11 smaragd esszencia (#229)
1 szirénhaj (#293) 59 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278)
22 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.